[BC3] Opgelicht - het vervolg (serieus!)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 443 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:40
gathering.tweakers.net/showtopic.php/185297

Ik vind het jammer niets meer van jackthehacker te horen. Ik heb zelf namelijk die 2x128 van hem ''gekocht''. Precies hetzelfde verhaal als jackthehacker, maar dan dus met geheugen. Kreeg zelfde soort mails, van PIET LANKHORST (ralphlank@hotmail.com), met daarin rek.nr. enzo. Ik braaf geld overmaken naar H H KNOT JR., en kreeg maar steeds niks. Ik doe al jaren zaken met particulieren via internet en heb eigenlijk nooit problemen gehad, vertrouwen moet er zijn, want onder rembours kun je ook bakstenen ontvangen. Hier ging het dus mis, had eigenlijk in moeten zien dat KNOT en LANKHORST niet hetzelfde zijn |:(

Het zou kunnen dat ze dezelfde persoon zijn, maar ook dat Knot verkoper is (gewoon legaal) en dat Lankhorst de oplichter is. Die koopt dus spullen van Knot, terwijl iemand anders (jack en ik) ze betaalt. Wat ik wel vreemd vind is dat er 2x van Knot wordt gekocht. Ook lijkt het me niet dat hij echt Lankhorst heet en ik vraag me af waarom hij Piet en Ralph tegelijk heet.

Postbank kan niet terugvorderen, dat kan alleen bij automatische betaling/machtiging. Ik denk erover om naar de politie te gaan (gaat bij mij om 140 piek), maar zoals al gezegd in het vorige topic kan dat ook weleens tegenvallen.

PS: Alleen serieuze reacties graag, het gaat hier dus niet om een verzonnen verhaal!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
girotel openen. Nog een keer storten ZONDER NAAM in te geven. Dan komt girotel zelf met de juiste naam. Dan natuurlijk de overscrhijving annuleren.
Dan die gast een bezoekje brengen of de pliesie inschakelen (als ze dat doen tenminste)

Misschien is dit al eerder gezegt in je vorige topic maar ik was ff niet van plan om 29 pagina''s te lezen.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Hey das slim om te doen :)

• The Lord
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:57
Tsja, ik heb het al gezegd in het andere topic. Eerst aangifte doen bij de politie.

Jullie zijn nu met zijn tweeën met hetzelfde verhaal. Als de verkopende partij betaling en levering aan de verschillende partijen beaamt maakt dat het wel heel makkelijk.

En, geloof me. Als de oplichtende partij geen goede hacker is, is deze persoon vrijwel zeker te traceren via verschillende wegen. De originele emails, overschrijvingen en getuigenverklaringen moeten voldoende zijn.

geeft geen inhoudelijke reacties meer

Verwijderd

wat een streek zeg:(
en voor al hier bij tweakers doen wat een zak|:(

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 16:25
tja ik zat dus ook net al zwaar te twijfelen of ik nu een nieuw topic zou openen. Ik ben echt super benieuwd hoe dit afloopt.

Dusse Jack laat iets van je horen man er zitten hier een paar honderd tweakers te wachten !!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 16:25
jack jonge we wachten nog steeds !! :'(

edit:

oeps lezen is ook een vak :P
[topic=185766]

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 15:48
Wachten duurt lang :(

veel te lang...

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 18:58
Euhh..deze was gister ook al gesloten duzzz heb weinig zin dit

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ongelooflijk wat een oplichters.
kun je voortaan niet iets kopen bij een winkel?
Zulk soort mensen hebben een slecht geweten maar daar komen ze nog wel achter.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-07 20:25
Dan heb je een ipnr, wat nou als hij geen staticip heeft en zonder nummerherkenning inbelt ?. Lijkt mij moeilijk te traceren.

Do as I say, don't do as I do.

• BC3 Victim
Op woensdag 23 mei 2001 22:48 schreef The Lord het volgende:
Tsja, ik heb het al gezegd in het andere topic. Eerst aangifte doen bij de politie.

Jullie zijn nu met zijn tweeën met hetzelfde verhaal. Als de verkopende partij betaling en levering aan de verschillende partijen beaamt maakt dat het wel heel makkelijk.

En, geloof me. Als de oplichtende partij geen goede hacker is, is deze persoon vrijwel zeker te traceren via verschillende wegen. De originele emails, overschrijvingen en getuigenverklaringen moeten voldoende zijn.
emails via hotmail is sowieso dom, kun je altijd ip zien, das niet bij die anonymous mailservers in eeuh japan ofzo...dus die gast is de l*l

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 10:58 schreef ikbenveldmuis het volgende:

[..]

emails via hotmail is sowieso dom, kun je altijd ip zien, das niet bij die anonymous mailservers in eeuh japan ofzo...dus die gast is de l*l
:?
Wanneer kun je dan iemand z''n ip zien? Als hij stuurt via hotmail, of als hij ontvangt met hotmail? En hoe?

• BC3 Victim
Op donderdag 24 mei 2001 11:04 schreef PsyFlux het volgende:

[..]

:?
Wanneer kun je dan iemand z''n ip zien? Als hij stuurt via hotmail, of als hij ontvangt met hotmail? En hoe?
als je es begint met dat 30paginas topic te lezen...daar staat het in...>:)
eeuh hotmail ergens headers aanzetten, dan kun je ip zien
en vanaf hotmail naar bv. outlook kan je de eigeschapppe van de meel kijke en dan kun je het dus ook zien

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 11:10 schreef ikbenveldmuis het volgende:

[..]

als je es begint met dat 30paginas topic te lezen...daar staat het in...>:)
eeuh hotmail ergens headers aanzetten, dan kun je ip zien
en vanaf hotmail naar bv. outlook kan je de eigeschapppe van de meel kijke en dan kun je het dus ook zien
ah, bedankt. Geen zin om dat topic helemaal door te lezen. Het ging me vooral even om het feit dat hotmail dus toch niet zo slim is om te gebruiken voor anonieme mail...

Moet ik toch es gaan zoeken voor een betere oplossing...

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
topicstarterdus jij wil zeggen dat jij [recies hetzelfde hebt meegemaakt (dus ook met lankhorst zaken gedaan en naar knot overgemaakt) het lijkt mij vrij duidelijk dat lankhorst en knot een en dezelfde zijn

feiten:

-lankhorst en knot hebben hetzelfde ip adres (thnx info to oppertweaker)
- waarom zou lankhorst via internet een cpu kopen bij knot (met overmaken) als ze in hetzelfde huis wonen ?
- deze topicstarter heeft hetzelfde meegemaakt met lankhorst/knot dat kan geen toeval zijn.

knot is dus de oplichter !

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• KaMiKaZe
feit is nu dus ook dat hij het vaker heeft gedaan ! ik weet niet wat de politie hier aan kan doen. maar als zij er niets aan doen dan ga ik er persoonlijk heen om even verhaal te halen en dat beloof ik. die mr lankhorst/knot zal het dubbel en dwars terug betalen.

Verwijderd

Politie zal vrij weinig doen denk, kost veel tijd en prioriteit zal niet hoog zijn denk ik.

Als je weet waar die woont zou ik langs gaan.

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 08:08
Op woensdag 23 mei 2001 22:05 schreef Arzie het volgende:
..

Kreeg zelfde soort mails, van PIET LANKHORST (ralphlank@hotmail.com), met daarin rek.nr. enzo. Ik braaf geld overmaken naar H H KNOT JR., en kreeg maar steeds niks.

..
Als je in het eerdere topic even tussen alle onzin de nuttige dingen pluk, weet je al heel veel.
Ik doe het wel even.
MENSEN LET OP
Ik heb een fakeemail adres gemaakt en hem geemaild en hij heeft gereageerd

Lieve Jessica,

Ik zou je graag ontmoeten en wie weet komen daar nog hele lange zwoele nachten van

Ik heb geen messenger of icq helaas maar ik heb wel een mailadres zoals je al gezien hebt....

Heb ik alleen nog een paar kleine vraagjes voor je..

Hoe oud ben je
En welke vriend.... ---> naam

Greetz Ralphie

>From: "Jessica Reinders" <jessicareinders@hotmail.com>
>To: ralphlank@hotmail.com
>Subject: Hey Ralph!
>Date: Wed, 23 May 2001 13:40:47 -0000
>
>Hey Ralph,
>
>Ik denk niet dat je me kent, maar ik vond je zo''n leuke jongen toen ik je zag lopen en toen heb ik aan die vriend van je je email adres gevraagd en daarom stuur ik je nu deze email! Het lijkt me leuk om mekaar beter te leren kennen. Heb je icq of msn ofzo?
>
>-xxxxx-,
>
>Jessica
>

Received: from 212.187.11.84 by lw11fd.law11.hotmail.msn.com with HTTP;
Wed, 23 May 2001 15:53:40 GMT
X-Originating-IP: [212.187.11.84]
From: "PIET LANKHORST" <ralphlank@hotmail.com>
To: jessicareinders@hotmail.com
Subject: Re: Hey Ralph!
Date: Wed, 23 May 2001 15:53:40 -0000
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed
X-Stn-Info:
Hey MENSEN!!!!
Ik ben een vriend van H. Knot, zijn ouders wonen inderdaad op de Durendaal in Ede.

mail naar e.vegt@chello.nl voor meer info
DAT IS MIJN IP ADRESZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

..

Even uitleggen.
Ik woon hier samen met H. Knot op een studentenglat, met een kabelverbinding.

Ons IP-adres is inderdaad 212.187.11.84
Oke mensen, ik heb ff met ''m gepraat.
Het is inderdaad zijn gironr. en er is inderdaad 280 piek overgemaakt, maar voor de rest weet hij niets.
Bel even naar 0317-411021 als je meer weer

..

06-26502875 mag ook, da''s mij nnummer
Hier moet je toch genoeg mee kunnen.
Suc6. >:)

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

Politie komt pas vanaf 300,- piek in actie weet ik uit ervaring.
Tenminste..als je er een rechtzaak van wil maken.

Niet?
[Specs]

• Arzie
-lankhorst en knot hebben hetzelfde ip adres (thnx info to oppertweaker)

Is dat zeker?

- waarom zou lankhorst via internet een cpu kopen bij knot (met overmaken) als ze in hetzelfde huis wonen ?

Dat is pas zo als je zeker weet dat ze hetzelfde zijn.

- deze topicstarter heeft hetzelfde meegemaakt met lankhorst/knot dat kan geen toeval zijn.

Dat vind ik ook verdacht!

• BC3 Victim
nvt

• BC3 Victim
nvt

• 4tune
Ik blijf het een wazig verhaal vinden.
ralphlank@hotmail.com is dus niet jou (Quismo) E-mail adres terwijl in de header wel jou en oppertweakers IP adres voorkomen.
Ik kan niet geloven dat de persoon die de boel hier loopt te naaien niet kent.

Leg uit.

• BC3 Victim
[b]Op donderdag 24 mei 2001 21:33
Ik kan niet geloven dat de persoon die de boel hier loopt te naaien niet kent.

Leg uit.
Leg uit. (je nederlands dus)

• Nicap
  • Laatst online: 12:46

Nicap

Tsssk....

Ik dacht ook dat H. Knot die dingen op vraag/aanbod had staan(en dat jacktheripper daar de betreffende cpu aantrof). Maar quismo is pas sinds vandaag geregistreerd.
Dus was hij het niet niet de cpu aanbood. Of hij wil niet dat zijn andere nick bekend word ofzo.
vaag allemaal

• marteltor
  • Laatst online: 13:14
ik denk dat het van iemand komt die er genoeg van heeft en nu wil dat dit topic stopt.

• 4tune
Op donderdag 24 mei 2001 21:34 schreef ikbenveldmuis het volgende:

[..]

Leg uit. (je nederlands dus)
Ik kan niet geloven dat je de persoon die de boel hier loopt te naaien niet kent.

Eén woordje te kort dus.

• BC3 Victim
Op donderdag 24 mei 2001 21:49 schreef 4tune het volgende:

[..]

Ik kan niet geloven dat je de persoon die de boel hier loopt te naaien niet kent.

Eén woordje te kort dus.
sorry, ik snapte het echt niet :(

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Nu online

Sharky

Skamn Dippy!

damn dit is vaag.
ik heb ze ook nog steeds niet op een rijtje maar het wordt tijd we weten wie ralph is en waar hij woont...

hoe zit het met die knokploeg? ;)

This too shall pass

Verwijderd

als je wilt weeten waar die woont???

qorneprive@Hotmail.com

daar effe zijn IP na toe stuuren dan kan ik heel wat doen voor je (officeel)

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dat mailtje, i kan het verkeerd hebben, maar 212.187 = chello, en das een vast ip. En upc heeft een poos geleden policies veranderd, en geven nu zonder veel moeite aan de politie namen en adressen bij misbruik. Ga er achterna!

I, for one, like Roman numerals

• KaMiKaZe
Op donderdag 24 mei 2001 17:58 schreef Quismo het volgende:
Beste medetweakers,

Ik ben die H. Knot waar deze topics over gaan.

Ik heb contact opgenomen met Jacktheripper en heb het geld terug gestort ook aan deze topicstarter.

Ik heb deze topicstarter nog niet kunnen bereiken omdat ik daar geen info over heb..

In ieder geval ik ben opgelicht.. ik had wat oude spulletjes van me pa in de verkoop en die is die ralph ofzow komen ophalen.... hij had van te voren al het geld gestort.

Nu keek ik gister nadat ik te horen kreeg van een vriend van me dat er een topic over mij was...??!!!!

Ik kijken en jah hoor me giro rek etc. alles uitgebreid op tafel gelegd. Dat vond ik weer minder.. maargoed ik moet toegeven dat ik niet erg slim heb gehandeld!

Ik heb dus 2x iets op me giro gekregen die tweede keer weet ik nog steeds niet maar ik heb het ook maar terug gestort.... (Arzie)

Ik ben een student dus ik kijk niet al te vaak op me rekening schrikkende van het saldo wat ik nu weer sta ;)dat moet vast bekend voorkomen.

Nog even over dat IP adres, we hebben hier een studenten afdeling (hier = Wageningen) en het internet is dus tig keer gedeeld ik weet ook niet hoe dat verder in elkaar zit maar ik ga het in ieder geval uitzoeken!!

Ik hoop dat ik een beetje duidelijke info heb gegeven.. Excuses voor dit late bericht maar ik moest zelf ook ff bijkomen ik voekl me ook flink genaaid...

PS ga nu niet irritante opmerkingen maken want daar ben ik niet vor in de stemming dat zullen jullie vast wel begrijpen.
je lult uit je nek ik zweer het je
die gast die de spullen is op komen halen woont bij jullie in huis dus die zou je wel eens eerder gezien moeten hebben.

je bent gewoon een gore oplichter en als je het waagt hier nog zulke leugens te gaan verspreiden en mensen op te lichten dan kom ik je persoonlijk opzoeken vriend.

geef me maar een waarschuwing mods maar dit gaat mij echt te ver. zet de feiten maar eens op een rijtje en jullie weten dat ik de waarheid spreek.

en oppertweaker die gozer was mijn vriend allang niet meer geweest.

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-05 10:53
Op vrijdag 25 mei 2001 02:18 schreef Bamibal het volgende:

[..]

je lult uit je nek ik zweer het je
die gast die de spullen is op komen halen woont bij jullie in huis dus die zou je wel eens eerder gezien moeten hebben.
Precies ! .Waarschijnlijk hebben ze dit gewoon samen bedacht maar nu ze gesnaaid zijn komen ze met deze lulsmoes aanzetten. Je gaat mij niet wijsmaken dat degene die zogenaamd die cpu van je gekocht had (ralph of piet) dat je die niet kende terwijl die gewoon een paar deuren verderop in hetzelfde pand woont!. Daar komt nog bij dat degene die deze topic gestart heeft dus ook op deze brakke manier genaaid is , maar dan met 128mb ram. En dat zou toen ook weer met tussenkomst van die ralph/piet gekocht zijn. Wel toevallig he |:( . Als ik Arzie en Jackthehacker was zou ik ff de krachten bundelen en er alsnog politiewerk van maken. Dit is dus gewoon :r :r :r :r
Edit : Typo''s

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2025
Idd...

"Ralph" moet wel gek zijn om eerst geld over te maken naar "Quismo", vervolgens de spullen doorverkopen en ook geld laten overmaken naar "Quismo" :?

Hier wordt een vies spelletje gespeeld... Waarschijnlijk zijn "Ralph Lankhorst" en "Quismo" dus dezelfde figuur en dus de oplichter.

Wel slim trouwens om te laten lijken dat "Ralph Lankhorst" de dader was. :)

• BC3 Victim
Ben het compleet met bamibal eens echt gewoon puur gezeik en boven dien als ze het ECHT niet van mekaar wisten had ie het kunnen zien aan de naam van der persoon waar het geld naar gestort werd dat het ze buurman was gewoon puur gelul dit !!!!!!!!!!

Helaas je smoes redde je "ass" niet

• Arzie
Hier Arzie. Ik wil even aangeven dat Knot degene is die hij zegt hierboven. Ik heb net even gecheckt en mijn geld is keurig teruggestort. H KNOT IS DUS GEEN OPLICHTER! Ik vind het juist heel netjes dat hij het zo heeft afgehandeld, bedankt!
Het is nl. zo dat hij nu armer is geworden en geen geld heeft gehad.. ''Lankhorst'' blijft de oplichter, ik weet alleen niet hoe we die te pakken kunnen krijgen, ik zal zelf proberen het IP te achterhalen (kan na het weekend), dan post ik dat hier nog even.

Knot: bedankt!

• KaMiKaZe
Arzie denk ff na jongen |:(
knot is geen slachtoffer
hij zit op hetzelfde ip adres als lankhorst hij beweerde dan lankhorst de spullen had opgehaald aangezien lankhorst in hetzelfde huis woont als hij zou hij of oppertweaker hem dus moeten kennen.

knot=lankhorst

hij komt alleen aan met een zieleg lulverhaal dat hij het "slachtoffer" is terwijl hij zelf gewoon de dader is hij probeerd het nu goed te maken met je omdat het vuur aan z''n schenen ligt bergrijp dat dan. het is gewoon TE toevallig dat ze hetzelde ip adres hebben en dat lankshorst tot 2 maal toe hetzelfde kunstje flikt.

• tsjech@
  • Laatst online: 12:32
Ik heb al deze topics al vanaf het begin gevolgd zonder te reageren, maar nu moet ik toch iets kwijt:)

Ik wil niemand beschuldigen en Arzie bedankt Knot wel, maar lijkt het er niet op dat dit een reactie is omdat ze gepakt zijn. (zoals bamibal al zegt)Ze hadden gewoon een leuk handeltje waarmee ze mensen oplichten. Lankhorst speelt de schuldige en Knot doet alsof die niks wist, hij zegt dan wel dat die de spullen nu aan ralph had gegeven en dat ralph geld had overgemaakt, maar waarom wordt er dan nog steeds geld overgemaakt op Knots zijn rekening, terwijl volgens Knot ralph aan hem al heeft betaald.

Dus Ralph/Lankhorst maakt hiermee dus in praktijk geen winst maar zorgt er wel voor dat Knot extra geld krijgt, want Knot heeft dus het geld van ralph gehad en nu nog van de gedupeerde tweakers. Knot heeft namelijk al van te voren het geld gehad (LET OP!Dit was in 1 keer ga ik vanuit omdat hij weet dat die het geld van te voren had ontvangen en van 2 rekeningen in 2 bedragen moet wel opvallen, anders is hij echt dom) en nu vangt hij nog 2 geld keer van anderen.

Als Knot onschuldig is kan hij het rekeningnummer achterhalen van de eerste betaling van ralph en die bekend maken....

Maar ja zoals Bami al meldt, IK GELOOF ER GEEN REET VAN.

• KaMiKaZe
Op vrijdag 25 mei 2001 13:21 schreef tsjech het volgende:
Ik heb al deze topics al vanaf het begin gevolgd zonder te reageren, maar nu moet ik toch iets kwijt:)

Ik wil niemand beschuldigen en Arzie bedankt Knot wel, maar lijkt het er niet op dat dit een reactie is omdat ze gepakt zijn. (zoals bamibal al zegt)Ze hadden gewoon een leuk handeltje waarmee ze mensen oplichten. Lankhorst speelt de schuldige en Knot doet alsof die niks wist, hij zegt dan wel dat die de spullen nu aan ralph had gegeven en dat ralph geld had overgemaakt, maar waarom wordt er dan nog steeds geld overgemaakt op Knots zijn rekening, terwijl volgens Knot ralph aan hem al heeft betaald.

Dus Ralph/Lankhorst maakt hiermee dus in praktijk geen winst maar zorgt er wel voor dat Knot extra geld krijgt, want Knot heeft dus het geld van ralph gehad en nu nog van de gedupeerde tweakers. Knot heeft namelijk al van te voren het geld gehad (LET OP!Dit was in 1 keer ga ik vanuit omdat hij weet dat die het geld van te voren had ontvangen en van 2 rekeningen in 2 bedragen moet wel opvallen, anders is hij echt dom) en nu vangt hij nog 2 geld keer van anderen.

Als Knot onschuldig is kan hij het rekeningnummer achterhalen van de eerste betaling van ralph en die bekend maken....

Maar ja zoals Bami al meldt, IK GELOOF ER GEEN REET VAN.
Tsjech ik ben blij dat je het ook ziet maar een ding zien jullie nog niet goed.
Lankhorst heeft nooit iets betaald aan knot (dat hebben arzie en hacker gedaan).
lankhorst zou alleen de spullen ontvangen hebben en knot het geld.

deze uitspraak van kont zegt al genoeg :

Ik heb dus 2x iets op me giro gekregen die tweede keer weet ik nog steeds niet maar ik heb het ook maar terug gestort.... (Arzie)

dit is dus een grote fout die hij maakt !.
lankhorst zou immers weer met knot contact op hebben moeten nemen dat hij ook het geheugen had gekocht en daarvoor geld over zou maken. dab zou hij dus zeker moeten weten waar dat geld vandaan kwam.

De waarheid is dat knot nooit hardware gehad heeft. hij heeft het te koop gezet onder een andere naam (die van lankhorst) en heeft geld over laten maken op zijn rekening om vervolgens met de smoes te kunnen komen dat hij de cpu al weggegeven had en dat hij betaald was. hij was dus nooit van plan om geld te retourneren. het was alleen jammer voor knot dat de jongens hier erachter zijn gekomen dat lankhorst/knot hetzelfde ip adres hebben. Hij ging er zelf namelijk van uit dat hij veilig zou zijn met een hotmail account. toen hem via oppertweaker verteld werd dat er een topic over hem bezig was is hij geschrokken en heeft gelijk het geld teruggegeven omdat het hem te heet onder de voeten werd. toen kwam hij hier met een lulverhaal dat hij het slachtoffer was. was dus gewoon een grove leugen is.

Verwijderd

iets zegt me dat er nu iemand is die het heel erg benauwd krijgt >:)

• BC3 Victim
Bedank Arzie!

Ik geloof dat er veel mensen zijn die denken dat ze weten hoe de vork in de steel zit terwijl ik zelf nog maar half weet wat me overkomen is....

Ik laat die mensen dan maar ook voor wat ze zijn... Er zijn namelijk altijd mensen die denken dat ze het beter weten. Ik kan hier verder ook niks aan doen het is nu mijn probleem geworden!

Dit is het laaste zinnige woord dat ik hierover nog te zeggen heb...

• BC3 Victim
Bedank Arzie!

Ik geloof dat er veel mensen zijn die denken dat ze weten hoe de vork in de steel zit terwijl ik zelf nog maar half weet wat me overkomen is.

Ik laat die mensen dan maar ook voor wat ze zijn. Er zijn namelijk altijd mensen die denken dat ze het beter weten. Ik kan hier verder ook niks aan doen het is nu mijn probleem geworden!

• KaMiKaZe
Op vrijdag 25 mei 2001 13:53 schreef Quismo het volgende:
Bedank Arzie!

Ik geloof dat er veel mensen zijn die denken dat ze weten hoe de vork in de steel zit terwijl ik zelf nog maar half weet wat me overkomen is.

Ik laat die mensen dan maar ook voor wat ze zijn. Er zijn namelijk altijd mensen die denken dat ze het beter weten. Ik kan hier verder ook niks aan doen het is nu mijn probleem geworden!

Helaas weet arme Arzie zelf nog niet hoe de vork in de steel zit.

als hij het straks leest zal hij er wel anders over denken.

Je weet dondersgoed dat ik gelijk heb vriend
de feiten spreken gewoon 100% tegen je.

• BC3 Victim
Bamibal bel me even dan zal ik het je uitleggen.. 06 14100578

• tsjech@
Quismo lees anders effe de volgende topic [topic=185766] daar staan de feiten door Jackthehacker wel heel erg duidelijk weergeven en geef even toe dat het wel heel erg toevallig is.

Tsjech legt zich er ook bij neer.

• KaMiKaZe
Op vrijdag 25 mei 2001 14:00 schreef Quismo het volgende:
Bamibal bel me even dan zal ik het je uitleggen.. 06 14100578
je hoeft me niks uit leggen want ik weet alles al maak je daar maar geen zorgen om.

Wat ik wil is dat je hier openbaar toegeeft dat je die mensen willens en wetens hebt opgelicht. je excuses aanbiedt aan iedereen die je misleidt hebt. en belooft dat je dit soort dingen NOOIT meer doet!

• tsjech@
tevens heeft een huisgenoot (die van funprice) van je gemeld dat er ongeveer 10 mensen van dit ip gebruik maken, dus een onbekende zou het wel niet zijn....

• BC3 Victim
Ja ik geef toe dat het vreemd is....

Hetzelfde IP enzow grote kans dat het van dezelfde persoon komt..

Ik zou ook zo gedacht hebben! aan de andere kant ben ik ook niet dom en zou dus nooit vanaf m''n eigen ip mails sturen naar degene waar ik m''n gewone mails ook heen stuur.

Verder kan iedereen hier in en uitlopen (studentenflat) en dus mails versturen etc.

Dus ik neem de mensen het niet kwalijk dat ze denken dat ik de oplichter ben alleen jammer dat het zo heeft moeten gaan.

Ik ga nu naar skool... dit was echt mijn laatste bemoeienis :+

• KaMiKaZe
Wat is de stand van zaken:
Knot heeft mij gebeld (?=hoe wist hij mijn telefoonnummer 06 mobiel ding dus ??) en stort het geld ad. 280 gulden terug op mijn rekening. Hij vondt het allemaal erg vervelend en vertelde me dat ie al diverse keren bij de neus beet genomen was

Zo dus je was al eerder bij neus genomen ?
en je wist maar van een bedrag waar het vandaan kwam ? leg uit.

Natuurlijk weet ik dat wel, maar hoe kan ik godsnaam weten wie de schuldige is?
Ik kan me verder ook niet iemand indenken die die mailtjes gestuurd kan hebben, aangezien H K en ik de enige zijn die redelijk intensief bezig zijn met pctjes, de rest niet echt

Jullie 2 zijn de enige en aangezien lankhorst bij jullie woont kan er blijkbaar geen 3de zijn. conclusie wederom lankhorst=knot

• KaMiKaZe
Op vrijdag 25 mei 2001 14:10 schreef Quismo het volgende:
Ja ik geef toe dat het vreemd is....

Hetzelfde IP enzow grote kans dat het van dezelfde persoon komt..

Ik zou ook zo gedacht hebben! aan de andere kant ben ik ook niet dom en zou dus nooit vanaf m''n eigen ip mails sturen naar degene waar ik m''n gewone mails ook heen stuur.

Verder kan iedereen hier in en uitlopen (studentenflat) en dus mails versturen etc.

Dus ik neem de mensen het niet kwalijk dat ze denken dat ik de oplichter ben alleen jammer dat het zo heeft moeten gaan.

Ik ga nu naar skool... dit was echt mijn laatste bemoeienis :+
VREEMD ???!!!!???
je liegt gewoon dat het geschreven staat jongen :(

ps : ik geloof dat oppertweaker hier helemaal niets mee te maken heeft. hij heeft ons juist geholpen.

• Cereal
  • Laatst online: 19-08 09:04
meel me ff voor de adresgegevens van quismo,
ik heb al z''n gegevens (van het studentenhuis dan).

zeg niet waar ik ze vanaf heb (namelijk erg illegaal)

• tsjech@
Nee, dat klopt oppertweaker heeft juist gemeld dat het een vriend van hem was. Ik beschuldig hem ook niet, ik vind alleen dat Knot alles elke keer weer verdraaid, wel lullig voor hem dat die ze mobielnr. opgeeft. Elk pissed-off persoon zou nu hem via internet de hele tijd lastig kunnen vallen met SMS berichtjes...... Ik breng niemand op een idee, ik geef alleen een tip aan Quismo om dit te wijzigen.

• Cereal
Op vrijdag 25 mei 2001 14:23 schreef tsjech het volgende:
Ik breng niemand op een idee,
>:)

Verwijderd

mmm, alle i-net aansluitingen van de studentenflats in wageningen hebben een IP adres dat met 137.224.xxx.xx begint. UPC sluit geen modems aan in die flats. Het kan dus niet vanuit een studentenFLAT komen. Wellicht een studentenhuis....of helmaal ergens anders.....

Sp

die hoopt dat de echte dader gepakt wordt (wie het ook moge zijn...)

p.s. De uni is dicht op vrijdag......

• KaMiKaZe
Op vrijdag 25 mei 2001 14:20 schreef Urnie het volgende:
meel me ff voor de adresgegevens van quismo,
ik heb al z''n gegevens (van het studentenhuis dan).

zeg niet waar ik ze vanaf heb (namelijk erg illegaal)
thnx voor de hulp maar ik heb al z''n gegevens al. (heeft hij zelf ook al gegeven).
als hij niet binnen 24 uur openbaar toegeeft dat hij het was. dan ga ik maatregelen nemen

• Cereal
[edit: net te laat :)]

maaruh, het feit dat ie z''n adres al gegeven heeft....

• KaMiKaZe
Op vrijdag 25 mei 2001 14:28 schreef Urnie het volgende:
[edit: net te laat :)]

maaruh, het feit dat ie z''n adres al gegeven heeft....
daarmee wil hij aangeven dat hij onschuldig is. een of ander lulverhaal op hangen.
maar daar trap ik (en jullie ook hopelijk) niet in

• Cereal
ik hou me neutraal, al zal ik voortaan beter opletten als ik via internet iets koop/verkoop...

erg trieste zaak, wie er nu ook schuldig/slachtoffer is...... ;(

• tsjech@
Jammer dat je niet kan zoeken op "wie de spullen aanbied" dan kan je zien wat hij nog meer aanbied....

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:44
Op vrijdag 25 mei 2001 14:26 schreef Sp het volgende:
mmm, alle i-net aansluitingen van de studentenflats in wageningen hebben een IP adres dat met 137.224.xxx.xx begint. UPC sluit geen modems aan in die flats. Het kan dus niet vanuit een studentenFLAT komen. Wellicht een studentenhuis....of helmaal ergens anders.....

Sp

die hoopt dat de echte dader gepakt wordt (wie het ook moge zijn...)

p.s. De uni is dicht op vrijdag......
Er zijn in Wageningen vast nog wel studentenflats die niet via de Uni (dat 137.224.xxx.xxx IP) op internet zitten omdat dit pas recent wordt aangesloten.
De oude accounts kunnen best gewoon van Chello zijn.
Verder is het argument dat iedereen maar kan binnenlopen en mailen onzin anders waren die computers ook allang foetsie.
Ik vind ook dat de politie moet worden ingeschakeld want deze rotte appel verpest het voor ons allemaal!
En de uni is gewoon open vandaag, alleen is er waarschijnlijk weinig personeel :)

Verwijderd

Ik vind het nog steeds maar een vaag verhaal.

BTW: Wat is je echte naam trouwens, Oppertweaker?????

• KaMiKaZe
Op vrijdag 25 mei 2001 15:06 schreef Wampie het volgende:
Ik vind het nog steeds maar een vaag verhaal.

BTW: Wat is je echte naam trouwens, Oppertweaker?????
lees de topics eerst even voordat je met antwoorden komt |:(

Verwijderd

Oh sorry hoor. Het is trouwens geen antwoord, maar een vraag hoor |:(|:(|:(

• KaMiKaZe
Ik post dit stuk nog een keer omdat dit de complete uitleg is.

Tsjech ik ben blij dat je het ook ziet maar een ding zien jullie nog niet goed.
Lankhorst heeft nooit iets betaald aan knot (dat hebben arzie en hacker gedaan).
lankhorst zou alleen de spullen ontvangen hebben en knot het geld.
deze uitspraak van knot zegt al genoeg :

dit is dus een grote fout die hij maakt !.
lankhorst zou immers weer met knot contact op hebben moeten nemen dat hij ook het geheugen had gekocht en daarvoor geld over zou maken. dab zou hij dus zeker moeten weten waar dat geld vandaan kwam.

De waarheid is dat knot nooit hardware gehad heeft. hij heeft het te koop gezet onder een andere naam (die van lankhorst) en heeft geld over laten maken op zijn rekening om vervolgens met de smoes te kunnen komen dat hij de cpu al weggegeven had en dat hij betaald was. hij was dus nooit van plan om geld te retourneren. het was alleen jammer voor knot dat de jongens hier erachter zijn gekomen dat lankhorst/knot hetzelfde ip adres hebben. Hij ging er zelf namelijk van uit dat hij veilig zou zijn met een hotmail account. toen hem via oppertweaker verteld werd dat er een topic over hem bezig was is hij geschrokken en heeft gelijk het geld teruggegeven omdat het hem te heet onder de voeten werd. toen kwam hij hier met een lulverhaal dat hij het slachtoffer was. was dus gewoon een grove leugen is.

Verwijderd

Thnx voor de ophelderende uitleg :)

• Paitor
  • Laatst online: 08-05 23:14

Paitor

rages doen :P

ik kan het nu ook weer volgen :)

jammer dat Lankhorst en Knot geen woordspelingen van elkaar zijn, anders kan het zo een nieuwe detective zijn ;)
Maar ff ontopic, het is natuurlijk supergoed dat er zo''n controle hier is op tweakers. Op deze manier hebben wij geen ibazar stem systeem nodig!

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

• Chilly_Willy
  • Laatst online: 12-08 09:55
Nog iets frapants, opertweakers zei:
<quote>Oke mensen, ik heb ff met ''m gepraat.
Het is inderdaad zijn gironr. en er is inderdaad 280 piek overgemaakt, maar voor de rest weet hij niets.</quote>

Maar voor de rest wist hij (knot) van niets??? En nu zit hij doodleuk te vertellen dat er wel spullen te koop waren...?

Verder zegt knot dat iedereen zo kan binnenlopen (studentenflat) en kan mailen.
Ik wist niet dat je je studentenkamer ook als internetcafe laat gebruiken als je er zelf niet bent..

Coïtus ergo sum

• tsjech@
Inderdaad Bamibal een perfecte conclusie.... Ik bedoelde met die redenering van mij ook dat het zeer onwaarschijnlijk was wat Knot vertelde.... Ik hoop dat die Knot nog een beetje lef heeft om dit op te biechten. Eigenlijk zou zo''n IP gebanned moet worden van T.net Alleen daarmee dupeer je heel veel andere onschuldige bewoners. Misschien toch maar een SMS-bom sturen....(geintje:))

[edit] vaag ook dat die reageerd met en net nieuw aangemaakt profiel???

Verwijderd

Kan Knot nog even uitleggen hoe hij hardware te koop had terwijl hij nog niet geregistreerd was. :?
Op donderdag 24 mei 2001 21:48 schreef Nicap het volgende:
Ik dacht ook dat H. Knot die dingen op vraag/aanbod had staan(en dat jacktheripper daar de betreffende cpu aantrof). Maar quismo is pas sinds vandaag geregistreerd.
Dus was hij het niet niet de cpu aanbood. Of hij wil niet dat zijn andere nick bekend word ofzo.
vaag allemaal
Wel een beetje vreemd he!!
Ik ben voor GoK :P

• KaMiKaZe
wampie, Oppertweaker woont in hetzelfde studentenhuis als knot/quismo dus moet lankhorst daar ook wonen (vanwege hetzelfde ip) en nog Oppertweaker nog knot heeft lankhorst ooit eerder gezien in het huis.
dit kan dus niet. vandaar dat we weten dan knot lankhorst is

oppertweaker is verder gewoon ok hoor
die heeft er eigenlijk niets mee te maken behalve dat hij ons opheldering gegeven heeft omtrend zijn vriend.

ik vind het alleen jammer dat hij niet meer reageerd.

Verwijderd

Knot a.k.a. Lankhorst liegt dat ''ie barst. Hij beweert dus dat ''ie de hardware aan Lankhorst heeft meegegeven zonder te weten dat hij betaald was |:( Dus (1) Lankhorst en Knot zijn ezelfde persoon. (2) Lankhorst en Knot hebben samengewerkt. Laat Knot dus eerst maar eens uitleggen wie Lankhorst is ! Hij heeft hem immers hardware verkocht.

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13:40

ChUcKiE

Dus........

Dit is regelrecht een zaak voor Peter R. De Vries :P

/Neus dicht knijp modus, vraag aan Knot

Wie bent U??

/out

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• KaMiKaZe
Op vrijdag 25 mei 2001 15:23 schreef ImaStar het volgende:
Knot a.k.a. Lankhorst liegt dat ''ie barst. Hij beweert dus dat ''ie de hardware aan Lankhorst heeft meegegeven zonder te weten dat hij betaald was |:( Dus (1) Lankhorst en Knot zijn ezelfde persoon. (2) Lankhorst en Knot hebben samengewerkt. Laat Knot dus eerst maar eens uitleggen wie Lankhorst is ! Hij heeft hem immers hardware verkocht.
het was wel al betaald maar door iemand anders (namelijk jackthehacker et.). anders zou z''n verhaal helemaal niet meer kloppen.

• Chilly_Willy
Op [topic=185297] staat dat opertweaker met knot/quismo gesproken had en dat hij niets wist van een CPU.

Nu verteldt hij dat hij weldegelijk spullen te koop dan en dat iemand die CPU opgehaalt had.
Maar hij wist toch niets van een CPU zei hij.. Liar, liar, CPU on fire!

Let''s kick his ass >:)

Coïtus ergo sum

• KaMiKaZe
Op vrijdag 25 mei 2001 15:26 schreef ChUcKiE het volgende:
Dit is regelrecht een zaak voor Peter R. De Vries :P

/Neus dicht knijp modus, vraag aan Knot

Wie bent U??

/out
we hebben hier geen Peter R de Vries voor nodig hoor. we lossen dit intern wel op.

wat ik me alleen nog afvraag is waarom ?
waarom ga je iemand oplichten die ook hard voor z''n centjes moet sparen. hoe haal je het in je hoofd ik walg daar echt van.

Verwijderd

Ja inderdaad. Jackthehacker heeft het betaald. Maar ik neem aan dat Lankhorst de hardware heeft opgehaald of opgestuurd heeft gekregen. Dan moet Knot toch meer over hem weten?

• KaMiKaZe
Op vrijdag 25 mei 2001 15:29 schreef Chilly_Willy het volgende:
Op Gezocht ben opgelicht? staat dat opertweaker met knot/quismo gesproken had en dat hij niets wist van een CPU.

Nu verteldt hij dat hij weldegelijk spullen te koop dan en dat iemand die CPU opgehaalt had.
Maar hij wist toch niets van een CPU zei hij.. Liar, liar, CPU on fire!

Let''s kick his ass >:)
thnx die had ik gemist. nu blijkt al helemaal dat z''n verhaal zo lek is als een zeef. eerst beweren dat je niets weet van een cpu en dan zeggen dat je de cpu aan lankhorst hebt gegeven.

• KaMiKaZe
Op vrijdag 25 mei 2001 15:30 schreef ImaStar het volgende:
Ja inderdaad. Jackthehacker heeft het betaald. Maar ik neem aan dat Lankhorst de hardware heeft opgehaald of opgestuurd heeft gekregen. Dan moet Knot toch meer over hem weten?
inderdaad hij beweerd dat lankhorst de spullen heeft opgehaald. als hij ze verstuurd had zou hij namelijk een adres hebben. dus moet hij lankhorst gezien en gesproken hebben. hij weet ons daar verder niets over te vertellen. omdat hij het simpelweg zelf is.

Verwijderd

Ok. Conclusie: Lankhorst=Knot. De gedupeerden hebben hun geld terug. Maar wat nu? Quismo alias Knot alias Lankhorst moeten van GoT geband worden zodat zoiets niet meer gebeurt. We weten trouwens niet hoeveel gedupeerden er zijn.

P.S. Ik begrijp alleen niet waarom iemand vanaf z''n huisadres (ip) mensen oplicht. Dat is erg |:(

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 15:32 schreef Bamibal het volgende:

[..]

inderdaad hij beweerd dat lankhorst de spullen heeft opgehaald. als hij ze verstuurd had zou hij namelijk een adres hebben. dus moet hij lankhorst gezien en gesproken hebben. hij weet ons daar verder niets over te vertellen. omdat hij het simpelweg zelf is.
Zal ik dan nog even een verhelderend stukje typen :)

jackthehacker besteld een cpu bij lankhorst, die geeft hem een giro nummer van knot en hij maakt het geld over maar krijgt nix.
Knot heeft zelf hardware te koop en Lankhorst laat jack het geld overmaken op zijn rekening. Alleen is knot nog niet geregistreerd als hij een cpu te koop heeft :?
Knot heeft dus nooit iets te koop gehad en er is dus ook nooit hardware opgehaald of verstuurd. Sterker nog er was niet eens wat om op te halen.

• KaMiKaZe
Op vrijdag 25 mei 2001 15:42 schreef --BoBo-- het volgende:

[..]

Zal ik dan nog even een verhelderend stukje typen :)

jackthehacker besteld een cpu bij lankhorst, die geeft hem een giro nummer van knot en hij maakt het geld over maar krijgt nix.
Knot heeft zelf hardware te koop en Lankhorst laat jack het geld overmaken op zijn rekening. Alleen is knot nog niet geregistreerd als hij een cpu te koop heeft :?
Knot heeft dus nooit iets te koop gehad en er is dus ook nooit hardware opgehaald of verstuurd. Sterker nog er was niet eens wat om op te halen.
JUIST !! heel goed 100% de waarheid en dit onderstreept het nog eens dat lankhorst knot MOET zijn.

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 08:04
waar is dat studentenhuis.?

Deze gasten moeten gestopt worden.!!

• KaMiKaZe
Op vrijdag 25 mei 2001 16:08 schreef Procyon for life het volgende:
waar is dat studentenhuis.?

Deze gasten moeten gestopt worden.!!
er is maar een persoon die hiervoor verantwoordelijk geacht dient te worden en dat is Heiko Knot

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:44
Er studeert in elk geval geen Heiko Knot aan de universiteit in Wageningen (ook geen andere Knot).
Maar het kan natuurlijk best iemand van de hotelschool zijn maar daar heb ik geen overzicht van :)

• Saus
  • Niet online
Op vrijdag 25 mei 2001 17:06 schreef Leader98 het volgende:
Maar het kan natuurlijk best iemand van de hotelschool zijn maar daar heb ik geen overzicht van :)
of Diedenoort natuurlijk.......

• Chilly_Willy
Er iets niets opgehaalt.. en betalen.. dat hebben jullie (arzie en jack) gedaan.

Hij heeft nooit spullen aangeboden op Tweakers. Jij hebt toch ook niets gezien.

Coïtus ergo sum

• tsjech@
Ik denk dat Knot ondertussen wel door heeft dat verder liegen geen zin heeft, want hij durft niet meer te antwoorden. Ik denk dat die al lang thuis is want wat moet je nou nog op de Universiteit te zoeken hebben op vrijdagmiddag na hemelvaart om 18.00 met dit weer!!!!

• Saus
  • Niet online
Op vrijdag 25 mei 2001 17:55 schreef tsjech het volgende:
......want wat moet je nou nog op de Universiteit te zoeken hebben op vrijdagmiddag na hemelvaart om 18.00 met dit weer!!!!
met die lui van de WAU weet je het maar nooit
;)

• Arzie
Dat registratieverhaal klopt niet, het is nl. zo dat je je voor t.n en GoT apart moet reggen. Hij heeft dus met zijn account op t.n de ad geplaatst en voor de replies op het forum hier moest hij zich nog even reggen -> geen frequente tweaker dus ;)

Maar voor de rest (gelijke IP''s, spullen opgehaald) lijkt het er wel erg op dat het niet klopt. Ik stel voor dat Quismo even precies uitlegt wat er gebeurd is en aangeeft hoe het met betalingen/ophalen enzo ging...

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Hmm, ik heb ook ff zitten denken. Stel dat het zo is gegaan:
een vage bekende van Knot weet dat ie van een CPU en van wat geheugen afwil, en die vage bekende is dan "lankhorst". Dus "lankhorst gaat die 2 dingen te koop aanbieden op tweakers. Jackthehacker en Arzie reageren daarop en mailen naar "lankhorst" die geeft het gironummer van Knot wat ie op een of andere manier heeft onthutseld(moet niet te moeilijk zijn). Daarna mailen Arzie en Jackthehacker dat het geld is overgemaakt en "lankhorst" kan nu dus makkelijk naar Knot gaan en zeggen dat ie geld heeft gestort en dat ie de spullen wil hebben. Knot ziet dat het geld gestort is en geeft de spullen mee.

Op zich een erg slim en ziek-idee, maar het kan best zo gegaan zijn. Dat verklaard wel dat Knot van "niets" weet(dat ie spullen te koop had staan op tweakers).

Maar Knot zou dan wel tegen iemand moeten hebben verteld dat hij van die CPU en MEM af wilde. Ook moet het mailtje verstuurd zijn uit die studentenflat(wat het overigens wel lastiger maakt voor Knot zelf i.v.m. hetzelfde ip).

Een persoon in die flat heeft gewoon iemand naar Knot gestuurd die hem hem totaal niet bekend was. En knot moest zich maar eens gaan afvragen of iemand nog met hem heeft gesproken rond de tijd dat het geld gestort was. Misschien dat diegene een verhaaltje heeft opgehangen dat ie wel eens een keer geld op z''n rekening heeft ontvangen wat helemaal niet voor hem bedoeld was ofzo. Dan gaat Knot gelijk vertellen dat hem dat ook is overkomen en die persoon weet dan gelijk 100% zeker dat het geld is gestort en stuurt een dag later z''n handlanger langs.

Nu moet ik alleen nog ff weten om wat voor CPU en wat voor MEM het ging. Aangezien Knot niks te koop heeft gezet moet het wel een relatief hoog bedrag geweest zijn. Want als het een duron600 was gaat jackthehacker daar echt geen 280 piek voor dokken en lankhorst moest OF geweten hebben wat Knot er ongeveer voor wilde hebben of hij heeft een duurder model aangeboden op tweakers om zeker te zijn dat Knot hem weg wilde doen(zelfde geld voor het MEM).

Zo genoeg speculatie voorlopig.
Maar het kan zo gegaan zijn. En als het zo gegaan is komen we er nooit en te nimmer achter wie die "lankhorst" nou is(door dezelfde ip-reeks)

• Chilly_Willy
Nicap: Dan vergeet je het feit dat Knot eerst tegen over huisgenoot opertweaker vertelde dat hij van niets wist van een CPU. Vervolgens praat hij over wat oude pc spullen van zijn vader.
En over die tweede storting (arzie) wist hij ook niets. Dus geheugen verkocht hij ook niet.

En dan te bedenken dat het over 1 Ghz Thunderbird ging, zo oud is die nou ook weer niet, en zeker niet voor zijn vader.

Hij praat zich zelf tegen!

Coïtus ergo sum

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Nee dat klopt. Maar stel dat jij eigenlijk wel een CPU en MEM overhebt, en iemand betaald daar grof voor. Wat zou je doen? Ik geef hem die CPU en MEM omdat er een "groot" bedrag is gestort.
Helaas valt dat grote bedrag wel mee omdat het een 1Ghz is. Het is ook maar een speculatie en op zich zou dit verhaal heel goed kunnen.

Verwijderd

DE ECHTE TWEAKERTS ZIJN GEEN OPLICHTERS !
Dat zeg ik

• KaMiKaZe
Nicap Ik snap niet hoe je op zo''n waanidee
komt.

er zijn diverse mailtjes verstuurd vanuit hetzelfde ip onder verschillende namen.
het is een studentenhuis dus iedereen kent elkaar daar. Knot moet lankhorst dus gekent hebben. en aangezien oppertweaker en hij de enige zijn die iets met hardware doen in dat huis.

het gaat dus om een 1GHz thunderbird en 2 x128MB geheugen die z''n vader over zou hebben gehad ?. jah duh geloof je het zelf en even daarvoor beweerd hij tegenover oppertweaker dat hij niets van een cpu wist.

ook met de betalingen klopt iets niet. van de eerste betaling weet hij (de cpu) mja daar wist hij eerst niets van (zie boven) de tweede betaling kwam hem onbekend voor nou hoe dan ? lankhorst heeft ook het geheugen opgehaald toch dan moet hij dat toch geweten hebben ?.

verder geeft hij iets te gemakkelijk het geld terug naar mijn mening. zou jij niet als de donder willen weten wie die lankhorst is als hij net een cpu een ram van je gejat heeft !! want hij heeft punt 1 het geld terug moeten geven en punt 2 de spullen moeten geven. nou hij is blijkbaar niet echt op zoek naar die lankhorst.

verder beweerd hij meerdere malen te zijn opgelicht ?. nou vertel ook door lankhorst ?

Nicam hij spreekt zichzelf gewoon overal tegen dat verhaal van jou daar klopt geen hout van en ik ben best wel kwaad dat jij zo''n stuk onkruid ook nog probeerd te verdedigen.

Verwijderd

Zoals ik al zei, wer woont hier geen Lankhorst, 10e keer inmiddels |:(

• KaMiKaZe
oppertweaker kan ik jou even spreken nu op icq

Verwijderd

moment, ff installen

• KaMiKaZe
Op vrijdag 25 mei 2001 22:23 schreef oppertweaker het volgende:
Zoals ik al zei, wer woont hier geen Lankhorst, 10e keer inmiddels |:(
en er woont idd geen lankhorst bij jullie
omdat knot namelijk lankhorst is.
als je het hele topic leest zal het allemaal een stuk duidelijker voor je worden

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Op vrijdag 25 mei 2001 22:19 schreef Bamibal het volgende:
Nicap Ik snap niet hoe je op zo''n waanidee
komt.

Nicam hij spreekt zichzelf gewoon overal tegen dat verhaal van jou daar klopt geen hout van en ik ben best wel kwaad dat jij zo''n stuk onkruid ook nog probeerd te verdedigen.
Ik verdedig hier helemaal niemand. Ik zeg ook helemaal niet dat het zo gegaan is, maar het KAN wel op zo''n manier. Er word hier door iedereen gegist en gedaan. Er worden heel veel kleine dingen verteld en iedereen puzzeld maar door. Ik ben het grotendeels ook wel met jou versie eens, maar ik wilde ook ff mijn ''gespeculeerde'' verhaaltje kwijt.
Zolang er geen 100% bewijsbare stukken zijn is er sowieso helemaal niks zeker.

Het hele verhaal zit gewoon krom in mekaar.
Pagina: 1 2 Laatste