Ik heb nogal gemerkt dat mensen het hier 'niet tof' vinden, als iemand het heeft over het gebruik van een standaard forum,zoals vBulletin of weet ik wat. Maar is het nou echt zo dom om een standaard forum te gebruiken i.p.v deze zelf te maken. Ik heb namelijk geprobeerd een forum te maken, en ben een redelijk eind gekomen. Alleen nu boeit het me niet meer. En heb dus ook geen zin om het af te maken.
Ik heb dus liever zo'n standaard ding, waaraan ik dan zelf wat kan gaan aanpassen etc.
Ben ik de enige die hier zo tegen aan kijkt, of zijn er meer die ongeveer deze houding hebben (lees : ontzettend lui
)
Ik denk namelijk dat sommige dingen zoveel tijd kosten dat het jammer is om het te bouwen om uiteindelijk ongeveer het zelfde resultaat te verkrijgen
Ik heb dus liever zo'n standaard ding, waaraan ik dan zelf wat kan gaan aanpassen etc.
Ben ik de enige die hier zo tegen aan kijkt, of zijn er meer die ongeveer deze houding hebben (lees : ontzettend lui
Ik denk namelijk dat sommige dingen zoveel tijd kosten dat het jammer is om het te bouwen om uiteindelijk ongeveer het zelfde resultaat te verkrijgen