iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Moet elke dag er vroeg uit om kranten te doen en in de vakantie werk ik me de pleures, maar heb nu wel een amd athlon 700 mhz, met 20 gb hd en 256 mb geheugen die niemand me meer afpakt!. Heb er hard voor gewerkt, maar dat was ie wel waard. Nu koop ik, wanneer ik weer wat geld gespaard her er dingen bij zoals vorige maand een dvd speler, omdt mijn cdrom speler al half jaar stuk was. Nu is mijn floppy aan vervnaging toe en wil ik een nieuwe hd, geld is er nog nie, komt wel als ik weer vakantie heb....Geld is leuk, maar ik heb liever een pc waar ik voor moet werken, geef voldoening! (voor iemand van 16)
In de US kun je rondvluchtjes maken in een catalina he? Er heeft er ook eentje een keer in NL gestaan, maar die kon je alleen van een afstandje bekijken.
Hebje al brevetten? Heb wel wat lesjes gehad, maar met de 250,- per uur lukte het me niet meer dan een paar te doen
Nah, tis in ieder geval een mooie droom!
Toch leuk, dit soort dromen in een topic vol jaloezie en kwaadheid
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Is toch leuk om te laten zien wat er allemaal mogelijk is met geld. Ik lig er niet wakker van. Ben tevreden met wat ik heb.
En dat is nog een hele oude celeron 300@495 met een riva 128
Bitfreak Misschien een idee om wat mooie 18 inch Tft schermpjes te kopen. Dat is mooi spul.
Dan heb je gewoon de meeste fun van je pc.. ben zelf altijd onwijs zuinig op me spul.. als er dan een 15 jarige op een lan met z''n gekregen 19" flat IIyama en mega ghz pc zit te gooien is dat sneu.. heel sneu..
Zoals stappen enzo (in ieder geval op mijn leeftijd wel belangrijker
Ik loop btw al 9,5 jaar de krant (ben "ouwe" lul van 24), maar dit doe ik voornamelijk om mijn maandelijkse kosten van kabel + ziekenfonds te kunnen betalen zodat mijn gewone loon overblijft voor andere leuke dingen
Ik wacht nu alleen nog op dat geld van de belasting. Nog ff sparen (tot januari
Pffew ... wat een gelul
Om ff duidelijk te zijn: dit is geen tirade tegen iedereen die een pc van zijn ouders krijgt. Alleen dit van BitFreak vind ik een beetje TE veel van het goede.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Okay, het komt misschien wat patserig over, maar dat kan al vrij snel hier in Nederland. Ik verbaas me alleen over de hoeveelheid bakken die jij thuis hebt staan.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Das ook een van de redenen dat ik in de vakantie veel werk....uitgaan mag er natuurlijk niet onder leiden/lijden ????Op maandag 14 mei 2001 20:29 schreef pinodambini het volgende:
Zoals stappen enzo (in ieder geval op mijn leeftijd wel belangrijker)
pinodambini heeft gelijk de topic starter is gewoon eenzaam en vind al de aandach tleukOp maandag 14 mei 2001 20:29 schreef pinodambini het volgende:
Tsja, waarom allemaal zo f$#@@! reageren??Laat die jongen gewoon patsen met wat hij heeft. Zelf lig ik er echt niet wakker van wat iemand voor pc''s heeft, er zijn belangrijkere dingen in et leven......
Zoals stappen enzo (in ieder geval op mijn leeftijd wel belangrijker)
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Hij bleef dat jaar zitten, ik ging naar de 3e. Hij kwam verder niet vaak op school ofzo door iets vaags en ging later ook van school af (heb geen idee of hij nu nog op school zit, zou me niks verbazen als ie er niet op zit).
Een tijdje geleden, was er in eens een vage AKRA op ons (Q2 clan, Clan 3) IRC kanaal (quakenet.eu.org -> #clan3). Ik wist toen niet dat hij het was. Later kwam ik er achter en opzich was ie al wat volwassener geworden (ik zit nu in de 4e, dus eigenlijk 2 jaar later nadat ik hem voor het laatst echt "gesproken" had).
Hij was een keer kwaad omdat hij gekicked werd uit het kanaal wegens irritant gedrag en toen heeft ie wederom zijn hack kunsten vertoond door iedereen uit het kanaal te nuken met nog wat anderen (inclusief mij). Hier is iedereen best wel pissed over geworden dus ik denk niet dat ie dat nog eens doet.
Verder heb ik nooit echt geweten dat hij ZO verwend was en dat hij ZO veel geld had.
Ik vind het iig ziek dat hij zoiets van zijn pa krijgt en ook nog eens zegt dat ie schijt aan zijn pa heeft.
Enne ach jah wat moet je in godsnaam met 4 gameservers. En dan nog wel 4 megabakken. Ook het zeggen van "ik doe het voor koetje" komt zeer debiel, kansloos, zielig, verwend, opschepperig over.
Ik stop verder met dit verhaal, ik heb nog veel meer dingen te vertellen maar die krijg ik niet in woorden uitgedrukt..
Ohja trouwens veel dingen wat ie vertelt is gelul, vroeg ik net aan iemand (heeft maar 5 PC''s op zn kamer staan ipv 10). Enne hij heeft verder ook geen vriendin.
Eeeuh, wat bedoel je nu eigenlijkNigelator said:
JaJoah Aaaaaaaajjjmeeeenn!
ik ook niet :(:'(:([b]Op maandag 14 mei 2001 20:33 Enne hij heeft verder ook geen vriendin.
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Nix meer aan toe te voegen, compleet overtuigend en waar als een .. Albatros!
Dit topic is meer dan 10.000,- waard..
Dit soort constructies werkt allang niet meer hoor. (Iig niet met deze orde van bedragen) Als jij opeens zo''n kapitaaltje gaat verplaatsen, zijn ze echt niet gek bij de fiscus.Op maandag 14 mei 2001 18:56 schreef tazzman het volgende:
Ik hoop dat je overigens wel zo slim bent om dat geld niet op NEDERLANDSE rekening te hebben staan. Gewoon fiscaal verhuizen naar Lichtenstein, scheelt ook weer geld.
Zelfs al zou het lukken, wordt het bovendien bij terugkomst( oftewel wit aanwenden) alsnog belast. Met passende naheffing natuurlijk
Kort gezegd, ben het niet met jouw advies aan die jongen eens.
ik snap het niet ben al blij met mijn p || 266 die ik van men broer heb gekregen waar ik reuze blij mee ben.
die heeft meer waarde voor mij dan 666 p 1000 bijmekaar ik werk er lekker op heb alleen 256mb en hd gekocht
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Was dit toevallig #ne2000 op ircnet ?Op maandag 14 mei 2001 20:33 schreef Vo0 het volgende:
Hij was een keer kwaad omdat hij gekicked werd uit het kanaal wegens irritant gedrag en toen heeft ie wederom zijn hack kunsten vertoond door iedereen uit het kanaal te nuken met nog wat anderen (inclusief mij). Hier is iedereen best wel pissed over geworden dus ik denk niet dat ie dat nog eens doet.
Waarschijnlijk misbruikt ie zijn pc''s dan, en zijn er al 5 afgevallen omdat ie met zijn pielemuis de kast van binnen bevuild heeftOhja trouwens veel dingen wat ie vertelt is gelul, vroeg ik net aan iemand (heeft maar 5 PC''s op zn kamer staan ipv 10). Enne hij heeft verder ook geen vriendin.
Het gaat niet direct om het fiscaal voordeel maar wel over betere rente condities. Daarnaast werken dergelijke constructies nogaltijd gewoon WEL, zeker door diverse bedrijfsconstructies in het buitenland welke weer ontroerend goed bezitten, dat jij dan weer huurt. Om maar eens wat te noemen.Op maandag 14 mei 2001 20:42 schreef Azqi het volgende:
[..]
Dit soort constructies werkt allang niet meer hoor. (Iig niet met deze orde van bedragen) Als jij opeens zo''n kapitaaltje gaat verplaatsen, zijn ze echt niet gek bij de fiscus.
Zelfs al zou het lukken, wordt het bovendien bij terugkomst( oftewel wit aanwenden) alsnog belast. Met passende naheffing natuurlijk
Kort gezegd, ben het niet met jouw advies aan die jongen eens.
Het kan dus wel, tis alleen ff werk.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Maarjah, vriendinnen kun je ook kopen, maar vriendschap, liefde, trots en dromen zal ons arme subject nooit kunnen.
* NiGeLaToR feels sorry for him..
Fijn dat je zoveel pc''s van het geld hebt kunnen kopen. Wat je er werkelijk mee doet zal mij een worst zijn. Waarschijnlijk kun je ze alle 4 toch nooit bedienen.
Verder vind ik het ook patserig dat je zegt dat je ouders 500.000 aan het cancerfond hebben gegeven. Waarom vertel je dat? Iedereen moet altijd trots zijn op z''n giften, maar dat kan toch ook zonder dat je het zegt?
En als je het hebt over auto''s, waarom moet je het dan gelijk over "één van de auto''s van m''n ouders hebben". Daarmee probeer je toch weer (min of meer onopvallend) het rijkeluiszoontje uit te hangen
Ik respecteer rijke mensen, als ze tenminste normaal doen. Als ze maar zoveel mogelijk doen zoals ze zouden zijn als ze een normaal inkomen hadden. Mensen doen zich zovaak anders voor dan dat ze in werkelijkheid zijn...
Meneer Bitfreak,
ik hoop van harte dat je tevreden bent met je spulletjes. Helaas gaat het leven niet alleen over geld. Er liggen allerlei gevaren op de loer. Geld is zo enorm verslavend! Natuurlijk is het harstikke handig om een paar centjes op je bankrekening te hebben, maar doe dat dan alsjeblieft zonder dat je het over moet rondbazuinen.
Spam je niet met hardware-advertenties, dan zit je wel te patsen.
Sorry hoor, maar ik
Meneertje Bitfreak, succes met je leven, maar denk eraan; geld is niet het enige in je leven....
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
En wel degelijk heb ik een vriendin Meneer Kaasjager, alleen niemand hoeft dat te weten, het is overigens ook MIJN vriendin, en niet "jouw".
En ik heb op het moment, 6 computers, op m''n kamer staan, en daar komen die 4 servers bij.
Als je die informatie van apC hebt dan is het mis, aangezien die dan niet goed kan tellen.
Intentionally left blank.
Verwijderd
Ik zit hier achter een voor mij supervette bak (voor de tweakers niet voor mij wel!) en ben er denk ik 10x blijer mee dan hij met zijn 4 pc''s.
Jaloers
.!
Ehrm, volgens mij klopt dan jouw verhaal niet meer. Je zegt eerst dat je pa de pincode van je spaarrekening heeft ingetoetst, wat al helemaal niet kan. Je kan nooit via de pin geld van je spaarrekning afhalen. En nu ineens voorgeschoten geld??Op maandag 14 mei 2001 20:50 schreef Bitfreak het volgende:
Nog even voor de laatste keer, m''n vader heeft NIKS betaald, alleen voorgeschoten, haalt die binnenkort van m''n spaarrekening af.
En wel degelijk heb ik een vriendin Meneer Kaasjager, alleen niemand hoeft dat te weten, het is overigens ook MIJN vriendin, en niet "jouw".
En ik heb op het moment, 6 computers, op m''n kamer staan, en daar komen die 4 servers bij.
Als je die informatie van apC hebt dan is het mis, aangezien die dan niet goed kan tellen.
Bitfreak, get a life!
Achja, sommige mensen hebben nou net iets meer geld, kan ik er wat aan doen dat ik ben geboren, en zo ben opgevoed?
Nee, en ik eet niet van gouden lepels.
Verwijderd
Nee, zoals al zoveel mensen hebben gezegd: ze zijn trotser op iets wat ze met hard werken hebben verdiend, iets wat jij nooit mee zult maken.Op maandag 14 mei 2001 20:51 schreef Bitfreak het volgende:
En nog voor de personen die me zielig vinden,
Jaloers
.!
En wat zijn dat voor pc''s? Zeker ook pIII 800 en weet ik veel waOp maandag 14 mei 2001 20:50 schreef Bitfreak het volgende:
Nog even voor de laatste keer, m''n vader heeft NIKS betaald, alleen voorgeschoten, haalt die binnenkort van m''n spaarrekening af.
Eventueel zat ik er aan te denken eentje te doneren aan Tweakers.Net, maar alle tweakers zijn het NIET waard.
Zo ... ik heb gesproken, laat hem lekker verzuipen in z''n geld. Wij weten tenminste wat het is om bepaalde dingen te waarderen.
Heb heb hiero last van RoFLMao!
Verwijderd
Enne apC heeft idd wat dingen vertelt.
Maar ook ik heb hier verder vrij weinig zin in.
Ohja nog bedankt voor het platleggen van mijn internet net, kansloos jong.
Dat is dan ook mijn eigen opinie, en geen dank.
Even voor de informatie, hoe zou ik OOIT aan al die andere PC''s komen? Misschien dat ik daarvoor heb gespaard? Paar dingen heb opgeknapt? Wat websites gebouwd?Op maandag 14 mei 2001 20:55 schreef stiena het volgende:
[..]
En wat zijn dat voor pc''s? Zeker ook pIII 800 en weet ik veel wa
Voordat je dit soort dingen zegt, denk dan na dat het ook anders kan zijn...
Verwijderd
De beginner....? Volgens mij ben ik dat...Op maandag 14 mei 2001 20:54 schreef Bitfreak het volgende:
En, de alle eerste reply''s zijn niks mis mee, totdat de rest gewoon gaat meelopen met een beginner...
Achja, sommige mensen hebben nou net iets meer geld, kan ik er wat aan doen dat ik ben geboren, en zo ben opgevoed?
Nee, en ik eet niet van gouden lepels.
En waar komt dat geld vandaan ? Wedduh dat je dat ook weer van iemand anders hebt gekregen ivm zelf verdiend !Op maandag 14 mei 2001 20:50 schreef Bitfreak het volgende:
Of je vriendin heeft een plastic huid en witte oogjes (VOL!), of je vriendin wil niet dat het openbaar wordt omdat ze zich schaamt om iemand als jou als vriend te hebben, of je ligt aan je duim te zuigen ''s avonds ipv aan een borst!En wel degelijk heb ik een vriendin Meneer Kaasjager, alleen niemand hoeft dat te weten, het is overigens ook MIJN vriendin, en niet "jouw".
Aanmerking op dat van dat schamen. Misschien "gaat" ze alleen maar met je omdat ze een geldbelustig monster is
Mocht je echt een vriendin hebben, dan ben je volgens mij niet verder gekomen dan verlegen naar haar kijken, want dan begin je al in je broek te plassen van de zenuwen
4x C-64, 1x C-128, 1x Amiga + die 4 servers wat je dan nu aan het in elkaar draaien bentEn ik heb op het moment, 6 computers, op m''n kamer staan, en daar komen die 4 servers bij.
kom maar langs brengen heb er nog 1tje nodig ben al 4 jaar op men 266Op maandag 14 mei 2001 20:56 schreef Bitfreak het volgende:
Ik word namelijk beetje gek van iedereen, dus daarom neem ik maar alles aan zoals jullie het willen... Iedereen wil voor god spelen, iedereen wil het verhaal veranderen. Het is gewoon zo dat ik hier 4 PC''s heb aangeschaft.
Eventueel zat ik er aan te denken eentje te doneren aan Tweakers.Net, maar alle tweakers zijn het NIET waard.
Ja vast, dat zeg je NU, dat soort trucjes heb ik vaker gehoord. Achteraf zeggen dat je er _eventueel_ aan zat te denken. Jaja, zal wel..Op maandag 14 mei 2001 20:56 schreef Bitfreak het volgende:
Ik word namelijk beetje gek van iedereen, dus daarom neem ik maar alles aan zoals jullie het willen... Iedereen wil voor god spelen, iedereen wil het verhaal veranderen. Het is gewoon zo dat ik hier 4 PC''s heb aangeschaft.
Zelf zou ze er niks op tegen hebben hoor, maar ik vind dat dat gewoon niet hoeft.
Aub close topic, want ik wordt hier gek van.
ik zit zelf ook niet krap bij kas maar het grootste deel van mijn uitgaven gaat niet uit naar pc''s maar naar m''n vriendin
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
moet ik emailen voor die pcOp maandag 14 mei 2001 21:00 schreef Bitfreak het volgende:
Even voor de informatie, ik hoef niet te vertellen wie mijn vriendin is, want jullie kennen haar toch niet, en ik vind het niet nodig dat jullie weten wie mijn vriendin is...
Zelf zou ze er niks op tegen hebben hoor, maar ik vind dat dat gewoon niet hoeft.
Je zal het nooit snappen, omdat je zo bent als je bent, en dat kunnen we je niet kwalijk nemen. Wat we je wel kwalijk kunnne nemen is je gebrek aan respect aan mensen.
Verder is het niet verboden te veranderen en te leren en sommigen opzichten.
Maar wat wil je, je bent pas 15, genoeg tijd om te leren. Misschien schud dit topic je een klein beetje wakker.. succes m8!
Verwijderd
2) Je hebt alles helemaal zelf uitgelokt
3) Is niet echt lame gewoon informatie sprokkelen ofzo
Je hebt er zelf om gevraagd, meneer de Bitfreak. Wie begon hier nou dit topic? En welke bedoeling had dit uberhaupt?Op maandag 14 mei 2001 21:00 schreef Bitfreak het volgende:
Even voor de informatie, ik hoef niet te vertellen wie mijn vriendin is, want jullie kennen haar toch niet, en ik vind het niet nodig dat jullie weten wie mijn vriendin is...
Ik vind het zielig dat iedereen gewoon moeilijk tegen me doet, nou, perfecto dat je me een eikel vind, maar scheld het dan uit tegen je eigen zuurverdiende monitor ofsow...
Ik vond het idee gewoon tof om zo''n hoop met hardware te "fotograferen" en te posten op Tweakers.Net, want niet iedereen heeft elke dag te maken met 4 "complete" computers... (procs nog)
--------------------
Fuck y''all!
--------------------
Verwijderd
Krijg je in de gaten dat je aan het verliezen bent van de gemiddelde Nederlandse mening?Op maandag 14 mei 2001 21:00 schreef Bitfreak het volgende:
Verwijderd
En waar gaat het om? om een paar computertjes
NEE, NOU BLIJFT IE OPEN !!Op maandag 14 mei 2001 21:02 schreef Bitfreak het volgende:
Laat topic maar sluiten, open maar een nieuw topic om over mij te zeiken...
Geef mij maar m''n oma, al kreeg ik er 109428203984029482039 computers voor.Op maandag 14 mei 2001 18:31 schreef Bitfreak het volgende:
[..]
Als je kan rekenen, en op school heb gezeten had je ook wel kunnen uitrekenen dat 2001 - 1986 15 is dus dat ik 15 Jaar ben...
En nog even, ik heb een "hoop" geld geerfd van m''n oma, m''n vader was er nie zo blij mee dat ik er wat computers van ging kopen, ik ga geen geld bedrag noemen maar dit is maar zo rond de +/- 1 procent van het hele bedrag.
Dus daarom had ik schijt aan me pa, maar ik heb het samen met m''n vader bij de winkel gekocht, en hij heeft zelf de pincode van m''n spaarrekening ingetoetst etc.
dus helemaal niet patsen, gewoon centjes.
Exactemento !!Op maandag 14 mei 2001 21:02 schreef Michiel_H het volgende:
[..]
Krijg je in de gaten dat je aan het verliezen bent van de gemiddelde Nederlandse mening?
aha, vriendin?!, ik guloof er nix van!, da gaan we us ff aan dennis navrage!, die weet da welOp maandag 14 mei 2001 21:00 schreef Bitfreak het volgende:
I see dead pixels...
Verwijderd
Daar is ook niet zo veel mis mee, maar ga dat niet op lopen scheppen over hoe je dat wel niet allemaal betaald hebt. En wat jullie huis waard is en dat je dat straks kado krijgt. Verder interesseert het me ook niet dat jullie meerdere auto''s en een zwembad hebben. En hoeveel het kankerfonds krijgt wil ik al helemaal niet weten.Op maandag 14 mei 2001 21:02 schreef Bitfreak het volgende:
Ik vond het idee gewoon tof om zo''n hoop met hardware te "fotograferen" en te posten op Tweakers.Net, want niet iedereen heeft elke dag te maken met 4 "complete" computers... (procs nog)
En dat heb je allemaal zelf gepost, dus jij bent hier de schuldige van....
Goed, jij vind onze meningen zielig. Wij vinden jou dus zielig. En wat betreft dat fotograferen. Dat zou je anders echt wel doen met een fatsoenlijke camera ipv een webcam. Even snel wat trotse plaatjes nemen met een webcam getuigt van paterigheid, niet van goede fotografie.Op maandag 14 mei 2001 21:02 schreef Bitfreak het volgende:
Laat topic maar sluiten, open maar een nieuw topic om over mij te zeiken...
Ik vind het zielig dat iedereen gewoon moeilijk tegen me doet, nou, perfecto dat je me een eikel vind, maar scheld het dan uit tegen je eigen zuurverdiende monitor ofsow...
--------------------
Fuck y''all!
--------------------
En je wilt ons fucken? Maar je had toch een vriendin?? Of staan je pc''s daarvoor in de weg
Nogmaals: Exactemento !!Op maandag 14 mei 2001 21:05 schreef Paulum het volgende:
[..]
Geef mij maar m''n oma, al kreeg ik er 109428203984029482039 computers voor.
Voor de 3e keer: Exactemento !!Op maandag 14 mei 2001 21:06 schreef Michiel_H het volgende:
[..]
Daar is ook niet zo veel mis mee, maar ga dat niet op lopen scheppen over hoe je dat wel niet allemaal betaald hebt. En wat jullie huis waard is en dat je dat straks kado krijgt. Verder interesseert het me ook niet dat jullie meerdere auto''s en een zwembad hebben. En hoeveel het kankerfonds krijgt wil ik al helemaal niet weten.
En dat heb je allemaal zelf gepost, dus jij bent hier de schuldige van....
LOLOLOLOLOLOLOL, zow is da!, wie zun gat vurbrandt mot op de blare zitte (ofzowOp maandag 14 mei 2001 21:04 schreef ThaWout het volgende:
[..]
NEE, NOU BLIJFT IE OPEN !!
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
I see dead pixels...
Verwijderd
Dank.Op maandag 14 mei 2001 21:08 schreef ThaWout het volgende:
[..]
Voor de 3e keer: Exactemento !!
BitFreak heeft een enorme plank voor z''n kop
En dan die opmerking Fuck Y''all! ...
Mag ik eventjes namens mezelf en ik denk zelfs, de rest van de aanwezige tweakers hier zeggen dat jij weinig tot geen respect toont voor je ouders c.q. ouderen ?
Ga lekker uithuilen bij dat opblaasschaap van je. Misschien mag je er vanavond dan weer overheen
BTW: Als je dan toch met geld aan het smijten bent, koop dan een degelijke digitale camera, want met die schlemielige foto''s toon je dus wel aan dat je je geld aan het wegsmijten bent. Geef dan aan die fondsen voor Enschede en Volendam! Veel beter dan maar weggooien bij je plaatselijke pc-boer.
Nee op zo''n leeftijd kun je hem dat toch niet kwalijk nemen. Vind ik iig.
dit vind ik niet kunnen hoor, als of hij er zelf voor gekozen heeft dat zijn oma moest sterven voor die 4 "servers". Ik dnek dat hij ook liever zijn oma nog had gehad dan die 4 "servers"Op maandag 14 mei 2001 21:05 schreef Paulum het volgende:
[..]
Geef mij maar m''n oma, al kreeg ik er 109428203984029482039 computers voor.
Verwijderd
Dit is echt zo''n loze opmerking die totaal nergens op slaat (ja ik ben zelf ook 15)Op maandag 14 mei 2001 21:14 schreef Bram het volgende:
Kom op jongens niet al te persoonlijk, hij is pas 15!!!!!! Hij heeft net haar op zijn piemel.
Maar opmerking zoals "heb je al haar op je piemel" zijn zo loos en slaan nergens op...
Maar zo praat ie er wel over ... da''s zijn probleem.Op maandag 14 mei 2001 21:14 schreef koentjuh het volgende:
[..]
dit vind ik niet kunnen hoor, als of hij er zelf voor gekozen heeft dat zijn oma moest sterven voor die 4 "servers". Ik dnek dat hij ook liever zijn oma nog had gehad dan die 4 "servers"
Verwijderd
Patsen..tja..als je niet wil patsen laat je geld gewoon achter wege. Als iemand vraagt zeg je dat het hem niets aan gaat. Heel simpel.
Jongens laat die jongen nou. Hij is zo opgevoed. Weinig wat je voeding noemt dan.|:(
Waarschijnlijk zal hij het gevoel van trots zijn op iets niet kennen. Hij is pas 15 dus zal het wel leren, als hij eens heeeeel hard op zijn bek gaat. Rustig wachten tot dat gebeurt en dan dit terug lezen en dan zal hij het wel inzien. (Hoop ik)
Je voelt je zeker aangesprokenOp maandag 14 mei 2001 21:15 schreef Vo0 het volgende:
[..]
Dit is echt zo''n loze opmerking die totaal nergens op slaat (ja ik ben zelf ook 15)
Maar opmerking zoals "heb je al haar op je piemel" zijn zo loos en slaan nergens op...
Maak je toch niet zo druk man.
PICS om te bewijzenOp maandag 14 mei 2001 21:15 schreef Vo0 het volgende:
[..]
Dit is echt zo''n loze opmerking die totaal nergens op slaat (ja ik ben zelf ook 15)
* Yucko is just kidding, anders wordt dit forum dadelijk off-line gehaald vanwege kinder-porno & child-abuse
Verwijderd
Ik heb hem voor het eerst op een lan gezien, toen is hij in mijn icq gekomen, ik heb nog nooit zo snel aan iemand een hekel gekregen.
Hij denkt dat hij vrienden kan kopen (en daar stinken aardig wat mensen in in deze thread), daar ben ik dus niet ingestonken. Ik vind zowiezo het laten zien van je hardware een beetje patsen.
Ik vind de pc van iemand die er lang voor heeft gespaard veel knapper dan dit gepats. Mijn ouders zijn vrij vroeg gestopt met mij zakgeld geven en ik heb alles (behalve kleding en eten enzo) zelf moeten kopen, daardoor leer je met geld omgaan en ben je blij als je eindelijk een nieuwe pc kan kopen. Ik kan met niet voorstellen dat BitFuck blij is met deze servers.
Als je een bijdehante mond tegen hem openzet gaat hij dreigen met hacken enzo.
Het meeste waar hij over op loopt te scheppen is waar. En voor je gaat zeggen dat ik jaloers ben : dat ben ik dus niet, ik ben blij als ik iets nieuws kan kopen, ik heb echte vrienden die mij aardig vinden (niet voor het geld dus), ik durf gewoon de straat op en ik zal nooit bedreigd/overvallen worden omdat ik zoveel geld heb.
Verwijderd
Verwijderd
Ik krijg regelmatig zulke opmerkingen naar me toe geslingerd op fora terwijl ze nergens op slaan (en ja ik heb haar op me piemelOp maandag 14 mei 2001 21:17 schreef Bram het volgende:
[..]
Je voelt je zeker aangesproken
Maak je toch niet zo druk man.
Niet dat ik het met hem eens ben...in tegen deel....alleen die vond ik wele rug ver gaan...Op maandag 14 mei 2001 21:16 schreef ThaWout het volgende:
[..]
ROTFLMAO :D:o !!
btw, je icoon is ook voor neede van toepassing...*D
Verwijderd
Ik ken jou indirect via Scul/apC enzoOp maandag 14 mei 2001 21:18 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Hij zegt dat hij geen scooter wil omdat hij dat eng vind, hij vind het gewoon eng om buiten te komen. Het enige wat hij doet is patsen en naar lans toegaan om aandacht te krijgen.
Ik heb hem voor het eerst op een lan gezien, toen is hij in mijn icq gekomen, ik heb nog nooit zo snel aan iemand een hekel gekregen.
Hij denkt dat hij vrienden kan kopen (en daar stinken aardig wat mensen in in deze thread), daar ben ik dus niet ingestonken. Ik vind zowiezo het laten zien van je hardware een beetje patsen.
Ik vind de pc van iemand die er lang voor heeft gespaard veel knapper dan dit gepats. Mijn ouders zijn vrij vroeg gestopt met mij zakgeld geven en ik heb alles (behalve kleding en eten enzo) zelf moeten kopen, daardoor leer je met geld omgaan en ben je blij als je eindelijk een nieuwe pc kan kopen. Ik kan met niet voorstellen dat BitFuck blij is met deze servers.
Als je een bijdehante mond tegen hem openzet gaat hij dreigen met hacken enzo.
Het meeste waar hij over op loopt te scheppen is waar. En voor je gaat zeggen dat ik jaloers ben : dat ben ik dus niet, ik ben blij als ik iets nieuws kan kopen, ik heb echte vrienden die mij aardig vinden (niet voor het geld dus), ik durf gewoon de straat op en ik zal nooit bedreigd/overvallen worden omdat ik zoveel geld heb.
Jij mij vast wel niet. apC zei op afgelopen Clan 3 lan dat jij wel wat porno bezit, kan ook iemand anders geweest zijn hehe
Maare ik vind verder dat je helemaal gelijk hebt.
Verwijderd
OW ja en heel DFF kotst al van hem
Verwijderd
Verwijderd
Fok zeg, iedereen denkt dat mijn pc vol porno staat, dat is dus niet zo, ik ben ooit de ontdekker van Rocco Siffredi geweest en nu denkt iedereen dat ik een of andere Pornoheld benOp maandag 14 mei 2001 21:19 schreef Vo0 het volgende:
[..]
Ik ken jou indirect via Scul/apC enzo
Jij mij vast wel niet. apC zei op afgelopen Clan 3 lan dat jij wel wat porno bezit, kan ook iemand anders geweest zijn hehe
Maare ik vind verder dat je helemaal gelijk hebt.
Verwijderd
Hehe ik hoorde dat ook maar van JeroenOp maandag 14 mei 2001 21:22 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Fok zeg, iedereen denkt dat mijn pc vol porno staat, dat is dus niet zo, ik ben ooit de ontdekker van Rocco Siffredi geweest en nu denkt iedereen dat ik een of andere Pornoheld ben
Naja t kon ook iemand anders weet niet meer, maar ik weet wel dat ik een keer jouw naam heb horen vallen op Clan 3 LANs (sint dan gewoon
ik neem geen enkel risico, wanneer kan ik alles kopieren heheOp maandag 14 mei 2001 21:22 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Fok zeg, iedereen denkt dat mijn pc vol porno staat, dat is dus niet zo, ik ben ooit de ontdekker van Rocco Siffredi geweest en nu denkt iedereen dat ik een of andere Pornoheld ben
Verwijderd
Iedereen noemt met Sint, iemands ma wist niet eens mijn echte naam, na een paar weken vroeg ze : "hoe heet je nu eigenlijk echt?"
Dat was wel lachen
Verwijderd
Hmm... een ouwe man met een witte baard als porno held? Dan kom je wel gelijk in de fetish-scene terchtOp maandag 14 mei 2001 21:22 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Verwijderd
Hehe lol. Ach jah ik vind het ook vaag dat ze (apc, scul, ras, thk enzo, clan 3 dusOp maandag 14 mei 2001 21:25 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Ok, dan is het goed
Iedereen noemt met Sint, iemands ma wist niet eens mijn echte naam, na een paar weken vroeg ze : "hoe heet je nu eigenlijk echt?"
Dat was wel lachen
Ben je toch ook?Op maandag 14 mei 2001 21:22 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
He nog wat videobanden kopen?
Btw, aKra je zuigt...meer kan ik er niet over uit.
Op maandag 14 mei 2001 21:18 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Ik heb hem voor het eerst op een lan gezien, toen is hij in mijn icq gekomen, ik heb nog nooit zo snel aan iemand een hekel gekregen./quote]
True ... true ...
Ik werd in het verleden wel eens aangesproken door die gast (BitFreak) op irc, en hij zei dan bv. dat ie ook naar Wan Null zou komen (Ik was daar een van die mongolen in die groene t-shirts, a.k.a. terrein crew). Nou, is goe ... kom dan maar. Is ie eenmaal aangekomen, en hebben zijn ouders dan een tent voor hem opgezet, gaat ie er niet inzitten, maar gaat ie naar huis omdat het regent en ie misschien dan schade aan de pc zou kunnen krijgen.
Fok man, hij wist van tevoren waar ie op kon rekenen.
Onlangs was ik ook op C0ll1s10n, waar ook deze meneer Nander Paardefokker aanwezig was. Nou laat ik het zo zeggen. Hij is niet echt geliefd, en der waren genoeg mensen waar de handen van jeukten om met hem ff een prive gesprek te gaan voeren buiten het R2 gebouw.
Klinkt zoals mijn ouders. Heb precies hetzelfde gehad. Is wel de beste manier om met geld te leren omgaan. Als je zelf voor moet werken, dan ga je er ook veel zuiniger mee om.Ik vind de pc van iemand die er lang voor heeft gespaard veel knapper dan dit gepats. Mijn ouders zijn vrij vroeg gestopt met mij zakgeld geven en ik heb alles (behalve kleding en eten enzo) zelf moeten kopen, daardoor leer je met geld omgaan en ben je blij als je eindelijk een nieuwe pc kan kopen. Ik kan met niet voorstellen dat BitFuck blij is met deze servers.
Mag ie proberen. Ik vertel hem dan nu wel alvast dat ik hem dan persoonlijk kom opzoeken als ie mijn debian-firewall over de zeik jaagd.Als je een bijdehante mond tegen hem openzet gaat hij dreigen met hacken enzo.