[quote]
Op maandag 14 mei 2001 21:18 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Ik heb hem voor het eerst op een lan gezien, toen is hij in mijn icq gekomen, ik heb nog nooit zo snel aan iemand een hekel gekregen./quote]
True ... true ...
Ik werd in het verleden wel eens aangesproken door die gast (BitFreak) op irc, en hij zei dan bv. dat ie ook naar Wan Null zou komen (Ik was daar een van die mongolen in die groene t-shirts, a.k.a. terrein crew). Nou, is goe ... kom dan maar. Is ie eenmaal aangekomen, en hebben zijn ouders dan een tent voor hem opgezet, gaat ie er niet inzitten, maar gaat ie naar huis omdat het regent en ie misschien dan schade aan de pc zou kunnen krijgen.
Fok man, hij wist van tevoren waar ie op kon rekenen.
Onlangs was ik ook op C0ll1s10n, waar ook deze meneer Nander Paardefokker aanwezig was. Nou laat ik het zo zeggen. Hij is niet echt geliefd, en der waren genoeg mensen waar de handen van jeukten om met hem ff een prive gesprek te gaan voeren buiten het R2 gebouw.
Ik vind de pc van iemand die er lang voor heeft gespaard veel knapper dan dit gepats. Mijn ouders zijn vrij vroeg gestopt met mij zakgeld geven en ik heb alles (behalve kleding en eten enzo) zelf moeten kopen, daardoor leer je met geld omgaan en ben je blij als je eindelijk een nieuwe pc kan kopen. Ik kan met niet voorstellen dat BitFuck blij is met deze servers.
Klinkt zoals mijn ouders. Heb precies hetzelfde gehad. Is wel de beste manier om met geld te leren omgaan. Als je zelf voor moet werken, dan ga je er ook veel zuiniger mee om.
Als je een bijdehante mond tegen hem openzet gaat hij dreigen met hacken enzo.
Mag ie proberen. Ik vertel hem dan nu wel alvast dat ik hem dan persoonlijk kom opzoeken als ie mijn debian-firewall over de zeik jaagd.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay