[BC3] Vier nieuwe servers, incl. foto''s

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 526 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:33

aKra

Intentionally left blank.

Topicstarter
Ik had eens wat geld over dus heb ik wat hardware aangeschaft... Ik heb ook een nieuwe webcam erbij gekocht maar die is nog beetje prut... Kan nog niet zonder USB foto''s maken wat ik wel van plan was... Kwaliteit is iig beter dan me oude...

Alle hardware (1):

Afbeeldingslocatie: http://getfragged.gamepoint.net/got/Image000.jpg

Alle hardware (2):

Afbeeldingslocatie: http://getfragged.gamepoint.net/got/Image001.jpg

De leete 16x burnproof van Plextor:

Afbeeldingslocatie: http://getfragged.gamepoint.net/got/Image002.jpg

De kast waar het wordt ingebouwd:

Afbeeldingslocatie: http://getfragged.gamepoint.net/got/Image003.jpg

Rechtse kast...

Ik weet het, het is een soort Macintosh kast, maar het was ook maar de enigste die ze hadden in Midi-Tower...

Dit is wat je allemaal ziet liggen ->

4 x ABIT KT7A-RAID
4 x 52X CD-R0M
4 x 1,44MB Diskette Drive
4 x 30GB Maxtor Diamond HDD
8 x 256MB SDRAM >:)
4 x 100Mbit D-LINK
4 x 20M UTP CAT-5
4 x Sparkle GeForce 2MX 32MB
4 x GlobalWin FOP32-1
2 x PCI 8MB Videokaartje

Moet nu alleen nog de 4 processoren ontvangen (niet op voorraad) >:)

• flipper2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Geld over?? heb je de loto gewonnen ofzo??? :?

• aKra

aKra

Topicstarter
Neuh... Ik heb schijt aan pa >:)

Verwijderd

WAUW. :9
Maarrree, wat moet jij met 4 servers?!?!?

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Mooi spul :P

Ga je ze alle 4 houden of ga je ze verkopen?
En welke processoren heb je besteld, zeker 4 maal 1,2 ?

Heb zelf ook wel weer zin om een systeempje te bouwen als ik dit nu allemaal zie. Jammer alleen dat niemand in mijn buurt een nieuw systeeem wil/gaat kopen.

Verwijderd

ik vind dit geen server maar workstation''s :P
ga je lan party houden :)

• aKra

aKra

Topicstarter
4 x 1,33GHz...

Het zijn LAN systemen, gaan daar voor beamer server dienen (GeForce voor ingame beam) en gewoon voor CS UT Q3 server etc.

Verwijderd

waarom 512mb per pc |:(

• aKra

aKra

Topicstarter
Omdat je niet goed leest...

Het gaan servers worden... Hoe meer, des te beter...

• Quorian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 10:13
Hoeveel geld was je kwijt als ik vragen mag:?

p.s. leuke systeempies trouwens

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 11:12 schreef Bitfreak het volgende:
Omdat je niet goed leest...

Het gaan servers worden... Hoe meer, des te beter...
las niet goed :D

Verwijderd

maare die dlink''s wat voor chip hebben die?

• aKra

aKra

Topicstarter
Geen idee VictorB... Ik ben druk bezig met in bouwen, dus loop ter dag hoor je het wel... Ik vind het zo kut dat ik de procs nog niet heb, anders kon ik gewoon effe installen webcam 24/7 etc... :(

Verwijderd

Jeetje, was dus toch waar wat je op icq zij :P

nu nog 4 processors >:)

• MoBi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-08 14:19
Sorry hoor een server met een Sparkle GeForce 2MX 32MB? Dat worden dus echt wel game bakken! In een server prop je een 4 mb agp kaart een paar 10tjes

Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....

• aKra

aKra

Topicstarter
:'(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

;(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

edit:

Miscalculatie van de !.

• aKra

aKra

Topicstarter
Op maandag 14 mei 2001 11:17 schreef Quorian het volgende:
Hoeveel geld was je kwijt als ik vragen mag:?

p.s. leuke systeempies trouwens
Ehm, zeer veel... Ik denk zo rond de 10.000 in totaal... :9~

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Aaah ik denk die bitfreak die ziet ze vliegen :)

Maar het valt nog mee.

DLink = RealTek

• JJJ
  • Laatst online: 18:56

JJJ

Als je een PC teveel hebt weet je me te vinden :9~

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 16:06 schreef MoBi het volgende:
Sorry hoor een server met een Sparkle GeForce 2MX 32MB? Dat worden dus echt wel game bakken! In een server prop je een 4 mb agp kaart een paar 10tjes
lees dan goed (ik kan het na 2x :P)
het zijn ook beamer ingame server''s (wel tof idee heb het quake2 weleens gedaan met p166 en voodoo1 :))

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 10:53 schreef Bitfreak het volgende:
Neuh... Ik heb schijt aan pa >:)
Heeft je pa dit betaald?????

Kan ie mij ook wat geven????

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
mogen we eens een keer langs komen?? ff gamen op je beamer(wat heb jij het toch goed!, wil je me adopteren????:P

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Verwend jochie.:r

• aKra

aKra

Topicstarter
Gehehehehehe!!! >:)

• aKra

aKra

Topicstarter
Op maandag 14 mei 2001 17:55 schreef Kev0867 het volgende:
mogen we eens een keer langs komen?? ff gamen op je beamer(wat heb jij het toch goed!, wil je me adopteren????:P
Kom maar naar een LAN waar ik ook ben, kan je gezellig spelen :)

10 bij 10 meter ofsow...

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 18:08 schreef Bitfreak het volgende:
Gehehehehehe!!! >:)
Ik ben niet jaloers (goeie baan) , al vind ik dit wel errug patsen hoor. Zo kom je toch een beetje zielig over......

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:11
Leg dat Schijt aan pa nog eens wat beter uit ... :?

• Wouter!
Op maandag 14 mei 2001 18:12 schreef AirHead het volgende:

[..]

Ik ben niet jaloers (goeie baan) , al vind ik dit wel errug patsen hoor. Zo kom je toch een beetje zielig over......
Ja, wel ''n beetje èrrûg patsen ...

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 18:14 schreef ThaWout het volgende:

[..]

Heel erg patsen. En dan ook nog durven roepen dat ie schijt aan z''n pa heeft. Totdat ie weer iets nodig heeft en dan is pa in een keer de beste. Lees dit allemaal nog maar eens over als je wat ouder bent...

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op maandag 14 mei 2001 18:14 schreef ThaWout het volgende:

[..]

Eigenlijk een beetje té, maar als ik dit zou hebben dan zou ik er wel trots op zijn. (ben geen rijke stinkerd dus....)

Verwijderd

bluffer >:)

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 18:17 schreef Bobbert het volgende:

[..]

Eigenlijk een beetje té, maar als ik dit zou hebben dan zou ik er wel trots op zijn. (ben geen rijke stinkerd dus....)
Ik zou als ik jou was trotser zijn als je t zelf verdiend had.......

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 18:18 schreef AirHead het volgende:

[..]

Dat snapt dit jochie volgens mij toch nooit. Die hoeft denk ik nooit iets zelf te doen. Handje ophouden en vangen maar. Zelfs als het niet nodig is: 4 servers!?!

• Wouter!
Laten we het hem niet kwalijk nemen ... hij is nog maar net 14 jaar oud.

Ik ben al blij dat m''n pa nu eindelijk eens over een nieuwe PC wil denken (hij vond het nog niet goed dat ik zelf een nieuwe ging kopen, dus dan zou hij er wel één kopen) ... volgend jaar koop ik er toch ook zelf maar één bij helemaal voor mezelf. En als server probeer ik dan gewoon een goedkope Pentium 1 te pakken te krijgen.

• Clithopias
  • Laatst online: 06-12-2024
ik heb pas een duron 750 en mobo gekocht en toen was ik blut. en ik moet niet bij mijn vader gaan zeuren want hij weigert zelfs geld te lenen aan mij voor computers en dergelijken, alleen maar voor belangrijke dingen.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Leuk spul maar een beetje patserig wel ja.. En helemaal als papa het mag gaan dokken. Denk je zo respect te krijgen ofzo?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op maandag 14 mei 2001 18:26 schreef Clithopias het volgende:
ik heb pas een duron 750 en mobo gekocht en toen was ik blut. en ik moet niet bij mijn vader gaan zeuren want hij weigert zelfs geld te lenen aan mij voor computers en dergelijken, alleen maar voor belangrijke dingen.
Hier heb ik dus gewoon WEL respect voor.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op maandag 14 mei 2001 18:18 schreef AirHead het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik ook, ben geen rijke stinkerd dus ik zou trost zijn als ik zoiets was want dan zou ik het allemaal zelf verdient hebben :) (wast maar zo)

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 22:11
Mijn pa is ook rijk, maar dit soort dingen kan ik dus echt wel vergeten, daar moet ik gewoon lekker voor werken...

• stiena
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 09:03
Wat een verschikkelijk verwend jong! :r :r

Ik ben al blij met mijn linux pentium 100 based server en m''n duron 700@1000/256mb/40gb
die ik zelf heb betaald. Daar heb ik heel wat zaterdagen en vakanties voor moeten werken maar daarom ben ik er trotser op ben dan dit jong.

Wat moet er toch mee......zonde van de spullen, je had er iemand echt blij mee kunnen maken

edit:

owja ik ben ook 14 jaar

Verwijderd

gewoon vette game pc,s
waarschijnlijk etalage materiaal >:)

hmm wel rustig nu

• Rhy
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

wat een ongelooflijke KUT topic!!!
niet eens een slot erop, maar gewoon verwijderen

als iedereen z''n geld/systemen gaat showen ... *ZUCHT* hebben we toch niks aan!?

ga toch ergens anders puberen stelletje kleuters! :( |:(

• aKra

aKra

Topicstarter
Op maandag 14 mei 2001 18:20 schreef ThaWout het volgende:
Laten we het hem niet kwalijk nemen ... hij is nog maar net 14 jaar oud.

Ik ben al blij dat m''n pa nu eindelijk eens over een nieuwe PC wil denken (hij vond het nog niet goed dat ik zelf een nieuwe ging kopen, dus dan zou hij er wel één kopen) ... volgend jaar koop ik er toch ook zelf maar één bij helemaal voor mezelf. En als server probeer ik dan gewoon een goedkope Pentium 1 te pakken te krijgen.
Als je kan rekenen, en op school heb gezeten had je ook wel kunnen uitrekenen dat 2001 - 1986 15 is dus dat ik 15 Jaar ben...

En nog even, ik heb een "hoop" geld geerfd van m''n oma, m''n vader was er nie zo blij mee dat ik er wat computers van ging kopen, ik ga geen geld bedrag noemen maar dit is maar zo rond de +/- 1 procent van het hele bedrag.

Dus daarom had ik schijt aan me pa, maar ik heb het samen met m''n vader bij de winkel gekocht, en hij heeft zelf de pincode van m''n spaarrekening ingetoetst etc.

dus helemaal niet patsen, gewoon centjes.

• BC3 Victim
Op maandag 14 mei 2001 18:28 schreef ConZito het volgende:
Mijn pa is ook rijk, maar dit soort dingen kan ik dus echt wel vergeten, daar moet ik gewoon lekker voor werken...
<offtopic maar ff leuk>he wist je dat we beide de zelfde geboorte datum hebben:P <offtopic maar ff leuk>

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• aKra

aKra

Topicstarter
Op maandag 14 mei 2001 18:31 schreef erniemars het volgende:
wat een ongelooflijke KUT topic!!!
niet eens een slot erop, maar gewoon verwijderen

als iedereen z''n geld/systemen gaat showen ... *ZUCHT* hebben we toch niks aan!?

ga toch ergens anders puberen stelletje kleuters! :( |:(
Er zijn zoveel mensen die dit doen, en ik ben er gewoon zeer blij mee dat ik nu 4 nieuwe PC''s heb, nog niet helemaal compleet maar bijna...

• aKra

aKra

Topicstarter
Ehm... Ik was zeer haastig dit bericht aan het tikken ivbm dat de Tandarts een afspraak met mij had... Dus ik heb niet echt op de spelling etc. gelet...

• Bluezy
  • Laatst online: 27-11-2023

Bluezy

kiss my As(s)us

Op maandag 14 mei 2001 10:46 schreef Bitfreak het volgende:
Ik weet het, het is een soort Macintosh kast, maar het was ook maar de enigste die ze hadden in Midi-Tower...
De enigste???? - bedoel je dat het de leukste miditower is? - of bedoel je dat het de echt de enige is? 4 servers is leuk - maar je nederlands wat beter beheersen is nog leuker foei :(

I'm partial to your abracadabra

Verwijderd

Dus daarom had ik schijt aan me pa, maar ik heb het samen met m''n vader bij de winkel gekocht, en hij heeft zelf de pincode van m''n spaarrekening ingetoetst etc.

mmm goed kunnen rekenen maar niet je pincode weten
hahahahahahahahaha
|:(

• BC3 Victim
het is natuurlijk hartstikke leuk voor je dat je die pc''s heb gekocht, maar voor bepaalde mensen kunnen er wat gevoelens omhoog komen dat deze wereld niet helemaal rechtvaardigd is.(dat weten we allemaal wel), voor de ene zal het wat patserig overkomen voor de andere gewoon positief!!

• aKra

aKra

Topicstarter
Op maandag 14 mei 2001 18:35 schreef corecrusher het volgende:

mmm goed kunnen rekenen maar niet je pincode weten
hahahahahahahahaha
|:(
Ehm, op m''n spaarrekening staat een bedrag van x.000.000... En als ik daar toegang tot had was die binnen paar dagen leeg... En daarom kan ik niks van die bankrekening afhalen totdat ik 18 ben, of m''n ouders moeten erin toestemmen, en dan halen zei het geld er van af, maar je gaat niet in ''n computershop 10.000 piek cash betalen, dus heeft m''n vader gepint.

• Bluezy

Bluezy

kiss my As(s)us

Oh ben jij er zo een die door de tandarts gebeld wordt met de vraag of hij a.u.b. een afspraak met je mag maken - Bij gewone mensen is het andersom, die moeten een afspraak met de tandarts maken.*D

• BC3 Victim
ik zou der maar niet al te veel mee patsen jongen. echte vrienden zijn moeilijk te krijgen. en ik denk al helemaal als je geld hebt.[niet zoals ik dus] als je geld hebt zijn vrienden alleen te koop. let maar eens goed op. komen mensen voor jou... of voor je 4 game-pc''s... euhh... servers?.

wat ik bedoel... heel leuk dat je geld hebt. maar of ik nou jaloers ben? neuh. blij dat mn oma nog leeft. blij [nouja..] dat ik bijna elke maand wel even rood sta. en blij met mn kut-pc''s. die gewoon van mij zijn.

ik zou ook vooral niet zeggen hoeveel geld je hebt. dan heb je er opeens heel veel "vrienden" bij. is het op? [gaat denk ik hard met dit tempo. [op je 15e servers. 16e dure scooter. 18e BMW] zijn ze net zo snel weer weg.

Verwijderd

sorry hoor wat zielig zeg gatver

loopt echt naast ze schoenen (die heeft pa zeker ook gepind)!!!!!

nee een woord sorry dat die zo jong is maar echt wat een ........

Verwijderd

volgens mij heb je een bijbaan bij een compushop en heb je dit gewoon ff bijelkaar gelegt ...

ik heb x.000.000 <--- is dus nul |:(

• BC3 Victim
Op maandag 14 mei 2001 18:41 schreef slacksoff2 het volgende:
ik zou der maar niet al te veel mee patsen jongen. echte vrienden zijn moeilijk te krijgen. en ik denk al helemaal als je geld hebt.[niet zoals ik dus] als je geld hebt zijn vrienden alleen te koop. let maar eens goed op. komen mensen voor jou... of voor je 4 game-pc''s... euhh... servers?.

wat ik bedoel... heel leuk dat je geld hebt. maar of ik nou jaloers ben? neuh. blij dat mn oma nog leeft. blij [nouja..] dat ik bijna elke maand wel even rood sta. en blij met mn kut-pc''s. die gewoon van mij zijn.

ik zou ook vooral niet zeggen hoeveel geld je hebt. dan heb je er opeens heel veel "vrienden" bij. is het op? [gaat denk ik hard met dit tempo. [op je 15e servers. 16e dure scooter. 18e BMW] zijn ze net zo snel weer weg.
dit zijn harde feiten maar waar, en sluit me hierbij aan.

• aKra

aKra

Topicstarter
Klopt, daarom doe ik zuinig... Dit is me eerste aankoop van het geld, maar deze servers zijn nie voor fun of voor vrienden gekocht hoor... Vrienden heb ik zat, en die doen het niet om het geld want ik krijg maar 75,- piek zakgeld p/maand... En met dat spaargedoe kan ik niks...

Servers doen door de weeks (niet op LAN), pc voor ->

Broer, Zus, Vader, Moeder...

Op LAN gameservers etc...

En, tandarts... Ik was er vanochtend geweest en hij zou me terugbellen als ik de documenten van me kan ophalen.

• aKra

aKra

Topicstarter
Op maandag 14 mei 2001 18:45 schreef scsi-freak het volgende:
volgens mij heb je een bijbaan bij een compushop en heb je dit gewoon ff bijelkaar gelegt ...

Die 6 nullen zeggen al heel veel, een indicatie dat er zeer veel op staat...

ik heb x.000.000 <--- is dus nul |:(
Ik zet x ipv. een nummer, omdat jullie hoeven niet te weten hoeveel ik op m''n rekening heb.

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op maandag 14 mei 2001 18:38 schreef Bitfreak het volgende:

[..]

Ehm, op m''n spaarrekening staat een bedrag van x.000.000... En als ik daar toegang tot had was die binnen paar dagen leeg... En daarom kan ik niks van die bankrekening afhalen totdat ik 18 ben, of m''n ouders moeten erin toestemmen, en dan halen zei het geld er van af, maar je gaat niet in ''n computershop 10.000 piek cash betalen, dus heeft m''n vader gepint.
Als je slim bent dan koop je hier een heel mooi (land)huis voor.. In Zeist ofzo Lyceum Kwartier, mooie rijke buurt. En die verhuur je dan gewoon voor 2000,00 tot 5000,00 per maand totdat je opjezelf wilt gaan wonen en heb je een rete gaaf huis tot je beschikking. Huizen worden niet zo snel minder waard.. zeker niet een mooi vrijstaand huis met mooie grote tuin etc.

DAT is pas slim je geld uitgeven. Niet aan PC''s of auto''s.. das alleen maar dom, daar zie je geen geld aan terug.

Gewoon hier en daar wat huizen op kopen en particulier verhuren. Dat zou ik dus mooi doen met wat miljoenen op mijn rekening.

Maar goed.. ik ben dan ook 11 jaar ouder.

• aKra

aKra

Topicstarter
Soms ben ik ook niet blij dat ik zoveel geld heb, aan andere kanten is het ook weer leuk... (Hebben, ehm op 18de krijgen...)

Ik heb in het begin van dit topic ook nergens over geld gesproken, alleen omdat iemand het vroeg.

En het was ook niet mijn plan om te discussieren over dat ik gewoon veel geld heb.

Het gaat me er om dat ik blij ben met 4 super snelle koele computers... Waar ik lekker mee kan knutselen.

Verwijderd

--------------------------------------------------------------------------------

Ik zet x ipv. een nummer, omdat jullie hoeven niet te weten hoeveel ik op m''n rekening heb.

|:( |:( nog dommer dan ik dacht ... :)

• Bluezy

Bluezy

kiss my As(s)us

[b]
En, tandarts... Ik was er vanochtend geweest en hij zou me terugbellen als ik de documenten van me kan ophalen.
15 jaar - 4 servers - maar wel al een slecht gebitje? - of krijg je nu ook gouden tandjes?

• aKra

aKra

Topicstarter
Op maandag 14 mei 2001 18:47 schreef tazzman het volgende:

[..]

Als je slim bent dan koop je hier een heel mooi (land)huis voor.. In Zeist ofzo Lyceum Kwartier, mooie rijke buurt. En die verhuur je dan gewoon voor 2000,00 per maand totdat je opjezelf wilt gaan wonen en heb je een rete gaaf huis tot je beschikking. Huizen worden niet zo snel minder waard.. zeker niet een mooi vrijstaand huis met mooie grote tuin etc.

DAT is pas slim je geld uitgeven. Niet aan PC''s of auto''s.. das alleen maar dom, daar zie je geen geld aan terug.

Gewoon hier en daar wat huizen op kopen en particulier verhuren. Dat zou ik dus mooi doen met wat miljoenen op mijn rekening.

Maar goed.. ik ben dan ook 11 jaar ouder.
Over een huis hoef ik geen zorgen te maken... Het huis waar ik nu in woon wordt mijn huis als m''n ouders hier uit gaan... Het huis staat daarom ook op mijn naam, (goedkoper op een of andere reden...).

edit:

Huis is in Laren, taxatie prijs is 5.4 Miljoen... (Ja, nu ga ik ook maar echt patsen, ben het zat ook.)

Verwijderd

met 1 pc kun je ook knutselen

• BC3 Victim
nou ff echt serieus: adopteer mij aub!!:9~,elek familielid zo''n pc?? koop maar een 5de bij want: ik ben niet lastig, kan goed alleen thuis zijn, kan met kinderen om gaan, eet en drink weinig en hoef niet uit uitgelaten te worden.

• aKra

aKra

Topicstarter
Op maandag 14 mei 2001 18:48 schreef Bluezy het volgende:

[..]

15 jaar - 4 servers - maar wel al een slecht gebitje? - of krijg je nu ook gouden tandjes?
M''n gebit is goed genoeg, en nu we toch de topic aan het verpesten zijn... In totaal heb ik nu 10 computers in deze kamer staan... Waarvan 6 aan.

Verwijderd

ze nickname zegt genoeg ;)

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 18:38 schreef Bitfreak het volgende:

[..]

Ehm, op m''n spaarrekening staat een bedrag van x.000.000...
Correctie, nou ben ik WEL jaloers......:)

• aKra

aKra

Topicstarter
Op maandag 14 mei 2001 18:50 schreef AirHead het volgende:

[..]

Correctie, nou ben ik WEL jaloers......:)
Gehehee....

Kev0867, en, eet je niet al teveel? Laat je de hond uit? Geef je de hond eten? Was je de auto''s? Maai je ook het gazon? >:) Maak je ook het zwembad schoon? >:)...

Goedzo, voor 500,- huur ik je...

edit:

Geen slavernij... >:)

• BC3 Victim
is dit geen fabeltjes-krant verhaal?? of spreek je hier echt de waarheid?? anders wil jij met mij samen een pc assemblage bedrijf beginnen??(jij de geld meenemen in de brains!!)

• aKra

aKra

Topicstarter
Ik hoef op dit moment niks met andere mensen te starten... Ik klooi zelf gewoon wat aan.

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

Op maandag 14 mei 2001 17:59 schreef Michiel_H het volgende:
Verwend jochie.:r
juistem ik moet di soort axies nie, is di showen ofzow?, tis gweldig.... |:( :r

I see dead pixels...

• BC3 Victim
Op maandag 14 mei 2001 18:53 schreef Bitfreak het volgende:

[..]

Gehehee....

Kev0867, en, eet je niet al teveel? Laat je de hond uit? Geef je de hond eten? Was je de auto''s? Maai je ook het gazon? >:) Maak je ook het zwembad schoon? >:)...

Goedzo, voor 500,- huur ik je...

edit:

Geen slavernij... >:)
voor de hele maand juli doe ik dat voor je (vakantiewerk) alleen voor 500piek per week of we bespreken we dat wel een keertje ok???
moet ik ook wel logeren bij je he?? en ff games spelen op je beamer

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Je snapt het niet helemaal.

Geld is leuk maar het is gewoon veel verstandiger om dat om te zetten in ontroerend goed. Als je ziet wat er nu aan huur gevraagd en.. BETAALD wordt door mensen!! Gewoon lullig huisje wordt al particulier verhuurd voor 2000 tot 2500 per maand. Een landhuis kan al gauw 5000 - 7000 per maand op brengen, zeer handig voor rijke mensen of bedrijven die voor korte tijd onderdak voor zichzelf of anderen moeten hebben.

Enneuh wil je geen eigen huissie hebben? Met jouw geld zou ik zelf wel gaan bepalen waar ik ga wonen.

Ik hoop dat je overigens wel zo slim bent om dat geld niet op NEDERLANDSE rekening te hebben staan. Gewoon fiscaal verhuizen naar Lichtenstein, scheelt ook weer geld.

Geld hebben of krijgen is easy.. maar je moet er wel aan werken om het geld te laten groeien .. en het liefst zo dat je a) er weinig voor hoeft te doen en b) je niet hoeft te werken.

Als je alleen al 60.000 per jaar aan rente zou kunnen vangen daar kan je al heel mooi van leven (natuurlijk niet mega luxieus) zonder dat je hoeft te werken. Dan kan je gewoon werk doen wat je echt leuk vind.. desnoods ga je Olifanten voeren in Artis als je wilt.. who cares? Je "maandsalaris" komt vanzelf wel binnen en "kost niets".

Jaloers ben ik niet, ik heb al een heel mooi leven .. maar de mogelijkheden die je met dat geld hebt en laat liggen.. dat is jammer. Maar dat zal komen omdat je jong bent. Wat je ook doet, wordt niet afhankelijk van je bankrekening.

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:47
ach jongens laat maar.. weet hij veel. je moet het hem niet kwalijk nemen, zijn ouders zijn hier te blamen.

En bitfreak, je hebt pas echt klasse als je dat niet laat merken, dus denk even verder de volgende keer dat je weer laat zien wat je allemaal hebt gekocht.

Je weet dat bijna iedereen gewoon moet werken voor zijn computer(s) (ik ook) dus het is een beetje lomp om te vertellen dat jij er 4 hebt gekocht, en dat je er nog wel 100X meer had kunnen kopen.

(Al gun ik het je het wel hoor!)

Procyon.

Verwijderd

oke, dan ga ik ook pochen ...

212.187.29.199/web/systemen.htm

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 04-07 16:34
ik weet waar hij woont jongens !!!!! >:)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

en daar heb ik hard voor gewerkt , dlt4000 is trouwens eruit, dat is een tsl-9000 8 cartridgre autoloader geworden , dus 8x 12-24gb

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 18:57 schreef scsi-freak het volgende:

:9~:9~ die digi camera :9~

maarja daar moet ik keihard voor werken ;)
ff serieus echt toppie

• aKra

aKra

Topicstarter
tazzman, dus ik moet m''n ouders het huis uit zetten en dan verhuren? >:)

Nee, m''n ouders willen als ik 16/17 jaar ben ''n huisje kopen in Hilversum ofsow, dan heb ik eindelijk kabel/adsl en kan ik rustig met al dat gezoem achter de TV hangen ;)

En, als ik 21 ben ofsow en m''n ouders gaan uit dit huidige huis dan ga ik gewoon gezellig hier samen wonen met me vriendin en dan eventueel familietje maken >:)

En nee, me meissie gaat niet om het geld...

En ik heb het al 4 jaar aan, (dat is lang), en ik denk dat het nog wel ff zo blijft.

• aKra

aKra

Topicstarter
Op maandag 14 mei 2001 19:00 schreef Bamibal het volgende:
ik weet waar hij woont jongens !!!!! >:)
Ik ook,

~

tsssssss...

[ Voor 8% gewijzigd door aKra op 29-09-2021 23:02 ]

Verwijderd

euhhh wanneer open dag daar ;)

• aKra

aKra

Topicstarter
Op maandag 14 mei 2001 19:03 schreef corecrusher het volgende:
euhhh wanneer open dag daar ;)
Denk niet meer, paar jaar geleden een feest geweest ter ere aan m''n vader & moeder (12.5 jaar getrouwd).

Misschien binnenkort eens ''n tent opzetten en ''n kleine LAN houden... En dan in de zomer zodat je ook nog eens lekker kan zwemmen, alleen m''n vader heb denk ik geen zin dat ik dan tent neer zet ivbm het "mooie gras" :r

• procyon
Op maandag 14 mei 2001 18:57 schreef scsi-freak het volgende:

jij bent nog erger scsi-freak :P

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 18:48 schreef Bitfreak het volgende:
Soms ben ik ook niet blij dat ik zoveel geld heb, aan andere kanten is het ook weer leuk... (Hebben, ehm op 18de krijgen...)

Ik heb in het begin van dit topic ook nergens over geld gesproken, alleen omdat iemand het vroeg.

En het was ook niet mijn plan om te discussieren over dat ik gewoon veel geld heb.

Het gaat me er om dat ik blij ben met 4 super snelle koele computers... Waar ik lekker mee kan knutselen.
Je verheugt je er nu al op dat je dat geld op je 18e krijgt. Nou, ik ken mensen die zich op die leeftijd, in een vergelijkbare situatie (ouders dood, ook x.000.000 rijker) helemaal naar de tering hebben geholpen.
En jij bent inderdaad niet over geld begonnen, maar als je je specificaties geeft (van die vier game-bakken) dan is dat al genoeg patsen. Iedereen kan dan wel uitrekenen dat dat ongeveer 10.000 gulden heeft gekost.
En jij bent zelf over die erfenis begonnen. Terwijl je volgens een vorig topic van je die spullen voor een bedrijf ging kopen (als zgn systeembeheerder). Toen moest je zonodig een onlineshop hebben waar het rijkeluiszoontje met een creditcard kon betalen.

Ik vraag me af wat je pa denkt als hij dit allemaal leest. Want een gebrek aan opvoeding is dit zeker. Wij hebben het thuis ook zeker niet slecht, maar op jouw leeftijd kreeg ik welgeteld 15 piek zakgeld (in de maand dus ook en geen 75 piek). En verder kon ik werken. En door dat werken hebben wij het ook zeker niet slecht. En dat hebben ze mij met de paplepel ingegoten. Werken zul je, nondejuu. In plaats van met geld gooien (ja, dit is echt met geld gooien) dat je niet verdient hebt.

Verwijderd

ongeloofelijk he die scsi-freak

hee scsi-freak heb jij ook zo,n bankrekening ;)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op maandag 14 mei 2001 19:01 schreef Bitfreak het volgende:
tazzman, dus ik moet m''n ouders het huis uit zetten en dan verhuren? >:)
Kijk.. nu begin je het door te krijgen. Nee je koopt een ander pand, stop daar je ouders in en je vangt elke maand 5300,-- huur terwijl je eigenlijke kosten maar 2700,-- zijn. >:)

Ik zeg niet dat je DIT huis moet verhuren.. maar je zou es kunnen kijken wat je leuke huisjes vindt... aan de Loosdrechtse plassen of in Zeist ofzo.. die kopen voor de verhuur en er eventueel later zelf in gaan wonen ofzo? Overigens op de Utrechtse Heuvelrug kan je hele mooie vrijstaanden huizen kopen .. stukkie bos er omheen.. ideaal lijkt me dat.
Nee, m''n ouders willen als ik 16/17 jaar ben ''n huisje kopen in Hilversum ofsow, dan heb ik eindelijk kabel/adsl en kan ik rustig met al dat gezoem achter de TV hangen ;)
Das helemaal prima, maar zorg er dan wel voor je geld dus wel blijft binnenstromen. Probeer het zo te regelen dat je niet aan je hoofdkapitaal hoeft te komen maar dat je kan leven van rente en nevenactiveiten, zoals de verhuur en/of verkoop van woningen. Mijn schoonvader bezit ook een stel huizen en kan gewoon leven van de verhuur hiervan (overigens hele normale prijzen).

Wat dacht je van enkele huizen/flatjes in Spanje? Kan je in de zomer mooi verhuren aan toeristen? Sterker nog.. een mooi huisje op de Seychelles eilanden kopen en dat verhuren of gewoon paar maanden per jaar zelf in wonen. Schitterend is dat man.. dat soort dingen KAN je doen met het geld.. DOE het dan ook. :)

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 18:31 schreef Bitfreak het volgende:

[..]

Als je kan rekenen, en op school heb gezeten had je ook wel kunnen uitrekenen dat 2001 - 1986 15 is dus dat ik 15 Jaar ben...

En nog even, ik heb een "hoop" geld geerfd van m''n oma, m''n vader was er nie zo blij mee dat ik er wat computers van ging kopen, ik ga geen geld bedrag noemen maar dit is maar zo rond de +/- 1 procent van het hele bedrag.

Tja wat ze allemaal wel niet doen om te showen >:) Ik ben 16 maar als ik geld geerfd zou hebben of iets gewonnen zou hebben zou ik echt niet 4 pc''s gaan halen.Het zijn hebbedingetjes leuk om naar te kijken en om te showen maar verder|:(Koop er op z''n hoogst 1tje en dan bedoel ik een goede.En de rest koop je een scooter van als je 16 word:P Of anders leg het appart voor een auto*D

dus helemaal niet patsen, gewoon centjes.
Gewoon niet goed met je geld om kunnen gaan:r
Ray

Verwijderd

hmmz hoezo patsen???
shit man
x.000.000 yeah right
en ik ben de paus :Z

• aKra

aKra

Topicstarter
Laten we er maar over ophouden, maar ik ben gewoon zeer blij met die computers en ik moest het gewoon effe showen aan de rest, ik zou het ook tof vinden als iemand een foto zou posten van bijv. een dikke IBM megacomputer..

Nou toevallig zijn dit gewoon losse computer onderdelen etc.

Ik denk dat we nu wel even een einde moeten maken aan dit gezeik en zoals iemand al eerder zei, sommige vinden het ":r" om te showen en sommige mensen vinden het ";(" en sommige ook weer "B-)"...

Precies verschil van mening etc...

Verwijderd

Als dit servers zijn heb ik thuis zeker MAINFRAMES STAAN dit zijn "hobby servers"
en GEEN SERVER''S een "echte" server heeft IETS meer in zijn mars . :7

Verwijderd

ik had van het geld een quad xeon gekocht :)

• aKra

aKra

Topicstarter
Op maandag 14 mei 2001 19:15 schreef masterwill het volgende:
hmmz hoezo patsen???
shit man
x.000.000 yeah right
en ik ben de paus :Z
Amen.

Verwijderd

maar back ontopic wat voor chips hebben die dlink kaarten?

• THIJZEL
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 14 mei 2001 19:01 schreef Bitfreak het volgende:

En ik heb het al 4 jaar aan, (dat is lang), en ik denk dat het nog wel ff zo blijft.
sooow ff rekenen 14jaren oud -4 = 10jaar
soow dat zal wel heeel serieus zyn he.

maaruhh myn ouders zyn ook echt niet arm, maar me eigen pc die ik nu in stukken aan het kopen ben moet ik toch he-le-maal zelf betalen, maar ik ben er wel blij en waarschijnlijk zuiniger mee als je met je 2x snellere pc''s(mijne is cel.633).

• procyon
Op maandag 14 mei 2001 19:08 schreef Michiel_H het volgende:

Je verheugt je er nu al op dat je dat geld op je 18e krijgt. Nou, ik ken mensen die zich op die leeftijd, in een vergelijkbare situatie (ouders dood, ook x.000.000 rijker) helemaal naar de tering hebben geholpen.
En jij bent inderdaad niet over geld begonnen, maar als je je specificaties geeft (van die vier game-bakken) dan is dat al genoeg patsen. Iedereen kan dan wel uitrekenen dat dat ongeveer 10.000 gulden heeft gekost.
En jij bent zelf over die erfenis begonnen. Terwijl je volgens een vorig topic van je die spullen voor een bedrijf ging kopen (als zgn systeembeheerder). Toen moest je zonodig een onlineshop hebben waar het rijkeluiszoontje met een creditcard kon betalen.

Ik vraag me af wat je pa denkt als hij dit allemaal leest. Want een gebrek aan opvoeding is dit zeker. Wij hebben het thuis ook zeker niet slecht, maar op jouw leeftijd kreeg ik welgeteld 15 piek zakgeld (in de maand dus ook en geen 75 piek). En verder kon ik werken. En door dat werken hebben wij het ook zeker niet slecht. En dat hebben ze mij met de paplepel ingegoten. Werken zul je, nondejuu. In plaats van met geld gooien (ja, dit is echt met geld gooien) dat je niet verdient hebt.
Michel je laat jezelf wel erg kennen hoor! Wat kan jou het nou eigenlijk schelen?:? kom op man als je echt zoveel ouder en wijzer bent dat sta je er toch gewoon boven?

edit:

typo

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ach het is wel beetje patsen.. Hou ik zelf niet zo van maar goed.

Kijk dat iemand zoveel geld heeft, dat is niet slecht ofzo.. kan gebeuren. Alleen ik kan er niet tegen als men dat geld gaat verbrassen aan nutteloze dingen. PC''s, scooters, auto''s.. het zijn gewoon leuke dingen maar die vreten alleen aan je kapitaal en verliezen mega snel hun waarde.

Dit geld is een gift, niet iedereen heeft het. Ga er dan ook verstandig mee om. Kom niet aan je hoofd kapitaal maar derf uit rente en nevenactiviteiten en leef daarvan. Dat is wat heel veel mensen met geld juist NIET doen en tja dan is het geld ineens op.. en dan is het huilen. :)

Geld erven of krijgen kan iedereen.. maar met geld meer geld maken.. dat is de kunst.

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:14
Ach... een paar miljoen is tegenwoordig ook al niet meer genoeg... Het is leuk, maar je zult er niet de rest van je leven op kunnen teren...

Hoe zit het met je opleiding, vraag ik me dan af?

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• aKra

aKra

Topicstarter
Nog even voor informatie, ik doe het ook voor het koetje... Dus daarom liever los 4 x 1.33GHz... En hier staat ook nog een dual piii 800 van dell voor als echte server (die regelt ook het huisnetwerk vanaf paar dagen geleden)

• aKra

aKra

Topicstarter
tazzman, wie zegt dat ik scooters ga kopen? Ik vind die dingen gewoon in een woord eng... Durf er voor geen meter op te rijden... (apart maar ok)...

Wie zegt dat ik auto koop? Misschien mag ik in een van de auto''s van m''n ouders rijden? Dan hoef ik tenminste geen benzine te betalen etc.

Ik ga niet meteen me geld verkwisten, en ik ben helemaal nie kwaadschiks, m''n ouders hebben laatst 500.000 piek overgemaakt aan het Cancer Fonds, ivbm m''n oma daar is aan overleden.

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 20:00
Op maandag 14 mei 2001 19:19 schreef victorb het volgende:
maar back ontopic wat voor chips hebben die dlink kaarten?
realtek
Pagina: 1 2 3 Laatste