[BC3] Vier nieuwe servers, incl. foto''s

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 526 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Kijk man , leuke PC , maar ik heb net een Duron 800 met GF2 MX gekocht , heb me er een half jaar met moeite voor zot gespaard (want m''n andere hobby''s , Magic en Warhammer, kosten ook veel geld) en dan nog het oude dik onder de prijs aan pa verkocht en nieuwe PC vor hem gebouwd , ben nu zo blut als wat en krijg terug geld in Augustus , en dans 50fl/maand , en als ik dan zoiets lees dat er mensen zijn van mijn leeftijd met zoveel geld wordt ik echt ziek , al wat duurs is dat ik heb is m''n Mazda RX7 , een prachtwagen die ik heb kunnen kopen voor het geld waar jullie een scooter van kopen . Dit vondt ik geen weggegooid geld , nu heb ik een mooie wagen voor als ik 18 ben , jij kan er ook 1 kopen EN een dure scooter , maar jij zal nooit zo trots zijn op je wagen als mij , want ik heb hem met mijn handen en hard werken in orde gezet , jij moet em enkel afhalen bij Porsche om hem 5 maadn later in de prak te rijden . Schaam je voor dit gepats , meer dan geld verspillen kun je niet , en je moet er niet trots op zijn !!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:14
kun je me niet zo een pc schenken?;) Ik zit maar achter een 233 mhz pentium 1 met 32 mb ram en 2 mb videokaart.

Kon ik dit ook maar eens erfen van een hele hele verre achterneef of zo...

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op maandag 14 mei 2001 19:27 schreef real_raichu70 het volgende:
Kijk man , leuke PC , maar ik heb net een Duron 800 met GF2 MX gekocht , heb me er een half jaar met moeite voor zot gespaard (want m''n andere hobby''s , Magic en Warhammer, kosten ook veel geld) en dan nog het oude dik onder de prijs aan pa verkocht en nieuwe PC vor hem gebouwd , ben nu zo blut als wat en krijg terug geld in Augustus , en dans 50fl/maand , en als ik dan zoiets lees dat er mensen zijn van mijn leeftijd met zoveel geld wordt ik echt ziek , al wat duurs is dat ik heb is m''n Mazda RX7 , een prachtwagen die ik heb kunnen kopen voor het geld waar jullie een scooter van kopen . Dit vondt ik geen weggegooid geld , nu heb ik een mooie wagen voor als ik 18 ben , jij kan er ook 1 kopen EN een dure scooter , maar jij zal nooit zo trots zijn op je wagen als mij , want ik heb hem met mijn handen en hard werken in orde gezet , jij moet em enkel afhalen bij Porsche om hem 5 maadn later in de prak te rijden . Schaam je voor dit gepats , meer dan geld verspillen kun je niet , en je moet er niet trots op zijn !!
helmaal gelijk, als je er zelf voor moet kun jer tenminste trots op zijn, niet zo van ''kijk dan van pappie gekregen''

Die topicstarter is gewoon te patserig :r :r :r

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
wat voor software ga je op deze pc''s zetten, want 1 was voor ieder lid van de familie toch?? en in de weekend lekker gamen op je LAN??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:04

aKra

Intentionally left blank.

Topicstarter
Nog even voor de informatie,

Dit was gewoon eenmalig van m''n ouders dat ik nieuwe PC''s mocht aanschaffen, dit gebeurd dan ook niet meer zo snel...

Ik moet het per maand doen met 75,-... En dat is ook weinig, en ik geef toe misschien patserig, maar dat verschild per persoon...

Ik ga nu een potje Counter-Striken, en laat het topic even achter me.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik weet niet of ik ooit aan dat geld zal komen.. maar ik heb tenminste mooie dromen. (erhm dat rijmt geloof ik).

Ooit... ooit zal ik mijn droom kunnen waarmaken en een schitterende HU-16 Albatross bezitten:

Afbeeldingslocatie: http://home.att.net/~hu-16/pictures/399-01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.att.net/~hu-16/pictures/173-02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.att.net/~hu-16/pictures/449-01.jpg

Is ze lief... of is ze lief? :) En van tropisch eiland naar tropisch eiland vliegen... *zucht* :P

Naja ik heb teminste mijn dromen.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• aKra

aKra

Topicstarter
Er komt LINUX op natuurlijk, maar mocht m''n vader OOIT gaan willen spellen spelen, dan doet ie dat daar op...

Er komt Windows 95 op via "shared" netwerk...

• BC3 Victim
pfff patser... en dan nog over je bankrekening DURVEN beginnen... :r

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
kan je trouwens geen Leneing buro zijn ofzo, die geld leent aan tweakers om een pc te kunen kopen en wat rente laten betalen waardoor je ook nog eens op vooruit gaat??
(dit was maar een idee)

En waarom Win95 en geen Win98se??

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 19:27 schreef real_raichu70 het volgende:
Dit vind ik ook, ik heb hier ook een dikke bak staan (ook van mn pa gekregen >:)) Maar ik zit er toch ook niet zo mee te patsen

• DrNo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-12-2024

DrNo

100Mbit zuigt ;)

Als eerste wil ik zeggen dat het leuke game bakies zijn, en als je zo ontiegelijk veel geld hebt geef dan 100.000 uit aan van alles en nog wat en ga dan alles op een spaar rekening zetten of koop er ontroerend goed voor. (kweet nog wel een luek oud klooster maar of da nog te koop is weet ik niet, ongeveer een 10.000.000,-) en doe het rustig aan en ga lekker studeren en verder leren.
verder vraag ik me eigenlijk af waarom je het over 1 kast hebt terwijl je voor 4 PC''s materiaal gekocht hebt :?
Verder veel succes met het configureren van de PC''s :)

IDE just wastes loads of the computer's time with a stream of "just a mo, I'm nearly there ..."

• Steije
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 17:14
Op maandag 14 mei 2001 10:46 schreef Bitfreak het volgende:
Ik had eens wat geld over dus heb ik wat hardware aangeschaft... Ik heb ook een nieuwe webcam erbij gekocht maar die is nog beetje prut... Kan nog niet zonder USB foto''s maken wat ik wel van plan was... Kwaliteit is iig beter dan me oude...

Alle hardware (1):

[afbeelding]

Alle hardware (2):

[afbeelding]

De leete 16x burnproof van Plextor:

[afbeelding]

De kast waar het wordt ingebouwd:

[afbeelding]

Rechtse kast...

Ik weet het, het is een soort Macintosh kast, maar het was ook maar de enigste die ze hadden in Midi-Tower...

Dit is wat je allemaal ziet liggen ->

4 x ABIT KT7A-RAID
4 x 52X CD-R0M
4 x 1,44MB Diskette Drive
4 x 30GB Maxtor Diamond HDD
8 x 256MB SDRAM >:)
4 x 100Mbit D-LINK
4 x 20M UTP CAT-5
4 x Sparkle GeForce 2MX 32MB
4 x GlobalWin FOP32-1
2 x PCI 8MB Videokaartje

Moet nu alleen nog de 4 processoren ontvangen (niet op voorraad) >:)
die kast heb ik ook, ik poep echt op die kast...

Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:56

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Heee, leuke spullies.. maare, opschep threads kregen toch een slotje?

Want dat is het, een opschepthread, tenzij je me kan overtuigen van het nut.. alsof je 4 pc''s tegelijk kan bedienen?

Maargoed, mzzlaars zijn er altijd, en omdat ik niet jaloers ben of ga doen (zoals sommigen wel gloof ik :P) ga ik wel zeggen dat het kewl is :)

Tering .. een beamer.. 1mx1m headdies zijn eindelijk werkelijkheid :+

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• Sir_Joachim
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-03-2023

Sir_Joachim

Bestek Roelz

Op maandag 14 mei 2001 19:33 schreef Bitfreak het volgende:
Ik moet het per maand doen met 75,-...
je mag dan wel 1.000.000+ op je rekening hebben staan, maar waarom zoek je niet gewoon als vele anderen een baantje :?

WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u

Verwijderd

mij boeit het niks wat je wel of niet doet.
maar je akn gewoon beter voor je houden hoeveel geld je wel niet hebt want dan krijg je dit soort reacties

Verwijderd

:?

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Na inspiratie van de threads met harde waarheid een ethische vraag: Heb je eigenlijk nog wel dromen?

Kinderen die veel krijgen van papa en mama worden vaak geestelijk verwaarloosd door pa en ma omdat ze het "druk" hebben en geen "tijd" voor kinderen. Ik woon dan al een poosje samen, maar heb wel een leuke jeugd met veel dromen gehad. En jah alles wat in me ondertxt staat hebbik hard voor moeten werken en ben ik maar wat trots op. Alles wat ik hier op, van me huis, studie tot me fiets hebbik hard voor moeten werken.

Misschien een idee, neem een baan en koop daar een droom van, dan leer je misschien nog wat van het leven. Of hoef je niet te werken van papa?

Tis misschien lullig, maar wel de waarheid.. Toch veel plezier met je spullies, want het is niet eerlijk om iemand dat te misgunnen. Misschien een id om niet zo op te scheppen erover, want je maakt er geen vrienden mee (jah, mensen die het willen gebruiken, of willen hebben, maar dat zijn geen vrienden..). (8>

OW.. en die Albatros is VET, hoop dat je em ooit kan kopen.. misschien zie ik je dan vliegen, als ik op zo''n strandje lig :)

• marteltor
Op maandag 14 mei 2001 19:44 schreef victorb het volgende:
mij boeit het niks wat je wel of niet doet.
maar je akn gewoon beter voor je houden hoeveel geld je wel niet hebt want dan krijg je dit soort reacties
voor 500 piek wil ik ook m`n mond wel houden.
Ik zou als ik jou was op je gewone rekening (geen spaar rekening) 10 mille zetten en jezelf vertellen dat je daar minstens 2 jaar mee moet doen. Verder gewoon van dat overige geld ASML aandelen kopen ;)

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 23:04

jep

Stelletje ijlebalken :P

Leuk voor die jongen :) dat hij lekker kan pielen.. had ik ook leuk gevonden..

Ik ben tevreden, en kan mn computers ook nog zelf besturen :7.. ook niet gek als je die dingen hebt..

Verwijderd

ER zijn hier een paar mensen jaloers ofzo :+

• Bluezy
  • Laatst online: 27-11-2023

Bluezy

kiss my As(s)us

Op maandag 14 mei 2001 19:33 schreef Bitfreak het volgende:
Ik moet het per maand doen met 75,-... En dat is ook weinig, en ik geef toe misschien patserig, maar dat verschild per persoon...
nou nog maar eens even een beetje nederlandse les dan: het verschilT :( per persoon.

I'm partial to your abracadabra

• Mary Wana
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

zal wel weer systeempjes zijn voor een te huis ofzow die hy mocht bouwen :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• marteltor
Op maandag 14 mei 2001 19:50 schreef Bluezy het volgende:

[..]

nou nog maar eens even een beetje nederlandse les dan: het verschilT :( per persoon.
en ik vind 75 piek per maand dus NIET weinig...ook niet als ik kijk wat de rest bij mij in de klas krijgt (ik ben ook 15, zit in 4e)

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

ik vind het gewoon dikke bullshit

waarom 4 SERVERS :?

what the fuck ever happend to 1 game server ?

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Albinoraptor
  • Laatst online: 16:45
Ja en ik krijg 3000 piek per maand.

Van mijn werkgever. Effe jaartje wat geld verdienen, dan een vette PC kopen en dan lekker gaan studeren.

Verwijderd

Ach, de duivel schijt altijd op een grote hoop :(

Anyway,.. Ik heb nog nooit zo''n vorm van opschepperitis gezien, dus vind ik dit topic erg :(. Tijd voor een slotje.

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Ach, hij krijgt wel waar voor z''n geld, dit topic is al 10.000,- waard :)

Denk alleen niet dat we jaloers zijn als we vraagtekens zetten bij dit soort topics. Maargoed, maakt niet uit, ik zou ook blij zijn als ik es wat kreeg van m''n ouders (jah liefde zat.. :) ).

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Sjonge jonge, laat je toch niet zo gek maken door iemand die WEL kan kopen wat z''n hartje begeerd.. wedden dat ie nog niet tevreden is?

Laat em toch, daar is geen slotje voor nodig hoor...

• BC3 Victim
sjit. ik heb echt werk nodig merk ik al... geld tekort!

Verwijderd

:r:r:r:r

sorry hoor huis van 5,4 allemaal LUL koek laat dan eens foto''s zien he sorry hoor ik ken deze mensen meer en dit zijn sneu mensen echt waar.kots,kots.

ik heb het hier ook niet slecht en als ik nu effe een paar foto''s maak van de auto''s die hier op de oprit staan....... maar ik patz liever zo min mogelijk ook al is dat best moeilijk :P

Corne

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op maandag 14 mei 2001 19:47 schreef nigelator het volgende:
OW.. en die Albatros is VET, hoop dat je em ooit kan kopen.. misschien zie ik je dan vliegen, als ik op zo''n strandje lig :)
Ze is mooi he? Ik zat te twijfelen tussen de HU-16 Albatross en de PBY-5 Catalina maar ik vind deze toch veel mooier. De Albatross is ook nieuwer (1953 - 1960) en kost ongeveer $240.000 USD in goede staat.

Overigens mag ik als eiland aanraden La Dique, onderdeel van de Seychellen Eilanden? Ik ben vorig jaar op vakantie geweest op Mahe, het hoofd eiland en ik vind het werkelijk prachtig daar. Palm bomen, schitterende stranden en zo''n waanzinnig tropisch gekleurde zee.. dat lichte groen enzo. En duiken/snorkelen dat je daar kan.. ontzettend goed. De Seychellen Republiek is ook verre van arm, de mensen hebben het ook goed en ze zijn erg aardig en gastvrij. (Ze hangen niet aan je zoals ze dat doen in arme landen). Mahe was mooi maar La Dique schijnt helemaal paradijs te moeten zijn.

Overigens heb ik erg hard moeten sparen voor deze vakantie en dan vlogen we nog goedkoop (mijn vriendin is stewardess bij Lufthansa). Heerlijk in mijn hangmat tussen de palmen op het strand van Beau Vallon Beach..... whaaaah.. ik wil terug!! :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Yucko
  • Laatst online: 07:21

Yucko

One clown to rule them all !

Nander Paardefokker, ga iemand anders vervelen jongen. Ik vind het diep triest dat je je Pa laat schoeften (doodwerken). Ga zelf maar ff 5 krantenwijken rondbrengen een paar jaar, en betaal het zelf.

Lekker makkelijk om geld van iemand anders uit te geven! :r

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• koentjuh
  • Laatst online: 16:18
achja...geld maakt ook nie alles.....
Moet elke dag er vroeg uit om kranten te doen en in de vakantie werk ik me de pleures, maar heb nu wel een amd athlon 700 mhz, met 20 gb hd en 256 mb geheugen die niemand me meer afpakt!. Heb er hard voor gewerkt, maar dat was ie wel waard. Nu koop ik, wanneer ik weer wat geld gespaard her er dingen bij zoals vorige maand een dvd speler, omdt mijn cdrom speler al half jaar stuk was. Nu is mijn floppy aan vervnaging toe en wil ik een nieuwe hd, geld is er nog nie, komt wel als ik weer vakantie heb....Geld is leuk, maar ik heb liever een pc waar ik voor moet werken, geef voldoening! (voor iemand van 16) :)

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

MAar die catalina heeft een onwijs leuk zijraampje waardoor je naar beneden kijken. Deze albatros lijkt me alleen wat groter.

In de US kun je rondvluchtjes maken in een catalina he? Er heeft er ook eentje een keer in NL gestaan, maar die kon je alleen van een afstandje bekijken.

Hebje al brevetten? Heb wel wat lesjes gehad, maar met de 250,- per uur lukte het me niet meer dan een paar te doen :(

Nah, tis in ieder geval een mooie droom!

Toch leuk, dit soort dromen in een topic vol jaloezie en kwaadheid *D

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Ach wat maakt het allemaal toch uit. Van mij part zet hij hier foto''s neer van zijn huis.

Is toch leuk om te laten zien wat er allemaal mogelijk is met geld. Ik lig er niet wakker van. Ben tevreden met wat ik heb.

En dat is nog een hele oude celeron 300@495 met een riva 128 :) , maar wel een Sony 420 Gs 19 inch :)

Bitfreak Misschien een idee om wat mooie 18 inch Tft schermpjes te kopen. Dat is mooi spul.

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Koentjuh, zo ben ik ook begonnnen.. Over een paar jaar, komt er meer geld en zal je alleen maar trotser worden :)

Dan heb je gewoon de meeste fun van je pc.. ben zelf altijd onwijs zuinig op me spul.. als er dan een 15 jarige op een lan met z''n gekregen 19" flat IIyama en mega ghz pc zit te gooien is dat sneu.. heel sneu..

• pinodambini
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-07 19:12

pinodambini

Dr. Z. Vago

Tsja, waarom allemaal zo f$#@@! reageren??Laat die jongen gewoon patsen met wat hij heeft. Zelf lig ik er echt niet wakker van wat iemand voor pc''s heeft, er zijn belangrijkere dingen in et leven......
Zoals stappen enzo (in ieder geval op mijn leeftijd wel belangrijker B-))

• Yucko

Yucko

Kijk, ik heb er niets tegen dat iemand een complete pc van zijn pa krijgt, maar 4 servers ? Hoezo een verwend kind maken ? Als die jongen later op zijn eigen benen staat (mocht het ooit zover komen) en hij moet alles zelf gaan betalen, dan zal het hem nog zwaar vallen als blijkt dat je dan niet zomaar alles kan aanschaffen.

Ik loop btw al 9,5 jaar de krant (ben "ouwe" lul van 24), maar dit doe ik voornamelijk om mijn maandelijkse kosten van kabel + ziekenfonds te kunnen betalen zodat mijn gewone loon overblijft voor andere leuke dingen :)

Ik wacht nu alleen nog op dat geld van de belasting. Nog ff sparen (tot januari |:() en dan lekker een nieuwe laptop (met Geforce Go chippie om Couterstrike te kunnen spelen). Die heb ik dan tenminste wel zelf betaald

Pffew ... wat een gelul :)

Om ff duidelijk te zijn: dit is geen tirade tegen iedereen die een pc van zijn ouders krijgt. Alleen dit van BitFreak vind ik een beetje TE veel van het goede.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:18
Heerlijk dit soort topics:)

Okay, het komt misschien wat patserig over, maar dat kan al vrij snel hier in Nederland. Ik verbaas me alleen over de hoeveelheid bakken die jij thuis hebt staan.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• koentjuh
  • Laatst online: 16:18
Op maandag 14 mei 2001 20:29 schreef pinodambini het volgende:
Das ook een van de redenen dat ik in de vakantie veel werk....uitgaan mag er natuurlijk niet onder leiden/lijden ???? ;)

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Op maandag 14 mei 2001 20:29 schreef pinodambini het volgende:
Tsja, waarom allemaal zo f$#@@! reageren??Laat die jongen gewoon patsen met wat hij heeft. Zelf lig ik er echt niet wakker van wat iemand voor pc''s heeft, er zijn belangrijkere dingen in et leven......
pinodambini heeft gelijk de topic starter is gewoon eenzaam en vind al de aandach tleuk

Verwijderd

Ik heb ooit bij deze jongen op school gezeten (Willem de Zwijger college te BUSSUM). Ik zat toen in de 2e en hij in de 1e. Ik heb hem nooit gemogen toen en hij zat ook altijd te patsen over computers. Ook scheen hij ooit de ABN Amro bank hoofdcomputer gehackt te hebben. Verder zat ie altijd op te scheppen over hoe goed hij wel niet kon hacken ed.

Hij bleef dat jaar zitten, ik ging naar de 3e. Hij kwam verder niet vaak op school ofzo door iets vaags en ging later ook van school af (heb geen idee of hij nu nog op school zit, zou me niks verbazen als ie er niet op zit).

Een tijdje geleden, was er in eens een vage AKRA op ons (Q2 clan, Clan 3) IRC kanaal (quakenet.eu.org -> #clan3). Ik wist toen niet dat hij het was. Later kwam ik er achter en opzich was ie al wat volwassener geworden (ik zit nu in de 4e, dus eigenlijk 2 jaar later nadat ik hem voor het laatst echt "gesproken" had).
Hij was een keer kwaad omdat hij gekicked werd uit het kanaal wegens irritant gedrag en toen heeft ie wederom zijn hack kunsten vertoond door iedereen uit het kanaal te nuken met nog wat anderen (inclusief mij). Hier is iedereen best wel pissed over geworden dus ik denk niet dat ie dat nog eens doet.

Verder heb ik nooit echt geweten dat hij ZO verwend was en dat hij ZO veel geld had.
Ik vind het iig ziek dat hij zoiets van zijn pa krijgt en ook nog eens zegt dat ie schijt aan zijn pa heeft.
Enne ach jah wat moet je in godsnaam met 4 gameservers. En dan nog wel 4 megabakken. Ook het zeggen van "ik doe het voor koetje" komt zeer debiel, kansloos, zielig, verwend, opschepperig over.

Ik stop verder met dit verhaal, ik heb nog veel meer dingen te vertellen maar die krijg ik niet in woorden uitgedrukt.. :)

Ohja trouwens veel dingen wat ie vertelt is gelul, vroeg ik net aan iemand (heeft maar 5 PC''s op zn kamer staan ipv 10). Enne hij heeft verder ook geen vriendin.

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

JaJoah Aaaaaaaajjjmeeeenn! B-)

• Penetrator
  • Laatst online: 06-08 12:24
hhahah ik dacht dat ik verwend was!

• Yucko

Yucko

Nigelator said:

JaJoah Aaaaaaaajjjmeeeenn! B-)
Eeeuh, wat bedoel je nu eigenlijk :?

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

[b]Op maandag 14 mei 2001 20:33 Enne hij heeft verder ook geen vriendin.
ik ook niet :(:'(:(:'(

Verwijderd

Dat zijn geen hack kunsten , das gewoon zielig . Hacken is de fouten in een programma tracen zodat die eruit gefilterd kunnen worden , hacken = helpen . Dit is gewoon IP scanne en dan even op knopje duwen .

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Amen, vond je post goed.. :)

Nix meer aan toe te voegen, compleet overtuigend en waar als een .. Albatros!

Dit topic is meer dan 10.000,- waard.. ;)

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Op maandag 14 mei 2001 18:56 schreef tazzman het volgende:

Ik hoop dat je overigens wel zo slim bent om dat geld niet op NEDERLANDSE rekening te hebben staan. Gewoon fiscaal verhuizen naar Lichtenstein, scheelt ook weer geld.
Dit soort constructies werkt allang niet meer hoor. (Iig niet met deze orde van bedragen) Als jij opeens zo''n kapitaaltje gaat verplaatsen, zijn ze echt niet gek bij de fiscus.
Zelfs al zou het lukken, wordt het bovendien bij terugkomst( oftewel wit aanwenden) alsnog belast. Met passende naheffing natuurlijk >:)

Kort gezegd, ben het niet met jouw advies aan die jongen eens.

• BC3 Victim
hmmm,
ik snap het niet ben al blij met mijn p || 266 die ik van men broer heb gekregen waar ik reuze blij mee ben.
die heeft meer waarde voor mij dan 666 p 1000 bijmekaar ik werk er lekker op heb alleen 256mb en hd gekocht :)

• Yucko

Yucko

Op maandag 14 mei 2001 20:33 schreef Vo0 het volgende:
Hij was een keer kwaad omdat hij gekicked werd uit het kanaal wegens irritant gedrag en toen heeft ie wederom zijn hack kunsten vertoond door iedereen uit het kanaal te nuken met nog wat anderen (inclusief mij). Hier is iedereen best wel pissed over geworden dus ik denk niet dat ie dat nog eens doet.
Was dit toevallig #ne2000 op ircnet ?
Ohja trouwens veel dingen wat ie vertelt is gelul, vroeg ik net aan iemand (heeft maar 5 PC''s op zn kamer staan ipv 10). Enne hij heeft verder ook geen vriendin.
Waarschijnlijk misbruikt ie zijn pc''s dan, en zijn er al 5 afgevallen omdat ie met zijn pielemuis de kast van binnen bevuild heeft *D

Verwijderd

Nee, quakenet en dan #clan3.

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op maandag 14 mei 2001 20:42 schreef Azqi het volgende:

[..]

Dit soort constructies werkt allang niet meer hoor. (Iig niet met deze orde van bedragen) Als jij opeens zo''n kapitaaltje gaat verplaatsen, zijn ze echt niet gek bij de fiscus.
Zelfs al zou het lukken, wordt het bovendien bij terugkomst( oftewel wit aanwenden) alsnog belast. Met passende naheffing natuurlijk >:)

Kort gezegd, ben het niet met jouw advies aan die jongen eens.
Het gaat niet direct om het fiscaal voordeel maar wel over betere rente condities. Daarnaast werken dergelijke constructies nogaltijd gewoon WEL, zeker door diverse bedrijfsconstructies in het buitenland welke weer ontroerend goed bezitten, dat jij dan weer huurt. Om maar eens wat te noemen.

Het kan dus wel, tis alleen ff werk.

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Whahaha dit gaat fout.. waar zou ie z''n piemelus ingedouwt moeten hebben dan?

Maarjah, vriendinnen kun je ook kopen, maar vriendschap, liefde, trots en dromen zal ons arme subject nooit kunnen.

* NiGeLaToR feels sorry for him..

Verwijderd

Ik vind em echt een zielig persoon:r

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Meneertje Bitfreak,

Fijn dat je zoveel pc''s van het geld hebt kunnen kopen. Wat je er werkelijk mee doet zal mij een worst zijn. Waarschijnlijk kun je ze alle 4 toch nooit bedienen.

Verder vind ik het ook patserig dat je zegt dat je ouders 500.000 aan het cancerfond hebben gegeven. Waarom vertel je dat? Iedereen moet altijd trots zijn op z''n giften, maar dat kan toch ook zonder dat je het zegt?
En als je het hebt over auto''s, waarom moet je het dan gelijk over "één van de auto''s van m''n ouders hebben". Daarmee probeer je toch weer (min of meer onopvallend) het rijkeluiszoontje uit te hangen :r

Ik respecteer rijke mensen, als ze tenminste normaal doen. Als ze maar zoveel mogelijk doen zoals ze zouden zijn als ze een normaal inkomen hadden. Mensen doen zich zovaak anders voor dan dat ze in werkelijkheid zijn...

Meneer Bitfreak,

ik hoop van harte dat je tevreden bent met je spulletjes. Helaas gaat het leven niet alleen over geld. Er liggen allerlei gevaren op de loer. Geld is zo enorm verslavend! Natuurlijk is het harstikke handig om een paar centjes op je bankrekening te hebben, maar doe dat dan alsjeblieft zonder dat je het over moet rondbazuinen.
Spam je niet met hardware-advertenties, dan zit je wel te patsen.
Sorry hoor, maar ik :r echt op mensen zoals jij! En ik ben niet jaloers, ik ben ontzettend blij met mijn 366@550 celeron met alles erop en eraan. Bovendien zijn m''n ouders ook niet arm.

Meneertje Bitfreak, succes met je leven, maar denk eraan; geld is niet het enige in je leven....

• BC3 Victim
Voor dat geld had ik één goeie pc gekocht als ik jou was. Gewoon met GF3 en heel die bulshit, in plaats van 1 beamer pc en 3 servers waar je waarschijnlijk toch bijna nix mee doet

• aKra

aKra

Topicstarter
Nog even voor de laatste keer, m''n vader heeft NIKS betaald, alleen voorgeschoten, haalt die binnenkort van m''n spaarrekening af.

En wel degelijk heb ik een vriendin Meneer Kaasjager, alleen niemand hoeft dat te weten, het is overigens ook MIJN vriendin, en niet "jouw".

En ik heb op het moment, 6 computers, op m''n kamer staan, en daar komen die 4 servers bij.

Als je die informatie van apC hebt dan is het mis, aangezien die dan niet goed kan tellen.

Verwijderd

Ik heb zelf niet veel geld (lees erg weinig) ben 16 jaar en heb door persoonlijke omstandigheden een jaar lang geen werk kunnen/mogen zoeken (mijn lichaam is nix mis mee).

Ik zit hier achter een voor mij supervette bak (voor de tweakers niet voor mij wel!) en ben er denk ik 10x blijer mee dan hij met zijn 4 pc''s.

• aKra

aKra

Topicstarter
En nog voor de personen die me zielig vinden,

Jaloers :?

.!

Verwijderd

[b]
En wel degelijk heb ik een vriendin Meneer Kaasjager
Hoe heet hij ?

• koelkast
  • Niet online
Op maandag 14 mei 2001 20:50 schreef Bitfreak het volgende:
Nog even voor de laatste keer, m''n vader heeft NIKS betaald, alleen voorgeschoten, haalt die binnenkort van m''n spaarrekening af.

En wel degelijk heb ik een vriendin Meneer Kaasjager, alleen niemand hoeft dat te weten, het is overigens ook MIJN vriendin, en niet "jouw".

En ik heb op het moment, 6 computers, op m''n kamer staan, en daar komen die 4 servers bij.

Als je die informatie van apC hebt dan is het mis, aangezien die dan niet goed kan tellen.
Ehrm, volgens mij klopt dan jouw verhaal niet meer. Je zegt eerst dat je pa de pincode van je spaarrekening heeft ingetoetst, wat al helemaal niet kan. Je kan nooit via de pin geld van je spaarrekning afhalen. En nu ineens voorgeschoten geld??

Bitfreak, get a life!

• aKra

aKra

Topicstarter
En, de alle eerste reply''s zijn niks mis mee, totdat de rest gewoon gaat meelopen met een beginner...

Achja, sommige mensen hebben nou net iets meer geld, kan ik er wat aan doen dat ik ben geboren, en zo ben opgevoed?

Nee, en ik eet niet van gouden lepels.

Verwijderd

LOL :D

• Bram
  • Niet online

Bram

..........

Laat ze maar lullen Bitfreak.

Maaruh wanneer is dat feestje ;)

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 20:51 schreef Bitfreak het volgende:
En nog voor de personen die me zielig vinden,

Jaloers :?

.!
Nee, zoals al zoveel mensen hebben gezegd: ze zijn trotser op iets wat ze met hard werken hebben verdiend, iets wat jij nooit mee zult maken.

• stiena
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 09:03

En wat zijn dat voor pc''s? Zeker ook pIII 800 en weet ik veel wa

• aKra

aKra

Topicstarter
Ik word namelijk beetje gek van iedereen, dus daarom neem ik maar alles aan zoals jullie het willen... Iedereen wil voor god spelen, iedereen wil het verhaal veranderen. Het is gewoon zo dat ik hier 4 PC''s heb aangeschaft.

Eventueel zat ik er aan te denken eentje te doneren aan Tweakers.Net, maar alle tweakers zijn het NIET waard.

• Wouter!
  • Laatst online: 10:41
Jaloers? Pfff ... |:( ... jij bent gewoon triest man. Doe effe normaal. Je ontkent eerst dat je niet aan het patsen bent ... maar da''s dus bullsh*t want het topic ben je al begonnen met véél te veel gepats :r. Bovendien slaat het natuurlijk helemaal nergens op om zo goed te vertellen hoeveel geld jij en je ouders wel niet hebben. En 15 jaar en al 4 jaar een vriendin? Dus toen was je 11? Groep 8 dus ?? DAT IS TOCH NIET SERIEUS TE NEMEN MAN :(

Zo ... ik heb gesproken, laat hem lekker verzuipen in z''n geld. Wij weten tenminste wat het is om bepaalde dingen te waarderen.

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Wat krijg je van em Bram? :9~

Heb heb hiero last van RoFLMao!

Verwijderd

Lekker patserig weer...

Enne apC heeft idd wat dingen vertelt.
Maar ook ik heb hier verder vrij weinig zin in.

Ohja nog bedankt voor het platleggen van mijn internet net, kansloos jong.

• aKra

aKra

Topicstarter
Vo0, het is lame om aan mensen informatie te vragen voor "gebruik tegen hen".

Dat is dan ook mijn eigen opinie, en geen dank.

• aKra

aKra

Topicstarter
Op maandag 14 mei 2001 20:55 schreef stiena het volgende:

[..]

En wat zijn dat voor pc''s? Zeker ook pIII 800 en weet ik veel wa
Even voor de informatie, hoe zou ik OOIT aan al die andere PC''s komen? Misschien dat ik daarvoor heb gespaard? Paar dingen heb opgeknapt? Wat websites gebouwd?

Voordat je dit soort dingen zegt, denk dan na dat het ook anders kan zijn...

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 20:54 schreef Bitfreak het volgende:
En, de alle eerste reply''s zijn niks mis mee, totdat de rest gewoon gaat meelopen met een beginner...

Achja, sommige mensen hebben nou net iets meer geld, kan ik er wat aan doen dat ik ben geboren, en zo ben opgevoed?

Nee, en ik eet niet van gouden lepels.
De beginner....? Volgens mij ben ik dat...

• Yucko

Yucko

En waar komt dat geld vandaan ? Wedduh dat je dat ook weer van iemand anders hebt gekregen ivm zelf verdiend !
Of je vriendin heeft een plastic huid en witte oogjes (VOL!), of je vriendin wil niet dat het openbaar wordt omdat ze zich schaamt om iemand als jou als vriend te hebben, of je ligt aan je duim te zuigen ''s avonds ipv aan een borst!

Aanmerking op dat van dat schamen. Misschien "gaat" ze alleen maar met je omdat ze een geldbelustig monster is :?

Mocht je echt een vriendin hebben, dan ben je volgens mij niet verder gekomen dan verlegen naar haar kijken, want dan begin je al in je broek te plassen van de zenuwen :D
4x C-64, 1x C-128, 1x Amiga + die 4 servers wat je dan nu aan het in elkaar draaien bent :Y)

• BC3 Victim
Op maandag 14 mei 2001 20:56 schreef Bitfreak het volgende:
Ik word namelijk beetje gek van iedereen, dus daarom neem ik maar alles aan zoals jullie het willen... Iedereen wil voor god spelen, iedereen wil het verhaal veranderen. Het is gewoon zo dat ik hier 4 PC''s heb aangeschaft.

Eventueel zat ik er aan te denken eentje te doneren aan Tweakers.Net, maar alle tweakers zijn het NIET waard.
kom maar langs brengen heb er nog 1tje nodig ben al 4 jaar op men 266 :)

• koelkast
  • Niet online
Op maandag 14 mei 2001 20:56 schreef Bitfreak het volgende:

Ja vast, dat zeg je NU, dat soort trucjes heb ik vaker gehoord. Achteraf zeggen dat je er _eventueel_ aan zat te denken. Jaja, zal wel..

• aKra

aKra

Topicstarter
Even voor de informatie, ik hoef niet te vertellen wie mijn vriendin is, want jullie kennen haar toch niet, en ik vind het niet nodig dat jullie weten wie mijn vriendin is...

Zelf zou ze er niks op tegen hebben hoor, maar ik vind dat dat gewoon niet hoeft.

Aub close topic, want ik wordt hier gek van.

• Wouter!
Nou mag dit topic ook openblijven ook ... laat ons nou maar eens flink wat comentaar leveren :(

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 04-07 16:34
achja zeg nou eens eerlijk, als jullie zoveel knaken hadden zouden jullie ook de vetste pc''s kopen. ik zou het ook leuk vinden om dit aan m''n lotgenoten te showen ;)
ik zit zelf ook niet krap bij kas maar het grootste deel van mijn uitgaven gaat niet uit naar pc''s maar naar m''n vriendin ;)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• BC3 Victim
Op maandag 14 mei 2001 21:00 schreef Bitfreak het volgende:
Even voor de informatie, ik hoef niet te vertellen wie mijn vriendin is, want jullie kennen haar toch niet, en ik vind het niet nodig dat jullie weten wie mijn vriendin is...

Zelf zou ze er niks op tegen hebben hoor, maar ik vind dat dat gewoon niet hoeft.

moet ik emailen voor die pc :)

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Sjah .. kan ook .. pc doneren.. denk dat de echte tweakers liever een 0.00001 sec langer wachten op hun page...

Je zal het nooit snappen, omdat je zo bent als je bent, en dat kunnen we je niet kwalijk nemen. Wat we je wel kwalijk kunnne nemen is je gebrek aan respect aan mensen.
Verder is het niet verboden te veranderen en te leren en sommigen opzichten.

Maar wat wil je, je bent pas 15, genoeg tijd om te leren. Misschien schud dit topic je een klein beetje wakker.. succes m8!

Verwijderd

1) Alsof je vriendin dit gaat lezen
2) Je hebt alles helemaal zelf uitgelokt
3) Is niet echt lame gewoon informatie sprokkelen ofzo

• koelkast
  • Niet online

Je hebt er zelf om gevraagd, meneer de Bitfreak. Wie begon hier nou dit topic? En welke bedoeling had dit uberhaupt?

• aKra

aKra

Topicstarter
Laat topic maar sluiten, open maar een nieuw topic om over mij te zeiken...

Ik vind het zielig dat iedereen gewoon moeilijk tegen me doet, nou, perfecto dat je me een eikel vind, maar scheld het dan uit tegen je eigen zuurverdiende monitor ofsow...

Ik vond het idee gewoon tof om zo''n hoop met hardware te "fotograferen" en te posten op Tweakers.Net, want niet iedereen heeft elke dag te maken met 4 "complete" computers... (procs nog)

--------------------
Fuck y''all!
--------------------

Verwijderd

Krijg je in de gaten dat je aan het verliezen bent van de gemiddelde Nederlandse mening?

Verwijderd

Man , al gezien wat voor een servers er staan bij tweakers.net ? DAT zijn servers , die van jou zijn gewoon gamebakken die jij server labelt . Ik durf nog te wedden dat je er Win ME ofzo opzet ipv Win2K .

• BC3 Victim
yeah :)

• Bram
  • Niet online

Bram

..........

In tijden niet zo''n lang topic gezien op Hardware Algemeen.

En waar gaat het om? om een paar computertjes :) grappig, kan niet anders zeggen.

• Wouter!
Op maandag 14 mei 2001 21:02 schreef Bitfreak het volgende:
NEE, NOU BLIJFT IE OPEN !! :(

• Yucko

Yucko

Humz, ik zou watgraag mijn pc hier laten zien, mocht hij niet wat out-dated zijn. Maar dan nog, zelfs al had ik van mijn eigen zuur verdiende geld de vetste quad-server pc gekocht, dan moet ik dat idd zelf weten ja. Maar het grote verschil is dat dit kind BitFreak (KIND JA!) hier ligt te patsen met spullen dat niet betaald is van zijn eigen geld. Want dat spaargeld is echt niet allemaal door hem zelf verdiend door baantjes en zow. Want welke puber heeft op 16 jaar al Fl 10.000,- ZELF bij elkaar gebeund ?

• Paulum
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-06 12:25
Op maandag 14 mei 2001 18:31 schreef Bitfreak het volgende:

[..]

Als je kan rekenen, en op school heb gezeten had je ook wel kunnen uitrekenen dat 2001 - 1986 15 is dus dat ik 15 Jaar ben...

En nog even, ik heb een "hoop" geld geerfd van m''n oma, m''n vader was er nie zo blij mee dat ik er wat computers van ging kopen, ik ga geen geld bedrag noemen maar dit is maar zo rond de +/- 1 procent van het hele bedrag.

Dus daarom had ik schijt aan me pa, maar ik heb het samen met m''n vader bij de winkel gekocht, en hij heeft zelf de pincode van m''n spaarrekening ingetoetst etc.

dus helemaal niet patsen, gewoon centjes.
Geef mij maar m''n oma, al kreeg ik er 109428203984029482039 computers voor.

• Wouter!
Op maandag 14 mei 2001 21:02 schreef Michiel_H het volgende:

[..]

Krijg je in de gaten dat je aan het verliezen bent van de gemiddelde Nederlandse mening?
Exactemento !!

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

aha, vriendin?!, ik guloof er nix van!, da gaan we us ff aan dennis navrage!, die weet da wel :P

I see dead pixels...

Verwijderd

Ik vond het idee gewoon tof om zo''n hoop met hardware te "fotograferen" en te posten op Tweakers.Net, want niet iedereen heeft elke dag te maken met 4 "complete" computers... (procs nog)
Daar is ook niet zo veel mis mee, maar ga dat niet op lopen scheppen over hoe je dat wel niet allemaal betaald hebt. En wat jullie huis waard is en dat je dat straks kado krijgt. Verder interesseert het me ook niet dat jullie meerdere auto''s en een zwembad hebben. En hoeveel het kankerfonds krijgt wil ik al helemaal niet weten.
En dat heb je allemaal zelf gepost, dus jij bent hier de schuldige van....

• koelkast
  • Niet online

Ik vind het zielig dat iedereen gewoon moeilijk tegen me doet, nou, perfecto dat je me een eikel vind, maar scheld het dan uit tegen je eigen zuurverdiende monitor ofsow...

--------------------
Fuck y''all!
--------------------
Goed, jij vind onze meningen zielig. Wij vinden jou dus zielig. En wat betreft dat fotograferen. Dat zou je anders echt wel doen met een fatsoenlijke camera ipv een webcam. Even snel wat trotse plaatjes nemen met een webcam getuigt van paterigheid, niet van goede fotografie.
En je wilt ons fucken? Maar je had toch een vriendin?? Of staan je pc''s daarvoor in de weg :D

• Wouter!
Op maandag 14 mei 2001 21:05 schreef Paulum het volgende:

[..]

Geef mij maar m''n oma, al kreeg ik er 109428203984029482039 computers voor.
Nogmaals: Exactemento !!

• Wouter!
Op maandag 14 mei 2001 21:06 schreef Michiel_H het volgende:

[..]

Daar is ook niet zo veel mis mee, maar ga dat niet op lopen scheppen over hoe je dat wel niet allemaal betaald hebt. En wat jullie huis waard is en dat je dat straks kado krijgt. Verder interesseert het me ook niet dat jullie meerdere auto''s en een zwembad hebben. En hoeveel het kankerfonds krijgt wil ik al helemaal niet weten.
En dat heb je allemaal zelf gepost, dus jij bent hier de schuldige van....
Voor de 3e keer: Exactemento !!

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

Op maandag 14 mei 2001 21:04 schreef ThaWout het volgende:

[..]

NEE, NOU BLIJFT IE OPEN !! :(
LOLOLOLOLOLOLOL, zow is da!, wie zun gat vurbrandt mot op de blare zitte (ofzow :) )
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

I see dead pixels...

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 21:08 schreef ThaWout het volgende:

[..]

Voor de 3e keer: Exactemento !!
Dank.
Pagina: 1 2 3 Laatste