Met een metalen afdekplaatje 6 jumpers in 1 keer kortsluiten. Mooie vonken in de splinter nieuwe PC van m''n pa. Gelukkig deed ie het nog
En bij hardware testen kom je zo ontzettend veel vage shit tegen...dat wil je niet weten...nouja, eentje dan
Sample van GigaByte 7DX bord (AMD 760 chipset) is niet stabiel. Ik flash een nieuw BIOS maar dan is de boel ineens supertraag. Ik flash het oude BIOS terug, bord wil niet meer starten
Ik trek het bord uit de kast, wip het BIOS-chipje uit het socket (wilde gaan hotswappen) en prop het weer terug (ik had geen ander werkend bord met hetzelfde soort chip) Volgende dag: bord werkt weer met het oorspronkelijke BIOS, alleen niet meer op 133 MHz FSB :?
Verwijderd
Bij de PC van de ouders van mijn vriendin: ISDN modem maakte soms geen verbinding, soms wel... dus hele PC opnieuw geinstalleerd... zelfde probleem.... Bleken de draadjes van de kabel los te liggen doordat de hond vaak onder die tafel lag, bovenop de ISDN kabel, en dan schoten de draadjes los
Bij mijn huidige PC is een van de 2 kabels die uit de voeding komt kapot (soms wel, soms geen spanning), kwam er achter doordat er een lucht van verbrand plastic in de kamer hing na het aansluiten van een CD-brandertje... gelukkig werkt alles nog
ik was dus nog steeds bezig, en TOM kwam langs, ik zeg tegen tom, hee moet je nou ''s kijken/luisteren naar m''n kewle hd
dus ik sluit die hardeschijf weer aan
*KABOOM* een mooie flits, en een nare geur kwam ons tegemoed, m''n voeding opgeblazen :((
alles werkte nog, behalve voeding+HD, allebij weg kunnen sodemieterne,
wel geluk gehad btw, dat de rest niet mee ontploft is
dat vragen zo''n 5 miljard mensen zich dagelijks afOp dinsdag 20 februari 2001 13:21 schreef Glacier het volgende:
Het vaagste van windows vind ik altijd dat je je bak opstart en windows gigantisch crasht, maar de volgede keer gaat alles primaExact zelfde omstandigheden (nog geen 30 seconden na elkaar), waarom crasht ie de ene keer wel en de andere keer niet
This too shall pass
Voodoo Banshee bij 32 bits kleuren. Als je tekst aan het typen bent en de backspace pakt blijft de letter gewoon staan. verder werkt het beeld bij alles normaal. Duurde wel eventjes eer ik erachter kwam dat het aan de 32 bits kleuren lag.:r
Modem query in mijn vorige pc (heel de pc spontaan uit):?
Als ik aan mijn pc ga sleutelen trek ik de stekker uit de voeding. Alles weer aansluiten Geen sblive kaart. weer uitzetten voeding er uit en er in. Sblive vind ie weer wel. Dit is ALTIJD wanneer ik ga sleutelen.:(
In windows ME een zipdrive scanner en printer IN SERIE AANGESLOTEN op de paralelle poort EN WERKEND GEKREGEN.:7
Installatie van NT 4.0 > verneukte FAT table > alles kwijt.:'(
Dit is een verhaal van een collega:
Oude floppy disk ( die zwabber dingen ) waarvan je de schijf er toen nog uit kon halen lag open en bloot op tafel> Brandje> vetlaag op die schijf. Die vette zooi afgewassen met lauw water terug in hoesje. En gewoon werken.:o
Onze kat slaapt nogal graag op mijn monitor ( lekker warm ). Wat blijkt: Ze had een lintworm. Allemaal kleine wormpjes in mijn monitor . Gewoon lekker laten zitten. Zijn ze strax lekker gebakken
Verwijderd
Mijn naam slaat ook nergens op, maar jij kwetst mensen!
Videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.
Ik had dat probleem met m''n XT-tje met 30MB WD schijf. Als het koud was maakte hij hele rare geluiden en bootte niet. Dus als ik thuis kwam van school rende ik meteen naar zolder en zette de computer aan. Vervolgens ging ik wat drinken, keek wat TV speelde een beetje met de lego etc. Als ik dan de pc rebootte werkte alles perfect.Op dinsdag 20 februari 2001 16:58 schreef Snijkoek het volgende:
[..]
Dat ken ik ja. Dat had ik vroeger ook met m''n ouwe Zenith 286 bak. Die stond an de noordkant van et huis op zolder. In de zomer geen probleem maar ''s winters was het altijd maar afwachten of ie het ging doen...
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Verwijderd
Maar ja dat krijg je met windows
Wat wel eens vreemd was, ik OC-de mijn pentium 133 naar 150, toen draaide die ineens veel trager
Hele proces weer van voren af aan uitgevoerd, en toen zat het wel goed.... Snap er nog steeds niks van
Verwijderd
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
Verwijderd
Ook leuk: Een tweede muis proberen aan te sluiten op de (brede) seriele poort via een verloopstekkertje, terwijl de compu aanstond. Bij het plaatsen ging spontaan mijn cd-rom laatje open, waarna mijn seriele poorten verziekt waren. De cd deed het nog
Ook leuk bij de aanschaf van een systeempje bij Graficall
Ik hoor ook geluid tijdens Prime95! Kast stond open en ik hoorde duidelijk dat er geluid uit kwam, kon alleen niet plaatsen waar het vandaan kwam. Geheugen dus? Vaaaaaag!Op woensdag 21 februari 2001 14:17 schreef VlasBaard het volgende:
Mijn geheugen wat geluid maakt tijdens prime95 (GEEN grap)... zelfs herproduceerbaar. Als iemand me niet gelooft mag hij langkomen om te komen luisteren.
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
de compu op mijn pa''s werk: als je er alleen al naar kijkt is ie al kapot.. begint ie te flippen en vage fouten te geven.. het zal windows us niet zijn...
Ik zat weer eens te rotzooien met mijn p550 die opeens spontaan herrie begon te maken (stof in de fan). die pc had ik dus nog open staan.. en als ie bij het opstarten weer van die vage geluiden maakte tikte ik ff de fan aan.. en weg geluid. totdat ik het een keer blind deed........ dat metalen ding dat met 4500 toeren ff vol mijn nagel in ramde... dat deed best zeer... :(:(:(:(:(
een het meest bizarre: een linux crash
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/79013
Voodoo 2 eruit -> geen probleem meer.
Of mijn vader dan met zijn gezeur over mijn diskdrive toen
Of dat soort dingen met de floppy''s (zip-bestanden konden niet naar de hdd worden gekopieerd en toen ik hem gerenamed had wel
En dan nog die keer dat mijn pc toch best wel begon te stinken.. Nog een week ofzo doorgewerkt. Geur bleef. Nieuwe voeding, stonk nog steeds. Bleek mijn celeron 266 een paar weken op passieve koeling te lopen >:)! (van airflow was in mijn mini tower niet echt sprake)
Register naar de haaien. Oplossing: Windows + alle apps opnieuw installeren. Ik denk niet dat 1 van jullie dit ooit wel eens is overkomen
A computer is almost human - except that it does not blame its mistakes on another computer.
Verwijderd
Ik merkte dat de ventilator in de voeding af en toe doodleuk stil stond. En als ie het wel deed draaide hij nog veel zachter dan die van m''n P166. Samen met vriendje dus even de voeding opengeschroeft, bleek er tot onze verbazing zomaar een losse condensator in te zitten!!
Overigens kwamen we er later achter dat er nog een garantiestickertje op de voeding zat
En een andere keer...
Het knopje van m''n speakers was een beetje lam, wilde niet meer aan tenzij je een half uur op het knopje stond te beuken. Even opengeschroeft, knopje eruit gewipt, elastiekje + plakband om het schakelaartje en doet ''t nu perfect, al blijft ie nu wel voor altijd aanstaan
Verwijderd
Nee, dat had ik gecontroleerd en stond uit. Sommige programma''s vonden wel 16 MBOp dinsdag 20 februari 2001 23:16 schreef TimMer het volgende:
Gowron: dat geintje met die 16MB is simpel: je hebt memoryhole 15-16MB ingeschakeld in je bios.
Verwijderd
Heb je niet misschien dynamische IP-adressering aanstaan? Anders ff een IP adres opgeven bij je netwerkinstellingen. Scheelt VEEL opstarttijd!!!Op dinsdag 20 februari 2001 15:48 schreef The Rapier het volgende:
6: last but not least, met die zelfde laptop.
opstarten met netwerkkaart erin=hangen in windows ( wolkjes beeld met bewegende blauwe balk onderin )
kaart los, dan vast= verder gaan met opstarten.
dan wordt het afhankelijk vasn de tijd, als de laptop dan al 4~5 min aanstaat wordt er goed verdere gestart en werkt alles perfect.
echter als de laptop nog niet zolang aanstaat dan loopt hij gewoon weer vast ( wolkjes beeld met bewegende blauwe balk onderin ). dat dan drie keer en je zit in windows zondere netwrek
en dus opnieuw opstarten, met dezelfde routine
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
Woh....bij mij staat her record van windows 98 op 1 uur en 56 min....Op vrijdag 16 februari 2001 21:14 schreef Smoothy_ het volgende:
Op 27 februari 1999 heeft mijn computer een hele dag stabiel gedraait onder Windows 98!!!
(had flink gezopen die avond dus ik was een beetje gek. Had daarna wel spijt van, moest een nieuwe halen, fl20,--
verderest heb ik met een moker m''n hd in elkaar gestouwd. Hij was te klein en moest een manier verzinnen om een nieuwe te claimen bij m''n ouders
Pc: Geen :(
Ik ga dus naar software en windows setup en verwijder de software hiervoor. Halverwege de de-install: Rundll Error bla.
De de-installatie wordt afgebroken...
Ach, ff opnieuw opstarten, dan is hij weer stbiel. Start dus fijn windows opnieuw op.
"Ongeldige Windows installatie"
*jank*
Hij werkt nu wel weer stabiel...
Raar zinnetje..
<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL
Als ik data kopieer hoor ik hele zachtje en snelle piepjes door mijn boxen. Ik hoor dus letterlijk de data die gekopieerd wordt.
Denk dat het aan het feit ligt dat mijn pc niet geaard is.
* Excru aait HAL
Voor de rest : Soms knalt ie eruit als ik on-the-fly ff wat verander aan power-stekkertjes...dan mot ik 5 minuten wachten tot de voeding weer koel genoeg is
Dat doet mij denken aan een verhaal wat een vriend mij ooit vertelde (hij zag het gebeuren):Op donderdag 22 februari 2001 21:52 schreef [KGB]Beria het volgende:
Ik probeerde bij een AT systeem even de contacten van de powerknop te verwijderen zonder de stroom eraf te halen....BOEM 230 door mn klauwen.....wel overleefd
Voor de rest : Soms knalt ie eruit als ik on-the-fly ff wat verander aan power-stekkertjes...dan mot ik 5 minuten wachten tot de voeding weer koel genoeg is
Hij was op bezoek bij een vriend van hem en ze waren wat aan het rotzooien met pc''s, op een gegeven moment trekt die vriend van hem de voedingskabel uit de voeding (pc stond uit) en hij zag hoe 230V van de kabel via de duim van zijn vriend naar de voeding sprong. Die vriend van hem had niets, tot hij zijn duim onder de kraan hield (deed auw
Ik heb die duim nog nooit zelf gezien, maar hoop dat ik dat ooit doe (fysiek bewijs voor het verhaal).
* Excru aait HAL
Owww jah.. oude Pc uit kelder halen.. stekker in stop contact doen (zonder te kijken of die wel op 220V stond) hadden ze ''m voor de gein op 110V gezet.. Heb 4 dagen die lucht geroken !!!
vergeten master en slave te zetten, lang geduurd voor ik daar opgekomen was.
ne keer voelen hoe warm die orb was, vlam pc uit. oeps, den boel hier kapot. leg terug aan,niets aan de hand.
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Hehe zeker compraq ?!? heb hiero zelfde probleem gehad !!! Heb ''m na tijdje het raam uitgesoddemieterd.. waren buren erg blij meeOp donderdag 22 februari 2001 21:57 schreef AMDude het volgende:
mijn computer start alleen op als er een cd-rom in de cd-rom drive zit, of als de cd-rom speler open is tijdens het opstarte"n
Verwijderd
is ik was bij een vriend en denk mm zullen we da eens ff probeeren goed ik frut dat ding er op zetten zijn pc aan en ssssssss
en toen kwam er zwarte rook uit IDE game sound voeding en Mobo + CPU alles was aan het schroeien dus da was ruzie
na gelukkig was het maar een 386 maar wel veeeeel rook
"Luie mensen worden ook moe!"
Trouwens wel kewl zo''n kaartje dat hot pruts&pray is, lijkt wel of ik een serverbordje heb
Alle proemn in n drek
Verwijderd
ik heb het volgende als ik print dan word mij systeem super traag en me muis doet haast niks meer en hij print super traag dit heb mij printer ook bij iemand anders met zelde moederboord maar op een eenvoudig systeem met 32 mb en 266 cpu doet die het wel goed
alleen ik heb asus 7100 kaart en dat andere systeem matrox 400
mijn systeem
asus agp-7100
soundblaster 128 pci
ibm 75gxp 45gb
abit kt7 raid
amd athlon thunderbird 950
3 x 128 mb geheugen wie weet wat het probleem is
"It''s now not safe to turn of your computer"
Nooit meer gebeurt ook nog nooit van iemand anders gehoord.
Ook een keer op mijn werk geheugen bij prikken. PC aanzetten om te testen of systeem het nieuwe geheugen ook ziet. PC boot niet, vet veel rook uit die PC. Ik alles weer opengemaakt, conclusie op 1 van de 2 simmen zat een DRAM verkeerd om gesoldeerd! Hij was helemaal opengescheurd!
da''s tamelijk oeps jaOp vrijdag 23 februari 2001 00:25 schreef Wouter17 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
need I say more...
maar ik moest wel lachen
sorry!
Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!
Maar die schijf schijnt het nu nog steeds te doen.
En nog veel meer leuke dingen zoals ontplofte modems (bliksem), weggesmolten moederboorden (zonder afstandshoudertjes aan achterplaat vast geschroefd
Volgens mij kan ik een boek schrijven over 2,5 jaar werken in een computerwinkel.
Juist ja... waren dat toevallig niet van die NIC''s met AUnogwat D15 connectors? Pin count identiek aan een gameport, maar 10 tegen 1 dat de power over een andere pin kwam...Op vrijdag 23 februari 2001 00:00 schreef Joboskrillo het volgende:
Ik heb ooit op een rommel markt netwerkkaartjes gekocht die je op de Game poort kon aan sluiten
Oslik blyat! Oslik!
Een 120MB HDD gebruikte ik als een draagbare MP3 uitwisselbak (geen brander op internet PC op uni). Op een dag steek ik er een kabel in, booten en het klonk als een AK72. RIP.
En dan was er die kast die meer herrie ging maken nadat ik 2 van de 3 fans eruit gesloopt had...
Oslik blyat! Oslik!
vervolgens netwerkkaart van pcislot veranderen en dan lukt het wel
Life is like a BOX of Chocolates, You'll never know what the HELL you're gonna get......
En een rook en een stank. Ben gauw weggegaan, maar nog nooit zo gelachen
Greetz
Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN
Ik uitgedaan computer, open geschroefd en jahoor heel mijn mb onder de smurie.
Nieuw moederbord gekocht en toen werkte het weer.
Voor de rest... nooit echt iets bijzonders gebeurt.
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
1e
Was net 14 ofzo en "vollenbak" aan''t spelen op mijn AMD K6-2 350 met Voodood² 12MB, ja, t''was een race-beestje (in die tijd toch). Bak was 4 dagen oud ofzo, ik uiteraard ultra-fier op mijn eerste zelf-ineengestoken PC.
Maar ..... na 10 minuten NFS2SE t spelen hoorde ik een knal/pets (zoals als je monitor van setting veranderd, maar dan VEEL luider) en een kwalijke geur. Toen had ik (gokje) nog maar een resolutie van 6*4 ofzo en was alles erug donker.
Geloof mij, das best verschieten, gelukkig was de winkel nog open en had ik 40 min later een nieuwe WERKENDE monitor (das dus service).
2e
Toen er een 3e PC kwam, moest ik van croscable overstappen op een hub. Tot daar alles goed. 1 dag na aankoop, de gebruikte poorten deden niks meer, ik gewoon andere poorten gebruikt, ging weer, tot die de volgende dag ook niet meer gingen, en toen hing er wel een onaangenaame geur in m''n bureau. HUB finaal kapot, zonder probs geld teruggekregen (ze hadden geen vervang model). Nieuwe hub gaan kopen bij de concurentie = geen probs meer. Ik weet nog altijd niet wat de oorzaak is.
3e
Bij het overclocken van m''n classic 500 ging ik zonder problemen op 750 (met alpha P7125), ik uiteraard héél tevreden, dat had ik NOOIT gedacht. Maar na een reboot heb ik hem nooit meer hoger gekregen dan 695. Nogthans liep hij rete-stabiel op 750 met een stressed temp van 41°C. Is me nog altijd een raadsel.
4e
M''n muis (M$ Explorer optical ofsow) loopt af en toe vast, heb net ontdenkt dat het snoertje aan de kant van de muis kapot is
WHY DON''T THEY BUILD THINGS TO LAST ANYMORE ???
Verwijderd
Maar leukste is verhaal van mijn buurman:
Hij is aan het sleutelen aan zijn PC en gaat effe weg, maar laat zijn kast open staan. Zijn vrouw die aan het stoffen is, komt langs en ziet de stof in de kast en denkt "laat ik het weghalen, want stof is gevaarlijk bij een pc ivm kortsluiting". Dus begint ze met een stofdoek te poetsen in de kast.
Gevolg: vele zekeringen afgebroken op het moederbord.
Is nu alweer twee jaar geleden. Ze hoort het nog iedere verjaardag. HAHAHAHAHAHAHAHAAA
PS: verzekering heeft het nog vergoedt ook.....meester oplichter die buurman
Verwijderd
Dit vind ik het meest BIZARRE :r:r:r[b]
Onze kat slaapt nogal graag op mijn monitor ( lekker warm ). Wat blijkt: Ze had een lintworm. Allemaal kleine wormpjes in mijn monitor . Gewoon lekker laten zitten. Zijn ze strax lekker gebakken
Wat mij betreft de winnaar!!!
Verwijderd
Daarna wilde hij ff niet meer opstarten , alle stroom eraf gehaald en toen deed hij het gelukkig weer.
Verwijderd
En een keertje bij iemand in een dichte at kast een 5 cm grote sprinkhaan gevonden, hij was dood gegaan van de honger denk ik.
Echt vaag was dat, de kast zat helemaal dicht !
Ik probeer een muziek cd te rippen...
even hoor ik wat gekraak, ik doe de cdrom open, kwam er eerst wat rook uit...
haal ik de cd er uit...
Blijk ik in eens een 36x cdromspeler te hebben die als brander werkt
*D*D*D
Scheeld me toch zo ineens 300 guldens...
staat goed tegenover die kapotte
nou ja, affijn, maar eventjes naar de winkel gelopen, en eventjes op garantie een nieuwe gekregen
alleen die cd vergoedde ze niet,
die lame|:(ass eikels
maar ja, iets is beter dan niets
Life is like a BOX of Chocolates, You'll never know what the HELL you're gonna get......
Verwijderd
Geplaatst door dion_b - vrijdag 23 februari 2001 01:37
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op vrijdag 23 februari 2001 00:00 schreef Joboskrillo het volgende:
Ik heb ooit op een rommel markt netwerkkaartjes gekocht die je op de Game poort kon aan sluiten
Juist ja... waren dat toevallig niet van die NIC''s met AUnogwat D15 connectors? Pin count identiek aan een gameport, maar 10 tegen 1 dat de power over een andere pin kwam...
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Verwijderd
-boot zonder zipdisk in zipdrive diskette station doet het wel.
(consequent, licht waarschijnlijk aan het feit dat m''n bios de zipdrive als ls120 device herkent en dat er daardoor ook een extra diskette station bestaat onder dos en windows)
Maar nu komt het echte vreemde. Op een dag boot ik per ongeluk toch met zipdisk in de zipdrive en wat zie ik. het diskette station doet het én het extra diskette station is verdwenen.
(verder nog dit: disable gameport op geluidskaart en de ISDN-kaart krijgt een spontaan resource conflict)
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Voor 50 cent gerepareerd!
Hier heb ik ook last vanOp donderdag 22 februari 2001 20:55 schreef LenL het volgende:
Ik heb trouwens magische krachten, iedere keer als ik bij een windows 9x computer de muis en/of het toetsenbord aanraakt is het crash risico met 500% gestegen ten opzichte van andere mensen die dat doen.
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Mobo zat er scheef in, dus de PCI-AGP sloten zaten scheef voor hun gaatje aan de achterkant.. (ben de naam ff kwijt
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
die computer liep LETTERLIJK!!??!! vast, als ik tegen de kast BLIES??!! echt wazig fuck systeem, als je de muis bewoog, werkte die, maar al tik je tegen de tafel, hing die
Verwijderd
Trouwens zullen we een keer een wedstrijdje doe win 98 zo onstabiel mogelijk maken. Dat is mij al vaak genoeg per ongeluk gelukt. IK hoefde maar iets te doen of hij vloog erdoor.
Als ik mijn radio goed afstem op een kanaal en dan in windows geen probleem.
Maar als ik nu via outlook mijn kaleder op
het netwerk open dan krijg ik een ruis over mij radio begint spontaan te storen.
Dat is het zelde als ik dus alt+f4 dus afsluit scherm dan begint ie ook te storen..
Verwijderd
is dat byzonder of niet???
net ophet momenent dan mijn ceedeebrander klaar is met branden en de ceedee naar buiten komt gerolt. KRAK.
Toen lag er een klepje inclusief loopwerk van mijn cd brander naast mijn pc.
Gelukkig doet een boel 10 secondelijm en een boel ducktape het behoorlijk goed om de boel weer bijeen te houden. Mijn brander brand weer
toen ik die kast iets te hard had neergezet bootte ie maar met 4 mb.
ikke alles probere, toen ik m openschroevde lag het gehuege gewoon onder in de kast:S
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Nou dan weet je het wel, geen suck6.
(''K heb in de winkel wel een nieuwe meegekregen, gewoon gezegd dat ie het niet deed)
Good goan
Another white boy in this movie? Damn!
Eppie
Soms vindt m''n toetsenbord het ook leuk om spontaan De Ctrl of de Alt (en soms die windowstoets) vast te houden... Even alle Ctrl-Alt-Shift-Windows toetsen inhouden en hij doet het weer gewoon ??
Verder heeft Win98 bij mij wel eens 11+ uur stabiel gedraait
ik prik die kabel erin, en zie ineens een sliertje rook uit me pc komen, en een vet verbrand luchtje...
maak de boel open, zie ik helemaal nix.
start de pc weer. alles werkte gewoon, nergens problemen...go figure.:?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Acorn BBC B [ 65C02@2MHz; 32k RAM; Solidisk Sideways 128k; Solidisk 1770 ADFS; Econet ]
Verwijderd
Zal wel een logische verklaring voor zijn...
Verwijderd
Na verwijdering van het programma, had ik ineens van 20Gb een 1,5 TB hd gemaakt.
Geweldig als windows zegt dat er 1,5 Tb vrije ruimte op station c is...
Niet kapot te krijgen (hij doet het overigens nog steeds, als server: 12 jaar oud)
Die macs zijn hun geld best waard
Verwijderd
Ik werd bij de dericteur geroepen omdat zijn p.c het niet deedt ( de bak in ze kantoor ) ik ga eens kijken , niks , ik haal de kap eraf , "eens kijken" dacht ik , ik zie na een grondig onderszoek dat er niks aan de hand is ( alles zit goed ) , zet ik hem aan , doet ie het gewoon
Dus die bak staat nu aan zonder kap
Ga ik morgen maar eens naar kijken.
Hier thuis ook nog zo''n vage
Ik wil op m''n servertje X configgen , loopt ie vast
Start ik hem opnieuw op , zit ie de schijven niet meer , autodetect deedt het ook niet , ik zet hem uit , geef ''em een schop , zet hem aan , deedt ie het weer
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Yep zoiets heet Wake On Ring.Op maandag 02 april 2001 15:36 schreef DavidS het volgende:
Telkens als ik telefoon krijg start m''n pc op(als hij nog niet op staat)
Oftewel WOR
Alle proemn in n drek
ehhh.... hint: "wake on ring?"Op maandag 02 april 2001 15:36 schreef DavidS het volgende:
Telkens als ik telefoon krijg start m''n pc op(als hij nog niet op staat)
* jellyshock was dus niet de enige
aAarGhh
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb wel es een moederbordje verneukt door de afstandsbusjes te vergeten (lang geleden). Wat geknetter & dood (helaas nix spectaculairs).
En een keertje zat ik nog wat kabeltjes aan m''n computer vast te schroeven (printerkabel enzo), raakte ik per ongeluk de beeldscherm kabel aan. Vette flits in m''n kamer (van m''n monitor). Kijk ik boven me bureau zie ik nog net een heel fel wit puntje in het midden van het scherm. Ik scherm dus gauw uit en weer voorzichtig aanzetten... Et beeld was wel weer goed, maar in het midden van het scherm was een donkerbruin plekje ingebrand. Wel handig in games zonder cursor, maar ik heb ''m toch maar terug gestuurd naar Daewoo... Verder zonder problemen een andere gekregen
Op maandag 02 april 2001 21:06 schreef onbekend het volgende:
een voeding op 110volt gezet, flits flits BOEM>:):o
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
Gunner schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:55:
Woei nominatie voor meest nutteloze kick van 2005
Je kan alles zeggen wat je wilt, maar gabberjoris heeft tenminste goed gezocht voordat hij postte
En dat kan je van vele anderen niet zeggen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2005 13:57 ]
Nominatie voor meest loze antwoord van 2005Gunner schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:55:
Woei nominatie voor meest nutteloze kick van 2005
Als een topic of een post fout is, geeft het aan via topicreport, anders ben je net zo dom bezig als de schopper...
Verder: die [BC3] geeft aan dat een topic dateert van voor de Big Crash 3, als je niet weet wat dat betekent, niet schoppen
(de waarschuwing dat een topic meer dan 2 weken oud is en daarom quick reply verborgen is zou ook een belletje moeten doen rinkelen...)
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()