Hmmm, in cronologische volgorde.
1e
Was net 14 ofzo en "vollenbak" aan''t spelen op mijn AMD K6-2 350 met Voodood² 12MB, ja, t''was een race-beestje (in die tijd toch). Bak was 4 dagen oud ofzo, ik uiteraard ultra-fier op mijn eerste zelf-ineengestoken PC.
Maar ..... na 10 minuten NFS2SE t spelen hoorde ik een knal/pets (zoals als je monitor van setting veranderd, maar dan VEEL luider) en een kwalijke geur. Toen had ik (gokje) nog maar een resolutie van 6*4 ofzo en was alles erug donker.
Geloof mij, das best verschieten, gelukkig was de winkel nog open en had ik 40 min later een nieuwe WERKENDE monitor (das dus service).
2e
Toen er een 3e PC kwam, moest ik van croscable overstappen op een hub. Tot daar alles goed. 1 dag na aankoop, de gebruikte poorten deden niks meer, ik gewoon andere poorten gebruikt, ging weer, tot die de volgende dag ook niet meer gingen, en toen hing er wel een onaangenaame geur in m''n bureau. HUB finaal kapot, zonder probs geld teruggekregen (ze hadden geen vervang model). Nieuwe hub gaan kopen bij de concurentie = geen probs meer. Ik weet nog altijd niet wat de oorzaak is.
3e
Bij het overclocken van m''n classic 500 ging ik zonder problemen op 750 (met alpha P7125), ik uiteraard héél tevreden, dat had ik NOOIT gedacht. Maar na een reboot heb ik hem nooit meer hoger gekregen dan 695. Nogthans liep hij rete-stabiel op 750 met een stressed temp van 41°C. Is me nog altijd een raadsel.
4e
M''n muis (M$ Explorer optical ofsow) loopt af en toe vast, heb net ontdenkt dat het snoertje aan de kant van de muis kapot is

ding is nog maar nauwelijks een jaar en 1/2 oud. Grrrrrr...
WHY DON''T THEY BUILD THINGS TO LAST ANYMORE ???