De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
xp is dezelfde kernel als 2k dus zal weinig veranderen....
helemaal met sp2
wat wil je nog meer als je 2k hebt
echt een product waar ms trots op kan zijn!
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Op zaterdag 12 mei 2001 14:25 schreef party42 het volgende:
nogmaals,
xp is dezelfde kernel als 2k dus zal weinig veranderen....
helemaal met sp2
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
>Da''s met prut95/98/me, NT of 2k heeft dat niet
ja, maar ik gebruik geen NT/2000
- winamp is traag (ok, (waarschijnlijk) geen windows bug)
>Neuh, denk dat je P60 dat veroorzaakt
jij hebt xmms nog niet geprobeerd
- ik kan geen fatsoenlijke script-taal vinden
> Zijn er zat, moet je goed zoeken. msdn.microsoft.com
- waar zijn de virtual desktops?
> Er zijn 10,000 progjes die dat bieden voor Windows, www.winfiles.com
oh en trouwens: ik gebruik alleen maar win98.. 2000 heb ik nog niet geprobeerd.
>Moet je maar eens doen
voor alledrie: ik ben lui, en waarom zou ik moeite gaan doen voor een OS dat ik toch niet gebruik? (behalve dan voor CS)
Dit is trouwens een "Spui je klachten" topic, geen "Laten we mensen ompraten om een ander OS te gebruiken" topic. Ik blijf bij linux totdat ik er niet meer tevreden meer met ben.
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Oetlul gaat hiero over Windows !! niet over third party apps..- winamp is langzaam
- icq 2000 is bloated en mist een aantal functies (bijv. scripten van je away-msg)
[/edit]
http://www.xbmcfreak.nl/
Zeg Erhnam, doen we een beetje vriendelijk?Oetlul
Voor iedereen: nog 1 flame/troll/whatever en ik gooi em dicht.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Mijn klachten over windows:
- de GUI.. voegt vaag aan zeg, je moet steeds klikken op iets voordat het aktief is (en dat xmouse werkt ook niet goed)
Heb ik onder Win98/2000 nog nooit last van gehad.
- toegang op de floppy schijnt het hele systeem te locken
alleen het woordje "schijnt" al, je weet het dus zelf niet eens
- winamp is traag (ok, (waarschijnlijk) geen windows bug)
Hier reageer ik niet eens op...
- duur
Heb jij dan betaald?
- ik kan geen fatsoenlijke script-taal vinden
CMD onder Win2K, en leer maar eens zoeken
- waar zijn de virtual desktops?
Idem....
dr zijn nog wel een paar meer klachten, maar daar kan ik zo niet opkomen.
Hoe weet je dan dat ze er zijn?
- IE opent nieuwe browser windows altijd in een zo klein mogelijk windowtje ()
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Que? Wat dacht je van Windows Scripting Host? Kan je zo''n beetje ALLES mee...- ik kan geen fatsoenlijke script-taal vinden
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Adobe is bezig met photoshop en andere programma''s voor LinuxOp zaterdag 12 mei 2001 11:11 schreef BBL the 2nd het volgende:
Leuk dat men bv Linux draait, maar als je dan niet kunt photoshoppen kom je ook niet ver als je dat als hobby hebt (ok, The Gimp etc...).
Dit lukt mij overigens niet met windows ME, wat wel aan de combinatie van mijn hardware met windows ME ligt, is duzz fout van microsoft en mij, ik had betere/geschikte hardware moeten kopen, microsoft had de hardware support vna windows me beter kunnen/moeten maken. Maar windows 98 se en windows 95 zijn
als het niet zo verdomde veel resources vrat, als het niet crashte als ik een mp3 en een divx tegelijk afspeel en als het geen swap space nodig heeft om in te loggen, dan misschien.Op zaterdag 12 mei 2001 14:25 schreef party42 het volgende:
nogmaals,
VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .
Doet-ie niet...als het niet zo verdomde veel resources vrat
Werkt prima. Ik zou zeggen, updatje je video- en audiodrivers eens, install eventuele patches voor chipset, desnoods mobo-biosflash en install SP2 en het zou prima moeten werken...als het niet crashte als ik een mp3 en een divx tegelijk afspeel
Stop er veel geheugen in. Maar waarom is dit een probleem dan?afspeel en als het geen swap space nodig heeft om in te loggen
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Ik kan alleen uit mijn eigen standpunt en gezicht iets schrijven. Maar met windows 3.0 3.1 en 3.11 heb ik nooit problemen gehad. Vanaf win95 heb ik in het totaal 1154X Windows moeten installeren wegens problemen over een tijdspanne van 6 jaar. (geturft en wel). Ik heb hier alle hardware up to date gebracht en WindowsME erop gezet in December verleden jaar. WindowsME heeft 4 maanden zonder morren gedraaid tot gisteren bij het deinstalleren van office 2000 waarna vele programma''s er mee stopte. Maar dit was een risico die ik wist!! Dus windows geen blaam. Daarna dacht ik kom laat ik SE weer eens installeren, maar die bleek volledig vast te lopen tijdens de displaydrivers installatie. Deze waren up to date dus daaraan kon het niet liggen. (Hercules Prophet 3D MXII). Ik heb windows-se weer in de bittenbak laten zakken en ME schoon geinstalleerd. ME ging fluitend mijn systeem op en draaide gewoon met de hercules drivers. Conclusie van de 1154X zijn er ongeveer 1000 mijn schuld. Want als je iets probeert te weten te komen sneuvelt er wel eens iets. 120X zijn het gewoon softwarefouten geweest, want menig keer na het updaten van de software was het euvel voorbij en 34X zijn het gewoon bugs in windows geweest die bij mij in ME verholpen blijken te zijn, want ik draai nog dezelfde geupdate software van SE onder ME en niets crasht hier meer tot nu toe. (5 Maanden). Windows 2000 gaf verleden jaar aan dat de display drivers niet ondersteunt werden dus ben ik daarmee gestopt. Linux SUSE en REDHAT hebben hier bij de eerste en beste blinde installatie ook gedraaid, en hebben alletwee 2 weken zonder problemen gewerkt. Dit voor de Linux fans.
H.G.
Ik trek hem in als je de volgende twee problemen kunt oplossen in die scripttaal.
1. Het lezen van de laatste 128 bytes uit een file (de ID3 tag)
2. Het lezen van de eerste 33600 bytes van een cdrom (CD-ID)
ik zal ook gelijk de linux versies als voorbeeld geven:
1
| ID3=`tail -c 128 een_bestand_hier` |
en
1
| CDID=`head -c 33600 /dev/cdrom | strings` |
Maargoed, nu weer back ontopic (verder met de klachten dus):
- Als een programma een bestand open heeft, kan een ander programma er niets meer mee.
- je kunt meer display drivers installeren dan dat er videokaarten in je systeem hebt zitten (laatst had ik er 5 geinstalleerd (per ongeluk) terwijl ik maar twee vieokaarten in mn systeem heb)
- inflexibel, als ik bijvoorbeeld geen ondersteuning voor videokaart of keyboard wil, dan wil ik dat eruit kunnen halen.
nogmaals; het is niet mn bedoeling om windows af te kraken, windows is perfect voor waar ik het voor gebruik: spelletjes.
Verwijderd
Leuk verhaal. Je kunt met windows scripting een gecompliceerde server applicatie installeren en configureren, je kunt er system management mee bouwen.Op zondag 13 mei 2001 21:18 schreef Wirf het volgende:
Over mn eerdere script-taal klacht:
Ik trek hem in als je de volgende twee problemen kunt oplossen in die scripttaal.
Zo zijn er wel meer voorbeelden te noemen, moeten we ons nu in details gaan verdiepen. Windows scripting is uitermate krachtig. Dat is geen mening, dat is een feit.
Wim
--
http://www.win2kwereld.nl
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Verwijderd
mail hem als je hem weet naar ikbenergstoerenvraagnaarserials@hotmail.com
[ Voor 0% gewijzigd door Buzzman op 13-10-2002 15:23 ]
denk dat dat niet mag hoor
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Dit topic is gesloten.
![]()