[BC3] Hoe hebben jullie je PC beveiligd?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 531 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 11:30 schreef Quattroman het volgende:
Ik draai hier Advanced Server met ISA Server. En deze is ingesteld als dedicated Firewall.

Nothing can come throug that !!!!
ik wil daar ook naartoe, nu heb ik een 266 met 96 intern, kan dat soepel?
issie goed te configureren?

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 11:32 schreef -KOD- het volgende:

[..]

Yeah Wright ;) ..... als je ergens binnen wilt komen...kom je er ook binnnen.... just a matter of time... and knowledge
amen..

er is nix hack-proof, je moet zorgen dat je niet aantrekkelijk bent, want hacken kost tijd, en als het weinig oplevert....

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:08
Zonealarm Pro + The Cleaner

Verwijderd

Ik ben alleen beveiligd door NAV, Win2000 en de firewall van mn router.

En mocht dat niet genoeg zijn heb ik altijd een Ghost-image liggen zodat ik binnen een uur weer online ben :)

• Aerox.2000
  • Laatst online: 13-05 08:57
- NAV
- Black ice defender
- Esafe desktop
- nog enkele virusscanners (niet actief)

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 14:23

Copyman

Dode muis

* Copyman gebruikt:

*Zonealarm Pro
*BlackICE

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dit vind ik ook wel handig: als je geen virusscanner hebt mail je het verdachte bestand naar je hotmail account en download je het vanaf daar weer naar je computer.
beperking is natuurlijk dat wel wat tijd kost en < 2MB moet zijn maar natuurlijk wel altijd de nieuwste virusdefinities bij hotmail :)

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Mijn PC is helemaal niet beveiligd, vind ik niet nodig :) Mijn PC is toch niet interessant voor hackers al zeg ik het zelf

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:36

Sharky

Skamn Dippy!

alleen atguard verder nix. heb in m''n hele leven behalve de griep nog nooit een virus gehad :)
als ik ga lannen gooi ik er wel altijd ff een scanner op voor de zekerheid

This too shall pass

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
FF kijken, mijn tftp luistert op alle interfaces, xdm laat alle clients toe zonder xauth en mijn /etc/exports is ook niet echt optimaal beveiligd.

Ik wens mensen veel plezier ermee :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Met een slot :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Nu nog niets.. maar ik ben van plan om een firewall te installeren op een oude p166. Ik weet alleen nog niet wat voor OS en firewall.

Verwijderd

BlackIce Defender , NetBus en WinNuke !

• BC3 Victim
zoneAlarm en Norton Antivirus en voor spyware kijk ik eerst op spychecker voor ik iets download

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Blackice voor win2k-sp2

Imperfectionist.

• Mr. B.
  • Niet online
- Win2K SP2 + ZoneAlarm Pro 2.6.88
- McAfee voor DOS (ja, voor DOS, lekker klein en snel :))
- Ad-Aware 4.6
- Gezond verstand (lees: niet zomaar alles openen)

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

Ik heb dus niets van beveiliging... behalve ja gezond verstand ook ;)

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04:34

Kettrick

Rantmeister!

Zie sig... :)

Verwijderd

Winroute Pro 4.xx
Geen virusscanner of zo
Packetfilter van Winroute is best wel goed.
complimenten.

• BC3 Victim
Ik vroeg me trouwens af of het nut heeft om twee firewalls tegelijk te draaien. Maak je het zo veiliger of juist onveiliger?

Verwijderd

Ik heb me''n pc niet beveiligd.
Dus geen virusscanner,firewall etc.

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 17:13 schreef rabbit het volgende:
Ik heb me''n pc niet beveiligd.
Dus geen virusscanner,firewall etc.
heb je file&printsharing aanstaan? >:)

• BC3 Victim
al ontieglijk veel aanvallen op de poorten gehad (of hoe je het ook noemt)
daarom heb ik ook 2pc''s de ene niet op het net aangesloten kan dr ook niemand binnenkomen ook.;)

norton personal firewall 2001
norton antivirus 2001

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Op mijn workstation zelf heb ik behalve een virusscanner geen beveiliging. Zit achter een Debian GNU/Linux server/router en daarop draai ik o.a. PortSentry en virusscanner geintegreerd met de mailserver.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Hier alleen BlackICE en Norton Antivirus 2001, + een dosis gezond verstand :)

• BC3 Victim
Linux router op Freesco basis. Werkt perfect en geen fuzz om de boel in gebruik te nemen...

• Arjenn
  • Laatst online: 18-05 14:24
Uhhh, beveiliging :?:?:?:?

Doe ik eigenlijk niet aan, m''n internet is wel aardig beveiligd door m''n switch/router met z''n ingebouwde firewall. Verder let ik gewoon behoorlijk goed op wat ik download.

• BC3 Victim
Ik raad iedereen, die geen beveiliging heeft, aan om ZoneAlarm eens te proberen. Deze firewall is zeer makkelijk in te stellen en hij is bovendien gratis. Daarnaast komt deze firewall meestal als beste uit de test.

• BC3 Victim
Ik heb maar
AVX als virus killer
Blackice defender voor die kiddie scripters
en sysgate personel firewall omdat het gratis is ;))
komt niets binnen en gaat niets buiten

• BC3 Victim
Ik heb hier op dit moment AtGuard v3.2 draaien samen met Norton Antivirus 2001 met de nieuwste updates. Nix geen probs :P

• Diamon
  • Laatst online: 09-01 13:41

Diamon

The Weird One

Mmmmm, hang er binnenkort een UPS aan.
Als ze deze als dood beschouwen tenminste.

Verder: @guard 3.22 en McAfee 4.5 for NT

And The Only One

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
zoneAlarm Pro 2.6.88
bevalt me uitstekend :)

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

wat verschilt zonealarm pro eigenlijk van de non pro versie? is ie beter of wat?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• BC3 Victim
Casema >:) ... zo traag, zoveel tijd hebben ze er niet voor over om op mijn bak in te breken. Daarbij heb ik een wisselend IP adres, draai ik geen rare services en installeer ik niet zomaar even elk progje dat ik krijg of tegen kom.
Ik gebruik trouwens ook vrij vaak Linux, dies wel aardig dicht getimmerd (Tripwire bijvoorbeeld :) )
Virussen heb ik eigenlijk nooit last van ... maarja, ik denk ook dat de gemiddelde jan met de pet daar meer kans op heeft en ik dat toch duidelijk niet ben. (Mede omdat ik zoveel klooi en fröbel aan m''n systeem dat virussen geen kans hebben; elke keer nieuwe installatie e.d.)

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Zonealarm Pro

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Firewall : ZoneAlarm Pro
Antivirus : AVX Professional (autoupdate zich elke 24 uur)

Verwijderd

Om de zoveel tijd laten vastlopen, zodat alles verkloot is, en ben ik ook gelijk af van die hackertjes :)

Op me router heb ik nu FF atguard draaien, op clients: McAffee + atguard :)

• -Stef-
  • Laatst online: 18-05 18:32

-Stef-

Slainthe!

Firewall: BlackICE
AV: AVP 3.5

Vooral de AVP zie ik hier weinig. Dat begrijp ik niet. Veel Norton en McAfee. :r AVP rulez! :)

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• Crest
  • Laatst online: 11-03 17:01
ZoneAlarm Pro
BlackICE Defender
The Cleaner
Ad-Aware
NAV 2001

• BC3 Victim
Hier staat dus niets want het password was fout:?
of ik deed gewoon zelf weers achtelijk :)

• BC3 Victim
hmm k had een tijdje mcaffee, maar aangezien die nooit iets kon vinden (geen idee of t kwam doordt er geen virus was) heb ik die maar weggedaan, hadden we ook nog zo''n signal 9 firewall en een keer black ice defender ofzo maar ook die zijn weg want bij nader inzien bleek dat de hakkers er toch niets aan hebben om in mijn systeem te komen, tenzij ze bij mn mp3''s willen komen maar dat mag wel van mij :D
en echt vervbelend doen kunnen ze niets want dan is er van alles natuurlijk nog een backup 8-)

Waarom vergeet k nouw altijd mn password |:(

• BC3 Victim
Norton firewall liet mijn computer chrasen... kon hem alleen opstarten in de veilige modus. :r

Black ICE sloot automatisch poorten die open moesten blijven, toen die eraf gedaan omdat ik hem beu was! ;)

Dus nu helemaal niks, maar er valt ook niet veel te zien in mijn computer... ;)

Af en toe AVP virusscanner voor als vreemde bestanden opend :+

• spok9
  • Laatst online: 14-05 22:07

spok9

Groen...

McAffee virusscan, meer niet.

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

een ketting aan de systeemkast en een goed slot op de deur. komt geen hacker bij >:)

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:45
ik beveilig mijn pc alleen door een slot op de deur waar mijn broertje de sleutel niet van heeft ;) (en natuurlijk door blackice en norton antivirus 2001)
edit:
ik was te laat (zie bovenstaande post

• BC3 Victim
Geen enkele firewall, maar een virusscanner.
Gemiddeld per week 12 - 15 virussen, maar altijd gekild. Laatste succes voor een virus Feb2000. >:)

• XthinkZ
  • Laatst online: 13-04 01:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Yep ik werd ook alleen maar gek van die firewalls. Telkens als er een poort gescanned wordt, wordt je afgeleidt waar je mee bezig bent. EN vaak is het aleen maar loos alarm.

Een beetje virusscanner is vaak al voldoende, als je nagaat dat de meeste hacks mbv trojans gebeuren en daarop wordt gescanned..........

De rest kost veel tijd, en is totaal niet interessant om op bij iedere PC uit te voeren.

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

it0

Mijn mening is een feit.

Gratis siftware rules dus:
AV: inoculate
FW: Tiny firewall personal (3MB in win2k mem usage)
Services: Analog X http/socks server

• BC3 Victim
niks w2k is al goed beveiligd voor mij

• Undertaker2
  • Laatst online: 18-05 02:21
Ik gebruik Norton anti-virus tegen de virussen (duh) en Drive Image Pro voor de backups...

Firewalls zijn alleen maar irritant vinnik

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Verwijderd

Als viru scanner

AVX Pro

Als Firewall

@tguard versie nog wat

En als OS XP

Moet toch voldoende zijn :z

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

ZoneAlarm, alle settings high
NAV 2001, permanent draaiend en een weekelijkse scan
Af en toe een scan met innocolate it.
Zo min mogelijk vreemden achter mijn pc laten en een wachtwoord op ICQ.
moet genoeg zijn toch?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• BC3 Victim
Op zaterdag 19 mei 2001 10:30 schreef kRyPtO het volgende:
2 firewalls: zonealarm
sygate
1 virus scanner: norton antivirus 2001
lijkt me wel goed genoeg
1 virussanner? :D >:)
Allereerst Sygate is een soort van proxyserver (en zelfs dan stelt het nog niets voor) :'( Sygate is GEEN firewall. Alleen :Z denken dat.....

ZoneAlarm is een geinig tooltje maar als je de 22 bugs weet te vinden, kom je er toch zo door heen hoor..... en je hebt niet in de gaten. *D

Ik zelf gebruik een echte firewall. Astaro Internet Security (is een gateway en firewall saampies) deze firewall is er alleen voor linux... Probeer daar maar eens door heen te komen. Menig hacker is het niet gelukt. :) :*

• BC3 Victim
Nou gewoon een paar boobytraps er om heen. en een paar tripmines voor de liefhebbers :)

nu serieus, nou gewoon niet, goed opletten met wat je doet en met een 56K verbinding ben je niet z''n groot doel. En als het fout gaat beginnen we gewoon weer opnieuw (ghost is zo leuk)

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 13:54 schreef Slashdotter het volgende:
Dit vind ik ook wel handig: als je geen virusscanner hebt mail je het verdachte bestand naar je hotmail account en download je het vanaf daar weer naar je computer.
beperking is natuurlijk dat wel wat tijd kost en < 2MB moet zijn maar natuurlijk wel altijd de nieuwste virusdefinities bij hotmail :)
Uhh... ik heb ''t een keer getest. Een of ander vaag macrovirus wat AVP vond naar m''n hotmail gestuurd.... NO VIRUS FOUND :? Terwijl het toch echt een macrovirus was...

Dus... niet blindelings vertrouwen op hotmail *D

Verwijderd

Ach... als ''t zaakje crasht dan beginnn we gewoon weer opnieuw. En anyway... al die virusscanners die permanent meedraaien op je systeem zorgen er juist voor dat windhoos eerder stopt dan je lief is.

Gewoon nix van vreemden accepteren (en maar hopen dat de rest van de familie dat ook niet doet :9~)

• Powerlie
  • Laatst online: 06-04-2024

Powerlie

ung! ung! ung!

Sommige mensen hebben Casema als firewall, ik gebruik meestal gewoon het slotje van Zone Alarm Pro 2.6 etc.

maar de laatste tijd begint chello me ook te helpen, door trager te worden dan he.

Where is it?

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 21:12 schreef bombadil het volgende:
wat verschilt zonealarm pro eigenlijk van de non pro versie? is ie beter of wat?
ZA Pro levert je meer controle over individuele poorten en over de mailsafe filters. Of er nog meer verschillen zijn met de gratis versie weet ik niet (ja, het popup venster bij het opstarten staat bij de Pro versie standaard al uit, maar dat kan met wat tweaken ook met de gratis versie). In elk geval vind ik het wel een lekkere firewall voor thuisgebruik.

Versie 2.6 van ZoneAlarm is trouwens beter dan voorheen beveiligd tegen een windows-probleem dat trojans in staat stelde om ongemerkt de firewall uit te zetten. Bij ZA 2.6 ben je dan automatisch je internetverbinding kwijt, terwijl je bij eerdere versies (en waarschijnlijk ook bij veel andere firewalls) niets merkte.
Op zondag 20 mei 2001 13:58 schreef XthinkZ het volgende:
Yep ik werd ook alleen maar gek van die firewalls. Telkens als er een poort gescanned wordt, wordt je afgeleidt waar je mee bezig bent. EN vaak is het aleen maar loos alarm.
Tja, in dat geval kun je het pop-up window natuurlijk ook gewoon uitzetten, dan merk je (bijna) niets van die alerts. :)

• Dirk J
  • Laatst online: 19-04 11:46
ik haal gewoon de schakelaar om op de voeding en geen hond hier in huis weet meer waarom ie niet meer aan wil

• BC3 Victim
Ik heb een waakhond die luistert naar de naam Snoopy, werkt perfect. Alleen genoeg eten geven en uit laten da''s alles (en een beetje liefde)

• cemtex
  • Laatst online: 22-04 20:52

cemtex

Version 1.1.1

pfffffffffffffff :Z

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 23:42
Norton Internet Security
Norton Popproxy (mail scanner)

das alles, tevens alles wat er auto opstart bij mij want ik hou niet van dingen die resources eten.

binnenkort kom er een Linuxbak tussen te hangen en het is de bedoeling dat die de firewall overneemt.

• blinkymichiel
  • Laatst online: 07-12-2022
Ik heb niets...

Mij boeit het ook niet echt...

Canon EOS 400D + Sigma 17-70

• BC3 Victim
Blackice defender 2.5 EO & Sysgate Personel firewall omdat het gratis is :)

oh ja AVX pro ook nog voor de fun ;)

en clearice staat al klaar met de abuse emails

Verwijderd

server:
tegen hacken: ipchains firewall gebakken
tegen dataverlies: software RAID1 (2 x 20gig, seagate)
tegen kijken elkaars bestanden: profiles/accounts, domain logons, PDC e.d.

eigen bak:
tegen irritante gezinsleden: bios pass

valt er nog meer te beveiligen??
o ja: tegen physiek (:?) geweld, deuren goed op slot

edit:
virussen: niks, doed oppassen, gezinsleden geen stomme dingen laten doen, en als er 1 is, best ebeveiliging die er is laten losbarsten: format c:

alle documenten staan toch op de server, en die gaat er nie aan: linux :P

Verwijderd

beveiligt, ??? niet.

kom gezellig binnen er valt toch niks te halen of te breken. Al dat paranoide gezeik over firewalls.

JE BENT EINDGEBRUIKER,... welke zich zelf respekterend hacker gaat nou Jan Modaal met z''n KUT pctje lastig vallen, terwijl www.microsoft.com nog steeds in de lucht is.

• HermeS
  • Laatst online: 20:40
Op zaterdag 19 mei 2001 10:09 schreef Byteripper het volgende:
Mijn computer is beveiligd door Windows NT :P

en verder niets, heb namelijk nog steeds (helaas) een 56k inbelverbinding... en als ik het vermoeden heb dat ik een virus heb, dan laat ik ff vanaf mcafee.com mijn system scannen.

Byteripper.
BYTERIPPER: ja had toch adsl???

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-04 16:10
Ik heb een goudvis die mijn aan knop bewaakt. O wee als iemand daaraan durft te komen. :p

dikzak

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op dinsdag 22 mei 2001 21:59 schreef thereap.demon het volgende:
beveiligt, ??? niet.

kom gezellig binnen er valt toch niks te halen of te breken. Al dat paranoide gezeik over firewalls.

JE BENT EINDGEBRUIKER,... welke zich zelf respekterend hacker gaat nou Jan Modaal met z''n KUT pctje lastig vallen, terwijl www.microsoft.com nog steeds in de lucht is.
Idd, zo denk ik er dus ook over.
Als jij de boel goed configt, is er weinig aan de hand hoor.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-05 15:34
Ik heb hem in een huis met stenen muren, een alarminstallatie en als backup een duitse herder die luistert (nou ja, als hij zin heeft) naar de naam Ben ;)

• BC3 Victim
Zonelabs
en Norton Antivirus
(maar ik wil over op Mcafee v5.15)

Ik stap denk ik over vanwege de auto update en omdat ik mcafee betrouwbaarder vind.

• bolke
  • Laatst online: 06-10-2024

bolke

Klikt nu met een 50D.

Windows 2000 security
Norton antivirus
firewall (winroute pro 4.1)
slot op mijn aan/uit knop (kan de PC niet meer uit)
kan niet booten van floppy
Bios wachtwoord
kamerdeur op slot
slot op de voordeur en achterdeur van mijn huis

http://www.hroling.nl

• BC3 Victim
nix, heb win2k server achter mijn kabelmodem hangen en een deze dient tegelijkertijd ook als router naar internet.
hier op draait mijn ftp en webserver

binnen kort ga ik over naar linux firewall.
en ftp/webserver.

verder vind ik virus scanner mijn p.c. alleen maar vertragen dus gebruik al jaren geen virus scanner etc.etc. :z

• WHiZZi
  • Laatst online: 19-05 13:37

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Firewall/Gateway: Linux IP Masquarading, maar op dit moment ff een Win2k omdat de HDD van de server dood is :'(
Virus: InoculateIT

En verder mijn gezond verstand *D

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

• BC3 Victim
Goeie mailbeveiliging?
Gebruik Eudora ipv Outlook crap! :(
Raar dat die virussen die de ronde doen altijd door Outlook verder verspreid worden toch?

• BC3 Victim
Als je je gateway naar het internet goed beveiligd, heb je met Outlook ook geen problemen.

Je moet echter wel een dedicated firewall optuigen.

Hoe dit kan vindt je in de search....

• aKra
  • Laatst online: 00:44

aKra

Intentionally left blank.

Hoe hebben jullie je PC beveiligd?
Met een slot.

Intentionally left blank.

Verwijderd

erm, nogal wiedes dat niemand je server in kan komen als je al je poorten dicht hebt gegooid.... |:(

en dat is kinderspel.

als je nou wat services hebt runnen en ''t dan nog veilig weet te houden met windows, is ''t al weer wat leuker/uitdagender.

maarja, ik zit hier met een linux workstation achter een linux firewall (apache/php/mysql/ftp/younameit).. en ik kan rustig zeggen dat de server veilig is, ondanks dat er veel poorten open staan. maar het beveiligen ervan was ook geen kwestie van even een firewall installeren natuurlijk.

• Dennis
  • Laatst online: 19-05 16:14
Het gaat niemand wat aan hoe mijn pc is beveiligd :)

Maar het wordt in de toekomst wel wat beter met hardware firewall, software firewall op server, software firewall op clients én tenslotte ook nog virusscanner op de clients.

• Bulldog
  • Niet online
Heb een alarm systeem in mijn kamer aangelegd, zo''n proffesioneel systeem wat ze ook in bedrijven hebben ensow :P Om binnen te komen moet je je eerst met pin of pasje indentificeren, camera''s, sensors, etc. :P Allemaal gaaafe shit, ook ''n beetje m''n hobby :)

Verwijderd

Zonealarm pro high security
Norton Antivirus
Sygate 4

en gewoon geen rare dingen openen!

• BC3 Victim
PC beveiligd?

Ik heb sloten op de deuren van mijn huis.
Er kan niemand bij komen, ik heb zelfs extra sloten geplaatst. |:(

• Bulldog
  • Niet online
Oowww, en mijn computer zelf ... tja barst van de wachtwoorden zo moelijk dat ''k zelf soms moeite heb om alles te onthouden :7 Verder natuurlijk een linux bakje waar al mijn vertrouwelijke + persoonlijke documenten op staan, en deze comp. is ook _goed_ verborgen ... kom je dus ook niet zo bij ... verder een simpel firewallletje :)

• BC3 Victim
1) paranoide instelling
2) fuck outlook
3) vbs uit de herkenningsprocedure zetten
4)zonealarm pro
5)blackice defender 2.5
6)the cleaner
7)NAV 2001
8) services aanpassen; remote registry uit en dat soort troep
9)ad-aware
10)eens in de zoveel tijd formateren (inclusief boot sector)
11)service packs installeren
12)updates bijhouden
13)gezonde verstand

Ik paranoide? wel nee

Verwijderd

-nieuwste ZoneAlarm
-Norton Systemworks om virusdefinities elke 2/3 dagen bijwerken, en black space te clearen.
-Ghost 6 ,iedere week een backupje
-preview area in Outlook Express uit
-FW FW FW FW mailtjes meteen prullenbak in
-vage bijlages meteen prullenbak in
-en beetje gezond verstand erbij

so far..so good :)

• yGiDoRp
  • Laatst online: 21-04 16:25

yGiDoRp

Sawasdee

Ik gebruik mijn gezonde verstand en McAfee VirusShield 4.5.0

verder nix.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• QyRoZ
  • Laatst online: 29-03 11:04

QyRoZ

Just Q it!

1) Windows 2000 Professional
2) Norton AntiVirus 2001 for NT
3) Norton Personal Firewall
4) Eudora ipv Foutlook
5) Gezond verstand :)

• jep
  • Laatst online: 17-05 22:43

jep

Op zaterdag 19 mei 2001 11:30 schreef Quattroman het volgende:
Ik draai hier Advanced Server met ISA Server. En deze is ingesteld als dedicated Firewall.

Nothing can come throug that !!!!
Als je dagelijks je patches download en vroeg op staat gaat het redelijk idd ;)

• jep
  • Laatst online: 17-05 22:43

jep

Ik gebruik trouwens een linux doos voor mn workstations, klaar is jep :) Dat met veel locale users ;)

• Wildfire
  • Laatst online: 21:43

Wildfire

Joy to the world!

- W98SE met alle updates
- ZoneAlarm Pro 2.6.nogwat; high security
- Norman Anti-Virus met altijd de nieuwste definitiebestanden
- Gezond verstand

Dat ''gezond verstand'' is toch wel handig... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• BC3 Victim
Ik moet nog ergens een virusscannertje vandaan halen...

Maar ik hoef me pc niet echt tegen hackers/crackers ed te beveiligen... meer tegen broertjes en ouders die allerlei vage dingen doen !

• Otacon
  • Laatst online: 12-04 18:57
standaard firewalletje van WinXP verder nix.

• BC3 Victim
- Goal Keeper Automatic Self Defense weapon system

- 330 voltage barbed wire rond keyboard
- fingerprint detected auto - on system

en verder nog prul.

oh ja ik heb ADSL en volgens de Helpdesk van maxstream hoef ik geen secritury shit op me PC te hebben vanwege het feit , MAXstream ADSL is super beveiligd LOL >:)

maar goed , je kan PTT niet vertrouwen dus daar maar dit...

• BC3 Victim
Op dinsdag 29 mei 2001 12:30 schreef Blox het volgende:
- Goal Keeper Automatic Self Defense weapon system

- 330 voltage barbed wire rond keyboard
- fingerprint detected auto - on system

en verder nog prul.

oh ja ik heb ADSL en volgens de Helpdesk van maxstream hoef ik geen secritury shit op me PC te hebben vanwege het feit , MAXstream ADSL is super beveiligd LOL >:)

maar goed , je kan PTT niet vertrouwen dus daar maar dit...
Die eerste 3 zijn wel makkelijk, waar te koop ??

Dat van de PTT, je mag et er niet opzetten omdat je PTT zelf anders niet meer in je pc kan kijken, dat is met @home ook zo...

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:01

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Geen virusscanner.
Geen firewall.
Alleen een wachtwoord (windows 2000)

Binnekort >:)

Norton Systemworks 2001 :)
Norton Firewall 2000 :)

Edit: Norton Firewall slecht of nie:?
Edit2: En als sp1 en sp2 mijn hp 3300C scanner nie aan de praat krijgen wordt het een duelboot (win98 en win2000). Patch al geprobeerd maar helpt niet :( Morgen sp1 en 2 proberen en anders moet ik een duelboot niet voor de games maar voor een canner |:(

• Mich
  • Laatst online: 20:15
ik heb altijd zone alarm en later de pro versie ervan gehad

• .oisyn
  • Laatst online: 22:08

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Met een groot hangslot waarvan alleen ik de sleutel heb

niemand die er in komt :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• BC3 Victim
Bulletproof glass,

een backup in een Fallout,
en niet te vergeten:

Wollen hoesjes voor m''n floppies. Anders kunnen ze een virusje krijgen..

Vroeger deed ik alijd een deken om mijn pc heen.
zodat ie niet ziek zou worden...

Hielp niets...
* BC3 Victim is een beetje gek vandaag...

• BC3 Victim
om ff antwoord te geven op de centrale vraag: Ik heb Black Ice en Intruder Alert 99, + nog eens Jammer, maar da zuigt...

verder nix, maar zo snel zal je niet binnenkomen, alhoewel... zo onmogelijk is het nou ook weer niet...

Type

Verwijderd

Ik gebruik een hangslot.
Pagina: 1 2 Laatste