De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Met een slot.Hoe hebben jullie je PC beveiligd?
Intentionally left blank.
Verwijderd
en dat is kinderspel.
als je nou wat services hebt runnen en ''t dan nog veilig weet te houden met windows, is ''t al weer wat leuker/uitdagender.
maarja, ik zit hier met een linux workstation achter een linux firewall (apache/php/mysql/ftp/younameit).. en ik kan rustig zeggen dat de server veilig is, ondanks dat er veel poorten open staan. maar het beveiligen ervan was ook geen kwestie van even een firewall installeren natuurlijk.
Maar het wordt in de toekomst wel wat beter met hardware firewall, software firewall op server, software firewall op clients én tenslotte ook nog virusscanner op de clients.
Ik heb sloten op de deuren van mijn huis.
Er kan niemand bij komen, ik heb zelfs extra sloten geplaatst.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
2) fuck outlook
3) vbs uit de herkenningsprocedure zetten
4)zonealarm pro
5)blackice defender 2.5
6)the cleaner
7)NAV 2001
9)ad-aware
10)eens in de zoveel tijd formateren (inclusief boot sector)
11)service packs installeren
12)updates bijhouden
13)gezonde verstand
Ik paranoide? wel nee
Verwijderd
-Norton Systemworks om virusdefinities elke 2/3 dagen bijwerken, en black space te clearen.
-Ghost 6 ,iedere week een backupje
-preview area in Outlook Express uit
-FW FW FW FW mailtjes meteen prullenbak in
-vage bijlages meteen prullenbak in
-en beetje gezond verstand erbij
so far..so good
2) Norton AntiVirus 2001 for NT
3) Norton Personal Firewall
4) Eudora ipv Foutlook
5) Gezond verstand
Als je dagelijks je patches download en vroeg op staat gaat het redelijk iddOp zaterdag 19 mei 2001 11:30 schreef Quattroman het volgende:
Ik draai hier Advanced Server met ISA Server. En deze is ingesteld als dedicated Firewall.
Nothing can come throug that !!!!
- ZoneAlarm Pro 2.6.nogwat; high security
- Norman Anti-Virus met altijd de nieuwste definitiebestanden
- Gezond verstand
Dat ''gezond verstand'' is toch wel handig...
Maar ik hoef me pc niet echt tegen hackers/crackers ed te beveiligen... meer tegen broertjes en ouders die allerlei vage dingen doen !
- 330 voltage barbed wire rond keyboard
- fingerprint detected auto - on system
en verder nog prul.
oh ja ik heb ADSL en volgens de Helpdesk van maxstream hoef ik geen secritury shit op me PC te hebben vanwege het feit , MAXstream ADSL is super beveiligd LOL
maar goed , je kan PTT niet vertrouwen dus daar maar dit...
Die eerste 3 zijn wel makkelijk, waar te koop ??Op dinsdag 29 mei 2001 12:30 schreef Blox het volgende:
- Goal Keeper Automatic Self Defense weapon system
- 330 voltage barbed wire rond keyboard
- fingerprint detected auto - on system
en verder nog prul.
oh ja ik heb ADSL en volgens de Helpdesk van maxstream hoef ik geen secritury shit op me PC te hebben vanwege het feit , MAXstream ADSL is super beveiligd LOL
maar goed , je kan PTT niet vertrouwen dus daar maar dit...
Dat van de PTT, je mag et er niet opzetten omdat je PTT zelf anders niet meer in je pc kan kijken, dat is met @home ook zo...
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:01
Geen firewall.
Alleen een wachtwoord (windows 2000)
Binnekort
Norton Systemworks 2001
Norton Firewall 2000
Edit: Norton Firewall slecht of nie:?
Edit2: En als sp1 en sp2 mijn hp 3300C scanner nie aan de praat krijgen wordt het een duelboot (win98 en win2000). Patch al geprobeerd maar helpt niet
niemand die er in komt
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
een backup in een Fallout,
en niet te vergeten:
Wollen hoesjes voor m''n floppies. Anders kunnen ze een virusje krijgen..
Vroeger deed ik alijd een deken om mijn pc heen.
zodat ie niet ziek zou worden...
Hielp niets...
* BC3 Victim is een beetje gek vandaag...
verder nix, maar zo snel zal je niet binnenkomen, alhoewel... zo onmogelijk is het nou ook weer niet...
Type