Wie weet waar je die alternatieve shells voor windows vandaan kunt halen ? ze zien er namelijk wel gaaf uit.
Die "shit" daarboven in is de StatBar. Als je dit forum regelmatig leest dan zal je zien dat als er een nieuwe versie van StatBar is dat hier gepost wordt.Op zondag 06 mei 2001 14:01 schreef kRyPtO het volgende:
[..]
hoe heb je dat gedaan dat je je cpu en al die shit daar boven in krijgt?
Zie hier voor StatBar 2.01.
Cewl! die monitor heb ik ook!.....Op zaterdag 21 april 2001 18:01 schreef Mex het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
het leukste is nog altijd dat al die gebruikers op geocities hun wallpaper dumpen
ze zijn zo makkelijk binnen te halen en is leuk voor modemers

Wat is ze mooi, he?
[edit]
Ik snap er niks van (kruisje). Probeer dit eens:
http://gene.wins.uva.nl/~wvijvers/images/
en klik op desktop.jpg (en durf het niet om m''n homepage te bezoeken
Ik krijg 403 errors (forbidden) te zien in de acces_log, terwijl permissies goed staan...
Tjah, alleen een beetje jammer dat ze failliet zijn. De opvolger van de Boomslang (MAmba) komt dus ook niet uit. Als je nog een Boomslang wilt kopen moet je dus heeel snel zijn (dit is een hint)Op zondag 06 mei 2001 12:23 schreef Copyman het volgende:
[..]
IK ZOU OOK BLIJ ZIJN ALS IK JOUW WAS: BOOMSLANG ROELS!
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Kijk dat noem ik nu een achtergrondjeOp zondag 29 april 2001 15:23 schreef Knightwolf het volgende:
En wederom nog een zojuist door mij in mekaar gefotosoepte DT
Wel gaaf zo''n Apache :9~>:)
[afbeelding]
Die wil ik ook wel in goede kwaliteit, alleen kan ik em nergens vinden
Iemand suggesties?
Tnx
DIe heb ik ook al 1 a 2 maandenOp maandag 07 mei 2001 16:58 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[afbeelding]
Dit is de mijne:9

Tiffany rules8-)*D

Tiffany rules8-)*D
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Verwijderd
Weet iemand waar waslijn deze skin vandaan heeft? Thx in advanceOp zondag 29 april 2001 00:57 schreef Waslijn het volgende:
ook die van mij dan maar:
[afbeelding]
Klik hier voor desktop op ware grootte
http://www.d-top.com als ik het goed heb...Op woensdag 09 mei 2001 01:18 schreef Dock27 het volgende:
[..]
Weet iemand waar waslijn deze skin vandaan heeft? Thx in advance
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Dit topic houdt het lang vol...
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
hmm...hangt er eigenlijk van af wat je doetOp zaterdag 31 maart 2001 13:14 schreef Arzie het volgende:
En hoe zit het met de snelheid als je windowtjes transparant maakt? Ik heb gehoord dat het niet al te lekker meer werkt zo..
een spelend mpegje transparant maken is idd niet zo errug prettig voor je cpu
maar als je gewoon een simpel dingetje zoals notepad oid transparant maakt met weinig
bewegende dingen erachter maakt het niet echt veel uit.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
hieroOp maandag 07 mei 2001 16:07 schreef CyberThug het volgende:
[..]
Kijk dat noem ik nu een achtergrondje
Die wil ik ook wel in goede kwaliteit, alleen kan ik em nergens vinden
Iemand suggesties?
Tnx
hier stond iets, maar never mind.
sorry
sorry
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Very nice!Op donderdag 10 mei 2001 13:32 schreef Smoed het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
hebbuhOp dinsdag 08 mei 2001 20:56 schreef Kezmanatic het volgende:
Dit is de mijne:9
[afbeelding]
Tiffany rules8-)*D
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
ThxOp donderdag 10 mei 2001 19:03 schreef Son_Gohan het volgende:
[..]
Very nice!
Verwijderd
Liever niet ik krijg er zo''n Gateway gevoel bij.Op vrijdag 11 mei 2001 12:01 schreef Razorfist het volgende:
Ik zag deze op d-TOP wallpapers:
Moo Wallpaper
Leuk voor de DPC-ers onder ons
Verwijderd
Mijn desktop ziet er blauw uit, met een aantal icoontjes en een dubbele taakbalk 
In W98: blauw=>groen
In W98: blauw=>groen
Damn het is al laat, maar ik wil ff opscheppen met mn nieuwe lyric plugin:

hmmz dat truesoft is bij mij inmiddels wegOp zondag 13 mei 2001 18:49 schreef NiteFly het volgende:
Nou, na dit topic lang te hebben gevolgd, hier dan de mijne:
[afbeelding]
(klik voor grote versie)
dan die van mij ook maar eens....
[img]"http://www.synrg.nl/construction/screen.jpg[/img]
[img]"http://www.synrg.nl/construction/screen.jpg[/img]
Tomb Raider is plotseling erg populair valt me op, waar zou dat toch aan liggen

PIII 800@804 Mhz
vette winamp skin..
van die statsbar klopt geen bal...
hij geeft na een paar uur aan dat ie altijd meer dan 70% cpu usage heeft...
lijkt me sterk
hij geeft na een paar uur aan dat ie altijd meer dan 70% cpu usage heeft...
lijkt me sterk

hallo
Mmmmm, waar haal je die plugin?Op zondag 13 mei 2001 03:41 schreef Mycroft het volgende:
Damn het is al laat, maar ik wil ff opscheppen met mn nieuwe lyric plugin:
[afbeelding]
Zocht al lang naar zoiets :0
kewl proggie
heb ik niet meer :P
Verwijderd
en hier mijn... ehm..
"Ik zie tijdens het helPdesken door de bomen het bos niet meer op m''n scherm" screenie :

BTW: Inbelproggy hebbik vandaag zelf gemaakt... ech handy !
kommaarop met dat commentaar... en jah,,, ik heb active desktop jah!
LoL 
"Ik zie tijdens het helPdesken door de bomen het bos niet meer op m''n scherm" screenie :

BTW: Inbelproggy hebbik vandaag zelf gemaakt... ech handy !
kommaarop met dat commentaar... en jah,,, ik heb active desktop jah!
edit:
Moeilijk hoor... nederlands schrijven...
Moeilijk hoor... nederlands schrijven...
Dit topic is gesloten.