| I've got permission to color outside the lines |
Nou dit was hem dan (ik zal wel eens een keer mijnes laten zien)
Voor straks: Slaap lekker allemaal.
And now the most interresting part of deze grot
Dis een screenshot als ik met Unreal ed bezig ben. nu nog ff een van de desktop!
Advanced sheep-counting strategies
...hmmm...
Om de een of andere reden is mijn website down
Voor als iedereen begint te zeuren van: "Met welk programma heb je dat gedaan?"
- De startknop heb ik bewerkt met het programma TClock
- De menu''s heb ik doorzichtig gemaakt met het programma WindowsFX
- De balk bovenin is het programma StatBar, van Mr. B
- Mijn QuickLaunch is gemaakt met TrueLaunchBar, zodat je menu''s hebt op je LaunchBar.
anders moet je maar ff mailen naar me, dan stuur ik ze op.
Voor StatBar moet je maar ff een mailtje geven..
lekker progjeOp zaterdag 31 maart 2001 13:06 schreef suspicious het volgende:
• Mijn QuickLaunch is gemaakt met TrueLaunchBar, zodat je menu''s hebt op je LaunchBar.[/list]
Ik heb geen flauw idee waar ik hem vandaan had. ik weetwel dat ik de link hier op GoT heb gevonden, maar ja..Op zaterdag 31 maart 2001 13:12 schreef icje het volgende:
nou ik wou wat anders vragen
waar heb je die wallpaper weg?
Ik zal wel ff kijken of ik die link nog kan vinden. Als je deze AG wilt hebben, moet je maar ff mailen naar me.
Ik kan hem niet vinden. Blijkbaar heb ik er geen reactie in gegeven. Is aan de ene kant wel jammer, aan de andere kant, er stonden maar 4 of 5 van deze pic''s.
Ik heb hier geen problemen met de snelheid.Op zaterdag 31 maart 2001 13:14 schreef Arzie het volgende:
En hoe zit het met de snelheid als je windowtjes transparant maakt? Ik heb gehoord dat het niet al te lekker meer werkt zo..
Sys.specs:
p200@225
160 MB Ram
13 GB HDD
win2k + SP1
http://members.home.nl/jpfranssen/desk1-small.png
http://members.home.nl/jpfranssen/desk2-small.png
http://members.home.nl/jpfranssen/desk3-small.png
http://members.home.nl/jpfranssen/desk4-small.png
ja, het zijn idd 4 plaatjes, dat zijn "virtual desktops" waartussen je kunt switchen met een kot-key, errug handig
en ik heb de plaatjes ook maar wat kleiner gemaakt, 4 plaatjes van 1600*1200 is iets teveel van het goede, of niet?
hmm.. GoT heeft denk ik een probleempje met PNG''s... ik ga het ook niet meer veranderen hoor, je volgt de links maar
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Trouwens, IE kan ook nog behoorlijk dwars liggen bij grote PNG''s.
Netscape gaat daar (vreemd genoeg) beter mee om.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
eigen gemaakte wallpaper, met ''See'' icoontjes:
http://www.stardock.com/
Dit is mijn nieuwe desktop, ik had eerst altijd de Tweakers.net achtergrond maar die is verdwenen toen ik deze kreeg (je snapt wel waarom denk ik
Innovation beyond Imagination

Verwijderd
THNX
vertel me maar wat je ervan vind

Ik weet wel van wie die wall. isOp zaterdag 31 maart 2001 13:58 schreef suspicious het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar ik hem vandaan had. ik weetwel dat ik de link hier op GoT heb gevonden, maar ja..
Ik zal wel ff kijken of ik die link nog kan vinden. Als je deze AG wilt hebben, moet je maar ff mailen naar me.
edit:
Ik kan hem niet vinden. Blijkbaar heb ik er geen reactie in gegeven. Is aan de ene kant wel jammer, aan de andere kant, er stonden maar 4 of 5 van deze pic''s.
[edit] die wall heet "Superfly" en staat op deze page .. hij zal tevens onmgetwijfelt op Deskmod, Deviantart en Skinz.org staan (het is een gokje hoor

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Verwijderd
Netschaap?? Bestaat dat nog?Op zondag 01 april 2001 11:09 schreef Wallie het volgende:
Nou, dan ga ik ook ff meedoen hoor
[afbeelding]
JupzNetschaap?? Bestaat dat nog?
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
post ff die background:)Op zondag 01 april 2001 00:23 schreef snnasss het volgende:
[afbeelding]
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
http://www.stardock.com/products/windowfx/download.html

Nieuwe achtergrond en mijn quicklaunch icoontjes zijn nu beter geplaatst.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Verwijderd
http://www.gsmguru.com/razor/desktop/
de plugin voor ie 5.5+ die .exe bestanden uitvoert : http://www.gsmguru.com/razor/ieplugin.zip
Whow mooie achtergrond, kan je dat plaatje ff posten hier.
Verwijderd
tis een tijd geleden maar laat ik maar weereens meedoen !
heb nu alleen wel een slight change (dual monitor dankzij me gf2mx met tv-out)

mijn systeem voor de techies:
-MSI VA6199 Mainboard
-Intel PIII 450 @ 558 Mhz
-192MB SDRAM PC100
-Geforce 2 MX (32MB) met TV-OUT (via videorecorder verdeeld over alle tv''s in huis

-48x ATAPI CDROM
-8x/4x/32x ACER CDRW
-9,8Gb Harddisk UDMA
-520MB backup Harddisk FAT32 (uit oude comp)
-3com NIC 10/100 mbits (aangesl/ op kabelmodem)
-SOHOware 10/100 mbits ext. ethernet (op hub)
-TEVION USB Webcam
-ALTAI Hi-Fi CAT. AS142 ampflied speakers
-Kabelfoon Terayon modem (limit tot 60kb/sec.)
-Microstack 10 mbits hubje
-AKAI Videorecorder S-VHS voor verdeling TV-OUT op geforce 2mx
-PHILIPS 105/S 15" Monitor @ 1024x768 / 32 bits / 85 Hz
-alle TV''s in huis @ 800x600 / 32 bits / 85 Hz
-SoundBlaster LIVE 1024 player (met sound output op VIDEO !!! (voor surround-sound bij DIv-X)
-56kbps dataflex modem (TORNADO)
-1 extra vette case cooler blaaast heeel hard !
-ATX PWS 250W (coolers op ext. voeding)
-FSB @ 124Mhz ofzo ??
-1 extra cooler (oude proc. cooler) voor dimm''s + HD
-Tot eind juli in Sky-Behuizing...
-Na eind julie ga ik em in een koffer bouwen zoals al eerder in een draadje over case-mods is geshowt !
ik weet niet of dir alles is maar ik d-8 van wel !
/me weet nog nie hoe die een dual displ. screenshot het best kan resizen (sorry for that)!
maar goed... ik gaat weer slape !
GrTz. J :Z:Z:Z:Z:Z:Z
Verwijderd
me ff contacten via ICQ of mail ?
mail: twiektwiek@johanschaap.nl
! Niet Reply-en want dan zit er een slotje op dit topic !
GrTz. J
Verwijderd
Wat een gave icoontjes, waar heb je die vandaan?Op maandag 02 april 2001 00:32 schreef SuB het volgende:
saai ruled:
[plaatjes]
Verwijderd
Maar desktop ziet er nog steeds hetzelfde uit. Simpel dus

Ik ga niet de Background posten,
dat is helemaal belachelijk groot op
21" Philips Brilliance 1600
15" Pilips 15 AX TFT 1024
15" Nec Multisync 4FG 1024
15" Nec Multisync 4FGE 1024
1+1+1 = 1
En mogen we ook weten hoe ze heet?Op zaterdag 31 maart 2001 14:37 schreef Bierkameel het volgende:
[afbeelding]
Dit is mijn nieuwe desktop, ik had eerst altijd de Tweakers.net achtergrond maar die is verdwenen toen ik deze kreeg (je snapt wel waarom denk ik)
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
asoOp maandag 02 april 2001 11:21 schreef Joto het volgende:
[afbeelding]
Ik ga niet de Background posten,
dat is helemaal belachelijk groot op
21" Philips Brilliance 1600
15" Pilips 15 AX TFT 1024
15" Nec Multisync 4FG 1024
15" Nec Multisync 4FGE 1024
PSN: Houtvlot
CPU usage 4%???Op zondag 01 april 2001 22:07 schreef FL!PNEUS het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe achtergrond en mijn quicklaunch icoontjes zijn nu beter geplaatst.
installeer jij eens snel een koe
hup hup hup
PSN: Houtvlot

500 "The server made a boo boo"
Nee sorryOp maandag 02 april 2001 13:11 schreef dinges het volgende:
[..]
CPU usage 4%???
installeer jij eens snel een koe
hup hup hup
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
En jij bent heel erg bedankt. Ik was dus al een poosje op zoek naar die site. Had hem ge-book-marked onder win98, en per ongeluk gewist toen ik 2k ging draaien.Op zondag 01 april 2001 00:17 schreef Mafioso het volgende:
[..]
Ik weet wel van wie die wall. is.. die is gemaakt door Phong één van de beste Digi Artists die ik ken
[edit] die wall heet "Superfly" en staat op deze page .. hij zal tevens onmgetwijfelt op Deskmod, Deviantart en Skinz.org staan (het is een gokje hoor)
Nu heb ik hem weer :):)
UhhhhOp dinsdag 03 april 2001 00:05 schreef Nephilin het volgende:
Pizzaman: waar heb je die I.S.S. pic vandaan? Ik zoek iets soortgelijks
Dat weet ik niet meer, zal ff zoeken of ik hem nog kan vinden !

1024x768
wallpapers.myweb.nl/1024/space02.jpg
800x600
wallpapers.myweb.nl/wallpapers/space02.jpg
Nog meer van dat:
wallpapers.myweb.nl/diversen.html
Graag gedaan
Wow jij reageert snel !Op dinsdag 03 april 2001 12:55 schreef Nephilin het volgende:
Heh, thanks a lot!
Verwijderd
Is dit wel een veilige plugin? kan ik nu niet via een javascript op een site ineens een deltree c:/y commando krijgen of een file:///c:/con/con ??Op zondag 01 april 2001 22:52 schreef Razor_Blade het volgende:
mijn active desktop :
http://www.gsmguru.com/razor/desktop/
de plugin voor ie 5.5+ die .exe bestanden uitvoert : http://www.gsmguru.com/razor/ieplugin.zip
GrTz. J
vrij recent genomen deze
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

M''n slordige Windows 2000 toppie

Opgeruimd staat netjes. Speciaal in de prullenbak gemieterd!

Verwijderd
zie hier het resultaat (WinFX en anderre sjit staat uit)

Graag ff comments (dit is pas de beta-versie)
GrTz. J
Wie is zij?Op zaterdag 31 maart 2001 14:37 schreef Bierkameel het volgende:
[afbeelding]
Dit is mijn nieuwe desktop, ik had eerst altijd de Tweakers.net achtergrond maar die is verdwenen toen ik deze kreeg (je snapt wel waarom denk ik)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Kim SmithOp woensdag 04 april 2001 13:34 schreef El.Greco het volgende:
[..]
Wie is zij?
Verwijderd
OK hier is ie (linksonder kernel 2.4.3 aan het compileren, op twee processors, dat VLIEGT)

gave icoontjes, kan ik die ook ergens vandaan halen?
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

niet te groot hopelijk
Ik heb het zelf al gevonden.Op woensdag 04 april 2001 17:24 schreef RealCato het volgende:
[..]
gave icoontjes, kan ik die ook ergens vandaan halen?
De icoontjes zitten in Dropfolder, onder de naam Eto''s Theme
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Verwijderd
Die icoontjes van Flex en Den de Man waar komen die vandaan. Die vind ik nog een slag mooier....
Die XP icoontjes zijn te vinden bij www.skinz.org, onder de de categorie "icon packager". Kan geen exacte link geven, want de site is nu down zo te zien, maar ze zullen vast op andere skinsites te vinden zijn.Op zaterdag 07 april 2001 19:31 schreef snnasss het volgende:
Zitten ook in Powerup98 en of in Microlangelo!
Die icoontjes van Flex en Den de Man waar komen die vandaan. Die vind ik nog een slag mooier....

sorry
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Ik vind de desktops van de winxp gebruikers toch wel het geilst...echt mooie icoontjes
Ik post mijn desktop maar niet, is toch alleen maar zo''n standaard windows achtergrondje...
Maar kunnen jullie de pics aub klein houden! ben een casema user
Canon EOS 400D + Sigma 17-70
Verwijderd
Je moet eigenlijk officieel betatester zijn om winxp beta te gebruiken/testen, maar ik weet bijna wel zeker dat meer dan 80% van de winxp gebruikers het niet legaal heeft.Op zaterdag 07 april 2001 23:49 schreef blinkymichiel het volgende:
Hebben jullie die winxp''s allemaal van i-net gedowned? Vaag, ik kan nergens iets vinden, maja...
Ik vind de desktops van de winxp gebruikers toch wel het geilst...echt mooie icoontjes
Je vind de betas van winxp natuurlijk ook niet met een normale zoekmachine zoals Yahoo of Altavista. (daarvoor heb je ftp sites en programmas zoals edonkey, direct connect en imesh
Verwijderd
windows xp hoe ?????Op woensdag 04 april 2001 08:58 schreef den the man het volgende:
Dit is mijn nederige desktop:
[afbeelding]
www.pobox.com/~jayguerette/transparent
Veel ''lichter'' dan windowsFX en toestanden, werkt wel enkel daarvoor
Is FreeWare
Greets,
The G8KeePeR
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Dit topic is gesloten.