XP zou ik ook wel willen als het kan (vraag wel veel voor nieuwe gebruiker
ICQ heb ik er niet opstaan maar via msn is het wel mogelijk-->> ssj_goku_9@hotmail.com of als je het kan mailen, graag naar 2fast4you@home.nl
gelieve niet te repleyen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Allemaal erg nuttige graphische shit enzo ook..

bah
Nee zwart wit, ascii is superOp maandag 09 april 2001 01:14 schreef j3p het volgende:
Mag ik ''t ff zeggen? Wat is dat XP lelijk
Allemaal erg nuttige graphische shit enzo ook..
bah

Doh is ''n geintje man, you know what i meanOp maandag 09 april 2001 01:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee zwart wit, ascii is super
Mooi zeg die groen blokken achter je icoontekst
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

Krijg de piep van al die Windows bg...
Ja ik ben TUX fan
Linux komt binnenkort weer.
Ok, voor de verveling nog een Windows bg.
Zonder de crashing Explorer.exe

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
http://www.lunenburg.cistron.nl/christina.zipOp maandag 09 april 2001 00:44 schreef real_raichu70 het volgende:
Johnwoo en Phantom , kunne jullie die achtergrondjes plz eens posten ?
1280*1024 BMP file (want we willen natuurlijk geen Active Desktop
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
moet inderdaad even veranderd wordenOp maandag 09 april 2001 16:13 schreef -Stef- het volgende:
[..]
Mooi zeg die groen blokken achter je icoontekst

Zo dus, lekker simpel.
Nee just kidding. Zo dus...

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."
Die verdomde typo''s.
| I've got permission to color outside the lines |
http://www.desktopgirls.com/
Veel plezier !
Tis een shell replacement? Welke, ik ken hem niet.Op maandag 09 april 2001 17:03 schreef Nakebod het volgende:
Ok, voor de verveling nog een Windows bg.
Zonder de crashing Explorer.exe
[afbeelding]
Mensen, kijk toch eens naar Litestep of een van de andere shell replacements.
Verwijderd

Doe mij maar gewoon een mooie vrouw
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd

zo te zien ben ik trouwens de enige met een
sloliefant (slak oliefant) op zijn achtergrond

En voila
edit: kut geocities
Verwijderd

Hmm.. op dit moment heb ik een capture van m''n favoriete film op de achtergrond.. Voor de rest hou ik mn desktop lekker opgeruimd
Litestep is juist sneller dan explorer als shell en daarbij komt dat mijn shell nu 2 MB gebruikt (1 MB in lichte stand) t.o.v. 10 a 15 mb van explorer (direkt na opstarten).Op dinsdag 10 april 2001 00:27 schreef Genotix het volgende:
Yah hor Litestep is echt mega bruut en je kan alles instellen en veranderen. Maar je moet het toch met me eens zijn dat het echt heel je snelheid uit je systeem haalt (voor zover je met windows over snelheid kan praten dan). Ik heb het een hele tijd gedraait omdat ik het echt vet tof vond, maar ik draai nu allen nog maar gui proggies die geen resources in beslag nemen. (iconenen veranderen enzow)
Ik moet zeggen dat dit afhankelijk is van de modules die je laad (of welk theme je gebruikt).
Litestep is een modulair systeem, een slanke kern met voor alle gui delen aparte modules. Modules zijn er veel en een deel vervangt progjes die je anders afzondelijk zou moeten laden. Modules zoals popup, shortcuts, hotkeys, wharf, dwarv, vwm, loadmeter, emailcheck, spelletjes, tasks, systray, clock, winamp front end of vervanging en nog veel meer. Je laadt wat je nodig hebt en meer niet. Je kunt dus zelf kiezen voor een lichte of zware variant.
Themes zijn er massaal te krijgen, kijk maar eens bij deze themes.
Ik zag bij HlpDsK (een paar post naar boven) in zijn tray twee nummers staan (23 46) met daarboven en daaronder een streepje.
Wat is dat? Ik heb het hier al vrij vaak gezien, maar wil nu wel eens weten wat het is.
Thanks in advance.
Ow, enne, ik heb ook met litestep gewerkt. Na een poosje ben ik overgegaan op win2k, en daar krijg ik het niet aan de praat, wat ik ook probeer.
Is wel jammer, want ik was bezig met een eigen theme, met de bekende StatBar erin verwerkt...

Phaedrus deze gebruikte ik altijd met litestep. Volgens mij was die aardig zwaar want alles draait met exploder een stuk beter.
Verwijderd
maar toch !
hier weer eentje van me werk compie ! (en jah... ik ben bussy met het opzetten van een WAN)
als je denkt dat je wat aan die IP''s hebt.. jammer!! zijn ge-edit !
mijn desktop 1280x1024(32bits) (sorry geen tijd voor resize)

let me know what u think of it okay ??
GrTz. J
Zoals ik al zei, het hangt van de modules (theme) af, dit theme ken ik niet. Ik maak altijd mijn eigen themes (zie sig), grafisch lekker simpel, enkel modules die ik werkelijk gebruik en dan is ie licht, snel en makkelijker te bedienen als explorer.Op dinsdag 10 april 2001 11:05 schreef Genotix het volgende:
[afbeelding]
Phaedrus deze gebruikte ik altijd met litestep. Volgens mij was die aardig zwaar want alles draait met exploder een stuk beter.
Oh ja, ''window blinds'' e.d. vertragen wel aanzienlijk (staat wel in mijn screenshot, maar gebruik ik niet in het dagelijks leven).
Maar goed, er zijn ook mensen die active desktop gebruiken...
Verwijderd
Dit is wel de desktop van 1 van mijn workstations op me werk maar de bitmap is dezelfde als die ik thuis heb
http://hayholt.ath.cx/desktop.jpg
Me eigen gemaakte, NP Kernel.Op dinsdag 10 april 2001 00:11 schreef phaedrus het volgende:
[..]
Tis een shell replacement? Welke, ik ken hem niet.
Ok, is niet echt kernel, maar klinkt leuk
Ooit zal ie zijn public release hebben
Kijken of ik dan op T.net zelf een review kan krijgen
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Hoe meer shells, hoe beter.Op dinsdag 10 april 2001 16:41 schreef Nakebod het volgende:
[..]
Me eigen gemaakte, NP Kernel.
Ok, is niet echt kernel, maar klinkt leukNog niet helemaal perfect lopend. Heel simpel in VB gemaakt...
Ooit zal ie zijn public release hebben
Kijken of ik dan op T.net zelf een review kan krijgen
Op zijn minst moet je wel een vermelding kunnen krijgen op Desktopian of FPN.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
Ja, dat zou heel handig zijn, dan kan je dingen als c:\windows\command\format c: -autotest invoeren!!!Op woensdag 11 april 2001 10:41 schreef marcusk het volgende:
- Het zou heel erg handig zijn als die ''BrowserHelper.dll'' behalve exe bestanden ook shortcuts (lnk bestanden) kan starten, zodat ik ook bv. links naar Control Panel of gewoon programma''s met argumenten (bv. "Apache.exe -d ... -s -k start") op mn desktop kan zetten.
Maar over die eigen extensie lijkt me een super beveiliging, niemand weet dan hoe je bij mij een proggrie op moet starten, behalve als ze die extensie hebben!
Niet als je ook de extensie kunt veranderen. Bovendien zei ik ''.lnk bestanden starten''. Het .lnk bestand moet dus op je eigen computer staan ! ( Dus niet bijvoorbeeld <a href="notepad.exe.ad bla.txt">Bla.txt</a> maar <a href="bla.txt.lnk.ad">Bla.txt</a> )Op woensdag 11 april 2001 11:32 schreef 208 het volgende:
[..]
Ja, dat zou heel handig zijn, dan kan je dingen als c:\windows\command\format c: -autotest invoeren!!!

Win2k met Linux X van mn andere masjien erin
Verwijderd
watis je password.. ik wil weleens X vnc-en !Op woensdag 11 april 2001 12:39 schreef j3p het volgende:
[afbeelding]
Win2k met Linux X van mn andere masjien erin
GrTz. J
Verwijderd

GrTz. J
P.S. ik draai ook vnc met "twiek" als pwd
pass is alweer veranderd in een met meer als 6 karakters so dont try to brute-force it
over 20 sec. verander ik em wie is er het eerst ? kijkzelf maar hoe je erin komt !
ip geef ik nie !
nog 20.. 19.. 18..
GrTz. J
Verwijderd
FirewalledOp woensdag 11 april 2001 16:12 schreef 5chaap2k het volgende:
[..]
watis je password.. ik wil weleens X vnc-en !
GrTz. J
Post die bullshit dan niet, scheelt weer bandwith.Op woensdag 11 april 2001 16:29 schreef Deleon het volgende:
no offense people, maar WHO THE FUCK CARES wat voor ACHTERGROND-plaatje je gebruikt. Geez, plaats dan gewoon een post met de titel "post mooie plaatjes" ofzo. Lekker nuttig. Als nou alleen mensen willen posten die daadwerkelijk iets anders met hun desktop hebben gedaan dan een achtergrondplaatje en een lading (standaard)icoontjes, dan VERSPILLEN we niet zoveel bandbreedte. Geeez
Verwijderd
Verwijderd
LOL !Op woensdag 11 april 2001 16:56 schreef j3p het volgende:
[..]
Post die bullshit dan niet, scheelt weer bandwith.
die statbar is cool waar heb je die vandaan ?Op woensdag 04 april 2001 20:19 schreef radial2000 het volgende:
Dit is de mijne 1024x786
[afbeelding]
niet te groot hopelijk
typo
Verwijderd
Wat dacht je van een standaard windows-desktop met een aardig achtergrondplaatje?Op zondag 01 april 2001 00:09 schreef stylee het volgende:
ff aso doe en 1280 * 1024 screenie posten
vertel me maar wat je ervan vind
[afbeelding]
sjonge jonge jonge
sigh
da''s Latitia CastaOp dinsdag 10 april 2001 01:08 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Wie is dat??????
Mag ik vragen waar die winamp skin en doorzichtige explorer vandaan komen?Op donderdag 12 april 2001 00:35 schreef Lexxie het volgende:
Beetje groot quaa kb, maar hier issie:
[afbeelding]
Mijn complimenten trouwens, zwaar stoere desktop (wil ik ook wel zo ;P )
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Hoe kom je aan deze geweldige achtergrond
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Verwijderd
/me achtergrond very like doenOp zaterdag 07 april 2001 19:59 schreef yGiDoRp het volgende:
[afbeelding]
gevonden! gamewallpapers.com voor de mensen die het ook zochten
Probeer http://www.desktopgirls.com maar eens.... en voor als je me niet gelooft een directe link naar deze lekkere babeOp donderdag 12 april 2001 14:54 schreef universal creations het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze geweldige achtergrond
http://www.desktopgirls.com/display.asp?photo_id=1878&page=4&category_id=2
typefoutjeeeeeeeeee
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Links aubOp zaterdag 31 maart 2001 13:06 schreef suspicious het volgende:
Owkee, hier die van mij:
...hmmm...
Om de een of andere reden is mijn website down. En ik kan hem ook niet plaatsen bij een ander. ff afwachten dus... :(:(
Voor als iedereen begint te zeuren van: "Met welk programma heb je dat gedaan?"Als je een van de programma''s wilt hebben, je kan ze downloaden op www.download.com
- De startknop heb ik bewerkt met het programma TClock
- De menu''s heb ik doorzichtig gemaakt met het programma WindowsFX
- De balk bovenin is het programma StatBar, van Mr. B
- Mijn QuickLaunch is gemaakt met TrueLaunchBar, zodat je menu''s hebt op je LaunchBar.
anders moet je maar ff mailen naar me, dan stuur ik ze op.
edit:
Voor StatBar moet je maar ff een mailtje geven..
Das een mooi plaatje, maar die icons en dan met name die lelijke zwarte balken is nix hoor!
zie hier een piepklein proggie om dat te verhelpen. geen dank
klik hier voor Transparent
link bijgewerkt, typfoutje

We see things as we are, not as they are
zeer mooiOp maandag 16 april 2001 16:50 schreef TutanRamon het volgende:
[afbeelding]
deze gebruik ik af en toe ook wel es
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Gave wallpaper, kan je me die mailen?Op zondag 15 april 2001 16:21 schreef Conan het volgende:
[afbeelding]
Dat alles door geocitiesOp maandag 16 april 2001 18:02 schreef FL!PNEUS het volgende:
Son_Gohan, hoe heb jij je desktop in godesnaam zo gekregen? Ziet er wel bruut uit...

* BC3 Victim vint deze tog echt de mooiste
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Huh? Ik bedoel z''n echte desktop, niet dat kruisje omdat Geocities niet kan linken...Op maandag 16 april 2001 19:57 schreef tborgdorff het volgende:
[..]
Dat alles door geocities
Error 2 - Unable to determine the IP addressOp maandag 16 april 2001 20:22 schreef Frijns.Net het volgende:
Mijn desktop

als je niks te doen hebt doe het dan niet hier
Dit topic is gesloten.