|{ brrr }] |
Zolang ie geen pak aan heeft en niet van het type -ik doe graag belangrijk- is wat mij betreft welOp zondag 15 april 2001 01:58 schreef ELANAZ het volgende:
Zou mijn broer ook meemogen? Ik weet zeker dat hij dat leuk vind!
Maar hij is wel een zakenmannetje, geen graphicist...
Verwijderd
hmm.. dat wordt dus waterfietsen.Op zondag 15 april 2001 16:00 schreef OzBoz het volgende:
Zolang ie geen pak aan heeft en niet van het type -ik doe graag belangrijk- is wat mij betreft wel(anders zie ik mezelf genoodzaakt um in een gracht te deponeren
)
maar ehm.. Yellow.. wat is HET INCIDENT>??
Iedereen die het heeft meegemaakt heeft toch wel een stukje van zichzelf verloren op die zwoele augustus avond.
Nat.
|{ brrr }] |
Verwijderd
Op zondag 15 april 2001 01:53 schreef OzBoz het volgende:
[..]
* OzBoz neemt voor het gemak even aan dat dat een grapje is...
edit: nog meer smileys
|{ brrr }] |
Waarom ?Op maandag 16 april 2001 17:10 schreef SpiritX het volgende:
<up>
Kan wel merken dat de meeste regulars doordeweeks werken...
Omdat we niet posten gedurende het weekeinde ?
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Ik heb alleen het gevoel dat er ook wat onzin-entry''s bijstaan, en ook wat newbie''s die toch niet komen (--Viking--?)
Verwijderd
Daar komt nog bij dat ik nog niet zo lang tweak en al helemaal niet in W&G... dus ik denk niet dat mijn aanwezigheid een beetje meerwaarde heeft aan het uitje.....
Ik begin me alleen af te vragen of >50 mensen wel zo relexed is
Het idee is tenslotte begonnen om de die-harders elkaar te laten leren kennen.
ach, we zien wel wie er komen opdagen, en dus die-harders zijn
• --VikinG--
• -SK-
• Agijsbro
• Bier
• Cyber
• dennisdotcom
• Femme
• hans_20
• HekkeySE
• KoeKk
• Midas
• SpiritX
• taradino
• tommylle
• Lordy79Pfoe..dat zij er nogal wat
nja zeg maar wie niet op deze lijst thuishoren...
Stoer; Marduq
Ik zou zeggen Zaterdag 29 aprilOp dinsdag 17 april 2001 13:39 schreef XangadiX het volgende:
zijn we het al eens over een datum?
Lekker snel.. We kunnen immers alsnog een 2e meeting houden ergens in juni..
kunnen we deze een "pre-meeting meeting" noemen
Back In Black!
Verwijderd
anders hoort er niet bij..Op dinsdag 17 april 2001 11:17 schreef GraasGast het volgende:
entry''s waarvan ik betwijfel of ze serieus zijn: (dat wil zeggen dat ik ze niet ken, of dat ik ze wel ken maar betwijfel of ze komen opdagen. bij voorbaat excuses als ik iets mis heb)
• --VikinG--
• -SK-
• Agijsbro
• Bier
• Cyber
• dennisdotcom
• Femme
• hans_20
• HekkeySE
• KoeKk
• Midas
• SpiritX
• taradino
• tommylle
staat niet bij je lijstje maar die mag eruit gehaald worden.
(icq hem maar)
Ik weet niet of daar gruwlijke belangstelling voor is
Zolang de echt meeting maar niet gelijk met het pinkpop weekend valt.
|{ brrr }] |
Pakken we toch 6 MeiOp dinsdag 17 april 2001 14:36 schreef Yellow het volgende:
29 april is koninginnen nacht
Back In Black!
Verwijderd
Hmz, inderdaad weinig vertrouwen....Op dinsdag 17 april 2001 11:17 schreef GraasGast het volgende:
entry''s waarvan ik betwijfel of ze serieus zijn: (dat wil zeggen dat ik ze niet ken, of dat ik ze wel ken maar betwijfel of ze komen opdagen. bij voorbaat excuses als ik iets mis heb)
• --VikinG--
• -SK-
• Agijsbro
• Bier
• Cyber
• dennisdotcom
• Femme
• hans_20
• HekkeySE
• KoeKk
• Midas
• SpiritX
• taradino
• tommylle
Yes, Den Haag it will be!Op dinsdag 17 april 2001 14:36 schreef Yellow het volgende:
29 april is koninginnen nacht
''t is leuker als in A''dam (maar dat heb je al snel), en genoeg te beleven met optredens enzo... vorig jaar was er aan het einde van het Spui een groep VJ''s bezig om de keiharde club/trance/drum&bass die daar gedraaid werd van vette effecten te voorzien.. heeeeel gaaf!
als je vind dat je niet op deze lijst hoort, meld je!
• --VikinG--
• -SK-
• Agijsbro
• Bier
• Cyber
• Femme
• hans_20
• HekkeySE
• KoeKk
• Midas
• taradino
• tommylle
• Lordy79
Verwijderd
:);)Op dinsdag 17 april 2001 16:06 schreef GraasGast het volgende:
update:
[...]
[te letterlijke mode]Op dinsdag 17 april 2001 16:06 schreef GraasGast het volgende:
Ik vind dat ik niet op deze lijst hoor.
[/te letterlijke mode]
[edit: zelfs ik kan tikfouten genereren.]
Back In Black!
Verwijderd
1100 of 1200 of 1300 verzamelen op centraal station.. edit: van amsterdam
voor de gelegenheid zal lotte (bij deze eerste lid van de feestcommissie) een rode button van de dirk van de broek dragen met de witte tekst: LEKKER DOEN.
De feestcommissie beslist wat we gaan doen.
wil je hiervan lid worden: meld je dan aan bij c.m.meijer@chello.nl of icq naar 20021602.
het wordt gewoon 19 mei en ook gewoon amsterdam.. anders wordt er niks besloten
Lotte
Vulpes_Vulpes
Love begins with a metaphor. Which is to say, love begins at the point when a woman enters her first word into our poetic memory. - Milan Kundera
Heeft iemand wel eens die boomerang card gezien van de dirk met dat meisje dat zo van melk houdt?Op dinsdag 17 april 2001 22:04 schreef Lotte het volgende:
voor de gelegenheid zal lotte (bij deze eerste lid van de feestcommissie) een rode button van de dirk van de broek dragen met de witte tekst: LEKKER DOEN.
Verwijderd
neen.[b]Op dinsdag 17 april 2001 22:27
Heeft iemand wel eens die boomerang card gezien van de dirk met dat meisje dat zo van melk houdt?
oh enne. wil ook graag wel even weten of men het ermee eens is met wat ik 3 posts geleden meldde.
ScannenOp dinsdag 17 april 2001 22:27 schreef 2 het volgende:
[..]
Heeft iemand wel eens die boomerang card gezien van de dirk met dat meisje dat zo van melk houdt?
Lotte:
Wel naar 3 uur wachten op CS, moet je hopen dat je daarna al je geld nog hebt. Zal het in elk geval even noteren. Neem aan dat jij als reisleidster meteen een leuk programma in elkaar flanst
[edit]
Op het moment dat mensen gaan roepen dat Den Haag leuker is dan Amsterdam ben ik al erg snel voor Amsterdam.
Jeps, sterk eenvoudig concept, goed voor de doelgoep. Nix subtiels aan. En als het moet wil ik ook wel een Dirk tas scoren voor de meeting, geloof dat mijn zus bij Dirk komt (ppff.. slechte woordkeuze).Op woensdag 18 april 2001 00:18 schreef waxle het volgende:
Helemaal waar, Oz, maar wat betreft merkherkenbaarheid is de DIRK wel dope; ik heb zelf ook zo''s toffe rode DIRK-BAG gehaald, voor in groningen naar de Super de Boer
Waxle: lowrider +3!Op dinsdag 17 april 2001 23:49 schreef waxle het volgende:
[afbeelding]

BTW: Dirk is binnen de grachtengordel zo hot, dat je er beter mee gezien kan worden dan met een Gucci of Prada tas...
Dus ik mag in A''dam komen wonen?Op woensdag 18 april 2001 00:24 schreef DeFeCt het volgende:
[..]
Waxle: lowrider +3!
[afbeelding]
BTW: Dirk is binnen de grachtengordel zo hot, dat je er beter mee gezien kan worden dan met een Gucci of Prada tas...
Spaar maar vastOp woensdag 18 april 2001 00:26 schreef waxle het volgende:
[..]
Dus ik mag in A''dam komen wonen?
Dat is Nikita; oftewel Peta WillsonOp woensdag 18 april 2001 00:24 schreef OzBoz het volgende:
Pfff.. ja, ik heb ook nix met blond (en met melk), maar goede Nikita-look-alikes zijn welkom.
Ja duh... zoveel portjes heb ik ook niet op. Maar ik neem aan dat Peta wat beters te doen heeft, ben vreselijk realistisch.Op woensdag 18 april 2001 00:26 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Dat is Nikita; oftewel Peta Willson
Je mag in A''dam gezien worden, das nog ff een heel verschilOp woensdag 18 april 2001 00:26 schreef waxle het volgende:
[..]
Dus ik mag in A''dam komen wonen?
Eh? Het is geen echte GoT milk ad......het is een door een fan verbouwde foto ofzoOp woensdag 18 april 2001 00:27 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Ja duh... zoveel portjes heb ik ook niet op. Maar ik neem aan dat Peta wat beters te doen heeft, ben vreselijk realistisch.
* DeFeCt kijkt daar zijn Google bar en twijfelt of ie het woord "portjes" in moet typen...Op woensdag 18 april 2001 00:27 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Ja duh... zoveel portjes heb ik ook niet op.
ik zal wel moetenOp woensdag 18 april 2001 00:26 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Spaar maar vast
maar ik HEB een DIRKBAG
Komt helemaal goed met Google, even voor je getest, enkelvoud: Port. In twee vormen beschikbaar Tawny en Ruby waarbij de Ruby wat zoetiger is en Tawny meer naar houten vaten smaakt. Verkrijgbaar vanaf ongeveer 6,- tot 500,- per fles.Op woensdag 18 april 2001 00:30 schreef DeFeCt het volgende:
[..]
* DeFeCt kijkt daar zijn Google bar en twijfelt of ie het woord "portjes" in moet typen...
Als je je nou meteen op geeft dan kun je nog net voor 19 mei een paar sessies met de praatgroep doorbrengen want je bent niet de enige. Tis in een uitverkocht Ahoy.Op woensdag 18 april 2001 00:30 schreef McVirusS het volgende:
* McVirusS vindt Amsterdam eng
Hmmm.Op woensdag 18 april 2001 00:28 schreef DeFeCt het volgende:
[..]
Je mag in A''dam gezien worden, das nog ff een heel verschil
Weet jij wie dat bepaalt; of ik trendy genoeg ben om er te komen WONEN?
* DeFeCt is ook niet te beroerd om er eens over te praten..Op woensdag 18 april 2001 00:35 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Als je je nou meteen op geeft dan kun je nog net voor 19 mei een paar sessies met de praatgroep doorbrengen want je bent niet de enige. Tis in een uitverkocht Ahoy.
Heb voor Waxle al een briefje bij de Dirk opgehangen...
"Gelukkige eigenaar van Dirkbag zoekt bijpassend huis."
"gelukkige eigenaar DIRKBAG heeft een bijpassend huis."
* waxle voelt een liedje opkomen: "I''m just a teenage dirkbag baby"...
...Op woensdag 18 april 2001 00:41 schreef waxle het volgende:
Dat ding is ZO groot dat je beter kan spreken van:
"gelukkige eigenaar DIRKBAG heeft een bijpassend huis."
Nou dat lijkt me dan ook opgelostOp woensdag 18 april 2001 00:38 schreef waxle het volgende:
[..]
Hmmm.
of ik trendy genoeg ben om er te komen WONEN?
Vondelpark word toch net verbouwt dus als je snel bent kun je ook nog een oprit naar je DIRKBAG laten aanleggen, tevens is het blauwe theehuis voorzien van een kunstzinnige diaprojectie om het voor Xan helemaal compleet te maken
Creatief == raar en omgekeerdOp woensdag 18 april 2001 00:47 schreef McVirusS het volgende:
* McVirusS vind dat er hier rare figuren rondlopen
Als jij daar dan weer een webcast-videomanifestatie van bouwt; kunnen we met zijn allen onder het mom van zijnde kunstenaars gratis naar MontevideoOp woensdag 18 april 2001 00:44 schreef DeFeCt het volgende:
Vondelpark word toch net verbouwt dus als je snel bent kun je ook nog een oprit naar je DIRKBAG laten aanleggen, tevens is het blauwe theehuis voorzien van een kunstzinnige diaprojectie om het voor Xan helemaal compleet te maken
Dirk is de baas.
Fok Albert.
Dirk is de baas.
Albert kost duur.
Dirk kost goedkoop.
Ik hou van Dirk.
Dirk is de baas.
Verwijderd
amsterdam, ah what the heck... sign me up. moarruh, nix mis met den hoag war?
mjah ik moest maar eens verder gaan met leren
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
ik ik ben nog wel zo''n teenage dirkbag
* waxle wiest dat er een BAS was; maar is er ook een JAN? Koel! hebbehebbe!:POp woensdag 18 april 2001 08:23 schreef Lotte het volgende:
/me zit er nu sterk aan te denken in het zuiden des lands een dirktas aan te schaffen met aan de ene kan JAN erop en aan de andere kant BAS (twee andere onderdelen van de dirk v/d broek keten).
Als we nou allemaal een DIRKBAG meenemen; dan kunnen we elkaar herkennen; moeten we natuurlijk niet voor een Dirk van der Broek gaan staan :P:)
maar hoe kom ik aan een Dirkbag dan? of een Basbag of een Janbag?
heheOp woensdag 18 april 2001 10:53 schreef waxle het volgende:
moeten we natuurlijk niet voor een Dirk van der Broek gaan staan :P:)
Je moet sowieso niet te lang stil blijven staan voor de dirk.
Mensen die stilstaan voor de dirk zijn over het algemeen niet echt, eh
fris.
meestal zijn die zelfs vrij

Love begins with a metaphor. Which is to say, love begins at the point when a woman enters her first word into our poetic memory. - Milan Kundera
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Maar die kun je ook weer herkennen aan hun daklozenkrantenpasOp woensdag 18 april 2001 14:38 schreef 2 het volgende:
[..]
hehe
Je moet sowieso niet te lang stil blijven staan voor de dirk.
Mensen die stilstaan voor de dirk zijn over het algemeen niet echt, eh
fris.
Verwijderd
dus ehm.. ja.. wengers kunnen worden herkend aan hun rood/witte dirk/jan/bas tasjes of buttons..
.. lekker makkelijk
Verwijderd
en nog (de vriendelijke) vraag of iedereen het okee vind dat vanaf nu de feestcommissie (tot nu toe bestaande uit saiko, vulpesdinges en mijzelf) bedenken wat er gaat gebeuren en de boel regelt.
en de vraag of er nog meer mensen ehm.. feestcommissie willen zijn
edit: 19 mei was het geloof ik wat ik had gezegd... dus ehm 19 mei vrijhouden (is zaterdag)
Reden om het niet in Amsterdam te doen:Op donderdag 19 april 2001 17:52 schreef Lotte het volgende:
[..]
enige invloed kan nog worden uitgeoefend op de feestcommissie.
mits men goede ideeeen heeft en goede redenen.
- alles behalve centraal
- Rf-rm komt dan zowiezo niet
- amsterdam kennen we wel
Goede ideeen... wie is er hier nou creatief
L:)L geloof me maar volgens mij weet jij wel genoeg van hardware en software dus niet zeiken A..... En jij weet waaromOp dinsdag 17 april 2001 10:23 schreef _KaKaRoT_ het volgende:
Ik zit er ook nog aan te denken om te komen, maar ik heb niet zulke goede ervaringen met meetings.... Was een keer van een IRC kanaal en dat was alleen kroegje in, kroegje uit en niemand keek me aan.....
Daar komt nog bij dat ik nog niet zo lang tweak en al helemaal niet in W&G... dus ik denk niet dat mijn aanwezigheid een beetje meerwaarde heeft aan het uitje.....
Verwijderd
Stel, gewoon een suggestie...Op donderdag 19 april 2001 17:52 schreef Lotte het volgende:
[..]
enige invloed kan nog worden uitgeoefend op de feestcommissie.
mits men goede ideeeen heeft en goede redenen.
Stel nu dat de mensen die gestemd hebben op Deventer, nu allemaal de feestcommissie (3 personen) dus trakteren op het één of ander (dan zijn ze nog een heel stuk goedkoper uit, bovendien scheelt het bijna een uur reistijd...) zou het dan heel misschien mogelijk zijn om.... ;);)
pfff.. ok.. Lotte wil je uit eten?Op donderdag 19 april 2001 19:57 schreef SpiritX het volgende:
[..]
Stel nu dat de mensen die gestemd hebben op Deventer, nu allemaal de feestcommissie (3 personen) dus trakteren op het één of ander (dan zijn ze nog een heel stuk goedkoper uit
En echt, niet mijn idee.. je wel op tijd opgeven want ik barst van etentjes lately (nieuwe hobby).
Verwijderd
haha. i ben niet alleen de feestcommissie.Op donderdag 19 april 2001 20:12 schreef OzBoz het volgende:
[..]
pfff.. ok.. Lotte wil je uit eten?
En echt, niet mijn idee.. je wel op tijd opgeven want ik barst van etentjes lately (nieuwe hobby).
sijmen en osaik (ofzo) ook.
Kan hoor, reserveer ik wel een tafeltje voor vierOp donderdag 19 april 2001 21:28 schreef Lotte het volgende:
[..]
haha. i ben niet alleen de feestcommissie.
sijmen en osaik (ofzo) ook.
Ze zijn in Adam ook zover dat ze daar een station hebben. En Deventer heeft ook een station en de reistijd is ongeveer 1 uur en 32 minutenOp donderdag 19 april 2001 21:55 schreef RRX het volgende:
Deventer zou inderdaad wel handig zijn ja, aangezien ik geen auto heb
Verwijderd
ik begin maandag pas met autorijlessenOp donderdag 19 april 2001 22:33 schreef OzBoz het volgende:
kunnen jullie leuk carpoolen.
en ik ben bang voor treinen.. vandaar dat ik pleit voor amsterdam
nou suc6 alvastOp donderdag 19 april 2001 23:04 schreef Lotte het volgende:
[..]
ik begin maandag pas met autorijlessen
* GraasGast gaat over een maandje oid afrijden
maare, bang voor treinen? waar ben je bang voor dan?
• Trein zelf?
• Conducteurs?
• Marrokanen?
• Studenten?
Als het de 19de wordt mag je mij ook wegvegen....Op donderdag 19 april 2001 23:15 schreef GraasGast het volgende:
Niemand meer bezwaar? Dan ga ik morgen bezemen!
stem dus eens op Utrecht!
(niet voor mijzelf, mij boeit het niet zoveel, Deventer is wel het allerdichtst bij hier...)
groot deel ervan is serieus heOp donderdag 19 april 2001 23:15 schreef GraasGast het volgende:
Niemand meer bezwaar? Dan ga ik morgen bezemen!
• --VikinG--
• -SK-
• Agijsbro
• Bier
• Cyber
• Femme
• hans_20
• HekkeySE
• KoeKk
• Midas
• taradino
• tommylle
• Lordy79
en die zullen het niet waarderen als je ze wegveegt
[edit]
maar als ze zo serieus waren dan hadden ze wel gereageerd...
misschien zeg ik dingen die allang gezegd zijn hoor, alleen toen er een nieuwe topic hierover werd geopend ben ik gestopt met volgen.
Bang voor treinen.. och schaapje toch.. dur is toch altijd wel iemand die je handje wil vasthouden..Op donderdag 19 april 2001 23:04 schreef Lotte het volgende:
[..]
ik begin maandag pas met autorijlessen
Verwijderd
Als je dan echt rekening wilt houden met mensen van ver, dan moet je stemmen op Deventer. IK weet bijna zeker dat dat voor iedereen die van ver moet komen (meer dan de helft) het voordeligst/snelst is...Op donderdag 19 april 2001 23:50 schreef wicher het volgende:
/me vindt dat de A''dammers wel wat meer rekening mogen houden met W&G''ers die van wat verder komen, en niet alleen moeten kijken of ze er zelf snel zijn met de tram.
(niet voor mijzelf, mij boeit het niet zoveel, Deventer is wel het allerdichtst bij hier...)
Verwijderd
okee.
[Op donderdag 19 april 2001 23:50 schreef wicher het volgende:
* wicher vindt dat de A''dammers wel wat meer rekening mogen houden met W&G''ers die van wat verder komen, en niet alleen moeten kijken of ze er zelf snel zijn met de tram.
(niet voor mijzelf, mij boeit het niet zoveel, Deventer is wel het allerdichtst bij hier...)]
als er dan ook mensen hier zijn die utrecht kennen..
ik (persoonlijk) vind dat het daar altijd tocht. En heb geen idee wat de ''leuke'' dingen/plekken/whatever zijn.
neh mij boeit het niet zo, zolang ik maar niet naar deventer hoef te komen.
Utrecht of Adam, das het beste
Check jij ook ff je reistijden via http://www.ns.nl/ en je hebt een OV dus niet zeuren.Op vrijdag 20 april 2001 10:21 schreef GraasGast het volgende:
het tocht in utrecht
neh mij boeit het niet zo, zolang ik maar niet naar deventer hoef te komen.
Utrecht of Adam, das het beste
Verwijderd