Naar aanleiding van de draadjes: Waar kan ik mijn website verkopen (part 1 t/m 4). 
de vraag: is er interesse in een w en g meeting?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
haha neen, ik ga zo naar paradiso .. trouwens.. jij kent sijmen he?? ik ben zijn buurmeisjeOp vrijdag 06 april 2001 20:46 schreef Obi het volgende:
Sure, kom maar langs met z''n allen, ik zit nu thuis
Verwijderd
Op vrijdag 06 april 2001 21:06 schreef McVirusS het volgende:
Misschien wachten tot er meer single ladies in W&G komen (Hey....een mens mag dromen niet waar).
Altijd leuk... ik moet alleen wel tijd hebben, en er moet ook echt iets leuks gedaan worden.. karten, eten, stappen, bieren, weetikveelOp vrijdag 06 april 2001 20:43 schreef Lotte het volgende:
Naar aanleiding van de draadjes: Waar kan ik mijn website verkopen (part 1 t/m 4).
Verwijderd
Verwijderd
Ja hiero, ut Grunn!!! boeruh, boeruh!!Op vrijdag 06 april 2001 21:29 schreef ELANAZ het volgende:
Zijn dur owk mensjen uiwt ut noojden?
Oei, nu krijgen we de eeuwige ''waar-zullen-we-het-houden''-discussies. Den Haag komt mij beter uit namelijkOp vrijdag 06 april 2001 21:32 schreef Blue-eagle het volgende:
Doe de meeting maar in D`ter... ook wel Deventer genaamd,
Ik kan wel een leuke plek regelen
logischOp vrijdag 06 april 2001 21:41 schreef Pelle het volgende:
[..]
En zoals altijd, de mensen uit Utrecht trekken weer aan het langste eind, wedden?
Verwijderd
oh was jij datOp vrijdag 06 april 2001 21:05 schreef McVirusS het volgende:
Hmm.....op zich wel koel idee......maar ik hou af en toe m''n eigen meetingen met mensen van W&G (Tom 2 keer ontmoet, DeFeCt 1 keer...)
Verwijderd
Ja lijkt me leuk... maar dan wel in september want vanaf dan woon ik daarOp vrijdag 06 april 2001 22:07 schreef Tizzwat het volgende:
Jah, Deventer vind ik ook goed...
Of op de UT in Enschede, die wil de boel misschein zelfs nog wel sponsoren...
Billie boy mag thuisblijven...ik zie liever wat mensen van Adobe en Macromedia en wat waazige artiesten...Op vrijdag 06 april 2001 21:07 schreef Tizzwat het volgende:
Een meting in AMsterdam RAI met als gastsprekers ; Bill Gates en OzBoz.
-Waxle
-Xaganogwat
-Tom
-McVirus
-Lotte
-Obi
-Pelle
-PlayR
-Chem
-Elanaz
Nou...mischien...jij bent ook wel redelijk die-hard hierzoOp vrijdag 06 april 2001 23:31 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
Ehm wil je dat wel? vraag je dat eens eerst afOp vrijdag 06 april 2001 23:26 schreef GraasGast het volgende:
-Tom
Dat vraag ik me niet eens af nee...ik heb het gevoel dat ik je al jaren kenOp vrijdag 06 april 2001 23:42 schreef Tom het volgende:
[..]
Ehm wil je dat wel? vraag je dat eens eerst af
Op vrijdag 06 april 2001 23:44 schreef GraasGast het volgende:
[..]
Dat vraag ik me niet eens af nee...ik heb het gevoel dat ik je al jaren ken
Verwijderd
|{ brrr }] |
ik ook van jou hoorOp vrijdag 06 april 2001 23:45 schreef Tom het volgende:
[..]
![]()
Verwijderd
heheOp vrijdag 06 april 2001 23:46 schreef GraasGast het volgende:
-Madnerd
vergeten
|{ brrr }] |
Verwijderd
Op vrijdag 06 april 2001 23:50 schreef Yellow het volgende:
Ik dacht altijd dat ik populairder was dan minimaal Tom, want wees nou ''s eerlijk, wie mag Tom nou?
ikOp vrijdag 06 april 2001 23:50 schreef Yellow het volgende:
Ik dacht altijd dat ik populairder was dan minimaal Tom, want wees nou ''s eerlijk, wie mag Tom nou?
Lotte!!!Op vrijdag 06 april 2001 23:49 schreef madnerd- het volgende:
[..]
hehe
/me hoopt dat er ook W&G meeting promochicks aanwezig zijnplenty of madnerd to go around with :P:D
Verwijderd
zolang je dan maar niet je eigen nickname in haar oor fluistert, dat klinkt dan als een boutOp vrijdag 06 april 2001 23:59 schreef TeasZ het volgende:
Dan fluister ik lotte wel in haar oor wat ze moet zeggen!
Dat mag ze wel zelf verzinnenOp vrijdag 06 april 2001 23:59 schreef TeasZ het volgende:
Dan fluister ik lotte wel in haar oor wat ze moet zeggen!
|{ brrr }] |
[snik] nou gelukkig dat Annamarijn me snapt, alleen snap ik niet waarom ze haar hoofd nu zit te schudden.Op vrijdag 06 april 2001 23:51 schreef GraasGast het volgende:
[..]
ik(ojee dit loopt uit de hand
)
maar ik vind het ook wel gein om jouw wazige uitspraken te oncijferen hoor
|{ brrr }] |
Ik ook van jou hoorOp zaterdag 07 april 2001 00:02 schreef Yellow het volgende:
[..]
[snik] nou gelukkig dat Annamarijn me snapt, alleen snap ik niet waarom ze haar hoofd nu zit te schudden.
och ja maar ik hou ook van jullie, vooral graasgast en Tom.
Ietsje minder van RMTF om,dat ik bang voor hem ben. Erg bang. Zo zwaar bang dat ik zou wegrennen.
Op vrijdag 06 april 2001 23:32 schreef GraasGast het volgende:
[..]
Nou...mischien...jij bent ook wel redelijk die-hard hierzo
Ja kut is dat he......ben al maanden op zoek naar een medicijn of een therapie daartegen.....maar nog nix gevonden......tja.....hoe kom je nou van zoiets afOp vrijdag 06 april 2001 23:44 schreef GraasGast het volgende:
[..]
Dat vraag ik me niet eens af nee...ik heb het gevoel dat ik je al jaren ken
Mwoah, heb ik gedaan.....viel vies tegen hoorOp vrijdag 06 april 2001 23:45 schreef madnerd- het volgende:
oei, lijkt me intens phat
''k wil tom & jaapf wel ''s een keer irl ontmoeten
Ik wel......tyfus end weg.....degene die net Den Haag riep (Pelle geloof ik) riep iets heel slims.......ik stem voor Den Haagzeg maar waar en wanneer, deventer is wel lekker dichtbij dus daar heb ik geen bezwaar tegen als het daar gehouden zou worden
Jah kun je leuk van die kut rondjes lopenOp zaterdag 07 april 2001 00:18 schreef McVirusS het volgende:
(Utrecht mag ook.....de traditionele meeting plaats).
Tss had je maar wat beters moeten voorstellen.Op zaterdag 07 april 2001 00:31 schreef Tom het volgende:
Doe maar Eindhovenik stem voor Eindhoven
of Den Bosch is ook goed. En Utrecht ook
[..]
Jah kun je leuk van die kut rondjes lopen
Verwijderd
The world keeps getting smaller and smaller...Op vrijdag 06 april 2001 20:49 schreef Lotte het volgende:
[..]
haha neen, ik ga zo naar paradiso .. trouwens.. jij kent sijmen he?? ik ben zijn buurmeisje(lotte zwaait naar landsmeer)
en Llewella mag altijd logeren natuurlijkOp zaterdag 07 april 2001 02:14 schreef Obi het volgende:
En qua lokatie, dat moet natuurlijk Amsterdam worden, dat begrijpen jullie wel...
Er zijn twee dames op dit moment betrokken, en een heer laat een dame niet half nederland afreizen. (en heren zijn wij, toch..?).
Dan zijn er dus twee keuzes, Alkmaar (Llewella) en Amsterdam (Lotte). Nou, dan is de keuze snel gemaakt omdat Alkmaar natuurlijk direct afvalt.
Amsterdam it is then
Ik zou dan ook nog voor Shockers (5 mei) stemmen, maar daar ga ik misschien een beetje te ver meeNiet iedereen hier zal dat soort feesten appriciëren.. (gek genoeg).
Nee, ik woon in Den Haag, maar er gaat toch niets boven Rotterdam. Echt, Rotterdam roeleert de pan uit! Maar goed, met Den Haag kan ik ook wel leven hoor.. als het mooi weer is dan plannen we gewoon een onwijze terras-sessie op ScheveningenOp zaterdag 07 april 2001 00:18 schreef McVirusS het volgende:
Ik wel......tyfus end weg.....degene die net Den Haag riep (Pelle geloof ik) riep iets heel slims.......ik stem voor Den Haag(Utrecht mag ook.....de traditionele meeting plaats
).
Nare NarOp vrijdag 06 april 2001 21:07 schreef Tizzwat het volgende:
Een meting in AMsterdam RAI met als gastsprekers ; Bill Gates en OzBoz.
Het idee is leukOp vrijdag 06 april 2001 20:43 schreef Lotte het volgende:
Verwijderd
Verwijderd
Hee jah! Prima idee, meeting op shockers.Op zaterdag 07 april 2001 02:14 schreef Obi het volgende:
Ik zou dan ook nog voor Shockers (5 mei) stemmen, maar daar ga ik misschien een beetje te ver meeNiet iedereen hier zal dat soort feesten appriciëren.. (gek genoeg).
hmm.. strand/terras/zon.Op zaterdag 07 april 2001 04:47 schreef Pelle het volgende:
als het mooi weer is dan plannen we gewoon een onwijze terras-sessie
Dat zeg ik, AmsterdamOp zaterdag 07 april 2001 11:57 schreef wicher het volgende:
doe zoiets alleen wel een beetje centraal gelegen
dus geen alkmaar/enschede/groningen
nog steeds een nickchange
Verwijderd
Ja lekker centraal in het buurthuis van de molenwijk!Op zaterdag 07 april 2001 11:58 schreef Obi het volgende:
Dat zeg ik, Amsterdam
moet zijn buurthuis van tuindorp.. hier ergens achter staat nog wel een leuk krotjeOp zaterdag 07 april 2001 12:08 schreef TeasZ het volgende:
[..]
Ja lekker centraal in het buurthuis van de molenwijk!
Moet ik toch zeggen dat dat allemaal erg dichtbij hier isOp zaterdag 07 april 2001 12:10 schreef Lotte het volgende:
[..]
moet zijn buurthuis van tuindorp.. hier ergens achter staat nog wel een leuk krotje(voor sijmen, obi, collin en beetje teasz enzo.. die bij de brievenbus, vlakbij het dijkje dus)
Een onvergevelijke fout van mijnheer GraasGast......arme DeFeCt.Op zaterdag 07 april 2001 10:27 schreef DeFeCt het volgende:
* DeFeCt is zwaar teleurgesteld dat hij niet voorkomt in GraasGast''s lijstje...
Nee, zou ik erg leuk vinden zelfs, kunnen we misschien es een keer over wat anders praten dan Adobe softwareMaar mochten jullie het niet erg vinden dan ben ik er ook graag bij.
Ik vind het best......moet alleen wel weer redelijk vroeg naar huis enzoIk denk dat we het centraal moeten houden voor 2 en mij, dus eeeh Leidseplein
Op zaterdag 07 april 2001 10:27 schreef DeFeCt het volgende:
* DeFeCt is zwaar teleurgesteld dat hij niet voorkomt in GraasGast''s lijstje...
Maar mochten jullie het niet erg vinden dan ben ik er ook graag bij.
Ik denk dat we het centraal moeten houden voor 2 en mij, dus eeeh Leidseplein
Ik denk het ookOp zaterdag 07 april 2001 10:27 schreef DeFeCt het volgende:
Ik denk dat we het centraal moeten houden voor 2 en mij
Jaa daaag da''s wel een kwartier lopen!!dus eeeh Leidseplein
Hahaha, 10,- is genoegMoet ik ff een djunk regelen met een fiets.
nog steeds een nickchange
haha.Op zaterdag 07 april 2001 17:01 schreef Tom het volgende:
Amsterdam, liever niet maar OK vind het wel goed dan. Voorkeur heeft Utrecht eigenlijk... Amsterdam is nogal eindje weg voor mij.
Wie komen er danof wie moeten er maar komen
?
<li> OzBoz
<li> Waxle
<li> Xaganogwat
<li> Tom
<li> McVirusS
<li> Lotte
<li> Obi
<li> Pelle
<li> PlayR
<li> Chem
<li> Elanaz
<li> Dusty
<li> Tomato
<li> Arien
<li> Blue-eagle
<li> madnerd
<li> Jaapf
<li> Yellow
<li> DeFeCt
<li> TeasZ
<li> Lotte
<li> RM-rf
<li> Llewella
<li> Raptorix
<li> 2
ofzow
Oh ehm foutjeOp zaterdag 07 april 2001 17:04 schreef Lotte het volgende:
[..]
haha.
ben ik belangrijk genoeg om 2 keer genoemd te worden?
niks foutje, een freudiaanse verspreking noemen ze datOp zaterdag 07 april 2001 17:13 schreef Tom het volgende:
[..]
Oh ehm foutje
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Eh Gill, je mag je smatjes meeboeken, maar je tranga sounds blijven thuis. Flex?Op zaterdag 07 april 2001 18:31 schreef Piraat het volgende:
* Obi komt alleen als er R&B en hiphop word gedraaid, en als ie z''n chicka''s mee mag nemen....
Ik zal eens ff kijken.. volgens mij zien m''n chicka''s het niet zo zitten zonder muziek....Op zaterdag 07 april 2001 18:43 schreef Obi het volgende:
Eh Gill, je mag je smatjes meeboeken, maar je tranga sounds blijven thuis. Flex?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Op zaterdag 07 april 2001 18:43 schreef Obi het volgende:
[..]
Eh Gill, je mag je smatjes meeboeken, maar je tranga sounds blijven thuis. Flex?
En nou niet tori gaan bouwe, anders boek ik m''n pipa en laat je een cap krijgen!
Ik zeg je, dan moeten je chicka''s thuis maar wat gezelligheid boeken, is iets minder flex, maar ja... Die on-tranga souds komen de meeting niet in. Of er moeten heel wat dalla''s bij komen kijken, maar die doekoe heb je niet..Op zaterdag 07 april 2001 18:47 schreef Piraat het volgende:
[..]
Ik zal eens ff kijken.. volgens mij zien m''n chicka''s het niet zo zitten zonder muziek....
Sijmen kan het wel vertalen voor je, hij heeft immers ook op SGN gezetenOp zaterdag 07 april 2001 19:00 schreef Lotte het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik heb geen idee wat er staat .. maar het klinkt grappig
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq