[very offtopic]
GRRR-> ik druk net op je huisje... ziet dat er even flex uit!
[/verry offtopic]
[/verry offtopic]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Verwijderd
thanksOp zaterdag 07 april 2001 19:31 schreef dannydude het volgende:
[very offtopic]
[/verry offtopic]
Verwijderd
Ik weet dat dit niet serieus bedoeld is maar toch: Gates is niet echt bepaald een W&G-er, die kan je beter bij de scripting neergooien...Op vrijdag 06 april 2001 21:07 schreef Tizzwat het volgende:
Een meting in AMsterdam RAI met als gastsprekers ; Bill Gates en OzBoz.
|{ brrr }] |
ik een puntenslijper met een rood hartje erop.Op zaterdag 07 april 2001 20:09 schreef Yellow het volgende:
Yellow is natuurlijk voor Utrecht want dan is het thuuskomen wat makelijker, maarja Amsterdam Utrecht is ook niet een groot eind.
Lijkt me functioneel als het inderdaad midden nederland is, want dan heeft iedereen de minste reistijd (nouja, gemiddeld dan)
Waar in Utrecht of Amsterdam hangt er dan natuurlijk van af.
Ik neem wel kleurpotloden mee.
Verwijderd
Verwijderd
....Op zaterdag 07 april 2001 21:33 schreef Tizzwat het volgende:
Lijst...
Tizzwat mag niet komen ??
Nee, dan moet ik mijn paspoort weer te voorschijn halen om die grens oversteek te maken...Op zaterdag 07 april 2001 18:23 schreef OzBoz het volgende:
Bovendien is het weleens goed voor Amsterdammertjes eens buiten hun stadje te komen
Verwijderd
hehe welke meiden? overgrote deel zijn nog steeds mannen/jongetjes/opa(''s)Op zaterdag 07 april 2001 23:21 schreef Blue-eagle het volgende:
Meer meiden op de lijst aub...
|{ brrr }] |
Lotte telt voor tienOp zaterdag 07 april 2001 23:23 schreef GRRR het volgende:
[..]
hehe welke meiden? overgrote deel zijn nog steeds mannen/jongetjes/opa(''s)
Verwijderd
Lieve lotte als je nu nog een keer een post van me edit zonder dat ik het vraag, verander ik mijn ww!Op zondag 08 april 2001 13:33 schreef Lotte het volgende:
Lotte telt voor tien
|{ brrr }] |
In omvang of in hoeveel je eet?Op zondag 08 april 2001 13:33 schreef Lotte het volgende:
[..]
Lotte telt voor tien
in lengte, niet in omvangOp zondag 08 april 2001 14:21 schreef 2 het volgende:
In omvang of in hoeveel je eet?
(of allebei)
Amsterdam is altijd redelijk simpel. Vondelpark of een terras voor een massaal discussie iets over pixels en ogen. Irish pubs kunnen ook altijd.Op zondag 08 april 2001 14:18 schreef Yellow het volgende:
Utrecht is altijd redelijk simpel. Stairway of een terras voor een massaal discussie iets over pixels en ogen. Irish pubs kunnen ook altijd.
Amsterdam? Weet ik niet zowzeer een fantastische plek uit mijn blote koppie.
|{ brrr }] |
Maar welke plek is dat tegenwoordig wel ?Op zaterdag 07 april 2001 18:23 schreef OzBoz het volgende:
treintechnisch natuurlijk geen ideale plek.
wat heb jij toch tegen pixels?Op zondag 08 april 2001 14:18 schreef Yellow het volgende:
een massaal discussie iets over pixels en ogen.
Niks niks. Ik ga ze alleen beschermen tegen misbruik van bepaalde lieden.Op zondag 08 april 2001 14:33 schreef wicher het volgende:
[..]
wat heb jij toch tegen pixels?
|{ brrr }] |
ik ga er even van uit dat je misbruik door bepaalde lieden bedoeltOp zondag 08 april 2001 14:43 schreef Yellow het volgende:
Niks niks. Ik ga ze alleen beschermen tegen misbruik van bepaalde lieden.
kijk maar uit: je hebt de PFgg (pixelfonts gebruikersgroep) tegenover jehet Pixel Bevrijdings Leger oftewel de <PBL> tag
|{ brrr }] |
hahahoezo?Op zondag 08 april 2001 14:34 schreef Yellow het volgende:
Als ik een sneeuwbal had zou ik hem tegen Lotte haar blote koppie aantieven
Op zondag 08 april 2001 15:47 schreef Yellow het volgende:
door doorik denk soms niet na, maar dat weet iedereen ongeveer al.
Wacht maar, ik ga het bij de volgende vergadering van het PBL een agenda punt maken.
mooiOp zondag 08 april 2001 16:10 schreef madnerd- het volgende:
/me wil zich bij deze aansluiten bij het PFgg
welOp zondag 08 april 2001 16:22 schreef Lotte het volgende:
wat is er voor en tegen pixelfonts? kan iemand het aub even uitleggen
kort samengevat: het is nogal onzinYellow:
Ozboz moet worden terechtgesteld voor misdaden tegen de de pixel
pixelfonts zijn toch gewoon fonts opgebouwd uit pixels.. (dus ze vervagen minder??)Op zondag 08 april 2001 16:28 schreef wicher het volgende:
[..]
wel
de PFgg vindt het mooie dingen
maar het <PBL> is minder enthousiast:
[..]
kort samengevat: het is nogal onzin
sounds handig.Op zondag 08 april 2001 16:34 schreef wicher het volgende:
ja
ze zijn veel beter bruikbaar voor minilettertjes dan gewone fonts meestal
en ze anti-aliasen nooit in flash
ik kan niks aan yellow vragen want die gooit een sneeuwbal tegen mijn blote hoofd (zei hij net)Op zondag 08 april 2001 16:38 schreef wicher het volgende:
vraag Yellow
de leider van het <PBL> pixel bevrijdingsleger
lolOp zondag 08 april 2001 16:52 schreef Lotte het volgende:
[..]
ik kan niks aan yellow vragen want die gooit een sneeuwbal tegen mijn blote hoofd (zei hij net)
Verwijderd
|{ brrr }] |
grrr Lotte weet nou nog niet wat er ANTI pixelfonts is.Op zondag 08 april 2001 17:39 schreef Yellow het volgende:
Het psijt me maar de PBL heeft besloten geen verdere publieke uitspraken te doen tot de rechtzaken tegen het MPVPF (mislukt plaatsen van pixels front) afgerond zijn.
Utrecht of Amsterdam?
hmm mooi zo.* Yellow|A Lotte moet zich maar geen zrgen maken want yellow is niet erg goed in mikken
Verwijderd
Hmmm, hoe zou yellow''s wc dan er uit zien?Op zondag 08 april 2001 17:39 schreef Yellow het volgende:
* Yellow|A Lotte moet zich maar geen zrgen maken want yellow is niet erg goed in mikken
Verwijderd
Naast DRAGONBALL-Z, NU, DE NIEUWE SENSATIE: PIXELFONTSOp zondag 08 april 2001 17:45 schreef Lotte het volgende:
grrr Lotte weet nou nog niet wat er ANTI pixelfonts is.
Verwijderd
Op zaterdag 07 april 2001 17:01 schreef Tom het volgende:
Amsterdam, liever niet maar OK vind het wel goed dan. Voorkeur heeft Utrecht eigenlijk... Amsterdam is nogal eindje weg voor mij.
Wie komen er danof wie moeten er maar komen
?
<li> OzBoz
<li> Waxle
<li> Xaganogwat
<li> Tom
<li> McVirusS
<li> Lotte
<li> Obi
<li> Pelle
<li> PlayR
<li> Chem
<li> Elanaz
<li> Dusty
<li> Tomato
<li> Arien
<li> Blue-eagle
<li> madnerd
<li> Jaapf
<li> Yellow
<li> DeFeCt
<li> TeasZ
<li> Lotte
<li> RM-rf
<li> Llewella
<li> Raptorix
<li> 2
ofzow
:'(Op zondag 08 april 2001 20:12 schreef Obi het volgende:
[..]
Jankert!
Verwijderd
[topic=157552]Op zondag 08 april 2001 20:25 schreef Lotte het volgende:
OFFTOPIC (maar wel leuk)
ned 3.
nu (zo ongeveer)
25 minuten (arjan ederveen).
das toch die musicaldude? war gaat het over?Op zondag 08 april 2001 20:25 schreef Lotte het volgende:
OFFTOPIC (maar wel leuk)
ned 3.
nu (zo ongeveer)
25 minuten (arjan ederveen).
leuk gewoon kijken satire enzoOp zondag 08 april 2001 20:29 schreef GraasGast het volgende:
[..]
das toch die musicaldude? war gaat het over?
Okayz...jij zegt hetOp zondag 08 april 2001 20:31 schreef Lotte het volgende:
[..]
leuk gewoon kijken satire enzo
Verwijderd
Vergeet de topper "Creatief met kurk" niet!Op zondag 08 april 2001 20:39 schreef TeasZ het volgende:
YES arjan ederveen is terug! Hi is ook van borreltijd, theo&thea en 30 minuten. Heel goed!
Ik ben toch langerOp zondag 08 april 2001 14:21 schreef Lotte het volgende:
[..]
in lengte, niet in omvang
oooooooooooooooooooooooooooooh ja?Op zondag 08 april 2001 21:03 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Ik ben toch langer
Euh.. dat hoop ik wel voor jeOp zondag 08 april 2001 21:05 schreef Lotte het volgende:
[..]
oooooooooooooooooooooooooooooh ja?
a ben geen kippetjeOp zondag 08 april 2001 21:06 schreef OzBoz het volgende:
Euh.. Lotte kippetje.. voor de Pixelfonts zie hier: [topic=157208]
En let er op, misbruik wordt gestraft
* Anoniem: 2 gaat op de desbetreffende dag gewoon als normaal bierdrinken in de hoofdstad, en wie wil mag ook komenOp zondag 08 april 2001 17:39 schreef Yellow het volgende:
Utrecht of Amsterdam?
2... Tomroes en ik willen graag een foto zien.Op zondag 08 april 2001 21:08 schreef 2 het volgende:
[..]
* Anoniem: 2 gaat op de desbetreffende dag gewoon als normaal bierdrinken in de hoofdstad, en wie wil mag ook komen
Mijn excuses, komt doo mijn werk, anyway, kippetje is bij ons wel erg positief.. sterker nog, tis of kippetje of kuthoer en daarom hou ik het ff op kippetje als je het niet erg vind. Ze zijn nogal zwart/wit op mun werk.Op zondag 08 april 2001 21:08 schreef Lotte het volgende:
[..]
a ben geen kippetje
b ook geen kip
dank voor de uitlegOp zondag 08 april 2001 21:12 schreef OzBoz het volgende:
Wat betreft de pixelfonts.. dat komt door het feit dat net als met de dropshadows, bevels, scanlines, ogen etc... iedereen meteen graag die trend wil volgen. Trendvolgers zijn vaak niet bizar creatief, en dat is volgens mij de reden dat Yellow vindt dat Yellow er tegen is.
Tss Tom zou toch moeten weten wie ik ben na wat ik met z''n messageboard gedaan hebOp zondag 08 april 2001 21:11 schreef Lotte het volgende:
[..]
2... Tomroes en ik willen graag een foto zien.
wil weten of ik je nog van film en tv ken
Ok, zal ik voor jou een uitzondering maken, zo is het nl. niet bedoeld.. wat vindt je van meissie? Ik_zei_de_gek vindt dat bijvoorbeeld juist wel lief, andere denigerend... but then, ik bedoel het lief.Op zondag 08 april 2001 21:13 schreef Lotte het volgende:
[..]
dank voor de uitlegen inderdaad die scanlines komen ook mijn neus uit
(en ben nog steeds geen kippetjeIk vind dat erg denigrerend klinken.. )
Is je met je eigen site ook gelukt of zie ik dat verkeerd.. "sorry only IE5.5" kan me niet voorstellen dat ie er met 6 niet uit ziet dus doe er wat aanOp zondag 08 april 2001 21:15 schreef 2 het volgende:
[..]
* Anoniem: 2 houdt van messageboards verknetteren.
|{ brrr }] |
meisje vind ik okee. dame ook.. maar het liefst gewoon lotte.Op zondag 08 april 2001 21:15 schreef OzBoz het volgende:
Ok, zal ik voor jou een uitzondering maken, zo is het nl. niet bedoeld.. wat vindt je van meissie? Ik_zei_de_gek vindt dat bijvoorbeeld juist wel lief, andere denigerend... but then, ik bedoel het lief.
okee. toch wil ik graag nogsteeds een foto van u zien.. vooral omdat ik nooit meer op de uva kom.. btw hebben jullie nog interessante lessen?? zo ja.. dan wil ik graag eens een keertje mee.posted by 2Tss Tom zou toch moeten weten wie ik ben na wat ik met z''n messageboard gedaan heb
* 2 houdt van messageboards verknetteren.
die link naar die pixelfonttopic had ze al van mij...Op zondag 08 april 2001 21:12 schreef OzBoz het volgende:
Wat betreft de pixelfonts.. dat komt door het feit dat net als met de dropshadows, bevels, scanlines, ogen etc... iedereen meteen graag die trend wil volgen. Trendvolgers zijn vaak niet bizar creatief, en dat is volgens mij de reden dat Yellow vindt dat Yellow er tegen is.
[edit]
Even over punt e, ben inderdaad langer, zo''n 14 cm gok ik.. maareh, ook zwaar niet te dik.. nog tips om dikker te worden.. balletjes-pinda werken namelijk niet..
hmm.. vulpes vulpen (of anderzom of iets met vulpex) sijmen dus gewoon (buurjongen) en ik hebben besloten dat veel IJS (op zomerse dagen) wel moet lukken.Op zondag 08 april 2001 21:12 schreef OzBoz het volgende:
Even over punt e, ben inderdaad langer, zo''n 14 cm gok ik.. maareh, ook zwaar niet te dik.. nog tips om dikker te worden.. balletjes-pinda werken namelijk niet..
Wat is er mis met die naam of heet jij ook zo (profiel=leeg) ?Op zondag 08 april 2001 21:18 schreef Yellow het volgende:
WIcher MOET komen, dat is niet echt een keuze en DennisdotCom, tja als je maar niet met de naam Dennis gaat pronken
Bij mij werkt nix.. bier/wijn/drank ook niet.. terwijl het normaal schijnt te zijn dat je daar op zun minst een buikje van krijgt.. naja voel me goed dus maak me er niet te druk om.Op zondag 08 april 2001 21:22 schreef Lotte het volgende:
[..]
hmm.. vulpes vulpen (of anderzom of iets met vulpex) sijmen dus gewoon (buurjongen) en ik hebben besloten dat veel IJS (op zomerse dagen) wel moet lukken.
veel succes heeft het tot nu toe niet.
te weinig zon misschien.
veel thee en kanellys werkt in ieder geval niet
ik vind dat we (tom roes en ik) op dat plaatje geen pijl kunnen trekken..Op zondag 08 april 2001 21:44 schreef wicher het volgende:
[..]
en breed
Verwijderd
lol:)Op zondag 08 april 2001 22:09 schreef TeasZ het volgende:
[afbeelding]
/me had dat ook niet verwacht.Op zondag 08 april 2001 21:55 schreef Lotte het volgende:
[..]
ik vind dat we (tom roes en ik) op dat plaatje geen pijl kunnen trekken..
ik bedoel hier: [afbeelding]heb jij toch ook niks aan als je wil weten wie ik ben/hoe ik eruit zie?
vast jaOp zondag 08 april 2001 22:32 schreef 2 het volgende:
Ik heb helemaal geen ingescande foto''s ofzo ben ik bang.
* wicher|IA vrouw wil wel een foto van 2
Akelige slungelOp zondag 08 april 2001 22:48 schreef PyroDaan het volgende:
Ik ben trouwens wel lekker langer dan OzBoz
de gemiddelde lengte van de W&G''er stijgt langzaam maar zeker naar de 2mOp zondag 08 april 2001 22:48 schreef PyroDaan het volgende:
Ik ben trouwens wel lekker langer dan OzBoz
heheOp zondag 08 april 2001 22:58 schreef wicher het volgende:
Lotte is straks gewoon klein op die meeting
Amsterdam natuurlijk.Op zondag 08 april 2001 22:59 schreef wicher het volgende:
is men er onderhand al uit of het A''dam of U''trecht wordt trouwens?
Verwijderd
Utrecht lijkt me best... maar gaan we zomaar wat drinkenOp zondag 08 april 2001 22:59 schreef wicher het volgende:
is men er onderhand al uit of het A''dam of U''trecht wordt trouwens?
Verwijderd
zo dus:Op zondag 08 april 2001 21:18 schreef Yellow het volgende:
WIcher MOET komen, dat is niet echt een keuze
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq