Welke muis kun je het best/fijnst gebruiken voor games als UT, Quake ed..?
Hij moet iig draadloos zijn, optisch is een optie..
Hij moet iig draadloos zijn, optisch is een optie..
Verwijderd
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Verwijderd
Keb de Micro$oft verie!!Op vrijdag 27 april 2001 08:20 schreef aXe het volgende:
Ik heb zelf dus wel de Logitech Optical (die hoge versie zeg maar) en ik ben er erg blij meeLigt lekker in de hand (das met alle logitechs
)
Verwijderd
blup
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
USB is sneller....check searchOp vrijdag 27 april 2001 09:06 schreef xDeLiriuMx het volgende:
.....
Ik heb ''m alleen niet op de USB maar de PS/2 poort aangesloten... maar maakt dat veel uit dan....
Je kan het best fijner vinden hoor, maar het lijkt mij dat een muis met balletje doordat het balletje wat doorspint sneller doorglijdt dan een optical.Een bal vind ik fijner muizen, je muis heeft een zekere traagheid en stopt als jij stopt met bewegen een optical glijdt imo wat door.
Kicking the darkness 'til it bleeds daylight
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
If the world didn't suck we'd all fall off.
Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs
Verwijderd
ik weet niet welke jij hebt maar mijn logitech doet het prima zonder merkbare vertragingenOp vrijdag 27 april 2001 22:27 schreef TAG_Speedy het volgende:
Maar zit je wel met vertraging
Uhm... mijn optische muis hangt aan de USB poort maar ik kan toch echt gewoon met die muis RA2 spelen!Op vrijdag 27 april 2001 18:28 schreef aXe het volgende:
Bij sommige spellen, iig Red Alert 2 kan ie dan de muis niet vinden (als je hem dus op usb hangt..)
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Precies, ik heb een logitech optical, heerlijk muisje, behalve voor FPS games omdat als je een te snelle beweging maakt hij nogal fliptOp zondag 29 april 2001 00:31 schreef spok9 het volgende:
Neen iig geen optische, dat werkt totaal niet bij snelle bewegingen
System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.
| I've got permission to color outside the lines |
Bij the sims heb je daar natuurlijk geen last vanOp zondag 29 april 2001 00:41 schreef Genotix het volgende:
Ik vind juist de optical veel sneller werken, en heb verder ook geen last van verpringen enzow.
DIE HEB IK.....
Als je je muis op USB zet geeft hij veel meer signaaltjes af waardoor je bewegingen juist precies worden, soepeler. Ik heb Logitech Optical (de blauwe ja) op mijn USB zitten en dat werkt echt perfect met alle games. ik zou geen draadloze pakken want als je ontvanger een beetje verschuift tijdens een game dan kan het zijn dat je muis opeens niet meer reageert en da''s vrij dodelijk. Bij een optical is trouwens de muismat ook heel belangrijk, natuurlijk doet hij het in principe op elke oppervlak, maar als jij hem op een tafel legt met wat krassen erin dan kan het ook foutgaan soms (zoals bij mijn ouwe tafel). Ik raad een stoffen matgekleurde muismat aan, perfect!Op zaterdag 28 april 2001 23:17 schreef YakuzA het volgende:
Moet je voor de gein ff kijken hoeveel cpu kracht het kost als je je muis in de USB stopt en in de PS/2.
Met USB gebruikt ie veel meer van je cpu.
10x zo veel ongeveer(bij mij getest:))
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Als je je muis op de PS/2 port zet, kan je die zo tweaken dat ie sneller is als een USB muis en je houdt dan ook nog een USB-poort overOp zondag 29 april 2001 16:13 schreef RealCato het volgende:
[..]
Als je je muis op USB zet geeft hij veel meer signaaltjes af waardoor je bewegingen juist precies worden, soepeler. Ik heb Logitech Optical (de blauwe ja) op mijn USB zitten en dat werkt echt perfect met alle games. ik zou geen draadloze pakken want als je ontvanger een beetje verschuift tijdens een game dan kan het zijn dat je muis opeens niet meer reageert en da''s vrij dodelijk. Bij een optical is trouwens de muismat ook heel belangrijk, natuurlijk doet hij het in principe op elke oppervlak, maar als jij hem op een tafel legt met wat krassen erin dan kan het ook foutgaan soms (zoals bij mijn ouwe tafel). Ik raad een stoffen matgekleurde muismat aan, perfect!
Inderdaad.Op zondag 29 april 2001 19:14 schreef illem het volgende:
Hangt er toch vanaf hoe je speelt?
Verwijderd
Verwijderd
hmm vreemd ik heb anders nergens last van dat die langzaam is.Op maandag 30 april 2001 15:35 schreef minus0ne het volgende:
Ik zou voor een Logitech Mouseman Optical gaan (niet de normale optical), deze is het snelst en ligt heerlijk in de hand.
Draadloos is gewoon DOM, extreem langzaam, ik merkte het nauwelijks toen ik er een had, maar toen ik weer overstapte USB met draad toen merkte ik het verschil.
Heb ik ook.Op vrijdag 27 april 2001 22:02 schreef NaLiN het volgende:
logitech optical mousewheel
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
PSN: mug_8pm
Verwijderd
http://www.akaxaka.tk/ - "Knowledge is power. Power corrupts. Study hard, be evil." - 4 Jaar GoT en nog steeds niet evil: er moet een verband zijn...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq