Ultime muis voor gaming?

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9378

Topicstarter
Welke muis is hier nou superchill voor?

Ik hoorde dat een cordless muis te traag reageert voor echt hoogniveau gamen zoals ik doe in Q3, maar ik hoorde van een vriend van mij weer dat hij een lasermuis had aangeschaft, dus een laser ipv een balletje onder je muis en dat ie nu stukken relaxter speelde?
Of is zo'n ouderwetse maar aangepaste muis als deze het geld waard:
'Mouse Logitech Wingman Gaming Mouse
Een supernauwkeurige muis, voor de fervente gamer!
69.00 incl. BTW (58.72 excl. BTW) '

? your opinion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

Ik heb een cordless desktop.. dus toetsenbord & muis van logitech.. bevalt me bijzonder goed...

Geen problemen met trage reacties gehad en in elk geval geen gezeik met kabeltjes...

Het enige kutte is wanneer je fanatiek aan het multiplayen bent als je batterijen op zijn.. :(

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12613

Zoals je zegt: Logitech Wingman Gaming Mouse!
Ik heb hem zelf en ik heb nog nooit zo'n lekkere muis gehad. Vooral in Quake/UT enzovoorts is het echt een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4775

De ultieme gaming mouse is de Razor Boomslang 2000.
Check er de reviews maar eens op na.
Is stukken preciezer dan alle andere muizen!

Meer informatie: www.razerzone.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
Kost ook wel een halve bortskas uit je lijf ;)

Ik heb Log Cordless MouseMan, en niets geen last van lage refreshrate. Hij is makkelijk te verplaatsen en niet vermoeiend omdat je niet hoeft te knijpen om goed grip te hebben, door de wat schuine zijkant met rubber.
Nadeel is dat de batterijen altijd op gaan als je bezig bent met een war :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 28-06 10:24
Ik heb de Logitech Wingman Gaming Mouse ook :) Superfijn muisje, klein dus past goed in de hand, goed gevormd, 3 knoppen, dus springen, schieten, en/of alt. fire is handig uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23-06 10:58

7th

Om FPS op top niveau te spelen moet je de Logitech Wingman Gaming Mouse kopen + een wrede muis mat(everglide of 3m presision pad).
Die muizen zonder ball zijn niet goed genoeg voor zeer snelle moves in FPS games.

Thy will see the light...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
De top is natuurlijk die Boomslang, maar ik red me vrij aardig met mijn aangepaste Cordless (maak me erzelf wel een gaming mouse van :)). Dat ie iets trager is maak je vast wel goed doordat hij geen staart heeft, zat met mijn oude altijd in de knup.

En ja dat batterijen leeg raken suckt, kan je alleen rechtvooruit ;)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
MMm ik ga toch voor MS Explorer intellimouse, supergoede reacties op elke ondergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouzer
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb een "lasermouse" (of was het gewoon een ledje :P). De Logitec Wheelmouse optical, was in het begin ff wennen omdat je bij een TE snelle beweging ineens omhoog of omlaag kijkt. Maar nu ben ik er wel aaan gewend, gewoon wat trager reageren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Mijn eerste vrij dure muis was een Intelli ( rotzooi )

Tweede muis was een Logitech Gaming mouse ( spulleke )

Nu een Razer Boomslang 2000, dit is de muis voor Q3, ongelooflijk gewoon. Deze muis is echt heel goed eenmaal je er aan gewend bent.

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-06 14:44
Boomslang is me te duur, en ik wil alleen nog maar optische muizen.

Ik heb de MS Explorer, en die bevalt heel erg goed. ook die extra 2 knopjes zijn erg handig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12324

Weet iemand al iets van de Ifeel muizen? Die muisjes met Force Feedback welteverstaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Nu online
Volgens mij zuigt dat als een cheap ass hoer, wie wil er nou terugslag als je aan het fraggen bent?

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11931

De IntelliEye roeleert echt heel erg hoor.

Het is een super presieze muis met een lekker veel knoppen en je hoeft ook geen muisballetjes of zo schoon te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 556

Een muis met een laser? ROFL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1722

ik heb een mouseman wheel optical. Best wel een relaxte muis om mee te gamen, en hij ziet er nog kewl uit ook....:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Laatst online: 03-07 18:56
Ff een klein vraagje over die Razor muis,
op de plaatjes zie ik maar 2 muis knoppen, is dat niet een beetje weining?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9147

Ik vind een gewone Logitec met scrollwieltje wel handig. Heb er alleen geen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8521

hmm tja ik frag lekker weg met een simpel logitech scroll muisje op een muismatje van cathay pacific <----- reclame matje :)

damn kan ik dan nog beter zijn met zon gaming muis .... nja denk ut nie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-06 09:43

Tuinhark

Retro

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/global/images/productov11.gif

Het is verschrikkelijk wennen (eigen ervaring, maar ook dat van klasgenoten :)), maar uiteindelijk wél een aanwinst. Hij werkt met lichtsensortjes. Daarnaast is de muismat nooit meer 'op'. :D

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 05-07 22:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik heb hier een Logitech Cordless Mouseman Wheel die me uitstekend bevalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 821

* Anoniem: 821 mot :r van alle Logitech Mouseman uitvoeringen. Kramp in me hand, ik kan er niet aan wennen.:(

Ben terug gegaan naar me oude vertrouwde Pilot Wheelmouse..... Nu maar es kijken voor die Boomslang of de Wingman Mouse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master
  • Laatst online: 02-12-2024

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

een razor boomslang heeft 4 knoppen , ff wenne, maar te gek en oppassen met drivers installeren.

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 821

Hoezo oppassen met drivers ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Laatst online: 12-06 07:30
Ik heb een scrollmuis van Logitech. Is niet duur (:)) en heeft genoeg functies om er spellen mee te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 23:54 schreef Marko het volgende:
Hoezo oppassen met drivers ??[/quote]Nou, had de eerste keer de drivers verkeerd geinstalleerd , maar kreeg ze er niet helmaal af met de uninstall-optie, bepaalde onderdelen kun je dan niet meer uit je registry halen , ik heb mijn registry compleet moeten "cleanen" , werkt nu goed , maar mis nog de goede mousepad , heb een everglide in bestelling , dat blijkt een killer-combo te zijn.
Nu alleen zelf nog ff goed worden.

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BNX
  • Laatst online: 05-07 19:56

BNX

Voor 3D shooters is een muis met scrollwheel een must. Ik gebruik de Logitech Pilot Mouse Plus en het scrollwheel gebruik ik om snel wapens te shiften...

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 november 2000 09:43 schreef BNX het volgende:
Voor 3D shooters is een muis met scrollwheel een must. Ik gebruik de Logitech Pilot Mouse Plus en het scrollwheel gebruik ik om snel wapens te shiften...[/quote]Waarom is een scrollweel een must? Je bent in nadeel als je alleen maar je scrollweel gebruikt om wapens te switchen. Je toetsenbord is een must voor wapens te switchen. Stel je raakt je tegenstander met een rocket om een voorbeeld te noemen en hij is bijna dood, als ie slim is vlucht ie bij wijze van spreken een hoekje om. Jouw rocket is er dan niet meer op tijd bij dus zal je naar een rail of machine gun moeten switchen. Met het toetsenbord heb je dat wapen meteen, met een scrollweel hoeft dat niet altijd zo te zijn.

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 20:59 schreef Tuinhark het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/global/images/productov11.gif[/quote]Klopt, eenmaal overgestapt wil je niets anders meer.

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mmmm, ok, leuk mensen, maar nu ook ff prijs/prestatie, aangezien ik niet zwem in 't geld.
Ik heb nu namelijk gewoon een Logitech + zonder wiel. Ik ben niet van mening dat een wheel must is, want dat ding reageert veel te traag voor bv. weaponchange, daarvoor gebruik ik wel toetsenbord. Maar ik vraag me nu af of die preciezie van de muis veel uitmaakt? Ik geloof 't wel?
De vorm ofzo, boeit me niet zoveel, 't gaat meer om de prestaties in Q3. Ik wil echt richting top gaan (nu sub-top), dus 100 piek voor een muis wil ik best neerleggen, hoe duur is die Boomerang?

En oh ja, die muismaten? Dat boeit (natuurlijk) ook veel, was ik 'ff' vergeten, wat is nou een relaxde muismat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4166

Intellimouse Explorer met laser i.p.v. balletje en 5 knopjes! Zeker lekker in games als Quake3 om 5 muisbuttons te hebben en reageert altijd perfect zonder bal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6089

Als ge eenmaal met een trackball hebt gespeeld ga je nooit meer terug. Het is wel effe wennen maar veel comfortabeler en makkelijker.
Ones you go track, you never go back.
:) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9854

Ik gebruik een Razer Boomslang 1000+Everglide mat... beter is er niet... (ok ok misschien de Boomslang 2000 :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

heeft iemand nog een everglide large attack pad ergens liggen voor mij?opdruk/kleur maakt me niet uit , ik betaal er goed voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
Take time to visit 194.159.164.77:27997 between 11:00pm and 1:00 am and look for "toothpick" "beyondhorizon" "flatty" to see him play with his Razer 2000 in combination with a Precise Mousing Surface :) :) :) :) :) You WILL get rid of your Microsoft mouse to get this one >:)

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimpy006
  • Laatst online: 01-07 08:04
Ik hoor altijd gezeik over laser muizen met snelle bewegingen die dan vouten gaan maken, maar daar heb ik dus nog nooit last van gehad. Ik heb en de logitech mouseman wheel en intelleye explorer apparaat. Ik vind de ms tot nu toe nog fijner, maar ik heb ook nog niet zo lang met de logitech gespeelt.

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SICK
  • Laatst online: 12:20
Hey locu koop gewoon een boomslang 1k of 2k als je genoeg geld heb.. En als je er niet genoeg geld voor over heb gewoon een logitech gaming mouse kopen (heb em ook:))
koste me 69 piek bij funprice (arnhem). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dus die Boomerangs zijn beter dan die Logitech Gaming muis? Waar kan ik die dingen kopen? (ps. misschien in de buurt van Nijmegen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 13:33

Vos

AFCA

Ik heb ook nog een Cordless Mouseman Wheel liggen, maar als ik die vergelijk met een muis met draad (Optical), dan heeft die echt wel vertraging.

Je merkt het niet als je niet anders gewend bent, maar ik heb het zelf getest.

Is ook wel logisch, die cordless moet gewoon meer vertraging hebben als een met draad..

Ik heb die muis dus maar weer weggestopt in een doosje, heb nu de IFEEL Mouseman Wheel, is ook wel lekker spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 november 2000 17:55 schreef [nM.Locutus] het volgende:
Dus die Boomerangs zijn beter dan die Logitech Gaming muis? Waar kan ik die dingen kopen? (ps. misschien in de buurt van Nijmegen?)[/quote]Die heb ik online bestelt bij www.razerzone.com
Was binnen 14 dagen binnen.

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hijs me toch te duur, iets van 250 piek man, daar heb ik 3 Logitech Gaming muizen voor :P
Ik laat me pa wel die gaming muis, een betere muispad en een clean-cd voor me (kapotte) cd-rom speler kopen bij de Funprice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-07 16:59
De logitech opticla muisjes zijn naar mijn gevoel het nauwkeurigst en het snelst, ik heb zelf en de MS intellieye en de logitech optical scroll muis (omdat ik met die ms tyfus veel last van mn hand/pols/arm/schouder kreeg) en die logitech is als je er eenmaal ff aan gewend bent de beste muis (alleen het scrollweeltje is wat stroef om in te drukken)

Met zon boomslang heb ik nog nooit gespeeld, maar als die ook opticlal is ben ik benieuwd....

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3528

mijn logitech 2e generatie optisch muisje, vloeit heerlijk over mijn beeldscherm..

prima utten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
De Razer Boomslang 2000 is duur kweet het, maar hij is het toch echt wel waard ( mijn mening ), van de muis tot de geschifte handleiding het is echt helemaal een AF product. Als je er een tijdje mee gespeelt heb wil je nooit meer terug:) Wat de prijs betreft ik was voor de muis inclusief muisemat en afleveringskosten 345 piekes kwijt :) :(

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6193

Wat ik (hier) heb gelezen hebben nogal veel optische muisjes last fouten ed..een draadloze vreet alleen maar batterijen en is uiteindelijk ook relatief traag.

Ik zelf heb een MouseMan wheel (79 piek, bijna overal)...en geloof me vorm maakt wel degelijk uit. Dat scroll weeltje is ook wel handig voor als je maar 1 wapen naar beneden of naar boven moet (bv van 5 naar 6 en 0 naar 9) Eigenlijk boeit die scroll niet zoveel, maar voor niet spellen is 'ie heel handig, surfen bv. Meer handiger is de duim knop...doordat die bij de duim (DUH) zie en niet tussen de andere 2, kan je 3 knoppen tegelijk indrukken en dus ook sneller reageren.

Om de snelheid wat op te voeren dl je gewoon ff zijn hertz verander proggie. BV je speelt op 120 Hz dan gaat normaal gesproken je kmuis ook op 120, maar met dit progje kan je op elke freq op 200Hz (of zelfs hger, dat weet ik niet meer). Dit is dus sneller dan via USB (100 of 120 is USB geloof ik qua muizen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
ps/2 op 200Hz vreet wel wat cpu resources en je hebt ook last van zogenaamde " mouselag " wanneer je online speelt. De Razer is Anti rsi door zijn platte vorm en doordat de muisbal dichter bij de pols zit. Hij heeft net zoals een Intelli ook 4 muisknoppen en de twee voornaamste zijn echt een verademing. Ik heb zo een dure zilvere Intellimouse en ook een gaming mouse maar deze is superieur aan beide ( mijn mening )

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-07 16:59
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Wat ik (hier) heb gelezen hebben nogal veel optische muisjes last fouten ed.[/quote]Dat is onzin, ligt echt volledig aan de ondergrond, als die goed is (ik heb een bureautafel met witte relief-achtig iets) dan werkt die muis beter dan niet-optical muizen.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3528

1e generatie schijnt bij sommige spelen idd wel eens traag te zijn,MAAR....

2e generatie optische muizjes niet.. B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Ik denk dat veel mensen met "fouten" bij optische muizen doelen op het feit dat het LEDje ook nog werkt als je de muis iets optilt. Als je dan een fps speelt en je verlegt de muis ff omdat je snel omdraait, dan draait ie weer terug!

En dat heb je dus nooit met een ball. De Boomslang 2000 lijkt mij nog steeds de ultieme muis, maar hij blijft duur. Is het trouwens ook een prettige muis voor supersnel klikwerk in spellen als Starcraft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
Maakt eigenlijk niet zoveel uit waar je de razer voor gebruikt vindt ik, hij is overal wel goed.

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:43

m0nk

16-09-2003 15.15

Razer rould!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14608

Waarom schop je in godsnaam dit omhoog??

Je hebt nu zo een beetje in elk topic in spielery wel ergens tussen gezet Razer rules!!

We weten het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26248

Op dinsdag 07 november 2000 12:46 schreef crasher het volgende:
Weet iemand al iets van de Ifeel muizen? Die muisjes met Force Feedback welteverstaan...
Op de HCC dagen heb ik d'r ff aan mogen voelen :) , was best fijn op zich. Niet super ofzo, maar het geeft net iets meer (wazige zin). Ik heb alleen geen flauw idee hou duur die is ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6090

ik kan maar 1 ding zeggen .. :neem de microsoft intelli explorer super chill muisje serieus....microsoft verkracht alles behalve de hardware van ze die is bijna altijd flex...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:43

m0nk

16-09-2003 15.15

Valt ook wel weer mee, ik had een internet keyboard van Microsoft en op een gegeven moment kwam er rook uit.. en software kut?? Jij bent zeker weer zo'n unix freak of niet? Maar windows2000 loopt echt wel lekker hoor, zowel server als advanced server en ik heb nog geen ander besturingssysteem gezien die compatibal is met zoveel hardware en software dus zeur zit microsoft niet af te zeiken want waarschijnlijk heb jij het zelf ook op de pc staan, lamers.
En de ultieme muis..?? NOg een keer dan maar : RAZER BOOMSLANG! en dan zeggen mensen dat die suckt maar die hebben na 1 dag al een mening omdat ze losers zijn, speel maar eens 2 weken met de razer en je bent verkocht! Laterz

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Laatst online: 18-03 14:00

Tim

Op vrijdag 10 november 2000 20:34 schreef blouweKip het volgende:
Dat is onzin, ligt echt volledig aan de ondergrond, als die goed is (ik heb een bureautafel met witte relief-achtig iets) dan werkt die muis beter dan niet-optical muizen.
nee hoor.. als je echt een snelle beweging maakt, weet zo'n optical niet meer waar die was en gaat is vreemd flippen..
Is makkelijk te omzijlen door de sensetivity wat hoger te zetten trouwens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2539

Ik ben zeer tevreden met mijn Logitech mouseman optical.
Eenmaal optical wil je nooit meer zo'n grafbal, ik erger me alweer dood als ik herinneringen ophaal aan dat haperende balletje etc. En nee, ik heb geen zin om iedere week die bal schoon te maken.

Ook bij zeer snelle bewegingen blijft de optical precies, maar dan moet je wel een goed muisoppervlak hebben.

En daarbij ligt hij ook nog uitstekend in de hand (verschilt uiteraard per persoon) dus voor mij de ultieme muis van dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Laatst online: 05-01 15:49
Toch maar weer ff replyen :)

Die Razer dingen zijn leuk maar meer voor n00bs, ik bedoel alleen n00bs raden hem aan ;) met elke andere redelijke muis speel je net zo goed... spreek helaas uit ervaring (koste me 250,- + 60,- voor de icemat :( )
Je merkt dus weinig van die 2000 dpi's.

Speel je nu al goed, koop dan nix, hooguit een betere mat ofzo.

Owja voor meer echte ervaringen met de Razer check ff de Quake forums van http://www.xsreality.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23367

Wow... nog zo'n zwaar oude topic nog door mijn oude nick geopend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Nu online
Yeah sure, na 2 jaar online nog een n00b. Ik vind die Boomslang echt beter voor gamen imho, dat jij dat niet vind is jammer voor jou, kost je veel geld :), maar kom dan niet met zulke uitspraken, voor de 1 werkt het voor de ander niet.
Heb em samen met een MS Optical aan mijn pc hangen (die laatste voor het normale werk) ideale combi :)

Try before you buy :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Vindt het raar dat er niemand ff een link post naar ps2rate... :?

Dit progje laat je de frequentie waarmee je OS info vraagt aan je muis verhogen. Normaal staat ie op iets van 80... bij mij staat ie op 200 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Laatst online: 05-01 15:49
Op dinsdag 12 juni 2001 16:39 schreef TAG_Speedy het volgende:
Yeah sure, na 2 jaar online nog een n00b. Ik vind die Boomslang echt beter voor gamen imho, dat jij dat niet vind is jammer voor jou, kost je veel geld :), maar kom dan niet met zulke uitspraken, voor de 1 werkt het voor de ander niet.
Heb em samen met een MS Optical aan mijn pc hangen (die laatste voor het normale werk) ideale combi :)

Try before you buy :)
Hehehe ;) okoke misschien was ie iets TE, dan hoor jij er toevallig niet bij, ken er nog wel een paar die een BS2k hebben maar ging meer om het gros ;) volgens mij is 80% hier wel die n00b die bij het horen van de naam Razer (zonder en mee gespeelt te hebben natuurlijk) gelijk komt met "Razer ruled!!" etc.

I rest my case...
Pagina: 1