Andere muis voor FPS??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zijn d'r mensen die speciaal voor bv Quake3Arena een nieuwe muis kopen??
En zo jah, waarom doe je zoeits?.wat is dr zoveel beter aan een Boomslang(?) dan een
gewone compaq muis..
Ik heb namelijk totaal geen problemen met m'n huidige muis..maar zou ik beter gaan fraggen met een 'dure' muis??
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 11:19

me1299

$ondertitel

Wat heeft dat in Got'snaam met FPS te maken :?

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Type Boomslang 2000 in een of andere searchengine en lees een paar online reviews over die muis, ik heb hem zelf. Daarvoor had ik een Intelli en een Logitech gaming mouse. Die waren ook goed maar de Razer is beter. Of ie de meerprijs voor je waard is weet ik niet.

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FPS..1st person shooter..?
ik doelde niet op frames per seconde..duh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Boomslang is complete verkoop gelul heb zelf een Logitech cordless mouse (diegene bij de Logitech cordless desktop I-touch pro) en dan ding is gewoon super. Het grootste gedeelte gaat meer om het feit of een muis je lekker in de hand ligt, maar dat je beter gaat gamen omdat je een Razor Boomslag hebt is complete lulkoek als jij een muis hebt die lekker in de hand ligt dan zou ik niet veranderen, want om het feit dat de Boomslang 200 dpi is wil echt zeggen dat je beter gaat gamen en het richten ermee gaat net zo makkelijk als met een normale muis.

Persoonlijk vind ik het gewoon pure afzetterij 250 piek voor een muis, maar ja als jij hem lekker in de hand vindt liggen moet je het vooral doen. Het gevoel in de hand staat bij mij voorop.

ow en JayAnzee FPS bestaat en betekend ook First Person Shooter net als Frames Per Second.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Ik gebruik zelf een Microsoft IntelliEye-optical-met-rood-lampje muis....en UT/Q2 (Q3 vind ik niet zo leuke) en CS gaan perfect hoor.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
"250 piek voor een muis"..
dat is zeker afzetterij...
ik hou maar gewoon mn compaq muis met scrollwheel en draad.
al die draadloze en optische en lasergestuurde en dure muizen kunnen mn rug op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals ik al zij zolang de muis lekker in de hand ligt moet je niet veranderen. Ik vind dit cordless gedoe wel handig aangezien mijn kast een stukkie van mijn toetsenbord en muis zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is maar net hoevaak je een FPS speelt...
Het is gewoon waar dat de bs 2000 5x preciezer is dan een "normale" muis, en dat merk je wel in q3 enzo (trust me).
Het is dan maar net de vraag of je 250,= wil betalen alleen voor q3 ofzo (in windows werkt de muis brak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nou.ik speel in principe dagelijks Q3.
ik ben niet goed ofzo, maar ik ga niet
250piek dokken voor een paar frags extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja en vergeet die paar frags extra...die boomslang is echt onzin...dat ie 5x zo scherp is, heb je niks aan je hoeft toch niet 1 pixel op een km afstand weg te schieten!!! Kheb de wingman gaming mouse, echt top muisje, gekocht omdat hij de oude mouseman vorm had die mij erg bevalt....ik zou niet meer dan 100 piek aan een muis uitgeven. en nog voor de fps-ers aim is ook niet alles hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelfs in Delta Force heeft die optie geen zin die verkooppraat van de Razor Boomslang is net zo nuttig als de 38400 dpi optie op een scanner.

totaal niet, maar het gaat erom dat het hoog is. het is gewoon een mindgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:07
Die Boomslang merk je echt wel (ja ik em ff geprobeerd en heb als verglijking een Logitech Gamemouse, Cordless (met MS bal, wie nog die standaard heeft moet em gauw omwissellen) en MS muisje) ok, het doet geen wonderen, maar dat ding is wel megaprecies.
Of het jou 250 gulden waard is? Dat moet jezelf weten

/Speedy geeft zijn cordless een kick ass en gaat op de HCC zichzelf trakteren :D

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12-2024

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Ik heb hem en wil niet meer ruilen , hij ligt supergoed in de hand is zeer precies en heeft 4 knoppen.De instelmogelijkheiden zijn zeer uitgebreid en de bewegingen kan je veel sneller uitvoeren omdat de gevoeligheid veel beter in te stellen(sneller) is dan bij een gewone muis.De reacties van de muis zijn zeer direct en in windows werkt hij bij mij wel goed.

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neem geen draadloze, heeft maar 40Hz ofzoiets.
En neem een muis die lekker in de hand ligt, waar je zelf van denkt dat die de juiste is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zoon M$ roodlicht muis (zonder bal!!) en die bevalt mij goed, zoon boomslang hoef ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 09:57
Een draadloze muis zou ik inderdaad niet kopen, ik heb zelf ook lang een draadloze gehad, maar merk absoluut verschil met een snoermuis.
Ik heb nu de standaard logitech met scrollwiel in USB uitvoering. Als je hem een beetje schoonhoudt is het een perfecte gaming muis, maar ik kan me het best wel voorstellen als je een boomslang wil kopen, want verschil is er zeker.

If it ain't broken, tweak it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Logitech Mouse Wheel Optical (die blauwe met dat blauwe lampje aan de bovenkant), en ik ben er zeer tevreden over, zowel in GoT :P als in Unreal Tournament en Counter-Strike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook zo'n microsoft intelli eye explorer met optische gedoe.. werkt PERFECT!!! ik speel soms op m'n broer z'n pc met z'n logitech cordless.. en daar maak ik minder frags dan bij mij!!

"Quote the RAVEN, Nevermore!!!"
Pagina: 1