[BC3] Taalinstellingen veranderen in Black & White?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 606 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:31
mijn kabouter power heeft niet geholpen iedereen blijkt hier problemen mee te hebben

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik kan me eerlijk gezegt niet voorstellen dat ze en Nederlands en Engels op een cd hebben gezet... Zo''n cd-tje is toch maar 650 mb? Nou als er een beetje (taalspecifieke) audio in zit kun je dat nooit op 1 cd kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
mp3?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 10:31

Backspace-NL

New and Improved!

Op zondag 01 april 2001 21:36 schreef oVRoM het volgende:
Ik kan me eerlijk gezegt niet voorstellen dat ze en Nederlands en Engels op een cd hebben gezet... Zo''n cd-tje is toch maar 650 mb? Nou als er een beetje (taalspecifieke) audio in zit kun je dat nooit op 1 cd kwijt...
Er zijn tig spellen die dit wel doen, dus waarom deze niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oVRoM
  • Niet online
Op zondag 01 april 2001 22:09 schreef Sixkiller het volgende:
[..]
Er zijn tig spellen die dit wel doen, dus waarom deze niet?
Hmmm. Zal ik die spellen wel nooit tegen komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
weet er nou nog iemand of je een engelse versie nodig hebt van het spel of dat je het spel gewoon vanaf je cd in het engels kunt installeren?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Bij mij doet ie het nog steeds niet! Ik ga hem zekers kopen, maar ik wil nu alvast ff checken!! Kan iemand aub mij zijn lhlogr.dll mailen? die is bij mij verrot! Hij zegt bij de tip van de dag dat er een fout is in lhlogr.dll (de lionheart d.net client :+) zou iemand die svp willen mailen naar: cfvr@chello.nl ? tnxs! Hij staat in de b&w folder..

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 13-10 15:20

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik denk dat ik maar eens een mailtje richting cd-express ga knallen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check je mail Collin... hoop dat het werkt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Hopelijk is er een oplossing voor...
Ik moet er niet aan denken dit spel te moeten spelen met Nederlandse stemmen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
mijn reservering is in ieder geval engels. Heb vandaag gereserveerd bij dynabyte en ze verzekerde mij ervan dat ie engels was. Ik heb met hen een deal gesloten dat als hij toch nederlands blijkt te zijn ik hem zonder enige bijbetaling of wat dan ook mag inruilen/terugbrengen. Valt onder de B&W garantie zeiden ze.

Ik heb ook even gevraagd naar de officiële release date, volgens hen was hij pas de 5e binnen (donderdag dus). Ik begin me echt af te vragen waar iedereen hier hem vandaan heeft. Volgens mij is het hier een grote verzamelbak van warezklantjes.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 02 april 2001 14:00 schreef webkabouter het volgende:
mijn reservering is in ieder geval engels. Heb vandaag gereserveerd bij dynabyte en ze verzekerde mij ervan dat ie engels was. Ik heb met hen een deal gesloten dat als hij toch nederlands blijkt te zijn ik hem zonder enige bijbetaling of wat dan ook mag inruilen/terugbrengen. Valt onder de B&W garantie zeiden ze.
Hehe YIPPIE :).. Dynabyte = Cd-express

Dan heb ik dus naar alle waarschijnlijkheid ook gewoon een engelse versie :P.. Good news on a good day indeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warezklantjes my ass!!!

Kijk zelf maar op www.dimensionplus.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
weet eigenlijk iemand al hoeveel exemplaren er al verkocht zijn tot nu toe?
Oftewel, is het een hit zoals iedereen het verwacht of word het een stille hit?
volgens de bwgame.com site zijn er al
51835 geregistreerde gods.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G1itch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:27
Hee Icestorm, laat als je ''em binnen hebt ff weten of cd-express inderdaad de engelse versie levert, volgens mij gaan ze het dan nog druk krijgen daar;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warezklanten?

Dimension Plus regeert gewoon! Kan ik toch ook nix aan doen, en Groningen heeft natuurlijk altijd alles als eerste! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
ik denk dat ik daar maar ga wonen dan

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
  • Laatst online: 05-10 20:49
HUH??
Waarom is alles op cd-express zo cheap??
is het een warez site??
PLEASE help me ff.
anders bestel ik het ergens anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

CD-Express == Dynabyte.

Waarschijnlijk betaal je je blauw aan verzendkosten onder het motto van: het kost eigenlijk maar 5 gulden maar we vragen 15,- zodat we alsnog genoeg verdienen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
Wat is de URL dan? en de verzend tijd???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is de reactie die ik kreeg van Dimension Plus:

---------------------------------------------
Hallo,

Wij hebben dit probleem (als je het een probleem mag noemen) bij EA (de publisher) neergelegd en wat is gebleken: het spel stelt zichzelf in in de taal van de windows-versie. Dus dat wil zeggen dat er slechts 1 versie is voor de hele wereld en dat het spel slechts in het Engels te spelen is, indien u een engelstalige versie van Windows gebruikt.

Vervelend in mijn ogen, ik heb godzijdank dan wel een engelse versie aangezien ik het Nederlands in ALLE programmatuur storend vind. De enige oplossing voor u is om ook een engelstalige windows-versie te installeren.

Met vriendelijke groet,

Pascal,

Dimension Plus

Hmmmm... grrrrrrr... :( en ik heb bovenstaande methode al geprobeerd...
Ga het nog 1 keer proberen (op mijn eigen Win98Se bak (die, je raadde het al... engelstalig is) en anders...

Iedereen die het wél voor elkaar gekregen heeft, zo die zo vriendelijk willen zijn dit even te berichten? (Dan weet ik of het aan mij ligt of niet...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik zie wel hoor, misschien gooi ik mijn Win98SE ook wel naar Engels...

Ben blij dat iedereen iig dezelfde versie heeft! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
URL???????????
en is het zeker dat die www.cd-express.nl niet illegaal is??? (alles is zo fokking goedkoop, zelfs met verzendkosten!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Op maandag 02 april 2001 18:34 schreef strontvlieg het volgende:
URL???????????
en is het zeker dat die www.cd-express.nl niet illegaal is??? (alles is zo fokking goedkoop, zelfs met verzendkosten!)
www.cdexpress.nl

en ja, dit is volledig legaal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

CD-Express.nl is absoluut geen warezsite. Het is onderdeel van Dynabyte. Het is idd niet duur, een nieuw spel kost meestal fl. 75,-. Het is zo goedkoop omdat dit het enige is dat ze verkopen (dus ze kunnen grotere partijen inkopen). Per bestelling komt er fl. 12,50 aan verzendkosten bij. Het is dus (zoals overal) handig om met wat vrienden te bestellen ;).
Service is uitermate goed. Ik heb BG II bijv. op een donderdag om 16:55 besteld, had hem om 11:05 vrijdags thuis liggen. Netjes verpakt en wel.
Ook over het aanpassen van bestellingen doen ze niet moeilijk (had per ongeluk 1 exemplaar van B&W besteld, moesten er 2 zijn :)).

Wat mij betreft ideale winkel, snel, goedkoop, betrouwbaar :)...

* IceStorm is overigens alleen klant bij CD-Express en krijgt niet betaald voor dit verhaal :D

OVer dat taalverhaal + windows. Daar geloof ik geen HOL van.. Ze zeggen dus dat er op de cd 150 talen ''advisors'' staan en dat ie naar gelang van je windows versie de juiste neemt... Lijkt me uitermate vreemd, dat past nooit. Verder is de ISO ook gewoon engels en ik heb ECHT een nederlandse windows versie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Het lijkt wel alsof jullie nooit games spelen.. Nogmaals, het wordt wel vaker gedaan dat games in meerdere talen gereleased worden en dan afhankelijk van de Windows taal de boel installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Op maandag 02 april 2001 18:36 schreef IceStorm het volgende:

[...]

OVer dat taalverhaal + windows. Daar geloof ik geen HOL van.. Ze zeggen dus dat er op de cd 150 talen ''advisors'' staan en dat ie naar gelang van je windows versie de juiste neemt... Lijkt me uitermate vreemd, dat past nooit. Verder is de ISO ook gewoon engels en ik heb ECHT een nederlandse windows versie :).
Er is wel degelijk verschil tussen de US versie en de NL versie. Vaak is het zo dat in Europese landen games uitgebracht worden met meerdere taalopties. Het zou dus kunnen dat de EU/UK versie WEL afhankelijk van de geinstalleerde taal versie van Windows de boel erop gooit..

En nog even over dat cd-express verhaaltje, ik kan alles beamen (nee, niet BEAMEN..... stelletje trekkies). Helaas moet ik melden dat ikzelf bij Dynabyte gewerkt heb en dus weet dat het een goed zaakje is (kwa software...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

650MB uitegepakt is toch nog zo''n 1,2Gb.

Wat ik trouwens denk is dat erop de CD de engelse versie staat, en de versie in het desbetreffende land. Ik verwacht namelijk niet dat Chinees er ook op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
Dankjewel voor jullie hulp!
ALLEEN NOG EVEN 1 KEERTJE ZEGGEN, DIE MENSEN DIE HET IN HUN DOMME HOOFD HEBBEN GEKREGEN OM HET SPEL IN HET NEDERLANDS UIT TE BRENGEN MOETEN SERIEUS DOOD!
>:):r>:):r>:):r>:):r>:):r>:):r>:):r>:):r>:):r>:):r>:):r>:):r>:):r>:):r>:):r>:):r>:):r>:):r>:):r>:):r
P.S. dat verhaal van windows is echt pure bullshit volgens mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die hem van de cd express al heeft en die een nederlandse versie van Win98 heeft???

Is B&W nu engels dan of nederlands???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom staat er op de cd dan
.... Alle rechten voorbehouden....
in het nederlands?!?!
ik begrijp er nix meer van, volgens mij hebben we hier gewoon te maken met een nederlandse versie :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrain
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ohh shitty,

Dat van die Engelse setup vinden is trouwens van Dungeon Keeper 1. Die installeerde zichzelf standaard in NL, maar er stond op de cd ook een map setup/eng.

Ik ben benieuwd wat er gebeurd als ik de VS of de UK versie bestel bij Amazon of EB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 02 april 2001 19:26 schreef Sixkiller het volgende:
Het lijkt wel alsof jullie nooit games spelen.. Nogmaals, het wordt wel vaker gedaan dat games in meerdere talen gereleased worden en dan afhankelijk van de Windows taal de boel installeren.
Ik heb het werkelijk nog NOOIT meegemaakt.. Noem eens een voorbeeld :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Op maandag 02 april 2001 21:51 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Ik heb het werkelijk nog NOOIT meegemaakt.. Noem eens een voorbeeld :)...
Shit, nu moet ik nog gaan nadenken ook.. Ik ben het meerdere malen tegengekomen maar da''s alweer een jaartje ofzo geleden.. Ik kom hier nog wel op terug, asap..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
you just don''t know it anymore

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand als hij de cd-express versie heeft wel ff zo snel mogelijk posten hoe het zit :?

En het lijkt me dat het spel ook in het engels kan, anders zat er geen "readme" bij maar een "leesmij" bestand.

edit:
Half-life is "nieuw" bij cd-express :?:?:? Maar ja, wel voor een geeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 09:58

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

Is er dan niemand die de iso op een nederlandstalig windows systeeem geinstalled heeft?

Het lijkt me een beetje stug dat de ISO zich qua taal anders gedraagt dan de orginele versie als er 1 versie voor de hele wereld is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Ik heb zelf jarenlang bij Dynabyte gewerkt en Dynabyte was altijd vrij goedkoop met games. Sommige games waren erg duur om in te kopen maar meestal was Dynabyte toch al gauw 10 - 15 - 20 piek goedkoper dan de rest. Dynabyte was enkele jaren terug ook zeker de enige zaak waar de helft van de winkel gebruikt werd om games te verkopen. (Utrecht dan).

Daarnaast heb ik het bij diverse games vaker gezien dat het spel zich installed aan de hand van je language en regional settings van Windows. Dit is doodnormaal en toch heel vervelend dat gewoon niet gevraagd wat wat voor taal je wilt installen.

Zuigt enorm.. maar er moet wel een manier omheen zijn. Alleen ben ik een beetje moe nu en ga ik slaapjes doen .. en ik heb de CD ook niet dus kan ook niet ff mee pielen..

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 02 april 2001 23:35 schreef --BoBo-- het volgende:
En het lijkt me dat het spel ook in het engels kan, anders zat er geen "readme" bij maar een "leesmij" bestand.
Nou, dit staat er dan in "readme.txt":

---------------------------------------------Black & White(tm) Leesmij-bestand
------------------------------

Een bericht van het Lionhead-team (22 februari 2001, 6 uur ''s ochtends).

Bedankt voor het kopen van Black & White. We hebben er drie jaar over gedaan om dit spel te maken en we denken dat we erin geslaagd zijn een spel te produceren dat anders is dan alles wat je hiervoor hebt gespeeld.
Het is geworden wat we gehoopt hadden en bevat alle opties die een baanbrekend spel volgens ons moet hebben.
We hopen dat je net zoveel plezier hebt tijdens het spelen als wij hebben gehad tijdens het maken. Eigenlijk hopen we dat je er nog meer plezier aan beleeft, want er zijn tijden geweest dat we het even niet meer zagen zitten.
Door dit spel te maken zijn we er achter gekomen wie we werkelijk zijn. We hopen dat jij tijdens het spelen ontdekt wie JIJ werkelijk bent.
We raden je aan dit Leesmij-bestand door te nemen. We denken dat je spelplezier er nog door verbeterd kan worden.

Bedankt.

Alle medewerkers van Lionhead Studios Ltd.

Surf naar de officiële website van Black & White voor speeltips: http://www.bwgame.com

-----------------
Inhoudsopgave
-----------------

1. Minimale configuratie
2. Installatie
3. DirectX(TM)
4. Deïnstalleren
5. Gameplay-extra''s
6. Opmerkingen over de besturing
7. Je eigen spelersymbolen en tatoeages voor je wezen creëren
8. Netwerk- & synchronisatie-problemen oplossen
9. Een webpagina voor je wezen
10. Je dorpelingen een naam geven vanuit je e-mailprogramma
11. Opmerkingen over grafische kaarten en chipsets
12. Help!
13. Vers van de pers - extra informatie

- enz.

Dus dat wil ook niks zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat Nederlands is nog bloedje irritant gedaan ook...Die gasten lullen tegen je alsof je net uit een ei komt gekropen of dat je net terug bent gezet in de maatschappij na een jarenlange intensieve behandeling in een inrichting in Santpoort Noord.....D#MN!!!

Btw : ik heb nog een ánder probleempje..Als ik het spel speel maakt de cd een ontieglijke K#therrie!!! ook is de cd na een uurtje spelen gloeiend heet..?! Ik heb dit een keer eerder meegemaakt met de installatie-cd van mijn geluidskaart, maar dit slaat alles..Bloedje irritant. Ik heb een AOpen 48* cd-rom speler van 3mnd oud, dus kan het daar vlgs mij niet aan liggen..?!

Help....

Jur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Is tie bij de Free Record shop wel Nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-10 22:04
Ik heb de ISO geinstalleerd op mijn NEDERLANDSE Windows 98 en het hele spel is in het Engels. Ik denk dat de ISO gewoon geen rekening houdt met verscillende landen, de versie die nu hiero in de winkel ligt wel...

Hoe dan ook, als ik onder mijn NL win98 de officiele legale B&W niet in het Engels kan spelen, dan koop ik hem niet. Simpel.

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 02 april 2001 23:35 schreef --BoBo-- het volgende:
Kan iemand als hij de cd-express versie heeft wel ff zo snel mogelijk posten hoe het zit :?
bah..hij is nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op dinsdag 03 april 2001 12:34 schreef Mareck het volgende:
bah..hij is nederlands
ARGH!!!... Dan eis ik van EA dat ze een patch ofzo uitbrengen... Ik wil ENGELS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
wie wil er der een mod schrijven zodat het engels word?

by i-toys in venlo hadden ze m al maar was helaas een uur na binnenkomst als uitverkocht!!!

Ze zeiden dat het de engelse was.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie mijn eereder post dat mijn cd zo''n lawaai maakt : Ik heb Fame Music in Amsterdam gebeld met de mededeling dat "het gaatje" van de cd-rom niet precies in het midden zit waardoor hij errug veel lawaai maakt en na een uur spelen gloeiend heet is. Nu mag ik hem komen ruilen voor een ander exemplaar. Laat het nou zo zijn dat Fame OOk de ENGELSE versie heeft :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):) (sorry, maar ik vind dit zeer kewl).

Jur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijkt hij niet naar je Direct X versie misschien??

Misschien helpt het om de engelse Direct X versie te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Is het niet mogelijk een mailtje naar Lionhead te sturen, misschien weten hun meer... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
die diretx oplossing lijkt me hoogst onwaarschijnlijk, maar dat kan aan mij liggen.

Kan niemand hier een echte oplossing geven die hij zelf geprobeerd heeft en niet een die hij gehoord heeft.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb in het register zitten kijken, maar kon niet echt wat vinden qua taal. Heel erg klote :(, ik had eerst de iso en die was gewoon engels. Vandaag de originele binnengekregen, en die gelijk geïnstalleerd |:( . Had ik dat nou maar nooit gedaan. Het wachten is op language packs, of gewoon de iso installeren en dan de originele gebruiken, zoals hier al werd gesuggereerd. Ik wil trouwens ook wel audio-cd''s afspelen, maar het is erg shit dat je de gamecd erin moet laten zitten...iemand een oplossing?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 02 april 2001 23:46 schreef wHiTeRaZoR het volgende:
Het lijkt me een beetje stug dat de ISO zich qua taal anders gedraagt dan de orginele versie als er 1 versie voor de hele wereld is...
Ok, maar toch, in de ISO mist gigantisch veel... Muziek, filmpjes (behalve als ze in-game zijn), laat staan een keuze tussen talen, anders zou het toch ook veel meer MB gaan kosten? En hoe doen ze het anders met die Twilights?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 12:41 schreef IceStorm het volgende:
ARGH!!!... Dan eis ik van EA dat ze een patch ofzo uitbrengen... Ik wil ENGELS!
Komt geloof ik ook, en dat duurt niet lang meer, want ze hadden al zoiets gemaakt. Tenminste, dit heb ik opgepikt bij een van de LionHead forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat jullie je allemaal erreug "cool" vinden omdat je per se engels wil spelen, ik heb engels en nederlands gespeeld en ze zijn allebei even goed. Dat je spellen niet gewoon bent in het Nederlands tot daar aan toe maar je moet er niet zo zielig en belachelijk over doen. Mannekes van 7 jaar vinden zichzelf ook "cooler" als ze in het engels naar makaar roepen. M''n doet moeite om de verpakking, de handleiding en heel het spel in het Nederlands te maken en dan doen jullie zo zielig. "Die ondankbare hollanders en Vlamingen weten niet wat ze willen, laten we binnenkort onze spellen daar niet meer releasen we krijgen daar toch alleen maar negatieve commentaren van, ook al doen we er alles aan om ons product zo goed mogelijk te maken". Binnenkort krijgen we weer alles in het engels en dan maar klagen dat we te weinig gerespecteerd worden.

Yadayada, ik ga verder de (mooi verzorgde) Nederlandse versie spelen.

Baron maakt zich boos :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 15:50 schreef BaronFire het volgende:
Ik hoop dat jullie je allemaal erreug "cool" vinden omdat je per se engels wil spelen, ik heb engels en nederlands gespeeld en ze zijn allebei even goed. Dat je spellen niet gewoon bent in het Nederlands tot daar aan toe maar je moet er niet zo zielig en belachelijk over doen. Mannekes van 7 jaar vinden zichzelf ook "cooler" als ze in het engels naar makaar roepen. M''n doet moeite om de verpakking, de handleiding en heel het spel in het Nederlands te maken en dan doen jullie zo zielig. "Die ondankbare hollanders en Vlamingen weten niet wat ze willen, laten we binnenkort onze spellen daar niet meer releasen we krijgen daar toch alleen maar negatieve commentaren van, ook al doen we er alles aan om ons product zo goed mogelijk te maken". Binnenkort krijgen we weer alles in het engels en dan maar klagen dat we te weinig gerespecteerd worden.

Yadayada, ik ga verder de (mooi verzorgde) Nederlandse versie spelen.

Baron maakt zich boos :(
kom toch op man..de namen van de spreuken alleen al: roedel beesten, genezen, megaknal. Dit slaat toch alles. En dan heb ik het nog geen eens over de mirakelen en de fokkers.

Je gaat toch ook geen duits nagesynchroniseerde film kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Baron : Het gaat er niet om of het de Nederlandse of de Engelse versie is vlgs mij, maar om de conversie. Die is zó belabberd dat je je er op den duur aan gaat irriteren.

Jur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 16:01 schreef Mareck het volgende:

[..]

kom toch op man..de namen van de spreuken alleen al: roedel beesten, genezen, megaknal. Dit slaat toch alles. En dan heb ik het nog geen eens over de mirakelen en de fokkers.
Voor een engelstalige klinkt dit even dom, klinkt die megaknal wat cooler voor je omdat het in een andere taal is? Leuk voor jou, speel dan maar de "coole" engelse versie. Verder heeft het geen enkel nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 16:04 schreef jahoeriaan het volgende:
@Baron : Het gaat er niet om of het de Nederlandse of de Engelse versie is vlgs mij, maar om de conversie. Die is zó belabberd dat je je er op den duur aan gaat irriteren.

Jur
Dat ie niet 100% is geef ik toe (wel 99% ;) ) Maar als je telkens iets gaat afbreken wat nederlands is gaat geen enkele uitgever ooit ECHT moeite doen om een (zo goed als) perfect nederlandstalig spel uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
dan lijkt het me juist meer de moeite om een zo goed mogelijke translation van een spel te maken

toch? |:(

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 16:21 schreef webkabouter het volgende:
dan lijkt het me juist meer de moeite om een zo goed mogelijke translation van een spel te maken

toch? |:(
Als je eerst iets in het Nederlands maakt en iedereen breekt het af? Wat een motivatie voor een nieuwe "translation".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

dat engels "toffer" zou klinken omdat dat simpelweg een andere taal is is natuurlijk ook onzin.
Engels is mijn 2e taal, heb op jonge leeftijd een flinke tijd in amerika gewoond, en hoef er niet eens bij na te denken als ik engels lul of lees, en toch klinkt het in het nederlands lomper.

neem nou Alice, dat was ook waardeloos in het nederlands. nou was dat er makkelik uit te slopen :D

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
heeft er nou al iemand een WERKENDE oplossing?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit kreeg ik nét binnen van Dimension Plus... lijkt mij dat deze versie gewoonweg géén engelstalige software bevat...

Hallo,

Ja, ik had het inmiddels al geraden :) Ik heb het spel zelf ook aangeschaft en tot mijn grote verbazing is het in het Nederlands. Bah, vreselijk, u kunt ze met kassabon terugbrengen en daarbij dan wel even vermelden graag dat u toestemming daarvoor heeft gehad van mij. Normaliter staat er immers 1 werkdag voor om een spel te kunnen ruilen.

Met vriendelijke groet,

Pascal Oldenzeel
Dimension Plus

----- Original Message -----
From:
To: Dimension Plus
Sent: Monday, April 02, 2001 10:59 PM
Subject: Re: Black & White taalinstellingen

U raadt het al, mijn Win98SE is reeds engelstalig, de taalinstellingen staan op US (Regio = US) en keyboardinstellingen staan eveneens op US / US International.
--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fritti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 13:11
Goed, heeft er al iemand dan geprobeerd om z''n legale serial in de illegale versie te stoppen, en met legale cd te spelen (dus zonder cracks etc)? Zou volgens mij moeten werken, maar ben benieuwd.

--Fritti (die het gaat om de belabberde kwaliteit van vertalingen, niet om het ''coole'' engels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat heb ik geprobeerd en dat werkt gewoon (is ook aan bod gekomen een eindje terug...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Ja, is heel simpel ;) Kost je 110,- dan.. En heb je een officiele engelse versie.... legaal ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 16:33 schreef Clay het volgende:
dat engels "toffer" zou klinken omdat dat simpelweg een andere taal is is natuurlijk ook onzin.
Engels is mijn 2e taal, heb op jonge leeftijd een flinke tijd in amerika gewoond, en hoef er niet eens bij na te denken als ik engels lul of lees, en toch klinkt het in het nederlands lomper.

neem nou Alice, dat was ook waardeloos in het nederlands. nou was dat er makkelik uit te slopen :D
Ach das gewoon de manier waarop we "opgevoed" worden door de media etc... Je moet vies zijn van alles wat uit eigen land komt want op een ander is het altijd beter. Grotere landen zoals de US en Duitsland hebben wel die "arrogantie" (is geen arrogantie maar gewoonfierheid of het gebrek aan een minderwaardigheidscomplex).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

ARGH!!! Heb ik goddamn it de postbode geMIST!!... Staat tegenover dat ik wel 5 studiepunten heb binnen gesleept.. maar leuk.. NEE.
Dan morgen maar halen.

Maar uh, een vertaling is altijd minder.. De makers hebben hun best gedaan om het op HUN manier te maken.. die manier is nou eenmaal engels. Bij vertalen gaan er altijd dingen verloren. Neem bijv. een meesterlijk boek als "In de Ban van De Ring". Dat is werkelijk subliem geschreven in het nederlands maar als je de engelse versie erbij pakt wordt het een NOG beter boek.
Ik hoop ook serieus dat je de mogelijkheid krijgt om in het engels te spelen..

Oh wat ik nog HEEL jammer vindt... Een DVD-doosje..
Waarom maken ze daar niet een kunstwerkje van zoals bijv. wel gebeurt bij BG II. En kom nu niet met kosten aan want ik betaal grif 25 piek extra voor een doos als dat zou moeten (en dat moet niet :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
icestorm bedoel je dit boek?

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~chair18/lotr.jpg

heb ik vandaag nieuw gekocht in het engels wel te verstaan. niet dat het leesgemak bevordert voor me, maar zo komt alles beter tot zijn recht en kun je lezen wat de schrijver bedoelt want dat gaat bij een vertaling altijd een beetje verloren.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om nog maar eens wat duidelijk te scheppen in het geheel, de Nederlandse versie is ALLEEN MAAR Nederlands, er zit GEEN andere taal op de CD-ROM. Lionhead kan dit wel zeggen, maar het is echt onzin. De audio-files en filmpjes (die ook NL speech bevatten) zijn bijelkaar zo''n 220Mb, het is dus in dit geval echt onmogelijk om meerdere talen op de cd te zetten en de installatie aan te laten passen aan de taal van je windows versie (wat met Dungeon Keeper bijvoorbeeld wel het geval was, daar zaten 9 Europese talen op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
Geacht heer Drijfhout,

Ik zou graag Black and White willen bestellen, maar voordat ik dat doe heb ik nog een paar vragen.
1. Hoe lang is de levertijd?

per direct

2. Is de software VOLLEDIG in het Engels? (engelse stemmen, tekst etc.)

Ja Engelstalig en de handleiding is Nederlandstalig.

3. Als dit niet zo is, kan ik hem dan weer ruilen?

Nee want de gegevens zijn nu bekend.

4. Wanneer is hij uit? (Want hij ligt bij de Vobis in Bussum al in de winkel)

Zie hierboven.

Met vriendelijke groet,

Marcel Mutter

C D - E x p r e s s
e-mail: verkoop@cd-express.nl www: http://www.cd-express.nl
Voltastraat 11F 8013 PM Zwolle tel: +31 38 460 1150 fax: +31 38 465 2004 The Netherlands

Dit is het mailtje dat ik kreeg van cd-express. Maar is het hier nou wel of niet in het Nederlands?? Want op de website staat wel volledig Nederlands. Kan niet iemand gewoon massaal dat ding uit Amerika halen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Hij is _volledig_ Nederlands. CD-Express == Dynabyte en ze hebben dezelfde voorraad als Dynabyte wat betreft software. Ik heb inmiddels vandaag B&W opgehaald bij Dynabyte en die is helemaal Nederlands op het CD-key invoerscherm na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Meneer Mutter is wel tof, daar heb ik al eens mee ''geconverseerd'' :)..

Maar ik merk het morgen dus welke versie het is..

Ennuh webkabouter, ja dat boek.. Het enige boek dat ik 5 keer gelezen heb ongeveer ;). Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Meneer Mutter is inderdaad wel aardig.. Maar goed, ik mag geen kwaad woord zeggen over ex-collega''s ;)

Maar nogmaals, hij is dus volledig Nederlandstalig, zie ook Dynabyte website bij de Min. Requirements. Daar staat o.a. dat het spel volledig Nederlands is.

Ik heb hier problemen mee aangezien het NIET op de doos staat. Dan mag je ervanuit gaan dat het spel Engels is netzoals de rest van de spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op dinsdag 03 april 2001 18:47 schreef Sixkiller het volgende:
Meneer Mutter is inderdaad wel aardig.. Maar goed, ik mag geen kwaad woord zeggen over ex-collega''s ;)
Ergens proef ik ondertonen van sarcasme/cynisme etc ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Op dinsdag 03 april 2001 18:48 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Ergens proef ik ondertonen van sarcasme/cynisme etc ;).
Heel goed ;) Maarja, ik baal dus als een stekker omdat dit spelleke in het Nederlands is.. Ik denk dat ik zometeen maar eens naar EA support in de VS moet gaan bellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
of gewoon wennen aan het feit dat ie nederlands is?

Is weer eens iets anders. Als ik vragen heb over dat boek (zie image hierboven somewhere) waar moet ik dan een topic aanmaken?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Op dinsdag 03 april 2001 19:04 schreef webkabouter het volgende:
of gewoon wennen aan het feit dat ie nederlands is?

Is weer eens iets anders. Als ik vragen heb over dat boek (zie image hierboven somewhere) waar moet ik dan een topic aanmaken?
Nee, absoluut niet. Nederlands zuigt. Nederlands is het kwaad. Nederlands en spellen don''t mix......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuff
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-06-2010

Stuff

*ploink*

Topicstarter
Precies,

Ik MOET hem in het engels hebben, absoluut NIET in het nederlands. Nederlands is gewoon niet juist. Engels is mijn tweede taal, ik heb al mijn software in het engels en ik wil ook gamen in het engels.

<Edit>
http://techsupport.ea.com/dtchmain.htm

net ff gebeld met de nederlandse helpdesk:
We zijn open van maandag tot en met vrijdag, van 09:30 tot 13:00 n van 14:00 tot 15:00.

ff andere support lijn bellen.. misschien dat ik daar wta meer info kan kruigen. :)
</Edit>

http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuff

Stuff

*ploink*

Topicstarter
Net ff gebeld met de Electronic Arts Online shop: http://www.ea.com/app/store/en/faq.jsp?BV_SessionID=@@@@2056983877.0986318444@@@@&amp;BV_EngineID=dalkhjkdgfgbedbfegcghkckh.0#faq4 (001-512-434-6598).

Daar uitgelegd dat ik een engelse versie wil en geen nederlandse versie. The UK store is offline, dus dat gaat ook niet lukken maar ik wil wel B&W inhet engels.

The EA store doesn''t handle international orders. you might want to try a site that handles international orders like http://www.ebgames.com.

aldus de medewerkster van EAshop.

<edit>
Net ff gekeken op http://www.ebgames.com en daar is B&W te koop voor $44.99.
De directe link is: http://www.ebgames.com/ebx/categories/products/product.asp?pf_id=182888

http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net bij Amazon gekeken, en daar kost het $39,99. Probleem is echter dat ze daar geen software internationaal verkopen???
(Ik ben klant bij ze en heb er regelmatig boeken en DVD''s gekocht...)...

Maar goed, EBgames brengt $35 in rekening voor "shipping to international addresses /w orders under $100...
Voor grotere bedragen ben je $55 kwijt...

(Levertijd: 5-7 dagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, ik ben net bij de winkel langsgeweest en ze waren er niet blij mee. Feit is dat nederlandse winkeliers via normale distributie kanalen aan de nederlandstalige versie vastzitten.

En volgens mij is dat niet alleen beperkt tot ons land, een kijkje op het forum van Lionhead St. en je ziet dat er meer mensen dezelfde problemen hebben.

Misschien een idee om daar bij hun over te klagen? Als er genoeg mensen zijn met dezelfde klachten, misschien doen ze er dan wat aan (of zullen ze zulke "fouten" in de toekomst proberen te vermijden)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuff

Stuff

*ploink*

Topicstarter
Marevin, Ik had nog niet naar de kosten gekeken. Pfff... best wel sucky.

Dat word een weekendje London met mijn vriendin dit weekend.. ;)
(moesten we maar niet doen, word welheel duur dan)

Weet iemand anders hoe je aan een officiele engelse versie kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedenk me ineens dat je ook terecht zou kunnen bij www.amazon.co.uk
Directe link:
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B00004YN2W/202-7870187-4140625

Zij verschepen wél naar ons land...
Alleen nog ff kijken naar de prijs.... hmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 19:50 schreef Sixkiller het volgende:
Ja, is heel simpel ;) Kost je 110,- dan.. En heb je een officiele engelse versie.... legaal ook!
Waar kun je dat aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

www.gameplay.com, zitten in de UK.

Verder heb ik wellicht goed nieuws ;)

CD-Express en Dynabyte gaan de engelse versie leveren. Op het moment hebben ze alleen de Nederlandse maar er is te veel over geklaagd. Ik verwacht dus dat er binnen een dag of twee de Engelse op voorraad is.. Dit bericht is nog altijd ''onofficieel'' (dus don''t whine when they don''t have it...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

Damm dus een engelse win98se op je pc heeft ook geen zin?
iemand in deze draad zei dat dat zou helpen.Klopt dat of niet?

Thy will see the light...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op dinsdag 03 april 2001 19:59 schreef Sixkiller het volgende:
www.gameplay.com, zitten in de UK.

Verder heb ik wellicht goed nieuws ;)

CD-Express en Dynabyte gaan de engelse versie leveren. Op het moment hebben ze alleen de Nederlandse maar er is te veel over geklaagd. Ik verwacht dus dat er binnen een dag of twee de Engelse op voorraad is.. Dit bericht is nog altijd ''onofficieel'' (dus don''t whine when they don''t have it...).
Mooi.. ruilen mag dan altijd nog of hoe gaan ze DAT regelen???
Waarom komt Lionhead niet gewoon met een Engels ''soundpack''? Kan hooguit 100 meg zijn ofzo..

En iedereen die geen kabel heeft kan bij mij dan komen zeuren om een cd''tje met soundpack wat mij betreft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Op dinsdag 03 april 2001 20:37 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Mooi.. ruilen mag dan altijd nog of hoe gaan ze DAT regelen???
Waarom komt Lionhead niet gewoon met een Engels ''soundpack''? Kan hooguit 100 meg zijn ofzo..

En iedereen die geen kabel heeft kan bij mij dan komen zeuren om een cd''tje met soundpack wat mij betreft :P
Voor zover ik weet kan het spel gewoon omgeruild worden.. Maar pin me daar niet op vast.. Ik ga het iig proberen.

Verder is het natuurlijk een goed idee als Lionhead een soundpack uitbrengt, alleen ik wil het spel NU spelen en niet nog eens een maand ofzo wachten op het soundpack. En dan is er nog het feit dat after-sales support van de meeste software producenten zwaar zuigt.. Dus reken er niet op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, maar wie hebben nou allemaal de NL-versie hier dan?

Ik voel me eigenlijk wel genaait. :) Red Alert in het duits was toch wel errug leuk hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuff

Stuff

*ploink*

Topicstarter
7Th: Nee, dat helpt niet. Op de CD staat alleen de nederlandse versie. Het is niet mogelijk om die versie in het engels te krijgen.

Zodra iemand weet waar in nederland de engelse versie te krijgen is, post dit dan aub. Ik ben echt benieuwd, scheelt ook weer verzendkosten.

Zal morgenmiddag in iedergeval nog ff bellen met EA nederland, ben toch heel benieuwd naar hun reactie hierop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Tsja, nog steeds Dynabyte. Ze hebben mij verzekerd dat ze de engelse versie krijgen.. Dat en het mailtje van Marcel Mutter eerder in deze thread doen mij er sterk aan geloven dat ze niet zitten liegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook nl-versie...
Kan me niet zoveel schelen, verslaafd ben ik nu toch wel, moet zo naar mijn werk, maar wil zo graag spelen :)
Kan niet wachten tot ik vanavond thuisben :)

Ik kreeg trouwens last van focussen nadat ik uitgespeeld was gisteren:? Mijn ogen waren heel onrustig:? Vanavond maar wat minder fanatiek proberen te spelen ofzow :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
heb je je creature het hypnotiseren by gebracht?

Ik ga hem zometeen halen na dat ik toetsen gemaakt heb >:)
en dan tot 4 uur b&w (ja 4 uur is het weer rijlles ;(

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Dit komt van het lionhead forum:
I have the solution but i need one answer from someone ho has the USA version or at least an englis one on the cd-rom there''s a file cald country write down exactly what it says if we change that it might startup in english and the file setup wich you can read with notepad if we change this to precisely the USA version it might just work so HELP NEEDED!!!!!!!!!
Ik heb al de Nederlandse versie en er staat ook die country file op (country.txt).
Daar staat NL in, dus vraag ik mij af als je de hele cd opnieuw brand met een gewijzigde country file, of het dan wel goed gaat. :?

Ik heb ''m pas sinds gisteren dus ik heb het nog niet geprobeerd... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterfvz
  • Laatst online: 13-09 15:51

Masterfvz

AKA Freakazoid

Ik vind het maar klote dat het een nederlands talige versie is, maar ik ga niet voor dit probleem, waar later toch wel een patch voor uitkomt als er genoeg gezeik is door ons naar Lionhead, het spel niet kopen.

SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Gelukkig is er wel een oplossing, die is genoemd aan het begin van de thread.

De ISO installeren en de originele cd met de cd-key gebruiken... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuff

Stuff

*ploink*

Topicstarter
Net weer even gebeld met de helpdesk van EA. Zij kunnen mij niet verder helpen "wij zijn een helpdesk, geen informatie nummer". |:( Volgens de medewerker die ik gesproken heb zal ik maar een import versie moeten krijgen, anders zou hij het ook niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuff

Stuff

*ploink*

Topicstarter
Net met DynaByte in Alkmaar gebeld. Hele vriendelijke man aan de lijn die van het probleem af wist.
Ze verkopen op dit moment alleen de nederlandse versie, dit komt doordat EA alles in het nederlands heeft laten zetten. Ze zijn op het moment bezig om EA zover te krijgen om engelse versies te leveren en om te zorgen dat de mensen die een nederlandse versie deze, indien gewenst, kunnen omruilen tegen een engelse versie. Hoe lang dit allemaal gaat duren is onbekend.

Oftewel, als je een engelse versie wilt zul je hem toch echt in het buitenland moeten kopen lijkt mij. Iemand anders nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg vandaag de cd-express versie in huis als het meezit. Ik zal dan kijken of die in het engels is.

Zo niet dan bevorderd EA wel de warez scene op deze manier. Die hollandse stemmen zuigen zo hard. Dan kunnen ze hem gelijk terug verwachten daar bij CD-express. Dan ga ik wel kijken op zo''n beurs. Daar zwerven vaak van die engelse versies van spellen rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Op woensdag 04 april 2001 10:07 schreef The Dude het volgende:
Ik krijg vandaag de cd-express versie in huis als het meezit. Ik zal dan kijken of die in het engels is.
Vergeet het maar, stukje van de game info op de CD-express site:
Pentium II - 350 MHz processor
Systeem Windows 95/98/ME/2000
Minimaal 64 MB geheugen
DirectX (D3D) hardware noodzakelijk
Multiplayer: TCP/IP via een netwerk of het Internet
Volledig Nederlandstalig

Vooral die laatste: Volledig Nederlandstalig
Pagina: 1 2 3 Laatste