[BC3] Taalinstellingen veranderen in Black & White?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 606 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuff
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-06-2010

Stuff

*ploink*

Topicstarter
Net ff gekeken bij amazon, zou met 49,41 engelse pond kosten, volgens de GWK wisselkoers converter is dat ongeveel Fl. 170,-. adres: http://www.gwk.nl/koersconverter.lp
Best wel veel eigenlijk. Heeft iemand anders nog een suggestie waar je een engelse versie kunt krijgen, anders doe ik het gewoon. : )

http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuff

Stuff

*ploink*

Topicstarter
Net mailtje terug gehad van CD-Express:

Geachte heer Van Doorn,

De versie die wij verkopen is volledig Nederlandstalig.

Aan de Engelse versie kunnen wij zo niet komen.

Met vriendelijke groet,

Marcel Mutter

Oftewel - nederlands.

<edit>
Overigens is het niet de schuld van de dealer dat ze soms zeggen dat ze een engelse versie hebben. Ik heb nu al van meerdere dealers gehoord dat EA heeft gezegd dat het spel engels zou zijn maar de handleiding nederlands. EA gaat hier dus de fout in, niet de dealers.
Het is heel simpel te controlleren: is de doos en de handleiding nederlands, dan is het spel ook nederlands.
</edit>

http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net met iemand van cd-express gesproken.

EA nederland heeft de boel hier lopen flessen. Ze zeiden eerst dat het een engelse versie zou zijn. Ze hebben nu dus gewoon besloten om een geheel nederlandstalige versie uit te brengen. EA nederland gaat NIET een engelsetalige versie uitbrengen.

Bij deze roep ik iedereen dus ook op om EA nederland gek te bellen cq. te mailen om de engelstalige versie uit te brengen.

EA begint nu erger dan Microsoft te worden door ons een bepaalde versie op te dringen :( Ik weiger in ieder geval mijn B&W en ga zoeken naar een tent die die spellen gewoon importeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-10 15:20

IceStorm

This place is GoT-like!!!

EA is gewoon een KUT bedrijf aan het worden... Veel spellen maar een beetje service kan er niet af. Valt ook op dat alle goede spellen de laatste zelden nog van EA af komen naar mijn idee..

Bestelling is nu iig binnen. Is idd nederlands maar wat ik wel weer tof van cd-express vindt is dat ik een Black EN een White versie heb gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:31
Dynabyte venlo krijgt morgen de engelse maar ik heb de nederlandse versie, het spel blijft het zelfde .

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 10:31

Backspace-NL

New and Improved!

Op woensdag 04 april 2001 11:03 schreef webkabouter het volgende:
Dynabyte venlo krijgt morgen de engelse maar ik heb de nederlandse versie, het spel blijft het zelfde .
Vergeet het maar.. Daar heb ik vanochtend naartoe gebeld en die krijgen hem voorlopig ook nog niet. Degene die de software inkoopt heeft dit gezegd. En waarom weet ik dit? Toevallig zijn dat nu juist mijn ex-collega''s ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gormandize
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-09 12:08
Iedereen die het spel gekocht heeft zou ook een nette post in het officiele forum moeten plaatsen.

Samen staan we sterk.
Ga snel naar http://boards.bwgame.com/showthread.php?s=40e372c46fa4e15e2c9d611367ac02db&threadid=667.

Groeten,
Smoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 12:50 schreef Smoed het volgende:
Iedereen die het spel gekocht heeft zou ook een nette post in het officiele forum moeten plaatsen.

Samen staan we sterk.
Ga snel naar http://boards.bwgame.com/showthread.php?s=40e372c46fa4e15e2c9d611367ac02db&amp;threadid=667.

Groeten,
Smoed.
Done :)
Dat forum is wel vreselijk traag zeg!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 06:23 schreef Llewella het volgende:
Kan me niet zoveel schelen, verslaafd ben ik nu toch wel, moet zo naar mijn werk, maar wil zo graag spelen :)
Kan niet wachten tot ik vanavond thuisben :)
Precies, en zo erg is dat NL nou ook weer niet hoor. Dimension Plus zegt dat het 3 weken gaat duren als ik de engelse versie wil, en dat terwijl er zeer waarschijnlijk een patch gaat komen.

Ik wacht rustig op die patch en ondertussen speel ik rustig B&W in het nederlands. Er zijn heel veel mensen die er niet blij mee zijn, dus dat gaat echt wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?baw

daar gaan we actie voeren dat het in engels moet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 14:33 schreef UneXpeCteD- het volgende:

Ook al gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gormandize
Jup, die heb ik ook gelijk ondertekend.

Mooie post trouwens Llewella.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 04 april 2001 14:33 schreef UneXpeCteD- het volgende:

Done... En maar even in mijn sig zetten denk ik ;).. Spoor wat vrienden aan om te stemmen aub ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Done... en nu maar hopen dat ze er ook aandacht aan zullen schenken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 15:06 schreef Smoed het volgende:
Jup, die heb ik ook gelijk ondertekend.

Mooie post trouwens Llewella.
Dankje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super Snackman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-10 11:56

Super Snackman

Snekgek

Hoe gaat de sailor song in het nederlands, dat liedje is echt zo bruut :) :)

Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 15:31 schreef Super Snackman het volgende:
Hoe gaat de sailor song in het nederlands, dat liedje is echt zo bruut :) :)
zoiets als hee hoo we willen gaan varen we willen gaan varen, maar hebben geen hout, heehoo we willen gaan varen maar hebben geen hout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super Snackman

Super Snackman

Snekgek

rodvmkel (rotflmao)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 04 april 2001 15:37 schreef Llewella het volgende:

[..]

zoiets als hee hoo we willen gaan varen we willen gaan varen, maar hebben geen hout, heehoo we willen gaan varen maar hebben geen hout...
Zou je dat niet willen inzingen en als mp3''tje willen posten :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 14:30 schreef 007 het volgende:

[..]

Precies, en zo erg is dat NL nou ook weer niet hoor. Dimension Plus zegt dat het 3 weken gaat duren als ik de engelse versie wil, en dat terwijl er zeer waarschijnlijk een patch gaat komen.

Ik wacht rustig op die patch en ondertussen speel ik rustig B&W in het nederlands. Er zijn heel veel mensen die er niet blij mee zijn, dus dat gaat echt wel goed komen.
Euhm ja zekers een patch vaan 100 MB maken |:( Er is geen spel in de wereld die zo''n grote patch heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar zul je nog van opkijken... heb laatst een 103 Mb grote patch gedownload voor het spel Fallout Tactics - Brotherhood of Steel (gaaf spel trouwens... ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal nog maar eens een draad posten waar erover gezeurt wordt.
http://www.lionhead.com:8080/showthread.php?postid=271232#post271232
Vooral de NL Sailor song wordt onder vuur genomen. Mensen die een beetje opletten kunnen mij ook daar terug vinden met een hoop gezeik. Ondertussen is de TNT gast alweer met B&W terug naar de winkel. Al moet ik hem importeren ik ga geen foxkids B&W spelen. Dan maar 30 piek meer voor een import versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super Snackman

Super Snackman

Snekgek

Waarom niet?? Het is toch gewoon eiglijks luxe. Het spel is prima speelbaar in het Nederlands. Mischien is het irritant, OK. Maar onspeelbaar is het niet. En een bug is het ook niet...

Dan mag het best 100mb zijn..

Greetz :D
Enneuh wie kan die .SAD bestanden uitpakken. Dan wil ik wel de sailor song hebben (in alle talen die er zijn natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 04 april 2001 15:46 schreef Super Snackman het volgende:
Waarom niet?? Het is toch gewoon eiglijks luxe. Het spel is prima speelbaar in het Nederlands. Mischien is het irritant, OK. Maar onspeelbaar is het niet. En een bug is het ook niet...
Het is me wel door mijn strot gedouwd! Ik wil gewoon kunnen kiezen welke taal ik gebruik.. Dus ook engels als ik dat wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super Snackman

Super Snackman

Snekgek

Met een 56k modem kan je prima 6k/sec halen.
Dat is dan 5 uur downloaden.

in daltarief: 5 * 1,50 (ofzow) == 7,50. Dat heb je er toch wel voor over?

En hoe vervelend ook, het is geen bug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 04 april 2001 15:51 schreef Super Snackman het volgende:
Met een 56k modem kan je prima 6k/sec halen.
Dat is dan 5 uur downloaden.

in daltarief: 5 * 1,50 (ofzow) == 7,50. Dat heb je er toch wel voor over?
Ik heb ook niet gezegd dat het een bug was.. alleen dat het vervelend is.. gruwelijk vervelend..

Ennuh ik heb ook al gezegd dat ik zelfs bereidt ben om tegen kostprijs cd''tjes met soundpack te fikken voor modemmers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super Snackman

Super Snackman

Snekgek

http://www.extreme-g.com/sog/

Download hier de Sailor Song. Jammer is dat er iemand een remix van heeft gemaakt, maar verder wel OK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Laatst online: 14-09 10:31

Backspace-NL

New and Improved!

Goed, even voor de duidelijkheid. Dynabyte neemt de Nederlandse versie gewoon terug en je kunt je dan inschrijven voor de Engelse versie. Deze zal binnenkort een keer binnenkomen (geen idee wanneer). Aangezien ik geen zin heb om te wachten heb ik het spel besteld bij Gameplay (www.gameplay.com). Daar betaal ik 106,- incl. verzendkosten vanuit Engeland. Dit is dus gegarandeerd de Engelse versie (goh, hoe zou dat toch komen ;)). Als het mee zit heb ik het spel binnen een dag of 3 binnen. Het spel staat nog op pre-order op hun website maar ze hebben het binnen en leveren al uit.. Het enige nadeel is dat je een creditcard nodig hebt om te bestellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:59
Ben er nu ook wel gewend aan die nederlandse stemmen. Niet geweldig maar ook weer niet om te zeggen, nu download ik ISO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrain
  • Niet online
Op woensdag 04 april 2001 12:50 schreef Smoed het volgende:

Samen staan we sterk.
Ga snel naar http://boards.bwgame.com/showthread.php?s=40e372c46fa4e15e2c9d611367ac02db&amp;threadid=667.

Groeten,
Smoed.
Die link is zo dood als een pier:
vBulletin Message
No thread specified. If you followed a valid link, please notify the webmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
thanx voor de tip, ik kan er nog wel een paar gebruiken :-)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrain
  • Niet online
Okeej, het was even zoeken maar deze link zal misschien beter werken (tenzij die link iedere keer dynamisch gegenereerd wordt)
http://boards.bwgame.com/showthread.php?s=f852bafed2a11c1fbf6b14c11383c871&threadid=667

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gormandize
Tja... raar inderdaad.
Thx brain :).

Vanmiddag deed die link het nog wel.
Ik zou iig blij zijn als er een patch uitkomt ook al is deze 200+ MB.
Het is idd aan de grote kant maar de game-demo''s van tegenwoordig zijn soms zelfs groter.
Voor de modemers onder ons is het vervelend maar die kunnen dan vast de patch van een CD halen die geleverd is bij hun favo gamesblad :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrain
  • Niet online
Er zullen zeker gamesbladen zijn die hem dan gaan verspreiden en alhoewel ik nu kabel heb zou ik zeker zo gek zijn om mijn modem aan te zetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
nou ja, na een tijde went de nederlandse versie best wel. De stemme zijn opzich nog goed ook , die goede god is de stem van CatDog (kent iemand dat programma) toch vind ik het spel vet hoor.

Mijn creature is nog niet zo oud (1 jaartje) maar heeft nu al geleerd hoe die dorpswinkel moet gebruiken om hout en zo in te gooien maar hij vergeet wel eens dat een boom te groot is, dus dan ligt die zaak er weer bij alsof der een ramp gebeurd is. :-)

Maar hoe leer ik dat beest om niet overal te poepen , maar netjes achter een boom ofzo?
want mijn land is bezaait met tijgerpoep. Probeert ie te recyclen maar het komt er weer uit door de ingang.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G1itch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:27
Op woensdag 04 april 2001 15:38 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Zou je dat niet willen inzingen en als mp3''tje willen posten :P?
Jaaaaaaaah, mischien moeten we daar ook maar ff een petitietje voor maken:D

edit:

Zijn er toevallig al mensen die ff naar nl-support@ea.com hebben gemaild? Dat ga ik nu maar ff doen, met de URL van de petitie erbij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 20:52 schreef webkabouter het volgende:
Maar hoe leer ik dat beest om niet overal te poepen , maar netjes achter een boom ofzo?
want mijn land is bezaait met tijgerpoep. Probeert ie te recyclen maar het komt er weer uit door de ingang.
Je geeft hem gewoon een ram voor z''n smoel, dan zal ''ie er mee ophouden, en op de plekken waar je het wel wilt, ga je hem aaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoneTech
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-10 19:08
Heb ik net trots als ik was (ik had de iso al) in een tussen uur Black and White gehaald, kwam ik op school in dit forum erachter dat het een nederlandse versie is...

Gelukkig heb ik mooi mijn 100 Piek terug gekregen. maar moet het nu nog doen met de iso :(. Ik vind het spel zo goed dat ik graag het wil kopen,alleen dan wel de engelstalige versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komt al aardig wat meer bekendheid omtrent onze petitie...

Dit las ik net op de site www.planetblackandwhite.com

---------------------------------------------
-- "Anyway, it seems that the amassed B&W fans of the Netherlands and Belgium are more than a little disgruntled with the poor-quality Dutch translations of their beloved game. They''d like to hear some proper English, for a change."--
---------------------------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuff

Stuff

*ploink*

Topicstarter
Wel vaag hoor van EA. Alles hebben ze letterlijk vertaald, maar toch zeggen die dorp bewoners soms "holy cow".
Viel me zomaar ff op. : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Klote EA... Heb ik al eerder gehad, met SimCity 3000, wilde ik kopen, zag gelukkig net voor het afrekenen dat het een NL versie was... UK hadden ze niet :(
Is dan geen spraak enzo, maar nog steeds irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
ik vind het nogmaals allemaal reuze meevallen. Ik heb in het begin die zeeschuimers meteen de zee ingekeild, ja wie zegt er dat er een boot voor nodig is om te varen? ik niet en ik ben tenslotte god.

Mijn wil is wet.
echte reden was gewoon dat ik dat liedje kotsmisselijk was.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
maar ze stuiteren wel als een gek over water als je maar hard genoeg gooit :-)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmzz, ik heb em net meegenomen van de Free Record...hijs wel leuk...en mooi enzo... Maar ik denk dat hij in het engels veel cooler is...maarja...dan is ie natuurlijk ook veel duurder?? En wat is er trouwens mis met de ISO?? nog nie gedownd, maar lijkt me toch wel ok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem dus ook gekocht vandaag en ook ik had de nederlandse versie. Ik vind het echt verschrikkelijk. :( Maar ik heb nu gewoon de Audio dir van de engelse over mijn nederlandse heen gezet. Nu heb ik engelse speech en nederlandse text hier valt mee te leven dit is wel meer bij spellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Mensen de beste oplossing is toch echt om de engelse iso te installeren met je nieuwe nederlandse cd key. Multiplayeren en lionhead supporten.
Het werkt bij mij perfect (oh wat was dat nederlands irritant, dat limburgse accent bij dat 1ste vrouwtje :r).

Enneh... bij mediamarkt kost ie maar 77 piekies... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoor al dat we de eerste import versies volgende week in Nederland kunnen verwachten. De winkeliers hebben dit geintje dus ook al gezien en lopen dus ook al te zoeken naar import versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn 2 oplossingen:

1) Annuleer je bestelling in Nederland en bestel en engelse.

2) Koop de nederlandse versie, download de warez ISO en kopier audio\dialogue over. Laatste optie heb ik gebruikt omdat ik te lui ben om terug naar de stad te lopen om de game terug te brengen.

nb de totale dialogue zijn 8 of 9 bestanden die samen ongeveer 100mb zijn, niet zo gek dus dat die cd''s niet multilingual zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen paniek, er komt een engelse download, dit is bevestigd door de admin op de officiele Black & White forums.

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Op donderdag 05 april 2001 10:40 schreef HeartCore het volgende:
Geen paniek, er komt een engelse download, dit is bevestigd door de admin op de officiele Black & White forums.

:-)
linkje??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://boards.bwgame.com/

Board suggestions, Thread ''Dutch Speak'', staat vrij bovenaan (ook daar hot topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jamie Durrant
Administrator
An english download of the files will be available at a future date. At the moment, we are awaiting a list from EA of bugs that are to be fixed (more on that later today), but we havent forgotten you.

Jamie.

Dit stond op dat board :) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Op donderdag 05 april 2001 11:26 schreef tva_m0rpheus het volgende:
Jamie Durrant
Administrator
An english download of the files will be available at a future date. At the moment, we are awaiting a list from EA of bugs that are to be fixed (more on that later today), but we havent forgotten you.

Jamie.

Dit stond op dat board :) :) :) :)
Oftewel dat duurt nog een paar weken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gormandize
Ja! :) Het is waar :).

Te gek hoor!
Natuurlijk heb ik de goede man al bedankt voor z''n feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, ik heb de oplossing!!!!:):):):)

Wat je moet doen is het volgende: Je moet de ENGELSE No-cd patch downloaden en over je Nedelandse runblack.exe zetten.....:)

Probleem opgelost!!!Bij mij loopt ''ie als een trein (als ze rijden dan ;) )

Jur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Op donderdag 05 april 2001 14:00 schreef jahoeriaan het volgende:
Jongens, ik heb de oplossing!!!!:):):):)

Wat je moet doen is het volgende: Je moet de ENGELSE No-cd patch downloaden en over je Nedelandse runblack.exe zetten.....:)

Probleem opgelost!!!Bij mij loopt ''ie als een trein (als ze rijden dan ;) )

Jur
ja ja, en dan zijn de audio files ineens magisch veranderd in het engels... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
jahoeriaan = sukkel

wat een onzin. Begrijpen we nou niet met zijn allen dat er verschillende taalversies zijn uitgebracht.

Waaronder nederlands. Deze cd bevat alleen de nederlandse editie. Ik herhaal

De NEDERLANDSE editie. Engels past er niet op , dus of je gaat terug om de engelse te halen of je bent tevrede met wat je hebt, en dan is bij mij het geval, gelukkig

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Laatst online: 11-02-2024
Op donderdag 05 april 2001 00:09 schreef Demolition-Man het volgende:
En wat is er trouwens mis met de ISO?? nog nie gedownd, maar lijkt me toch wel ok!
Alleen de muziek en filmpjes zijn geript. Je kan ook die audio files over je nederlandse heen kopieren dan heb je ook de engelse versie. :P Ik heb dus een RIP MaReVin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 05 april 2001 14:36 schreef kevin het volgende:

[..]

Alleen de muziek en filmpjes zijn geript. Je kan ook die audio files over je nederlandse heen kopieren dan heb je ook de engelse versie. :P Wie ze wil moet maar ff icq''en...
Jullie halen twee dingen door elkaar...

Een RIP is Warez waar spullen uitgehaald zijn (daarom de term "RIP")
Een ISO is Warez wat in principe een 1:1 kopie is, maar waar aanpassingen aan verricht zijn om de protectie van de desbetreffende titel te omzijlen (CD check o.i.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals ik al zei ik wacht gewoon totdat de impors hier in Nederland zijn.

Dan hoef ik tenminste geen monsterpatch te gaan downen of een ISO. ach en die 10 piek meer maakt mij ook geen ene bal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrain
  • Niet online
Op woensdag 04 april 2001 10:22 schreef Stuff het volgende:
Net ff gekeken bij amazon, zou met 49,41 engelse pond kosten, volgens de GWK wisselkoers converter is dat ongeveel Fl. 170,-. adres: http://www.gwk.nl/koersconverter.lp
Best wel veel eigenlijk. Heeft iemand anders nog een suggestie waar je een engelse versie kunt krijgen, anders doe ik het gewoon. : )
Vaag bericht Stuff, ik zie op de Amazon.co.uk website dat B&W 29.99 pond kost. De verzendkosten (by Airmail) zijn ongeveer 5 pond. Dat is dus grofweg 35 pond en geen 50.

35 pond = 120 gulden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij Gameplay is B&W 28 pond plus iets van 2,50 pond aan verzend kosten. Dat maakt hem ddar iets van 106 gulden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem hier bij een lokaal import-winkeltje gehaald :) was maar 90 ballen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuff

Stuff

*ploink*

Topicstarter
Oh well, zal ik wel weer gekeken hebben ofzo. Foutje bedankt. :)
Ik heb hem in iedergeval bij amazon besteld, heb ik tenminste de engelse versie. Gisteren ook meteen de nederlandse versie gekocht zodat ik hem in iedergeval nu al kan spelen (hence my absence in de thread).

Nederlandse taal zuigt, maar in BAW valt het nog wel mee. Ik heb ooit eens een nederlandse adventure gehad, dat is echt niet te spelen, maar met BAW is het nog wel te doen. Hoewel het soms wel een beetje irritant is.

<zeur modus>
Waarom zeggen ze in de dorpen soms "holy cow" als ik iets indruk wekkends doe. Dan moeten ze toch "heilige koe zeggen?". ;)
Waarom zegt dat duiveltje "shit" als de yogi me ziet, dat moet toch "poep" zijn? ;)
En waarom is de titel in nederland niet "Zwart & Wit".
Zoals Miagy (hoe je het ook schrijft) al zei "You walk on left side of road, you are afe, if you walk on right side of road you are safe, but if you walk in the middle of the road you get squished. You either do karate YES or you do karate NO, you do not do karate ''guess so''." Oftewel, of je vertaald een programma volledig, of je vertaald een programma helemaal niet, je gaat niet een programma half vertalen.

Niet serieus bedoelt, op dit stukje niet reageren. :+

</zeur modus>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gewoon jammer voor EA, ik kon vandaag toevallig de engelse versie gekopieerd krijgen. Tja ff twijfelen, maar anders moet ik weer enkele weken wachten. Dan maar illegaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou gelukkig is het me gelukt om toch half-officieel de versie engels te krijgen en toch mijn officiele cd te gebruiken:)

Had namelijk de ISO geinstalleerd, code gebruikt van de officiele versie, en na de installatie de gewone nederlandse cd gebruiken. Krijgt alles prachtig in engels en kan nog internet op ook:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuff

Stuff

*ploink*

Topicstarter
Dit spel is kewl.
Mijn baviaan hangt nu net op de grens van het goede/kwade.
Heletijd goed gespeeld, toen kwam ik niet bij het laatste dorp, dus dan is het "nuke''m till they glow and shoot them in the dark".
Die nederlandse tekst valt wel mee als je er maar lang genoeg mee speelt, maar ik ben zo benieuwd naar de engelse text, lijkt me een stuk gaver. : )
-Signing off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook niet zoveel problemen met die nederlandse txten. Maar ik hoop wel dat die patch er zo snel mogelijk is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Goed nieuws, iemand op het planetblackandwhite forum heeft zelf een patch gemaakt, en zet ''m binnenkort online.

Zie hier:
http://www.forumplanet.com/planetblackandwhite/topic.asp?fid=1480&tid=37201

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 05 april 2001 23:30 schreef Demolition-Man het volgende:
Ik heb hem hier bij een lokaal import-winkeltje gehaald :) was maar 90 ballen!
waar dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik ook al gedaan. Probleem is, patch is over de 100mb en je weet niet of je problemen krijgt met eventuele patches/addons. Kun je volgens mij beter gewoon de engelse kopen of op de patch van Lionhead wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dynabyte pagina:
DIT SPEL IS VOLLEDIG NEDERLANDSTALIG!!
en dan beweren ze dat die van hun Engels is? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat komt omdat er eerst tegen hun is gezegd dat het gewoon een engelstalige versie zou zijn. EA heeft de boel voorgelogen. Bij CD-express (ook dynabyte) wisten ze het ook pas later. Ze hebben toen een tijd aan de telefoon gezeten van hoe het zat. EA heeft gewoon gezegd "ja wij hebben het gewoon veranderd" en daar konden ze het mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuff

Stuff

*ploink*

Topicstarter
Guess what?! Mijn Engelse B&W is net binnen gekomen! woohoo. : )
(Besteld bij Amazon.co.uk - zie eerder in deze thread).

Ik ga hem nu ff installeren en spelen.. kewl kewl kewl. Ik ga later die 2 CDs wel vergelijken, nu eers ff spelen. : )

btw, in die country.txt:
UK
en-uk_eahelp.hlp

(heb je alleen niets aan, maar mensen vroegen er om). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Voor degene die nog tot 18 april willen wachten, je kunt namelijk b&w opsturen.
En dan krijg je de engels versie, neem ff contact op met EA, zie achtetkant boekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 23:33 schreef oVRoM het volgende:
Klote EA... Heb ik al eerder gehad, met SimCity 3000, wilde ik kopen, zag gelukkig net voor het afrekenen dat het een NL versie was... UK hadden ze niet :(
Is dan geen spraak enzo, maar nog steeds irritant
Maffe gozer ben jij, ik heb ook SC3000.. de NL versie jah, maar ja, moet je maar eens installeren:

NL
FA
DU
EN

en nog veeeheeel meer.. duzzja, enige verschil bij SC3000 tussen engels op de doos of NL op doos is gewoon de handleiding :P
verder wordt er in Europa dus 1 distributie met ENGELSE handleiding geleverd en 1 distributie met NL.. maar allemaal zelfde europese versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga wel lekker naar gameplay.co.uk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op vrijdag 06 april 2001 08:59 schreef Verstappen het volgende:
Goed nieuws, iemand op het planetblackandwhite forum heeft zelf een patch gemaakt, en zet ''m binnenkort online.

Zie hier:
http://www.forumplanet.com/planetblackandwhite/topic.asp?fid=1480&amp;tid=37201
Hij is uit, alleen doet de mirror het nu ff niet :( (overbelast :?)

hier is ie te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muggie
  • Laatst online: 12-10 10:05

Muggie

8 pm

Grr, die krijg ik hier dus niet erafgehaald. Iemand nog een HTTP site waartie op staat ?

PSN: mug_8pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

Je kan 18 April BW-nl ruilen voor BW-eng bij EA benelux.
Zie:
http://www.gamers.nl/nieuws/7410Geachte mevrouw/meneer,

Helaas is het niet mogelijk om Black & White in het Engels te spelen/installeren. U kunt echter als u een Engelse versie wilt uw Nederlandse cd-rom omruilen voor een Engelse.

Dit gaat als volgt:

U kunt vanaf 18 april uw Nederlandse cd-rom(alleen de cd-rom, de verpakking en de handleiding kunt u houden) van Black & White opsturen naar het onderstaande adres.
Daarbij moet u dan fl 1,60 aan postzegels bijvoegen. Zodra wij de Nederlandse cd-rom van u ontvangen hebben
krijgt u een Engelse versie van Black & White toegestuurd.

Stuur uw Nederlandse exemplaar naar:

Electronic Arts
o.v.v. Black & White
Boompjes 40
3011 XB Rotterdam

Wij hopen dat wij u hiermee voldoende hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Customer Service
Electronic Arts BeNeLux

Thy will see the light...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf 18 April kan je je Nederlandse versie hierheen sturen, en je krijgt dan een Engelse terug... :9
Geachte mevrouw/meneer,

Helaas is het niet mogelijk om Black & White in het Engels te spelen/installeren. U kunt echter als u een Engelse versie wilt uw Nederlandse cd-rom omruilen voor een Engelse.

Dit gaat als volgt:

U kunt vanaf 18 april uw Nederlandse cd-rom(alleen de cd-rom, de verpakking en de handleiding kunt u houden) van Black & White opsturen naar het onderstaande adres.
Daarbij moet u dan fl 1,60 aan postzegels bijvoegen. Zodra wij de Nederlandse cd-rom van u ontvangen hebben

Electronic Arts
o.v.v. Black & White
Boompjes 40
3011 XB Rotterdam

Met vriendelijke groet,

Customer Service
Electronic Arts BeNeLux
Goeie actie van EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Hmm, nog 9 dagen...wel een beetje lang, maar ja.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 09 april 2001 17:10 schreef 7th het volgende:
Je kan 18 April BW-nl ruilen voor BW-eng bij EA benelux.
Zie:
http://www.gamers.nl/nieuws/7410Geachte mevrouw/meneer,

Dit gaat als volgt:

Electronic Arts
o.v.v. Black & White
Boompjes 40
3011 XB Rotterdam

Met vriendelijke groet,

Customer Service
Electronic Arts BeNeLux
[eigenwijze ADSL Gebruiker mode]
cd terug sturen?? ja daaag lekker makkelijk zeker? ze maken maar een patch! ook al is ie 500 MB, zal mij dat wat boeie! maaruh ik gaat niet mn cd terug sturen, want die k*t PTT raakt em misschien kwijt, en wat nog erger is.. ik kan dan niet spelen! ik vind dat ze maar een patch moeten maken...
[/eigenwijze ADSL Gebruiker mode]

euh en dit adres dan??
Electronic Arts
o.v.v. Black & White
Boompjes 40
3011 XB Rotterdam

BOOMPJES 40?? bestaat dat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HmmZ wat ben ik dan toch blij dat ik de ISO heb! >:) Maar volgens mij is er ook wel een Optie om het in t engels te installen hoor. B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookstar
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-06-2016

Rookstar

Rookt niet....

Kan iemand verifieren of dat echt zo is? Boompjes 40 vind ik wel een beetje een ongeloofwaardig adres :P

Als dat zo is stuur ik mijn Nederlandse cd de 18e wel even op.

* Rookstar vind de Nederlandse stemmen niet slecht, maar heeft toch liever Engelse...

Gadgeteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Laatst online: 11-02-2024
Op maandag 09 april 2001 21:29 schreef Scizo het volgende:
HmmZ wat ben ik dan toch blij dat ik de ISO heb! >:) Maar volgens mij is er ook wel een Optie om het in t engels te installen hoor. B-)
Ja de ISO ruled! >:) Maar NO-WAY dat je de nederlandse versie in het engels kan installen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar volgens mij is er ook wel een Optie om het in t engels te installen hoor. B-)
Ik verbaas me erover wat voor mensen hier rondlopen zeg, damn... |:(

Wooow, echt verbazingwekkend dit. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Adres klopt..

Maar ik ga echt no way mijn cd opsturen.. Dat MOET aangetekend anders ben je hem kwijt. En dat kost 25 piek (gokje ;)).
Ik wil een patch, dit is geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Kom op zeg, kent niemand hier Rotterdam? Boompjes is gewoon een adres hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de nationale telefoongids geeft aan dat het klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiko
  • Laatst online: 16:29
Maar het staat alleen op die site.
Op de forums/site van Black&White, PlanetBlackandWhite,
Lionhead, eagames zie ik er niks van. ;(

5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
  • Laatst online: 13-10 22:52
Hey er is toch al een patch hiervoor.

ff zoeken hor..

| I've got permission to color outside the lines |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
Gevonden,

Klikken maar Dit is hem. Kan hem niet testen. Heb namelijk de engelse versie. (ISO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Op maandag 09 april 2001 23:33 schreef Genotix het volgende:
Gevonden,

Klikken maar Dit is hem. Kan hem niet testen. Heb namelijk de engelse versie. (ISO)
werkt!! :)

Echt handig die patch, tis ca. 87mb.
Maar die engelse stemmmen zijn toch echt een behoorlijke verbetering, vooral de villagers klinken een stuk minder irritant. Misschien laat ik ze nu niet allemaal opeten door m''n aapje. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 09 april 2001 23:33 schreef Genotix het volgende:
Gevonden,

Is nog een onofficiele patch maar ok. Ik kan hem alleen niet vinden. Via die link ga ik naar bwcenter.com en daar is ie niet te vinden of kijk ik erlangs ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muggie
  • Laatst online: 12-10 10:05

Muggie

8 pm

Die link werkt inderdaad niet :'(

PSN: mug_8pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
mm ik denk dat ze hem eraf hebben gepleurd, ik kan hem nu ook niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
iK HEB EEN ENGELSE VERSIE !!!!Doet het als een zonnetje. Geweldig....
Bestel dus gewoon ff voor 10 of 15 gulden zo''n engels ding en de hele discussie kan gesloten worden en iedereen kan lekker in het engels spelen. !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige mensen zijn zowel dom als eigenwijs |:(
Pagina: 1 2 3 Laatste