Op zaterdag 07 april 2001 14:51 schreef mbravenboer het volgende:
[..]
Het is volledig gericht op web-development. Dat is natuurlijk uitermate interessant, maar niet iedereen is hier mee bezig.
Dat is ook waar het in deze thread grotendeels overging, maar je hebt gelijk, niet iedereen is daar mee bezig en (voorlopig) wordt dat nog niet in de site opgenomen gezien het feit dat we eigenlijk gericht zijn op web-sites bouwen (web-constructie).
[..]
Java, C++, C, Smalltalk, Python, Perl, XML, Corba, C#, Visual Basic (

) enz enz.
Java --> Vind het zelf een vervelende taal, maar is wel interessant en ook rond web-sites nog goed te gebruiken als er iemand is die zoiets wil doen graag!
C/C++/C# --> zie onderaan reply.
Smalltalk--> Voor mij alleen van naam bekend, kan je het voor websites gebruiken, dan willen we dat graag behandelen, zoniet zie onderaan reply.
Python--> Als ik het goed heb is dat wel te gebruiken voor web-sites (server-side dan), als daar iemand voor is graag!
Perl--> Wordt al behandelt, staat onder CGI (misschien wat verwarrend, geef ik toe).
XML--> Dat moet absoluut op de site behandelt gaan worden.
Cobra--> Geen idee of het dat ook voor web-sites (server-side) te gebruik is, zo ja graag, zoniet zie onderaan reply.
Visual Basic--> zie onderaan reply
Uiteraard moet je niet proberen alles te behandelen wat je maar kan bedenken (zeker als de kennis niet in huis is), maar ik denk toch zeker dat er niet alleen aandacht moet worden besteed aan (server-side) web-development.
Kan ik me er in vinden, maarja dat was niet de oorspronkelijk opzet van de site, we zullen dit overleggen, omdat we zoveel mogelijk mensen willen aanspreken.