[BC3] Postbank gaat Siemens GSM''s weggeven !

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

als we toch bezig zijn over die telefoon :) ik wil er dus blauwe leds in laten bouwen is dat mogelijk ? heb het op mijn c35i wel weet alleen niet of dat ook dus voor de m35i kan lijkt me wel gaaf

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 19:28 schreef MrFreeman het volgende:
die hele telefoon is al blauw... waarom dan geen groene lichies? :)
omdat blauwe lichies echt heel mooi zijn heb ze op mijn c35i en ben er echt zeer tevreden over :)

edit:
spatie vergeten bij smile

Verwijderd

dat zie je toch allen in ut doonker... ik bedoel dan is ut egt mooi... maar ut kost ook weer een boel centjes en je hebt er nix aan.. maar ja das mijn mening... :)

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Maar is wel kewl! :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Shit, ik was de afgelopen dagen niet thuis, dus ik heb vanmiddag pas dat geld over kunnen maken naar die plusrekening. Hopelijk ben ik nog op tijd voor die telefoon en zijn ze die 500.000 stuks nog niet kwijt... ;(

#

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:25

Blauw

De Schreeuw

Nee, hoop ik ook :) Maar goed, gaat toch wel goedkomen? :P ?

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik hoorde dat het wel wat mee valt met het op=op.

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 19:46 schreef MrFreeman het volgende:
dat zie je toch allen in ut doonker... ik bedoel dan is ut egt mooi... maar ut kost ook weer een boel centjes en je hebt er nix aan.. maar ja das mijn mening... :)
naja telefoon is toch al gratis dus paar centjes voor ledjes heb ik er wel voor over :)

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Ut loopt idd niet zo hard, tenminste bij ons in de stad hebben ze er pas 10 gehad...

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 20:46 schreef Bobbert het volgende:
Ut loopt idd niet zo hard, tenminste bij ons in de stad hebben ze er pas 10 gehad...
en welke stad is dat?

• spok9
  • Laatst online: 29-12-2025

spok9

Groen...

Het lijkt wel of alleen de GoTters zijn geinterreseerd in die telefoons...

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op zondag 27 mei 2001 20:51 schreef mafiasven het volgende:

[..]

en welke stad is dat?
Zaltbommel :) Maar daar komen ook alle omliggende dorpen.

Hey zou jij die unlock software ook naar mij kunnen mailen? (bobbert_tweakersnet@hotmail.com)

Bedankt alvast :)

Verwijderd

Op maandag 28 mei 2001 12:31 schreef Bobbert het volgende:

[..]

Zaltbommel :) Maar daar komen ook alle omliggende dorpen.

Hey zou jij die unlock software ook naar mij kunnen mailen? (bobbert_tweakersnet@hotmail.com)

Bedankt alvast :)
veel gegadigden voor die software vertuur hem nu

Verwijderd

Wat heeft ut nu eigenlijk voor zin om je SIMlock dr af te halen? je kan dan tog alleen maar naar een ander abbo/provider??? of kan je dan ook meer dingen doen die je anders niet kan doen?

Verwijderd

Op maandag 28 mei 2001 15:42 schreef MrFreeman het volgende:
Wat heeft ut nu eigenlijk voor zin om je SIMlock dr af te halen? je kan dan tog alleen maar naar een ander abbo/provider??? of kan je dan ook meer dingen doen die je anders niet kan doen?
je maar je kan m bijvoorbeeld ook simlockvrij verkopen >:)

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2025
Op maandag 28 mei 2001 13:37 schreef mafiasven het volgende:

[..]

veel gegadigden voor die software vertuur hem nu
Zou je hem ook naar mlaan@chello.nl willen sturen?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Gaat dat dan zó makkelijk, het unlocken van een sim? Je hebt toch ook een speciale-kabel nodig?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Zou je hem ook naar mij kunnen sturen?

slizer@simplemusic.net

dankjewel

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-12-2025
hmm dat unlocken zal wel alleen met kabel gaan, want: geen infra rood ???

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

Verwijderd

gaat idd met kabel jah :)

Verwijderd

Hahaha lekkere actie man ik krijg 6x de M35i !!! Lachen lekker verkopen denk ik maar niet dat ze na deze actie nog wat waard zijn :D, maar ja 50 piek wil men er wel voor geven toch en dan heb ik weer 300 ballen verdient >:) dank u postbank :D

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:50
vind ik een heel goed plan gijs...

mijn mail adres staat altijd open :P;)

• actieman
Op maandag 28 mei 2001 21:16 schreef crazy_gijs het volgende:
Hahaha lekkere actie man ...
niet grappig :(

Verwijderd

Hahaha lekkere actie man ik krijg 6x de M35i !!! Lachen lekker verkopen denk ik maar niet dat ze na deze actie nog wat waard zijn :D, maar ja 50 piek wil men er wel voor geven toch en dan heb ik weer 300 ballen verdient >:) dank u postbank :D
100 piek kun je ze ook wel kwijt hijs geunlocked he dus hou daar dan rekening meej met de prijs >:) (tenminste als je m unlocked)

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik moet echt een datakabel hebben! :)

* jelmervos wil geen Telfort. :)

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op maandag 28 mei 2001 22:35 schreef jelmervos het volgende:
* jelmervos wil geen Telfort. :)
Niets tegen telfort he! Ik heb een abonnement van telfort en ben best tevre aangezien de normale prijs 80 piek per maand is en ik 30 piek per maand betaal dus lekker veel bellen voor heel weinig geld. En de enige plaats waar ik geen bereik heb is in de plee...nou en daar ben ik blij mee :)

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op maandag 28 mei 2001 23:00 schreef Bobbert het volgende:

[..]

En de enige plaats waar ik geen bereik heb is in de plee...nou en daar ben ik blij mee :)
Kijk, en daar gaat het me om! >:)

Nee, het bereik hier in het hoge noorden is niet optimaal. Maar ik zie wel even hoe het gaat.

Verwijderd

Kun je met die M35 je E-mail (hotmail enzo) checken ? :)

edit:
ik schreef ik dacht dat het om de S35 ging> maar mijn vraag geld nog steeds ;)

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op maandag 28 mei 2001 23:21 schreef BAZZA het volgende:
Kun je met die S35 je E-mail (hotmail enzo) checken ? :)
Er zijn toch wel van die email2sms systemen? Misschien kun je die gebruiken. :)

• hobbeldebobbel
  • Laatst online: 15-02-2023

hobbeldebobbel

tjop tjop

Op maandag 28 mei 2001 23:00 schreef Bobbert het volgende:

[..]

Niets tegen telfort he! Ik heb een abonnement van telfort en ben best tevre aangezien de normale prijs 80 piek per maand is en ik 30 piek per maand betaal dus lekker veel bellen voor heel weinig geld. En de enige plaats waar ik geen bereik heb is in de plee...nou en daar ben ik blij mee :)
Telfort is royaal cool, ik woon hier in het zuiden en heb hem gewoon ingesteld dat ik altijd op libertel bel, libertel heeft overal ontvangst, ik dus ook !!! :) :)

hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2025

ALH

Ik wil er wel 1 van je overnemen, met/zonder kaart maakt niet uit.
Simlock maakt ook niet uit, mail me maar :)

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

Op dinsdag 29 mei 2001 08:12 schreef ALH het volgende:

[..]

Ik wil er wel 1 van je overnemen, met/zonder kaart maakt niet uit.
Simlock maakt ook niet uit, mail me maar :)
word al lekkere handel in dit topic ;) waarom bestel je hem zelf niet gewoon bij de postbank of is dat teveel moeite ?

• BC3 Victim
Hmmm. Ik heb deze week net totaal onwetend mijn vakantiegeld op mijn plusrekening gedumpt. Ik ben benieuwd of ik iets krijg.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op dinsdag 29 mei 2001 10:07 schreef mafiasven het volgende:

[..]

word al lekkere handel in dit topic ;) waarom bestel je hem zelf niet gewoon bij de postbank of is dat teveel moeite ?
Nou, tot nu toe is de postbank alles te veel moeite. Had een aantal vragen en een opmerking over een foutje in hun faq, en ik krijg na 2 dagen gewoon het ene bullshit antwoord terug na het andere.
Ik heb eigenlijk besloten mijn rekening bij hun gewoon op te zeggen, omdat zelfs een 2 jarige nog beter antwoord kan geven.
De vraag is alleen wat wel een goede bank is en wat er dan ook nog een beetje in de buurt zit.

Verwijderd

Op dinsdag 29 mei 2001 10:15 schreef Mrieke het volgende:

[..]

Nou, tot nu toe is de postbank alles te veel moeite. Had een aantal vragen en een opmerking over een foutje in hun faq, en ik krijg na 2 dagen gewoon het ene bullshit antwoord terug na het andere.
Ik heb eigenlijk besloten mijn rekening bij hun gewoon op te zeggen, omdat zelfs een 2 jarige nog beter antwoord kan geven.
De vraag is alleen wat wel een goede bank is en wat er dan ook nog een beetje in de buurt zit.
dat is idd wel minder maar ze zitten denk ik ook niet bepaald op dit moment te wachten op van dat soort opmerkingen..

Verwijderd

Op dinsdag 29 mei 2001 11:03 schreef DocMac het volgende:
Hmmm. Ik heb deze week net totaal onwetend mijn vakantiegeld op mijn plusrekening gedumpt. Ik ben benieuwd of ik iets krijg.
als het 1000 gulden of meer was ligt er misschien iets over 4 weken in je schoen :)

• CrusaderNoR
  • Laatst online: 29-12-2025
Op dinsdag 29 mei 2001 11:03 schreef DocMac het volgende:
Had je wel ff die coupon moeten invullen, anders krijg je niks :+

Verwijderd

kan iemand mij even een bevestiging geven an de kleur m.b.v. een foto want op de postbank site staan alleen de grijze uitvoeringen en ze zijn blauw toch???

Verwijderd

kan ik btw gewoon mijn telfort abbo sim erin ketsen?

Verwijderd

Op dinsdag 29 mei 2001 11:59 schreef Sickness het volgende:
kan iemand mij even een bevestiging geven an de kleur m.b.v. een foto want op de postbank site staan alleen de grijze uitvoeringen en ze zijn blauw toch???
de kleur is idd blauw als je de reclame van de postbank bekijkt zie je ook dat die blauw is..
Op dinsdag 29 mei 2001 12:00 schreef Sickness het volgende:
dat ligt eraan hoe de telefoons gelockt zijn.. dat merk je gauw genoeg anders moet je m unlocken dan kan het wel :)

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:10
Op dinsdag 29 mei 2001 00:05 schreef hobbeldebobbel het volgende:

Telfort is royaal cool, ik woon hier in het zuiden en heb hem gewoon ingesteld dat ik altijd op libertel bel, libertel heeft overal ontvangst, ik dus ook !!! :) :)
Binnkort niet meer:
De overeenkomst met Libertel wordt regio na regio opgezegd. Dit betekent voor u als klant, dat in de gebieden waar u nu ook soms via Libertel belt (waar de naam Libertel op uw scherm verschijnt), u voortaan alleen via Telfort kunt bellen. Mocht u uw telefoon standaard hebben ingesteld op het Libertel-netwerk, dan verzoeken wij u per heden het Telfort-netwerk te kiezen.
Hoewel wij uiteraard alles in het werk stellen om deze overgang vlekkeloos te laten verlopen, is het mogelijk dat u hiervan tijdelijk enige hinder kunt ondervinden. Wij proberen dit tot het uiterste minimum te beperken.

Telfort werkt continu aan het verder uitbouwen van haar netwerk. Alleen al het afgelopen jaar heeft Telfort haar zendmasten verdubbeld. Meer dan 97% van de Nederlandse populatie heeft Telfort dekking. Hiermee biedt Telfort een landelijk dekkend netwerk dat gelijkwaardig is aan alle andere aanbieders. Eind juni zal naar verwachting 98.9% van de bevolking Telfort dekking hebben.

Zie: http://www.telfort.nl/clusterindex.jsp?Node_ID=59

• VHware
Op dinsdag 29 mei 2001 12:00 schreef Sickness het volgende:
Bij Telfort prepaid GSMs kan je gewoon ook abbo''s in zetten ja.

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op dinsdag 29 mei 2001 12:09 schreef VHware het volgende:

[..]

Bij Telfort prepaid GSMs kan je gewoon ook abbo''s in zetten ja.
Je weet niet wat voor simlock erop zit, dat kan een providersimlock opzitten zodat je dus alles van Telfort er in kan zetten maar er kan ook een simlock voor de sim op zitten zodat alleen deze sim er maar in kan, en mij lijkt het laatste het meest waarschijnlijke.

• VHware
Op dinsdag 29 mei 2001 12:13 schreef Bobbert het volgende:

[..]

Je weet niet wat voor simlock erop zit, dat kan een providersimlock opzitten zodat je dus alles van Telfort er in kan zetten maar er kan ook een simlock voor de sim op zitten zodat alleen deze sim er maar in kan, en mij lijkt het laatste het meest waarschijnlijke.
Heb verschillende Telfort prepaid dingen gehad en daar kon het allemaal bij. Stond dacht ik zelfs ergens op de site van Telfort ook kan ik me vaag herinneren.

Verwijderd

Op dinsdag 29 mei 2001 11:52 schreef CrusaderNoRemorse het volgende:

[..]

Had je wel ff die coupon moeten invullen, anders krijg je niks :+
Volgens mij krijg je hem wel gewoon, want ik ben naar het postkantoor gegaan en 1000 piek op me plusrekening gezet. Hij vroeg wel of ik voor de tel. ging maar heb verder niks ingevuld. Hij heeft volgens mij ook niks ingevuld.

• Prulleman
  • Laatst online: 23:34
Ik weet niet hoe het met siemens zit maar als je een nokia unlockt moet je wel uitkijken dat je de goede unlock software hebt bij je telefoon software....

Er zijn genoeg mensen die hun 3210 helemaal op slot hebben gegooid met "oude software".

Ik zou dus niet te overhaast een een of ander unlock proggie gebruiken.

Er is f 1000,- van mijn rekening afgescreven vandaag!!!

Ik denk dat ik een van de eerste ben (8>
(via dat internet formuliertje overgemaakt btw)

Strava

Verwijderd

Op dinsdag 29 mei 2001 12:28 schreef Prulleman het volgende:
Ik weet niet hoe het met siemens zit maar als je een nokia unlockt moet je wel uitkijken dat je de goede unlock software hebt bij je telefoon software....

Er zijn genoeg mensen die hun 3210 helemaal op slot hebben gegooid met "oude software".

Ik zou dus niet te overhaast een een of ander unlock proggie gebruiken.

Er is f 1000,- van mijn rekening afgescreven vandaag!!!

Ik denk dat ik een van de eerste ben (8>
(via dat internet formuliertje overgemaakt btw)
bij mij istie allang eraf maar had via postkantoor gedaan ;)

over die software heb me c35i geunlocked lukte in 1x bij vriend van me ging het wat moeilijker maar toen heb ik alle software versies uitgeprobeerd en lukte het uiteindelijk ook :)

• actieman
* actieman heeft ook wel interesse in die unlock software, icq/mail me ff plz :)

• BC3 Victim
Ik heb hem ook "besteld" en het 1e wat ik doe is unlocken. Voor de gene die hem al hebben....wel die telfort kaart activeren BINNEN 8 WEKEN anders wordt er 300 piek alsnog van je rekening afgehaald.
En die siemens M35-ers zijn heel makkelijk te unlocken, en een providerlock zal er niet op zitten wel een "gewoon" simlock. *D

Verwijderd

dat verw8 ik dus ook unlocken duurt maar 2 minuutjes >:)

• djmartyn
  • Laatst online: 13-12-2025
Vandaag is bij mij de 1000 piek afgeboekt. Ik had het formuliertje vorige week maandagochtend op internet ingevuld.

Is het misschien een idee een nieuwe thread te starten wanneer de eerste z''n telefoon binnen heeft? Dan kunnen de ervaringen mbt het unlocken uitgewisseld worden.

Verwijderd

Lijkt me handig id, moet wel de eerste z''n telefoon binnen hebben. :)

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:50
maruh, als iemand zo''n ding overheeft... :D

Verwijderd

gewoon in deze plaatsen tegen die tijd openen we wel een nieuwe :)

Verwijderd

Wjken we niet af van ut (legale) onderwerp over de postbank die gratis gsm''s weg gaat geven naar het (illegale) onderwerp hoe je ut best en snelst je simlock draf ken mieteren?

Maar vanochtend (vanacht) is ook bij mij de 1000,- dr af geschreven. Had woensdag ut formulier op de bus gedaan... Wij verw88 hier thuis drie van die dingetjes...

K d8 dak al veel te laat was maar blijkbaar heeft de helft ut zo''n beetje vandaag PAS afgeschreven gehad (vage zin :? :) )

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Dus zodra iemand dat ding (als eerste) binnen heeft, dat post ie hier ff een reply. Ben ik benieuwd hoelang het duurt voordat die van mij binnen is. Ik heb op dinsdag (22 mei) die 1000 piek laten overmaken.

Verwijderd

ik heb et gistere gedaan wat is btw het verschil tussen een provider- en een sim- lock??

Verwijderd

:)

Verwijderd

nou ze hebben mij wijsgemaakt 1 per rekening dus rekening is ook klant ;)

Verwijderd

Op dinsdag 29 mei 2001 17:56 schreef Sickness het volgende:
ik heb et gistere gedaan wat is btw het verschil tussen een provider- en een sim- lock??
moet je ff hiervoor zoeken daar staat t ergens op pagina 5 of 6 d8 ik :) ja mensen we moeten het wel beetje ontopic houden teveel gepraat over de lock van de telfort telefoon en hij gaat denk ik dicht :)

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Vandaag nog 1 besteld op het postkantoor, en meteen gevraagd of ze al op waren, en volgens die vent staan ze rechtstreeks in verbinding met het hoofdkantoor dus elke aanvraag die binnenkomt wordt getelt en als ze bij de 500.000 zijn (zoveel hebben ze er) dan kun je er geen meer aanvragen, dus heb je hem aangevraagd dan krijg je er zowiezo 1!!!!

ps. vandaag was m''n 4de die ik bestelde :D

• BC3 Victim
Ik zag dit topic en ik dacht ik moet me even registreren.

>>>>>>>>MAFIASVEN<<<<<<<<<<

Mafiasven zou je aub aub die software voor de m35 naar mij kunnen mailen? Ik zou je zeer dankbaar zijn!!!
rosaliesimmons@place.to

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op dinsdag 29 mei 2001 19:09 schreef Rosalie het volgende:

Mafiasven zou je aub aub die software voor de m35 naar mij kunnen mailen? Ik zou je zeer dankbaar zijn!!!
rosaliesimmons@place.to
Dat zou toch niet meer?

• AtHomer
  • Niet online
Op dinsdag 29 mei 2001 18:56 schreef Bobbert het volgende:
...
ps. vandaag was m''n 4de die ik bestelde :D
Heeft het nut om zoveel rekeningen bij de Postbank te hebben :? Lijkt me nogal onhandig eigenlijk... Behalve nu dan ;) .

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op dinsdag 29 mei 2001 19:18 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Heeft het nut om zoveel rekeningen bij de Postbank te hebben :? Lijkt me nogal onhandig eigenlijk... Behalve nu dan ;) .
Euhm wat dacht je van ik 1 ma 1 pa 1 en zusje 1??????

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik hoorde van een gast van de Postbank dat het ongeveer 7 weken duurt voordat je die GSM hebt. Weet iemand of dit 100% klopt?

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op dinsdag 29 mei 2001 17:50 schreef jelmervos het volgende:
Dus zodra iemand dat ding (als eerste) binnen heeft, dat post ie hier ff een reply. Ben ik benieuwd hoelang het duurt voordat die van mij binnen is. Ik heb op dinsdag (22 mei) die 1000 piek laten overmaken.
Ik op woensdag ochtend en gisteren en vandaag.
Ze stoppen toch op 19 juni met die actie? Dan zullen ze wel komen denk ik. Maargoed post maar als je ze hebt en dan ook met je ervaring erbij op gebied van... ;)

• AtHomer
  • Niet online
Op dinsdag 29 mei 2001 20:06 schreef Bobbert het volgende:

[..]

Euhm wat dacht je van ik 1 ma 1 pa 1 en zusje 1??????
Ja ok, dan snap ik het. Er stond ps. vandaag was m''n 4de die ik bestelde , vandaar de onduidelijkheid :) .

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op dinsdag 29 mei 2001 20:13 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Ja ok, dan snap ik het. Er stond ps. vandaag was m''n 4de die ik bestelde , vandaar de onduidelijkheid :) .
Ze zijn ook allemaal voor mij :) hebben allemaal al een gsm dus ik ff gezorgt dat ze voor mij zo''n ding besteld hebben, vriend van mij wilde er al 1 kopen zei die :)

• te(X)en
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

(jarig!)
Ja ok, dan kan het wel, want er staat ergens in de voorwaarden dat er maar 1 telefoon per klant wordt verstrekt.

Hoe zit het trouwens met een zgn. ''en/of'' rekening? Die hebben mn ouders namelijk, hebben ook beide zo''n formuliertje ingevuld. Ben benieuwd, zal wel niet denk ik.

En met zo''n easy blue rekening? Volgens de voorwaarden kan het niet, maar als je dat formulier op postbank.nl invult zegt hij niet dat het niet kan en ook bij de girofoon vraagt hij gewoon of je mee wilt doen aan de actie...

• supershoe
  • Niet online
Op dinsdag 29 mei 2001 20:25 schreef te(X)en het volgende:
En met zo''n easy blue rekening? Volgens de voorwaarden kan het niet, maar als je dat formulier op postbank.nl invult zegt hij niet dat het niet kan en ook bij de girofoon vraagt hij gewoon of je mee wilt doen aan de actie...
M''n zusje heeft easyblue volgensmij....want die is nog geen 18. En die is ook gewoon naar het postkantoor geweest en pinpas door dat ding gehaald. Nog geen problemen.

Het zal allemaal wel duidelijk worden als we onze telefoons ontvangen.

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

Verwijderd

Op dinsdag 29 mei 2001 19:09 schreef Rosalie het volgende:

rosaliesimmons@place.to
Op dinsdag 29 mei 2001 19:16 schreef jelmervos het volgende:

[..]

Dat zou toch niet meer?
nou ik heb t gemaild.. :) maar ik zet me icq uin erbij dan moet je me maar ff contacten @ icq liever buiten got om :)

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 26-12-2025
Ik heb nu een Siemens C25 Prepaid van Telfort, kan ik dan gewoon die sim van die C25 in die M35 stoppen nadat ik die dingen heb gedaan die moeten om dat telefoontje te houden ?? :)

Verwijderd

Op dinsdag 29 mei 2001 20:25 schreef te(X)en het volgende:
Ja ok, dan kan het wel, want er staat ergens in de voorwaarden dat er maar 1 telefoon per klant wordt verstrekt.

Hoe zit het trouwens met een zgn. ''en/of'' rekening? Die hebben mn ouders namelijk, hebben ook beide zo''n formuliertje ingevuld. Ben benieuwd, zal wel niet denk ik.

niet 1 per klant maar gewoon 1 per rekening nummer :)

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op dinsdag 29 mei 2001 20:30 schreef supershoe het volgende:

[..]

M''n zusje heeft easyblue volgensmij....want die is nog geen 18. En die is ook gewoon naar het postkantoor geweest en pinpas door dat ding gehaald. Nog geen problemen.

Het zal allemaal wel duidelijk worden als we onze telefoons ontvangen.
Ik heb ook easy bleu, gewoon even de postbank gebeld en gevraagd of het daarmee ook kon: "Jahoor meneer kan ook!"
Ook meteen even gevraagd hoe je het moest doen als je geen 1000 piek meer kon storten maar er al wel meer dan 1000 piek op je spaar rekening stond. Ja zegt ze je moet eigenlijk 1000 gulden nieuw storten. Toen zei ik van en als ik het nou eens heen en weer stort van de spaar naar de gewoon...
Dat is niet de bedoeling maar we kunnen het niet controleren zegt ze. oke dan weet ik genoeg :) heen en weer geschreven dus!

• te(X)en
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

(jarig!)
Op dinsdag 29 mei 2001 20:42 schreef mafiasven het volgende:

[..]

niet 1 per klant maar gewoon 1 per rekening nummer :)
uit de Postbank folder
De Postbank heeft deze zomer meerdere acties met de Siemens M35i. Per Postbankklant kan echter slechts een toestel verstrekt worden
Op dinsdag 29 mei 2001 20:53 schreef Bobbert het volgende:

[..]

Ik heb ook easy bleu, gewoon even de postbank gebeld en gevraagd of het daarmee ook kon: "Jahoor meneer kan ook!"
Vaag... mn zusje heeft ook gebeld en toen vertelden ze dat het niet kon (wel gewoon gedaan natuurlijk, je moet eigenwijs blijven :P).

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op dinsdag 29 mei 2001 20:58 schreef te(X)en het volgende:
Vaag... mn zusje heeft ook gebeld en toen vertelden ze dat het niet kon (wel gewoon gedaan natuurlijk, je moet eigenwijs blijven :P).
Ach ja misschien domme mensen dan daaro?
Ik heb ook op postkantoor gewoon gedaan, daar zullen ze het toch wel weten?

Verwijderd

Op dinsdag 29 mei 2001 21:49 schreef Bobbert het volgende:

[..]

Ach ja misschien domme mensen dan daaro?
Ik heb ook op postkantoor gewoon gedaan, daar zullen ze het toch wel weten?
jeps was bij mij ook postkantoor zijn ze veel aardiger dan die rare klantenservice

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op dinsdag 29 mei 2001 21:53 schreef Sir_Killalot het volgende:
Ik heb nu een Siemens C25 Prepaid van Telfort, kan ik dan gewoon die sim van die C25 in die M35 stoppen nadat ik die dingen heb gedaan die moeten om dat telefoontje te houden ?? :)
jep, ff eerst met 25 piek opwaarderen en dan unlocken dan kan het wel ja :)
(als je geluk hebt zit er een providerssimlock op en dan hoeft hij niet ge-unlockt te worden)(maar dat zal wel niet)

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Kewl :) Maar wel duur!

• BC3 Victim
Op dinsdag 29 mei 2001 21:58 schreef Bobbert het volgende:

[..]

jep, ff eerst met 25 piek opwaarderen en dan unlocken dan kan het wel ja :)
(als je geluk hebt zit er een providerssimlock op en dan hoeft hij niet ge-unlockt te worden)(maar dat zal wel niet)
Bij telfort kan je altijd de simkaarten verwisselen en ze werken nog ook (doh) *D

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op dinsdag 29 mei 2001 22:06 schreef Famoso het volgende:

[..]

Bij telfort kan je altijd de simkaarten verwisselen en ze werken nog ook (doh) *D
Dat zal ik dan vannavond eens proberen:
ik heb abon van telfort en simlockvrije tel en zusje heeft m35i gelockt met prepaid van telfort.

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op dinsdag 29 mei 2001 22:21 schreef jelmervos het volgende:
Ik hoorde van een gast van de Postbank dat het ongeveer 7 weken duurt voordat je die GSM hebt. Weet iemand of dit 100% klopt?
Toen ik er gister was zeiden ze nog 3 a 4 weken..... kweet ook nie.

Verwijderd

Op dinsdag 29 mei 2001 22:25 schreef Bobbert het volgende:

[..]

Toen ik er gister was zeiden ze nog 3 a 4 weken..... kweet ook nie.
3 a 4 weken.. langer dan 7 weken kan het niet zijn want je moet m voor de 8e week hebben geactiveert dus je hebt 4 weken de tijd na die 4 weken dat je hem hebt ontvangen

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 26-12-2025
Op dinsdag 29 mei 2001 22:14 schreef Bobbert het volgende:

[..]

Dat zal ik dan vannavond eens proberen:
ik heb abon van telfort en simlockvrije tel en zusje heeft m35i gelockt met prepaid van telfort.
Ja kan wel gewoon de sim''s van 2 telfort prepaids wisselen.. :)

• VHware
Wat ook makkelijk is, is dat Telfort pre-paid tegenwoordig standaard in het buitenland werkt:

Wanneer u als Telfort Pre-Paid klant in het buitenland bent, kunt u nu vanaf 22 mei 2001 zonder u aan te melden en zonder achteraf verrast te worden door een rekening bellen en gebeld worden in het buitenland. De kosten worden gewoon van uw beltegoed afgeschreven.

Dit werkt met een zogenaamde terugbel code. Dit houdt in dat u, wanneer u wilt bellen in het buitenland, de code *123* moet intoetsen voor het nummer dat u wilt bellen.

Stel, u bent in het buitenland en u wilt het nummer 06-16462823 in Nederland bellen. Toets dan: *123*+31616462823# waarbij *123* staat voor de terugbel code en +31 voor de landencode van het land waar u heen wilt bellen, in dit geval Nederland. Druk dan op het groene hoorntje. De verbinding wordt tot stand gebracht.

tarieven: http://www.telfort.nl/images/pak&belbuitenland.pdf
Pagina: 1 2 3 4 Laatste