• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Topicstarter
Als je minimaal 1000 piek op je + rekening pleurt. Ik was vadaag aan het werk bij de Postbank hoofkantoor in A''dam en daar vertelde iemand dat verhaal. De actie gaat over een paar weken beginnen.

De GSM zal een prepay kaart hebben (telfort) en je kan er direct mee betalen, zelfs zo snel dat de bijboeking bij de ander direct op te vragen is. Ook zijn er functies om realtime je rekeningsaldo op te vragen en nog meer "girotel" funties.

Wat ik begrepen heb gaat het om een S35.....

In het kader van de vakantiegeld aan het einde van de maand misschien een idee..

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Als het waar is is het een kewl idee!

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08-2025
Op donderdag 03 mei 2001 20:28 schreef jelmervos het volgende:
Als het waar is is het geen s35... Lijkt me een beetje teveel van het goede. :?

Verder vind ik de Postbank bagger, dus ik hoef er geen (heb um trouwens ook al...) ;)

.... Ik weet het ook niet

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:03
Dat is inderdaad een leuk idee!
Je pleurt ff je vakantiegeld op je plus rekening en een dag later haal je het er weer vanaf :)

- NAC Breda -

Verwijderd

Is wel leuk Postbank wil kijken wat de respons isloopt het goed,dan gaan ze hun eigen telecom bedrijf beginnen(zie virgin in Engeland)Zonder licentie?? Ja, kunnen ze gewoon huren

• Metalium-220
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

hey dat is wel kewl

ik heb alleen geen 1000 piek :(

Verwijderd

Lenen? :? :P

• Metalium-220
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Op donderdag 03 mei 2001 23:45 schreef mxstrAEm het volgende:
Lenen? :? :P
neuh, schulden heb ik ook genoeg ;)

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-12-2025
Al enige weken bekend.

Het is geen S35, maar een Siemens M35i.

Telfort heeft -geloof het of niet- 500.000 van die dingen besteld.

Worden inderdaad gratis weggeven met beltegoed als je minimaal 1000 gulden overmaakt een een van hun spaar/beleggings rekeningen of verzekerings polissen.

Leuk dus!
Goede GSM, na de 8210 en SL45 heb ik hem nu en ben er zeer tevreden over! heerlijke stevig ding!

American Express vraagbaak

• mbvisiontt
  • Laatst online: 19-08-2025
Goede GSM, na de 8210 en SL45 heb ik hem nu en ben er zeer tevreden over! heerlijke stevig ding!
Aaaaaaarggghhhh... Jij doet de sl45 weg voor een simpele m35?! Damn, hoe krijg je zo''n idee voor elkaar, dat vind ik knap! |:(

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

vraagje die spaarrekening staat die vast voor een bepaalde periode anders stort ik er ook wel 1000,- op >:)

Verwijderd

Onderstaande info stond op de website van de postbank

Postbank introduceert mobiel bankieren!

Postbank, Telfort en Genie* zijn een samenwerking aangegaan om in mei dit jaar mobiel bankieren op grote schaal aan te kunnen bieden.
Postbankklanten kunnen daardoor binnen enkele maanden via een WAP telefoon 24 uur per dag, 7 dagen per week hun real-time saldo opvragen, betalingen verrichten naar bank- en Girorekening en effecteninformatie ontvangen.

Deze zomer stelt de Postbank van 21 mei tot en met 18 juni een gratis prepaid WAP-telefoon beschikbaar aan klanten die meedoen aan de actie in deze periode.

De klant ontvangt de unieke, prepaid, Siemens M35i**, waarmee hij/zij:

mobiel kan bankieren bij de Postbank
kan bellen en gebeld worden via Telfort
informatie en fundiensten via de Genie portal kan ontvangen
direct zijn/haar beltegoed opwaarderen vanaf de Girorekening: opwaardeerkaarten zijn niet meer nodig!
Op dit moment is dit de enige informatie die voor handen is. Wanneer u belt naar de Postbank of een email stuurt, zult u dan ook exact dezelfde informatie ontvangen. Klanten worden ten tijde van de actie (vanaf 21 mei) uitgebreid geïnformeerd via diverse media. Via het internet zal informatie als eerste beschikbaar zijn. Wellicht al in de week voordat de acties gaan lopen. Wij raden u aan om dan voor meer informatie weer naar www.postbank.nl te gaan.

Tot slot: de voorraad mobiele telefoons is groot. Maar gezien het unieke aanbod, wordt toch de regel op = op gehanteerd. Reageer daarom zo snel mogelijk vanaf 21 mei.

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 11:26 schreef js962 het volgende:
Onderstaande info stond op de website van de postbank

Postbank introduceert mobiel bankieren!

Postbank, Telfort en Genie* zijn een samenwerking aangegaan om in mei dit jaar mobiel bankieren op grote schaal aan te kunnen bieden.
Postbankklanten kunnen daardoor binnen enkele maanden via een WAP telefoon 24 uur per dag, 7 dagen per week hun real-time saldo opvragen, betalingen verrichten naar bank- en Girorekening en effecteninformatie ontvangen.

Deze zomer stelt de Postbank van 21 mei tot en met 18 juni een gratis prepaid WAP-telefoon beschikbaar aan klanten die meedoen aan de actie in deze periode.

De klant ontvangt de unieke, prepaid, Siemens M35i**, waarmee hij/zij:

mobiel kan bankieren bij de Postbank
kan bellen en gebeld worden via Telfort
informatie en fundiensten via de Genie portal kan ontvangen
direct zijn/haar beltegoed opwaarderen vanaf de Girorekening: opwaardeerkaarten zijn niet meer nodig!
Op dit moment is dit de enige informatie die voor handen is. Wanneer u belt naar de Postbank of een email stuurt, zult u dan ook exact dezelfde informatie ontvangen. Klanten worden ten tijde van de actie (vanaf 21 mei) uitgebreid geïnformeerd via diverse media. Via het internet zal informatie als eerste beschikbaar zijn. Wellicht al in de week voordat de acties gaan lopen. Wij raden u aan om dan voor meer informatie weer naar www.postbank.nl te gaan.

Tot slot: de voorraad mobiele telefoons is groot. Maar gezien het unieke aanbod, wordt toch de regel op = op gehanteerd. Reageer daarom zo snel mogelijk vanaf 21 mei.
lekker vaag dus totaal geen voorwaarden ofzo

Verwijderd

Verplicht gebruik maken van hun dienst(en) zou een onplezierige voorwaarde zijn

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 12:08 schreef mxstrAEm het volgende:
Verplicht gebruik maken van hun dienst(en) zou een onplezierige voorwaarde zijn
ja maar wat willen ze doen als jij een tijdje niet telebankiert komen ze dan met een ME busje voor de deur staan ofzo ?

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 12:47 schreef mafiasven het volgende:

[..]

ja maar wat willen ze doen als jij een tijdje niet telebankiert komen ze dan met een ME busje voor de deur staan ofzo ?
Ik denk het wel :P

Misschien moet je elke maand geld storten op je rekening Afbeeldingslocatie: http://www.telcell.nl/smileys/deal.gif, waarna je het 1 jaar lang niet ervan af kan halen en je grote kans hebt het te verliezen, omdat het een beleggingsfonds is.
Misschien moet je verplicht telebankieren, of je het doet is hun zorg niet, maar je moet wel elke maand dokken voor de mogelijkheid tot gebruik van service, snap je? :7

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen wat voor soort rekening je hier precies voor moet hebben?

Ik heb nu zo''n Easy Blue rekening die slaapt, maar ik heb nog wel ergens 1000 gulden liggen en een nieuwe rekening openen voor een M35i doe ik ook wel. :9

• Fault
  • Laatst online: 16:19
Dit stond inderdaad al een tijdje in het ING krantje. Hoop dat niet gelijk half Nederland de eerste dag van inschrijving mee gaat doen aan deze actie, dan heb ik er namelijk geen kans meer op :D

Verwijderd

Jullie moeten begrijpen dat de postbank niet zomaar een gsm gaat weggeven voor het storten van 1000,- op een bankrekening.

Ik ben bijna zeker dat je wordt verplicht elke maand 1000,- te storten op je bankrekening, gedurende 1 jaar.

Wacht de voorwaarden maar af, NIETS IS GRATIS!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-11-2025

freddifish

schnappi !

Op vrijdag 04 mei 2001 17:34 schreef mxstrAEm het volgende:
Jullie moeten begrijpen dat de postbank niet zomaar een gsm gaat weggeven voor het storten van 1000,- op een bankrekening.

Ik ben bijna zeker dat je wordt verplicht elke maand 1000,- te storten op je bankrekening, gedurende 1 jaar.
no problemo >:) en stort het gewoon ook elke maand weer terug ..

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Elke maand 1000 piek storten lijkt me een beetje overdreven.

Ik kan de actie trouwens niet zo 123 vinden op de postbank site, of kijk ik nou verkeerd :?

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 19:10 schreef T het volgende:
Elke maand 1000 piek storten lijkt me een beetje overdreven.

Ik kan de actie trouwens niet zo 123 vinden op de postbank site, of kijk ik nou verkeerd :?
1. lijkt me ook overdreven dat de postbank duizenden gratis gsm''s gaat weggeven

2."Via het internet zal informatie als eerste beschikbaar zijn. Wellicht al in de week voordat de acties gaan lopen. Wij raden u aan om dan voor meer informatie weer naar www.postbank.nl te gaan."

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 17:40 schreef freddifish het volgende:

[..]

no problemo >:) en stort het gewoon ook elke maand weer terug ..
Tja en dan staat de ME voor je deur :?
Hoe wil je het in godsnaam terug laten storten? Je ondertekent toch het kontrakt, waarin staat dat je het geld gedurende 1 jaar niet mag aanraken/opnemen/overmaken/tellen niet eens ruiken?

by the way: ik zeg niet dat het 1000,- zal zijn, ik zeg alleen...wacht de voorwaarden maar af, maar zoeits dergelijks kunnen jullie verwachten.

• Rejgun
  • Laatst online: 30-12-2025

Rejgun

Leven is Bier drinken

(jarig!)
Bij de Rabobank is dit verhaal van de Postbank ook bekend.

Dit wordt gedaan omdat de postbank momenteel een zeer laag marktaandeel heeft wat de spaarrekeningen betreft.

de voorwaarden zijn mij niet bekend.
Maar wat dan nog als ze zeggen dat je maandelijks moet storten?? de telfoon heb je al, so what!! een deurwaarder?? echt niet, weet je wat dat kost??

Audi: Vorsprung durch Technik

• Stinger_Ventura
  • Laatst online: 31-12-2025
Op vrijdag 04 mei 2001 10:04 schreef mbvisiontt het volgende:

[..]

Aaaaaaarggghhhh... Jij doet de sl45 weg voor een simpele m35?! Damn, hoe krijg je zo''n idee voor elkaar, dat vind ik knap! |:(
Nee hoor, ik heb de M35 en SL45 nu gewoon naast elkaar.
Gewoon 2 gsm''s bij me, wel zo makkelijk

Toen ik die 8210 had, had ik ook altijd mijn M35 bij me....

American Express vraagbaak

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 20:27 schreef Rejgun het volgende:
[..]

de voorwaarden zijn mij niet bekend.
Maar wat dan nog als ze zeggen dat je maandelijks moet storten?? de telfoon heb je al, so what!! een deurwaarder?? echt niet, weet je wat dat kost??
So what? Wat gebeurt er als je een voorwaarde niet nakomt??
Ik ga niet meer reageren op jullie opmerkingen, blijkbaar hebben jullie het nog niet geleerd.
NIETS IS GRATIS, OK? GOT IT? OOK NIET VOOR 1000,- (!)

Wie zegt trouwens dat ze een deurwaarder sturen? Ze hebben duizend gulden VAN JOU...drie maal raden wat ze hiermee doen *D

had je niet aan gedacht he Rejgun?

Verwijderd

Op zaterdag 05 mei 2001 00:02 schreef mxstrAEm het volgende:

[..]

So what? Wat gebeurt er als je een voorwaarde niet nakomt??
Ik ga niet meer reageren op jullie opmerkingen, blijkbaar hebben jullie het nog niet geleerd.
NIETS IS GRATIS, OK? GOT IT? OOK NIET VOOR 1000,- (!)

Wie zegt trouwens dat ze een deurwaarder sturen? Ze hebben duizend gulden VAN JOU...drie maal raden wat ze hiermee doen *D

had je niet aan gedacht he Rejgun?
blablabla wacht nou maar ff tot volgende week af en dan merk je de voorwaarden vanzelf wel..

Verwijderd

OH!
Wat probeer ik je al tien decennia duidelijk te maken? }:O }:O

Verwijderd

Op zaterdag 05 mei 2001 11:45 schreef mxstrAEm het volgende:
OH!
Wat probeer ik je al tien decennia duidelijk te maken? }:O }:O
speculeren is leuk maar je moet een grens bereiken he ;)

Verwijderd

Op zaterdag 05 mei 2001 11:50 schreef mafiasven het volgende:

[..]

speculeren is leuk maar je moet een grens bereiken he ;)
geilen is leuk, maar je moet wel de mogelijkheid inschatten van je wens ;)

Verwijderd

Op zaterdag 05 mei 2001 11:54 schreef mxstrAEm het volgende:

[..]

geilen is leuk, maar je moet wel de mogelijkheid inschatten van je wens ;)
HAHA da''s waar.. maar dromen is ook leuk.. laat iedereen nou gewoon ff in de waan dat ze een m35i voor niks krijgen :)

Verwijderd

hehe oke ;)

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-12-2025
Op donderdag 03 mei 2001 20:28 schreef jelmervos het volgende:
Het is waar mijn pa werkt bij de ING bank/Postbank en ik weet al meer dan een maand van die actie af. Toch wel cool zo''n Siemens M35i

Verwijderd

kan je niet bij je pappie informeren naar de voorwaarde(n)?

We hebben hier zo''n beetje twee pagina''s vol gediscussieerd...zou wel nuttig zijn als je ons wat meer informatie kon verstrekken joh :D!

• te(X)en
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

(jarig!)
Op zaterdag 05 mei 2001 22:17 schreef mxstrAEm het volgende:
kan je niet bij je pappie informeren naar de voorwaarde(n)?

We hebben hier zo''n beetje twee pagina''s vol gediscussieerd...zou wel nuttig zijn als je ons wat meer informatie kon verstrekken joh :D!
Jah! Niemand meer info :(

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:59
Ja hoor 500.000 maal 1000 piek is 500 miljoen, dat gaat de postbank dus echt niet ophalen ofzo hoor.............

no comment

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 19:43 schreef mxstrAEm het volgende:
Lijkt me ook overdreven dat de Postbank duizenden gratis GSM''s gaat weggeven.
Ik werk bij Telfort en de Postbank stelt (zeer binnenkort al...) inderdaad 500.000 blauwe (niet Postbank-blauwe) toestellen van Siemens beschikbaar (M35i). Telfort levert ''t SIM-kaartje en zorgt dat de mobiele m-banking diensten het doen.

Meer mag ik niet vertellen, maar het is waar en vind binnenkort plaats. De spelregels zijn heel simpel, dat weet ik wel. Geen neuk-trucs ofzo. In kort komt het er op neer dat de Postbank die dingen beschikbaar stelt om mobile banking te stimuleren. That''s all.

Verder vind ik de reacties die hier op binnen komen af en toe om te :r Wat kunnen sommige mensen zich aanstellen, zeg!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Idd, dit is super van de postbank. En dat sommige mensen er minder tevreden over zijn is hun probleem.

Verwijderd

Nou ben benieuwd :9~

een 2''e GSM is nooit weg :Y)

• te(X)en

te(X)en

plons...

(jarig!)
Op maandag 07 mei 2001 08:12 schreef BAZZA het volgende:
Nou ben benieuwd :9~

een 2''e GSM is nooit weg :Y)
en een 3e, 4e, 5e, etc (ff pa & ma lief aankijken :))

• qless
  • Laatst online: 30-12-2025

qless

...vraag maar...

2e gsm is inderdaad leuk voor naast m''n 6210, maar denk niet dat je er meer dan 1 gaat krijgen

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Verwijderd

Hmm, postbank heeft al langer van die "stort een rug en krijg er een . . . voor terug"-acties.

Maar deze is toch zeker wel het straxxst.

* Pascal wacht vol spanning af . . .

Verwijderd

Ga eens naar de site van de Postbank en klik bij Postbank nieuws op: Postbank introduceert mobiel bankieren!

Daar staat alle info die op dit moment voor handen is. Een week voor de actie zal ook op de site de echte regels staan, die gelden voor deze actie.

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 18:09 schreef aqua-des het volgende:
Ga eens naar de site van de Postbank en klik bij Postbank nieuws op: Postbank introduceert mobiel bankieren!

Daar staat alle info die op dit moment voor handen is. Een week voor de actie zal ook op de site de echte regels staan, die gelden voor deze actie.
|:( staat hiervoor ook al op pagina 1

ben iig blij dat degene die bij telfort werkt ons wat meer info heeft kunnen geven nu weet ik wel genoeg en w8 lekker af

• te(X)en

te(X)en

plons...

(jarig!)
Ben benieuwd wat de voorwaarden zijn. Hoop dat ze hetzelfde zijn als bij de andere postbank 1000,- spaar acties, daar moet het bedrag een maand op die rekening blijven staan geloof ik, verder niks :)

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 07:56 schreef jelmervos het volgende:
Idd, dit is super van de postbank. En dat sommige mensen er minder tevreden over zijn is hun probleem.
Het is inderdaad ERUG super, dat de postbank er gewoon meer dan 1 week over doet om geld over te schrijven van de ene bankrekening nr. naar de andere :Z

En dan willen ze telebankieren bevorderen? :P

Laat ze maar eerst die service bij hun verbeteren en niet trachten rente te bemachtigen over andermans geld, dat ze 1 week vasthouden :7 :r :+

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 00:45 schreef Sebastard het volgende:

[..]

Ik werk bij Telfort
Hmm, je homepage verwijst naar de website van BEN...leuk...nieuwe overname misschien? :z

Verwijderd

Subscript Sebastard:

Ik ben Ben®

Maar hij werkt bij Telfort! Snap je het dan niet? }:O

Verwijderd

ik geef m voordeel van de twijfel mxstream ;)

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:27
Op maandag 07 mei 2001 19:05 schreef te(X)en het volgende:
Ben benieuwd wat de voorwaarden zijn. Hoop dat ze hetzelfde zijn als bij de andere postbank 1000,- spaar acties, daar moet het bedrag een maand op die rekening blijven staan geloof ik, verder niks :)
Ik heb altijd nog het geld/tas/radio/etc. gekregen van de keren dat ik fl.1000,= mbv girotel overmaakte en tegelijk de terugboeking voor 2 dagen later erbij had gevoegd :)

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 19:37 schreef mafiasven het volgende:
ik geef m voordeel van de twijfel mxstream ;)
Tis mxstraem..zometeen gaat iedereen mij associeren met mxstream :*

Ehm van mij mag je...het is niet mijn geld ;)
Lijkt me wel vet...krijg je een ben-prepaid toestel met telfort simkaart...handig >:)!

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 19:43 schreef mxstrAEm het volgende:

[..]

Tis mxstraem..zometeen gaat iedereen mij associeren met mxstream :*

Ehm van mij mag je...het is niet mijn geld ;)
Lijkt me wel vet...krijg je een ben-prepaid toestel met telfort simkaart...handig >:)!
mijn excuses.. hahaha heb je dan dubbelbereik ?

Verwijderd

Ssssssshhhhhhhhhht ;)

• te(X)en

te(X)en

plons...

(jarig!)
Op maandag 07 mei 2001 19:38 schreef Rukapul het volgende:

[..]

Ik heb altijd nog het geld/tas/radio/etc. gekregen van de keren dat ik fl.1000,= mbv girotel overmaakte en tegelijk de terugboeking voor 2 dagen later erbij had gevoegd :)
Jah precies, ik denk dat ik wel een keer of 6 zo''n bonnetje heb opgestuurd dat je 7,50 kreeg bij het overboeken van 1000,-.
Nou toch snel verdient.
En dan nog de rugtas, sporttas, portemonnee, badlaken (2x), maar ik heb geen postbank radio :(
Ik heb zelf eens een keertje een overschijvingskaart voor 1000,- NAAR mijn spaarrekening en eentje voor 1000,- VAN mijn spaarrekening in 1 enveloppe gedaan, helemaal geen probleem. :)

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 19:28 schreef mxstrAEm het volgende:
Subscript Sebastard:

Ik ben Ben®

Maar hij werkt bij Telfort! Snap je het dan niet? }:O
Werk bij Telfort (marketing nog wel...), maar ben Ben® fan. Ben® heeft nou eenmaal een kei-goede communicatie!

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 19:05 schreef te(X)en het volgende:
Het is drie maanden, dat die f 1000,- op je rekening moet staan.

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

hoe werkt dat dan eik??

Je moet geld van je "normale" giro rek. overboeken naar een plus/spaar rek ofzo??

Moet je die plus/spaar rek. dan ergens aanvragen of heb je die standaard al??

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 21:50 schreef Sebastard het volgende:

[..]

Werk bij Telfort (marketing nog wel...), maar ben Ben® fan. Ben® heeft nou eenmaal een kei-goede communicatie!
je bent wel schizofreen bezig moet ik zeggen :P

Verwijderd

wow die blauwe ziet er veel mooier uit ben ik blij dat blauw mijn lievelingskleur is :+

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:27
Op maandag 07 mei 2001 21:52 schreef Sebastard het volgende:

[..]

Just in case haal ik die f 1000,= er nu al af :) Hoewel de postbank adverteert met onbeperkt opnemen etc. Die voorwaarden lijken mij boven elke actie-voorwaarde uit te gaan. In het verleden zijn er ook nooit van zulke beperkingen geweest. Gaan ze je GSM terugvragen als je het te snel terugstort? Vast niet :+

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 22:35 schreef mxstrAEm het volgende:

[..]

je bent wel schizofreen bezig moet ik zeggen :P
Whatever, zal best, maar ik wordt niet nat onder m''n Ben® droog paraplu :) Ben® is gewoon de leukste mobiele provider. En ze hebben ook nog eens een hele goede service. Kan Dutchtone nog wat van leren...

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 21:52 schreef Sebastard het volgende:

[..]

aan jou hebben we wat thnx voor de info :)

• freddifish

freddifish

schnappi !

Deze wordt het dus
Afbeeldingslocatie: http://www.siemens.nl/mysiemens/images/beeld2_m35i.jpg
hmm, ga toch wat later op vakantie en kan die rug wel uit mijn vakantiegeld putten... blij dat ik bij de postbank zit :P

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 11:27 schreef freddifish het volgende:
Deze wordt het dus
[afbeelding]
hmm, ga toch wat later op vakantie en kan die rug wel uit mijn vakantiegeld putten... blij dat ik bij de postbank zit :P
wel in het blauw zoals ik dus begrepen heb?

• freddifish

freddifish

schnappi !

Op dinsdag 08 mei 2001 12:49 schreef mafiasven het volgende:

[..]

wel in het blauw zoals ik dus begrepen heb?
Ik werk bij Telfort en de Postbank stelt (zeer binnenkort al...) inderdaad 500.000 blauwe (niet Postbank-blauwe) toestellen van Siemens beschikbaar (M35i). Telfort levert ''t SIM-kaartje en zorgt dat de mobiele m-banking diensten het doen.
idd blauw :'(

• te(X)en

te(X)en

plons...

(jarig!)
Nog steeds niemand die meer informatie hierover heeft?

Op de postbank site staat nog steeds niet meer info :(

• te(X)en

te(X)en

plons...

(jarig!)
Afbeeldingslocatie: http://www.siemens.nl/mysiemens/mobileworld/flash/image/extraimg_m1c.jpg

Deze dus. Wel een beetje Postbank blauw, maar ik vind het wel mooi.
.
.
.
Net even met "bekijk bericht" voorbeeld gezien, maar het is helemaal geen Postbank blauw, het is GoT blauw :)

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-12-2025

BitByter

Prutst dit forum

erm, en wat gebeurt er
als ik er al 1000 gulden op heb staan?

ik heb nl al een plusrekening, en daar staat m''n vakantie geld op enzoooooooo ;)

• memphis
  • Nu online

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Topicstarter
Op dinsdag 08 mei 2001 14:39 schreef bitbyter_ het volgende:
erm, en wat gebeurt er
als ik er al 1000 gulden op heb staan?

ik heb nl al een plusrekening, en daar staat m''n vakantie geld op enzoooooooo ;)
Nu eraf halen en met de actie er weer op storten :)

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 16:19 schreef te(X)en het volgende:
Nog steeds niemand die meer informatie hierover heeft?

Op de postbank site staat nog steeds niet meer info :(
nog geen verdere info maar 1 ding valt me op..

als je het hier leest lijkt t of je de telefoon maar tijdelijk krijgt

Verwijderd

Tja, het blijft een vage actie vind ik, wat moeten ze met "duizenden" gebruikte toestellen :?

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 18:47 schreef mxstrAEm het volgende:
Tja, het blijft een vage actie vind ik, wat moeten ze met "duizenden" gebruikte toestellen :?
hey mxstrAEm

misschien ben je wel verplicht die op te kopen voor een "vriendenprijs" ofzo?

Verwijderd

Nadat je ze gebruikt hebt bedoel je?
Dan betekent het uiteindelijk dat men korting krijgt op het toestel.
Heb het toestel trouwens al voor 199,- prepaid zien liggen in de winkel O+

Verwijderd

Oh ja, het is al volgende week he? Dan mogen ze wel beginnen aan de mega-reclame- campagne :o

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 18:52 schreef mxstrAEm het volgende:
Nadat je ze gebruikt hebt bedoel je?
Dan betekent het uiteindelijk dat men korting krijgt op het toestel.
Heb het toestel trouwens al voor 199,- prepaid zien liggen in de winkel O+
jeps dat bedoel ik.. volgende week maandag weten we het :) maar ik denk echt dat er een addertje onder het gras zit.. :?

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 18:59 schreef mxstrAEm het volgende:
Oh ja, het is al volgende week he? Dan mogen ze wel beginnen aan de mega-reclame- campagne :o
ow ja dat ook nog tv,radio,i-net grote campagnes nog niks van gehoord en ze zeiden toch dat er van te voren op i-net de voorwaarden zouden komen? volgende week maandag start van actie

Verwijderd

Yep inderdaad wat je zegt...

1 week voor de aktie zouden de reclames al op tv moeten verschijnen en op internet zou het al langer vermeld moeten staan met extra informatie, tot dusver niets :? :7

Verwijderd

HOAX >:) :)

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 19:09 schreef qball het volgende:
HOAX >:) :)
1 april was toch al ;) >:)

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:35
Nadeel van zo''n actie is dat strax half nederland (ok, 1/30) met deze telefoon rondloopt en dat iedereen weet dat je ''m gratis bij de postbank vandaan hebt >:)

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 15 mei 2001 19:42 schreef Cochrane het volgende:
Nadeel van zo''n actie is dat strax half nederland (ok, 1/30) met deze telefoon rondloopt en dat iedereen weet dat je ''m gratis bij de postbank vandaan hebt >:)
Hoeft niet per se dacht ik... Als je kijkt hoeveel mensen er een Nokia 3310 ofzo hebben... ;)

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

sinds wanneer wordt de 3310 tegen grote korting uitgedeeld?

• AtHomer
  • Niet online
Op dinsdag 15 mei 2001 19:45 schreef mxstrAEm het volgende:
sinds wanneer wordt de 3310 tegen grote korting uitgedeeld?
Zo bedoelde ik het niet. Dat ding is nou eenmaal mateloos populair :).

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Drogo
hmja, is ook zo. Nou, dan vind ik dat de Postbank gewoon ff moet opschieten, want 16 juni ga ik op vakantie (en dan heb ik die 1000 piek weer nodig :))

Verwijderd

Hmm...het gaat erom dat iedereen weet dat je een gsm via een "aanbieding" hebt geregeld. Ik zou mezelf nu schamen om met een ericsson t18s rond te lopen. Daar gaat het om en niet de populariteit van het toestel.
Er lopen in Nederland veel mensen rond met een 8210/6210, maar ik schaam me er toch echt niet voor om met een 8210 rond te lopen :D

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 19:50 schreef Cochrane het volgende:
hmja, is ook zo. Nou, dan vind ik dat de Postbank gewoon ff moet opschieten, want 16 juni ga ik op vakantie (en dan heb ik die 1000 piek weer nodig :))
Ik zal het ze zeggen, kunnen ze er rekening mee houden :P

• Drogo
:):)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op donderdag 03 mei 2001 23:15 schreef Ritchie het volgende:
Dat is inderdaad een leuk idee!
Je pleurt ff je vakantiegeld op je plus rekening en een dag later haal je het er weer vanaf :)
Dit gaat deze keer niet op, aangezien ze aanzienlijk groter kado weggeven als in andere jaren(het is trouwens een blauwe Siemens M35i) gaan er ook aanvullende voorwaarden gelden. Welke weet ik nog niet maar ze zijn aanzienlijk strenger als voorheen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op maandag 07 mei 2001 19:38 schreef Rukapul het volgende:

[..]

Deze keer zijn er echt strengere voorwaarden, ze geven niet een flutkado van een paar piek weg maar een mobiele telefoon van 350 gulden. Ze mogen daarvoor wel een wederdienst van je verwachten.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Hmmm lijkt erop dat de meningen draaien t.o.v. deze actie, maar daar was ik al eerder achter :P

Verwijderd

hmmz ze draaien de boel om word t addertje nu echt een addertje ??

Verwijderd

Het addertje is al een ratel-slang, alleen de doven zijn er nog niet achter :P

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Wat is nu wel en niet waar?

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Op dinsdag 15 mei 2001 23:13 schreef mxstrAEm het volgende:
maar ja, wat moeten die ook met een telefoon :+

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06-2025
Wat ik me nou ook afvraag of er oek " Postbank op die tel. staat als reclame ??????????? Het zelfde wat ben enzo oek altijd doen met huntelefoontjez

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 23:13 schreef mxstrAEm het volgende:
maak van een mug een olifant ;)

en ik denk dat er geen postbank op de phone staat anders laat ik er een ander frontje op zetten mocht de actie voor niks zijn >:)

• BC3 Victim
Op dinsdag 15 mei 2001 23:48 schreef Flat_erik het volgende:
Wat ik me nou ook afvraag of er oek " Postbank op die tel. staat als reclame ??????????? Het zelfde wat ben enzo oek altijd doen met huntelefoontjez
Nee, er staat geen Postbank en ook geen postbank leeuwtje op het frontje.

• hobbeldebobbel
  • Laatst online: 15-02-2023

hobbeldebobbel

tjop tjop

hier komt de catch:

eigenlijk is er geen.. heb net gebeld met de klantenservice van de postbank en zij vertelden me het volgende:

het is idd zo dat ze telefoons weg gaan geven.. je moet komende maandag (de 21ste) 1000 gulden storten op je spaarrekening. Daarbij moet je vragen voor een coupon als bewijs dat je die dag 1000 gulden gestort hebt.... Daarna krijg je, als je bij de eerst 500000 zit binnen 6 weken je telefoonthuis. De catch is dat je dan binnen acht weken na storting de telefoon geactiveerd moet hebben... m.a.w je moet ff met wap je saldo opvragen...

et voila je hebt je telefoon. 8-) 8-) B-)

je moet dus wel snel zijn, het maakt niet uit hoe je het over maakt.... al stort je 1000 piek contant op je rekening... het maakt niets uit! als het maar er op staat!

en voor de rest zit er geen catch aan!

hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet

• Drogo
coolness... da''s makkelijk. Eén keer met WAP je saldo opvragen moet wel lukken.

Maaruh, dat betekent dus dat je 1000 piek contant moet storten waarbij je zo''n standaard coupon krijgt, en dat je daarna alleen nog maar hoeft te wachten op je telefoon?

• hobbeldebobbel
  • Laatst online: 15-02-2023

hobbeldebobbel

tjop tjop

je kan ook gewoon ff 1000 piek overmaken.... dan krijg je z''on coupon... en kan je lekker bellen...

hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet

Pagina: 1 2 3 4 Laatste