Verwijderd

Toch wel wazig... Wat heeft de postbank hier nu aan? Normaal kreeg je altijd zo''n handdoek of reistas?
En is het overmaken echt voldoende? Of moet ik nou nog een formuliertje invullen? Ik vind het toch een beetje onduidelijke actie... ;)

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 16:12 schreef Fault het volgende:
Het schijnt dat de actie niet zo heel goed loopt, maarja, ze hebben natuurlijk ook nog een behoorlijke tijd om die dingen weg te geven...
reclame is ook pas sinds maandag echt bezig dus vind t niet zo gek alleen insiders zoals tweakers wisten ervan >:)

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 22 mei 2001 17:29 schreef mafiasven het volgende:

[..]

reclame is ook pas sinds maandag echt bezig dus vind t niet zo gek alleen insiders zoals tweakers wisten ervan >:)
* AtHomer loves being an insider 8-)

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Heb nog geen reclame gezien. Zijn er foldertjes op het postkantoor?
Hoe lang moet die duizend piek nu blijven staan? (Ik zag daar niets over op postbank.nl)

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 18:54 schreef bombadil het volgende:
Hoe lang moet die duizend piek nu blijven staan? (Ik zag daar niets over op postbank.nl)
Op zondag 20 mei 2001 17:58 schreef mafiasven het volgende:

[..]

okey ik leg het ff uit.. je gaat naar de postbank of je belt de postbank op.. het is wel de bedoeling dat je al een postbank rekening hebt.. dan zeg je dat je mee wilt doen aan de gsm actie.. hun openen voor jou een spaarrekening en van je normale girorekening word er 1000 gulden vanaf gehaald... binnen 4 weken na maandag krijg je je telefoon thuisgestuurd.. dan heb je nog 4 weken om hem te activeren.. over het activeren waren ze een beetje onduidelijk de 1 zei gewoon de sim erin doen de ander zei dat je ff moest wappen.. beste is dus gewoon om ff te wappen naar postbank en dan kunnen ze je niks maken.. activeer je je telefoon niet binnen 4 weken word er 300 gulden van je rekening afgeschreven.. de 1000 gulden moet je er 3 maanden op laten staan dan mag je het weer terugstorten naar je oude girorekening..

nummer 0800-0400

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik hoorde van iemand dat ie reclame had gezien in de krant.

Maar uh, je geld hoeft maar 3 maandjes op zo''n rekening te staan. En het enige dat je bij de postbank hoef te doen is je giropas door dat apparaat halen, en alles gaat automatisch.

Dus geen zeik formulieren....en identificatie......en handtekeningen. Als je 3 maanden zonder die 1000 piek kan leven zou ik het zeker doen, je hebt niks te verliezen!

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

euhmm zie dit wat er nu op staat:
Afbeeldingslocatie: http://www.postbank.nl/static/html/actie/669a_b_klik_1stop.gif

Fuck, na ja hopen dat ze het alsnog open stellen.....:(

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op dinsdag 22 mei 2001 19:27 schreef Bobbert het volgende:
[afbeelding]

Ik ben gewoon ff naar het Postkantoor gegaan!

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op dinsdag 22 mei 2001 18:54 schreef bombadil het volgende:
Ik zag net 1 op TV! Maar werd wel heel weinig over deze actie in verteld.

oja, op postbank.nl staat duidelijk dat die 1000 piek 3 maand moet blijven staan.

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op dinsdag 22 mei 2001 19:27 schreef Bobbert het volgende:
[afbeelding]

Plaatje is weg, hij is weer ''open'' :)

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op dinsdag 22 mei 2001 20:54 schreef Bobbert het volgende:

[..]

Plaatje is weg, hij is weer ''open'' :)
Ik ben vanmiddag dus via het postkantoor geweest, vind ik toch wat directer dan via internet.
Nu nog ff 4 weken wachten. :)

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 23:13 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Nee dat kan helaas niet... Lees het topic ff door...
Dit kan dus WEL!! Ik heb ff de klantenservice gebeld, maar het kan ook gewoon als je van je easyblue naar je easyblue-spaarrekening 1000 gulden overmaakt... Het is altijd te proberen... :)

• AtHomer
  • Niet online
Op dinsdag 22 mei 2001 22:07 schreef roanbr het volgende:

[..]

Dit kan dus WEL!! Ik heb ff de klantenservice gebeld, maar het kan ook gewoon als je van je easyblue naar je easyblue-spaarrekening 1000 gulden overmaakt... Het is altijd te proberen... :)
Nooit geweten dat er een easy-blue plus rekening bestond. (Maar bestaat dus wel, net nog ff nagezocht.)

Ik hoop voor je dat het werkt :).

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:51
Meteen al een storende fout ontdekt:
Als je al een kapitaalrekening hebt en je wil daar f 1000,- naar over maken, dan verschijnt er een melding dat je minstens f 5000,- moet inleggen om een kapitaalrekening te openen?
MAAR DIE HEB IK AL stomme postbankwebmastertje ... :'(
(testen is ook een vak)

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:00

ralfbosz

xm create bosz -c

Met de girofoon is het overmaken ook zo geregeld. Paar tikken en de 1000 piek is overgemaakt. Je moet nog wel even aangeven dat je aan de aktie wil medoen (ivm aktievoorwaarden). Vanmorgen was het al eraf, terwijl morgen pas weer salaris binnenkomt :P

Ach 1 dagje rood moet kunnen 8-)

rm -r *

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 22:41 schreef ralfbosz het volgende:
Met de girofoon is het overmaken ook zo geregeld. Paar tikken en de 1000 piek is overgemaakt. Je moet nog wel even aangeven dat je aan de aktie wil medoen (ivm aktievoorwaarden). Vanmorgen was het al eraf, terwijl morgen pas weer salaris binnenkomt :P

Ach 1 dagje rood moet kunnen 8-)
binnenkort ben je blauw met je nieuwe gsm >:)

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Voor meer info over de Siemens M35i:
http://www.siemens.nl/mysiemens/mobileworld/m35i.htm

Verwijderd

Na ontvangst moet u de telefoon wel binnen acht weken activeren. Activeert u het toestel niet binnen acht weken, dan incasseert de Postbank eenmalig f 300,- van uw Girorekening.
wat houd dat activeren in, ben je dan ook geld kwijt voor abbo''s ofzo? Het is toch een prepaid wat erin zit?

Verwijderd

Er zijn dus 3 acties

1 Koopsomregeling 2204 piek inleg
2 Klimrenterekening 5000 piek inleg
3 Beleggingsfonds 1102 piek inleg

En hoe lager de inleg, hoe meer voorwaarden.

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 23:44 schreef Thunderbird het volgende:

[..]

wat houd dat activeren in, ben je dan ook geld kwijt voor abbo''s ofzo? Het is toch een prepaid wat erin zit?
activeren houd in:
1. je m code veranderen
2. je toestel opwaarderen met tenminste 25 gulden via je girorekening..

bron www.postbank.nl

en niks abbo is gewoon prepay

• neudeboules
  • Laatst online: 19-06-2025

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Op woensdag 23 mei 2001 00:31 schreef Tweaker het volgende:
Er zijn dus 3 acties

1 Koopsomregeling 2204 piek inleg
2 Klimrenterekening 5000 piek inleg
3 Beleggingsfonds 1102 piek inleg

En hoe lager de inleg, hoe meer voorwaarden.
Je bent er een vergeten, de goekoopste:9~
Plus,ster,kapitaalrekening. Inleg 1000 piek

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 08:51 schreef neudeboules het volgende:

[..]

>:)

• Ruud2001
  • Laatst online: 20:02

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Stel ik heb al een telefoon (3210) en ik ben tevreden met mijn huidige abonnement. Ik zou nu dus een gratis pre-paid telefoon kunnen krijgen.

Is het mogelijk om als ik die M35i SIM-lock vrij maak gewoon de kaart van mijn 3210 erin te doen of kan dit niet zomaar? Oftewel; zijn die M35i-toestellen zodanig aangepast om te kunnen m-bankieren zodat er alleen de SIM-kaart die er nu in zit werkt of kan er ook gewoon een andere kaart in?

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 11:41 schreef Ruud2001 het volgende:
Stel ik heb al een telefoon (3210) en ik ben tevreden met mijn huidige abonnement. Ik zou nu dus een gratis pre-paid telefoon kunnen krijgen.

Is het mogelijk om als ik die M35i SIM-lock vrij maak gewoon de kaart van mijn 3210 erin te doen of kan dit niet zomaar? Oftewel; zijn die M35i-toestellen zodanig aangepast om te kunnen m-bankieren zodat er alleen de SIM-kaart die er nu in zit werkt of kan er ook gewoon een andere kaart in?
je kan m unlocken dan moet je de unlock code bij telfort aanvragen die kost 100 gulden ofzo na een jaar kun je de lock er gratis van afhalen er zijn natuurlijk andere methodes om de lock er zo vanaf te halen alleen die zijn illegaal..
maar als die ge-unlocked is kun je er gewoon een andere kaart in doen ja :)

• Ruud2001
  • Laatst online: 20:02

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

OK dan... ik denk dat ik dan over een week of 6 een Nokia3210 in de verkoop ga doen :)

Datakabeltje heb ik al voor 30 piek ergens op internet gezien, dus dat wordt dan een goedkoop nieuw telefoontje :)

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Verwijderd

ehj je kunt ff btw je telfrot abbo kaart toch wel gewoon in die foon douwen he? anders heb ik er nog nix aan

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 11:57 schreef Ruud2001 het volgende:
OK dan... ik denk dat ik dan over een week of 6 een Nokia3210 in de verkoop ga doen :)

Datakabeltje heb ik al voor 30 piek ergens op internet gezien, dus dat wordt dan een goedkoop nieuw telefoontje :)
als je software nodig hebt moet je t ff zeggen dan contact ik je wel via icq :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Had al 700 piek op mijn Postbank internet sparen rekening (4,6%) staat. Gisteren mooi nog ff f300,- overgemaakt, en meteen actie formulier ingevuld! Alleen dat overschrijven duurt 3 dagen :(, hopelijk duurt het bekijken van het formulier ook zo lang!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Afbeeldingslocatie: http://www.postbank.nl/static/html/actie/669a_sp_kop.jpg

Uw vakantiegeld wordt binnenkort gestort, maar de reis laat wellicht nog op zich wachten.
Wilt u uw geld niet meteen uitgeven, dan kunt u het sparen. Bij de Postbank kunt u op verschillende manieren sparen.
Als u uw geld niet meteen nodig heeft, is Girosparen misschien wel de makkelijkste manier om uw geld weg te zetten. U heeft de keuze uit de Plus- en de Kapitaalrekening. Naast een aantrekkelijke rente, krijgt u nu bovendien een unieke Siemens M35i cadeau! Want Postbank en Telfort maken het als eerste in Nederland mogelijk om online te bankieren met deze mobiele telefoon.

klik hier voor belangrijke actie-informatie

Plusrekening
- Aantrekkelijk tot f 5.000,=
- Volledige opname vrijheid

Kapitaalrekening
-Aantrekkelijk vanaf f 5.000,-
-Hoge rente

Afbeeldingslocatie: http://www.postbank.nl/static/html/actie/669a_b_klik_1.jpg

Actievoorwaarden Girosparen

U krijgt de Siemens M35i cadeau als u voor 18 juni 2001 f 1.000,- of meer spaart op een Plus- of Kapitaalrekening en uw spaargeld minstens drie maanden laat staan.
Na ontvangst moet u de telefoon wel binnen acht weken activeren. Activeert u het toestel niet binnen acht weken, dan incasseert de Postbank eenmalig f 300,- van uw Girorekening
Deze actie is uitsluitend bestemd voor Postbank-klanten die vóór 1 april 2001 een Girorekening hebben geopend.

Als u graag wat financiële armslag wilt houden en zeker wilt zijn van een hoog rentepercentage, kiest u voor een Postbank Klimrenterekening. Met een Postbank Klimrenterekening krijgt u ieder jaar meer rente. Terwijl u toch steeds over uw geld kunt beschikken. U kunt al een Klimrenterekening openen vanaf f 5.000,-. Heeft u al een Klimrenterekening, dan u kunt u vanaf f 2.500,- een extra Klimrenterekening openen.

* Rente per 15 maart 2001. Wijzigingen voorbehouden.

Klik hier voor meer informatie over de Siemens M35i

[url=http://www.postbank.nl/delivery/nvd/main/1,4317,7517,00.html]voor meer informatie over de vele mogelijkheden van m-bankieren

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

over da activeren he, je moet dus je m-bankieren code veranderen en je beltegoed met een geeltje opwaarderen. maar je krijgt in het begin toch ook 25,- beltegoed van de postbank? als je die 25 gulden erop zet is ie dan geactiveerd of moet je die van hullie erop zetten endan nog een geeltje van jezelf?? k in da namelijk een beetje onduidelijk.

• AtHomer
  • Niet online
Op woensdag 23 mei 2001 12:37 schreef Sickness het volgende:
over da activeren he, je moet dus je m-bankieren code veranderen en je beltegoed met een geeltje opwaarderen. maar je krijgt in het begin toch ook 25,- beltegoed van de postbank? als je die 25 gulden erop zet is ie dan geactiveerd of moet je die van hullie erop zetten endan nog een geeltje van jezelf?? k in da namelijk een beetje onduidelijk.
Je moet opwaarderen met f 25,- van je eigen rekening. Je krijgt er dan voor 1 keer gratis f 25,- bovenop van Telfort. Je hebt dan na de 1e keer opwaarderen f 50,- beltegoed in totaal.

Je kunt natuurlijk ook met een hoger bedrag opwaarderen, maar je krijgt er f 25,- bij de 1e keer :).

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:42
Ik heb een brief gekregen van de postbank waarin staat dat je 1000 EURO !! moet overmaken, wat klopt hier niet?

EDIT: En dat 5!!! jaar lang laten staan..

Verwijderd

Ik heb ut formulier en de overschrijving woensdag op de bus gedaan... ben ik dan nog op tijd?

• djmartyn
  • Laatst online: 13-12-2025
Op woensdag 23 mei 2001 12:05 schreef mafiasven het volgende:

[..]

Ik ben wel geinteresseerd in die software.
Icq # = 22653105

• AtHomer
  • Niet online
Op woensdag 23 mei 2001 18:38 schreef kieskes het volgende:
Ik heb een brief gekregen van de postbank waarin staat dat je 1000 EURO !! moet overmaken, wat klopt hier niet?

EDIT: En dat 5!!! jaar lang laten staan..
Dat geldt voor de koopsomrekening ;).

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 08:51 schreef neudeboules het volgende:

[..]

Die stond er op de postbank-site anders niet bij. :?

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 12:34 schreef SAiKo-1782 het volgende:

U krijgt de Siemens M35i cadeau als u voor 18 juni 2001 f 1.000,- of meer spaart op een Plus- of Kapitaalrekening en uw spaargeld minstens drie maanden laat staan.
Na ontvangst moet u de telefoon wel binnen acht weken activeren. Activeert u het toestel niet binnen acht weken, dan incasseert de Postbank eenmalig f 300,- van uw Girorekening
Deze actie is uitsluitend bestemd voor Postbank-klanten die vóór 1 april 2001 een Girorekening hebben geopend.
Die 1000 piek staat er allang op dus ik kan al zo''n GSM aanvragen ?

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 19:40 schreef Tweaker het volgende:

[..]

Die 1000 piek staat er allang op dus ik kan al zo''n GSM aanvragen ?
1000 gulden eraf halen en opnieuw storten

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 19:42 schreef mafiasven het volgende:

[..]

1000 gulden eraf halen en opnieuw storten
Er stat dat ik minstebs 3 maanden 1000 piek moet sparen, niet dat ik het ook nog moet storten.

Dat maak ik tenminste op uit de tekst.

• supershoe
  • Niet online
Heb nu al een paar keer de TV reclame gezien. Ik moet wel zeggen dat ik die erg grappig vind!
Leuk bedacht.

• conceicao
  • Laatst online: 11-04-2024
Op woensdag 23 mei 2001 12:05 schreef mafiasven het volgende:

[..]

* conceicao is ook wel geintereseerd in die software (UIN=98039209) ;)

• BC3 Victim
Je moet over 3 maanden nog 1000 gulden er op hebben staan...als je er dus al 1000 gulden op hebt staan kun je dus gewoon nog een keeer 1000 piek storten en dit er dan gelijk weer afhalen 8-)

• AtHomer
  • Niet online
Weet iemand hoe lang het duurt voordat het geld over is naar de plus-rekening :?

Ik heb het maandag al over laten storten en volgens de girofoon is het er nog steeds niet... :(

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 15:16 schreef AtHomer het volgende:
Weet iemand hoe lang het duurt voordat het geld over is naar de plus-rekening :?

Ik heb het maandag al over laten storten en volgens de girofoon is het er nog steeds niet... :(
normaal moet het er binnen 2 dagen d8 ik erop staan maar kan me voorstellen dat het vanwege de drukte (en natuurlijk het mooie weer 8-) ) langer duurt :)

• te(X)en
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

(jarig!)
Op woensdag 23 mei 2001 12:25 schreef Jeldert het volgende:
Had al 700 piek op mijn Postbank internet sparen rekening (4,6%) staat. Gisteren mooi nog ff f300,- overgemaakt, en meteen actie formulier ingevuld! Alleen dat overschrijven duurt 3 dagen :(, hopelijk duurt het bekijken van het formulier ook zo lang!
Als je al 700,- er op had staan en er nu nog 300,- hebt bij geboekt krijg je dus GEEN telefoon.
Je moet gewoon 1000,- erbij boeken. Dus eerst die 700,- eraf halen en dan 1000,- erbij anders voldoe je niet aan de actievoorwaarden en krijg je ook geen telefoon.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op donderdag 24 mei 2001 20:42 schreef supershoe het volgende:
Heb nu al een paar keer de TV reclame gezien. Ik moet wel zeggen dat ik die erg grappig vind!
Leuk bedacht.
Idd, zijn zeker leuk gemaakt! :):)

• BC3 Victim
Op donderdag 24 mei 2001 19:32 schreef te(X)en het volgende:

[..]

Als je al 700,- er op had staan en er nu nog 300,- hebt bij geboekt krijg je dus GEEN telefoon.
Je moet gewoon 1000,- erbij boeken. Dus eerst die 700,- eraf halen en dan 1000,- erbij anders voldoe je niet aan de actievoorwaarden en krijg je ook geen telefoon.
En dit dan? Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~ch.stolwijk/postbank.jpg

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op vrijdag 25 mei 2001 07:00 schreef MrFreeman het volgende:
Ik heb ut formulier en de overschrijving woensdag op de bus gedaan... ben ik dan nog op tijd?
Vast wel, ik hoorde dat het niet zo hard ging met die GSM''s. Maar of dat een betrouwbare bron is? :)

• white_rabbit
  • Laatst online: 11-02-2022

white_rabbit

Follow the White Rabbit!

Leuk zo''n wanhoops offensief van de postbank :) Maar al geven ze 10 telefoons gratis weg dan nog wil ik geen rekening bij die waardeloze bank! En een simlocked telfort pre-paid toestel word ik ook niet echt blij van.... Na veel slechte ervaringen met andere providers ben ik gewoon naar KPN gegaan want die hebben ten minste een fatsoenlijk netwerk in tegenstelling tot andere providers. Nu BEN ik dus WEL bereikbaar! en ook in gebouwen, metro etc !

Life is what happens while your making other plans..

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 11:16 schreef white_rabbit het volgende:
Leuk zo''n wanhoops offensief van de postbank :) Maar al geven ze 10 telefoons gratis weg dan nog wil ik geen rekening bij die waardeloze bank! En een simlocked telfort pre-paid toestel word ik ook niet echt blij van.... Na veel slechte ervaringen met andere providers ben ik gewoon naar KPN gegaan want die hebben ten minste een fatsoenlijk netwerk in tegenstelling tot andere providers. Nu BEN ik dus WEL bereikbaar! en ook in gebouwen, metro etc !
maar daarvoor is kpn ook veel duurder :(

• neudeboules
  • Laatst online: 19-06-2025

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Hmmm, op de markt in Utrecht, kun je voor 40 piek elke simlock eraf laten halen.

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op vrijdag 25 mei 2001 12:02 schreef neudeboules het volgende:
Hmmm, op de markt in Utrecht, kun je voor 40 piek elke simlock eraf laten halen.
hehe, kewl, gooi ik gewoon mijn Libertel sim er in. >:)

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 12:04 schreef jelmervos het volgende:

[..]

hehe, kewl, gooi ik gewoon mijn Libertel sim er in. >:)
ik heb kabeltje en de benodigde software dus ik doe het thuis wel ffkes >:) en dan kpn chip erin en in me c35i de telfort chip :)

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op vrijdag 25 mei 2001 12:07 schreef mafiasven het volgende:

[..]

ik heb kabeltje en de benodigde software dus ik doe het thuis wel ffkes >:) en dan kpn chip erin en in me c35i de telfort chip :)
Uuhmm, wij moeten es even gaan praten via ICQ ofzo. >:)

• white_rabbit
  • Laatst online: 11-02-2022

white_rabbit

Follow the White Rabbit!

Op vrijdag 25 mei 2001 11:25 schreef mafiasven het volgende:

[..]

maar daarvoor is kpn ook veel duurder :(
Echt niet, abbo via debitel (KPN netwerk) 35 piek per maand inclusief 80 min beltegoed !

Life is what happens while your making other plans..

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 12:08 schreef white_rabbit het volgende:

[..]

Echt niet, abbo via debitel (KPN netwerk) 35 piek per maand inclusief 80 min beltegoed !
kheb niet echt naar abbo gekeken sorry had t over prepay :+

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:35
Eej, ik heb ingelegd via dat actieformulier op de Postbank site. Dat was maandag, maar ik heb nu nog steeds niks gehoord en er is ook nog niks afgeschreven :?
Klopt dat wel?

• AtHomer
  • Niet online
Op vrijdag 25 mei 2001 13:56 schreef Cochrane het volgende:
Eej, ik heb ingelegd via dat actieformulier op de Postbank site. Dat was maandag, maar ik heb nu nog steeds niks gehoord en er is ook nog niks afgeschreven :?
Klopt dat wel?
Ik heb het maandag bij de Postbank aan de balie geregeld en het is vandaag (of gisteren) net overgemaakt. Duurde ook langer dan ik dacht, maar het komt waarschijnlijk wel goed. Het is gewoon erg druk nu.

Geduld is een schone zaak ;).

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 14:30 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Ik heb het maandag bij de Postbank aan de balie geregeld en het is vandaag (of gisteren) net overgemaakt. Duurde ook langer dan ik dacht, maar het komt waarschijnlijk wel goed. Het is gewoon erg druk nu.

Geduld is een schone zaak ;).
juist je moet gewoon afwachten btw waarom doen die smiley''s het soms niet? vind ik heel vaag |:(

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 14:38 schreef mafiasven het volgende:

[..]

juist je moet gewoon afwachten btw waarom doen die smiley''s het soms niet? vind ik heel vaag |:(
Dat is een feature :'(

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 14:46 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Dat is een feature :'(
hmmzz dan moet het maar zo :) niks aan te doen..

trouwens de 1000 gulden van mij is er nu ook af.. ik kan niet wachten op die telefoon.. ben trouwens van plan er een click on frontje op te zetten van www.koopjessite.nl alleen daar staan er maar 3 dus zoek nog sites waar ze er meer hebben iemand idee?

• havana
  • Laatst online: 21-11-2025
Ik heb het formulier zojuist ingevuld (via Internet). Krijg je je telefoon gewoon opgestuurd?

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 14:56 schreef havana het volgende:
Ik heb het formulier zojuist ingevuld (via Internet). Krijg je je telefoon gewoon opgestuurd?
jepz je krijgt eerst je zogenaamde m-code paar dagen voordat je de telefoon krijgt opgestuurd daarna krijg je de telefoon thuisgestuurd ik hoop trouwens voor jou dat je bij de 1e 500000 zit is nu al bijna 5 dagen na maandag :)

• BC3 Victim
btw heeft iemand eigenlijk al wat ontvangen? Heeft iemand enig idee hoelang het duurt, na overmaking van het geld, voordat je de telefoon krijgt.
Ben helemaal niet hebberig hoor >:)

• BC3 Victim
Uh...ze zeggen daar dat je em binne vier weken thuisgestuurt krijgt en daarvoor zo''n code blablalblaat...ik kan trouwens ook niet w8en ;)

Verwijderd

DEnk jew dat, als je ut formulier woensdag op de bus hebt gtedaan, er vandaag het geld wordt afgescvhreven? aners hek er nog nix aan...

Denk dak te laat ben weet je want ik heb em opgestuurd... :(

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 16:35 schreef MrFreeman het volgende:
DEnk jew dat, als je ut formulier woensdag op de bus hebt gtedaan, er vandaag het geld wordt afgescvhreven? aners hek er nog nix aan...

Denk dak te laat ben weet je want ik heb em opgestuurd... :(
khoop t niet voor je... maar aan de andere kant er is pas reclame gemaakt sinds maandag dus mayb heb je geluk :)

• Drogo
  • Laatst online: 20:35
500.000 telefoons. Ik kan me niet voorstellen dat ze die sowieso op krijgen.

Btw, gefeliciteerd met je record MrFreeman :P

Verwijderd

hehe! ja bedankt.. die middag was k een beetje aan de meelige kant.. k had er eerst een van 6 en toen een van 1 minuut :p.

Maar ik kan me bijna niet voorstellen hoeveel 500000 is... is dat nou veel of weinig.. ja goed tis wel veel maar hoeveel doen er wel niet mee? ik vin ut wel meevallen eigenlijk... maar ja... ik moet denkik wat meer geduld hebben :9

• te(X)en
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

(jarig!)
Op vrijdag 25 mei 2001 10:24 schreef Jeldert het volgende:

[..]

En dit dan? [afbeelding]
Ja je moet dus 1000,- sparen en niet al 700,- er op hebben staan en er dan nog eens 300,- bij sparen.

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 17:04 schreef te(X)en het volgende:

[..]

Ja je moet dus 1000,- sparen en niet al 700,- er op hebben staan en er dan nog eens 300,- bij sparen.
juist er moet volledig 1000 gulden op die rekening worden gestort niet 700 erop hebben staan en dan 300 in 1 keer 1000 gulden :)

• BC3 Victim
Er staat toch echt dat je gewoon 1000 piek moet sparen, niet dat het in 1 keer moet. Als je iets in de winkel koopt van 25,- en je betaald met 2 tientjes en een 5je, dan is dat toch ook goed????

Verwijderd

Nou ik heb ook 1000,- ingelegd en was de eerste op het post kantoor en dat terwijl die actie al 5 dagen loopt , het ging wel heel makkelijk op mijn stortings bewijs staat afgedrukt dat het bij de spaaractie bijhorende premium wordt na gezonden.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op vrijdag 25 mei 2001 18:25 schreef Wiking het volgende:
Nou ik heb ook 1000,- ingelegd en was de eerste op het post kantoor en dat terwijl die actie al 5 dagen loopt , het ging wel heel makkelijk op mijn stortings bewijs staat afgedrukt dat het bij de spaaractie bijhorende premium wordt na gezonden.
Zelfde had ik, maar of ik de eerst was weet ik niet.

Verwijderd

heb em opgestuurd! :( is nog steeds niet overgeschreven! :( klote pbank! :( woensdag al opgestuurd... :( was een van de eerste met een foldertje.. op me broer na dan :(

Verwijderd

Heej mafiasven kan je mij dat programmaaje om die simlock er af te halen ff sturen? Heb net namelijk de m35i gekocht.

Thanx :)

TheScape :)

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op vrijdag 25 mei 2001 19:02 schreef MrFreeman het volgende:
heb em opgestuurd! :( is nog steeds niet overgeschreven! :( klote pbank! :( woensdag al opgestuurd... :( was een van de eerste met een foldertje.. op me broer na dan :(
Ben je kwaad ofzo??? :P

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 19:37 schreef jelmervos het volgende:

[..]

Ben je kwaad ofzo??? :P
nee ben er blij mee! :( :)

• supershoe
  • Niet online
ik kreeg vandaag een postbank afschrift thuis. Maar daar stond niks op van de plus rekening?

Ik had tegelijk op het postkantoor 1000 piek naar de plus rekening overgemaakt, en 1000 piek extra op mijn normale rekening gestort. Maar alleen die laatste storting staat erop. Die 1000 piek is er nog niet af? Lekker vaag.

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 19:20 schreef TheScape het volgende:
Heej mafiasven kan je mij dat programmaaje om die simlock er af te halen ff sturen? Heb net namelijk de m35i gekocht.

Thanx :)

heb je icq berichie gestuurd dus reageer daar maar op :)

Verwijderd

heej bedankt sven maar ik heb geen icq meer. Kan je het programmaatje niet sturen naar scapedesign@adres.nl ?? Zou echt beters zijn want ik heb nu BEN op die m35i terwijl ik nog een libertel kaartje heb liggen.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op vrijdag 25 mei 2001 23:39 schreef TheScape het volgende:
heej bedankt sven maar ik heb geen icq meer.
Misschien is het slim dat je dan je ICQ nummer uit je profiel haalt?

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:59
Is er nu niemand zo slim om te beleggen, geen tijdslimiet, net zo makkelijk.................

no comment

Verwijderd

Op zaterdag 26 mei 2001 00:47 schreef jelmervos het volgende:

[..]

Misschien is het slim dat je dan je ICQ nummer uit je profiel haalt?
dat zou wel makkelijker zijn ;) maar ik heb het gemaild :)

Verwijderd

Op zaterdag 26 mei 2001 12:07 schreef Martinus het volgende:
Is er nu niemand zo slim om te beleggen, geen tijdslimiet, net zo makkelijk.................
krijg je daar ook een phone voor niks dan? en wat maakt mij het nou uit om 3 maanden die 1000 gulden te laten staan gaat er na 3 maanden toch weer vanaf :)

Verwijderd

Op zaterdag 26 mei 2001 12:10 schreef mafiasven het volgende:

[..]

krijg je daar ook een phone voor niks dan? en wat maakt mij het nou uit om 3 maanden die 1000 gulden te laten staan gaat er na 3 maanden toch weer vanaf :)
ja als je binnen 8 dagen beltegoed van je rekening naar je telfoon laat zetten en het geld 3 maanden laat staan krijg je m gratis anders wordt er gewoon 300 piek van je rekening geschreven

• BC3 Victim
Op zaterdag 26 mei 2001 20:47 schreef casje_iersel het volgende:

[..]

ja als je binnen 8 dagen beltegoed van je rekening naar je telfoon laat zetten en het geld 3 maanden laat staan krijg je m gratis anders wordt er gewoon 300 piek van je rekening geschreven
niet binnen 8 dagen maar binnen 8 weken

Verwijderd

dsas een heel verschil... misschien iets te snel ut foldertje doorgelezen :)

Verwijderd

Op zaterdag 26 mei 2001 20:47 schreef casje_iersel het volgende:

[..]

ja de regels ken ik nu onderhand wel vroeg me alleen af of dat bij die rekening het geval was..

• spok9
  • Laatst online: 29-12-2025

spok9

Groen...

Wij krijgen hier thuis 4 van de telefoontjes :p, wat we er aan hebben? Geen id, maar we blijven hollanders hè :)

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• AtHomer
  • Niet online
Maar goed dat de actie niet 1 toestel per adres is ;) . (Hier verwachten we er 3 :) .)

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 11:38 schreef spok9 het volgende:
Wij krijgen hier thuis 4 van de telefoontjes :p, wat we er aan hebben? Geen id, maar we blijven hollanders hè :)
haha nou wij zijn dan nog bescheiden met 2 telefoons broer en ik ;) btw vergeet de spatie niet bij de smile :)

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

unlocken en doorverkopen! >:)

Lekker rentepercentage heb je dan over je 1000 piek. :D

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Hier worden het er 3! :)

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 11:52 schreef jelmervos het volgende:

[..]

Hier worden het er 3! :)
haha nou dan zijn die 500000 telefoons snel verdeeld :)

Verwijderd

shit man... geld is er nog steeds niet vanaf bij mij... woensdag opgestuurd... denk je dak nog op tijd ben?

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 11:56 schreef MrFreeman het volgende:
shit man... geld is er nog steeds niet vanaf bij mij... woensdag opgestuurd... denk je dak nog op tijd ben?
ik denk t wel... weekend werken ze niet dus reken er op dat het maandag of dinsdag eraf is.. dus moet in principe wel lukken

• havana
  • Laatst online: 21-11-2025
Ik heb het zogezegd ook gedaan en mijn broer ook even geschopt het te doen. Maar nu blijf ik met één vraag zitten: wordt die GSM direct opgestuurd of moet je eerst 3 maanden wachten ?

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

die hele telefoon is al blauw... waarom dan geen groene lichies? :)

• AtHomer
  • Niet online
Op zondag 27 mei 2001 18:14 schreef havana het volgende:
Ik heb het zogezegd ook gedaan en mijn broer ook even geschopt het te doen. Maar nu blijf ik met één vraag zitten: wordt die GSM direct opgestuurd of moet je eerst 3 maanden wachten ?
Dat heb ik een tijdje geleden aan de postbank gevraagd via email:
Binnen 4 weken u ontvangt het welkomstpakket met WAP-telefoon op uw huisadres. Het geld moet wel 3 maanden blijven staan, maar u krijgt de GSM dus eerder thuisgestuurd.

Uit veiligheidsoverwegingen wordt het pakket in twee fases verstuurd. Eerst ontvangt u de activeringscode en vervolgens ontvangt u enkele dagen later het pakket met de WAP-telefoon.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoedne te hebben ingelicht.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste