Verwijderd

maar wat verstaan ze onder een spaarrekening kheb een easy blue rekening telt die ook meej of moet ik een aparte rekening openen ??

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-12-2025

spok9

Groen...

Ik denk niet dat er vervelende voorwaarden aan vast zitten. De postbank doet dit om mobile banking te stimuleren, en wat gaan ze daaraan verdienen, JUIST!

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• hobbeldebobbel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-02-2023

hobbeldebobbel

tjop tjop

ik geloof dat het neit uit maakt wt voor rekening... bel anders maar dit nummer:

0800-0660
is wel de studenten lijn alhoewel ik denk(ik denk dat je geen student bent, maar het is gratis

hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 11:02 schreef hobbeldebobbel het volgende:
ik geloof dat het neit uit maakt wt voor rekening... bel anders maar dit nummer:

0800-0660
is wel de studenten lijn alhoewel ik denk(ik denk dat je geen student bent, maar het is gratis
0800-0400

had al gebeld moet ff spaarrekening openen maar dat doen ze maandag meteen voor mij :)

• hobbeldebobbel

hobbeldebobbel

tjop tjop

0800-0400

had al gebeld moet ff spaarrekening openen maar dat doen ze maandag meteen voor mij :)
dus niet duurt twee weken voordat hij het doet!!!

maar die staat er niet

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 11:33 schreef hobbeldebobbel het volgende:

[..]

dus niet duurt twee weken voordat hij het doet!!!
dat meisje had het speciaal nagevraagd ze vertelde mij dat ik maandag moest bellen dan openen ze meteen een spaarrekening voor mij met de volgende dag er 1000 gulden op..

• hobbeldebobbel

hobbeldebobbel

tjop tjop

dan staat er dus dinsdag pas 1000 gulden op en dan kan je er vanuit gaan dat de telefoons al weg zijn!

maar die staat er niet

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 11:36 schreef hobbeldebobbel het volgende:
dan staat er dus dinsdag pas 1000 gulden op en dan kan je er vanuit gaan dat de telefoons al weg zijn!
kweet niet ze beloofden mij dat ik dan die telefoon zou krijgen dus ik w8 lekker af en als niet dan hebk pech heb al een telefoon 2e erbij is voor de fun :)

• neudeboules
  • Laatst online: 19-06-2025

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Op maandag 07 mei 2001 20:52 schreef te(X)en het volgende:

[..]

Jah precies, ik denk dat ik wel een keer of 6 zo''n bonnetje heb opgestuurd dat je 7,50 kreeg bij het overboeken van 1000,-.
Nou toch snel verdient.
En dan nog de rugtas, sporttas, portemonnee, badlaken (2x), maar ik heb geen postbank radio :(
Ik heb zelf eens een keertje een overschijvingskaart voor 1000,- NAAR mijn spaarrekening en eentje voor 1000,- VAN mijn spaarrekening in 1 enveloppe gedaan, helemaal geen probleem. :)
precies, wat ik altijd doe. Werkt prima met Girotel.
Je moet bij deze acties altijd of een spaarrekening openen of minimaal 50 piek per maand sparen.
je plus rekening is automatisch op gezegd op het moment dat er geen geld meer op staat
20 mei haal ik dus mijn rekening leeg en stort dat weer op 21 mei. Meer dan 1000 piek natuurlijk B-). En dit doe ik natuurlijk op al mijn rekeningen B-)B-)B-)

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

• hobbeldebobbel

hobbeldebobbel

tjop tjop

je plus rekening is automatisch op gezegt op het moment dat er geen geld meer op staat.

maar die staat er niet

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o
:oFUCK - SCHANDALIG onvergetelijk:o
:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Op woensdag 16 mei 2001 12:06 schreef neudeboules het volgende:

[..]

je plus rekening is automatisch op gezegd op het moment dat er geen geld meer op staat

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Op woensdag 16 mei 2001 11:02 schreef hobbeldebobbel het volgende:

0800-0660
Dit is een lekkere post, waorrrrrr!

O ja, Hobbelknotse, kijk hier nog ff :r :r
[topic=179765]

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:53
^^^^^^^ edit :? (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/edit.gif)

Strava

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

sorry!

• hobbeldebobbel

hobbeldebobbel

tjop tjop

dus....

idd een lekker brak topic begint dit te worden

maar die staat er niet

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

hmmm, ik denk inderdaad dat iedereen wel genoeg info kan vinden om dat gratis mobieltje kan krijgen.

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 31-12-2025
Op woensdag 16 mei 2001 10:30 schreef hobbeldebobbel het volgende:
je kan ook gewoon ff 1000 piek overmaken.... dan krijg je z''on coupon... en kan je lekker bellen...
* Drogo snapt niet helemaal wát voor coupon dit moet zijn

Als normaal gesproken 1000 piek stort krijg ik er geen coupon bij hoor...

• hobbeldebobbel

hobbeldebobbel

tjop tjop

coupon = bewijs van storting.... dat bedoel ik!

maar die staat er niet

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

:'( Toch niet

Verwijderd

|:(, moet leren lezen

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Waarom heb ik nou nog op geen enkele postbank site het woord spaarrekening of 1000 gulden gezien :?

/me begint te twijfelen of het wel klopt dat je 1000 piek moet storten.

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 16:39 schreef T het volgende:
Waarom heb ik nou nog op geen enkele postbank site het woord spaarrekening of 1000 gulden gezien :?

/me begint te twijfelen of het wel klopt dat je 1000 piek moet storten.
klantenservice bellen weet je t

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 11:36 schreef hobbeldebobbel het volgende:
Ja ja! jij hebt niet goed gelezen!
Als je het persbericht had gelezen dan had je gezien dat er 500.000 :D telefoons worden weg geven!
dus dan zouden er 500.000 mensen 1000 gulden of meer moeten storten bij de PB ( = 500.000.000 gulden !!!) om jouw voor te zijn!
Lijkt niet dat dat iemand lukt!

Dus, ga gewoon rustig op die actie af, want zo snel zullen ze niet op zijn hoor :7

BTW, PB heeft nu "Internet sparen" ofwel je kan altijd geld er op zetten of geld afhalen tegen een rente percentage van 4.6% ( behoorlijk hoog voor zo''n rekening!)
Daar gewoon gebruik van maken.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
[quote
precies, wat ik altijd doe. Werkt prima met Girotel.
Je moet bij deze acties altijd of een spaarrekening openen of minimaal 50 piek per maand sparen.
20 mei haal ik dus mijn rekening leeg en stort dat weer op 21 mei. Meer dan 1000 piek natuurlijk B-). En dit doe ik natuurlijk op al mijn rekeningen B-)B-)B-)
[/quote]

Er kan maar een telefoon per GIROnummer besteld worden dus alleen als je meerdere girorekeningen hebt gaat deze vlieger op, Het gaat niet op als je bv een plus-, een ster- en kapitaalrekening hebt die bij 1 girorekening horen. Je gironummer wordt nl gekoppeld aan je nieuwe mobiele nummer en je kan maar 1 mobiel nummer aan 1 girorekening koppelen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Dames, hoe zit het met het verwisselen van frontjes bij die M35i.

Want een ''postbank-blauw'' telefoontje lijkt me niet zo geweldig. :P

• BC3 Victim
Op woensdag 16 mei 2001 17:26 schreef Arne_ het volgende:

[..]

Ja ja! jij hebt niet goed gelezen!
Als je het persbericht had gelezen dan had je gezien dat er 500.000 :D telefoons worden weg geven!
dus dan zouden er 500.000 mensen 1000 gulden of meer moeten storten bij de PB ( = 500.000.000 gulden !!!) om jouw voor te zijn!
Lijkt niet dat dat iemand lukt!

Dus, ga gewoon rustig op die actie af, want zo snel zullen ze niet op zijn hoor :7
Nee de toestellen zullen niet de eerste dag op zijn maar er zijn er echt maar 500.000 dus aanvraag 500.001 kan zijn toestel vergeten. De postbank is er van overtuigd dat ze met gemak 500.000 toestellen kunnen weggeven. Ze hebben in eerste instantie zelfs aan meer toestellen gedacht maar zoveel kon siemens niet leveren.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Nou, ik heb mijn twijfels of ze van 500.000 GSM''s af kunnen. Zeker als ze 1 type voeren ( mensen willen diversifiteit! )

Uiteindelijk zal het wel lukken, maar zeg nou zelf! 1 half miljoen mensen! die ook echt jouw GSM gaan gebruiken? lijkt me geen haalbare kaart.
Veel mensen hebben al een GSM ( abbo, zaak GSM , prive GSM ) en zullen dan niet geneigd zijn om dit ding te nemen ( hele leuke GSM trouwens! ben er zeer tevreden mee)

Ik neem hem ook, en laat iedereen in mijn omgeving hem nemen en dan unlock ik hem zelf en dan snel door stoten! Zo denk ik er over.

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

(jarig!)
Staat vandaag een heel stuk in de Intermediair over "Het postbank-mobieltje".

En paar quotes:
Ieder jaar geeft de Postbank een cadeautje aan trouwe spaarders. Wie duizend gulden overmaakt, krijgt een badhanddoek, een horloge, een rugzak. Dit jaar is het cadeau een postbankblauwe pre-paid telefoon. je kunt ermee bellen en bankieren.
December 2000 zijn de eerste onderhandelingen afgerond. Telfort zal haar netwerk fors uitbreiden om de boom van Postbankklanten aan te kunnen. Siemens zet wekenlang zijn volle porductiecapaciteit in om 500.000 blauwe exemplaren van model M35i te vervaardigen.
''Sommige pessimisten denken dat we met 200.000 telefoons blijven zitten'', grinnikt Van Spronsen. Zelf ligt hij er niet wakker van/ ''Ze gaan als warme broodjes over de toonbank'', voorspelt hij.
Dus wel gewoon 1000 piek sparen. En er zit een speciaal ontwikkelde sim-kaart in de telefoon voor het telebankieren.

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 17:44 schreef Arne_ het volgende:
( mensen willen diversifiteit! )
was diversifiteit :?

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 20:05 schreef mxstrAEm het volgende:

[..]

was diversifiteit :?
goeie vraag :?

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 20:39 schreef 007 het volgende:

hmzz pc discount wisselen ze m d8 ik wel om gaat de garantie er wel vanaf.. hou daar rekening meej tenminste dat d8 ik..

• Fault
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:19
Ik wil ook Postbank Blauw ledjes in die Siemens M35! :)

• djmartyn
  • Laatst online: 13-12-2025
Op woensdag 16 mei 2001 20:39 schreef 007 het volgende:

Bij de koopjessite hebben ze wel frontjes om er overheen te klikken.

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

[quote]
Op woensdag 16 mei 2001 17:35 schreef The_Wireless_Guy het volgende:
En dit doe ik natuurlijk op al mijn rekeningen B-)B-)B-)
Er kan maar een telefoon per GIROnummer besteld worden dus alleen als je meerdere girorekeningen hebt
Mijn advies is om eerst even alle 6 pagina''s te lezen voordat er comentaar wordt gegeven|:(

• conceicao
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-04-2024
Ik heb net ff naar de Postbank gebeld en de medewerkster wist me te vertellen dat als je het geld had gestort op een plusrekening, je binnen 6 weken (!) de siemens kreeg toegestuurd. Als je deze had ontvangen moest je binnen 2 weken de sim-kaart activeren. (ermee bellen dus) Als je dit niet doet, dan wordt er F300,- van de rekening afgeschreven. En ohja ze conformeerde dat je idd het bedrag 3 maanden moest laten staan. <
Maar het is dus wel een tegenvaller dat je 6 weken moet w88 op je tst. :'(

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 22:01 schreef conceicao het volgende:
Ik heb net ff naar de Postbank gebeld en de medewerkster wist me te vertellen dat als je het geld had gestort op een plusrekening, je binnen 6 weken (!) de siemens kreeg toegestuurd. Als je deze had ontvangen moest je binnen 2 weken de sim-kaart activeren. (ermee bellen dus) Als je dit niet doet, dan wordt er F300,- van de rekening afgeschreven. En ohja ze conformeerde dat je idd het bedrag 3 maanden moest laten staan. <
mooi dan ben ik maandag meteen van de partij :)

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Dat activeren zal geen enkel probleem zijn als ze er ook nog wat gratis bel minuten bij geven :)

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
Ik vindt het gewoon SCHANDALIG als je eerst 1000 gulden moet storten (op welke rekening van hun dan ook) om zo''n klote telefoon te krijge!!!!, ik wacht al meer dan 2 maanden op deze actie, en als het echt waar is van die duizend gulden mogen ze "mijn telefoon" wel weer in hun r**t steken... Ik snap best dat er voorwaarden aanzitten, maar dat ze 1000 piek eisen, die je ook nog een tijdje op je rekening moet hebben :r :r :r :r...

1000 piek maal zoveel rente, ze maken misschien nog winst ook (dat was natuurlijk ook hun doel hé) echt Postbank :r !!!!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

Op vrijdag 18 mei 2001 12:14 schreef RiCk het volgende:
Ik vindt het gewoon SCHANDALIG als je eerst 1000 gulden moet storten (op welke rekening van hun dan ook) om zo''n klote telefoon te krijge!!!!, ik wacht al meer dan 2 maanden op deze actie, en als het echt waar is van die duizend gulden mogen ze "mijn telefoon" wel weer in hun r**t steken... Ik snap best dat er voorwaarden aanzitten, maar dat ze 1000 piek eisen, die je ook nog een tijdje op je rekening moet hebben :r :r :r :r...

1000 piek maal zoveel rente, ze maken misschien nog winst ook (dat was natuurlijk ook hun doel hé) echt Postbank :r !!!!
helemaal mee eens! KLOTE postbank! :r

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

• spok9

spok9

Groen...

Op donderdag 17 mei 2001 22:01 schreef conceicao het volgende:
Mij vertelden ze 2 weken. Maar hé, wij zijn hollanders en het is gratis :).

Beetje jammer, 2 weken is net te lang. Wilde hem meenemen naar Pinkpop want mijn 3210 heeft geen trilfuncte :(.

edit:
Mijn excuses aan alle belgen die dit lezen :)

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• RiCk
Let op he:

500.000 (telefoons) * 1000 = 500.000.000 (500 miljoen)

500.000.000 * 0,003 (3 % rente per dag) = 1.500.000

1.500.000 * 90 (90 dagen, dus 3 maanden) = 135.000.000

De Postbank trekt dus 135 MILJOEN!!!!

Verwijderd

Mooi rekensommetje natuurlijk maarrruh wat zou de postbank nou zelf betalen voor zo''n toestelletje? Hebben ze eigen belangen in de Siemens groep? Dat ze geld eraan verdienen is zonder meer zkere het is immeres nog geen sinterklaas :P

• RiCk
ze krijge misschien ook geld voor het wappe van Telfort natuurlijk (á 35 cent per minuut)???

Het is een goeie deal iig...

Verwijderd

hehehehe Ja dat zal vast wel. iig het is een superuitgekookte manier om Telfort en Siemens fors te laten groeien qua marktaandeel in de mobiele wereld. Petje af voor die gasten; nou hopen dat Telfort''s netwerk en klantenservice ;) het aan kunnen. Money talks!!!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Luister eens vriend Boterlettert! Het is een bank, natuurlijk leven die van rente. En als jij nog steeds alles van je 5 gulden zakgeld moet leven, dan moet je niet zeiken, want dan hoor je ook geen mobiel te hebben|:(

En als je al 1000 piek bij de Postbank hebt uit staan (en ja daar krijg JIJ ook rente op!). Dan hoef je het er alleen maar ff aftehalen en weer terug te plaatsen.

Het is een actie, dus doe lekker niet mee en ga Flippo''s sparen:r

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

:r

• RiCk
achtja, dat is idd mooi kut jah.. ben zelf in juni 3 weken weg... hmmmz

• RiCk
jij bent triest zeg, je kent me niet (en daar wil ik het ook graag bij houden) dus ordeel dan niet over mij!

Ik ben van mening dat mobiel bankieren (waar het over gaat) helemaal niets met geld storten op je spaarrekening te maken heeft en daarom zei ik dat.

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Op vrijdag 18 mei 2001 15:47 schreef RiCk het volgende:
jij bent triest zeg, je kent me niet (en daar wil ik het ook graag bij houden) dus ordeel dan niet over mij!

Ik ben van mening dat mobiel bankieren (waar het over gaat) helemaal niets met geld storten op je spaarrekening te maken heeft en daarom zei ik dat.
Luister als mensen gewoon niet de hele post lezen, dan moeten ze dat zelf weten. Maar dan worden ze wel een redelijk makkelijk doelwit om m''n slechte humeur op te botvieren.

En daarnaast is mijn comentaar niet echt veel harder dan menig commentaar op de Postbank.

Er is geen enkele actie zonder comercieel belang, dus ook niet die van de Postbank.

• RiCk
ik heb de hele post gelezen, ik bedoelde iets anders wat ik heb gezegd, ik snap ook wel dat ze winst willen maken, het gaat er mij nogmaals om dat je (WAARSCHIJNLIJK) geld moet storten en dat drie maanden laten staan en dat je dan in aanmerking komt voor die telefoon... Het is een "pilot" voor mobiel bankieren via een mobiele telefoon van Siemens voor het Telfort netwerk waar je bij de Postbank via WAP kunt boekingen kunt doen, saldo opvragen enz.

Als het 2500, 250, 1000 of wat dan ook voor een geld bedrag was maakt me niet uit, dat komt er wel.

Begrijp je wat ik bedoel?, dat met die rente was overdreven, was gwn pissed omdat ik al zo lang bij hun zeur over meer info :o

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Ik zou me meer zorgen maken over het feit dat je 300 piek moet betalen als je hem niet op tijd activeert. Stel dat de post wat vertraging heeft, of je bent op vakantie. Misschien moet je eerst nog wel een telfort prepaid kaart kopen.

Die zijn dan natuurlijk net uitverkocht, omdat iedereen aan die actie meedoet:Y)

• te(X)en

te(X)en

plons...

(jarig!)

Uuuhmm, die rente he... wie krijgt die nou?
Precies ja JIJ. Ze geven je die rente!!!
Je moet het van je lopende rekening afhalen (lopende rekening krijg je geen rente op), en op je spaarrekening zetten (spaarrekening krijg je wel rente op). En ja, zij zullen door te beleggen oid wel winst maken op dat geld van jou ja, maar in die 3 maanden halen ze echt die kosten van die telefoon er niet uit hoor.

En zolang ze mij GRATIS die telefoon geven vind ik het helemaal niet erg dat ze winst maken door zo''n actie hoor. (volgens mij gaan ze door deze actie pas op lange termijn winst maken, dit is dus gewoon investeren voor hun).
Op vrijdag 18 mei 2001 16:08 schreef neudeboules het volgende:
Ik zou me meer zorgen maken over het feit dat je 300 piek moet betalen als je hem niet op tijd activeert. Stel dat de post wat vertraging heeft, of je bent op vakantie. Misschien moet je eerst nog wel een telfort prepaid kaart kopen.

Die zijn dan natuurlijk net uitverkocht, omdat iedereen aan die actie meedoet:Y)
Dat activeren kan natuurlijk ook gewoon via die telefoon. 25,- beltegoed opwaarderen (van je girorekening natuurlijk :)), dan krijg je als actie ook nog eens 50,- beltegoed. Nou dat moet toch lukken binnen 8 weken he.

• RiCk
Bron Computable 18 mei. Auteur Jeroen Bezem.

Hoe krijg ik zo''n prepaid wap-telefoon?
De actie van de Postbank gaat van start op dinsdag 22 mei. De Siemens-telefoontjes worden als een premium uitgedeeld in het kader van de jaarlijkse vakantie-actie van de Postbank. Dat betekent dat Postbankklanten die bereid zijn een bedrag van minimaal 1000 gulden te storten op een spaarrekening, door de bank worden beloond met een gratis wap-telefoon, die is uitgerust voor mobiel bankieren.
Om er zeker van te zijn dat alle 500.000 telefoons werkelijk bij de klanten terechtkomen, is dit jaar de actie uitgebreid met aanbiedingen voor het afsluiten van koopsompolissen en een beleggingsactie.

Verwijderd

je kunt nu al naar de postbank gaan ben gisteren al gegaan komt allemaal in orde maandag sturen ze alle formulieren naar het hoofdkantoor en over 4 weken heb ik mijn phone :)

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op vrijdag 18 mei 2001 13:30 schreef RiCk het volgende:
500.000.000 * 0,003 (3 % rente per dag) = 1.500.000
Onzin.
3 procent (?promile?) rente per dag? Das veels te veel.
Als je uit gaat van 5% op jaarbasis die de postbank overhoud dan nog krijg je per gsm:
(1,05^1/4 -1) * 1000= 12,27 per telefoon. Hoe je daar, als postbank, na betaling van die GSM geld aan over kan houden zie ik nog niet.

Het is dan ook een marketing actie waarbij er geld verdient wordt aan mensen die het langer laten staan, vaste klant worden enzo. En telfort legt ook wel wat bij denk ik.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• BC3 Victim
Wat een gedoe om die 1000. De Postbank houdt al jaren een actie in mei waarbij je 1000 gulden moet storten op een spaarrekening. Normaal kreeg je een lullige handdoek of een vakantietas of een calculator van een obscuur merk die het na 1 maand niet meer deed. Nu geven ze notabene een mobiele telefoon kado en dan gaan sommigen zeuren over het feit dat ze gedwongen worden geld op een spaarrekeing te zetten. Je wordt niet gedwongen, je hoeft je niet op te geven voor die Siememsn M35i. Het is je eigen keuze, als jij die telefoon wil zul je een aantal maanden geld opzij moeten zetten. Dat is gewoon een van de voorwaarden. Voor niets gaat de zon op en dat geldt zeker voor een bank.

Ik vind het een geweldige actie en zal dan ook meteen twee toestellen bestellen(want ik heb twee girorekeningen en fl 2000 over gelukkig. Ik heb al een en ander gezien(ik werk bij een van de drie bedrijven (en nee ik krijg geen gratis toestel)) en ik vind er leuke dingen bij zitten. Als het aanslaat kan M-bankieren erg leuk worden.

Als alles goed gaat kan ik vanaf maandag storten en aanmelden! Dus nog even geduld!

• BC3 Victim
Dat wou ik dus ook gaan doen. Ik had nog geen mobiel/heb al een Plus rekening/heb 1000 gulden dus waarom niet ;)

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
* Drogo heeft z''n aandelenfondsen verkocht

Door die @#%!^%^$ economie ironisch genoeg met ruim 1000 piek verlies :(:'(:(

Jammer genoeg heb ik dat geld niet meer terug vóór m''n vakantie.

• BC3 Victim
Ik heb lekker al een M35i B-)

• BC3 Victim
Op zaterdag 19 mei 2001 09:50 schreef mafiasven het volgende:
je kunt nu al naar de postbank gaan ben gisteren al gegaan komt allemaal in orde maandag sturen ze alle formulieren naar het hoofdkantoor en over 4 weken heb ik mijn phone :)
Dus jij weet al precies wat je moet doen?! moet je nu wel of geen 1000 piek storten en op welke rekening dan? Want voor mij is het nog te onduidelijk allemaal :?

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 17:51 schreef merle het volgende:

[..]

Dus jij weet al precies wat je moet doen?! moet je nu wel of geen 1000 piek storten en op welke rekening dan? Want voor mij is het nog te onduidelijk allemaal :?
okey ik leg het ff uit.. je gaat naar de postbank of je belt de postbank op.. het is wel de bedoeling dat je al een postbank rekening hebt.. dan zeg je dat je mee wilt doen aan de gsm actie.. hun openen voor jou een spaarrekening en van je normale girorekening word er 1000 gulden vanaf gehaald... binnen 4 weken na maandag krijg je je telefoon thuisgestuurd.. dan heb je nog 4 weken om hem te activeren.. over het activeren waren ze een beetje onduidelijk de 1 zei gewoon de sim erin doen de ander zei dat je ff moest wappen.. beste is dus gewoon om ff te wappen naar postbank en dan kunnen ze je niks maken.. activeer je je telefoon niet binnen 4 weken word er 300 gulden van je rekening afgeschreven.. de 1000 gulden moet je er 3 maanden op laten staan dan mag je het weer terugstorten naar je oude girorekening..

nummer 0800-0400

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
bah, ik heb net 4 weken geleden een m35 gekocht.....mooi dit......... |:(|:(

Verwijderd

ja fett he die akties :P

• BC3 Victim
Op zondag 20 mei 2001 18:07 schreef xxxMaverick het volgende:
bah, ik heb net 4 weken geleden een m35 gekocht.....mooi dit......... |:(|:(
Had je op moeten letten Maverick de Postbank en Telfort hebben dit al ruim een maand geleden bekend gemaakt.

• 4POX
  • Laatst online: 15:35

4POX

Everybody is wired

En wie gaat er voor zorgen dat iedereen zijn M35i gaat krijgen *D

AKA Rinkel weblog

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
Op zondag 20 mei 2001 18:27 schreef The_Wireless_Guy het volgende:

[..]

Had je op moeten letten Maverick de Postbank en Telfort hebben dit al ruim een maand geleden bekend gemaakt.
Ok ruim een maand dan. Laat ik het zo zeggen, niemand wist nog van deze actie.

maar goed, ik heb een zwarte ;)

p.s

trouwens telfort heeft hier geen ontvangst dus wat dat betreft.......

• AtHomer
  • Niet online
Alle info over (ook over activeren) staat inmiddels op de site van de postbank onder "mobiel bankieren" in het menuutje aan de linker kant :).

Er zit 25 gulden beltegoed bij:
Uw telefoon is pas volledig geactiveerd als u ook het beltegoed voor de eerste keer heeft opgewaardeerd. Opwaarderen gaat via uw Girorekening. U krijgt eenmalig f 25,- gratis beltegoed van Telfort. Dit ontvangt u zodra u de eerste keer (met minimaal f 25,- of Euro 10) opwaardeert. U kunt pas opwaarderen als u uw toestel heeft geactiveerd.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Weet iemand of je ook een siemens aan kan vragen met een easy blue girorekening??

• AtHomer
  • Niet online
Op zondag 20 mei 2001 21:45 schreef Hyphylus het volgende:
Weet iemand of je ook een siemens aan kan vragen met een easy blue girorekening??
Nee dat kan helaas niet... Lees het topic ff door...

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06-2025
HMmzz het is nu zondag avond er staat nog nikzz op de postbank site ....

We wachten wel af tot morguh :)

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

• te(X)en

te(X)en

plons...

(jarig!)
Op zondag 20 mei 2001 23:44 schreef Flat_erik het volgende:
HMmzz het is nu zondag avond er staat nog nikzz op de postbank site ....

We wachten wel af tot morguh :)
Op zondag 20 mei 2001 20:44 schreef AtHomer het volgende:
Alle info over (ook over activeren) staat inmiddels op de site van de postbank onder "mobiel bankieren" in het menuutje aan de linker kant :).

Er zit 25 gulden beltegoed bij:
[..]
www.pearle.nl ;)

Verwijderd

nou het staat er nu dus compleet op.. het activeren houd in dat je de m-code moet veranderen en je beltegoed moet opwaarderen via je girorekening kost de telefoon dus nog iets van 25 gulden. iig is 25 gulden voor een m35 niet duur 8-)

edit:
heb ff gekeken en het was minimaal 25 gulden om op te waarderen

• te(X)en

te(X)en

plons...

(jarig!)
Op maandag 21 mei 2001 10:21 schreef mafiasven het volgende:
nou het staat er nu dus compleet op.. het activeren houd in dat je de m-code moet veranderen en je beltegoed moet opwaarderen via je girorekening kost de telefoon dus nog iets van 25 gulden. iig is 25 gulden voor een m35 niet duur 8-)

edit:
heb ff gekeken en het was minimaal 25 gulden om op te waarderen
En dan krijg je van Telfort nog een bonus van 25,- daar bovenop. Dus Telefoon + 50,- beltegoed voor 25,- :D

• AtHomer
  • Niet online
Op maandag 21 mei 2001 11:58 schreef te(X)en het volgende:

[..]

En dan krijg je van Telfort nog een bonus van 25,- daar bovenop. Dus Telefoon + 50,- beltegoed voor 25,- :D

U krijgt eenmalig f 25,- gratis beltegoed van Telfort. Dit ontvangt u zodra u de eerste keer (met minimaal f 25,- of Euro 10) opwaardeert.

10 Euro is minder dan f 25,-. Dus dat kost je dan maar 10 * 2,20371 = 22,0371 gulden >:)

Ik ga mijn toestel maar meteen op Euro''s instellen zo gauw ik hem heb... :P

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-12-2025
das relaxed, geld ook bij beleggen en geen 3 maanden wachten da''s vet relaxed.

no comment

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 12:55 schreef AtHomer het volgende:

[..]

10 Euro is minder dan f 25,-. Dus dat kost je dan maar 10 * 2,20371 = 22,0371 gulden >:)

Ik ga mijn toestel maar meteen op Euro''s instellen zo gauw ik hem heb... :P
Hehe, dan krijg je ook maar 22,0371 gulden extra beltegoed :+

• freddifish
  • Laatst online: 29-11-2025

freddifish

schnappi !

je kunt direct via de postbank site meedoen. lijkt me de snelste manier en makkelijker dan naar het postkantoor gaan :)

Oja, die toestellen kosten 300 piek, dat boeken ze tenmisnte af als je NIET op tijd activeert :+ (zie kleine lettertjes op de site)

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Verwijderd

Dit heb ik op de website gevonden

Bij Actievoorwaarden Girosparen
Om voor een gratis M35i in aanmerking te komen moet je
Voor 18 juni 2001 NLG 1000,-- of meer sparen op Plus- of Kapitaalrekening
De girorekening (niet de spaarrekening) hebben geopend vóór 1 april 2001

Extra voorwaarden genoemd bij Actievoorwaarden Girosparen
Bedrag 3 maanden op spaarrekening laten staan
M35i binnen 8 weken activeren
Dat er dus NLG 300,-- van je girorekening wordt gehaald als je je niet aan alle voorwaarden houdt.
Dit staat WEL meteen bij de actievoorwaarden

Alleen gevonden bij "Veel gestelde vragen"
Vraag: Waarom wordt er f 300 geïncasseerd van mijn girorekening?
Beltegoed moet minstens één maal worden opgewaardeerd met mininmaal NLG 25 of EUR 10

Overig
SimLock voor 1 jaar
Je hoeft niet gebruik te maken van de mobiele diensten van de Postbank.
Alleen bellen is ook OK.

• djmartyn
  • Laatst online: 13-12-2025
Die simlock gaat er wat mij betreft zsm vanaf. Nu maar hopen dat de telefoons niet met een te nieuwe softwareversie(>18) worden geleverd.

• AtHomer
  • Niet online
Op maandag 21 mei 2001 15:35 schreef tweakerrrr het volgende:

[..]

Hehe, dan krijg je ook maar 22,0371 gulden extra beltegoed :+
He, jammur... :'( Die lui zijn slimmer dan ik dacht :P.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Ik lees overal in de voorwaarden:
Deze actie is uitsluitend bestemd voor Postbank-klanten die vóór 1 april 2001 een Girorekening hebben geopend.

dus je hebt al een girorekening bij de postbank nodig.....

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 17:03 schreef -Rob- het volgende:
Ik lees overal in de voorwaarden:
Deze actie is uitsluitend bestemd voor Postbank-klanten die vóór 1 april 2001 een Girorekening hebben geopend.

dus je hebt al een girorekening bij de postbank nodig.....
klopt en wat mij betreft gaat die lock er ook meteen vanaf >:) oeps ben nu illegaal aan t doen ;)

Verwijderd

hoeveel mensen hebben btw een girorekening en hebben interesse in een mobiele foon? k denk toch nie 500.000 of wel? de meeste mensen die nog bij de postbank zijn zitten bijna in hun pensioen en hebben echt niet meer zo''n behoefte aan een pre-paid foon.

ik hoop iig dat het zo gaat. laat ik ons moeder ff mooi duzend gulden sparen en dan heb ik een nieuwe foon (heb ik ook wel nodig want mun 3310 is in de plee gevallen en hij zit nou vol met zeik :r)

Verwijderd

de kleur is grijs/blauw zeggen ze bij postbank maar is dit de orginele kleur? want de m35 is orgineel toch geel of grijs?

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 17:56 schreef Sickness het volgende:
de kleur is grijs/blauw zeggen ze bij postbank maar is dit de orginele kleur? want de m35 is orgineel toch geel of grijs?
kleur is blauw, groen

www.postbank.nl kun je de kleur zien ;)

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Topicstarter
Op maandag 21 mei 2001 17:43 schreef Sickness het volgende:
hoeveel mensen hebben btw een girorekening en hebben interesse in een mobiele foon? k denk toch nie 500.000 of wel? de meeste mensen die nog bij de postbank zijn zitten bijna in hun pensioen en hebben echt niet meer zo''n behoefte aan een pre-paid foon.

ik hoop iig dat het zo gaat. laat ik ons moeder ff mooi duzend gulden sparen en dan heb ik een nieuwe foon (heb ik ook wel nodig want mun 3310 is in de plee gevallen en hij zit nou vol met zeik :r)
Daarom doen ze de actie ook als je een hypotheek of iets dergelijks afsluit :)

Maar ja, ik heb zelf een T10s en heb op de plank nog een GA628 en een GA788 liggen dus heb ik niet nodig.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Verwijderd

tering zeg die actie gaat volgens mij wel goed want postbank.nl is nou zo traag als iets zeg! als ons moeder mar op tijd is

• AtHomer
  • Niet online
Op maandag 21 mei 2001 20:04 schreef Sickness het volgende:
tering zeg die actie gaat volgens mij wel goed want postbank.nl is nou zo traag als iets zeg! als ons moeder mar op tijd is
De site is ineens verdacht traag ja... Maar dat geeft niet, want ik heb mijn zaakjes al geregeld op het postkantoor :).

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06-2025
Moet je nou wel of niet een nieuwe rekening openen bij de postbank voor die tel. ?????????

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op maandag 21 mei 2001 22:12 schreef Flat_erik het volgende:
Moet je nou wel of niet een nieuwe rekening openen bij de postbank voor die tel. ?????????
Dit staat in de voorwaarden op de Postbank site:

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Beltegoed moet minstens één maal worden opgewaardeerd met mininmaal NLG 25 of EUR 10

ik vraag me af, binnen wat voor een termijn ?
binnen die 8 weken?

• supershoe
  • Niet online
Het klinkt echt super mooi. Ik ga dan denk ik maar eens zo''n Plusrekening openen. Aan die plusrekening zitten toch geen maandelijkse kosten ofzo??

edit:
en ik ben ook niet verplicht om elke maand wat te storten?

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

• AtHomer
  • Niet online
Op dinsdag 22 mei 2001 09:53 schreef supershoe het volgende:
Het klinkt echt super mooi. Ik ga dan denk ik maar eens zo''n Plusrekening openen. Aan die plusrekening zitten toch geen maandelijkse kosten ofzo??

edit:
en ik ben ook niet verplicht om elke maand wat te storten?
Er zitten totaal geen verplichtingen aan. Ik heb het afgelopen jaar ongeveer 10 cent op die rekening gehad en nooit iets erbij gestort, en geen problemen.

Voor zover ik weet is het dus probleemloos en dus: ''makkelijk''. :P

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-12-2025

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Zo, de aanvraag is verstuurd :9.

• AtHomer
  • Niet online
Weet iemand btw hoe lang het duurt voor het geld om op je plus rekening te komen :?

Heb het gisteren overgestort bij de Postbank zelf en het is er vandaag nog niet :(...

• supershoe
  • Niet online
Zo hoe bedoel je simpele actie. Je haalt je pas door dat ding en een paar weken later heb je een gratis mobiel. Gaaf!

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

Verwijderd

jammer dat het nog 4 weken duurt voordat ik m krijg kan niet wachten >:)

• Fault
  • Laatst online: 16:19
Het schijnt dat de actie niet zo heel goed loopt, maarja, ze hebben natuurlijk ook nog een behoorlijke tijd om die dingen weg te geven...

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik ben net bij het Postkantoor geweest, en ff 1000 piek overgemaakt. wel stoere actie. Hoefde alleen maar mijn giro nummer te geven en alles was geregeld.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Pagina: 1 2 3 4 Laatste