Godverdehoere!!! Ik dacht aardig te blijven maar na het lezen van deze
stupide reactie voel ik me wel genoodzaakt te reageren.
Op maandag 21 mei 2001 17:04 schreef een spammende eikel het volgende:
Hallo allemaal,
Ja dat weten we nou wel he!!!
Hier dan mijn laatste reactie op de toevoegingen van enkele mede tweakers:
Wat de net ettiquette betreft, hier heb ik mij altijd aan gehouden en dus een ieder met het nodige respect behandeld, wat ik helaas niet van iedereen kan zeggen.
Tot in den treure zitten spammen en iedereen ongevraagd icq-webzooi sturen noem ik nou bepaald
niet respectvol en naar de geldende netiquette.
Even voor de duidelijkheid hoe dit alles zo ver is gekomen: Ik beland op een voor mij volkomen nieuwe advertentie pagina en zoek allereerst naar regels omtrent adverteren en die waren op tweakers niet te vinden.
Plaats dus mijn ad in hoofdletters (marketing: zorg dat je ad er uit springt!) wordt hierop aangesproken en wijzig dus mijn ad.
Lees voor de gein één van mijn vorige posts eens waar ik een deel van de users policy van je provider heb geciteerd, daar staan wedegelijk regels tav van spam en idioot veel en met caps-lock posten.
Lees alle ads omdat ik ook wel eens iets gebruikt koop en constateer dat ads regelmatig opnieuw voorop komen, doe dat vervolgens ook en ben mij van geen kwaad bewust.
Maar zijn die ook van de zelfde user afkomstig? Ik kan me namelijk best voorstellen dat een artikel dat een paar jaar geleden populair was, nu volop verkocht word. En dan is er nog een verschil tussen ''een paar keer'' en
tien!!! keer per dag!!
Krijg vervolgens 4 irritante anonieme mailtjes: ja niet ieder is zo dapper als ik, heb daarom ook speciaaal voor deze onwetende tweakers het topic "de tijd dat Sis een sisser was is over" gelanceerd en dat schijnt bij die bewuste personen in het verkeerde keelgat te zijn geschoten, daar de waarheid onder ogen zien voor sommigen niet prettig schijnt te zijn. Namen hoef ik niet te noemen de betrokken personen in kwestie weten wel wie zij zijn. Dan is het slechts een kwestie van je ongerief t.a.v. 1 bepaalde persoon uiten die zoals velen nogal vaak post en de meute achter je scharen en zie: men heeft 1 zondebok gevonden en het "feest" kan beginnen.
Held...ik wou dat ik zo stoer als jij was om iedereen ongevraagd lastig te vallen met je ads en je icq-webmsg''s

Over die Sis kaartjes: ik geloof niet dat de meesten hier zo onwetend zijn wat videokaarten betreft.
Wat betreft mijn zogezegde "opnieuw bezig zijn". Ik heb toestemming gehad om de door medetweakers veranderde ad en de verwijderde ads te herplaatsen en ben met Floris overeengekomen deze 1 x wekelijks te posten.
Ik geloof niet dat het de bedoeling is om alle verwijderde ads terug te plaatsen omdat deze niet voor niets verwijderd zijn. Zitten wij dalijk weer met je 20 ads die je elk 1 maal per week weer omhoogschopt: dat zijn er gvd nog drie per dag!! Ik geloof niet dat dat de bedoeling is

Mochten de ads verwijderd of veranderd worden dan zal ik uiteraard genoodzaakt zijn deze weer in de oude staat terugbrengen, wat een ieder van jullie ook zou doen als het jouw ad zou betreffen. Hopelijk kan een ieder daar vrede mee vinden...... Zoniet dan is dat jammer.
Zelfde als net: ads kunnen alleen door de crew verwijderd worden, en dat gebeurd echt alleen maar met een goede reden, en ik geloof niet dat iemand hier een verwijderde ad er opnieuw opzet. Dus [b]
NEE!![/b], hier kan ik
geen vrede mee hebben, vuile spammerd!!
Dom? Ik kijk in de van Daele en daar staat letterlijk onwetend en geen mens kan alles weten: conclusie: we zijn allemaal dom!
Dan ben je stom bezig, nou goed?
Schijnbaar hebben we dus nog iets te leren: elkaar een beetje levensruimte geven?
Dan heb jij ook nog wel wat te leren vriend! niet spammen!!!! Je verpest onze levensruimte, om daar even op in te gaan.
Wat mij betreft is deze kwestie verder afgedaan en is deze topic verder niet meer interresant, er zijn leerzamere topics te vinden.
Ik dacht idd ook dat dit afgedaan was, maar als jij dus je 20 verwijderde ads terugplaatst en deze vervolgens 1 keer in de week gaat refreshen zijn we nog geen stap dichterbij gekomen. Als niemand op je ad reageerd is er gewoon geen intresse, snap dat dan!! (Ik wilde hier eigenlijk nog wat aan toe voegen, maar ik hou me (nog) maar in...)
Mocht ik onverhoopt iemand zijn gevoelens gekwetst hebben dan spijt mij dat oprecht, daar dat nimmer mijn bedoeling is geweest of zal zijn en wel om het simpele feit dat ik daar mijn tijd niet aan wil verdoen: het leven is bedoeld om van te genieten.
Ik wens een ieder daar dan ook veel succes bij.
Geniet dan van het leven man ipv iedereen hier lastig te zitten vallen met die zinloze spam. Ik zou er iig maar niet te veel op rekenen dat je die systeempjes van je ooit verkoopt aan een tweaker.
Enne: ga je dan maar staat schamen in de hoek, want je hebt hier echt iedereen tegen je door deze laffe & zinloze acties.
Met vriendelijke groet van een medetweaker.
Zo vriendelijk ben je helemaal niet, de groeten doen word ook gezien als overbodig, want dat wenst iedereen elkaar na een post, dus daar mag je ook mee ophouden.
Van bij krijg je iig geen vriendelijke groet..een schop onder je hol kun je krijgen lomp kadaver!!! (ff uitspraakje geleend van iemand anders

)