Op zaterdag 19 mei 2001 21:19 schreef mdenie het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal: poste 10 x daags doe dat nu nog 4 x daags en vanaf heden 1 x in de twee dagen totdat de enqutte uitwijst wat men normaal vindt. Wat mijn 2 athlon systeempjes met de bij behorende monitoren betreft die zijn gewoon te koop, neem aan als jij die had en kwijt wil je ze ook hie zou advertere toch??? Als ik die verkocht heb en mijn 2 maanden oude video kaart en mijn oude pII systeem, ga ik mijn nieuwe systeem bouwen, wie weet verkoop ik dat ook weer als ik iets snellers kan kopen? Mag dat??? Fijn dank je.
Met vriendelijke groet, Michel
Hoi Michel (
/me begint altijd aardig
),
Ik zal even duidelijk proberen te maken wat ik precies bedoelde, ik ben namelijk iemand die met weinig woorden toch veel probeert te zeggen. Omdat je dat blijkbaar niet zo aanspreekt, zal ik het nu wat uitgebreider proberen te formuleren en ik denk dat ik ook namens
alle GoT''ters -minus één) spreek:
Vraag&Aanbod is een mooi initiatief van T.net om de gebruikers de gelegenheid te geven om van hun ongebruikte hardware af te komen, en een ander er voor een zacht prijsje gelukkig mee te maken.
Ik heb zelf ook al het eea gevraagd en gekocht via vraag&aanbod, en omdat dit voor het grootste deel mede-tweakers zijn, weet ik (bijna) zeker dat de zaak te vertrouwen is en dat ze er een schappelijke prijs voor vragen.
Ik denk dat die systemen van jouw niet gebruikt zijn en dat dit dan dus gewoon een leuk handeltje van je is. Niets tegen een beetje ondernemersgeest, maar daar is V&A niet voor. Dat je een keer een postje maakt waarin je melding maakt van diverse systemen te leveren, oke, daar kan ik mee leven, maar voor commerciele activiteiten zijn er de ads en de banners alsmede de procewatch. Dat jouw commerciele ads op v&a "gedoogd" worden, kan ik best begrijpen, jij wordt er beter van en een user wordt er beter van, niets mis mee.
Echter, tien keer per dag het zelfde posten wordt door niemand gewaardeerd, hoe goed je bedoelingen meestal ook zijn. Eén adje is goed genoeg, de tweaker kijkt echt wel verder dan z''n neus lang is, en als je er een adje tussendoor gooit, dan wordt daar vast wel naar gekeken, en als het bevalt, dan hoor je wel iets. Buiten het feit dat zovaak posten regelrechte spam is, denk ik dat je erg veel goodwill kwijtraakt bij de users, en daarmee juist het tegenovergestelde effect bereikt.
Fijn dat je ipv 10 keer per dag nu nog maar 1 keer per twee dagen post, maar dit is m.i. nog steeds te veel. Zet een echte advertentie, zal echt niet zo deur zijn. Zet
EEN systeem in de V&A met de vermelding dat je ook zelf de specs aan kan passen, telefoonnummer er bij, en laat die dan om te beginnen
twee maanden staan. Als men echt serieus intresse toont, hoor je het echt wel don''t worry.
Ik hoop dat je deze raad ten harte neemt, en anders zul je weten wat mijn eerste zin van deze post inhoud.