[BC3] Tweakers.net moet onderduiken

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 447 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
http://tweakers.net/aanbod/17529/a
Die denie Michiel ofzo die heeft nu onder een andere naam geregd met zijn tering tyfus A*&s82795 systemen (fustratie loopt hoog op hier, hij veneukt de hele V&A van achter en van voren).

IP ban?

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-02 10:13

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ad weg, accountje geblokkeerd.

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:02
Deze entry kon - helaas - niet gevonden worden

De Tweakers.net crew wenst je veel geluk bij toekomstige zoekpogingen
:D

Verwijderd

>:)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Kan iemand mij vertellen wat die doed had gedaan?

Steam

Verwijderd

v&a is als je iets wilt verkopen, als je dan post met "diverse systemem", en monitoren en andere zut tegen meerprijs dat is dat redelijk commercieel te noemen.

Bovendien had meneer de neiging om om de 10 minuten een nieuwe ad te zetten waardoor hij altijd bovenaan stond bij de laatste toevoegingenen alsmede op de frontpage.

Vandaar.

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Daarvoor had-ie ook nog het probleem dat z''n shift toets bleef hangen tijdens het typen van de advertentie naam.

• Laurent
  • Niet online
(hij is weer bezig)

Verwijderd

Niet weer |:(

Ow, en Aikeleer : [hint]Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/edit.gif[/hint] :)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 22:48
Volgens mij is hij een soort intermediair ofzoow :?

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

...en ook die is weg

• Laurent
  • Niet online
Hmm deze is trouwens best iritant (heeft niets met onze lieve Denie te maken)
http://www.tweakers.net/aanbod/16579

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik had zo de gedachte dat dit hem wel eens kon zijn:

*klik*

Geintje hoor....:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Laurent
  • Niet online
Ook van onze Denie:

http://www.tweakers.net/aanbod/18197/a

Stop nou eens met die spam ? :D

-----
http://www.tweakers.net/aanbod/18194/a
Ook van Denie

weer eens 2 achtermekaar

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Zo, de prijs van dat PII systeem is ff met 1000 piek geupt >:).

Verwijderd

Ah toe, doe er een 0 achter nog >:)

• Dennis
Het lijkt erop dat die sukkel een site ofzoow waar z''n username en wachtwoord opstaan en dat iedereen die maar wilt op tweakers kan posten met zijn/haar systeem :(.

Verwijderd

Kun je die account niet locken of trashen?

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Kun je die account niet locken of trashen?
Mailen, account trashen/saboteren of kapot maken: niets helpt tegen mr. Denie.

• Laurent
  • Niet online
Op zaterdag 19 mei 2001 07:39 schreef Femme het volgende:

[..]

Mailen, account trashen/saboteren of kapot maken: niets helpt tegen mr. Denie.
hmm, opzich kan je ff kijken of hij een vast ip heb, zo ja maybe een IP-ban.

Maar het kan ook zijn dat hij via een proxy zit ofzo of een leuke dial-up connectie heeft.

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:06

we_are_borg

You will Comply

Misschien dat je beter in kan stellen dat je 7 dagen moet wachten voordat je een advertentie mag zetten in V/A, net zoiets als bij Shop Survey waar je 14 dagen moet wachten dan is het misschien niet meer zo intersant om constant een nieuw account te nemen.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Laurent
  • Niet online
Op zaterdag 19 mei 2001 08:43 schreef we_are_borg het volgende:
Misschien dat je beter in kan stellen dat je 7 dagen moet wachten voordat je een advertentie mag zetten in V/A, net zoiets als bij Shop Survey waar je 14 dagen moet wachten dan is het misschien niet meer zo intersant om constant een nieuw account te nemen.
Hmm datkan opzich ook oplopen tot iritaties enzo, ik vind het niet zo super idee.

• Dennis
Op zaterdag 19 mei 2001 08:33 schreef Aikeleer het volgende:
hmm, opzich kan je ff kijken of hij een vast ip heb, zo ja maybe een IP-ban.

Maar het kan ook zijn dat hij via een proxy zit ofzo of een leuke dial-up connectie heeft.
Bovendien zijn IP-ban''s (nog) niet mogelijk op tweakers.net heb ik me laten vertellen (of het stond hierboven).

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Denie moet gewoon stoppen met z''n ads. Ik ga niet meteen vanwege de acties van zo''n persoon allerlei restricties inbouwen die vervolgens irritaties opwekken bij bezoeker met goede bedoelingen.

Verwijderd

vind ik ook, wat stelt 1 gast nou voor, als hij check dan eens bij welke provider, als het een beetje goede is wil abuse nog wel eens helpen :) waarschuwing krijgt hij dan en das niet zo fijn, weet ik >:)

• Laurent
  • Niet online
Op zaterdag 19 mei 2001 09:51 schreef DKasemier het volgende:
vind ik ook, wat stelt 1 gast nou voor, als hij check dan eens bij welke provider, als het een beetje goede is wil abuse nog wel eens helpen :) waarschuwing krijgt hij dan en das niet zo fijn, weet ik >:)
Wheheh

Mja ok, jij (en Femme) hebt eigenlijk wel gelijk. Maarja, er is eigenlijk niet echt een oplossing voor onze grootte vriend.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
gelijk heb je..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:06

we_are_borg

You will Comply

Kan je niet een restrictie inbouwen van laat we zeggen een uur dat is niet overdreven lang. De mensen die dan registreren kunnen dan ook gelijk door gestuurd worden naar de FAQ afdeling, zeg je dat het uur bedoeld is om de FAQ te lezen. ;)

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• xoror
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
als je het nou handig aanpakt en optie inbouwt dat je kan bannen op telefoon nr/ email / uin

telnr is wel goeie optie na een paar nr''s is ie gauw uitgespeeld

Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32

• Poltergeist
  • Laatst online: 13-02 13:18
En nu gaat denie zelfs enquetes houden:

http://www.tweakers.net/aanbod/18262

Verwijderd

Hallo beste allemaal,

Wel het zou fijn zijn als jullie zo vriendelijk zouden zijn om jullie mening omtrent het 4 x daags vernieuwen van ads even zouden willen doormailen naar: realcestmoi@yahoo.com, zodat deze meningen kunnen meetellen in het onderzoek naar spam.

Alvast hartelijk dank voor jullie medewerking!

De resultaten zullen op een eerlijke wijze ( met vermelding bron e-mail adres) worden bekendgemaakt in het tweakersforum onder de noemer: SPAM

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

het dringt echt niet tot je door he?

Professioneel Hyves-weigeraar

• AVL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09-2022

AVL

OHMSS

Op zaterdag 19 mei 2001 20:14 schreef mdenie het volgende:
Hallo beste allemaal,

Wel het zou fijn zijn als jullie zo vriendelijk zouden zijn om jullie mening omtrent het 4 x daags vernieuwen van ads even zouden willen doormailen naar: realcestmoi@yahoo.com, zodat deze meningen kunnen meetellen in het onderzoek naar spam.

De resultaten zullen op een eerlijke wijze ( met vermelding bron e-mail adres) worden bekendgemaakt in het tweakersforum onder de noemer: SPAM
Ik word zo verschrikkelijk ZIEK van jou.

"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."

Verwijderd

Hallo beste allemaal,

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 20:33 schreef WouterTinus het volgende:
wel eens van een democratie gehoord?

• SiliconError
  • Laatst online: 29-10-2025

SiliconError

:(){ :|:& };:

Ik wil je mijn mening wel mailen over SPAM >:)

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Bird-for-brains???

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 20:33 schreef WouterTinus het volgende:
there are four kinds of people, those who can count, those who can not count, those wo do not count and those who do not want to count! En ik wil dus gewoon op democratische wijze ff de stemmen tellen.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op zaterdag 19 mei 2001 20:42 schreef mdenie het volgende:

[..]

Ja. Maar waar zie jij staan dat V&A een democratie is? Als je gebruik wil blijven maken van die service zul je je aan de etiquette moeten houden.

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 14:08 schreef Femme het volgende:
Ad weg, accountje geblokkeerd.
Heb jij ook een AMD>

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Vind je em@il bommetjes ook leuk? >:)

PSN

• Dennis
Op zaterdag 19 mei 2001 20:42 schreef mdenie het volgende:

[..]

Wat ben jij een ongelooflijke sukkel!

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 20:46 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Wat ben jij een ongelooflijke sukkel!
Die uitspraak maakt heel veel duidelijk omtrent jouw persoon

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 20:42 schreef Silicon Error het volgende:
Ja of nee volstaat om mee te tellen

• Oblii
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Oblii

Op zaterdag 19 mei 2001 20:48 schreef mdenie het volgende:

[..]

Die uitspraak maakt heel veel duidelijk omtrent jouw persoon
Dat komend van een persoon van wie het al lang duidelijk is.

But I don't care, I'm in a hurry going nowhere

• SiliconError

SiliconError

Spam = :r
4x per dag een ad updaten is ook een vorm van spam.
1x plaatsen lijkt me genoeg toch?

• Dennis
Op zaterdag 19 mei 2001 20:51 schreef Silicon Error het volgende:
Spam = :r
4x per dag een ad updaten is ook een vorm van spam.
1x plaatsen lijkt me genoeg toch?
Dat lijkt mij de mening van alle tweakers op 1 na ofzo :?

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 20:54 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Dat lijkt mij de mening van alle tweakers op 1 na ofzo :?
Wat lijkt hoeft noch niet waar te zijn vandaar het verzoek om je mening door te mailen, zodat de waarheid duidelijk wordt voor iedereen, ik post vanaf heden nog eens in de 2 dagen totdat ik weet wat de meerderheid vindt en ben bereid me te houden aan wat de meerderheid als normaal ervaart. MVG Michel

Verwijderd

Hoi Obli een bekend gezegde: It takes a fool: to know a fool!

• Dennis
Op zaterdag 19 mei 2001 21:00 schreef mdenie het volgende:
* Dennis wou dat hij een fool was zodat hij andere fools de regels kon uitleggen :(

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op zaterdag 19 mei 2001 21:00 schreef mdenie het volgende:
It takes a fool to recognize a fool who knows a fool. >:)

PSN

Verwijderd

Hoi Wouter,

Waar is die etiquette te vinden dan??? Vast bedankt, met vriendelijke groet, Michel.

Verwijderd

Hallo allemaal,

om een lang verhaal ( 3 pagina''s nu al! WOW)kort te maken mail ff je mening door ja of nee zodat je mening daadwerkelijk telt. realcestmoi@yahoo.com vast bedankt voor de moeite

Verwijderd

Huidige stand 12 stemmen 11 zeggen ja dat is spam en 1 zegt nee

• Dennis
Op zaterdag 19 mei 2001 21:12 schreef mdenie het volgende:
Je gaat toch niet 4x per uur hier posten wat de tussenstand is hè? :(

• AVL

AVL

OHMSS

Kijk ook even hier:
[topic=182911]

en houd alsjeblieft een keertje op. De uitslag van je enquête kan iedereen met een pakket hersenen dat werkt al voorspellen. Ik heb er gewoon geen woorden voor hoe dom, naïef en onwetend jij jezelf voordoet.

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 21:03 schreef mdenie het volgende:
Hoi Wouter,

Waar is die etiquette te vinden dan??? Vast bedankt, met vriendelijke groet, Michel.
Je gaat op straat toch ook niet spontaan mensen uitschelden, er zijn ongeschreven regels waar je je aan dient te houden. Zou jij het leuk vinden als je 4 keer per dag reclame van zeeman in je brievenbus krijgt?

Als mensen hardware zoeken weten ze het wel te vinden hoor, ik heb tot nu toe bijna alles verkocht via V&A en heb alleen de ad geplaatst verder niet.

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 17:13 schreef MREn het volgende:
v&a is als je iets wilt verkopen, als je dan post met "diverse systemem", en monitoren en andere zut tegen meerprijs dat is dat redelijk commercieel te noemen.

Bovendien had meneer de neiging om om de 10 minuten een nieuwe ad te zetten waardoor hij altijd bovenaan stond bij de laatste toevoegingenen alsmede op de frontpage.

Vandaar.
Klopt niet helemaal: poste 10 x daags doe dat nu nog 4 x daags en vanaf heden 1 x in de twee dagen totdat de enqutte uitwijst wat men normaal vindt. Wat mijn 2 athlon systeempjes met de bij behorende monitoren betreft die zijn gewoon te koop, neem aan als jij die had en kwijt wil je ze ook hie zou advertere toch??? Als ik die verkocht heb en mijn 2 maanden oude video kaart en mijn oude pII systeem, ga ik mijn nieuwe systeem bouwen, wie weet verkoop ik dat ook weer als ik iets snellers kan kopen? Mag dat??? Fijn dank je.

Met vriendelijke groet, Michel

• Dennis
Op zaterdag 19 mei 2001 21:19 schreef mdenie het volgende:
Klopt niet helemaal: poste 10 x daags doe dat nu nog 4 x daags en vanaf heden 1 x in de twee dagen totdat de enqutte uitwijst wat men normaal vindt. Wat mijn 2 athlon systeempjes met de bij behorende monitoren betreft die zijn gewoon te koop, neem aan als jij die had en kwijt wil je ze ook hie zou advertere toch??? Als ik die verkocht heb en mijn 2 maanden oude video kaart en mijn oude pII systeem, ga ik mijn nieuwe systeem bouwen, wie weet verkoop ik dat ook weer als ik iets snellers kan kopen? Mag dat??? Fijn dank je.

Kap verdomme eens met "met vriendelijke groet" etc. DAT MAG NIET!!!!!!!!!!! :(

En je hoeft het niet zo snel te verkopen. Ga dan naar Marktplaats.nl ofzo, maar ga niet hier lopen spammen!!!!

Verwijderd

Hoi AVL,
Zoals kleine kinderen zeggen en een waarheid als een koe: alles wat je zegt dat ben jezelf: het zegt namelijk heel veel over jezelf, oh ja met je kont door de helft: LOL

Met alle repect natuurlijk en vriendelijke groeten, Michel

Verwijderd

[..]

En waarom moet je 10 keer per dag vertellen dat je hem kwijt wilt? Als mensen een athlonsysteem zoeken gaan ze wel zoeken in V&A, want dat kan ook, maar dat had je blijkbaar nog niet door :(

Verwijderd

Wat die providers betreft ik heb er 6 en als het moet kan ik er nog wel een zwik bij krijgen en Ip adressen genoeg dus geen enkel probleem hier. Networks is great

• Exirion
  • Laatst online: 12:05

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 19 mei 2001 21:24 schreef mdenie het volgende:
Hoi AVL,
Zoals kleine kinderen zeggen en een waarheid als een koe: alles wat je zegt dat ben jezelf: het zegt namelijk heel veel over jezelf, oh ja met je kont door de helft: LOL

:r :r :r

Ben je 44 jaar oud? Misschien gedeeld door 4, maar meer niet...

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

[..]

Steek jij je systeempjes nou maar in je **** (bij nader inzien het woord niet gebruikt)... Ik heb weinig mensen meegemaakt hier op T.net en GoT die zo ongelofelijk brutaal waren! Als jij niet snapt dat je fout bezig bent, zijn faq en etiquette niet aan jou besteed. Die enquette van je is nutteloos, je snapt toch zelf wel dat je niet iedere zoveel minuten moet updaten??? Als iedereen dat gaat doen wordt het een zooitje. Ga lekker op marktplaats posten ofzo, maar niet hier...

Heb je nou echt een Chinese muur voor je kop of niet (dank xfile O+ voor je uitdrukking) :?

Behoorlijk |:( om ook nog te denken dat er hier mensen zijn die je in je mening steunen... We zijn allemaal, geen uitzonderingen, je advertenties spuugzat. Jammer dat je blijkbaar niet te bannen bent :(

Klinkt misschien allemaal heel aggressief, mijn post hierboven, maar het komt dan ook uit de grond van mijn hart >:)

Het zijn mensen als jij die er een zooitje van maken op dit forum, dus kunnen we je niet gebruiken...

Stel je werkwijze in V&A bij of donder op... Aan jou de keus

edit:
Zo, dat lucht op... Lok ik nu een flame uit? Vast wel, maar het is me de waarschuwing desnoods meer dan waard :( Alle frustraties van de afgelopen tijd zijn er weer uit :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• SiliconError

SiliconError

Hoi mdenie,

Wij vinden spam niet prettig. Spam is nou eenmaal Spam.
Nu je ook nog gaat dreigen met al je ip-adressen, terwijl je hierboven al irritant genoeg was met je opmerkingen over waarheden als een }:O en kleine kinderen, krijg ik sterk de neiging even je leeftijd na te kijken.
Je bent +/- 44. Wat maak je door? Ben je nu al aan je 2e jeugd begonnen? Puberteit is lastig...
Nouja, hou ons maar op de hoogte, we zijn erg geinteresseerd in je onderzoek naar spam.
Misschien is spam wel fijn?

Groetjes

* SiliconError Error

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 19 mei 2001 21:36 schreef Silicon Error het volgende:
Hoi mdenie,

Wij vinden spam niet prettig. Spam is nou eenmaal Spam.
Nu je ook nog gaat dreigen met al je ip-adressen, terwijl je hierboven al irritant genoeg was met je opmerkingen over waarheden als een }:O en kleine kinderen, krijg ik sterk de neiging even je leeftijd na te kijken.
Je bent +/- 44. Wat maak je door? Ben je nu al aan je 2e jeugd begonnen? Puberteit is lastig...
Nouja, hou ons maar op de hoogte, we zijn erg geinteresseerd in je onderzoek naar spam.
Misschien is spam wel fijn?

Groetjes

* Exirion Error
In z''n ICQ profile: "Making and enjoying good food, wine, love and children. nature, philosophy, religion, music, computers, software, foreign countries,traveling and much more."

Als je love and children in 1 adem noemt dan is dat toch wel verdacht vind ik. Hij is ook wel erg op de hoogte van de denkwijze van jonge kinderen, en lijkt er zelfs mee besmet >:)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-02 15:52

Sharky

Skamn Dippy!

ik denk dat het woord ''regressie'' van toepassing is op michel
en
agressie op mij :(

laten we ff niet serieus op dit gespam ingaan, hij weet heel goed dat hij fout bezig is. tenzij ze sindskort internet hebben aangesloten in alle gesloten inrichtingen in nederland...laten we het hopen van niet

/edit: is dit de nieuwe verpersoonlijking zijn van die ene wereldverbeteraar? hoe heet ''ie nog maar......

This too shall pass

• balk
  • Laatst online: 08:17
ah, ah, mag ik even met de vinger zwaaien? niet op de man af spelen, da''s niet netjes. Je kan beter iemand ''correct'' uitschakelen of een canonnade uitlokken op correcte wijze zodat hij zichzelf weggewerkt.

Maar hij reageert wel als een 44/4ige...... :)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 19 mei 2001 21:46 schreef sharkyOnline het volgende:
/edit: is dit de nieuwe verpersoonlijking zijn van die ene wereldverbeteraar? hoe heet ''ie nog maar......
DextersLab, MichaelJackson, etc. ;)

• AVL

AVL

OHMSS

Op zaterdag 19 mei 2001 21:24 schreef mdenie het volgende:
Hoi AVL,

Dat bedoel ik dus. Ik begin er nu echt genoeg van te krijgen, en je vriendelijke groeten hoef ik al helemaal niet meer. Het is moeilijk om mij boos te krijgen, maar nu ben ik echt behoorlijk pissed.
Afbeeldingslocatie: http://www.piwebs.com/temp/pissed.jpg
>:)

Verwijderd

All your ads that are posted multiple times a day are belong to mdenie.

• picobyte
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

picobyte

MhIHIHI!

Issuh het geen optie om die figuur te blocken op zijn MAC adadres of een block op het voorlaatste IP in zijn route>:)
Volgens mij zijn er ook wel mogelijkheden met cookies (laat bv een string staan errugens in het register of lees z''n proc id/winid etc:)

Powered bij meergranenbrood.

• Dennis
Op zaterdag 19 mei 2001 21:49 schreef Exirion het volgende:

[..]

DextersLab, MichaelJackson, etc. ;)
ROTFLMAO ;)

• Destruction
  • Laatst online: 09:24

Destruction

(ex-)Automonteur

Mdennie, je komt niet alleen irritant over maar ook nog eens als iemand die 10 jr. is ofzo.

Als gezegd : Als je iets kwijt wil kan dat ook door gewoon die ad er 1!! keer in te zetten, ik ben er een keer 8 tegen gekomen, wat vind je daar zelf van ?

( Dit is niet als flame richting mdennie of wie dan ook bedoeld )

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Destruction
  • Laatst online: 09:24

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zaterdag 19 mei 2001 20:42 schreef Silicon Error het volgende:
Oww dat word nogal een leeswerkje >:)

( Als ik het ga mailen )

D''r zit een voordeel aan, kan ik meteen de nieuwe mailbomber van mijn neef gaan testen. >:)

Toch maar niet doen..

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Je moet kwaad niet met kwaad vergelden :)

Hij krijgt 5 december gewoon niets van mij, heel simpel.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 19 mei 2001 22:40 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Je moet kwaad niet met kwaad vergelden :)

Hij krijgt 5 december gewoon niets van mij, heel simpel.
Een grote zwarte piet in z''n ( * )

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 22:43 schreef Exirion het volgende:

[..]

Nounou, dat hoeft nou ook weer niet, een kleine is voldoende >:)

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zaterdag 19 mei 2001 22:43 schreef Exirion het volgende:

[..]

Nee, als je hem wil narren geef je hem een vrouw van 21 >:)

Verwijderd

realcestmoi@yahoo.com

laten we allemaal ff gaan dreigen !!

ff kijke hoe snel ie in z''n broek poept !

of massaal bestellen en dan op ut laatste moment cancellen ! >:)

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 23:10 schreef 5chaap2k het volgende:
realcestmoi@yahoo.com

Onder rembours laten opsturen en dan het pakje niet aannemen, of naar iemand anders sturen, dat kost hem een geeltje :)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zaterdag 19 mei 2001 23:26 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:

[..]

Onder rembours laten opsturen en dan het pakje niet aannemen, of naar iemand anders sturen, dat kost hem een geeltje :)
LOL, dat zou wel zoiets als "oog om oog, tand om tand" zijn >:)

Ik ben benieuwd ;)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

Op zondag 20 mei 2001 00:08 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

LOL, dat zou wel zoiets als "oog om oog, tand om tand" zijn >:)

Ik ben benieuwd ;)
hmm laten we GoT/T.net geen slechte naam bezorgen. hij weet ook heel goed dat hij fout bezig is. laten we zoiets ''officieel'' afhandelen
(bijv weer zijn prijzen veranderen in de pricewatch >:))

This too shall pass

• RuNnaH
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-05-2025
Op zaterdag 19 mei 2001 21:12 schreef mdenie het volgende:
En laat me eens raden wie die ene is???|:(

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 20 mei 2001 00:48 schreef RuNnaH het volgende:

[..]

En laat me eens raden wie die ene is???|:(
Z''n mammie! :P

Verwijderd

[..]

Hoi Michel ( /me begint altijd aardig :)),

Ik zal even duidelijk proberen te maken wat ik precies bedoelde, ik ben namelijk iemand die met weinig woorden toch veel probeert te zeggen. Omdat je dat blijkbaar niet zo aanspreekt, zal ik het nu wat uitgebreider proberen te formuleren en ik denk dat ik ook namens alle GoT''ters -minus één) spreek:

Vraag&Aanbod is een mooi initiatief van T.net om de gebruikers de gelegenheid te geven om van hun ongebruikte hardware af te komen, en een ander er voor een zacht prijsje gelukkig mee te maken.

Ik heb zelf ook al het eea gevraagd en gekocht via vraag&aanbod, en omdat dit voor het grootste deel mede-tweakers zijn, weet ik (bijna) zeker dat de zaak te vertrouwen is en dat ze er een schappelijke prijs voor vragen.

Ik denk dat die systemen van jouw niet gebruikt zijn en dat dit dan dus gewoon een leuk handeltje van je is. Niets tegen een beetje ondernemersgeest, maar daar is V&A niet voor. Dat je een keer een postje maakt waarin je melding maakt van diverse systemen te leveren, oke, daar kan ik mee leven, maar voor commerciele activiteiten zijn er de ads en de banners alsmede de procewatch. Dat jouw commerciele ads op v&a "gedoogd" worden, kan ik best begrijpen, jij wordt er beter van en een user wordt er beter van, niets mis mee.

Echter, tien keer per dag het zelfde posten wordt door niemand gewaardeerd, hoe goed je bedoelingen meestal ook zijn. Eén adje is goed genoeg, de tweaker kijkt echt wel verder dan z''n neus lang is, en als je er een adje tussendoor gooit, dan wordt daar vast wel naar gekeken, en als het bevalt, dan hoor je wel iets. Buiten het feit dat zovaak posten regelrechte spam is, denk ik dat je erg veel goodwill kwijtraakt bij de users, en daarmee juist het tegenovergestelde effect bereikt.

Fijn dat je ipv 10 keer per dag nu nog maar 1 keer per twee dagen post, maar dit is m.i. nog steeds te veel. Zet een echte advertentie, zal echt niet zo deur zijn. Zet EEN systeem in de V&A met de vermelding dat je ook zelf de specs aan kan passen, telefoonnummer er bij, en laat die dan om te beginnen twee maanden staan. Als men echt serieus intresse toont, hoor je het echt wel don''t worry.

Ik hoop dat je deze raad ten harte neemt, en anders zul je weten wat mijn eerste zin van deze post inhoud.

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

jij moet ad worden! O+

This too shall pass

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 01:33 schreef sharkyOnline het volgende:
jij moet ad worden! O+
Ik moet niets, alleen poepen >:)

• HaaZ
  • Nu online

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

HaaZie snapt er ff helemaal niks van, maar dat zal wel aan het tijdstip liggen... :?

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Mdenie, bij deze je eerste officieële waarschuwing, voor onbegrijpelijke stompzinnigheid.

* GaMeOvEr die toch altijd netjes is, houd hier niet van.

Aannames zijn fataal.

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13-02 16:59
mdenie, ik denk dat geen Tweaker die 2 systeempjes van je meer gaat kopen. Uit principe...

Zullen we met z''n allen mdenie''s V&A posts gaan boycotten? >:)

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 01:36 schreef MREn het volgende:

[..]

Ik moet niets, alleen poepen >:)
[overbodig mode]
ik ook !!! ben nu net uitgespeeld met CS dus ik ga die behoefte nu te bevredigen !
[/overbodig mode]

Maareh... ik vindt ook dat jij het T.net team goed zou kunnen versterken !

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 19:33 schreef Aikeleer het volgende:
Hmm deze is trouwens best iritant (heeft niets met onze lieve Denie te maken)
http://www.tweakers.net/aanbod/16579
Ja mooi systeempje: had je het maar vast hè? Beetje afgunstig dat iemand zo een supersysteempje verkoopt soms? Zo maar een vraag hoor?

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 23:10 schreef 5chaap2k het volgende:
realcestmoi@yahoo.com

Je kan masaal bestellen wat je wilt maar er zijn 2 systeempjes en op is op knul

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 23:00 schreef Artcore_Trooper het volgende:

[..]

Nee, als je hem wil narren geef je hem een vrouw van 21 >:)
Bedankt voor je aanbod van een vrouw van 21, maar nee liever niet, ben al getrouwd met een 29 jarige en dat bevalt nog steeds prima. maar toch bedankt!

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op zaterdag 19 mei 2001 22:34 schreef pier het volgende:
Mdennie, je komt niet alleen irritant over maar ook nog eens als iemand die 10 jr. is ofzo.

Als gezegd : Als je iets kwijt wil kan dat ook door gewoon die ad er 1!! keer in te zetten, ik ben er een keer 8 tegen gekomen, wat vind je daar zelf van ?
...
Eeeuh... Zie ik het goed?? Zie ik pier iets zeggen over spammen? WTF? Het was toch pier die zo graag zijn forum aan iedereen bekend wilde maken of vergis ik me nou???

* oVRoM = confused

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Jaja, okee, maar laten we daar nou niet alweeer over beginnen, okee? :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Geachte heer mdenie, u heeft al een waarschuwing te pakken, bij deze zou ik er u graag op willen wijzen dat als u zo doorgaat, deze waarschuwing gevolgd zal worden door een tweede, en dat zal uiteindelijk tot een Ban van dit forum resulteren.

Aannames zijn fataal.

• Jaymz
  • Laatst online: 09:45

Jaymz

Keep on moving !

''T zal wel fijn zijn als ''tie z''n systeemen verkocht heeft.
Pagina: 1 2 3 Laatste