Laat ik me er ook nog maar eens tegenaan bemoeien.
Hoewel het al tig keer is vermeld, probeer ik het (ik ben immers admin en ook een lid van het MT).
V&A is gemaakt voor je oude hardware, iedereen mag er in principe gebruik van maken. Het is een service die wij leveren,
maar onder onze voorwaarden (normale fatsoensnormen eigenlijk, maar omdat jij er weer een zootje van weet te maken zullen we er binnenkort maar echte regels neer gaan zetten). Omdat deze blijkbaar nu
nog steeds niet niet helemaal duidelijk zijn zal ik ze nog maar eens uitleggen (met hulp van een quote, met dank aan Mren):
Op zondag 20 mei 2001 01:10 schreef MREn het volgende:
Vraag&Aanbod is een mooi initiatief van T.net om de gebruikers de gelegenheid te geven om van hun ongebruikte hardware af te komen, en een ander er voor een zacht prijsje gelukkig mee te maken.
Tien keer per dag het zelfde posten wordt door niemand gewaardeerd, hoe goed je bedoelingen meestal ook zijn. Eén adje is goed genoeg, de tweaker kijkt echt wel verder dan z''n neus lang is, en als je er een adje tussendoor gooit, dan wordt daar vast wel naar gekeken, en als het bevalt, dan hoor je wel iets. Buiten het feit dat zovaak posten regelrechte spam is, denk ik dat je erg veel goodwill kwijtraakt bij de users, en daarmee juist het tegenovergestelde effect bereikt.
V&A is dus een stukje service, je hebt hierbij maar te handelen naar hoe de aanbieder van deze service dat belieft. Doe je dat niet, dan houdt deze aanbieder het recht om jouw advertentie te verwijderen.
Een advertentie plaats je <font size=6>
één</font> keer. Dat is genoeg, mensen die een dergelijk systeem zoeken, lezen die advertentie toch wel. Als je één enkele advertentie te weinig vind, jah dan heb je gewoon pech, biedt je je spullen toch ergens anders aan? ebay/viavia/spott/2ehands er zijn zat alternatieven zoals je ziet. (En eerlijk gezegd, vaak kan je daar nog meer krijgen voor je spullen ook, dus waarom niet?)
Wij hebben je reeds meerdere malen verzocht te stoppen met het aanbieden van je spullen. Je hebt de normale fatsoensnormen overtreden en daarom doen we een verzoek. Hier geef je geen gehoor aan, waaraan wij onze conclusies verbinden. In dit geval betekent dit dat jij niet meer mag adverteren met die systemen op onze site. Je hebt het er zelf naar gemaakt.
(Ik heb je een pager gestuurd, anderen hebben je gemaild, het zou dan toch wel duidelijk moeten zijn dat er
iets aan de hand is of niet?)
Tot zover mijn uitleg, waarbij ik moet stellen dat als je zo door blijft gaan als je tot nu toe hebt gedaan, ik je ook van GoT zal bannen. (Je uit respect naar anderen, vooral naar de beheerders van deze site, doe je dat niet, zullen we ook hier onze consequenties aan verbinden. Overigens geldt dit ook voor anderen, laat deze persoon in zijn waarde, hoe die waarde ook mag zijn...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen