Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
dat ik het allemaal niet meer weet en dat ik wil weten wat voor topics ik nou wel of niet mag openenOp dinsdag 08 mei 2001 20:28 schreef Moartn het volgende:
And your point is
Wat wel mag? vragen over nieus. opmerkingen dat enigszins de plank raak slaat.... Er zijn zat andere topics open waar je overigens ook normaal mag reageren.....
Troep, onzin, dubbelposten en opsomtopics zijn grofweg zo weg.
wat is het verschil tussen onzin en lol ?Op dinsdag 08 mei 2001 20:31 schreef ecteinascidin het volgende:
eererhmmm... wordt aan gewerkt om een addo-FAQ te maken..
Wat wel mag? vragen over nieus. opmerkingen dat enigszins de plank raak slaat.... Er zijn zat andere topics open waar je overigens ook normaal mag reageren.....
Verwijderd
Gray Area i thinkOp dinsdag 08 mei 2001 20:33 schreef hazes het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen onzin en lol ?
[off-topic]Het is GreyOp dinsdag 08 mei 2001 20:33 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Gray Area i think
ik wil trouwens niet zeuren hoor maar er zijn zo een stuk of 10 topics te sluiten die volgens de faq niet kunnen
Elke serieuze gebruiker zou gewoon door middel van het gebruik van zijn eigen gezonde verstand moeten weten wat hij/zij hier kan posten. Alleen al het feit dat jij dit niet kan, wil dus zeggen dat jij alleen hier komt voor de lol, en daardoor niet valt onder de groep serieuze gebruikers.
Maar omdat ik de lulligste niet ben, wil ik je meteen even zeggen waar je wel terecht kan....
Kijk hier maar eens rond. Hier voel jij je vast wel thuis.
Ik denk dat je dat bedoelt, niet?Op dinsdag 08 mei 2001 20:31 schreef ecteinascidin het volgende:
eererhmmm... wordt aan gewerkt om een addo-FAQ te maken..
Wat wel mag? vragen over nieuws. opmerkingen dat enigszins de plank raak slaat.... Er zijn zat andere topics open waar je overigens ook normaal mag reageren.....
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
SPAMOp dinsdag 08 mei 2001 20:42 schreef obsidian het volgende:
Hmmm... Laat ik hier eens serieus op in gaan. Als jij serieus bent als je zegt dat je niet weet wat je nou wel en wat je nou niet mag hier, denk ik niet dat je hier op je plaats bent.
Elke serieuze gebruiker zou gewoon door middel van het gebruik van zijn eigen gezonde verstand moeten weten wat hij/zij hier kan posten. Alleen al het feit dat jij dit niet kan, wil dus zeggen dat jij alleen hier komt voor de lol, en daardoor niet valt onder de groep serieuze gebruikers.
Maar omdat ik de lulligste niet ben, wil ik je meteen even zeggen waar je wel terecht kan....
Kijk hier maar eens rond. Hier voel jij je vast wel thuis.
Verwijderd
Hmpf.. typo..Op dinsdag 08 mei 2001 20:36 schreef hazes het volgende:
[..]
[off-topic]Het is GreyP.O :*[/off-topic]
wie zegt dat ik dat niet kan?Alleen al het feit dat jij dit niet kan, wil dus zeggen dat jij alleen hier komt voor de lol, en daardoor niet valt onder de groep serieuze gebruikers.
Verwijderd
Verwijderd
Die zit alleen in LAOp dinsdag 08 mei 2001 20:47 schreef HlpDsK het volgende:
Ik heb je history FF bekeken, en je post vrijwel uitsluitend in SG. Een echte tweaker zit niet alleen in SG.
Nee, een echte tweaker komt at least in 3 sub''s, vind ik
says whoOp dinsdag 08 mei 2001 20:47 schreef HlpDsK het volgende:
Een echte tweaker zit niet alleen in SG.
+ Een echte Tweaker krijgt windows stabiel.Op dinsdag 08 mei 2001 20:47 schreef HlpDsK het volgende:
Ik heb je history FF bekeken, en je post vrijwel uitsluitend in SG. Een echte tweaker zit niet alleen in SG.
+ Een echte Tweaker weet zijn zijpaneel niet meer te vinden. (by HlpDsK © )
Hmmz,
[/off-toppic]
Ja. en daarin ga je zelf een kreet alsOp dinsdag 08 mei 2001 20:36 schreef hazes het volgende:
ik wil trouwens niet zeuren hoor maar er zijn zo een stuk of 10 topics te sluiten die volgens de faq niet kunnen
posten.dit is /onzin
Verwacht je nu nog een serieus antwoord?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Op dinsdag 08 mei 2001 20:47 schreef HlpDsK het volgende:
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Op dinsdag 08 mei 2001 21:07 schreef psygho het volgende:
[..]
jepz.Op dinsdag 08 mei 2001 21:01 schreef BackSlash32 het volgende:
[..]
Ja. en daarin ga je zelf een kreet als
[..]
posten.
Verwacht je nu nog een serieus antwoord?
Let me rephrase that:jepz.
Verwacht je nog serieus genomen te worden dan?
Met alle respect, ik dacht dat het zo ongeveer wel een beetje duidelijk werd wat hier wel en niet op prijs wordt gesteld.
Misschien is dit een handig ezelsbruggetje voor je:
When in doubt, don''t.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
true..true..Op dinsdag 08 mei 2001 21:21 schreef Grrrrrene het volgende:
Hmm, het kan aan mij liggen, maar het is me redelijk duidelijk hoor: geen onzin. Als er geen leuke reacties op kunnen komen, dan gewoon niet doen. Opsom topics zijn in beperkte mate toegestaan, maar dan ben je wel overgeleverd aan de grillen van de moderator (HlpDsK meestal)...
Ik zou bij deze opmerking wel een kleine marge onzekerheid (5%)willen hanteren. Sommige "op het randje" topics gaan de ene keer dicht, blijven de andere keer open. Dat blijft op zich gokken.
De Faq zegt hierover:
Huisregels van Stuffis zeggen dit:Er zijn weliswaar zogeheten "grijze gebieden", waarbij het niet zwart/wit duidelijk is wat wel en niet kan, maar het is dan aan de Mod of Admin die het bericht leest om wel of niet in te grijpen.
Topics van dit kaliber zijn ruim vertegenwoordigd in SG en sommigen van deze topics staan nu nog open bijv:"Post hier je [vul iets in]", "Hoe heet je [vul iets anders in]", "Het [vul iets in]-topic", "Wie is hier al/nog steeds" en dingen die daarop lijken.
Zijn hier nog skateboarders?
bedenk een leuke ondertitel - deel II
Deze vallen IMHO onder /onzin en zouden dus gesloten moeten worden. Waarom zijn deze dan nog open? Ik persoonlijk kan wel inzien waarom deze toch openblijven, maar ik kan me voorstellen dat voor anderen het minder duidelijk is, en zelfs frustraties opwekt.
Anyway, echt veel post ik niet in SG, dus heb ik geen idee wat voor een "sfeertje" er momenteel hangt dus als dat invloed heeft, kan ik dat IIG niet beoordelen.
...just my 2 centjes...
Url stuk, gemaakt!
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Dat is dus de reden voor dit topic.Deze vallen IMHO onder /onzin en zouden dus gesloten moeten worden. Waarom zijn deze dan nog open? Ik persoonlijk kan wel inzien waarom deze toch openblijven, maar ik kan me voorstellen dat voor anderen het minder duidelijk is, en zelfs frustraties opwekt.
Jij snapt me
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Damn wat een onzin is dat zeg! Dus iemand die alleen in SG post is geen ''echte'' TweakerOp dinsdag 08 mei 2001 20:47 schreef HlpDsK het volgende:
Btw: tuurlijk zijn er onzintopics die echt niet kunnen, en die worden terecht gesloten. Maar er staan ook topics open die volgens de HUISREGELS (stond daar niet eerst richtlijnen
Dat onzin posten niet gewaardeerd wordt is duidelijk. Maar dat zogenaamde grijze gebied is veel te breed en ik kan me voorstellen dat mensen niet meer precies weten wat wel en niet wordt toegelaten. Als er meer één lijn wordt getrokken met het sluiten van topics wordt het al een stuk duidelijker.
I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath
Verwijderd
Het is niet de bedoeling dat je alleen maar op GoT komt voor SG. Ga dan naar Fok! of zo. Dat is een babbelbox. Dit is een computerforum in de basis.
waarom is SG er danOp dinsdag 08 mei 2001 21:36 schreef HlpDsK het volgende:
Mensen die zo goed als alleen in SG posten zitten hier niet voor de PC-fora. SG is voor de wat algemenere discussies van de mensen die hier komen voor de overige fora.
Het is niet de bedoeling dat je alleen maar op GoT komt voor SG. Ga dan naar Fok! of zo. Dat is een babbelbox. Dit is een computerforum in de basis.
Weet je waarom dat mod beleid zo''n zooitje is? Omdat ze zowat elke dag een zooi van deze topics voor hun kiezen krijgen. Ze doen het gewoon _nooit_ goed.
Als ik hier mod was, dan wist ik het wel denk ik: De faq tot op de letter naleven, alle onzin op slot, en iedereen die klachten heeft mag me mailen, op dit soort topics ga ik dan niet reageren. Sterker nog, dit soort topics en al dat gezeik om uitleg over een slotje zou ik meteen naar /dev/null verplaatsen. Het gaat gewoon echt helemaal nergens over. Ik bedoel: topic op slot: BIG DEAL! (not) ''t leven gaat verder hoor, jemig. En als het echt onterecht is, (1 op de 80 slotjes hooguit) dan komen we daar via mail wel uit. Schandpaal topics bereik je ook niets mee, dus die mogen ook allemaal naar /dev/null
Maar dat is alleen mijn visie op de zaak.
Hoewel ik toch denk, dat hard optreden en weinig in discussie gaan zou helpen tegen onzin en ander gelame. Dit lijkt misschien wat dictatoriaal, maar als ik de geschiedenis van GoT zo lees her en der dan is dat de enige oplossing. Alle softe oplossingen tot nu toe werken namelijk blijkbaar niet.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Verwijderd
Voor de algemene discussies die mensen wel eens willen hebben, naast de computergerelateerde discussies waar ze voor naar GoT gekomen zijn.Op dinsdag 08 mei 2001 21:40 schreef hazes het volgende:
[..]
waarom is SG er dan
Niet andersom.
Standaard antwoord van een user die zich niet weet te gedragen en waarschijnlijk nog nooit de FAQ gelezen heeft en denkt dat SG het hoofdforum hier is en de andere forums alleen bijzaak zijn. Het is dus net andersom, zoals net ook al verteld is.Op dinsdag 08 mei 2001 21:40 schreef hazes het volgende:
[..]
waarom is SG er dan
En om het even duidelijk te zeggen (niet dat het nog niet gedaan is)
<li>Mensen die hier alleen komen voor SG zijn hier niet gewenst
<li>Dit is een computer forum, voor onzin ga je maar naar een ander forum
<li>SG is een subforum voor serieuze gebruikers om zich te ontspannen
Duidelijk zo?
Ik begrijp je standpunt. Maar als dat zo is dan begrijp ik niet wat SG precies voor functie heeft binnen GoT. Laat ik het zo zeggen: SG staat vol met topics over onderwerpen die totaal niet sporen met de omschrijving: "Voor de wat serieuzere onderwerpen ...". Er staan genoeg onzintopics in SG.Op dinsdag 08 mei 2001 21:36 schreef HlpDsK het volgende:
Mensen die zo goed als alleen in SG posten zitten hier niet voor de PC-fora. SG is voor de wat algemenere discussies van de mensen die hier komen voor de overige fora.
Tuurlijk is GoT een computerforum en geen babbelbox, maar dat betekent voor mij niet dat je ook verplicht in andere fora dan alleen SG moet gaan posten.
Ben je niet geinteresseerd in computers dan heb je dus in principe op dit forum niets te zoeken, daar is bv. het Fok-forum voor bedoelt.
Vergelijk het met de kantine van een voetbalclub. Als jij niet lid bent van die club of veel mensen kent bij die club ga je je biertje toch ook in een andere kroeg drinken? Ja, die kantine leent zich er prima voor om daar gewoon een biertje te gaan drinken, ondanks dat is het duidelijk dat het niet de bedoeling is dat jan en alleman daar zomaar binnenloopt en het op een zuipen zet, daarvoor zijn de gewone kroegen bedoeld.
Maar goed, iets verteld me dat je dit best weet
Aha, dat wordt al een stuk duidelijkerOp dinsdag 08 mei 2001 21:45 schreef obsidian het volgende:
[..]
Standaard antwoord van een user die zich niet weet te gedragen en waarschijnlijk nog nooit de FAQ gelezen heeft en denkt dat SG het hoofdforum hier is en de andere forums alleen bijzaak zijn. Het is dus net andersom, zoals net ook al verteld is.
En om het even duidelijk te zeggen (niet dat het nog niet gedaan is)
<li>Mensen die hier alleen komen voor SG zijn hier niet gewenst
<li>Dit is een computer forum, voor onzin ga je maar naar een ander forum
<li>SG is een subforum voor serieuze gebruikers om zich te ontspannen
Duidelijk zo?
Verwijderd
Je zult je zelf dan eerst positief moeten bewijzen in de overige fora alvorens je toegang krijgt.
En terecht.
Verwijderd
Da''s best een aardige analogieOp dinsdag 08 mei 2001 21:49 schreef hezik het volgende:
Vergelijk het met de kantine van een voetbalclub. Als jij niet lid bent van die club of veel mensen kent bij die club ga je je biertje toch ook in een andere kroeg drinken? Ja, die kantine leent zich er prima voor om daar gewoon een biertje te gaan drinken, ondanks dat is het duidelijk dat het niet de bedoeling is dat jan en alleman daar zomaar binnenloopt en het op een zuipen zet, daarvoor zijn de gewone kroegen bedoeld.
Je hebt gelijkOp dinsdag 08 mei 2001 21:49 schreef HlpDsK het volgende:
Daarom zal het er ook wel ooit van komen dat het recht om te mogen posten in SG niet meer vanzelfsprekend is.
Je zult je zelf dan eerst positief moeten bewijzen in de overige fora alvorens je toegang krijgt.
En terecht.
maaruh...hoeveel mensen denk jij dat er alleen maar veel in SG posten en maar een beetje in de andere "tweaker-forums" en niet andersom,zoals het hoort ?
Verwijderd
Op dinsdag 08 mei 2001 21:54 schreef hazes het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
maaruh...hoeveel mensen denk jij dat er alleen maar veel in SG posten en maar een beetje in de andere "tweaker-forums" en niet andersom,zoals het hoort ?
Verwijderd
Misschien wel een goeie TIP VAN DE DAG (al zeg ik het zelf
ja die is \van mijOp dinsdag 08 mei 2001 22:04 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Kijk de post erboven.
en daar staat een vraag bij..
Dat zullen er ongetwijfeld een hele hoop zijn, maar als GoT fora alleen wil aanbieden voor alleen echte tweakers dan zullen ze vast niet rouwig zijn om het wegblijven van de alleen-SG-postersOp dinsdag 08 mei 2001 21:54 schreef hazes het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Ik begrijp het standpunt en de argumenten ook wel hoor. Maar dan ik vind dat de huisregels binnen de SG veel te los worden nageleefd voor een ontspanningsgebied in een ''computerforum in de basis''.Mensen die hier alleen komen voor SG zijn hier niet gewenst
Ik ga er verder niet meer over ouwehoeren want dit topic krijgt anders een zeurderig karakter (als het al niet zo is)
Verwijderd
Hm, jammer dat ik niet de enige was met dit idee... Ben ik toch niet zo geniaal als ik dacht...
Dit is echt de de grootst mogelijke kul die er is...Wat dacht je van mijn broer...die Lurkt de techforums af als een geit: elke seconde van de dag. Hij doet daar echter nooit 1 post!! Het is een Die hard tweaker...en haalt veel info uit de techforums..echter de posts die hij doet zijn ALLEEN in SG...man wees eens genuanceerder in je VAAK zwart witte uitsprakenOp dinsdag 08 mei 2001 21:36 schreef HlpDsK het volgende:
nouOp dinsdag 08 mei 2001 21:54 schreef hazes het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Waarom zou dat iemand boeien?Op dinsdag 08 mei 2001 22:33 schreef hazes het volgende:
[..]
nouwat denken jullie?
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
Vind je?Op dinsdag 08 mei 2001 22:18 schreef persianboy het volgende:
[..]
Dit is echt de de grootst mogelijke kul die er is...
wordt het niet eens tijd dat hij dan ook zijn steentje bijdraagt, of voelt-ie zich daar als diehard tweaker te goed voorWat dacht je van mijn broer...die Lurkt de techforums af als een geit: elke seconde van de dag. Hij doet daar echter nooit 1 post!! Het is een Die hard tweaker...en haalt veel info uit de techforums..echter de posts die hij doet zijn ALLEEN in SG
Beetje profiteur dan, all take and no giving.
Niet hard bedoeld, maar je begrijpt het hopelijk wel...
Is wel eens nodig om sommigen aan het denken te zetten....man wees eens genuanceerder in je VAAK zwart witte uitspraken
dan weet je gelijk waar wat je over houdt als je iedereen weg zou sturen die alleen in SG postOp dinsdag 08 mei 2001 22:37 schreef zeikstraal het volgende:
[..]
Waarom zou dat iemand boeien?
En de onzin is nochtans het coolste!
Na al die "Wat eet/drinkt/draagt/n**kt/... de gemiddelde Tweaker"-topix (
En het ergste is dat ze de mijne onmiddellijk sluiten of verwijderen!
Hazes, gaan we een leuke draad beginnen? Kijken hoe lang hij open blijft!
Dan ga ik daar even "hard" op reageren (no flame intended). Maar je broer klinkt dan niet als iemand die ze zullen missen. Hij draagt dus niets bij. Hij valt dus wel onder de mensen die GoT alleen maar gebruiken om in SG te posten. Als hij daar niet meer kan posten, dan kan-ie nog steeds de andere fora lezen. Het is dus niet zo, dat ze hem het forum ontnemen...Op dinsdag 08 mei 2001 22:18 schreef persianboy het volgende:
Dit is echt de de grootst mogelijke kul die er is...Wat dacht je van mijn broer...die Lurkt de techforums af als een geit: elke seconde van de dag. Hij doet daar echter nooit 1 post!! Het is een Die hard tweaker...en haalt veel info uit de techforums..echter de posts die hij doet zijn ALLEEN in SG...man wees eens genuanceerder in je VAAK zwart witte uitspraken
Dit bedoel ik dus, met dat ze deze user dan niet zullen missen. (qua posts dan, hè!)Op dinsdag 08 mei 2001 22:39 schreef BackSlash32 het volgende:
wordt het niet eens tijd dat hij dan ook zijn steentje bijdraagt, of voelt-ie zich daar als diehard tweaker te goed voor?
Beetje profiteur dan, all take and no giving.
Niet hard bedoeld, maar je begrijpt het hopelijk wel...
Ik vind dat "verdienen" van SG-posts wel een geinig plan, dat je gewoon 3 keer in sg mag posten voor elke andere post. En voor een topicstart moet je gewoon 3 andere posts inleveren
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Dan wordt je in de serieuze fora overspoelt met crappostings alleen om puntjes te halen om in SG te posten.
Als je profile van t.net nou in GoT gelinked zou zijn, dan zou je een soort karmagrens kunnen stellen. Probleem daarvan is, is dat als je actief bent op GoT en niet op t.net dat je dan alsnog niet je verdiende SG toegang hebt... Klein probleempje dus.
nope.Op dinsdag 08 mei 2001 22:47 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Ik leef met Hazes mee. Ik durf ook nix meer te posten.
En de onzin is nochtans het coolste!
Na al die "Wat eet/drinkt/draagt/n**kt/... de gemiddelde Tweaker"-topix (![]()
![]()
) mogen er wel eens wat originele draden komen.
En het ergste is dat ze de mijne onmiddellijk sluiten of verwijderen!
Verwijderd
Make our day. Please ..Op dinsdag 08 mei 2001 22:47 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Dirty Harry was gisteren hoorOp dinsdag 08 mei 2001 23:00 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Make our day. Please ..
Verwijderd
En laat ik 1 ding heel duidelijk maken : crap posten om de ratio te halen = BAN!
Owja, tuurlijk. stom dat ik daar niet aan dachtOp dinsdag 08 mei 2001 22:56 schreef Trashbash het volgende:
Alsjeblieft geen postratio SG:AndereFora!
Dan wordt je in de serieuze fora overspoelt met crappostings alleen om puntjes te halen om in SG te posten.
Of nog toffer, een karmasyteem op GoT maken! Dat zou tof zijn. Maar dan wel eentje waarmee je alleen karma kan winnen en verliezen in de andere fora! Met verder een gelijk systeem voor de mod-punten, maar dat je dan alleen modpunten wint per forum... Sja, als dat nou eens zou kunnen.Als je profile van t.net nou in GoT gelinked zou zijn, dan zou je een soort karmagrens kunnen stellen. Probleem daarvan is, is dat als je actief bent op GoT en niet op t.net dat je dan alsnog niet je verdiende SG toegang hebt... Klein probleempje dus.
Op de "todolist". Als ik afgestudeert ben, kom ik wel weer ''s kijken of het eringezet is.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Beter lijkt me dat SG een bepaalde periode afgesloten blijft als je net geregd bent. Na een aantal weken kan je dan ook op SG posten. Je moet het niet van posts oid laten afhangen, want dan krijg je weer mensen die als gekken gaan posten om maar toegang tot SG te krijgen...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Serieus: dan ben jij wel heel snel weg!!Op dinsdag 08 mei 2001 23:10 schreef HlpDsK het volgende:
Als het er komt wordt het een ratio + tijdlimiet.
En laat ik 1 ding heel duidelijk maken : crap posten om de ratio te halen = BAN!
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Lekker is dat, ik zit ook het meeste in SG. Maar misschien is dat omdat ik vindt dat daar het hoogste niveau heerst.Op dinsdag 08 mei 2001 21:49 schreef HlpDsK het volgende:
Daarom zal het er ook wel ooit van komen dat het recht om te mogen posten in SG niet meer vanzelfsprekend is.
En terecht.
Als ik in andere fora een vraag zie die ik kan beantwoorden, dan doe ik dat meestal wel, maar ik heb me er 1x aan gewaagd om wat te vragen in DOC, maar dat resulteerde in een hele hoop reacties die off-topic waren en ik had toen meteen een waarschuwing + bijna ban aan me broek omdat een of andere mod gewoon niet kon lezen en waarschijnlijk niet genoeg kennis had om het allemaal te begrijpen.
Ik heb daarna bezwaar gemaakt in LA, maar ik heb nog steeds die waarschuwing.
Er zijn nou eenmaal gewoon vrij weinig problemen die ik tegenkom waar ik van denk dat ik daar hier een oplossing voor kan krijgen.
Wat hier heerst zijn de kleine kutprobleempjes die ik zelf al 1001 keer ben tegengekomen + de onzinproblemen: Cola over toetsenbord......en nu?
Als ik nu in HA kijk, zie ik niets, maar dan ook helemaal niets wat echt niveau heeft... En dus ga ik daar niet voor m''n plezier threads lopen lezen...
Maar ik zeg natuurlijk niet dat mensen hun kleine kutprobleempjes niet meer moeten posten, wat voor de mensen die die niet op kunnen lossen zal dit forum heel waardevol zijn, maar voor mij is het niet veel hoor.
En zoals ik al zei, ik wil best mensen helpen die die kleine kutprobleempjes hebben, maar ten eerste heb ik geen zeeen van tijd, ten tweede ga ik niet reageren op problemen die een half miljoen hits geven in Altavista en ten derde vind ik het heel irritant dat als ik een mogelijke oplossing post, dat de vraagsteller niet even laat weten of het heeft gewerkt en zo nee, hoe ie het dan heeft opgelost.
vb:
NTFS - dirs niet meer toegankelijk
W2K Server + MS Proxy 2.0??
Every morning is the dawn of a new error.
Dus je geeft toe dat je een slotjes-freak bent?Op dinsdag 08 mei 2001 23:00 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Make our day. Please ..
:r!
Jammer, ik zit namelijk zonder inspiratie...Op dinsdag 08 mei 2001 22:57 schreef hazes het volgende:
[..]
nope.
Verwijderd
Lezen is een vak.Op dinsdag 08 mei 2001 23:48 schreef F.U.B.A.R het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je een slotjes-freak bent?
:r!
En hou die
Dat is wat men noemt "vrijheid van meningsuiting". Ik zal es ff opzoeken welk artikel dat in de grondwet is!Op dinsdag 08 mei 2001 23:50 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Lezen is een vak.
En hou dievoor je.
Verwijderd
Jij snapt nog steeds niet dat SG er is voor de serieuze tweaker. En niet voor de Fok!ker.Op dinsdag 08 mei 2001 23:56 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Nu ik het ff nalees willen jullie van SG dus een "elite-forum" maken? Waar je pas mag posten als je je in de andere fora bewezen hebt? ROFLOL! Wat roken jullie allemaal?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
en dat zou best zonde zijn..naar mijn mening is dit best een zinvolle discussie..
Verwijderd
Gelukkig is er hier een policy. En die zegt : hou discussies beschaafd. IEts dat jij niet kunt blijkbaar.Op dinsdag 08 mei 2001 23:58 schreef F.U.B.A.R het volgende:
[..]
Dat is wat men noemt "vrijheid van meningsuiting". Ik zal es ff opzoeken welk artikel dat in de grondwet is!
Grondwet en Policy gaan hand in hand. Als iets van de wet mag, en wij willen het hier niet hebben dan gebeurt ''t ook niet.
1 uur??Op dinsdag 08 mei 2001 23:59 schreef YakuzA het volgende:
Maak het dan zo dat je een uur niet kan posten als je zo''n crap topic hebt geopend.
Een dag ofzo.
Komt harder aan
Doei.Op dinsdag 08 mei 2001 23:58 schreef F.U.B.A.R het volgende:
[..]
Dat is wat men noemt "vrijheid van meningsuiting". Ik zal es ff opzoeken welk artikel dat in de grondwet is!
*plonk*
Dus jullie beschouwen jullie zelf boven de grondwet te staan? Sterke uitspraak. Het wordt hier hoe langer hoe extremer!Op woensdag 09 mei 2001 00:00 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Gelukkig is er hier een policy. En die zegt : hou discussies beschaafd. IEts dat jij niet kunt blijkbaar.
Grondwet en Policy gaan hand in hand. Als iets van de wet mag, en wij willen het hier niet hebben dan gebeurt ''t ook niet.
Is dat Fok!Forum dan ook cool? Ff checken. L8z!
PS: waar heb ik het dan niet beschaafd gehouden? Geef eens een voorbeeld!
In geval van misdragen pakken we dat voorrecht gewoon weer af.... Op andere fora stennis schoppen is daarna trouwens niet goed voor de houdbaarheid van GoT-cookies.
Maar jij zegt het niet serieus, en als het te lang is dan krijg je weer geklier met clones ensow.Op woensdag 09 mei 2001 00:01 schreef stokkie het volgende:
[..]
1 uur??
Een dag ofzo.
Komt harder aan
PSN
Heb mijn codex niet bij de hand. Is voor morgen dus. Art. 29 gaat over de schending van het briefgeheim...Op woensdag 09 mei 2001 00:01 schreef BackSlash32 het volgende:
[..]
Doei.
*plonk*
BTW: ik studeer wel Belgisch recht!
huisvredesbreuk staat ook in het wetboek.... Ik denk dat forumvredesbreuk dan ook wel zal bestaan.Op woensdag 09 mei 2001 00:02 schreef F.U.B.A.R het volgende:
[..]
Dus jullie beschouwen jullie zelf boven de grondwet te staan? Sterke uitspraak. Het wordt hier hoe langer hoe extremer!
Is dat Fok!Forum dan ook cool? Ff checken. L8z!
PS: waar heb ik het dan niet beschaafd gehouden? Geef eens een voorbeeld!
PS, modjes mogen dan lekker wel eigen rechter spelen.
Dat smiley verknoeit een beetje wat ik bedoel. Ik meen dit dus echt _wel_.Op woensdag 09 mei 2001 00:04 schreef YakuzA het volgende:
[..]
Maar jij zegt het niet serieus, en als het te lang is dan krijg je weer geklier met clones ensow.
Als je iemand wilt waarschuwen, dan moet je èm ff hard door mekaar rammelen. Aangezien dit moeilijk physiek gaat, kun je ut beter doen.
Als een Die-hard SGer een dag geband is vanwege k*ut-topic, dan krapt ie zich wel eerst achter de oren voordat ie weer topic opent.
Tenzij hij natuurlijk doorkloot met een clone, maar dat risico loop je toch zo ongeveer altijd.Op woensdag 09 mei 2001 00:06 schreef stokkie het volgende:
[..]
Dat smiley verknoeit een beetje wat ik bedoel. Ik meen dit dus echt _wel_.
Als je iemand wilt waarschuwen, dan moet je èm ff hard door mekaar rammelen. Aangezien dit moeilijk physiek gaat, kun je ut beter doen.
Als een Die-hard SGer een dag geband is vanwege k*ut-topic, dan krapt ie zich wel eerst achter de oren voordat ie weer topic opent.
PSN
Even collega HlpDsK verbeteren: Als iets volgens de wet niet verboden is en wij willen het hier niet hebben, dan gebeurt het ook niet.Op woensdag 09 mei 2001 00:00 schreef HlpDsK het volgende:
Dus niet. We geven alleen aan dat wij het hier voor het zeggen. Dat is helemaal niet dictatoriaal bedoeld in de zin van ''sir, yes sir'', maar het is wel zo. Wij bepalen de policy en wij delen de slotjes uit. Als je het daar niet mee eens bent, kun je alternatieven aandragen die wij dan objectief zullen bekijken. Maar de uiteindelijke gang van zaken bepalen wij en niet jullie. Als je serieuze ideeën hebt, ga je gang, maar ga nou niet onredelijk lopen doen, daar hebben we niet zoveel aan, okee?Op woensdag 09 mei 2001 00:02 schreef F.U.B.A.R het volgende:
[..]
Dus jullie beschouwen jullie zelf boven de grondwet te staan? Sterke uitspraak. Het wordt hier hoe langer hoe extremer!
Turkeyboy-klonen bvOp woensdag 09 mei 2001 00:08 schreef YakuzA het volgende:
[..]
Tenzij hij natuurlijk doorkloot met een clone, maar dat risico loop je toch zo ongeveer altijd.
Hou je altijd. Maar het werkt tegen de meeste mensen.
Verwijderd
Laat ik het zo zeggen : van de wet mag je roken. Maar als je vader zegt dat je thuis niet mag roken, mag je het dan of niet?Op woensdag 09 mei 2001 00:02 schreef F.U.B.A.R het volgende:
[..]
Je kunt dan roken, en het huis uit, of thuis blijven, maar dan niet roken.
Zo duidelijk?
*voor deze keer dan*Op woensdag 09 mei 2001 00:04 schreef F.U.B.A.R het volgende:
[..]
Heb mijn codex niet bij de hand. Is voor morgen dus. Art. 29 gaat over de schending van het briefgeheim...
BTW: ik studeer wel Belgisch recht!
Plonk = Usenet voor killfile /ignore.
Dat je rechten studeert spreekt in deze niet eens in je voordeel.
Je begeeft je hier op een forum waarbij je je akkoord verklaart met de huisregels die hier gelden. Deze mogen beperkender zijn dan je grondrechten, mede omdat je je daar vrijwillig voor hebt opgegeven. Het is je eigen vrije keuze geweest.
Of ga je ook met de grondwet lopen leuren als je van IRC gekickt wordt door een op?
Ja maar dat is weer een verhaal apart:DOp woensdag 09 mei 2001 00:10 schreef stokkie het volgende:
[..]
Turkeyboy-klonen bv
Hou je altijd. Maar het werkt tegen de meeste mensen.
PSN
LOL.Op woensdag 09 mei 2001 00:02 schreef F.U.B.A.R het volgende:
[..]
Dus jullie beschouwen jullie zelf boven de grondwet te staan?
Maar dat slaat natuurlijk nergens op he? Volgens de grondwet mag ik best schoenen met zwarte zolen aan, maar volgens het squashcomplex mag het niet... Dan beroep ik me toch niet op de grondwet
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Als je moeilijk ventje bent welOp woensdag 09 mei 2001 00:16 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
LOL.
blabla
Dan beroep ik me toch niet op de grondwet
Helemaal als je net op bent