Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!
DUmeter is sowieso niet 100% betrouwbaar volgens mij.
Werken eerdere versies van DU Meter wel?
Bloed, zweet & koffie
Verwijderd
DU Meter is niet 100% geloofwaardig maar komt wel in de richting.
Het problemen met het installeren van DU meter wanneer je ook een lokaal netwerk hebt is dat hij natuurlijk ook het lokale verkeer meet waardoor je dus extra dataverkeer in je meting hebt waardoor de meting nog niet klopt.
Je moet hem dus eigenlijk op de server installeren maar dan moet je verder wel geen bestanden gaan overpompen etc.
suc6
Het problemen met het installeren van DU meter wanneer je ook een lokaal netwerk hebt is dat hij natuurlijk ook het lokale verkeer meet waardoor je dus extra dataverkeer in je meting hebt waardoor de meting nog niet klopt.
Je moet hem dus eigenlijk op de server installeren maar dan moet je verder wel geen bestanden gaan overpompen etc.
suc6
neem gewoon AnalogX Netstat Live!
Die veeeeeel handiger!
Die veeeeeel handiger!
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Oke, zal ik doen, waar kan ik dat progje krijgen (link please:) )Op zaterdag 02 juni 2001 10:52 schreef Tampie2000 het volgende:
neem gewoon AnalogX Netstat Live!
Die veeeeeel handiger!
Je kan het te monitoren netwerkkaart gewoon selecteren hoor...Op zaterdag 02 juni 2001 10:51 schreef Lord_NikoN het volgende:
DU Meter is niet 100% geloofwaardig maar komt wel in de richting.
suc6
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Verwijderd
Ik heb het dus ook geprobeerd winroute en dumeter samen...
Nou hij doet ut dus mooi niet op eth0.
Op eth1 doet ie het wel (lokaal netwerk)
Nou hij doet ut dus mooi niet op eth0.
Op eth1 doet ie het wel (lokaal netwerk)
Als je NAT en DU meter samen op een server gebruikt, logt DU meter alleen het verkeer van die desbetreffende computer waar ie op draait (hier althans). Het verkeer van de clients ziet ie niet..
En wat betreft het kiezen uit netwerkkaarten, dat is ook een vreemd probleem hier. Ik kan alleen kiezen voor beide NIC's, of alleen die van mijn interne netwerk. Alleen de kabelinternet-NIC lukt niet..:? Bij iemand anders die ik ken kan dat wel.
En wat betreft het kiezen uit netwerkkaarten, dat is ook een vreemd probleem hier. Ik kan alleen kiezen voor beide NIC's, of alleen die van mijn interne netwerk. Alleen de kabelinternet-NIC lukt niet..:? Bij iemand anders die ik ken kan dat wel.
#
DU meter werkt bij mij ook niet op de server
het werkt gewoon niet op oudere pc's denk ik
het werkt gewoon niet op oudere pc's denk ik
It seemed like a good idea at the time
Nou dit programma werkt evenmin kut!
Yep!
Stat 'n Pref is een super klein en simpel tooltje wat al je verkeer bijhoudt..Ook met maand totals enzo..
Werkt lekker hoor! Give it a try!
Ook
Stat 'n Pref is een super klein en simpel tooltje wat al je verkeer bijhoudt..Ook met maand totals enzo..
Ook
Wees consequent, maar niet altijd
ik heb dat progje ook alleen soms zie je geen data verkeer meet in dat progje terwel er dan wel date verkeer isOp zondag 03 juni 2001 01:19 schreef Ook het volgende:
Yep!
Ook
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Deze is goed hoor.Op zondag 03 juni 2001 00:57 schreef freaky20 het volgende:
[..]
Nou dit programma werkt evenmin kut!Nog andere wel goede progjes:?
Nogmaals:
Als je ook het verkeer van je client wil, dan moet je het ook op je client zetten!
Pagina: 1