Gratis toegang tot het LA forum als je raadt wie van de crew-members het DextersLab account gekaapt heeftOp dinsdag 08 mei 2001 13:33 schreef DextersLab het volgende:
Sorry jongens,
mijn mail is al onderweg, ik vrees voor jullie dat de vacature spoedig vergeven zal zijn. Dit is mijn eerste stap vooruit op GoT (op het registreren na) an zal deze kans met beide handen aangrijpen om een no-nonsense policy in te voeren.
Een beter milieu begint op WOS!
WAAAAAAAAAAAAAAAAAA! It''s still alive and kickin''!Op dinsdag 08 mei 2001 13:33 schreef DextersLab het volgende:
Sorry jongens,
mijn mail is al onderweg, ik vrees voor jullie dat de vacature spoedig vergeven zal zijn. Dit is mijn eerste stap vooruit op GoT (op het registreren na) an zal deze kans met beide handen aangrijpen om een no-nonsense policy in te voeren.
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
LOLOp dinsdag 08 mei 2001 13:39 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Gratis toegang tot het LA forum als je raadt wie van de crew-members het DextersLab account gekaapt heeft
BTW, dit IS het LA forum... daar kan iedereen in hoor
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
[doris day modus]Op dinsdag 08 mei 2001 13:33 schreef DextersLab het volgende:
Sorry jongens,
Hé, er zit een knop op je pc, die helpt je zo uit de puree... [/doris days modus]
Kan iemand de power supply van zijn lab effe een klein maar nuttig duwtje geven.
Ik zou wel eens voor 1 dag DextersLab als mod van de SG willen hebben. Kijken hoeveel hij wel niet sluit/banned...
Maar i.e.g. wel L:+L dat hij terug is
Maar i.e.g. wel L:+L dat hij terug is
edit:
Kees? Ben jij dat
Kees? Ben jij dat
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Incoming!!!!!!!Op dinsdag 08 mei 2001 13:33 schreef DextersLab het volgende:
Sorry jongens,
[....]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Met kijken hoeveel ie open laat ben je sneller klaar denk ikOp dinsdag 08 mei 2001 13:49 schreef Grrrrrene het volgende:
Ik zou wel eens voor 1 dag DextersLab als mod van de SG willen hebben. Kijken hoeveel hij wel niet sluit/banned...
StatBar.nl - @GoT
Ehhm HlpDsK ? , Floris ? , Daniel ? , Jotti ? , GaMeOvEr ? , Femme ? , obsidian ?Op dinsdag 08 mei 2001 13:33 schreef DextersLab het volgende:
Sorry jongens,
Of is ie geunbanned
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Hij is ontsnapt...Op dinsdag 08 mei 2001 14:54 schreef pier het volgende:
[..]
Ehhm HlpDsK ? , Floris ? , Daniel ? , Jotti ? , GaMeOvEr ? , Femme ? , obsidian ?![]()
Of is ie geunbanned
De helft van de modjes was al bekeerd... dus misschien is een volgeling zo vriendelijk geweest.
Waarom stond * Delerium niet in de lijst
Waarom stond * Delerium niet in de lijst
oe damnOp dinsdag 08 mei 2001 14:56 schreef obsidian het volgende:
[..]
Hij is ontsnapt...
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Ik denk omdat ik jou er niet voor aanzie met een anders account aan de klooi te gaan.Op dinsdag 08 mei 2001 15:00 schreef ecteinascidin het volgende:
De helft van de modjes was al bekeerd... dus misschien is een volgeling zo vriendelijk geweest.
Waarom stond * Destruction niet in de lijst
( No offence )
Hier is je antwoordOp dinsdag 08 mei 2001 13:49 schreef Grrrrrene het volgende:
edit:
Kees? Ben jij dat![]()
Omdat je naam te moeilijk te zpellun is?Op dinsdag 08 mei 2001 15:00 schreef ecteinascidin het volgende:
Waarom stond * Grrrrrene niet in de lijst
Maar ik kan het onderhand uit mijn hoofd
WaarOp dinsdag 08 mei 2001 15:13 schreef Joad het volgende:
[..]
Hier is je antwoord
huh?
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ja, daar wordt je stil van he?Op dinsdag 08 mei 2001 15:22 schreef Kees het volgende:
huh?
Ik kan hem ook uit mijn hoofd.Op dinsdag 08 mei 2001 15:19 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Omdat je naam te moeilijk te zpellun is?
Maar ik kan het onderhand uit mijn hoofd
Ecteinascidin
Joah, dat kin wel
Maar het is dus waar?Op dinsdag 08 mei 2001 15:22 schreef Kees het volgende:
huh?
anders wordt het slaan geblazen
LOL, wat een openbaringen hier
Verwijderd
nah, dexterslab was eerst echt bansheeboy/bansheeboy SE, ''k heb alleen zijn account heel ff gekaaptOp dinsdag 08 mei 2001 15:26 schreef Paz het volgende:
euhmmmm dit is juist veeel erger:
kees is ALTIJD al dexterslab geweest...
zoek de verschillen maar eens:
ID - naam - mail
973 BansheeBoy hoessein@quicknet.nl
1088 DextersLab hoessein@mediaport.org
3012 BansheeBoy Se hoessein@quicknet.nl
ID - naam - mail
973 BansheeBoy hoessein@quicknet.nl
1088 DextersLab hoessein@mediaport.org
3012 BansheeBoy Se hoessein@quicknet.nl
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
roflol!Door DextersLab (Wereldverbeteraar - 76) - dinsdag 08 mei 2001 15:30
Verwijderd
Kan er geen poll gemaakt worden van de 5 meest geschikte kandidaten en dat wij (tweakers) daar kan uit kunnen kiezen wie het wordt.
Een beetje democratie dus, of bestaat dat hier niet?
Bij nader inzien: de crew kan zelf wel kiezen denk ikOp dinsdag 08 mei 2001 15:35 schreef a_casema_user_at_work het volgende:
Kan er geen poll gemaakt worden van de 5 meest geschikte kandidaten en dat wij (tweakers) daar kan uit kunnen kiezen wie het wordt.
bwaaahahaha
ROFTL!Door DextersLab (Wereldverbeteraar - 76) - dinsdag 08 mei 2001 15:30
Zijn password misschien?Op dinsdag 08 mei 2001 15:46 schreef poohbeer het volgende:
wat is die md5-hash eigenlijk?
wat nouOp dinsdag 08 mei 2001 15:49 schreef -BrZ- het volgende:
[..]
Zijn password misschien?
een mens kan niet alles weten he.. en linux is nu niet meteen mijn gebied van expertise.
Verwijderd
Zelfs als je een smiley erbij gebruikt snapt men het nog nietOp dinsdag 08 mei 2001 13:40 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
LOL
BTW, dit IS het LA forum... daar kan iedereen in hoor
Hmmz.. het lijk mij wel logisch dat als er een userid, een username, een emailadres en ''een rij vage tekens'' staat, waarvan je weet dat het een hash is je wel de link kon leggen dat dat wel eens het password zou kunnen zijnOp dinsdag 08 mei 2001 15:50 schreef poohbeer het volgende:
[..]
wat nou?
een mens kan niet alles weten he.. en linux is nu niet meteen mijn gebied van expertise.
aangezien ik geen flauw idee heb wat een hash zou zijn kan die link leggen wat moeilijk worden
Troost je: ik snap er ook niks vanOp dinsdag 08 mei 2001 16:06 schreef poohbeer het volgende:
aangezien ik geen flauw idee heb wat een hash zou zijn kan die link leggen wat moeilijk worden
Heel handig om dat te posten - NOT. Het password van Dexter is namelijk niet al te sterk.. Wel grappig overigens..Op dinsdag 08 mei 2001 15:32 schreef Kees het volgende:
zoek de verschillen maar eens:
ID - naam - md5-hash - mail
973 BansheeBoy xxx hoessein@quicknet.nl
1088 DextersLab xxx hoessein@mediaport.org
3012 BansheeBoy Se xxx hoessein@quicknet.nl
BTW: ik kan u ook mededelen dat de info hierboven niet juist meer is - DextersLab heeft intussen een ander password dan Bansheeboy.
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
mja, en aangezien die jongen blijkbaar altijd hetzelfde gebruikt...
ps, is dat hash gedoe zo makkelijk te cracken?
maw mijn passies hier zijn ook absoluut niet veilig.. da''s wel minder
ps, is dat hash gedoe zo makkelijk te cracken?
maw mijn passies hier zijn ook absoluut niet veilig.. da''s wel minder
Passwords zijn heeeeel makkelijk te kraken zal Burat zeggen. Een sofinummer als pas in binnen 50 seconden gedaan.....
PS, Jotti... volgende keer maak je hier maar een FAQ-topic van... als mededeling is het beter geslaagd.... de boel is wel heel erg offtopic en sommige überbelgen duiken opeens ook op.
PS, Jotti... volgende keer maak je hier maar een FAQ-topic van... als mededeling is het beter geslaagd.... de boel is wel heel erg offtopic en sommige überbelgen duiken opeens ook op.
Ook ik gebruikte een smiley...Op dinsdag 08 mei 2001 15:50 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Zelfs als je een smiley erbij gebruikt snapt men het nog niet
StatBar.nl - @GoT
Mwah, ik denk dat ze met mijn password toch meer tijd nodig hebben... Het is gewoon gebaseerd op een code die ik 15 jaar geleden heb bedacht adhv een progje waar ik een password op moest zetten... Crack that!Op dinsdag 08 mei 2001 17:08 schreef ecteinascidin het volgende:
Passwords zijn heeeeel makkelijk te kraken zal Burat zeggen. Een sofinummer als pas in binnen 50 seconden gedaan.....
Een MD5 Hash van een password met een lengte van 10 tekens [azAZ09] is de komende paar jaar nog ver buiten bereik.. Als je er wat vage tekens doorheen gooit en ervoor zorgt dat er in jouw password geen woordenboek-woord voorkomt kan je met redelijke grote zekerheid zeggen dat het veilig isOp dinsdag 08 mei 2001 17:11 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat ze met mijn password toch meer tijd nodig hebben... Het is gewoon gebaseerd op een code die ik 15 jaar geleden heb bedacht adhv een progje waar ik een password op moest zetten... Crack that!
Wel errug offtopic btw..
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Het is ook geen woord, gewoon een code van 2 cijfers en 4 letters... Het slaat nergens op, maar is heel handigOp dinsdag 08 mei 2001 17:21 schreef Burat het volgende:
[..]
Een MD5 Hash van een password met een lengte van 10 tekens [azAZ09] is de komende paar jaar nog ver buiten bereik.. Als je er wat vage tekens doorheen gooit en ervoor zorgt dat er in jouw password geen woordenboek-woord voorkomt kan je met redelijke grote zekerheid zeggen dat het veilig is.
Wel errug offtopic btw..
Euhm.. das dus NIET veilig, binnen een dag te kraken..Op dinsdag 08 mei 2001 17:22 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Het is ook geen woord, gewoon een code van 2 cijfers en 4 letters... Het slaat nergens op, maar is heel handig
BTW: als je eerst 4 letters (lowercase) en dan 2 cijfers hebt, lukt het binnen een half uur..
Ecteinascidin: roger that... okee jongens, speelkwartier is voorbij
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
[back on topic mode]
Hoeveel aanmeldingen heb je inmiddels??
Hoeveel aanmeldingen heb je inmiddels??
Ruim voldoende 
Dat betekent overigens niet dat je geen mailtjes meer hoeft in te sturen, het kan allemaal nog steeds!
Dat betekent overigens niet dat je geen mailtjes meer hoeft in te sturen, het kan allemaal nog steeds!
ruimvoldoende = 6
althans bij ons op school
6 = studiepuntjes (heb er 32/32)
hmm, nu dwaal ik zelf af (
)
althans bij ons op school
6 = studiepuntjes (heb er 32/32)
hmm, nu dwaal ik zelf af (
*schop*
Even weer onder de aandacht brengen... het kan nog steeds tot vanavond!
Ik zou zeggen: waarom een CV sturen, laat de modjes/adjes iemand uitzoeken.
Houd dan wel rekening met een paar dingen:
Houd dan wel rekening met een paar dingen:
- Hoelang is diegene hier al actief?
- Aantal nuttige posts
- Aantal bans/waarschuwingen
- Leeftijd/betrouwbaarheid
- Has 2 b GoT like?
Verwijderd
blue eagle: dat gebeurt uiteindelijk waarschijnlijk ook wel, maar om te voorkomen dat ze iemand uitzoeken die misschien wel perfect is maar helemaal geen tijd heeft, laten ze de eerste shifting gewoon door de gebruikers zelf doen.Op donderdag 10 mei 2001 15:24 schreef Blue-eagle het volgende:
Ik zou zeggen: waarom een CV sturen, laat de modjes/adjes iemand uitzoeken.
Houd dan wel rekening met een paar dingen:Ofzoiets?
- Hoelang is diegene hier al actief?
- Aantal nuttige posts
- Aantal bans/waarschuwingen
- Leeftijd/betrouwbaarheid
- Has 2 b GoT like?
Jawel hoor 
Maar een goede scheids fluit niet voordat de 90 minuten om zijn!
Blue-eagle: met zoveel geregistreerde gebruikers is het geen doen om op eigen houtje ''de beste'' eruit te halen. En dan heb je er 1, dan is die weer veel te druk enz. enz., daarom mogen mensen die denken geschikt te zijn aan mij komen vertellen waarom ze denken in aanmerking te komen. De uiteindelijk beslissing, o.a. aan de hand van de door jou genoemde punten, ligt nog altijd bij mij en mijn collega''s. Komt goed
Ik nomineer
Ach lama
De door mij genomineerde persoon bleek al ergens anders modje te zijn.
Ach lama
De door mij genomineerde persoon bleek al ergens anders modje te zijn.
Nog niet genoeg aanmeldingen, of geen interessante?Op donderdag 10 mei 2001 15:19 schreef Jotti het volgende:
*schop*
Ze w88 zeker op mijOp donderdag 10 mei 2001 16:14 schreef Pjotrik het volgende:
[..]
Nog niet genoeg aanmeldingen, of geen interessante?
Kunnen ze lang w88
Oei, en ook nog blessuretijd.Op donderdag 10 mei 2001 16:20 schreef Jotti het volgende:
Jawel hoor
Verwijderd
whahahaha...... lolOp donderdag 10 mei 2001 16:21 schreef pier het volgende:
[..]
Ze w88 zeker op mij![]()
Kunnen ze lang w88
nev mind
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Nou ja, de scheidsrechter fluit af zullen we maar zeggen. Er gaat overlegd worden en binnenkort horen jullie het
Kunnen we er voor opblijven of mogen we naar bed?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Als jij minstens 15 uur kan opblijven, mag dat best
Oh daar heb ik geen enkel probleem mee hoor, mijn record staat op 5 nachten overslaan.. heb daarna ook 2 dagen geslapen 
(en ja, voor m''n behoeftes ben ik het bed wel uitgeweest toen
Check de tijden van mijn postings maar eens en probeer er achter te komen wanneer ik slaap
(en ja, voor m''n behoeftes ben ik het bed wel uitgeweest toen
Check de tijden van mijn postings maar eens en probeer er achter te komen wanneer ik slaap
Ennuh, de uitslag? wanneer wordt die bekend...
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
damn ik had dit topic niet eens vandaag gezien anders had ik me eigen ook wel opgegeven als de pro-MS freak die ik ben.
ik heb zelfs elk MS OS legaal!
ik heb zelfs elk MS OS legaal!
Ennuh, de uitslag? wanneer wordt die bekend...
Dus na 15:30Op vrijdag 11 mei 2001 00:28 schreef Jotti het volgende:
Als jij minstens 15 uur kan opblijven, mag dat best
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Aahh! spanneeeeeeeeeeend!
Nog een paaaaaar uurtjes volhouden!
*bounce bounce*
Nog een paaaaaar uurtjes volhouden!
*bounce bounce*
Saved by the buoyancy of citrus
Oeh, Spannend!
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
And the winner of the Gathering Of Tweakers Windows Operated Systems Moderator status is....
(tromgeroffel...)
(tromgeroffel...)
Ikke !
Owh nee, ik was al mod...
Owh nee, ik was al mod...
Aannames zijn fataal.
Damn, krachtige handen als je zo lang kunt roffelenOp vrijdag 11 mei 2001 09:57 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
And the winner of the Gathering Of Tweakers Windows Operated Systems Moderator status is....
(tromgeroffel...)
* Renegade heeft in een donker verleden al eens op trommelen gezeten, en weet hoe lastig het is om zoiets vol te houden
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ikke... heheheheheheOp vrijdag 11 mei 2001 09:57 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
(tromgeroffel...)
* mvds bedenkt zich ineens dat ie dan gedegradeerd zou worden, dusse... doe maar niet
oh god, nu krijgen we die voordiscussies over wie er gewonnen heeft?
* Renegade hoop is niet groot genoeg om nu al te zeggen dat hij het is
* Renegade hoop is niet groot genoeg om nu al te zeggen dat hij het is
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ik heb het in het begin van dit topic gezegd, en ik zeg het nu weer:
Jullie hebben voor niets gemaild, ik word het toch wel
Verwijderd
Heeeeeeeeee.... ik had mijn mail naar jottitheking@tweakers.net gestuurd (VOOR 12 uur) en nu krijg ik hem terug: adres bestaat niet... Mag ik nu alsnog meedoen? :P:P
Nee, je mag niet meer meedoenOp vrijdag 11 mei 2001 10:43 schreef Paz het volgende:
Heeeeeeeeee.... ik had mijn mail naar jottitheking@tweakers.net gestuurd (VOOR 12 uur) en nu krijg ik hem terug: adres bestaat niet... Mag ik nu alsnog meedoen? :P:P
Kijk als je het nu naar JottiisGoT@tweakers.net had gestuurd had je nog een kans gemaakt
Verwijderd
hmmm ja, maar dat heb ik OOK gedaan, maar die kreeg ik niet eens door mijn firewall heen: firewall melding: spoofing detected, recipient can''t be GoTlike :P:POp vrijdag 11 mei 2001 10:45 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Nee, je mag niet meer meedoen
Kijk als je het nu naar JottiisGoT@tweakers.net had gestuurd had je nog een kans gemaakt
jottitheking???
Klinkt als concurrentievervalsing.
Klinkt als concurrentievervalsing.
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Neh.... eerder als slijmen
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ik houd het maar bij mijn Bugel (al een jaar of 10 inmiddelsOp vrijdag 11 mei 2001 10:38 schreef Renegade het volgende:
[..]
Damn, krachtige handen als je zo lang kunt roffelen
* Renegade heeft in een donker verleden al eens op trommelen gezeten, en weet hoe lastig het is om zoiets vol te houden
Behoorlijk offtopic, maar toch wel lolOp vrijdag 11 mei 2001 11:03 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
[..]
Ik houd het maar bij mijn Bugel (al een jaar of 10 inmiddelsHafabra diploma a b en c)
* Renegade vind het behoorlijk netjes van _-= Erikje =-_
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Vindt iemand het erg als ik bij hem/haar in de neus peuter? Die van mij is al leeg nl..
tap tap tap tap tap tap tap tap tap tap tap tap tap tap tap tap tap tap tap tap tap tap
tap tap tap tap tap tap tap tap tap tap tap tap tap tap tap tap tap tap tap tap tap tap
Ik hoop trouwens dat straks mijn @Home mailbox wel werkt... Ik mis nog steeds ongeveer 25% van de binnenkomende mail, inclusief een testmail van een week geleden. Nu hopen dat @Home mail van @tweakers.net niet in die 25% laat vallen
Jeremy Clarkson
Ik ken het idee, en ik maar denken dat ik met nagelbijten gestopt was. * ZuchtOp vrijdag 11 mei 2001 11:40 schreef hezik het volgende:
Vindt iemand het erg als ik bij hem/haar in de neus peuter? Die van mij is al leeg nl..
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Jij hebt geen tijd want je moet op of.nl modden toch ?Op vrijdag 11 mei 2001 10:42 schreef saviour het volgende:
Ik heb het in het begin van dit topic gezegd, en ik zeg het nu weer:
* BC3 Victim zet luciferhoutjes tussen de oogleden ivm. 14 uur wakkerblijven..
* Renegade begint
te worden hiero
te worden hieroHAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Jaymz is best wel:7
[Whaa, een typefout in me nick z=>s
[Whaa, een typefout in me nick z=>s
ROFL jij krijgt ruzie met je mailbox...Op vrijdag 11 mei 2001 15:23 schreef hezik het volgende:
[afbeelding]
Terwijl ik toch zo''n aimabel persoon ben.. *snik*ROFL jij krijgt ruzie met je mailbox...
aimabel?? Woordenboek anyoneOp vrijdag 11 mei 2001 15:37 schreef hezik het volgende:
[..]
Terwijl ik toch zo''n aimabel persoon ben.. *snik*
edit:
ff gezocht.... Uit de "van Dale"
---------------------
aimabel <formeel>
® aangenaam
synoniem
= aardig1 4
= beminnelijk
= geschikt
= goedaardig
= sympathiek
= vriendelijk
= sociabel <formeel>
= goelijk <archaïsch>
---------------------
Ehm.... take your pick
ff gezocht.... Uit de "van Dale"
---------------------
aimabel <formeel>
® aangenaam
synoniem
= aardig1 4
= beminnelijk
= geschikt
= goedaardig
= sympathiek
= vriendelijk
= sociabel <formeel>
= goelijk <archaïsch>
---------------------
Ehm.... take your pick
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Waarschijnlijk bedoelt hij zoiets als "aardig"...
Aannames zijn fataal.
<h1> AND THE WINNER IS:..... </h1>
<h6>* Delerium
</h6>
<h6>* Delerium
aima''bel bn. beminnelijk, vriendelijk, welwillend.
Damn, dacht dat het uit de context wel zou blijken, moet blijkbaar aan m''n image werken
Damn, dacht dat het uit de context wel zou blijken, moet blijkbaar aan m''n image werken
Je praat te moeilijk, tot zover je kans als mod op WOS...Op vrijdag 11 mei 2001 15:57 schreef hezik het volgende:
aima''bel bn. beminnelijk, vriendelijk, welwillend.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
''k zie de zenuwen voorbij gieren
Zelfs ik ben zenuwachtig, en dat terwijl ik het al zo ongeveer denk te weten..