Houwe zo, da''s één concurent minderOp vrijdag 11 mei 2001 16:20 schreef Renegade het volgende:
/me suspense is killing me...
Verwijderd
misschien wil mojo wel?Op maandag 07 mei 2001 16:02 schreef RickJansen het volgende:
pier moderator? Hehehhe... whehehehe.. hahaha... whahaha WHAHAHA
i''ll come back to haunt you and take over your keyboard...Op vrijdag 11 mei 2001 16:21 schreef TgF het volgende:
[..]
Houwe zo, da''s één concurent minder
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Volgens mij word jij het zelf nou goed?Op vrijdag 11 mei 2001 16:22 schreef DKasemier het volgende:
[..]
misschien wil mojo wel?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Volgens mij typt Jotti niet zo snel, of hebben ze m''n mail addy fout getypt... /me grin *
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Als ik het goed lees... Gefeliciteerd!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
TypoOp vrijdag 11 mei 2001 16:24 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Volgens mij word jij het zelf nou goed?
[Edit by Floris] Waar dan?
He ik heb mail..
Op vrijdag 11 mei 2001 16:28 schreef hezik het volgende:
oh, van een ander... *lol*
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Nah Dkasemier zal het niet worden vanwege zijn verleden alhier.Op vrijdag 11 mei 2001 16:26 schreef hezik het volgende:
Als ik het goed lees... Gefeliciteerd!
Dat heet dus sarcasme
Floris : hahaha..lol..jammer dat er bijstaat dat er ge-edit is anders stond ik voor lul nu
Ik wil op het laatste moment CyberJunk86 nog ff nomineren !
Dat lijkt mij wel voor een frisse wind in de crew zorgen !
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Of zout in open wonden strooienOp vrijdag 11 mei 2001 16:29 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Nah Dkasemier zal het niet worden vanwege zijn verleden alhier.
Dat heet dus sarcasme
Die mods maken er wel een show van..
Verwijderd
De sollicitatie sluit donderdag 10 mei 2001 om 24:00 uur.Op vrijdag 11 mei 2001 16:31 schreef GaMeOvEr het volgende:
Ik wil op het laatste moment CyberJunk86 nog ff nomineren !
Tuurlijk, dwaas, nomineer jij maar lekker verder...
Spanning kan mensen de raarste dingen laten zeggen..Op vrijdag 11 mei 2001 16:32 schreef TgF het volgende:
[..]
De sollicitatie sluit donderdag 10 mei 2001 om 24:00 uur.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar:Op vrijdag 11 mei 2001 16:32 schreef raptorix het volgende:
Ik vote voor Ulio
/me heeft het niet gezegd dus (en ook nog geen mail, zeker thuis gekregen)...
Dat noemen ze: "Afleidingsmanouvres"
''HEE JOTTI IK HLAA [seev-ie-jur] VAN DE LIJZT OKEEJ?''
Als je de spanning maar hoog genoeg maakt zeggen ze helemaal niets meer.. mag ik 10.000 volt voorstellen?Spanning kan mensen de raarste dingen laten zeggen..
Laat mij toch ook ff in de waan dat ik hier enige invloed heb joh !Op vrijdag 11 mei 2001 16:32 schreef TgF het volgende:
[..]
De sollicitatie sluit donderdag 10 mei 2001 om 24:00 uur.
Aannames zijn fataal.
Toch vreemd hoe een volledig bezwete muis zo lastig is om vast te houden
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
hmmz, ik ben niet zo erg geweest als MoJo tochOp vrijdag 11 mei 2001 16:24 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Volgens mij word jij het zelf nou goed?
Bij mij hebben jullie nooit heel de zeelandnet proxy gebanned
[inkoppertje] Verbeter de wereld begin bij jezelfOp vrijdag 11 mei 2001 16:35 schreef hezik het volgende:
[..]
Als je de spanning maar hoog genoeg maakt zeggen ze helemaal niets meer.. mag in 10.000 volt voorstellen?
Verwijderd
Ga dan lekker notes tiepen ofzoOp vrijdag 11 mei 2001 16:35 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Laat mij toch ook ff in de waan dat ik hier enige invloed heb joh !
Is dat een verzoek ?Op vrijdag 11 mei 2001 16:37 schreef TgF het volgende:
[..]
Ga dan lekker notes tiepen ofzo
Aannames zijn fataal.
Maarreh, Floris, was het mailtje al verzonden, of hebben jullie geen template voor zoiets
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
Die hoef ik toch niet bij jou te doen?Op vrijdag 11 mei 2001 16:38 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Is dat een verzoek ?
Jotti is er mee bezig, ik weet niet hoe hij dat allemaal doet... Je zult dus echt nog even geduld moeten hebben...Op vrijdag 11 mei 2001 16:39 schreef Renegade het volgende:
Maarreh, Floris, was het mailtje al verzonden, of hebben jullie geen template voor zoiets
Ja maar.. Ja maar.. Ja maar.. Mijn pen is opgekauwd ondertussenOp vrijdag 11 mei 2001 16:41 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Jotti is er mee bezig, ik weet niet hoe hij dat allemaal doet... Je zult dus echt nog even geduld moeten hebben...
* Renegade maar mammie, ik wil zo graag modder eten
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Sarcasme Pier, sarcasme...Op vrijdag 11 mei 2001 13:07 schreef pier het volgende:
[..]
Jij hebt geen tijd want je moet op of.nl modden toch ?
Ik wil hier geen mod worden...kheb dan ook niet gemaild.
Verwijderd
Template?Op vrijdag 11 mei 2001 16:39 schreef Renegade het volgende:
Als in:
From : GoT-crew [xxxxxxxxxx@tweakers.net]
To : TgF
Date : 05/11/2001 16:40
Subject : moderator WOS
Hoi TgF,
Gefeliciteerd, jij bent de nieuwe Moderator van het WOS Forum!
Hou je mailbox de komende dagen in de gaten, binnenkort ontvang je het Moderator-Starters-Pakket, waarmee je direct aan de slag kunt als beginnend Moderator.
Succes en nogmaals gefeliciteerd.
GoT-crew
Ga dan maar verder met je muismat of snoertje van je muis en als je die niet hebt: een CDtje is ook best te doenOp vrijdag 11 mei 2001 16:42 schreef Renegade het volgende:
[..]
Ja maar.. Ja maar.. Ja maar.. Mijn pen is opgekauwd ondertussen
Beetje stom om iedereen zo''n mailtje te sturen niet? Een template gebruik ik echt alleen als ik veel dezelfde mailtje moet sturen...Op vrijdag 11 mei 2001 16:44 schreef TgF het volgende:
[..]
Template?
Als in:
[..]
Verwijderd
Voor het geval iemand mijn vorige post verkeerd uit gaat leggen (je weet maar nooit): nee, ik ben het niet geworden.
/me zoekt ff een hoekje op
/me zoekt ff een hoekje op
Ja maar ik blief de gaten in de cd''tjes niet zoOp vrijdag 11 mei 2001 16:44 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Ba dan maar verder met je muismat of snoertje van je muis en als je die niet hebt: een CDtje is ook best te doen
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Je bedoelt voor de afwijzingenOp vrijdag 11 mei 2001 16:46 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Beetje stom om iedereen zo''n mailtje te sturen niet? Een template gebruik ik echt alleen als ik veel dezelfde mailtje moet sturen...
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Hé Jotti! Je hebt het verkeerde mailtje gemaild?
Ik zit met bonzend hart 6 kantjes te lezen (vol onzin).... weet ik NOG niet wie het is
Verwijderd
Hint: ik ben het in ieder geval niet, dus mij kun je overslaan, blijven er nog maar een paar overOp vrijdag 11 mei 2001 16:53 schreef Silicon Error het volgende:
Ik zit met bonzend hart 6 kantjes te lezen (vol onzin).... weet ik NOG niet wie het is
Verwijderd
Dan is de keuze gevallen op Traag, gefeliciteerd dan!Op vrijdag 11 mei 2001 16:54 schreef KIP het volgende:
Als je nou effe bij de index kijkt...:'(
Traag: Congrats, en welcome to the crew:7
Ik kan niet anders zeggen als "Traag, gefeliciteerd". 
tot zover mijn ijdele hoop om ooit modje te worden...
tot zover mijn ijdele hoop om ooit modje te worden...
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Zo. Sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten (mwuhaha
). Na lang twijfelen en overleggen is de keuze gevallen op:
Traag.
Mag ik je bij deze feliciteren? Ja? Gefeliciteerd
Iedereen hartelijk bedankt voor de reacties, jullie krijgen allemaal een mailtje (als het goed is).
Traag.
Mag ik je bij deze feliciteren? Ja? Gefeliciteerd
Iedereen hartelijk bedankt voor de reacties, jullie krijgen allemaal een mailtje (als het goed is).
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Traag? Wie is dat??
Nou ja, congrats!
Nou ja, congrats!
Krijgen we ook nog redenen waarom traag gekozen is en anderen niet, of hebben jullie zoiets van, doen we maar niet omdat we dan een hoop verdedigende reacties krijgen van gebruikers die het niet zijn geworden?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Zit je even niet op te letten.. 
Traag, gefeliciteerd
Krijgen we nu taart?
Traag, gefeliciteerd
Krijgen we nu taart?
Gefelicteerd Traag
MudpieOp vrijdag 11 mei 2001 17:02 schreef hezik het volgende:
Zit je even niet op te letten..
Traag, gefeliciteerd
Krijgen we nu taart?
edit:
or was that Modpie
or was that Modpie
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
Op vrijdag 11 mei 2001 17:01 schreef Renegade het volgende:
Krijgen we ook nog redenen waarom traag gekozen is en anderen niet, of hebben jullie zoiets van, doen we maar niet omdat we dan een hoop verdedigende reacties krijgen van gebruikers die het niet zijn geworden?
Op vrijdag 11 mei 2001 16:58 schreef Jotti het volgende:
[offtopic]Sinds wanneer heeft WHG een nieuwe mod?
whhheeeeh
ik ben het niet geworden.. jammer..
congrats naar degene die het wel is geworden.
congrats naar degene die het wel is geworden.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
Van mij hoeft dat niet (stel je voor dat ze gelijk hebbenOp vrijdag 11 mei 2001 17:01 schreef Renegade het volgende:
Tsja, wat ze ook besloten hebben, we zullen ons erbij neer moeten leggen, we kunnen moeilijk een herverkiezing af gaan dwingen..Op vrijdag 11 mei 2001 17:07 schreef TgF het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat niet (stel je voor dat ze gelijk hebben), ik mag toch aannemen dat ze een verantwoorde keuze hebben gemaakt, ik neem dat bij deze dus aan!
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Oh, trouwens, wat is traag''s adres?
Er was eens een modje uit Praag,
mod worden wilde hij graag,
hij''s nu baas van de kiet,
maar snel gaat het niet,
want modden doet ie maar Traag.

Gefeliciteerd!
mod worden wilde hij graag,
hij''s nu baas van de kiet,
maar snel gaat het niet,
want modden doet ie maar Traag.
Gefeliciteerd!
Never stop seeking what seems unobtainable...
Leuk... ik ben nog geen uur mod en de limmericks vliegen me al om de oren
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Aandacht is leuk he? Ik hoop voor je dat het lang op deze manier blijft gaan. (als in: positief)
en mod met de nick ''traag'', dat kan niet goed gaan! 
mogen we de runners up ook weten? Dat is bij miss verkiezing ook zo en dan zijn er toch weer een paar users extra happy en gemotiveerd om goed verder te doen
mogen we de runners up ook weten? Dat is bij miss verkiezing ook zo en dan zijn er toch weer een paar users extra happy en gemotiveerd om goed verder te doen
HeHe, succes met je FAQ/Richtlijnen>:)
Och.. de nick slaat niet op de snelheid van mezelf...en mod met de nick ''traag'', dat kan niet goed gaan!
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Da''s geen gedicht, da''s een limerick.Op vrijdag 11 mei 2001 17:42 schreef Traag het volgende:
Leuk... ik ben nog geen uur mod en de gedichten vliegen me al om de oren
edit: Thanx for changing...
Never stop seeking what seems unobtainable...
Windows haters zullen er van smullen.. een WOS mod met als naam ''Traag'', hoe toepasselijk 
Zal ik wat off-topic zaken posten oid, of een lekker opsomtopic? Zodat je gelijk je nieuwe slotjes capaciteiten kunt gaan testen
Wel jammer, had graag m''n user-notes eens willen bekijken
Zal ik wat off-topic zaken posten oid, of een lekker opsomtopic? Zodat je gelijk je nieuwe slotjes capaciteiten kunt gaan testen
Wel jammer, had graag m''n user-notes eens willen bekijken
Zeg, Hezik, niet zo negatief he 
Traag, gefeliciteerd...
Goh het hele proces is wat traag verlopen zo... boel veel pagina''s
Traag, gefeliciteerd...
Goh het hele proces is wat traag verlopen zo... boel veel pagina''s
Saved by the buoyancy of citrus
Negatief? Was niet negatief bedoeld, ik heb ''m toch gefeliciteerd?
De rest vd. opmerkingen was als grap bedoeld, mocht het niet zo zijn overgekomen mijn excuses..
De rest vd. opmerkingen was als grap bedoeld, mocht het niet zo zijn overgekomen mijn excuses..
Ik doelde op dat ''windows'' en ''traag''Op vrijdag 11 mei 2001 19:31 schreef hezik het volgende:
Negatief? Was niet negatief bedoeld, ik heb ''m toch gefeliciteerd?
Ja tuurlijk weet ik dat het een grapje was, gekkie
Saved by the buoyancy of citrus
oh, trouwens:
SPEEECH! SPEEEECH
SPEEECH! SPEEEECH
Traag, gefeliciteerd met je aanstelling!
...ook namens Ria en de rest van de regering..
traag@tweakers.net
traag@tweakers.net
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Best wel toepasselijk, t.net = traag.Op vrijdag 11 mei 2001 20:31 schreef ronaz het volgende:
Traag, gefeliciteerd met je aanstelling!
traag@tweakers.net![]()
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Nee, de server heeft onvoldoende draadjes.Op vrijdag 11 mei 2001 20:46 schreef pier het volgende:
[..]
Best wel toepasselijk, t.net = traag.
Ik zal dit weekend als speech een FAQ maken voor WOSSPEEECH! SPEEEECH
Jeremy Clarkson
Ik wist wel dat ik wat was vergeten toe ik mod werd....Op vrijdag 11 mei 2001 20:59 schreef Traag het volgende:
[..]
Ik zal dit weekend als speech een FAQ maken voor WOS
kan ik nog wat andere speeches FAQqen op WOS?
Speech =! FAQ..
damn, je hebt toch wel genoeg verbale kwaliteiten om een speech te schrijven?
Tip:
''ik wil graag mijn ouders bedanken en mijn opa, welke al vroeg mijn computerhobby onderkenden.... enz''
damn, je hebt toch wel genoeg verbale kwaliteiten om een speech te schrijven?
Tip:
''ik wil graag mijn ouders bedanken en mijn opa, welke al vroeg mijn computerhobby onderkenden.... enz''
Zijn er nog poedelprijzen? Wat extra titel''s of zo. 
wannabe mod ....... LOL
wannabe mod ....... LOL
Ach, je mag best weten dat ik ook gesoll. had, meer onder het motto ''niet geschoten altijd mis''.
JA ik ben een wannabe mod
Is dat zo negatief dan? imo houdt dat alleen maar in dat je graag wilt meehelpen en dat je bereid bent tijd in GoT te steken, nou, sla me plat, ik zie dat niet als negatief.
Is dat zo negatief dan? imo houdt dat alleen maar in dat je graag wilt meehelpen en dat je bereid bent tijd in GoT te steken, nou, sla me plat, ik zie dat niet als negatief.
Als je mijn mening belangrijk vind :Op zaterdag 12 mei 2001 01:28 schreef hezik het volgende:
Ach, je mag best weten dat ik ook gesoll. had, meer onder het motto ''niet geschoten altijd mis''.
Ik vind "wannabee mods" absoluut niet slecht. Behalve als ze als user dat gedrag vertonen.
Wat jij dus niet doet.
Aannames zijn fataal.
Als andermans mening mij niet zou interesseren zou ik hier niet postenAls je mijn mening belangrijk vind :
Uh oh.. okIk vind "wannabee mods" absoluut niet slecht. Behalve als ze als user dat gedrag vertonen.
Wat jij dus niet doet.
Mensen die serieus hebben gesoliciteerd hebben hun best gedaan en laten zian dat ze het beste met WOS voorhebben. Helaas kan er maar 1 mod worden....
De echte wannabe-mod is natuurlijk de user die de mod op zijn vingers tikt dat íe niet goed bezig is en andere users treitert met de worden :"slotje" of "Jij hoort hier niet"
De echte wannabe-mod is natuurlijk de user die de mod op zijn vingers tikt dat íe niet goed bezig is en andere users treitert met de worden :"slotje" of "Jij hoort hier niet"
Topix kan heus meer dan 1 mod aan hoorOp zaterdag 12 mei 2001 12:57 schreef ecteinascidin het volgende:
Helaas kan er maar 1 mod worden....
Topix kan per forum maar één mod aanOp zaterdag 12 mei 2001 14:20 schreef poohbeer het volgende:
[..]
Topix kan heus meer dan 1 mod aan hoor
Verwijderd
Heb ik nou een zonnesteek ofzo?
Kijk eens naar de posttijd en de edittijd van mijn vorige reactie...
meen je niet?!Op zaterdag 12 mei 2001 15:47 schreef havana het volgende:
Topix kan per forum maar één mod aan
ook niet echt handig.. je kan toch restrictisch instellen per forum? ik denk effe aan HGA HGM global modjes, ...
Verwijderd
Beeeep... WrongOp zaterdag 12 mei 2001 15:47 schreef havana het volgende:
[..]
Topix kan per forum maar één mod aan
Ja maar beiden worden niet geaccepteerd, dat blijkt wel hier.Op zaterdag 12 mei 2001 12:57 schreef ecteinascidin het volgende:
( Sorry ben in een beetje melige bui )
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Dat bedoelt ecteinascidin dus ook hè!Op zaterdag 12 mei 2001 16:15 schreef pier het volgende:
[..]
Ja maar beiden worden niet geaccepteerd, dat blijkt wel hier.
( Sorry ben in een beetje melige bui )
Dan heb ik niks gezegd..Op zaterdag 12 mei 2001 16:17 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Dat bedoelt ecteinascidin dus ook hè!
Dat viel mij hier : [topic=178105]Op zaterdag 12 mei 2001 16:19 schreef johnny appleseed het volgende:
Ook al op.
Kever a.k.a bug denk ik.
2 verschillende servers met licht verkeerd lopende clockOp zaterdag 12 mei 2001 16:19 schreef johnny appleseed het volgende:
XEIDiablo: als je de hele thread leest, zie je wel dat er allang iemand gekozen is. Nu is deze "discussie" eigenlijk wel afgelopen, veel zinnigs gaat hier niet meer gebeuren... daarom dicht om nutteloos omhoogkomen te voorkomen
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.