De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Als je mijn mening belangrijk vind :Op zaterdag 12 mei 2001 01:28 schreef hezik het volgende:
Ach, je mag best weten dat ik ook gesoll. had, meer onder het motto ''niet geschoten altijd mis''.
JA ik ben een wannabe mod
Is dat zo negatief dan? imo houdt dat alleen maar in dat je graag wilt meehelpen en dat je bereid bent tijd in GoT te steken, nou, sla me plat, ik zie dat niet als negatief.
Ik vind "wannabee mods" absoluut niet slecht. Behalve als ze als user dat gedrag vertonen.
Wat jij dus niet doet.
Aannames zijn fataal.
Als andermans mening mij niet zou interesseren zou ik hier niet postenAls je mijn mening belangrijk vind :
Uh oh.. okIk vind "wannabee mods" absoluut niet slecht. Behalve als ze als user dat gedrag vertonen.
Wat jij dus niet doet.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De echte wannabe-mod is natuurlijk de user die de mod op zijn vingers tikt dat íe niet goed bezig is en andere users treitert met de worden :"slotje" of "Jij hoort hier niet"
Topix kan heus meer dan 1 mod aan hoorOp zaterdag 12 mei 2001 12:57 schreef ecteinascidin het volgende:
Helaas kan er maar 1 mod worden....
Topix kan per forum maar één mod aanOp zaterdag 12 mei 2001 14:20 schreef poohbeer het volgende:
[..]
Topix kan heus meer dan 1 mod aan hoor
Verwijderd
Kijk eens naar de posttijd en de edittijd van mijn vorige reactie...
meen je niet?!Op zaterdag 12 mei 2001 15:47 schreef havana het volgende:
Topix kan per forum maar één mod aan
ook niet echt handig.. je kan toch restrictisch instellen per forum? ik denk effe aan HGA HGM global modjes, ...
Verwijderd
Beeeep... WrongOp zaterdag 12 mei 2001 15:47 schreef havana het volgende:
[..]
Topix kan per forum maar één mod aan
Ja maar beiden worden niet geaccepteerd, dat blijkt wel hier.Op zaterdag 12 mei 2001 12:57 schreef ecteinascidin het volgende:
De echte wannabe-mod is natuurlijk de user die de mod op zijn vingers tikt dat íe niet goed bezig is en andere users treitert met de worden :"slotje" of "Jij hoort hier niet"
( Sorry ben in een beetje melige bui )
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Dat bedoelt ecteinascidin dus ook hè!Op zaterdag 12 mei 2001 16:15 schreef pier het volgende:
[..]
Ja maar beiden worden niet geaccepteerd, dat blijkt wel hier.
( Sorry ben in een beetje melige bui )
Dan heb ik niks gezegd..Op zaterdag 12 mei 2001 16:17 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Dat bedoelt ecteinascidin dus ook hè!
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Dat viel mij hier : [topic=178105]Op zaterdag 12 mei 2001 16:19 schreef johnny appleseed het volgende:
Heb ik nou een zonnesteek ofzo?
Ook al op.
Kever a.k.a bug denk ik.
2 verschillende servers met licht verkeerd lopende clockOp zaterdag 12 mei 2001 16:19 schreef johnny appleseed het volgende:
Heb ik nou een zonnesteek ofzo?
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.