OK, sorry. Het ga je goed, nu word ik volgende week ook gebanned door DextersLab, hell...Op maandag 16 april 2001 17:41 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Nop, zie index, AYBABTU
Op maandag 16 april 2001 17:44 schreef MREn het volgende:
[..]
OK, sorry. Het ga je goed, nu word ik volgende week ook gebanned door DextersLab, hell...
*zucht*Op maandag 16 april 2001 17:41 schreef wannabe mod - DextersLab het volgende:
[..]
De vraag is alleen of Krankenstein wel meewerkt. Ik zelf kan er wel voor zorgen dat dat icoontje met die rascistische leus als ondertekst kan worden verwijderd, maar dat kan pas in de loop van de volgende week denk ik. Om hem te bannen lijkt me zelf wat te ver gaan, maar hij moet wel medewerking verlenen. Krankestein heeft zelf nog niet gereageerd, is hij op vakantie??
Is het goed als ik vooraf even een gesprek met "wildhagen" houdt, misschien kunnen we samen komen tot een oplossing die beide partijen tevreden stelt. Want ik ben zelf al bezig met het scripten van een FAQ waarin dit soort dingen al van te voren bij het aanmelden worden vermeld.
edit:
Excuse me if I''m wrong, maar ik denk dat er weer een of andere mod leuk bezig is om te kijken welke users zich met geflame inlaten... Ik krijg nml weer zo''n HlpDsK - Tom gevoel...
Excuse me if I''m wrong, maar ik denk dat er weer een of andere mod leuk bezig is om te kijken welke users zich met geflame inlaten... Ik krijg nml weer zo''n HlpDsK - Tom gevoel...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Heeej je spot met het koningshuis...Op maandag 16 april 2001 17:42 schreef Exirion het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan ie toch wel hiero z''n weledele koninklijke global mod bek opentrekken?
Shit man, ik wil eten.. maar ik kan dit gewoon niet missen.. what een freak show.. dit overtopt Tom VS Tom2 VS HlpDsK eigenlijk wel hoor..
Vind jij het toch ook!Op maandag 16 april 2001 17:45 schreef FlameHeaD het volgende:
[..]
Heeej je spot met het koningshuis...
Shit man, ik wil eten.. maar ik kan dit gewoon niet missen.. what een freak show.. dit overtopt Tom VS Tom2 VS HlpDsK eigenlijk wel hoor..
Sta mij bij in mijn strijd tegen smaad Wouter...Op maandag 16 april 2001 17:45 schreef WouterTinus het volgende:
Ik (en de meeste andere nieuwposters/admins op t.net) kan BIJNA niets op GoT... replyen in SU is één van de dingen die wel kan (jeuh!)
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
D''r begint iemand chagrijnig te worden hahahaOp maandag 16 april 2001 17:46 schreef Paz het volgende:
ok. fun''s over. wie is Dexter?
ik heb ff zijn oude postings zitten doorkijken, kwam ik er eentje tegen van een jaar geleden gathering.tweakers.net/showtopic.php/34973
Op woensdag 12 januari 2000 20:00 schreef Bavaria het volgende:
Sinds enkele weken hangen er een paar gasten rond op het forum die niets anders doen als posts verpesten en ruzies uitlokken. Ze maken nazi-achtige opmerken, maken tweakers in het algemeen en persoonlijk zwart en willen alleen maar de boel verzieken hier. Zij noemen zich zelf: De heren van het ranzige leven. <P>Zij gebruiken het forum ook om e-mail adressen te achterhalen van mensen, om het vervolgens te vragen hun team te joinen, doe je dat niet, wordt je gemailbombed (ik heb dit persoonlijk meegemaakt).<P>De nicks van deze mensen zijn:<P>De heer Ikzelf<BR>ranzige pad<BR>Lord Helixz<BR>Rompeslompe Koeiebak <BR>De boswachter<P>Ik verzoek hierbij een Femme of een van de andere administrators (en ik spreek ook namens vele anderen) dat deze mensen niet meer worden toegelaten op dit forum. <P>Als jij dat ook vindt, post hieronder dan ook even een berichtje het aantal stemmen staat nu op 1 (de mijne). Door te stemmen kun je de administrators laten zien dat je het met me eens bent.
[This message has been edited by Bavaria (edited 12-01-2000).]
is dit dezelfde persoon?Op donderdag 13 januari 2000 00:30 schreef DextersLab het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik niet echt las van ze. Je kan ze natuurlijk eerst waarschuwen voordat je ze gaat bannen. En trouwens, schelden doet geen zeer. Laat ze maar lekker gekke dingen schrijven, komen ze ook aan hun dagelijks portie humor.<P>Maar als ze zo door gaan BANNEN!!..<P><BR>Ik stem dus voor (als ze zo door gaan na de waarschuwing).<P><BR>Ps: Dat is rechtvaardig. Anders heb je ze dalijk gebannend weten ze niet eens waarom.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ben ik ook heel benieuwd naar.Op maandag 16 april 2001 17:46 schreef Paz het volgende:
ok. fun''s over. wie is Dexter?
En eigenlijk vind ik het nu wel tijd voor een officieel statement namens de GoT-crew worden.
Deze klucht heeft nu wel lang genoeg geduurd.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Volgens mij is Dexter een of ander modje die de HlpDsK-Tom actie na wil doen ofzo? Kijken welke users flamen en wie niet? 
En misschien is Dexter echt wel een wannabemod..., wat ik eigenlijk veeeeeel erger vind
En misschien is Dexter echt wel een wannabemod..., wat ik eigenlijk veeeeeel erger vind
Het feestje heeft idd al weer te lang geduurd...Op maandag 16 april 2001 17:48 schreef BackSlash32 het volgende:
[..]
Ben ik ook heel benieuwd naar.
En eigenlijk vind ik het nu wel tijd voor een officieel statement namens de GoT-crew worden.
Deze klucht heeft nu wel lang genoeg geduurd.
Ik kan het niet laten, krijg een berichtje van Jelle (cyberjunk86)
Subject: Het anaal neuken van mieren
Ik ben een admin, er van op de hoogte en ik vind dat hij het _wel_ kan zeggen, je bent gewoon mieren aan het neuken. Anaal zelfs, het gaat echt helemaal nergens over.
----------
ROTFLOLMAO!!!!![]()
GO FLORIS! GO FLORIS!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
En dan komt er strax een aapje langs met het centenbakje...Op maandag 16 april 2001 17:49 schreef Grrrrrene het volgende:
Volgens mij is Dexter een of ander modje die de HlpDsK-Tom actie na wil doen ofzo? Kijken welke users flamen en wie niet?
Dit topic is errug leuk, maar Dhr. DexterLab moet zelf wat meer reageren
* GaMeOvEr is ook nieuwsgierig.
Ik hoop echt dat het een acteer-rolletje is, anders is het echt wel ziek...
Ik hoop echt dat het een acteer-rolletje is, anders is het echt wel ziek...
Aannames zijn fataal.
Daar had ik geen hulp bij nodig, om dat te ontdekken, maar welke grapjas is dit dan?Op maandag 16 april 2001 17:51 schreef Bulldog het volgende:
Heb de topics net even doorgelezen en dit is echt een grote![]()
Daar heeft ie geen tijd voor. Hij moet steeds tussendoor in z''n wetboekje kijken en de FAQ aanpassenOp maandag 16 april 2001 17:51 schreef FlameHeaD het volgende:
[..]
Dat kan niet, die is nu ingelogd als FlorisOp maandag 16 april 2001 17:51 schreef FlameHeaD het volgende:
[..]
En dan komt er strax een aapje langs met het centenbakje...
Dat wou ik net zeggen: hij moet natuurlijk continu inloggen onder een ander accountOp maandag 16 april 2001 17:52 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Dat kan niet, die is nu ingelogd als Floris
Verwijderd
Kijk, daar heb je een punt. Ik zelf kom hier al veel langer dan de meeste tweakers hier. Wij vinden gewoon dat zulke taferelen niet op onze site moeten komen. Logo''s van hitler etc. zijn gewoon uit den boze. Het is gewoon logisch, accepteer geen verderf en het verderf zal jou niet vertriggelen. Dus houd het gewoon netjes en het komt allemaal wel goed. Ik kan alleen even Wildhagen niet bereiken, wil graag een gesprek met hem.Op maandag 16 april 2001 17:51 schreef FlameHeaD het volgende:
[..]
En dan komt er strax een aapje langs met het centenbakje...
Verwijderd
Foei, beschuldiging..Op maandag 16 april 2001 17:52 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Dat kan niet, die is nu ingelogd als Floris
Hmmm, ik heb hem ontmaskerd, het is het ITkind van Moscowitz [die stoere advocaat, waarvan ik de naam niet kan spellen :)]
Nu we je echte identiteit kennen hoef je niet meer onder deze nick te posten hoorOp maandag 16 april 2001 17:54 schreef DextersLab het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je een punt. Ik zelf kom hier al veel langer dan de meeste tweakers hier. Wij vinden gewoon dat zulke taferelen niet op onze site moeten komen. Logo''s van hitler etc. zijn gewoon uit den boze. Het is gewoon logisch, accepteer geen verderf en het verderf zal jou niet vertriggelen. Dus houd het gewoon netjes en het komt allemaal wel goed. Ik kan alleen even Wildhagen niet bereiken, wil graag een gesprek met hem.
Virussen? Scan ze hier!
Probeer eens 0800-RIAGGOp maandag 16 april 2001 17:54 schreef DextersLab het volgende:
[..]
goed. Ik kan alleen even Wildhagen niet bereiken, wil graag een gesprek met hem.
Verwijderd
En aangezien ik een stoute user ben, zal ik wel bellen naar 0800-TUIGOp maandag 16 april 2001 17:55 schreef biobak het volgende:
[..]
Probeer eens 0800-RIAGG
Geen idee, denkt zeker dat ik de psychiater benOp maandag 16 april 2001 17:57 schreef Buzzman het volgende:
En waarom wordt de naam Wildhagen heel de tijd aangehaald?
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Hey, stakker!,Op maandag 16 april 2001 17:54 schreef DextersLab het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je een punt. Ik zelf kom hier al veel langer dan de meeste tweakers hier. Wij vinden gewoon dat zulke taferelen niet op onze site moeten komen. Logo''s van hitler etc. zijn gewoon uit den boze. Het is gewoon logisch, accepteer geen verderf en het verderf zal jou niet vertriggelen. Dus houd het gewoon netjes en het komt allemaal wel goed. Ik kan alleen even Wildhagen niet bereiken, wil graag een gesprek met hem.
voor het "wij" gevoel, raad ik je toch sterk aan een lidmaatschap van de TROS te overwegen.
deed huij dat maar dan zou er een heel andere discussie (of beter gezegd geen discussie) zijn ontstaan. Zijn probleem is een icon die niet met zijn normen en waarden overheen stemt. Zelfs al zou hij een foto van hitler himself nemen dan is hij nog niet strafbaar bezig. (binnen GoT hebben de modjes uiteraard wel het recht om dit soort afbeeldingen te weigeren, maar dat moeten ze zelf weten.)Op maandag 16 april 2001 17:52 schreef biobak het volgende:
[..]
Daar heeft ie geen tijd voor. Hij moet steeds tussendoor in z''n wetboekje kijken
Maar meneer wil als de eerste de beste fundamentalist zijn mening aan iedereen opleggen. En dat is natuurlijk gewoon kolder.
Volgens mij (tell me if i''m wrong) ging het al LANG niet meer om dat icoontje
Virussen? Scan ze hier!
Nee hoor, misschien "sinds" wat langere tijd, maar ik om er veeeeeeeeeeeeeeel vaker dan jij... Kom op zeg, 44 posts. hahaha...Op maandag 16 april 2001 17:54 schreef DextersLab het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je een punt. Ik zelf kom hier al veel langer dan de meeste tweakers hier.
En "wij" vinden dat je moet kappen met je mod aspiraties, hoewel: een hoog gegrepen doel in je leven kan geen kwaad, maar onmogelijke doelen zijn deprimerendWij vinden gewoon dat zulke taferelen niet op onze site moeten komen.
Vertriggelen:? Ik moet eens de dikke erbij pakken.Logo''s van hitler etc. zijn gewoon uit den boze. Het is gewoon logisch, accepteer geen verderf en het verderf zal jou niet vertriggelen.
Ga je nu de reet van Wildhagen likken ofzo :?Dus houd het gewoon netjes en het komt allemaal wel goed. Ik kan alleen even Wildhagen niet bereiken, wil graag een gesprek met hem.
Verwijderd
hmmm. misschien is het slim om even een profiel van deze ondergewaardeerde wannabe-mod-extraordinaire op te stellen. ik begin:
1. Hij is lid van de tros (WIJ gevoel
)
2. ?
1. Hij is lid van de tros (WIJ gevoel
2. ?
Niet? Ow!Op maandag 16 april 2001 17:59 schreef wildhagen het volgende:
Volgens mij (tell me if i''m wrong) ging het al LANG niet meer om dat icoontje
Nu gaat het erom: "Wi kan de identiteit van dexter raden"
Getver, nee, dank je stichtelijk zeg, kan me wel iets beters voorstellen om te likkenGa je nu de reet van Wildhagen likken ofzo
Kijk, da''s dan weer beter(niet lullig bedoeld voor Wildhagen)
Virussen? Scan ze hier!
het is 0900-tuig (althans ik neem aan dat je de politie bedoeld)Op maandag 16 april 2001 17:58 schreef FlameHeaD het volgende:
[..]
En aangezien ik een stoute user ben, zal ik wel bellen naar 0800-TUIG
Verwijderd
offtopic:
We zijn over de helft
We zijn over de helft
DextersLab bedankt dat je de moeite nam om op mijn posting te reageren, helaas stuiten mij enkele uitspraken van u tegen mijn borst.
U heeft het telkens over ons en wij, wie bedoeld u daarmee? U heeft het ook over onze site, bedoeld u dat U heeft meegeholpen aan het ontwikkelen van deze site?
En waarom heeft u niet ingegrepen tijdens topics over marrokanen etcetera. [U kunt deze postings vast wel vinden, aangezien u al een gelange tijd meedraaid, bent u inmiddels bekent met de Search]
--
En dan ga ik nu FF me mond spoelen!
--
Don''t ask?Op maandag 16 april 2001 18:00 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Getver, nee, dank je stichtelijk zeg, kan me wel iets beters voorstellen om te likken
Weet ik[..]
Kijk, da''s dan weer beter
Owh ?Op maandag 16 april 2001 17:55 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Nu we je echte identiteit kennen hoef je niet meer onder deze nick te posten hoor
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Zou ik ook doen met zo''n user-iconOp maandag 16 april 2001 17:59 schreef Grrrrrene het volgende:
Ik moet eens de dikke erbij pakken.
Verwijderd
Ervaring met dat nummer? Hmmm, ik bel anders wel FF 0906-TUIGOp maandag 16 april 2001 18:01 schreef Alfredt het volgende:
[..]
het is 0900-tuig (althans ik neem aan dat je de politie bedoeld)
We waren het er toch over eens dat het Floris was?Op maandag 16 april 2001 18:02 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Owh ?
Nu nog ff ontdekken wie de andere partij (MichaelJackson) is, en we zijn d''r volledig uit.
Wie heeft een vermoeden en wil het in de groep gooien?
Virussen? Scan ze hier!
Als DextersLab Floris is, zal MichaelJackson wel Daniël zijn ?
* GaMeOvEr roept ook maar wat ?
* GaMeOvEr roept ook maar wat ?
Aannames zijn fataal.
Koop er ook eens eenOp maandag 16 april 2001 18:03 schreef MREn het volgende:
[..]
Zou ik ook doen met zo''n user-icon
edit:
Je hebt tijdens mijn quote je post ge-edit
Je hebt tijdens mijn quote je post ge-edit
[edit2] En nu ik je begrijp: nee hoor, Mena blijft de enige echte
Verwijderd
Ik vind het nogal vreemd dat de gebruikers met minder ervaring hier de grootste mond hebben. Ik als verstandige bezoeker zal dan ook eerste tegen flames zijn, vandaar ook dat ik zelf niet flame. Dit is iets wat wij al langer hebben besloten.
Bedreigingen (FlameHead) neem ik voor lief, ik werk al langere tijd in het belang van Got en tweakers.net. Het belang van tweakers.net staat voor mijn eigen belang. ik heb er alles voor over om de kwaliteit van tweakers.net te handhaven. Ik kan niet begrijpen dat koppige tweakers zich niet kunnen vinden in mijn opinie, ten slotte is dit in het belang van elke tweaker/Gotter.
Ik denk dat wij maar eens goed gesprek moeten aangaan. Dus hierbij roep ik:Hlpdsk, Tom, WildHagen, Femme op voor een goed gesprek.
Ik heb alle tijd, dus jullie gewenste data/plaats is voor mijn geen enkel probleem.
Ps:. Tweakers moeten niet bastienen, maar loven.
Bedreigingen (FlameHead) neem ik voor lief, ik werk al langere tijd in het belang van Got en tweakers.net. Het belang van tweakers.net staat voor mijn eigen belang. ik heb er alles voor over om de kwaliteit van tweakers.net te handhaven. Ik kan niet begrijpen dat koppige tweakers zich niet kunnen vinden in mijn opinie, ten slotte is dit in het belang van elke tweaker/Gotter.
Ik denk dat wij maar eens goed gesprek moeten aangaan. Dus hierbij roep ik:Hlpdsk, Tom, WildHagen, Femme op voor een goed gesprek.
Ik heb alle tijd, dus jullie gewenste data/plaats is voor mijn geen enkel probleem.
Zeg, mag ik misschien ook weten waarom IK speciaal genoemd word (naast de andere 3, die modjes c.q. adje zijn)? ''t is maar nieuwsgierigheid hoor.Ik denk dat wij maar eens goed gesprek moeten aangaan. Dus hierbij roep ik:Hlpdsk, Tom,
WildHagen, Femme op voor een goed gesprek.
Virussen? Scan ze hier!
Amen! Ik stel voor om je niet tot Global Mod te verheffen, maar tot Global Paus.Op maandag 16 april 2001 18:16 schreef DextersLab het volgende:
Dexterslab,
Ik vind je instelling lovenswaardig, alleen de methode waarop je het doet is wat minder.
Tevens denk ik dat je jouw criteria enigzins bij moet stellen.
Tevens ga je niet alleen niet in op Flames, je gaat ook niet in op serieuze vragen.
Ik vind je instelling lovenswaardig, alleen de methode waarop je het doet is wat minder.
Tevens denk ik dat je jouw criteria enigzins bij moet stellen.
Tevens ga je niet alleen niet in op Flames, je gaat ook niet in op serieuze vragen.
Aannames zijn fataal.
Blijkbaar.Op maandag 16 april 2001 18:18 schreef Raikane het volgende:
Ben ik nou de enigste die hier niet om kan lachen?
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
1516 op de Grote Markt in Dokkum ?Op maandag 16 april 2001 18:16 schreef DextersLab het volgende:
(pin me niet vast op dat jaartal, ik haat geschiedenis...maar Mein Kampf is zeker een indrukwekkend boek
[poging tot serieus, ben naar de Mac geweest en een beetje afgekoeld (ook door de regen ja)]
Dexterslab:
Dexterslab:
Wat heb je dan allemaal al gedaan?ik werk al langere tijd in het belang van Got en tweakers.net
Professioneel Hyves-weigeraar
Wie is wij?Op maandag 16 april 2001 18:16 schreef DextersLab het volgende:
Ik vind het nogal vreemd dat de gebruikers met minder ervaring hier de grootste mond hebben. Ik als verstandige bezoeker zal dan ook eerste tegen flames zijn, vandaar ook dat ik zelf niet flame. Dit is iets wat wij al langer hebben besloten.
Wie is u?Bedreigingen (FlameHead) neem ik voor lief, ik werk al langere tijd in het belang van Got en tweakers.net. Het belang van tweakers.net staat voor mijn eigen belang. ik heb er alles voor over om de kwaliteit van tweakers.net te handhaven. Ik kan niet begrijpen dat koppige tweakers zich niet kunnen vinden in mijn opinie, ten slotte is dit in het belang van elke tweaker/Gotter.
Ik heb er nogal moeite mee om je serieus te nemen.Ik denk dat wij maar eens goed gesprek moeten aangaan. Dus hierbij roep ik:Hlpdsk, Tom, WildHagen, Femme op voor een goed gesprek.
Enig idee waarom?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
GVD tyvusslet, vertel nou een x waarmee ik je bedreig? Dit begint echt de spuitgaten uit te lopen!Bedreigingen (FlameHead) neem ik voor lief, ik werk al langere tijd in het belang van Got en tweakers.net.
Dat kunnen we zien met je aantal posts !Het belang van tweakers.net staat voor mijn eigen belang. ik heb er alles voor over om de kwaliteit van tweakers.net te handhaven. Ik kan niet begrijpen dat koppige tweakers zich niet kunnen vinden in mijn opinie, ten slotte is dit in het belang van elke tweaker/Gotter.
Ik vind eigenlijk dat ik daarbij ook wel mag zijn.. aangezien ik binnenkort ook MODje ben.. [yeah right]Ik denk dat wij maar eens goed gesprek moeten aangaan. Dus hierbij roep ik:Hlpdsk, Tom, WildHagen, Femme op voor een goed gesprek.
Werkloze zeker ! [Nee, dat is geen bedreiging of discriminatie van de werklozen, ik trek gewoon een conclusie!]Ik heb alle tijd, dus jullie gewenste data/plaats is voor mijn geen enkel probleem.
Een mod zonder modrechten is best werkloos jaOp maandag 16 april 2001 18:20 schreef FlameHeaD het volgende:
Werkloze zeker ! [Nee, dat is geen bedreiging of discriminatie van de werklozen, ik trek gewoon een conclusie!]
FlameHead maak je niet druk joh. Het is een acteer-rolletje.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Okay, ik stem ervoor om Femme van de troon te stoten en DextersLab erop te plaatsen..
Aangezien hij meer voor GoT/T-net heeft gedaan dan wie dan ook!
Eigenlijk zou hij overal MOD moeten worden.. weg met HlpDsK, Tom, Phreak, McV, AntonT etc..
DextersLab 4 PRESIDENT!
- einde non serieuze melding!-
Aangezien hij meer voor GoT/T-net heeft gedaan dan wie dan ook!
Eigenlijk zou hij overal MOD moeten worden.. weg met HlpDsK, Tom, Phreak, McV, AntonT etc..
DextersLab 4 PRESIDENT!
- einde non serieuze melding!-
wat is er besloten? om niet te flamen... wat was precies jouw bijdrage aan deze beslissing?Op maandag 16 april 2001 18:16 schreef DextersLab het volgende:
op welke manier werk jij mee aan GoT en Tweakers.net?Bedreigingen (FlameHead) neem ik voor lief, ik werk al langere tijd in het belang van Got en tweakers.net.
regels moeten er zijn voor GoT niet andersom. Als de crew zou beslissen dat er wijzigingen in het beleid nodig zijn laten ze dat wel weten. Daar hebben ze geen gewone users voor nodig. (al kun je natuurlijk wel tips aandragen, maar de crew moet beslissen of ze het belangrijk genoeg vinden)Het belang van tweakers.net staat voor mijn eigen belang. ik heb er alles voor over om de kwaliteit van tweakers.net te handhaven. Ik kan niet begrijpen dat koppige tweakers zich niet kunnen vinden in mijn opinie, ten slotte is dit in het belang van elke tweaker/Gotter.
ach ja, je blijft grappig....Ik denk dat wij maar eens goed gesprek moeten aangaan. Dus hierbij roep ik:Hlpdsk, Tom, WildHagen, Femme op voor een goed gesprek.
btw wildhagen, feli
FF serieus : Is het nou een mod die een spelletje speelt? Is het een idioot die niks beters te doen heeft? Is het een ziek iemand die het serieus meent?Op maandag 16 april 2001 18:24 schreef GaMeOvEr het volgende:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Dat moet wel, want anders sta ik strax in de kalverstraatOp maandag 16 april 2001 18:24 schreef GaMeOvEr het volgende:
Maar mijn nickname, tsjaaa het weerspiegelt wel mijn karakter
[ik doe me naam de eer aan... ofzo]
Verwijderd
Ik zelf hoor bij de eerste garde van tweakers.net. Ik weet dus hoe het 1 en ander in elkaar zit. Het is mijn bedoeling om binnen een tijdsbestek van 2 maanden veel hogere kwaliteitseisen te stellen voor het posten op Got.
Niets maar dan ook niets staat mij in de weg. De bedreigingen van onder andere FlameHead en kornuiten ga ik dan maar ook niet in de weg. Wij gaan er alles aan doen om dit voor elkaar te krijgen. Alleen wil ik nog een laatste gesprek met de anders moddereters om de laatste puntjes op de ie zetten.
Niets maar dan ook niets staat mij in de weg. De bedreigingen van onder andere FlameHead en kornuiten ga ik dan maar ook niet in de weg. Wij gaan er alles aan doen om dit voor elkaar te krijgen. Alleen wil ik nog een laatste gesprek met de anders moddereters om de laatste puntjes op de ie zetten.
Wie is u?Op maandag 16 april 2001 18:27 schreef DextersLab het volgende:
Ik zelf hoor bij de eerste garde van tweakers.net. Ik weet dus hoe het 1 en ander in elkaar zit. Het is mijn bedoeling om binnen een tijdsbestek van 2 maanden veel hogere kwaliteitseisen te stellen voor het posten op Got.
Gevaarlijke opmerking.Niets maar dan ook niets staat mij in de weg.
Wie is wij?De bedreigingen van onder andere FlameHead en kornuiten ga ik dan maar ook niet in de weg. Wij gaan er alles aan doen om dit voor elkaar te krijgen. Alleen wil ik nog een laatste gesprek met de anders moddereters om de laatste puntjes op de ie zetten.
Tja, wat moet je hier nou nog serieus op zeggenOp maandag 16 april 2001 18:27 schreef DextersLab het volgende:
En wat versta jij onder ''bedreiging''? Waarschijnlijk als iemand heel erg hard BOOOEEEEEE tegen je roept zodat je gaat huilen
Wel ff zeggen wanneer heOp maandag 16 april 2001 18:27 schreef FlameHeaD het volgende:
[..]
Dat moet wel, want anders sta ik strax in de kalverstraat
Maar mijn nickname, tsjaaa het weerspiegelt wel mijn karakter
[ik doe me naam de eer aan... ofzo]
Verwijderd
/me gaat eten, als ik terug kom zijn we bij deel 4 beland?
Hmmm, okay we gaan een poll openen, welk modje zou dit nou zijn?
Hmmm, okay we gaan een poll openen, welk modje zou dit nou zijn?
Zou ik zeker doen.Op maandag 16 april 2001 18:27 schreef DextersLab het volgende:
Je moet natuurlijk checken of jouw ideeën ook draagkracht hebben bij de andere Adjes/Modjes, en natuurlijk bij wildhagen.
Aannames zijn fataal.
Begin jij nu ook alOp maandag 16 april 2001 18:30 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Zou ik zeker doen.
Je moet natuurlijk checken of jouw ideeën ook draagkracht hebben bij de andere Adjes/Modjes, en natuurlijk bij wildhagen.
Verwijderd
Whahaha, LOL!!!Op maandag 16 april 2001 18:27 schreef DextersLab het volgende:
Niets maar dan ook niets staat mij in de weg.
Maar serieus: wat is nu exact jouw bijdrage aan t.net/GoT, ben ik nu nl. wel errug benieuwd naar.
Op maandag 16 april 2001 18:30 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
en natuurlijk bij wildhagen.
Doet me denken aan superzusjeOp maandag 16 april 2001 18:31 schreef MREn het volgende:
[..]
Whahaha, LOL!!!![]()
Zo dachten er meer: Hitler, Napoleon, Ceasar, pfff...ga toch gauw je zusje pesten.
Maar serieus: wat is nu exact jouw bijdrage aan t.net/GoT, ben ik nu nl. wel errug benieuwd naar.
Verwijderd
Nou nee dat doe je eigenlijk niet, dat zijn Tom, Kees etc etc etcIk zelf hoor bij de eerste garde van tweakers.net.
Van wat? Het leegschrapen van je neus?Ik weet dus hoe het 1 en ander in elkaar zit.
Nou groot gelijk heb je, ik steun je in deze actie.. maar dat bereik je niet op deze manier.Het is mijn bedoeling om binnen een tijdsbestek van 2 maanden veel hogere kwaliteitseisen te stellen voor het posten op Got.
Euh, HlpDsK wel.. 1 klik en weg ben jij hoor..Niets maar dan ook niets staat mij in de weg.
Okay het is bewezen je bent fake.. zo niet: ga je mee rukken op de kalverstraat?De bedreigingen van onder andere FlameHead en kornuiten ga ik dan maar ook niet in de weg.
Wij is wie?Wij gaan er alles aan doen om dit voor elkaar te krijgen.
En dan blijf je weg??? *hooptekentje*Alleen wil ik nog een laatste gesprek met de anders moddereters om de laatste puntjes op de ie zetten.
Jongens cut the crap, mijn paasfondue komt naar boven van het lachen
...
Kijk, zo denk ik er dus ook overOp maandag 16 april 2001 18:33 schreef FlameHeaD het volgende:
[bla]
Wie is nu GVD die Dexter?
Jongens, ik voel me genegeerd! Waarom word ik speciaal genoemd in dat lijstje????
Virussen? Scan ze hier!
zonder te willen flamen,
als je ook maar 1 letter meent van wat je gezegd hebt (wat ik op zich helemaal niet aanneem) zou ik toch eens een keer bij het riagg langs gaan. Want het komt niet helemaal gezond over hoor.
Femme beslist samen met de modjes en de admins wat er moet gebeuren binnen tweakers.net en GoT. Ik kan me op geen enkele manier voorstellen dat jij daar nu opeens alle zeggenschap zou hebben.
als het een grap is, is hij mooi geweest, en anders succes met je therapie
als je ook maar 1 letter meent van wat je gezegd hebt (wat ik op zich helemaal niet aanneem) zou ik toch eens een keer bij het riagg langs gaan. Want het komt niet helemaal gezond over hoor.
Femme beslist samen met de modjes en de admins wat er moet gebeuren binnen tweakers.net en GoT. Ik kan me op geen enkele manier voorstellen dat jij daar nu opeens alle zeggenschap zou hebben.
als het een grap is, is hij mooi geweest, en anders succes met je therapie
Ik wil u erop wijzen dat beide topicthreads op dit moment door mij als off-line copy worden gearchiveerd.Op maandag 16 april 2001 18:27 schreef DextersLab het volgende:
[...] verhaal
Ik roep ook de andere terdege onderlegde forumbezoekers op hetzelfde te doen.
Sja, ik niet weten?Op maandag 16 april 2001 18:35 schreef wildhagen het volgende:
Jongens, ik voel me genegeerd! Waarom word ik speciaal genoemd in dat lijstje????![]()
![]()
![]()
Hij vind je aardig ofzo?
Omdat jij ook modje bent natuurlijk.Op maandag 16 april 2001 18:35 schreef wildhagen het volgende:
Jongens, ik voel me genegeerd! Waarom word ik speciaal genoemd in dat lijstje????![]()
![]()
![]()
wildhagen, het boegbeeld van de reorganisatie van T.net/GoT, weet je dat nu al niet meer ?
Credits naar hen die het verdienen hoor.
Aannames zijn fataal.
Pff..ik ben er 2 dagen niet en er onstaat meteen een puinhoop
. Is die Dexterslab-gast uit het gekkenhuis ontsnapt ofzo?
wildhagen, het boegbeeld van de reorganisatie van T.net/GoT, weet je dat nu al niet meer
?
Iemand genegen om een korte, en vooral bondige samenvatting te doen?
Virussen? Scan ze hier!
Euh...Op maandag 16 april 2001 18:37 schreef wildhagen het volgende:
[..]
nee
Iemand genegen om een korte, en vooral bondige samenvatting te doen?
/loos gelul... Zeg maar..
Aannames zijn fataal.
Het is een complot van 1 van de modjes!Op maandag 16 april 2001 18:37 schreef Daniel Kegel het volgende:
Pff..ik ben er 2 dagen niet en er onstaat meteen een puinhoop. Is die Dexterslab-gast uit het gekkenhuis ontsnapt ofzo?
Something is out there!
Ow wacht ff, ging het over die Vlammenwerper-award die ik gewonnen had?
Virussen? Scan ze hier!
[edit: ja, daaahaaag, ben jij helemaal bedonderd...oprotten met je animaties :P]
Link dan:
http://www.cartoonnetwork.com/DEXTER/main.swf
Link dan:
Cel 44, DextersLab, MichaelJackson en BlackandBlue.....Op maandag 16 april 2001 18:37 schreef Daniel Kegel het volgende:
Pff..ik ben er 2 dagen niet en er onstaat meteen een puinhoop. Is die Dexterslab-gast uit het gekkenhuis ontsnapt ofzo?
Al deze naam zijn gefingeerd en mochten ze enige overeenkomst hebben met levende of dode personen dan berust dat op PUUR toeval
Op maandag 16 april 2001 18:40 schreef wildhagen het volgende:
Ow wacht ff, ging het over die Vlammenwerper-award die ik gewonnen had?
Welnee. Ik lul vrolijk mee, en jij raakt de draad een beetje kwijt...
Aannames zijn fataal.
The Truth Is Out ThereOp maandag 16 april 2001 18:38 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Het is een complot van 1 van de modjes!
Something is out there!![]()
Trust Nobody................
Ja, die draad ben ik een hele boel replies geleden al ergens verloren jaOp maandag 16 april 2001 18:41 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Welnee. Ik lul vrolijk mee, en jij raakt de draad een beetje kwijt...
Geeft niet, we lullen gewoon een eind in de ruimte
Virussen? Scan ze hier!
Lama..Op maandag 16 april 2001 18:41 schreef WouterTinus het volgende:...
Whahahaha !
Geniaal !
ROTFLOLMAOPIMP !

Geniaal !
ROTFLOLMAOPIMP !
edit:
Nu issie weg... 
Hij was zo leuk...
Hij was zo leuk...
Aannames zijn fataal.
ROTFLMAO!Op maandag 16 april 2001 18:41 schreef WouterTinus het volgende:
[edit: ja, daaahaaag, ben jij helemaal bedonderd...oprotten met je animaties :P]
Verwijderd
Wahaha!!! LOLOp maandag 16 april 2001 18:41 schreef WouterTinus het volgende:
Link dan:
Moet je maar aan Dexter vragenOp maandag 16 april 2001 18:45 schreef MREn het volgende:
[..]
Wahaha!!! LOLMaar is dit geen copyright schending???
En toch vind ik de plannen van dextersLab voor kwaliteitsverbetering wel goed hoor.
Hij moet het alleen iets anders aanpakken.
Hij moet het alleen iets anders aanpakken.
Aannames zijn fataal.
ROFLMAO BWHAHAHAHAOp maandag 16 april 2001 18:45 schreef WouterTinus het volgende:
http://www.cartoonnetwork.com/DEXTER/main.swf istieweer
ROFLMAO :D>:):POp maandag 16 april 2001 18:45 schreef WouterTinus het volgende:
http://www.cartoonnetwork.com/DEXTER/main.swf istieweer