Professioneel Hyves-weigeraar
Nu nog ff opnieuw embeddenOp maandag 16 april 2001 18:45 schreef WouterTinus het volgende:
http://www.cartoonnetwork.com/DEXTER/main.swf istieweer
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
LOL,maar je moet ook ff de update tracker onder handen nemenOp maandag 16 april 2001 18:46 schreef Raikane het volgende:
euh kunnen de modjes dit ff uitleggen?
[afbeelding]
Dan wordt Daniel boosOp maandag 16 april 2001 18:47 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Nu nog ff opnieuw embedden
ROTFL ETC (eating the carpet)Op maandag 16 april 2001 18:44 schreef Buzzman het volgende:
:)
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Niet als we het democratisch besluitebOp maandag 16 april 2001 18:48 schreef WouterTinus het volgende:
[..]
Dan wordt Daniel boos. Ik klaag hem aan, vrijheid van meningsuiting enzo
De .plan bedoel je....Op maandag 16 april 2001 18:47 schreef MREn het volgende:
[..]
LOL,maar je moet ook ff de update tracker onder handen nemen
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Ook...Op maandag 16 april 2001 18:51 schreef BackSlash32 het volgende:
[..]
De .plan bedoel je....
Hey Dex, schrijf alvast een bio''tje voor ons!!
vooral die laatste moet zo snel mogelijk vervangen worden door dexter, anders druk iemand zometeen nog op de rooie knop in rusland.Op maandag 16 april 2001 18:46 schreef Raikane het volgende:
euh kunnen de modjes dit ff uitleggen?
[afbeelding]
<edit>
toch maar even iets verwijderd
</edit>
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Heeft die kerel eigenlijk al een e-mail adres? Dexter@tweakers.net ?Op maandag 16 april 2001 18:52 schreef MREn het volgende:
[..]
Ook...
Hey Dex, schrijf alvast een bio''tje voor ons!!
Virussen? Scan ze hier!
Zou bol.com hem al hebben?Op maandag 16 april 2001 18:54 schreef wildhagen het volgende:
''Hoe ik GoT een dag lang in mijn greep hield'', door Dexter Wannabe-Mod, ISBN 01-993572-0. Prijs 35 gulden, verkrijgbaar bij de betere sigarenhandel.
Alleen in pre-order nog maar.Op maandag 16 april 2001 18:55 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Zou bol.com hem al hebben?
Virussen? Scan ze hier!
Hij heeft al zolang niet meer gepost!Op maandag 16 april 2001 18:54 schreef wildhagen het volgende:
''Hoe ik GoT een dag lang in mijn greep hield'', door Dexter Wannabe-Mod, ISBN 01-993572-0. Prijs 35 gulden, verkrijgbaar bij de betere sigarenhandel.
Zou ie zijn boek nog aan het schrijven zijn?
Ik ga ff 19 letterwoordenlingo spelen
"menstruatiestoornis"
This is all your fault!!!!Op maandag 16 april 2001 18:54 schreef wildhagen het volgende:
disclaimer:
©Dexter / Cartoon Network 2001
Briljant!
[edit]
Geen reacties mogelijk
Verwijderd
Whaha, lol...jammer dat er niet gereageerd kan wordenOp maandag 16 april 2001 18:58 schreef WouterTinus het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/-804203
ROFLOLOp maandag 16 april 2001 18:58 schreef WouterTinus het volgende:
Virussen? Scan ze hier!
LOL!!Op maandag 16 april 2001 18:58 schreef WouterTinus het volgende:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Inderdaad, jammerOp maandag 16 april 2001 19:00 schreef MREn het volgende:
[..]
Whaha, lol...jammer dat er niet gereageerd kan worden
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Wildhagen, ik heb geprobeerd contact met je te zoeken middels e-mail, maar geen gehoor.Op maandag 16 april 2001 18:57 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Alleen in pre-order nog maar.
Ik vind dat de laatste maanden skeptisch gezien dat elke user hier op GOT zijn eigen regeltjes is gaan maken, gebasseer op halve waarheden en intimidaties.
Het is onhaalbaar voor ons om GOT van een betere kwaliteit te voorzien als we tolereren dat rasisme wordt geaccepteerd als een gemeengoed hier in het forum.
Ook is mij opgevallen dat het strooien met dreigementen wel heel gemakkelijk is geworden, vooral FlameHead heeft er veel soep van gegeten.
Al deze feiten moeten bij iedere user worden aangepast, zodat we een forum hebben waarvan menig concurrent droomt.
Of zoals Julius Ceasar zei:"Ik kwam, ik zag, en ik liet"
lolOp maandag 16 april 2001 18:58 schreef WouterTinus het volgende:
alleen jammer dat je niet kunt reageren en moddereren :):):):):):):):)
Sinds wanneer is GoT een democratie?Op maandag 16 april 2001 18:50 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Niet als we het democratisch besluiteb
En als de gevreesde dictator Dexterslab aan de macht komt wordt dat alleen maar erger
Mwuuhahahahaha ROFLMAO :D:D:D:DOp maandag 16 april 2001 18:54 schreef wildhagen het volgende:
Waarom niet?Op maandag 16 april 2001 19:02 schreef WouterTinus het volgende:
Je kunt alleen reageren als-ie ook op de frontpage staat... dat doe ik toch maar niet
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Juul zei iets andersOp maandag 16 april 2001 19:02 schreef DextersLab het volgende:
Of zoals Julius Ceasar zei:"Ik kwam, ik zag, en ik liet"
Heb geen mail gezien, probeer het nu nog eens dan? Nieuwe emailadres ff ingevuld in mijn profile...Wildhagen, ik heb geprobeerd contact met je te zoeken middels e-mail, maar geen gehoor.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
DextersLab don''t touch that GoT button, you don''t know what it means!
Zucht, ik heb morgen buikkrampen!
Owja, vergetenOp maandag 16 april 2001 19:03 schreef Daniel Kegel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is GoT een democratie?
En als de gevreesde dictator Dexterslab aan de macht komt wordt dat alleen maar erger
My god, hij is ECHT gestoordOp maandag 16 april 2001 19:02 schreef DextersLab een hoop bullshit:
[..]
Het is onhaalbaar voor ons om GOT van een betere kwaliteit te voorzien als we tolereren dat rasisme wordt geaccepteerd als een gemeengoed hier in het forum.
je quoten is echt weergaloos.....Op maandag 16 april 2001 19:02 schreef DextersLab het volgende:
blaat blaat
Kom je ook lekker laat meeOp maandag 16 april 2001 19:05 schreef Daniel Kegel het volgende:
[..]
My god, hij is ECHT gestoord
Pas op, je beledigt hemOp maandag 16 april 2001 19:05 schreef Daniel Kegel het volgende:
[..]
Aannames zijn fataal.
Door zijn posting heeft het arme ding geen leven meer
Verwijderd
Jammer genoeg wordt ik nu op GoT en T-net geprofileerd als bad guy :'(
Rectificatie
kdacht ff dat ik de enoige was die er zo over dachtOp maandag 16 april 2001 19:05 schreef Daniel Kegel het volgende:
[..]
Dit is nog erger voor em dan die #55''sOp maandag 16 april 2001 19:09 schreef BackSlash32 het volgende:
Ik klaag DextersLabs aan wegens een versleten F5 button.
Ik stel voor dat je een cursusje Nederlands gaat doen bij het LOIOp maandag 16 april 2001 19:02 schreef DextersLab het volgende:
[..]
8< 8< knip, knip, knip, kromme zinnen knip 8< 8<
Woordenboek.pagina.nl kan ook een uitkomst zijnOp maandag 16 april 2001 19:10 schreef biobak het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je een cursusje Nederlands gaat doen bij het LOIZie http://www2.loi.nl/opsom/taalvaar.htm
Verwijderd
Op z''n Amerikaans: heel GoT klaagt mee aan, ook de mensen die er niets mee te maken hebben. En we cashen heel veel geldOp maandag 16 april 2001 19:09 schreef BackSlash32 het volgende:
Ik klaag DextersLabs aan wegens een versleten F5 button.
En toen was het LA sprookje uit
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Reageer dan nietOp maandag 16 april 2001 19:13 schreef psygho het volgende:
/onzin, en door deze reply zit hier endelijk een slotje op !
Jammer voor jou, nog 5 replies te gaanOp maandag 16 april 2001 19:13 schreef psygho het volgende:
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Ohnee hoor, hij is misschien wel de grootste grappenmaker ooit... maar hij is echt zwaar irritantkdacht ff dat ik de enoige was die er zo over dacht
[zou die wel een sociaal leven lijden, aangezien hij heel T-net beheerst.. en met zo''n gedrag kan je moeilijk vrienden maken!]
leer tellen ofzoOp maandag 16 april 2001 19:13 schreef psygho het volgende:
En dan zijn we aan deel 3Op maandag 16 april 2001 19:14 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Jammer voor jou, nog 5 replies te gaan![]()
Verwijderd
http://151.200.3.8/~vze29k6v/you.html
slotjuh!
WIe heeft de laatsteOp maandag 16 april 2001 19:14 schreef wildhagen het volgende:
Jammer voor jou, nog 5 replies te gaan![]()
Die klagen we ook meteeen aan.