[serieus antwoord]
[/serieus antwoord]
Heb je daar wat meer voorbeelden van dan, afgezien van icons die uit tekenfilms afkomstig zijn, en voor meerdere uitleg vatbaar zijn ?Op maandag 16 april 2001 16:54 schreef DextersLab het volgende:
Nogmaals, laat ik vooropstellen dat ik het niet kan verkroppen dat dermate koppige tweakers zich schuldig maken en dergelijke praktijken die parallel staan aan emotieloze rascisme en een directe oproep is tot haat.
Kun je even specificeren wie wij precies zijn dan ?Wij proberen jullie alleen maar duidelijk te maken dat wij het niet accepteren dan wel dogen dat iemand rascistische flames oproept etc.
dus jij vind dat als iemand jou een mierenneuker noemt dat een bedreiging ? Denk je nu zelf ook niet dat dat nogal erg overdreven is ?Ik heb altijd al gezegd: Schelden doet geen pijn. Ik neem het maar voor lief dat ik hier wordt bedreigd door bv. FlameHead etc.
Alsof het allemaal zo''n vaart zou lopen. Kijk, als er hier nu overduidelijk textueel overal openlijk zou worden gediscrimineerd (dat is wat anders dan het uiten van een mening, we hebben hier nog altijd vrijheid van meningsuiting...) dan zou er misschien een kern van waarheid inzitten, maar dan wordt er niks klakkeloos geclosed, maar worden er eerst waarschuwingen uitgedeeld, en als er geen verbetering optreed, dan zou er nog wel eens iets kunnen gebeuren.Maar ik doet in het belang van het voortbestaan van tweakers.net
En dat baseer je waarop ? Welke drug heb je daarvoor tot je genomen ? (just curious)Ik denk ik en de andere mods wel op 1 lijn staan wat dit beftreft.
[/serieus antwoord]
Aannames zijn fataal.