Toon posts:

Ban request

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sinds enkele weken hangen er een paar gasten rond op het forum die niets anders doen als posts verpesten en ruzies uitlokken. Ze maken nazi-achtige opmerken, maken tweakers in het algemeen en persoonlijk zwart en willen alleen maar de boel verzieken hier. Zij noemen zich zelf: De heren van het ranzige leven.

Zij gebruiken het forum ook om e-mail adressen te achterhalen van mensen, om het vervolgens te vragen hun team te joinen, doe je dat niet, wordt je gemailbombed (ik heb dit persoonlijk meegemaakt).

De nicks van deze mensen zijn:

De heer Ikzelf
ranzige pad
Lord Helixz
Rompeslompe Koeiebak
De boswachter

Ik verzoek hierbij een Femme of een van de andere administrators (en ik spreek ook namens vele anderen) dat deze mensen niet meer worden toegelaten op dit forum.

Als jij dat ook vindt, post hieronder dan ook even een berichtje het aantal stemmen staat nu op 1 (de mijne). Door te stemmen kun je de administrators laten zien dat je het met me eens bent.

Verwijderd

1+1=2

Verwijderd

Misschien willen ze een clubje voor RANDDEBIELEN! oprichten.
Bannen die ..... :( :( :( hap!

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Hiero, weg met die zooi.

Bas

Tjielp... een vogel.

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-11 01:32
/me stemt ook voor BANNEN, 't is mooi geweest met die gasten.

• PsychoG
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-11 18:21

PsychoG

Pumpin' on your stereo...

VOOR!!!!!! :)

• uenk
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-11 10:15
me too, ook al ben ik nog Junior.

Verwijderd

Ik ben voor!!
(ik vraag me trouwens wel af hoe snel ze dan weer terug zijn onder een ander nick)
:(

Verwijderd

Topicstarter
Mwah... ip block? >:)

8 stemmen al trouwens. Kom op mensen, laten we samen het forum weer gezellig maken!!!

Verwijderd

Om eerlijk te zijn heb ik niet echt las van ze. Je kan ze natuurlijk eerst waarschuwen voordat je ze gaat bannen. En trouwens, schelden doet geen zeer. Laat ze maar lekker gekke dingen schrijven, komen ze ook aan hun dagelijks portie humor.

Maar als ze zo door gaan BANNEN!!..

Ik stem dus voor (als ze zo door gaan na de waarschuwing).

Ps: Dat is rechtvaardig. Anders heb je ze dalijk gebannend weten ze niet eens waarom.

Verwijderd

Dexter> Man, die gastjes vragen zich al lang af waarom ze nog niet gebanned zijn. :(

Ze weten heus wel waarom!!
En volgens mij lees jij die threads gewoon nooit.
(petje af, begrijp me niet verkeerd, zouden we allemaal moeten doen :P )

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik stem VOOR het BANNEN van deze zowat neo-nazi's, en wel liever gisteren dan vandaag !

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Blocken die hap, ik begin ze ook al aardig zat te raken. Er is door diverse mensen al in een aantal topics geprobeerd om ze op andere gedachten te brengen over hun gedrag op dit (overigens uitstekende :) ) forum. Helaas zonder succes :(

Dit soort mensen is dan ook de reden dat ik mijn mailadres heb afgeschermd. :(

Verwijderd

<h1> VOOR!</h1> weg met die slappe hap!

Ze weten het hier gewoon ontzettend te verstieren.

Verwijderd

Voor, ze verzieken het forum. Als je wildt dat ze gebanned worden kan je er zelf al mee beginnen door niet op ze te reageren.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

yam'ha : Is niet altijd even makkelijk, zeker niet als Pauls de Boskabouter zegt dat je maar met je moeder naar bed moet gaan... en ook bij mailbombs is het ERRUG verleidelijk om te reageren...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Ho , daar ben ik zelf mee begonnen dus logisch dat ie terugscheldt . Maar ik zit me in z'n geval ook veel te erg op te naaien en dan ga ik ook wel eens rare dingen roepen .

Verwijderd

Topicstarter
Aantal stemmen: 13

Verwijderd

Mijn moeder zegt altijd dat ik eet voor <h1>2</h1>.

Mag ik nog een keer stemmen?? Please...... ;)

• Raymond v/d H
Over dat waarschuwen.....

Er zit nog wel een stapje tussen deze draad en het daadwerkelijk bannen door een admin. Mijn waarschijnlijk verspilde hoop is dat ze deze draad zien als een waarschuwing en deze gelegenheid aangrijpen om hun excuses te maken over hun gedrag. Zodat men weer in vrede kan leven zonder ranzigheid.

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
TEGEN

hehe LOL

nee hoor, ik ben VOOR

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Verwijderd

Er zit nog wel een stapje tussen deze draad en het daadwerkelijk bannen door een admin. Mijn waarschijnlijk verspilde hoop is dat ze deze draad zien als een waarschuwing en deze gelegenheid aangrijpen om hun excuses te maken over hun gedrag. Zodat men weer in vrede kan leven zonder ranzigheid.? :)
Man, met zulke nazi-opmerkingen van die lui! :( :( :(
Bannen die randdebielen! :) :+

• Bram
  • Niet online

Bram

..........

Precies, weg met dat volk.
De naam alleen al van hun team, dat zegt toch al genoeg.

Verwijderd

Ik niet, ik ben tegen het bannen van ons andsers weet ik nog wel een maniertje als ik geband word omdat te omzeilen. >:)
En de naam zegt het al ???Ik als een kadaver van het ranzige leven ben niet ranzig. Ik behoor tot de elite van pluskut. Jullie zijn gewoon een stelletje proletariers. Ik ben niet ziek in mijn hoofd, iedereen in mijn privé leven, wat jullie dus niks aan gaat, ben een zeer populair persoon, en ik heb gewoon de neiging om zo af en toe mensen te zieken. Als je al mijn reacties heb gelezen merk je op dat ik niet iedereen en alles afzeik.

The Lord has spoken

Pikachu forever

Verwijderd

Daar heb je gelijk in (van niet alles afzeiken tenminste),maar als je liever over SS enzo gaat beginnen dan rot maar lekker op . Zelfde geld voor Ranzige Pad , die kan op de Tweakers frontpage ook normaal doen maar bij het DPC forum blijkbaar ook niet . Als je leden nodig hebt plaats dan een advertentie bij Planet internet ofzo maar niet hier .

Verwijderd

[i]Laten we één ding voorop stellen die nazi opmerking van mij was fout, maar die gozer beknelde mij in een situatie dat ik zo moest reageren. Het geval Ranzige Pad weet ik, hij is een mafketel in het echt. Heb je ook wel eens last van die g*dvergeten Jehova getuigen die je proberen te bekeren(niet dat wij dat zijn), maar als er een paar mensen rond lopen die DPC bagger vinden of die geen koeien draaien en als ze zich bij een team joinen, dat ze keuze hebben kleine teams(net als kleine bedrijfen) kunnen verassende dingen doen wie weet kraken wij die code wel. You never know. Ranzige Pad, Rompeslompekoeiebak, De Heer Ik Zelf en De Boswachter zullen mij nu waarschijnlijk een verader vinden maar ik moest dit even verantwoorden.[/i]

The Lord has spoken

Pikachu forever

Verwijderd

ik hoor het al, van je familie moet je het maar hebben.....

maaru, ik moest dit ff kwijt.... IK stem TEGEN... (1000x)
TEGEN... (1000x)
TEGEN... (1000x)
TEGEN... (1000x)
TEGEN... (1000x)
TEGEN... (1000x)
TEGEN... (1000x)
TEGEN... (1000x)
TEGEN... (1000x)
TEGEN... (1000x)
TEGEN... (1000x)
TEGEN... (1000x)

Verwijderd

....

Verwijderd

Jongens zo erg zijn we nou ook niet!

Vergeet niet dat er ergere dingen op de wereld zijn. Zoals mensen die je zomaar neerschieten of een tik verkopen op het station terwijl je met je vriendin loopt.

Ik heb de neiging om te zeggen dat jullie "Nee tegen zinloos geweld" vereniging erbij gaan halen tegen ons.

Vergeet niet dat jullie ons op onze uitnodiging heel erg onvriendelijk hebben behandeld! Dit is een vrij land!

Je mag doen en laten wat je wilt, maar laat je niet gek maken. Als je wat voelt om ons te joinen dan doe je dat, zo niet dan doe je niets.

De groeten,

Verwijderd

By-the-way vergeten te stemmen:

NEE (100000x)

Verwijderd

ik vind dat een wijze uitspraak van de Heer Rompeslompe Koeiebak, ik dank hem voor zijn opbouwende mening.

nog ff een paar stemmen tegen... 1000 stuks.

Verwijderd

Ik vind dat wij het helemaal niet slecht doen als team, dus waarom wij nou weer met deze laster worden besmeurd weet ik niet. Wat ik wel weet is dat wij 28 megakeys hebben gemaakt op een dag. Dat is toch mooi een megakey de man. Zodra dpc dat een dagje doet, mogen ze zich als gelijke beschouwen. Gelijken mogen nog geen commentaar hebben, maar het is een begin om nader tot elkaar te komen!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Fearlesspad, kijk maar eens in het Dutch Power Cows forum, de topic "De heren van het ranzige leven (deel 2)" dan zul je wel zijn wat voor mensen je nieuwe vrienden zijn.

Gooi de topic maar dicht, ze hebben hem nu ook al verpest... :( :( :( :( :( :( :(

Snappen jullie nou wat we bedoelen admins?
Waar blijven jullie reacties?

Er zijn inderdaad vele ergere dingen in het leven, maar dat betekent niet dat het overal zo moet zijn dat iedereen op elkaar loopt te schelden. Een betere wereld begint bij jezelf, toon een beetje respect voor jezelf en anderen als je dat geweld zo erg vindt.
Als we met z'n allen een forum over computers niet eens geweldloos kunnen houden dan zie ik de toekomst somber in.

Jullie zijn natuurlijk niet de enigen die zich niet helemaal normaal gedragen, maar er komen hier elke week ongeveer 100 nieuwe mensen bij op dit forum, en als die die berichten van jullie lezen denken ze dat dat hier normaal is en gaan het ook doen.

Verwijderd

De administrators kunnen natuurlijk ook gewoon 'per-ongeluk' het IP-Adres van de ranzige-lui(tje) hier kunnen posten.

Kunnen we laten zien dat we net zo ranzig kunnen zijn als hun/hij.

Verwijderd

Nee, nu weet ik het zeker. Deze gasten moeten worden gebanned. Ze kramen allemaal onzin uit. Dit kan echt niet. Een tijdje geleden was er nog BansheeBoy, hij was irritant, maar je kon weleens lachen om zijn domme postings (jammer dat ie weg is, lol) Maar deze gasten hebben geen greintje humor, dit riekt naar KKK-achtige taferelen.

Verwijderd

Geachte DPC lui.

ten eerste wil ik niet in verband worden gebracht met iets van nazi's of hitler. Daar ben ik en zijn wij trouwens allemaal bij de ranzige lui tegen. Daar moeten jullie dus onmiddelijk mee op houden.
En ten tweede waarom zouden jullie mij en een aantal andere leden van mijn team bannen.
Jullie maken namelijk een aantal van mijn maten belachelijk. En als ik datzelfde bij jullie doen. Dan moet ik direct gebanned worden. Dat vind ik nou pas belachelijk.
En tegen de admininstrator van dit forum wil ik zeggen. Als je ons banned, ban hun dan ook. Want zij schelden ook en maken dus misbruik van dit kanaal.
In vervolg moeten we het dus allemaal beleefd houden. En dat geldt zeker ook voor SOMMIGE (sorry voor de woordkeus. Maar het is wel de waarheid) klootzakken van de DPC.

GEGROET,

Dit was de boswachter speaking.

PS VOOR IEDEREEN ZONDER TEAM. JOIN DE HEREN VAN HET RANZIGE LEVEN.

• Chakotay
  • Laatst online: 02-12 08:43

Chakotay

Lick here to continue

ehm fearlesspad? 1 hele magakey? das is mijnen compu toch wel zeker zo'n 2 seconden bezig...
of had je het over gemiddelde keyrates? in dat geval heb ik nix gezegd. uit het 'in een dag' nam ik nl aan dat get over totale gesubmitte keys ging.

ohwja: voor :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• bloody
  • Laatst online: 02-12 19:01

bloody

0.000 KB!!

VOOR!!! als je laatst de opschepperij van lord helixz over zijn stereosetje gelezen hebt, weet je waarom ik voor stem.....

nope

Verwijderd

Voor

• benchMarc
  • Laatst online: 30-11 18:11
Jonges jonges wat zijn we aan het doen? Als je iemand in je club wilt dan kun je dat ook gewoon vragen enzo hè. en trouwens.. ik geloof dat uh iedereen zo'n beetje wel voor DPC is. dus ja, waarom kom je hier om members vragen? dat snap ik nu niet echt. mensen gaan meelen die hier allemaal van DPC zijn. wij zijn geen overlopers of verraders hoor. ga maar snel een ander forumpje om leden vragen maar wij doen dus niet mee. oja, ik stem (om maar ff in die ranzige kereltjes taal te zeggen) ook 1000000000000x maar dan VOOR. 'tis dus gewoon wel duidelijk hè. iedereen is voor.

Verwijderd

Topicstarter
Aantal stemmen: 19 voor

(en 113000 tegen, maarja, als we zo gaan beginnen...)

Ik heb b.t.w. het ip-adres van een paar van die gasten al, maar die hou ik voor me, ik vind ze ook irritant, maar ik wil niet zo kinderachtig doen om te gaan nuken of backorficen ofzo...

• PoisonouZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-05-2021
96131381301813813 VOOR het bannen van die lui...

als ze zo zielig gaan doen om zelf deze topic te gaan verpesten...

Verwijderd

Geachte "tweakers",

Verbannen heeft geen zin, want we komen wel weer terug onder een andere naam.

Als wij nazi achtige praktijken uit zouden voeren zaten jullie nu niet voor de pc dit bericht te lezen.

Bavaria is niet erg normaal, want als hij op ons vriendelijke verzoek normaal had gereageerd was er niks aan de hand.

En verder sluit ik mij helemaal aan bij de boswachter. Inclusief :
JOIN DE HEREN VAN HET RANZIGE LEVEN!!!

• Ikarus
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ikarus

Nerd 1e klas

Joe hoe zien jullie niet in dat we net weer een plek hebben gemaakt voor ranzigepad en co (ken ernog een met zijn multiplier unlocken en dan hard liegen) om zich heerlijk voor aap te zetten dus sit back and enjoy, maar toch ben ik 100000000000000000000000000000000000x tegen

There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
We don't believe this to be a coincidence. -- Jeremy S. Anderson
In short: just say NO TO DRUGS, and maybe you won't end up like the Hurd people. -- Linus TorvaldsI

• PsychoG
  • Laatst online: 29-11 18:21

PsychoG

Pumpin&#039; on your stereo...

Eerst heb ik ff een vraagje... hoe reageren de 'heren van het ranzige leven' op spam... zo van: "Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn op hiermee te stoppen". Ik dacht het niet.. dan zouden jullie ook de reply van Bavaria moeten begrijpen. En nog iets.. waarom kunnen jullie nu opeens wel vriendelijk en redelijk replyen, als de Admins eens naar de topics van jullie in het DPC forum kijken zien ze jullie 'dark side'.. Nou zoals ik al gezegd heb ben ik voor een ban.

Verwijderd

Hahahah wat zijn jullie toch eigenlijk zielig steeds maar door blijfen jammeren DHVHRL moeten weg... Boehoehoe ga maar lekker uithuilen bij je pappie en mammie !!!

• Raymond v/d H
Helaas.... verspilde hoop..... Ik begrijp jullie niet.... 't is gewoon sneu wat jullie doen.

Verder wacht ik met smart op het waarschijnlijk verherlderende moment dat er een admin zijn licht op deze kwalijke zaak laat schijnen.

Voor de heer ikzelf, voor zover ik weet..... Wanneer jullie gebanned worden, kunnen jullie niet met een andere naam terugkomen, alleen met een ander IP, totdat ook dat op een banlijstje staat. Ik vraag me af hoe vaak jij van IP kan wisselen en hoe vaak een admin dat kan bannen, succes, ga zo door......

(voor de duidelijkheid, dat laatste was ironisch)

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Laat ik mij er maar weer meegaan bemoeien.
Bij herhaaldelijk misbruik kun je naar hun provider stappen en daar werk van maken. Indien ze van een school werken kun je aan de netwerkbeheerders vragen of ze willen ingrijpen. Misschien loopt er hier wel een rond >:) .

Bas

Tjielp... een vogel.

Verwijderd

Als ik nou beloof dat ik mijn leven ga beteren, zijn jullie dan niet meer pissed op mij ???

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Nee, ik vergeef mensen best wel snel :)

Bas

Tjielp... een vogel.

Verwijderd

Ze worden verstandig! :)! Wordt het dan nu weer gezellig jongens, gewoon met z'n allen gezellig reply'en en elkaar uit de brand helpen, want daar is Tweakers.net voor bedoeld.

Ik zou het leuk vinden!! :)

Feijer

Verwijderd

The Webadmin has always the last word :) :+

Verwijderd

Ze houden wel akelig lang hun mond.
De admin. mensen van dit forum!! :'(

Verwijderd

Ranzig_Pad/Lord Helixz heeft het knopje van distributed.net -> send password weer een aantal keer gevonden.

Leven beteren he?????

Verwijderd

pfff zielig hoor
je kan duidelijk een beeld scheppen bij dit soort etterbakjes.

ronduit zielig.

voor.

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Bij wie heeft ie dat gedaan en was het IP nummer van Surfnet????

Bas

Tjielp... een vogel.

Verwijderd

Ik stem gewoon nog een keer VOOR :(

• RvdH
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Er wordt over gesproken in het admin forum, meer kan ik eigenlijk ook niet zeggen. Wat ik nog wel kwijt wil is dat ik ook voor stem. Wat je wel moet bedenken, is dat zodra ze gebanned zijn, en ze krijgen het voor elkaar om terug te komen, dat ze dan 10 x zo erg bezig gaan. En zolang er niemand reageert op hun postings/topics, gaan ze ook vanzelf wel weg, of gaan ze zich volwassener/verstandiger gedragen.

Heb je toonbaar bewijs dat ze je gemailbombed hebben, stuur je een klachtenmail naar hun provider. Naar het abuse@provider.nl adres dus.

Verwijderd

dus zoals ik in het forum van de DPC al gezegt heb, laten we er mee op houden...

ik heb geen zin meer om steeds die berichten van jullie te moeten beantwoorden.. vanaf heden lees of schrijf ik alleen iets fatsoenlijks in het forum... ik ben het zat namelijk...

dus sluit deze thread ook maar.

Verwijderd

ben erg benieuwd....

• benchMarc
Opgerot staat netjes :o ik bedoel natuurlijk uhm opgeruimd :+

Verwijderd

Die gasten kunnen nog niet eens zonder spelfouten schrijven, jezus man waar gaat dit over ? ik zou wel eens willen weten hoe oud die gasten zijn en of ze niks beters te doen hebben.

Verwijderd

Topicstarter
De "heer" Ikzelf: Mijn reactie op jullie (inderdaad vriendelijke) mailtje was een beetje geirriteerd ja, maar zeker niet abnormaal, er stonden geen scheldwoorden of beledigingen in, hoewel ik wel liet merken dat ik gewoon niet houd van spam en wildvreemde mensen die willen dat je bij hun team komt.

Het was in elk geval geen aanleiding voor een mailbomb. Ik vind het dan ook behoorlijk asociaal dat je mij als "niet normaal" bestempelt. Ik heb trouwens al je gegevens hier naast me liggen Danny, dus als ik wraak wilde had ik die al lang gehad. Ik ben echter niet zo'n zielig mannetje die er niet tegen kan als hij zijn zin niet krijgt.

Verwijderd

Pfoehee... Wat een hoog oplopende ruzies. En wat een BELACHELIJKE reacties van de beklaagden zelf! Jammer dat ik deze draad pas laat tegenkwam. Had ik misschien ook nog een paar flame-achtige opmerkingen kunnen maken. Jammer Jammer Jammer....

Maar nu alles al is gezegd heb ik er weinig aan toe te voegen dan:

<H1>VOOR!</H1>

maareh... ff heel klein opmerkingetje...

Wat schieten we d'r mee op???

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Er gebeurt NIETS. Als die ranzige heren hun leven beteren, dan lullen we nergens verder over. Verbroeder mede tweakers.

Bas

Tjielp... een vogel.

• Femme
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ranzige mannen zijn disabled :)

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

ff voor de duidelijkheid: Disabled, als in "gebanned" of als in "zij beteren hun leven en we lullen nergens meer over"
Het is even voor de duidelijkheid. :)

Bas

Tjielp... een vogel.

• RvdH
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Disabled, als in "Niet meer tot staat te posten".

Verwijderd

<H1> Nooit meer ????? :) :) :) </H1>

Verwijderd

We shall overcome >:)

• Theodoor
  • Laatst online: 25-11 12:38
Oh, mooi :)

Verwijderd

NU AL??? Nee ffe zonder gein. Hebben jullie dit van het ranzige ventje al gelezen:
ik heb geen zin meer om steeds die berichten van jullie te moeten beantwoorden.. vanaf heden lees of schrijf ik alleen iets fatsoenlijks in het forum... ik ben het zat namelijk...
En hier -> http://gathering.tweakers.net/Forum3/HTML/000014.html schreef hij
Heb een voorstel, ik houd mijn klep met irritanten postings, maar dan hou jij ook je klep.. want nu begint het aardig uit de hand te lopen....

Ook post ik geen shit meer dat jij of iemand anders van de DPC kijn ons team moet komen...
Dat klinkt behoorlijk gemeend!!! En net dan ban je hem? Als je het eerder gedaan had alle lof. Maar dit zijn excuses, wat toch vrij bijzonder is voor hem.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Gebanned? Mooi, kunnen ze Enschede weer onveilig gaan maken... :)

En Sander.-> Als iemand de hele tijd loopt te kloten, en dan met de staart tussen de pootjes "sorry" komt zeggen, in order to save his ass, is imho erg zielig.
Bij je ouders kun je zoiets misscien flikken, maar hier niet.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Femme, óf je bent er eentje vergeten, óf de ban werkt niet. Er is er namelijk nog eentje, genaamd : fearlesspad. Zie de thread http://gathering.tweakers.net/Forum3/HTML/000031.html ! :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Shit nou moet ik me zorgen gaan maken :)
Die jongens hebben gewoon nix anders te doen dan de hele dag op school i'netten..

Verwijderd

Ik kan natuurlijk ook nog ander...... :)

http://www.magenta.nl/mdi/

Verwijderd

de flamez maakt geen deel uit van het ranzige leven corpse
maar ik ben (10000x lol)TEGEN bannen ...
al is het alleen maar om censuur tegen te gaan
overigens vind ik de postings in dit topic van de heren beschaafder dan menig andere 'voor' stemmers
die naar mijn mening nogal hypocriet zijn

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
de flamez, zoals al eerder gezegd, ze doen nu alleen maar normaal omdat er hier een abn request ligt.
verder dat er misschien 1 van het stelletje normaal wil doen (wat overigens ook betwijfeld kan worden, het zou namelijk de eerste normale/gemeende uitspraak van hem zijn) is in principe zijn eigen probleem, hij en zijn vrienden hebben er in het begin zelf voor gekozen om zo irri te gaan doen, en dat resulteerd nu in een ban, als ik een moord bega en daarna zeg "ach ik vind het zo erg, ik zal het nooit meer doen" wordt ik evengoed in de bak geflikkerd.
ik ben 100% PRO vrijheid van menigsuiting maar dat houdt nog geen "vrijheid om iedereen belachelijk te maken en de boel opzettelijk te verneuken" in

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Verwijderd

aaaach... ik ben ook wel eens vervelend geweest.. :)
als hun postingz je niet aanstaan hoef je ze toch niet te lezen ???

maar ik kies toch liever zelf wat ik lees inplaats dat een adminz. (BIG TWEAKER :+ ) de postingz manipuleert..

btw.. tweakerz zijn overclockers en overclocken is tock ook tegen de voorschriften in... eh..

jullie boefjes jullie :+

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 01:17
Democratie, oftewel, vrijheid van menigsuiting. De heer JC had het niet beter kunnen stellen in "Elk foordeel hep se nadeel
".

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Volgens mij is de ban opgeheven!!! Ik zag tenminste wel iemand van de heren.

Bas

Tjielp... een vogel.

• benchMarc
Ze zeiden toch dat ze die banning wisten te omzeilen?:
ik ben tegen het bannen van ons andsers weet ik nog wel een maniertje als ik geband word omdat te omzeilen. >:)
hehehe, volgens mij lukt het niet erg hè jongens >:) :D
Pagina: 1