Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Nee, een moord dat is hetzelfde.Op donderdag 12 april 2001 16:02 schreef pier het volgende:
[..]
Ja ok, maar dit is iets totaal anders.
Je mag geen appels met peren vergelijken, maar wel met bananen.
Bedankt voor je toestemming, maar ik was toch al niet van plan om m''n mening bij te stellen want je weet me niet te overtuigenOp donderdag 12 april 2001 16:06 schreef pier het volgende:
als jij het niet erg vindt als ze hier ongestrafd vannaf komen moet je die mening lekker houden.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dat is ook niet wat ik van plan ben.Op donderdag 12 april 2001 16:09 schreef Exirion het volgende:
[..]
Bedankt voor je toestemming, maar ik was toch al niet van plan om m''n mening bij te stellen want je weet me niet te overtuigen
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
En het overtuigen is ook niet nodig. Je hebt meningen, en fieten,
Wel is een feit dat het gemeend is of niet , mensen in het verleden wel waarschuwingen en BANS hebben gehad voor minder dan dat er in de desbetreffende topicjes stond.
Daar kun je niet om heen, en wat geeft hen het recht dit wel straffeloos te kunnen doen, want zoals je weet is het niet overlegd.
Niet erg eerlijk dumbt mij...
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Dit sloeg dus op "Je pakt een acteur toch ook niet op?"Op donderdag 12 april 2001 16:08 schreef KexDaFlex het volgende:
[..]
Nee, een moord dat is hetzelfde.
Je mag geen appels met peren vergelijken, maar wel met bananen.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dat is dus jouw mening.Op donderdag 12 april 2001 16:14 schreef Exirion het volgende:
Zoals ik al eerder zei: Ik erger me 1000 keer erger aan mensen die topics openen die al 4432436 keer eerder aan de orde zijn geweest, alleen maar omdat ze te LUI en te LAKS zijn om de SEARCH te gebruiken. Dat is waar ik me over op kan winden, en waarom opent niemand DAAR een leuke flametopic over? Beetje hypocriet gezeik dit
Zo''n geintje kan je toch van HlpDsK verwachten
? weet jij wat.
En laat ik effe zeggen dat ik het er 100% mee eens ben. Dit is net zoiets als dat de politie alleen nog maar snelheidsovertredingen controleert, gaan moord e.d.Op donderdag 12 april 2001 16:16 schreef pier het volgende:
[..]
Dat is dus jouw mening.
Er zijn ergere dingen in het leven hoor, dan een topic die al dan niet overlegd had moeten worden
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Het is gewoon weer een nagel aan de doodskist van t.net
Verwijderd

Op de een of andere manier krijg ik het idee dat er iemand is met mod aspiraties...
Jongens dit heeft toch totaal geen zin, wacht met dat geouwehoer tot er een verklaring naar buiten komt van de leiding.
ja helaas kan je dat idd van sommige modjes adjes whatever, verwachten.. Zover is het al heenOp donderdag 12 april 2001 16:17 schreef PokkeNoise het volgende:
Het was de laatste tijd wat saai, maar vannacht leefde GoT tenminste weer een beetje.
Zo''n geintje kan je toch van HlpDsK verwachtenDacht eerst dat ie een beetje doordraaide omdat de vorige nachten die #55 weer terug was.
wat was de primaire funcitie ook al weer van deze mensen.. Het hele belied word door 2 "grapjurken" voor de rest behoorlijk ONGELOOFWAARDIG gemaakt
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
Wat maakt het uit waar ik zit ?Op donderdag 12 april 2001 16:19 schreef johnny appleseed het volgende:
[afbeelding]
Op de een of andere manier krijg ik het idee dat er iemand is met mod aspiraties...
Jongens dit heeft toch totaal geen zin, wacht met dat geouwehoer tot er een verklaring naar buiten komt van de leiding.
* KeX is het er ook 100% mee eens en vindt dit onderwerp te nietszeggend en onbelangrijk om zich er nog tegenaan te gaan bemoeien.Op donderdag 12 april 2001 16:17 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
En laat ik effe zeggen dat ik het er 100% mee eens ben.
[..]
Er zijn ergere dingen in het leven hoor, dan een topic die al dan niet overlegd had moeten worden
/edit herformulering ivm mogelijk onbegrip
Nou, ik hoop niet dat JIJ ooit mod of admin wordt hier Pier!Op donderdag 12 april 2001 16:19 schreef johnny appleseed het volgende:
[afbeelding]
Wil ik datOp donderdag 12 april 2001 16:21 schreef Exirion het volgende:
[..]
Nou, ik hoop niet dat JIJ ooit mod of admin wordt hier Pier!
![]()
![]()
![]()
![]()
Na zijn domme opmerking "Huh? Geen rechten??" heeft hij het verprutst denk ikOp donderdag 12 april 2001 16:19 schreef johnny appleseed het volgende:
[afbeelding]
Mwah, hoewel... Hij zit ook al met Floris te babbelen en wil wel de plaats van HlpDsK over nemen geloof ik
Suc6 i.e.g. Maar ik zie HlpDsK en Tom echt niet gestraft worden hoor
En toch reageer je erop? Wat is er dan nietszeggend aan?Op donderdag 12 april 2001 16:21 schreef KexDaFlex het volgende:
[..]
* KeX ook en vindt dit te nietszeggend en onbelangrijk om zich er nog tegenaan te gaan bemoeien.
nee ik vermoed dat ook, helaasOp donderdag 12 april 2001 16:38 schreef Grrrrrene het volgende:
Suc6 i.e.g. Maar ik zie HlpDsK en Tom echt niet gestraft worden hoor
Ik hoop dat je een geintje maaktOp donderdag 12 april 2001 16:38 schreef Grrrrrene het volgende:
Mwah, hoewel... Hij zit ook al met Floris te babbelen en wil wel de plaats van HlpDsK over nemen geloof ik
Natuurlijk, watch the ---->;)<----Op donderdag 12 april 2001 16:41 schreef Exirion het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een geintje maakt
Ik ben toch malle pietje niet!
Zal die ook vast doen, als ze mij zouden vragen zou ik ""ok"" zeggen, maar zolang dit NIET het geval is BLIJF ik user.Op donderdag 12 april 2001 16:41 schreef Exirion het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een geintje maakt
B.T.W , de toppic huh? geen rechten? is geplaatst door Capoerist.
Nee, OK. Want anders: jij krijgt modstatus, ik krijg MenaOp donderdag 12 april 2001 16:42 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Natuurlijk, watch the ---->;)<----
Sorry Pier, het is gisteren een beetje te laat geworden (6:15) en dus ben ik nog niet zo lang wakkerOp donderdag 12 april 2001 16:43 schreef pier het volgende:
[..]
Zal die ook vast doen, als ze mij zouden vragen zou ik ""ok"" zeggen, maar zolang dit NIET het geval is BLIJF ik user.
B.T.W , de toppic huh? geen rechten? is geplaatst door Capoerist.
zucht. Op 1 April kon het. Nu niet. En wie zeurt er altijd met /onzin ??
Als het echt ruzie was: allebei eruit flikkeren.
Als het ''humor'' was: allebei eruit flikkeren.
Zo!
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
100% mee eens.Op donderdag 12 april 2001 16:49 schreef Hyp Hyper het volgende:
Hmmm.... die ''flamewar'' was blijkbaar puberhumor?
Zo!
Welk topic? Heb ik niet gelezen...Op donderdag 12 april 2001 16:50 schreef The Legend het volgende:
Is dit de herhaling van de rel omtrent een duister topic in het crew forum ?
^^^Op donderdag 12 april 2001 16:49 schreef Hyp Hyper het volgende:
Hmmm.... die ''flamewar'' was blijkbaar puberhumor?
Zo!
^^^
hoewel dan enige uitleg wel op zijn plaats is..
Wow dan hebbie een tijd onder een steen gelegenOp donderdag 12 april 2001 16:53 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Welk topic? Heb ik niet gelezen...
Ik ben toch malle pietje niet!
Ik lig doorgaans alleen onder de wol, maar heb echt geen idee... Ik bezocht ook alleen de Harde waren en General Chat...Op donderdag 12 april 2001 16:57 schreef The Legend het volgende:
[..]
Wow dan hebbie een tijd onder een steen gelegenIk weet de URL zo niet meer maar anderen kunnen je vast helpen
Lees de topics met slotjes in Lieve Adjes eens door.Op donderdag 12 april 2001 16:57 schreef joska het volgende:
Kan iemand even een linkje geven. Ik heb geen idee waar dit over gaat.
Oh die... Ja, duh! Natuurlijk is dit daar een reactie op... Ik dacht dat je het heel ergens anders over hadOp donderdag 12 april 2001 17:00 schreef johnny appleseed het volgende:
[topic=159672]
[topic=159708]
Here you go
[edit]woops entertje teveel
Ja, en dit topic mag van mij ook wel dicht, beetje nutteloos onderhand
Verwijderd
Waarover moet duidelijkheid zijn? Ons toneelstukje is afgelopen en Daniel en Floris waren het er niet mee eens... tja dat kan <font size=1>(zal ze voor het gemak maar niet herinneren aan een bepaalde thread in crewforum)</font>. Dus wat voor duidelijkheid moet er komen?Op donderdag 12 april 2001 17:00 schreef Exirion het volgende:
Kan deze topic niet beter gewoon gesloten worden totdat er meer duidelijkheid omtrent de hele kwestie is? Tot die tijd stel ik een mediastilte voor
[jolige Fransman mode]Je ne sais pas [/jolige Fransman mode]Op donderdag 12 april 2001 17:06 schreef Tom het volgende:
[..]
Waarover moet duidelijkheid zijn? Ons toneelstukje is afgelopen en Daniel en Floris waren het er niet mee eens... tja dat kan <font size=1>(zal ze voor het gemak maar niet herinneren aan een bepaalde thread in crewforum)</font>. Dus wat voor duidelijkheid moet er komen?
Of jullie ( terecht ) een note krijgen ja of nee.Op donderdag 12 april 2001 17:06 schreef Tom het volgende:
[..]
Waarover moet duidelijkheid zijn? Ons toneelstukje is afgelopen en Daniel en Floris waren het er niet mee eens... tja dat kan <font size=1>(zal ze voor het gemak maar niet herinneren aan een bepaalde thread in crewforum)</font>. Dus wat voor duidelijkheid moet er komen?
En nu maar hopen dat ik dat niet benOp donderdag 12 april 2001 17:10 schreef johnny appleseed het volgende:
Grrrrrene: Zal wel over dat Irritantste user verkiezing topicje gaan uit het crewforum.
Ik ben namelijk heel lief
Tis dat je het zelf zegtOp donderdag 12 april 2001 17:11 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat ik dat niet ben
Ik ben namelijk heel lief
Verwijderd
Ik vind het wel geinigOp donderdag 12 april 2001 17:00 schreef johnny appleseed het volgende:
[topic=159672]
[topic=159708]
Here you go
[edit]woops entertje teveel
Nou, ik vind dat jullie toch wel op z''n minst een verklaring schuldig zijn aan de users op het forum! Kunnen jullie niet even in een topic uitleggen wat precies het geval is, en wat de consequenties zijn? Ik bedoel... Het is leuk om een hoop stof op te doen waaien, maar verstop je daarna dan niet ineens. Iedereen speculeert maar raak in deze topic, en jullie houden er tot nu toe gewoon je mond over.Op donderdag 12 april 2001 17:06 schreef Tom het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel het minste wat je nu kunt doen.
Weten we ook waarom er zoveel over besspoken is en heb ik eindelijk mijn antwoord op de vraag!
Verwijderd
Ga in de zandbak spelen ofzo, i.p.v. van zo''n niet-nuttige nep-flamewar.
Ik d8 altijd dat je goed kon praten met de modjes/adjes van GoT, maar dit is echt ronduit kinder8ig en belachelijk, sorry dat ik het zeg. Ok er zijn modjes/adjes die het er niet mee eens zijn, en gelijk hebben ze!
My opinion
Dat is toch gebeurd? In deze topic?Op donderdag 12 april 2001 17:13 schreef Exirion het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat jullie toch wel op z''n minst een verklaring schuldig zijn aan de users op het forum! Kunnen jullie niet even in een topic uitleggen wat precies het geval is, en wat de consequenties zijn? Ik bedoel... Het is leuk om een hoop stof op te doen waaien, maar verstop je daarna dan niet ineens. Iedereen speculeert maar raak in deze topic, en jullie houden er tot nu toe gewoon je mond over.
Weer exact mijn meningOp donderdag 12 april 2001 17:16 schreef SySasZ het volgende:
Blaagjes!
Ga in de zandbak spelen ofzo, i.p.v. van zo''n niet-nuttige nep-flamewar.
Ik d8 altijd dat je goed kon praten met de modjes/adjes van GoT, maar dit is echt ronduit kinder8ig en belachelijk, sorry dat ik het zeg. Ok er zijn modjes/adjes die het er niet mee eens zijn, en gelijk hebben ze!
My opinion.
We kunnen 2 kanten op. Het mag of het mag niet wat HlpDsK en Tom deden. In beide gevallen hebben users er iig niets mee te maken (als het mag, discussie over en als het niet mag, interne oplossing....)
Ik raad de users bij deze aan om kritiek etc in te dammen, want eergisteren en gisteren werd zoiets Absoluut niet getoleerd, dus ik zie geen reden om vandaag een uitzondering te houden.
Kappen.
* Delerium pakt een notitie-boekje.
Sorry, die had ik nog niet gezienOp donderdag 12 april 2001 17:17 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Dat is toch gebeurd? In deze topic?
Ons punt was dat wij _altijd_ gezeik over ons heenkregen, wij doen altijd alles fout, tegenwoordig kun je bij elk slotje wat je zet al gezeik krijgen dat je het fout doet.Op donderdag 12 april 2001 17:13 schreef Exirion het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat jullie toch wel op z''n minst een verklaring schuldig zijn aan de users op het forum! Kunnen jullie niet even in een topic uitleggen wat precies het geval is, en wat de consequenties zijn? Ik bedoel... Het is leuk om een hoop stof op te doen waaien, maar verstop je daarna dan niet ineens. Iedereen speculeert maar raak in deze topic, en jullie houden er tot nu toe gewoon je mond over.
Boeit niet, maar wat willen de users? een leuk forum met een goede sfeer. Maar ondertussen zeiken ze maar door als ze het een keer ergens niet mee eens zijn (is dit topic weer een heel goed voorbeeld van).
Als ze eerst zelf een vriendelijk doen dan kunnen wij gewoon ons werk doen. Denken jullie nou echt dat wij het leuk vinden om na elk slotje weer gezeik te horen dat je alles foutdoet?
Jullie willen een leuk forum, maak het dan ook leuk! En nee, als jullie op ons zitten te zeiken over de meest kleine kutdingen dan is het idd niet gezellig. Wij geven de users vaak genoeg de ruimte om ook eens normaal te lullen zonder regels (AYBABTU was ook kroeg-zooi). Jullie geven ons wat meer ruimte door minder te zeuren en normaal te doen (en niet elke letter controleren wat wel gebeurd!), dan doen wij gewoon aardig terug.
Euhm, misschien kan deze topic dan ook dicht? Echt nuttig is hij dan ook niet meer, toch?
Is GoT een communistische onderdrukkingsstaat aan het worden??Op donderdag 12 april 2001 17:21 schreef ecteinascidin het volgende:
Ik raad de users bij deze aan om kritiek etc in te dammen, want eergisteren en gisteren werd zoiets Absoluut niet getoleerd, dus ik zie geen reden om vandaag een uitzondering te houden.
Kappen.
* Exirion pakt een notitie-boekje.
wat gister/eerder/vorrige week, iemand anders niet getoloreerd werd kan ineens wel en andersom
Om de 10 minuten zo''n bericht posten heeft weinig zin hoor.Op donderdag 12 april 2001 17:20 schreef psygho het volgende:
tjees ik maak hier de 100 post in dit topic die ik zelf heb gestart en nog geen antwoord op mijn vraag, kan het nog onduidelijker
geeft wel anders de kern van dit topic weer.Op donderdag 12 april 2001 17:24 schreef Tom het volgende:
[..]
Om de 10 minuten zo''n bericht posten heeft weinig zin hoor.
waarom kan er niet ff een uitleg komen ?.. wat is daar nu zo moeilijk aan dan ?..
OK, hier ben ik het mee eens. En je zult mij ook echt niet horen zieken over de mods en admins (kun je ook aan m''n eerdere posts in deze topic zien!), maar ik vind wel dat je daarna het hoe en waarom moet verklaren na zo''n actie. Maar ik zie net dat daar al een topic aan gewijd is, en dat wist ik niet.Op donderdag 12 april 2001 17:22 schreef Tom het volgende:
[..]
Ons punt was dat wij _altijd_ gezeik over ons heenkregen, wij doen altijd alles fout, tegenwoordig kun je bij elk slotje wat je zet al gezeik krijgen dat je het fout doet.
Boeit niet, maar wat willen de users? een leuk forum met een goede sfeer. Maar ondertussen zeiken ze maar door als ze het een keer ergens niet mee eens zijn (is dit topic weer een heel goed voorbeeld van).
Als ze eerst zelf een vriendelijk doen dan kunnen wij gewoon ons werk doen. Denken jullie nou echt dat wij het leuk vinden om na elk slotje weer gezeik te horen dat je alles foutdoet?
Jullie willen een leuk forum, maak het dan ook leuk! En nee, als jullie op ons zitten te zeiken over de meest kleine kutdingen dan is het idd niet gezellig. Wij geven de users vaak genoeg de ruimte om ook eens normaal te lullen zonder regels (AYBABTU was ook kroeg-zooi). Jullie geven ons wat meer ruimte door minder te zeuren en normaal te doen (en niet elke letter controleren wat wel gebeurd!), dan doen wij gewoon aardig terug.
Als user maak ik mezelf ook niet populair door eindeloos herhaalde topics af te katten en te verwijzen naar de Search. Of om een slotje te roepen, dus ik snap wat je bedoelt met je hele verhaal. Maar het ging mij nu even om wat er vannacht gebeurd is. Verder hoor je me niet klagen.
Oi, ik ben niet betrokken, ik ben de puin aan het ruimen, als jij dictatur herkent is dat jou probleem.Op donderdag 12 april 2001 17:23 schreef Exirion het volgende:
[..]
Is GoT een communistische onderdrukkingsstaat aan het worden??
* Delerium schrijft vast 1 naam op.
Exirion gaat dimmen.
Users horen te weten hoe ze zich normaal kunnen gedragen.Op donderdag 12 april 2001 17:23 schreef psygho het volgende:
Weet je wat het hele probleem is van dat goedoe ? er is hier totaal geen vorm van consequentie hier..
Crossposten, na bannen terugkomen, in verkeerde fora posten, flamen enz. mag niet, of moeten wij hier een GoT-wetboek maken van 50 mb met elke kleine regel erin. Als dat is wat je wilt...
Doe gewoon normaal, en gebruik de FAQ als richtlijn, zorg dat je niet op het randje komt. Als je gewoon je verstand gebruikt dan weet je precies wat wel en wat niet kan... alleen veel users zien het als hobby om te kijken hoever ze kunnen gaan.
Consequent zijn = theoretisch gelul wat je toch niet in praktijk kan brengen op een forum met 20000 members, 25 moderators en weet ik veel hoeveel hits.
Nou wordt ie lekker zeg...Op donderdag 12 april 2001 17:27 schreef ecteinascidin het volgende:
[..]
Oi, ik ben niet betrokken, ik ben de puin aan het ruimen, als jij dictatur herkent is dat jou probleem.
* Exirion schrijft vast 1 naam op.
Exirion gaat dimmen.
Op donderdag 12 april 2001 17:26 schreef psygho het volgende:
[..]
geeft wel anders de kern van dit topic weer.
waarom kan er niet ff een uitleg komen ?.. wat is daar nu zo moeilijk aan dan ?..
Hou nou op, voordat je je 2e waarschuwing hebtOp donderdag 12 april 2001 17:32 schreef Exirion het volgende:
[..]
Nou wordt ie lekker zeg...
Nee wat ik wil is niet van belang, dat kun jij toch niet biedenOp donderdag 12 april 2001 17:30 schreef Tom het volgende:
[..]
Users horen te weten hoe ze zich normaal kunnen gedragen.
Crossposten, na bannen terugkomen, in verkeerde fora posten, flamen enz. mag niet, of moeten wij hier een GoT-wetboek maken van 50 mb met elke kleine regel erin. Als dat is wat je wilt...
Doe gewoon normaal, en gebruik de FAQ als richtlijn, zorg dat je niet op het
Ik doe normaal, doe jij dat dan ook!
Maar gebruik zelf dan ook die RICHTLIJN, want dat heb je nu niet gedaan das duidellijk lijkt me.. Ze zijn er niet voor niets NIET mee eens dat wat je nu gedaan hebt
wt
Hehe he de 2 hebben mij gevonden !!Op donderdag 12 april 2001 17:35 schreef Tom het volgende:
[..]
veel plezier
Ja, zie ook: [topic=137631]Op donderdag 12 april 2001 16:22 schreef pier het volgende:
[..]
Wil ik dat
* Destruction doet in deze draad zijn laatste reply...Op donderdag 12 april 2001 17:47 schreef Bulldog het volgende:
[..]
Ja, zie ook: [topic=137631]
Dat was toen, nu niet meer. Zie ook de vorige posts van mij in deze draad.
Hahaha, gotcha!Op donderdag 12 april 2001 17:48 schreef pier het volgende:
[..]
* Grrrrrene doet in deze draad zijn laatste reply...
Dat was toen, nu niet meer. Zie ook de vorige posts van mij in deze draad.
Maarreuh, ik heb er ook wel eens over gedacht, maar heb geen idee hoeveel tijd er in gaat zitten en of ik uberhaupt al dat gezeik wel over me heen zou willen hebben
Ik dacht trouwens dat GoT wel contact op zou nemen met de betreffende, geschikte user
Dit is een behoorlijke uit de hand gelopen grap.
het idee was nog niet zo slecht maar toen de andre users zich ermee gingen bemoeien ging het fout. HlpDsK deed zijn best om zoveel mogelijk andre users in deze topics aan te zetten tot flames. het meest foute wat hij had kunnen doen. Een grapje is leuk maar dit gaat echt te ver.
Ik stem ervoor zowel HlpDsK als Tom voorlopig te ontheven uit hun mod functie!!
dit kan echt niet jongens!!!!
Advanced sheep-counting strategies
Eng menneke. Schrijf mij ook maar op. Slim ben je niet.Op donderdag 12 april 2001 17:21 schreef ecteinascidin het volgende:
Oi,
We kunnen 2 kanten op. Het mag of het mag niet wat HlpDsK en Tom deden. In beide gevallen hebben users er iig niets mee te maken (als het mag, discussie over en als het niet mag, interne oplossing....)
Kappen.
* Hyp Hyper pakt een notitie-boekje.
Geen idee...Op donderdag 12 april 2001 17:55 schreef ecteinascidin het volgende:
Nou, wie gooit deze op slot?
Hebben die beesten ook weer een dagje uit
Trouwens, bij de omschrijving van de LA staat:Op donderdag 12 april 2001 17:55 schreef ecteinascidin het volgende:
Nou, wie gooit deze op slot?
Dan is Exirion toch niet tever gegaan?Lieve Adjes
<font size=1>Voor al je flames, klachten, complimenten en steunbetuigingen aangaande ons mooie forumpje.</font>
Waarom werkt <font> en </font> niet???
Nee, je mag alleen positief klagen. Je klacht moet een compliment zijn. Alleen klachten die leiden tot meerdere glorie voor de Adjes zijn toegestaan.Op donderdag 12 april 2001 18:00 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Trouwens, bij de omschrijving van de LA staat:
[..]
Dan is Exirion toch niet tever gegaan?
Overigens, dat boekje is ervoor om mensen die blijven zeuren op te schrijven. Het verhaal is bekend, ik heb alles wel 10 keer gezien etc etc etc (forel). Zodoende zijn alleen de toekomstige zeikers de pineut.
Er kan echt wel op een normale manier gediscusseerd worden.
Pier, Exerion, Psycho etc hebben al ingebonden (waarschuwingsloos) (Hyp Hyper zal dat ook wel doen), dus:
<h1>PEACE MAN</h1><h6>Yeah</h6>
[edit], kritiek mag, maar gaarne op een normale manier aankaarten en niet 300 postingen over doordrammen. Wat argumenten erbij en geen "dat vind ik ook", laat mensen in hun waarde etc. Dan mag je zoveel kritiek uiten als je wilt.
* Delerium heeft bij kritiek niet direct door of het een koter van 13 is of iemand die het serieus meent als er zovaak en veel en onbeargumteerde kritiek is.
Verwijderd
Ik persoonlijk zou voorstander zijn van een flinke en laatse waarschuwing voor deze twee heren.
Een ban was wellicht logischer geweest, maar uiteindelijk zijn het geen normale users. In dit soort speciale gevallen moet je niet direct uitgaan van gelijke monnikken gelijke kappen.
excuus voor de spelfouten, ben vandaag niet zo helder...
Ik stap bij deze uit de discussie en laat het geheel aan de adjes/modjes en usertjes over of en zo ja wat er gedaan wordt... Het zal me werkelijk worst wezen...
Trout?Op donderdag 12 april 2001 18:46 schreef KexDaFlex het volgende:
Did anyone mention trout?
Die beesten hebben de paasdagen van hun leven deze keer. Paashaas zit ook op groenland, dussuh....
Jaja, DanC zal wel een hoop forellen hebben die tegen de rand van z''n bassin aanzwemmen, die zijn ook niet gek, die weten waar een feestje is.
Trout = Heks.Op donderdag 12 april 2001 18:47 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Trout?
* wildhagen slaps wildhagen with a bit of a large trout (oid)
van IRC, weet je wel?
Edit: ow ja, ik houd er overigens niet van als mijn berichtjes worden verwijderd. Komt zo over als censuur.
Virussen? Scan ze hier!
Weet ik niet dus...Op donderdag 12 april 2001 18:53 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Trout = Heks.
* wildhagen slaps wildhagen with a bit of a large trout (oid)
van IRC, weet je wel?
Ja, inderdaad...Edit: ow ja, ik houd er overigens niet van als mijn berichtjes worden verwijderd. Komt zo over als censuur.
Zo''n Trout-regel word meestal gebruikt bij een domme vraag of een open deur of zoiets.Weet ik niet dus...
Virussen? Scan ze hier!
OK, ik ben blijkbaar niet helder... Dit is een poging tot een heel diepzinnige opmerking?Op donderdag 12 april 2001 18:52 schreef ecteinascidin het volgende:
Trout, je weet wel, forellen......
Die beesten hebben de paasdagen van hun leven deze keer. Paashaas zit ook op groenland, dussuh....
Jaja, DanC zal wel een hoop forellen hebben die tegen de rand van z''n bassin aanzwemmen, die zijn ook niet gek, die weten waar een feestje is.
ERG domme actie btw modjes.