ik wil een nieuwe printer gaan kopen. Ik wil dat hij een goede foto-kwaliteit heeft. Welke is dan aan te raden. Het moet ook wel een snelle tekstprinter zijn.
HP 930C
Maarre, wat is je budget?? ook handig om te weten
Je kan natuurlijk ook ff moeite doen en zelf wat review opzoeken.
Ik zou zeggen de HP 930C.
Ik zou zeggen de HP 930C.
Alle proemn in n drek
voor weinig hp 840
(by mycom 245,-)
als je meer uit wil geven naar photoread III gaan 9serie
(by mycom 245,-)
budget is ongeveer F 500,--Op maandag 11 juni 2001 10:36 schreef DJSmiley het volgende:
HP 930C
Verwijderd
Hp 840Op maandag 11 juni 2001 10:37 schreef sebasel het volgende:
voor weinig hp 840
(by mycom 245,-)
= photored II is niet beroerd hoor
zeker voor dat geld
zeker voor dat geld
Epson draait voor een niet al te gekke prijs aardige prijs leuke foto's uit... groot nadeel is dat de printkoppen vast zitten vast in het apparaat... afvaller dus...
HP geeft een mooie scherpe afdruk... en elke keer dat je een nieuwe cartridge koop, zit de printkop hier op.. nadeel: inkt is veeeel te duur, maar dan heb je wel een van de mooiere printers te pakken
Canon: Heeft eigelijk het mooiste systeem TOV het printkoppen vervangen... Ze zitten namelijk op de houder van de cartridges.. slijten ze is het gewoon een kwestie van bakje vervangen... Alle kleuren appart te vervangen (3 kleuren en een zwart).. speciale foto bakjes/cartridges (ook apart te vervangen) te krijgen.. snel.. en vooral niet zo duur in inkt/aanschaf... Ik zou gaan voor de S450.. krijg je een normaal bakje kleuren (gevuld) en een bakje voor foto cartridges (nog niet gevuld) op te halen voor zo'm 400 gulden.. voor 100 gulden vullen met foto cartridges.. en je heb IMHO de beste prijs/kwaliteit printer te pakken die snel en goedkoop per print is!
Andere merken ... mwah.. kunnen best goedkoop in aanschaf zijn maar cartridges kopen is een hel... maar vanaf zien...
Mijn aanbevelingen zouden dus zijn:
HP 950: Heel goede kwaliteit voor een hogere prijs
Canon S450: Mooie snelle printer die per print goedkoper is een een prachtfoto uit kan draaien
Zo... hoop dat dit iets geholpen heb
HP geeft een mooie scherpe afdruk... en elke keer dat je een nieuwe cartridge koop, zit de printkop hier op.. nadeel: inkt is veeeel te duur, maar dan heb je wel een van de mooiere printers te pakken
Canon: Heeft eigelijk het mooiste systeem TOV het printkoppen vervangen... Ze zitten namelijk op de houder van de cartridges.. slijten ze is het gewoon een kwestie van bakje vervangen... Alle kleuren appart te vervangen (3 kleuren en een zwart).. speciale foto bakjes/cartridges (ook apart te vervangen) te krijgen.. snel.. en vooral niet zo duur in inkt/aanschaf... Ik zou gaan voor de S450.. krijg je een normaal bakje kleuren (gevuld) en een bakje voor foto cartridges (nog niet gevuld) op te halen voor zo'm 400 gulden.. voor 100 gulden vullen met foto cartridges.. en je heb IMHO de beste prijs/kwaliteit printer te pakken die snel en goedkoop per print is!
Andere merken ... mwah.. kunnen best goedkoop in aanschaf zijn maar cartridges kopen is een hel... maar vanaf zien...
Canon S450: Mooie snelle printer die per print goedkoper is een een prachtfoto uit kan draaien
ack.. tik ik de langste reply die ik ooit getikt heb ziet niemand et
thanks!!!Op maandag 11 juni 2001 10:55 schreef B1tchwax het volgende:
Epson draait voor een niet al te gekke prijs aardige prijs leuke foto's uit... groot nadeel is dat de printkoppen vast zitten vast in het apparaat... afvaller dus...
Verwijderd
De Canon S450 !!! De beste en goedkoopste in het gebruik. Voor F 50,- koop je bij www.123inkt.nl of www.canon-inkt.nl een heel setje cartridges. Bij deze printer kan je gewoon per kleur die op is het tankje vervangen. Deze printer print de tankjes ook leeg, dit in tegenstelling tot nagenoeg alle andere merken.
Pagina: 1