Verwijderd
Dus het valt mee
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Edit: Had ik m''n bek maar gehouden... We staan inmiddels op 4x
Not a good sign ..
Trouwens wel cool die 41 miljoen questions :):
Uptime: 3 days 11 hours 27 min 36 sec
Threads: 74 Questions: 41015509 Slow queries: 715 Opens: 39643 Flush tables: 1 Open tables: 800 Queries per second avg: 136.511
Nope... werkt nog steeds voor geen meterOp dinsdag 10 april 2001 03:22 schreef Femme het volgende:
Ik heb MySQL ff gerestart. Het lijkt nu beter te werken?
Trouwens wel cool die 41 miljoen questions :):
Uptime: 3 days 11 hours 27 min 36 sec
Threads: 74 Questions: 41015509 Slow queries: 715 Opens: 39643 Flush tables: 1 Open tables: 800 Queries per second avg: 136.511
www.tweakers.net -> frontpage, geen tekst, geen foutmelding
arshia.tweakers.net -> redirect naar gathering.tweakers.net, geen prefs, geen cookie.
Ik vattum niet, wat is hier aan de hand?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb de vaagste fout van de dag denk ik:
www.tweakers.net -> frontpage, geen tekst, geen foutmelding
Doet het hier prima (zowel Odin als Aphrodite)
arshia.tweakers.net -> redirect naar gathering.tweakers.net, geen prefs, geen cookie.
Same here
Ik vattum niet, wat is hier aan de hand?
edit: typo
Wat arshia.tweakers.net betreft: Hier draait het forum op, vandaar waarschijnlijk dat je een redirect naar het forum krijgt ipv naar de frontpage. Ik heb trouwens na 1 keer refreshen of ergens klikken wel weer een cookie lopen, dus het is een beetje vreemd nog steeds, maar al wel wat duidelijker
(En nu ga ik slapen!)
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Wou net komen posten dat m''n F5 knop weer hard aan het slijten is
Maar ik snap dus ff echt niet waarom ik al zeker een week geen #55''s meer heb, en nu om tien voor 4 ''s nachts word ik er mee dood gegooit
Edit: Inderdaad, het heeft me 8 minuten gekost om dit te plaatsen... En niet eens #55 meer, maar echt ''Kan server niet vinden''
Edit2: ''t wordt echt steeds erger! Denk dat ik ook maar ga :Z-en... Kan ik me niet langer ergeren
Server is onderbelastWaar ligt dit eigenlijk aan ?
m.a.w. een bug of een config fout ergens ?Op dinsdag 10 april 2001 05:25 schreef Femme het volgende:
[..]
Server is onderbelast
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Echter toen Kees op IRC zei "kan iedereen bij GoT" was het probleem voorbij.
Nix wat ''een Kroeg'' niet kan oplossen :P:POp dinsdag 10 april 2001 05:25 schreef Femme het volgende:
Server is onderbelast
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Dat kwam omdat Kees met de mailadressen bezig was en daarvoor GoT 2x om zeep had geholpenOp dinsdag 10 april 2001 08:17 schreef localhost het volgende:
Gisteravond (rond 22:00 of zo) dezelfde symptomen...
Echter toen Kees op IRC zei "kan iedereen bij GoT" was het probleem voorbij.
4x... 4x... (elke keer maximaal 20 sec downtime)Op dinsdag 10 april 2001 08:58 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Dat kwam omdat Kees met de mailadressen bezig was en daarvoor GoT 2x om zeep had geholpen.. Maar hij had het ook weer gefixed incl mail adressen dus alles is toen weer netjes op zijn pootjes terecht gekomen
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dat zal het zijnOp dinsdag 10 april 2001 05:22 schreef MisterDon het volgende:
Misschien is het een dealtje met de producent van de F5 konpjes
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Code #55
Code #55
Code #55
Code #55
Code #55
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
no commentOp dinsdag 10 april 2001 08:57 schreef Oscar the Grouch het volgende:
[..]
Nix wat ''een Kroeg'' niet kan oplossen :P:P
Nieuw, nu met Twitter
Maak van jouw probleem niet mijn probleem
Verwijderd
Trouwes, Goedenmorgen
/me zag dat jullie lekker hadden doorgetrokken
:(:(Op woensdag 11 april 2001 06:55 schreef HlpDsK het volgende:
Edit : Heej, 11000+
Anyway, het rare is dat net voor 7 uur ''s ochtends ik bij bijne elke pagina een #55 krijg en alles moet refreshen, en dat terwijl dit het rustigste moment van de dag is !
''t is heel de nacht raak. Het gezeik begint om een uur of 2 en wordt dan steeds erger. Totdat het weer drukker wordt.Op woensdag 11 april 2001 06:59 schreef [eNeRGy] het volgende:
[..]
:(:(
Anyway, het rare is dat net voor 7 uur ''s ochtends ik bij bijne elke pagina een #55 krijg en alles moet refreshen, en dat terwijl dit het rustigste moment van de dag is !
Die begint om 2 uur, en aangezien de problemen rond die tijd beginnenNb. zoeken op onderwerp naar woorden van drie of minder letters is niet mogelijk,
gebruik hiervoor zoeken op inhoud!
De index voor het zoeken in de onderwerpen (inhoud) wordt ''s nachts rond twee uur
geupdate, voor zoeken op onderwerp gebeurt dit realtime.
Zet een spatie tussen de woorden indien er op meerdere gezocht moet worden.
Of l*l ik maar wat
Noujah, ik hoop dat jullie het vinden
Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!
Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!
Virussen? Scan ze hier!
Dan is de CPU niet meer idle, maar dat proces nog steeds wel.Op woensdag 11 april 2001 08:02 schreef wildhagen het volgende:
Ja, ik heb de oplossing: de koe! Is-tie nooit idle
Shit.Op woensdag 11 april 2001 08:17 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Dan is de CPU niet meer idle, maar dat proces nog steeds wel.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
We moeten gewoon met zijn allen 24 uur per dag gewoon flink GoT-en
Dan heeft ie ''s nachts ook genoeg load en kan ie niet in slaap vallen of naar de kroeg sneaken
Congrats HlpDsK en ikzelf natuurlijk
(ik had het zelf niet eens door, let niet meer zo op mijn posts)
Maak van jouw probleem niet mijn probleem
ik sluit me bij Oscar aan en zeg:
Wat een kroeg al niet kan doen.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Ik merk het, om deze post te posten heb ik vast ook een stuk of 5 keer de f5 nodigOp donderdag 12 april 2001 03:39 schreef HlpDsK het volgende:
En zowaar ik sprak : het is f*cking onmogelijk nu!
en als je kwaad spreekt heb je de f5 een keer niet nodig
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Edit:
He, ik kon het gelijk posten:)
Nieuw, nu met Twitter
bekijk het van de positieve kant: je weet i.e.g. dat code #55 nog bestaatOp donderdag 12 april 2001 04:36 schreef HlpDsK het volgende:
Kommer en kwel
Wil je dat danOp donderdag 12 april 2001 04:37 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
bekijk het van de positieve kant: je weet i.e.g. dat code #55 nog bestaat
Ik zal het absoluut (in positieve zin) missen als de problemen voorbij zijn jaOp donderdag 12 april 2001 04:54 schreef -BrZ- het volgende:
[..]
Wil je dat dan
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Ze moeten ook altijd mij hebbenOp donderdag 12 april 2001 05:18 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Volgens mij he, doet men het expres.. om mensen met een omgekeerd dag en nacht ritme te straffen
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Een tijd dat er echt niemand is
Die koffie is natuurlijk ''s ochtends het lekkerst....
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Wat er ook gebeuren moogh...
Is het misschien vuurwerk die de glasvezels ''snachts doorlicht
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
noujah, gelukkig werk ik tegenwoordig (kan eindelijk fiets kopen)
Het smaakt hem ''s nachts tussen 2 en 6 ook prima hoor...Op donderdag 12 april 2001 08:33 schreef zomer het volgende:
Ik kreeg hem net om een uur of 8.15
Een tijd dat er echt niemand is
Die koffie is natuurlijk ''s ochtends het lekkerst....
maar ben hier ook al 2 dagen niet geweest..!
Heb zelfs die HlpDsk - Tom actie gemist...
| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |
Ja zeg... En nog offtopic ook!Op vrijdag 13 april 2001 00:50 schreef Jotti het volgende:
NEE niet hier ook nog beginnen!
Ben ''m nog maar 1x tegen gekomen!!!Op donderdag 12 april 2001 23:56 schreef valkenier het volgende:
Ben benieuwd hoe vaak we #55 de komende nacht gaan zien.....
(vanaf 0:00 ongeveer)
Als we nu effe allemaal lekker door blijven posten, blijft code #55 ook weg
WAT??? Het is al bijna 2 uur, het beest wordt zometeen wakker, post nu het nog kan
Ja hoor, hij is wakker
"it''s not a bug, it''s a feature!"Op dinsdag 10 april 2001 05:25 schreef Femme het volgende:
[..]
Server is onderbelast
Verwijderd
hmm dit was een nuttige post GRR WEER CODE 55!!!
Haha, LOL... Een of ander notebook energieschema geselecteerdOp vrijdag 13 april 2001 02:00 schreef DizzyWeb het volgende:
Da kreng gaat toch nie standby als ie ut rustig heeft he?
Stel je voorOp vrijdag 13 april 2001 02:03 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Haha, LOL... Een of ander notebook energieschema geselecteerd
Verwijderd
Volgens mij heb je daar geen notebook-mode...
Smilie, zodat dit als grap beschouwt kan worden
Euh, twas ook een geintje....Op vrijdag 13 april 2001 02:07 schreef des het volgende:
Draaien die servers dan niet op linux?
Volgens mij heb je daar geen notebook-mode... maarja, zie onder mijn nick.
Verwijderd
JohOp vrijdag 13 april 2001 02:09 schreef DizzyWeb het volgende:
[..]
Euh, twas ook een geintje....
Verwijderd
Ligt eraan welk OS erop staatOp vrijdag 13 april 2001 02:13 schreef Grrrrrene het volgende:
Ach, het blijven computers he? Doen altijd niet wat jij wèl wil. En waarom ze het niet doen? Tja, daar zul je nooit achter komen
Mijn pc heeft nogal vaak van die neigingen inderdaad...
[on-topic]Wauw, net in _1x_ code #30!!![/on topic]
Localhost is where the heart is
Verwijderd
Hehehe, nep users maken om #55 buiten de deur te houdenOp vrijdag 13 april 2001 03:44 schreef SilentStorm het volgende:
ej, kunnen jullie niet iets van een scriptje maken dat 5000 fake users random topics gaan openen op alle furums (fora?).. hebben de modjes ook weer wat te doen.. of meteen een random-topic-killer-scriptjeserverload genereren is zoooo makkelijk..
Weer last van overmatige f5 slijtage op dit tijdstip.
Ik dacht eerst dat het een grap was dat de server onderbelast is, maar het schijt wellicht een waarheid te zijn...
Een grote ellende voor nachtposters als ik
(zal ik de duimknop van mijn muis maar op f5 anders instellen
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)