Looking good!
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Nee het gaat over GoT... Het werkt weer en net vlogen de pagina''s me serieus om de oren..Op donderdag 29 maart 2001 21:24 schreef jordyb het volgende:
Daar gaat het over?
Oh, ik had net wel een #55 te pakken maar die was HEEL snel op mijn scherm en ook HEEl snel weer weg-gerefreshed... Kan cache geweest zijn
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ja, maar voor hoelang?Op donderdag 29 maart 2001 21:28 schreef YakuzA het volgende:
Hij werkt weer als een trein.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
PessimistOp donderdag 29 maart 2001 21:30 schreef jelmervos het volgende:
Ja, maar voor hoelang?
Nee, geen pessimist, REALISTOp donderdag 29 maart 2001 21:30 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Pessimist..
:P:9:)
(je vroeg er zelf om)
Verwijderd
Ze hebben er nu tenminste alle tijd voor gehad, want nu hoefden ze niet binnen het uur het serverhok uit
ff testen en ''t gaat SNEL.
* PokkeNoise zit wel op de @home kabel, maar dacht de laatste weken dat z''n 56k weer actief was
? weet jij wat.
En nou maar hopen dat [BoerQ] daar geen last van heeft: we houden ''m aan z''n belofte.Op donderdag 29 maart 2001 21:26 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Nee het gaat over GoT... Het werkt weer en net vlogen de pagina''s me serieus om de oren..
Oh, ik had net wel een #55 te pakken maar die was HEEL snel op mijn scherm en ook HEEl snel weer weg-gerefreshed... Kan cache geweest zijn.
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Hehe.. Dat was een domme opmerking van BoerQOp donderdag 29 maart 2001 22:10 schreef Burat het volgende:
En nou maar hopen dat [BoerQ] daar geen last van heeft: we houden ''m aan z''n belofte.
BTW... het is ook snel hiero, en ik heb nog geen 55''tigers gezien... (ook geen andere errors trouwens)
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ja we krijgen er allemaal tranen van in de ogen.Op donderdag 29 maart 2001 22:07 schreef Maiar het volgende:
Het is wel even wenen zo zeg..
? weet jij wat.
LOLOp donderdag 29 maart 2001 22:07 schreef Maiar het volgende:
Het is wel even wenen zo zeg..kan ik opeens geen bier halen tijdens een load
Helaas, ik heb zojuist m''n eerste 55(+)''er al te pakken gehad, maar die was idd heel snel weer weg!
Relaxed!!!!
+
maareuhh.. ''eindelijk'' nog eens tiptop.. thanks guys
Verwijderd
Nog niet geheel bugvrij dus!
Same here... het is nog niet 100% ok, maar het gaat de goede kant opOp vrijdag 30 maart 2001 01:22 schreef HlpDsK het volgende:
Het is sneller. Helaas nog steeds af en teo Code 55 en "momenteel niet bereikbaar" en andere errors.
Nog niet geheel bugvrij dus!
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Naja, het is in ieder geval wel lekker snellllll
We zijn er nu weer allemaal achter dat we compleet verslaafd zijn aan Got en T.net
"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
bedankt
*D*D*D
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dan houdt het wel pretty much op eh...
(En ik kan ik anderhalve zin nog een typo maken. Knap he...|:()
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Terwijl dat toch echt niet hoeft...
We hebben al een scriptje gefixed: IF user=[BoerQ] and errorcode=#55 then send errorcode=#30Op donderdag 29 maart 2001 22:10 schreef Burat het volgende:
[..]
En nou maar hopen dat [BoerQ] daar geen last van heeft: we houden ''m aan z''n belofte.
>:)>:)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
HihiOp vrijdag 30 maart 2001 12:29 schreef Floris_Diemel het volgende:
We hebben al een scriptje gefixed: IF user=[BoerQ] and errorcode=#55 then send errorcode=#30
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Neehoor, niet constant. Ik heb vandaag en gister wel 10 berichten kunnen posten, en ik hoefde maar (jah ik heb ze geteld) 895x op F5 te drukken dus dat valt best meeOp zaterdag 31 maart 2001 04:33 schreef Aaargh! het volgende:
Constant code #55''s
Het lijkt erop dat de connectie met de MySQL server wordt dichtgegooid terwijl het script wordt uitgevoerd. Het probleem doet zich voor op alle webservers en vooral als het rustig is.
Verwijderd
Is de load eens accpetabel .. gaat het juist _daardoor_ weer mis
Verwijderd
HlpDsK:
Je hebt gelijk. het wordt met de minuut erger
Verwijderd
Ah .. eindelijk gepost .. nu terug naar de draad (code 55)(code 55)
Ha .. eindelijk. Snik
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Verwijderd
LOL!Op vrijdag 30 maart 2001 12:29 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
We hebben al een scriptje gefixed: IF user=[BoerQ] and errorcode=#55 then send errorcode=#30
Had ik eigenlijk de tegenprestatie al gezegd.Op vrijdag 30 maart 2001 12:35 schreef IceStorm het volgende:
Hihi.. BoerQ, begin maar vast met sparen
Virussen? Scan ze hier!
IddOp zaterdag 31 maart 2001 12:07 schreef wildhagen het volgende:
Ik kan me nog een uitspraak herinneren : ''na de upgrade word het allemaal beter''. Nou, vooralsnog is het nog niks beter dan vóór de upgraden, en bij tijd en wijle zelfs slechter...
Ik kreeg net op t.net een gecachede/gecachete (wat is het nou?
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
StatBar.nl - @GoT
Win2k SP1, IE5.5
[update]
Ik zie net dat er een gaatje zit tussen 08:18 en 12:09. Toen was ik niet online)
[/update]
Maar idd, wanneer wordt het beter? Want zo''n server upgrade helpt dus ook al niks! Misschien kunnen we beter stoppen met deze zooi, gewoon weg gaan hier!
Als de servers het niet aankunnen, plaats er dan nog gewoon een paar bij, zodat de load beter verdeelt word en het wél aankan, dan is het toch ook opgelost?
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Verwijderd
Ze kunnen beter wat peper in z''n reet douwen, dan gaat ie opeens hard hoor.Op zaterdag 31 maart 2001 12:46 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
GoT is hier ook retesnel, ik denk dat de MySQL daemon heel hard aan de schijt gaat binnenkort, zoveel koffie kan nooit goed zijn
MySQL deamon moet misschien ook maar eens aan de Decaf.
? weet jij wat.
Decaf is ook koffie (al zal niet iedereen het daar mee eens zijnOp zaterdag 31 maart 2001 13:20 schreef PokkeNoise het volgende:
* PokkeNoise dacht dat hij veel koffie dronk, maar das niks vergeleken met dat duiveltje.
MySQL deamon moet misschien ook maar eens aan de Decaf.
StatBar.nl - @GoT
He, dat vind ik serieus best een goed idee...Op zaterdag 31 maart 2001 06:43 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Idee: als ze nou bij de code#55 schermen een dingetje bijproggen, die beroemde quotes uit een bestandje haalt, heb je tenminste wat te lezen!(6xCode55)
Gewoon fortunes (als dat mag, kweetniet of je die databases zo mag gebruiken) want daar zitten soms ook vette verhaaltjes bij