weet iemand waar ik dit nog downloaden?
alle eerdere url's waren niet meer geldig
alle eerdere url's waren niet meer geldig
Verwijderd
-=Indigo=- heeft al ze geld er al voor opgeofferdOp zondag 07 oktober 2001 17:46 schreef boppie het volgende:
ehm het lijkt me een heel goed plan om een club op te richten:
mijn nick is Badeend
ik ben pas level 5, maar ik heb een winratio van 74% op westbrook, niet slecht toch?
heb je geld nodig om een club te starten?
I
volgens mij heb ik je vanmiddag nog een invitation gestuurd, maar ik kan nu niet meer spelen, de patcher crached steeds nadat ik m'n password heb ingegeven.Op zondag 07 oktober 2001 17:50 schreef kevin het volgende:
Ja het is erg brak vandaag![]()
Indigo?!? heb je me al een invite gestuurt? Zoja dan ga ik zo weer ff proberen in te loggen.
Heb ik ook, ik d8 al dat het aan m'n pc lag..de patcher crached steeds nadat ik m'n password heb ingegeven
*I.R. gebruikt de search: 'point ' was geen geldig woord, veranderd naar 'point'
OK, Ik kijk morgen nog wel effe want hier doet ie het ook niet meerOp zondag 07 oktober 2001 19:48 schreef -=Indigo=- het volgende:
[..]
volgens mij heb ik je vanmiddag nog een invitation gestuurd, maar ik kan nu niet meer spelen, de patcher crached steeds nadat ik m'n password heb ingegeven.
En op de messagesbords kan ik ook niet meer komen.
Heb 'm wel ergens gezien maar weet de url niet meer!Op zondag 07 oktober 2001 19:23 schreef emingee het volgende:
is er geen alternate ftp waar je em nog kan hale??
Verwijderd
Helemaal mee eens, maaruh doen die servers het alweer?Op maandag 08 oktober 2001 10:10 schreef hellogoodbye het volgende:
Ik vind het allemaal maar een laggy zooitje. Online racen kan schijnbaar nog niet goed. Er is geen lol aan: je weet vaak pas na de finish op welke plek je bent geëindigd, omdat de stand tijdens de race niet klopt wegens lag. En echt smooth loopt het ook niet.
Verwijderd
Waar heb je em vandaan dan??Op maandag 08 oktober 2001 10:16 schreef ctrl-alt-delete het volgende:
K'eb hem strax binnen...maaruh is het wat?
of kan tie strax gelijk naar de prullebak?
leuk kleurtje, wat voor motor zit erin, small of big block? en hoeveel pk?Op maandag 08 oktober 2001 15:54 schreef MaXiMizE het volgende:
volgens mij kan je nu geen personas meer aanmaken. kweenie welke reden EA daar voor heeft..
hier is mn auto
ik ben alweer lvl 13![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
lezen is ook een vak heOp maandag 08 oktober 2001 18:26 schreef Fire_Bird het volgende:
valt NFS motorcity nog wel ergens te downloaden?????
zo ja?; waar?!
Verwijderd
Wat heb je voor die nova betaald? Ik wil er nl ook wel eentje, een plymouth duster lijkt me ook wel coolOp maandag 08 oktober 2001 18:49 schreef boppie het volgende:
maximize ik ben lvl5, kun je me nog wat tips geven hoe je het best kan verdienen? ik heb net een nova gekocht (plain vanilla) en al me geld is opwhat to do next?
Verwijderd
Tja, en da's nu net mijn grote probleem met dit spel: straks kan je elke maand geld dokken, en dan maar hopen dat het speelbaar is...Op donderdag 11 oktober 2001 01:07 schreef kleinelievewolff het volgende:
Maar ja, misschien worden die servers nog beter als er meer geld binnenkomt bij EA.
Verwijderd
Ik heb vanmiddag een message gestuurd naar Indigo.Op donderdag 11 oktober 2001 21:34 schreef Soulburn het volgende:
Als je bij de GoTclub wil stuur mij(Nick VocalSlap) of Indigo (nick Inidog) een message zodat we je kunnen inviten.
*I.R. gebruikt de search: 'point ' was geen geldig woord, veranderd naar 'point'
Verwijderd
klopt, bij street races krijg je alleen geld als je 1e wordt : 200 credits. Het gaat om de punten verdienen om naar een volgend level te gaan (en dat kost zeer veel tijd), bij circuit races kan je wel veel geld verdienen: alleeen niet op de 4e plaats...Op vrijdag 12 oktober 2001 21:21 schreef Jorden het volgende:
Eindelijk heb ik ook MCO, draait lekker op Advanced ADSL. Zit alleen al binnen het uur zonder geld, alhoewel ik minstens 3 races al als 3de over de streep ben gekomen
Message ik VocalSlap of Inidog vanuit MCO, of via hier?
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Verwijderd
Nou, zoveel tijd kostte het me niet om naar level 2 te gaan. Ik ben 2x 3rde geworden op het triangular circuit en werd meteen in level 2 gedroptklopt, bij street races krijg je alleen geld als je 1e wordt : 200 credits. Het gaat om de punten verdienen om naar een volgend level te gaan (en dat kost zeer veel tijd), bij circuit races kan je wel veel geld verdienen: alleeen niet op de 4e plaats...
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Verwijderd
probeer eens een versnellingsbak en rearend met een wat hogere ratio, dan zou je wel sneller moeten kunnen optrekken, dat gaat alleen wel ten koste van je top speed.Op zondag 14 oktober 2001 03:30 schreef DynaMikeY het volgende:
Chevrolet Bel Air 1957, Pontiac B 421 V8 block (via een auction gekocht)...420 paardjes (as of now) en allemaal goede (o.a. Edelbrock stuff) onderdelen. Hij trekt alleen beetje langzaam op, weet iemand wat ik daar aan kan doen?
Verwijderd
Laat ik daar nou net GEEEN account op hebbenOp maandag 15 oktober 2001 12:13 schreef -=Indigo=- het volgende:
Als ik op Madison Park wil inloggen krijg ik die connection timed out error, maar Mercer Isle werkt wel nog gewoon bij mij.
1 woord: BLOWEROp zondag 14 oktober 2001 03:30 schreef DynaMikeY het volgende:
Chevrolet Bel Air 1957, Pontiac B 421 V8 block (via een auction gekocht)...420 paardjes (as of now) en allemaal goede (o.a. Edelbrock stuff) onderdelen. Hij trekt alleen beetje langzaam op, weet iemand wat ik daar aan kan doen?
Verwijderd
Dus between 5:30 and 6:30 PM (PST) is dus errrm, plus 9 uur, tussen 2.30 en 3.30 uur Nederlandse tijd. Sjemig...Greetings, Citizens of Motor City!
We're pleased to announce that we're presenting another Beta Night Giveaway, with more great IN-GAME PRIZES, like MCO cash and terrific MCO cars like the 1973 Pontiac Firebird T/A, the 1963 Chevrolet Corvette Stingray, and the 1970 Ford Mustang Mach 1!
How can you get your virtual hands on these great prizes? It's easy:
1) Log in to the Madison Park server set on Tuesday, October 16th, between 5:30 and 6:30 PM (PST).
2) Your persona's name will be automatically included in a random drawing that will continue throughout the hour-long timeframe. (You don't have to be in a particular chat room to participate-- even people racing can win.)
3) If your name is one of the seven winners announced, you'll be given instructions on how to claim your prize.
Check out the official Motor City Online website for details on this exciting event! Some restrictions apply.
http://www.motorcityonline.com
We're looking forward to seeing you at the party on Tuesday the 16th!
~~The Motor City Online Development and Community Teams
heel goed gezien............Op dinsdag 16 oktober 2001 10:26 schreef Insanepeanut het volgende:
Zie ik het nou goed, of kan ik helemaal geen oude onderdelen van me op een veiling aanbieden?
(dus alleen auto's?)
U can do it my way or the f*%ing highway.........
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
die file is meer als 4 meg, dat accepteert hotmail niet.Op woensdag 17 oktober 2001 14:11 schreef HansH het volgende:
Heb net MCO gedownload maar er is een file corruptnamelijk trafdj.viv. Tijdens het installeren blijft de setup op deze file hangen. Kan iemand mij de file ff opsturen??
h_hijlkema@hotmail.com
Thanx
are u sure?Op woensdag 17 oktober 2001 14:52 schreef HansH het volgende:
Bij het opstarten controleert hij al de file integriteit, files die niet goed zijn worden geupdate. Laat die file nu maar zitten. Anyway, thanx
Verwijderd
Verwijderd
Zag het staan op de messageboards, is ook een lokkertje om iedereen naar die andere server te krijgen.Op vrijdag 19 oktober 2001 00:34 schreef kleinelievewolff het volgende:
Nee, dat is gedaan om Merc te testen. Nu hebben ze Madison tijdelijk afgesloten en om niet iedereen boos te maken, krijg je 50000$ om een goede auto te kopen.
nou, ook geen 20 gulden, maar 10 dollar, is een beetje minder dan 20 dacht ik.Op zaterdag 20 oktober 2001 13:45 schreef Case het volgende:
hoe kom jij aan 20 gulden per maand?
Staat dat ergens op de site?
Ik zie het namelijk nergens staan...
Verwijderd
jij hebt dus een blower, ik heb in plaats van blower een nitro. wat is nou eigenlijk beter (ik ben z0wn ontzettende n00b ik wist niet dat je eerst 'N' in moest drukken omdat ding te gebruikenOp woensdag 17 oktober 2001 05:22 schreef DynaMikeY het volgende:
Ik was al blij met de 20k aan buckazoids. Maar zelfs dat kon er niet vanaf
Maar ik heb toch een goede avond gehad...veel gespaard afgelopen dagen, en heb mijn Bel Air ingeruild voor een 1967 Chevrolet Chevelle![]()
Heb Blower uit Bel Air overgezet, is te duur om mee te verkopen voor scrap value
Mooi istie he
[afbeelding]
Verwijderd
ik kan gewoon nieuw persona adden... jij niet?Op vrijdag 19 oktober 2001 21:23 schreef kleinelievewolff het volgende:
Is geen lokkertje. Madison is gewoon uitgezetMisschien dat ze de auctions de eerste dag express niet ververst hebben om de prijsopdrijving tegen te gaan. Ik kon de verleiding om mijn geld uit te geven in ieder geval niet weerstaan. Rij nu lekker in een 500+ hp Nova rond te karren. Nu maar even lekker sparen voor een setje 315/40/17's
Daar zal ik over 3 maanden wel genoeg geld voor hebben. Hoe krijgen jullie trouwens het meeste geld binnen? Ik reed eerst altijd Big 'o, maar daar werd ik een beetje duizelig van. Rij nu Spillway sponsored of street race de Westwood ofzoiets. Daar vang je 400$ voor een 1ste plek, maar niets voor 2, 3 of 4. Heeft er iemand tips om geld te verdienen of zijn jullie van die lucky bastards met meerdere accounts
Verwijderd
waarom kan ik alleen maar kiezen tussen 1280*1024@32 en 640*480@32 en 1600*1200@32???Op vrijdag 12 oktober 2001 19:41 schreef MaXiMizE het volgende:
oh ik draai op 1024x768 met alles op zn hoogst en alles draaaiit priiiimaaaaa! ok ik geef toe dat et wel es gebeurde dat ik echt 1e finishte en dat er dan bij de resultaten stond dat ik derde was, maar het heeft bij mij nog nooit geschokt ofzo.
ik race nu trouwens alleen nog maar sponsored, circuit racen duurt veel te lang en als je verliest win je nog niks ook.
[..]
nogmaals: wat is je bron?Op zaterdag 20 oktober 2001 16:57 schreef Ammie het volgende:
[..]
nou, ook geen 20 gulden, maar 10 dollar, is een beetje minder dan 20 dacht ik.
As planned, there was another "Ask the producer" event tonight, but it was minus one normal guy: Hydrashock, who usually asks FeechCreep the questions. I forget what the reason was for, but either way, the questions were taken via in-game email this time, from the last couple days (that part was planned). Feech covered plenty of things all by his lonesome including what the monthly fee for MCO will be: $9.99 per month. It doesn't appear that EA will be offering MCO as a part of EA.com's platinum service either, which is $9.99 itself for the moment. Apparently some early math done by EA turned out to be not enough to keep things moving. Still "pretty much like other PSW's" in Feech's own words.
waarna het programma weer wordt afgesloten...HELLUP?!Kan een benodigd DLL-bestand, DINPUT8.DLL, niet vinden
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Ok, bedankt.Op zondag 21 oktober 2001 02:16 schreef Ammie het volgende:
www.sportplanet.com/nfscheats
beetje naar onder kijken :
[..]
Will there be a monthly fee, and how much is it?
Motor City Online will have a monthly subscription fee through EA.com (the fee is yet to be determined). After you purchase the game, you will be asked to register your subscription. For obvious reasons, this fee will not be applicable until Motor City Online goes live.
Moet je $9.95 gaan betalen per maand om het te gebruiken!?Op dinsdag 23 oktober 2001 14:15 schreef kleinelievewolff het volgende:
De laatste patch is uit. De beta werkt nu zoals het uiteindelijke spel gaat spelen (behalve dan dat je nu niet hoeft te racen voor je 500k$ per dag). Ga het deze laatste dagen nog even spelen en dan beslissen of het waard is het spel te kopen. 39,95$ voor de cd en dan maandelijks 9,95$ is toch een hoop geld. Stel dat je het een half jaar speelt, dan ben je:
39,95$ cd + 1 maand gratis spelen
5 * 9,95$ per maand
----------------------------------
89,70$
89,70$ kwijt. Dat is een hoop geld aangezien er honderden andere spellen zijn die je gratis kunt spelen
Maar ja, we zullen zien.
In america wordt dit gewoon een hit. $10 is gewoon voor hun hetzelfde als wat voor ons 10 gulden is. Maar hier is $10 25 guldenOp dinsdag 23 oktober 2001 17:53 schreef Phreak het volgende:
Het spel is goed, het concept is goed.
Alleen die prijs? Vind ik niet normaal eigenlijk.
Denk niet dat ze zoveel klanten zullen krijgen dan.
Ik ook, het is gewoon een heel goed concept, zeer verslavend.Op woensdag 24 oktober 2001 00:50 schreef Ammie het volgende:
[..]
* Daan gaat MCO missen na vrijdag
Verwijderd
Hier nu een andere melding:Op woensdag 24 oktober 2001 12:08 schreef Phreak het volgende:
...
Ik kan nu btw niet inloggen, jullie wel?
Krijg berichtje servers are down for maintainance.
inv-112Login failed
(INV-112) We've experienced a problem with your registration or subscription. Please contact Account Support at 1-888-8GAME88 (1-888-842-6388).
same hereOp woensdag 24 oktober 2001 15:54 schreef Decs het volgende:
[..]
Hier nu een andere melding:
[..]
Account pleite?
Verwijderd
ja ik wilde nog even met die Stingray beschaafd rijdenOp woensdag 24 oktober 2001 15:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
same hereen ik heb hem net,hoop dat ik nog mag gamen
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq