Dat downen lukt nooit met casema
Dat hele MCO gebeuren lagt bij mij als de pleuris. Kan geen race uitrijden
Sponsored trials lukt nog net met horten en stoten. Maar ja, misschien worden die servers nog beter als er meer geld binnenkomt bij EA.
Verwijderd
Tja, en da's nu net mijn grote probleem met dit spel: straks kan je elke maand geld dokken, en dan maar hopen dat het speelbaar is...Op donderdag 11 oktober 2001 01:07 schreef kleinelievewolff het volgende:
Maar ja, misschien worden die servers nog beter als er meer geld binnenkomt bij EA.
De laatste keer heb ik aardig geraced (sponsored streetrace), maar met niet meer dan vier personen tegelijk. En dan nog zag je zo nu en dan de auto's springen van de lag. Bovendien heb ik het spel grafisch op z'n absoluut laagst lopen: anders wordt het al helemáál niks.
Ik betwijfel sterk of ik dit spel ga kopen. Trouwens, over dat kopen gesproken: als je per maand moet gaan betalen voor online spelen, vind ik eigenlijk dat ze het spel gratis moeten aanbieden! Ze moeten het in ieder geval never nooit niet voor de volle prijs aanbieden.
Eigenlijk wordt MCO pas echt interessant, als je zelf servers kunt opzetten. Je bent nu helemaal afhankelijk van één serverboer, en daar hou ik niet van...
Verwijderd
Gezien op MCO website, denk ook dat je weer dus kan reggen
.
10/11/01, 11:43AM PDT (GMT -08:00) Beta Available for Download Again! For a limited time only, MCO Beta (419MB) is back on FilePlanet for download! Don't forget to read our detailed instructions on the Download Beta page, and
please verify your minimum system requirement with the FAQ page. See you in Motor City!.
Als je bij de GoT
club wil stuur mij(Nick VocalSlap) of Indigo (nick Inidog) een message zodat we je kunnen inviten.
http://www.fileplanet.com/index.asp?file=69711
10/11/01, 11:43AM PDT (GMT -08:00) Beta Available for Download Again! For a limited time only, MCO Beta (419MB) is back on FilePlanet for download! Don't forget to read our detailed instructions on the Download Beta page, and
please verify your minimum system requirement with the FAQ page. See you in Motor City!.
Als je bij de GoT

http://www.fileplanet.com/index.asp?file=69711
Yep, hij is weer te downloaden, alleen kan ik nu inneens niet meer inloggen, servers are down for maintance krijg ik te horen, maar mijn broertje heeft 5 min geleden nog gespeeld en op de site staat ook dat de servers up zijn.
oh ik draai op 1024x768 met alles op zn hoogst en alles draaaiit priiiimaaaaa! ok ik geef toe dat et wel es gebeurde dat ik echt 1e finishte en dat er dan bij de resultaten stond dat ik derde was, maar het heeft bij mij nog nooit geschokt ofzo.
ik race nu trouwens alleen nog maar sponsored, circuit racen duurt veel te lang en als je verliest win je nog niks ook.
ik ga em ook niet kopen hoor, voor mij is het zon spel dat je even speelt totdat je het beu bent.. zoals Lineage
als je eenmaal de beste auto hebt wat heeft het dan nog voor zin om voor een andere te gaan sparen? gewoon om em te hebben?.. naaaaaah
en ik heb geen credit card, daar kan et ook aan liggen heh
Max
ik race nu trouwens alleen nog maar sponsored, circuit racen duurt veel te lang en als je verliest win je nog niks ook.
ik ga em ook niet kopen hoor, voor mij is het zon spel dat je even speelt totdat je het beu bent.. zoals Lineage
als je eenmaal de beste auto hebt wat heeft het dan nog voor zin om voor een andere te gaan sparen? gewoon om em te hebben?.. naaaaaah
en ik heb geen credit card, daar kan et ook aan liggen heh
Max
Ik heb vanmiddag een message gestuurd naar Indigo.Op donderdag 11 oktober 2001 21:34 schreef Soulburn het volgende:
Als je bij de GoTclub wil stuur mij(Nick VocalSlap) of Indigo (nick Inidog) een message zodat we je kunnen inviten.
Mijn nick is Sweetone
Gisteren waren de servers echt brak (er waren ook maar 56 menesen toen ik inlogde) ik heb maar meteen een auto gekocht op de veiling
Een compleet getunde bel-air voor 4200 
Snaveltje.
Snaveltje.
*I.R. gebruikt de search: 'point ' was geen geldig woord, veranderd naar 'point'
Verwijderd
Eindelijk heb ik ook MCO, draait lekker op Advanced ADSL. Zit alleen al binnen het uur zonder geld, alhoewel ik minstens 3 races al als 3de over de streep ben gekomen 
Message ik VocalSlap of Inidog vanuit MCO, of via hier?
Vanuit MCO.
Aan de rechterkant van je scherm kan je een menu pullen.
Daaro kan je messagen.
Aan de rechterkant van je scherm kan je een menu pullen.
Daaro kan je messagen.
klopt, bij street races krijg je alleen geld als je 1e wordt : 200 credits. Het gaat om de punten verdienen om naar een volgend level te gaan (en dat kost zeer veel tijd), bij circuit races kan je wel veel geld verdienen: alleeen niet op de 4e plaats...Op vrijdag 12 oktober 2001 21:21 schreef Jorden het volgende:
Eindelijk heb ik ook MCO, draait lekker op Advanced ADSL. Zit alleen al binnen het uur zonder geld, alhoewel ik minstens 3 races al als 3de over de streep ben gekomen
tampert, kriminalpolizei
sponsored races karre, een goeie auto kopen, dan open time trials gaan karre dan heb je ongeveer 40k per uur
helaas moet je dan wel steeds je auto repareren, en das voor mij nie zo goedkoop, aangezien ik de hele tijd over de kop vlieg
helaas moet je dan wel steeds je auto repareren, en das voor mij nie zo goedkoop, aangezien ik de hele tijd over de kop vlieg
Mijn nieuwe auto is eindelijk rijklaar! 
Ik had een stock galaxie gekocht, en daar de motor uitgepleurd. Nu heb ik er een buick nailhead block met 425ci ingezet. Ik haal alleen nog maar 380hp en 480 torque, maar buick NH parts zijn erg zelfzaam bij de auctions. Ook heb ik er nog een verrotte versnellingsbak inzitten en moeten er nog goede banden/vering onder.
Maar m'n geld is op
Om geld te verdienen rij ik meestal sponsord trail op hickey's ridge, daar verdien ik meestal rond de $300 per keer. Maar binnen kort hoop ik met m'n fordje open trails te kunnen rijden.
Weet iemand hier btw mischien wat beter is: een carberateur of injectie? Ik heb nu injectie, om dat dat gewoon naukeuriger is, maar op veel goede auto's zie ik wel een gewoon een carberateur zitten.
Ik had een stock galaxie gekocht, en daar de motor uitgepleurd. Nu heb ik er een buick nailhead block met 425ci ingezet. Ik haal alleen nog maar 380hp en 480 torque, maar buick NH parts zijn erg zelfzaam bij de auctions. Ook heb ik er nog een verrotte versnellingsbak inzitten en moeten er nog goede banden/vering onder.
Maar m'n geld is op
Om geld te verdienen rij ik meestal sponsord trail op hickey's ridge, daar verdien ik meestal rond de $300 per keer. Maar binnen kort hoop ik met m'n fordje open trails te kunnen rijden.
Weet iemand hier btw mischien wat beter is: een carberateur of injectie? Ik heb nu injectie, om dat dat gewoon naukeuriger is, maar op veel goede auto's zie ik wel een gewoon een carberateur zitten.
Ik word soms heel pissed omdat je dan met een race gewoon eerste bent geworden en dan ben ik toch plots 3e geworden 
je moet gewoon een servertje maken, en als de eerste erin zit en ready is moet je meteen racen. die 2 andere plekken worden dan met bots gevuld. En van bots win je altijd en die hebben geen lag
zo verdien je dus makkelijk geld
Charger is
, die achterlampen zijn wreeeeeed
je moet gewoon een servertje maken, en als de eerste erin zit en ready is moet je meteen racen. die 2 andere plekken worden dan met bots gevuld. En van bots win je altijd en die hebben geen lag
zo verdien je dus makkelijk geld
Charger is
Verwijderd
Het lijkt net of mijn MCO op software mode draait!!
Ik heb een dikke hapering...
specs:
Win2000
256mbRAM
p866
Mx-400 (64mb)
Hoe kan ik dit verbeteren (ja ik heb de laatste directX geinstalleerd!)
Ik heb een dikke hapering...
specs:
Win2000
256mbRAM
p866
Mx-400 (64mb)
Hoe kan ik dit verbeteren (ja ik heb de laatste directX geinstalleerd!)
Verwijderd
Nou, zoveel tijd kostte het me niet om naar level 2 te gaan. Ik ben 2x 3rde geworden op het triangular circuit en werd meteen in level 2 gedroptklopt, bij street races krijg je alleen geld als je 1e wordt : 200 credits. Het gaat om de punten verdienen om naar een volgend level te gaan (en dat kost zeer veel tijd), bij circuit races kan je wel veel geld verdienen: alleeen niet op de 4e plaats...
Alleen die lag is zo vreemd. Je wordt duidelijk op het scherm 2de, maar op het eindscherm ben je 3de. Is iemand in een lag je voorbij gegaan.
Jord.
Ik ben vanavond de GOT club gejoined 
Wat is nu eigenlijk het voordeel van zo'n club? En van de GOT club in particular?
Ik ben net gepromoot naar een level 6 amateur
Mijn auto:

Chevrolet Bel Air 1957, Pontiac B 421 V8 block (via een auction gekocht)...420 paardjes (as of now) en allemaal goede (o.a. Edelbrock stuff) onderdelen. Hij trekt alleen beetje langzaam op, weet iemand wat ik daar aan kan doen?
Wat is nu eigenlijk het voordeel van zo'n club? En van de GOT club in particular?
Ik ben net gepromoot naar een level 6 amateur
Mijn auto:

Chevrolet Bel Air 1957, Pontiac B 421 V8 block (via een auction gekocht)...420 paardjes (as of now) en allemaal goede (o.a. Edelbrock stuff) onderdelen. Hij trekt alleen beetje langzaam op, weet iemand wat ik daar aan kan doen?
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Verwijderd
Emingee,
Als je een message stuur binnen MCO naar mij (nick VocalSlap)
of Indigo(nick: IniDog), dan kunnen we je inviten in de GoT club.
Wie gaat er na de beta period ook werkelijk een abonnement afnemen.
Met een club kan je bijvoorbeeld met de turfwars gaan strijden om een stuk turf(circuit).Je kan ook als club tegen andere clubs gaan rijden dacht ik.
Als je een message stuur binnen MCO naar mij (nick VocalSlap)
of Indigo(nick: IniDog), dan kunnen we je inviten in de GoT club.
Wie gaat er na de beta period ook werkelijk een abonnement afnemen.
Met een club kan je bijvoorbeeld met de turfwars gaan strijden om een stuk turf(circuit).Je kan ook als club tegen andere clubs gaan rijden dacht ik.
Als ik op Madison Park wil inloggen krijg ik die connection timed out error, maar Mercer Isle werkt wel nog gewoon bij mij.
probeer eens een versnellingsbak en rearend met een wat hogere ratio, dan zou je wel sneller moeten kunnen optrekken, dat gaat alleen wel ten koste van je top speed.Op zondag 14 oktober 2001 03:30 schreef DynaMikeY het volgende:
Verwijderd
Laat ik daar nou net GEEEN account op hebbenOp maandag 15 oktober 2001 12:13 schreef -=Indigo=- het volgende:
Als ik op Madison Park wil inloggen krijg ik die connection timed out error, maar Mercer Isle werkt wel nog gewoon bij mij.
Ik ga het nu nog een x proberen...
1 woord: BLOWEROp zondag 14 oktober 2001 03:30 schreef DynaMikeY het volgende:
dat is gewoon een musthave
Verwijderd
Hmmm, ff kijken hoe verschrikkelijk vroeg dat is in Nederland 
Iemand ook deze email ontvangen?
En niet eens vanavond he, maar morgenochtend pas
Jord.
Iemand ook deze email ontvangen?
Dus between 5:30 and 6:30 PM (PST) is dus errrm, plus 9 uur, tussen 2.30 en 3.30 uur Nederlandse tijd. Sjemig...Greetings, Citizens of Motor City!
We're pleased to announce that we're presenting another Beta Night Giveaway, with more great IN-GAME PRIZES, like MCO cash and terrific MCO cars like the 1973 Pontiac Firebird T/A, the 1963 Chevrolet Corvette Stingray, and the 1970 Ford Mustang Mach 1!
How can you get your virtual hands on these great prizes? It's easy:
1) Log in to the Madison Park server set on Tuesday, October 16th, between 5:30 and 6:30 PM (PST).
2) Your persona's name will be automatically included in a random drawing that will continue throughout the hour-long timeframe. (You don't have to be in a particular chat room to participate-- even people racing can win.)
3) If your name is one of the seven winners announced, you'll be given instructions on how to claim your prize.
Check out the official Motor City Online website for details on this exciting event! Some restrictions apply.
http://www.motorcityonline.com
We're looking forward to seeing you at the party on Tuesday the 16th!
~~The Motor City Online Development and Community Teams
En niet eens vanavond he, maar morgenochtend pas
Jord.
Zie ik het nou goed, of kan ik helemaal geen oude onderdelen van me op een veiling aanbieden?
(dus alleen auto's?)
(dus alleen auto's?)
heel goed gezien............Op dinsdag 16 oktober 2001 10:26 schreef Insanepeanut het volgende:
Zie ik het nou goed, of kan ik helemaal geen oude onderdelen van me op een veiling aanbieden?
(dus alleen auto's?)
U can do it my way or the f*%ing highway.........
Bah, nix gewonnen 
en ik wou nog zo graag die vette stingray hebben
en ik wou nog zo graag die vette stingray hebben
Ik was al blij met de 20k aan buckazoids. Maar zelfs dat kon er niet vanaf 
Maar ik heb toch een goede avond gehad...veel gespaard afgelopen dagen, en heb mijn Bel Air ingeruild voor een 1967 Chevrolet Chevelle
Heb Blower uit Bel Air overgezet, is te duur om mee te verkopen voor scrap value
Mooi istie he
Maar ik heb toch een goede avond gehad...veel gespaard afgelopen dagen, en heb mijn Bel Air ingeruild voor een 1967 Chevrolet Chevelle
Heb Blower uit Bel Air overgezet, is te duur om mee te verkopen voor scrap value
Mooi istie he

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Heb net MCO gedownload maar er is een file corrupt
namelijk trafdj.viv. Tijdens het installeren blijft de setup op deze file hangen.
Thanx
Problem fixed

Thanx
Problem fixed
die file is meer als 4 meg, dat accepteert hotmail niet.Op woensdag 17 oktober 2001 14:11 schreef HansH het volgende:
Heb net MCO gedownload maar er is een file corruptnamelijk trafdj.viv. Tijdens het installeren blijft de setup op deze file hangen. Kan iemand mij de file ff opsturen??
h_hijlkema@hotmail.com
Thanx
are u sure?Op woensdag 17 oktober 2001 14:52 schreef HansH het volgende:
Bij het opstarten controleert hij al de file integriteit, files die niet goed zijn worden geupdate. Laat die file nu maar zitten. Anyway, thanx
als het niet lukt:
http://molgen.biol.rug.nl/trafdj.viv
snelle server
Vandaag had ik een nieuw MCO-account aangemaakt om op de server "Mercer Isle" te spelen. Ik maak dus mijn nieuwe persona aan en koop een autootje. Toen ik in het hoofdscherm zat zag ik geld, veel geld HEEL VEEL GELD.
Zou dit een foutje zijn? Lijkt me zelf niet; want ik heb de overige 2 persona's ook aangemaakt en daar kreeg ik weer zo'n grote som geld!
Zou dit een foutje zijn? Lijkt me zelf niet; want ik heb de overige 2 persona's ook aangemaakt en daar kreeg ik weer zo'n grote som geld!

Verwijderd
Je krijgt nu $50.000 als startkapitaal 
misschien is dit een soort van compensatie voor de hoge prijzen
misschien is dit een soort van compensatie voor de hoge prijzen
Nee, dat is gedaan om Merc te testen. Nu hebben ze Madison tijdelijk afgesloten en om niet iedereen boos te maken, krijg je 50000$ om een goede auto te kopen.
Verwijderd
Zag het staan op de messageboards, is ook een lokkertje om iedereen naar die andere server te krijgen.Op vrijdag 19 oktober 2001 00:34 schreef kleinelievewolff het volgende:
Nee, dat is gedaan om Merc te testen. Nu hebben ze Madison tijdelijk afgesloten en om niet iedereen boos te maken, krijg je 50000$ om een goede auto te kopen.
Nu gaat iedereen gelijk bieden op de high performance parts, die zijn later toch weer onbetaalbaar
Is geen lokkertje. Madison is gewoon uitgezet
Misschien dat ze de auctions de eerste dag express niet ververst hebben om de prijsopdrijving tegen te gaan. Ik kon de verleiding om mijn geld uit te geven in ieder geval niet weerstaan. Rij nu lekker in een 500+ hp Nova rond te karren. Nu maar even lekker sparen voor een setje 315/40/17's
Daar zal ik over 3 maanden wel genoeg geld voor hebben. Hoe krijgen jullie trouwens het meeste geld binnen? Ik reed eerst altijd Big 'o, maar daar werd ik een beetje duizelig van. Rij nu Spillway sponsored of street race de Westwood ofzoiets. Daar vang je 400$ voor een 1ste plek, maar niets voor 2, 3 of 4. Heeft er iemand tips om geld te verdienen of zijn jullie van die lucky bastards met meerdere accounts
Open trials rijden.
800 dollar peer keer op BelAir.
800 dollar peer keer op BelAir.
het is afgelopen! MCO is goud! hij komt eind oktober uit.
Jammer dat je ongeveer 20 gulden moet betalen per maand, dat is veel te duur
beta kapt ermee om 26/10/2001
Jammer dat je ongeveer 20 gulden moet betalen per maand, dat is veel te duur
beta kapt ermee om 26/10/2001
hoe kom jij aan 20 gulden per maand?
Staat dat ergens op de site?
Ik zie het namelijk nergens staan...
Nouja de BETA was leuk, heb een hoop gezien enzo. Maar ik ga de game niet kopen. Ik heb geen zin in dat gedoe met betalen..
nou, ook geen 20 gulden, maar 10 dollar, is een beetje minder dan 20 dacht ik.Op zaterdag 20 oktober 2001 13:45 schreef Case het volgende:
hoe kom jij aan 20 gulden per maand?
Verwijderd
jij hebt dus een blower, ik heb in plaats van blower een nitro. wat is nou eigenlijk beter (ik ben z0wn ontzettende n00b ik wist niet dat je eerst 'N' in moest drukken omdat ding te gebruikenOp woensdag 17 oktober 2001 05:22 schreef DynaMikeY het volgende:
Ik was al blij met de 20k aan buckazoids. Maar zelfs dat kon er niet vanaf
Maar ik heb toch een goede avond gehad...veel gespaard afgelopen dagen, en heb mijn Bel Air ingeruild voor een 1967 Chevrolet Chevelle![]()
Mooi istie he
[afbeelding]
wat vinden jullie beter (en waarom)
een BLOWER (bv. holley supercharger)
of een NOS (bv. lindstrom cheetah)
Verwijderd
ik kan gewoon nieuw persona adden... jij niet?Op vrijdag 19 oktober 2001 21:23 schreef kleinelievewolff het volgende:
Is geen lokkertje. Madison is gewoon uitgezetMisschien dat ze de auctions de eerste dag express niet ververst hebben om de prijsopdrijving tegen te gaan. Ik kon de verleiding om mijn geld uit te geven in ieder geval niet weerstaan. Rij nu lekker in een 500+ hp Nova rond te karren. Nu maar even lekker sparen voor een setje 315/40/17's
Daar zal ik over 3 maanden wel genoeg geld voor hebben. Hoe krijgen jullie trouwens het meeste geld binnen? Ik reed eerst altijd Big 'o, maar daar werd ik een beetje duizelig van. Rij nu Spillway sponsored of street race de Westwood ofzoiets. Daar vang je 400$ voor een 1ste plek, maar niets voor 2, 3 of 4. Heeft er iemand tips om geld te verdienen of zijn jullie van die lucky bastards met meerdere accounts
bij het begin, create new
Verwijderd
waarom kan ik alleen maar kiezen tussen 1280*1024@32 en 640*480@32 en 1600*1200@32???Op vrijdag 12 oktober 2001 19:41 schreef MaXiMizE het volgende:
oh ik draai op 1024x768 met alles op zn hoogst en alles draaaiit priiiimaaaaa! ok ik geef toe dat et wel es gebeurde dat ik echt 1e finishte en dat er dan bij de resultaten stond dat ik derde was, maar het heeft bij mij nog nooit geschokt ofzo.
[..]
ik kan niet 1024 kiezen ofzo
hoe kan dat?
nogmaals: wat is je bron?Op zaterdag 20 oktober 2001 16:57 schreef Ammie het volgende:
[..]
nou, ook geen 20 gulden, maar 10 dollar, is een beetje minder dan 20 dacht ik.
Staat het ergens op de MCO site, en zo ja: wil je dan misschien de URL even posten?
www.sportplanet.com/nfscheats
beetje naar onder kijken :
As planned, there was another "Ask the producer" event tonight, but it was minus one normal guy: Hydrashock, who usually asks FeechCreep the questions. I forget what the reason was for, but either way, the questions were taken via in-game email this time, from the last couple days (that part was planned). Feech covered plenty of things all by his lonesome including what the monthly fee for MCO will be: $9.99 per month. It doesn't appear that EA will be offering MCO as a part of EA.com's platinum service either, which is $9.99 itself for the moment. Apparently some early math done by EA turned out to be not enough to keep things moving. Still "pretty much like other PSW's" in Feech's own words.
Ik kon deze foutmelding niet zo 1 2 3 terugvinden in dit reeds immense topic, maar ik krijg bij opstarten de vlg foutmelding :
waarna het programma weer wordt afgesloten...HELLUP?!Kan een benodigd DLL-bestand, DINPUT8.DLL, niet vinden
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Of heeft iemand nog een werkende link naar het *.zip bestand?!
Want de links die op de eerste pagina's van dit topic staan werken geen van allen meer...
Want de links die op de eerste pagina's van dit topic staan werken geen van allen meer...
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Ok, bedankt.Op zondag 21 oktober 2001 02:16 schreef Ammie het volgende:
www.sportplanet.com/nfscheats
[..]
Wel vreemd dat er op de website van MCO het volgende staat in de FAQ:
Will there be a monthly fee, and how much is it?
Motor City Online will have a monthly subscription fee through EA.com (the fee is yet to be determined). After you purchase the game, you will be asked to register your subscription. For obvious reasons, this fee will not be applicable until Motor City Online goes live.
Voor de mensen die het nog niet weten:
Beide servers zijn na 23:00 vanavond weer open, omdat dit de laatste beta week is is het salaris voor iedereen verhoogd naar $500.000 PER DAG (alleen voor mensen met een saldo van 1.000.000 of minder)!
Verder zijn er een hele zooi exclusive auto's aan de verkoop toegevoegd (niet de veiling dus)
En als laatste is het aantal persona's per server terrug gebracht naar 1, dit om muling te voorkomen (DAMN
)
Mzzls
Snaveltje a.k.a JanWillem a.k.a. Snaveltje2 a.k.a. JeMoeder a.k.a. IROverclocked a.k.a. .........
P.S. Logitech MOMO FF Roeleert
Beide servers zijn na 23:00 vanavond weer open, omdat dit de laatste beta week is is het salaris voor iedereen verhoogd naar $500.000 PER DAG (alleen voor mensen met een saldo van 1.000.000 of minder)!
Verder zijn er een hele zooi exclusive auto's aan de verkoop toegevoegd (niet de veiling dus)
En als laatste is het aantal persona's per server terrug gebracht naar 1, dit om muling te voorkomen (DAMN
Mzzls
Snaveltje a.k.a JanWillem a.k.a. Snaveltje2 a.k.a. JeMoeder a.k.a. IROverclocked a.k.a. .........
P.S. Logitech MOMO FF Roeleert
*I.R. gebruikt de search: 'point ' was geen geldig woord, veranderd naar 'point'
Dis mijn bak:
Chevy Nova met 498HP. Trekt in 3,9 sec van 0-60MPH.

Heeft iemand nog een _ongebruikte_ registration code voor mij?
Eentje aanvragen zo lang..
Chevy Nova met 498HP. Trekt in 3,9 sec van 0-60MPH.

Heeft iemand nog een _ongebruikte_ registration code voor mij?
Eentje aanvragen zo lang..
De laatste patch is uit. De beta werkt nu zoals het uiteindelijke spel gaat spelen (behalve dan dat je nu niet hoeft te racen voor je 500k$ per dag
). Ga het deze laatste dagen nog even spelen en dan beslissen of het waard is het spel te kopen. 39,95$ voor de cd en dan maandelijks 9,95$ is toch een hoop geld. Stel dat je het een half jaar speelt, dan ben je:
39,95$ cd + 1 maand gratis spelen
5 * 9,95$ per maand
----------------------------------
89,70$
89,70$ kwijt. Dat is een hoop geld aangezien er honderden andere spellen zijn die je gratis kunt spelen
Maar ja, we zullen zien.
5 * 9,95$ per maand
89,70$
89,70$ kwijt. Dat is een hoop geld aangezien er honderden andere spellen zijn die je gratis kunt spelen
Maar ja, we zullen zien.
Moet je $9.95 gaan betalen per maand om het te gebruiken!?Op dinsdag 23 oktober 2001 14:15 schreef kleinelievewolff het volgende:
De laatste patch is uit. De beta werkt nu zoals het uiteindelijke spel gaat spelen (behalve dan dat je nu niet hoeft te racen voor je 500k$ per dag). Ga het deze laatste dagen nog even spelen en dan beslissen of het waard is het spel te kopen. 39,95$ voor de cd en dan maandelijks 9,95$ is toch een hoop geld. Stel dat je het een half jaar speelt, dan ben je:
5 * 9,95$ per maand
89,70$
Maar ja, we zullen zien.
Belachelijk man! Sjesus..
ik heb et spel wel weer genoeg gespeeld
ik ga em nie kopen, en zeker nie als je nog es 20 piek per maand moet gaan dokken..
ik ga em nie kopen, en zeker nie als je nog es 20 piek per maand moet gaan dokken..
Het spel is goed, het concept is goed.
Alleen die prijs? Vind ik niet normaal eigenlijk.
Denk niet dat ze zoveel klanten zullen krijgen dan.
In america wordt dit gewoon een hit. $10 is gewoon voor hun hetzelfde als wat voor ons 10 gulden is. Maar hier is $10 25 guldenOp dinsdag 23 oktober 2001 17:53 schreef Phreak het volgende:
Het spel is goed, het concept is goed.
sja hoe zou het toch komen dat het niet zal verkopen in europa?
* Type-R gaat MCO missen na vrijdag
Ik ook, het is gewoon een heel goed concept, zeer verslavend.Op woensdag 24 oktober 2001 00:50 schreef Ammie het volgende:
[..]
* Daan gaat MCO missen na vrijdag
Jammer dat het zoveel geld gaat kosten..

Ik kan nu btw niet inloggen, jullie wel?
Krijg berichtje servers are down for maintainance.
Verwijderd
Hier nu een andere melding:Op woensdag 24 oktober 2001 12:08 schreef Phreak het volgende:
...
Ik kan nu btw niet inloggen, jullie wel?
Krijg berichtje servers are down for maintainance.
inv-112Login failed
(INV-112) We've experienced a problem with your registration or subscription. Please contact Account Support at 1-888-8GAME88 (1-888-842-6388).
Aha "Servers are down", zeker de loginserver
same hereOp woensdag 24 oktober 2001 15:54 schreef Decs het volgende:
[..]
Hier nu een andere melding:
[..]
Account pleite?
Verwijderd
ja ik wilde nog even met die Stingray beschaafd rijdenOp woensdag 24 oktober 2001 15:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
same hereen ik heb hem net,hoop dat ik nog mag gamen
Verwijderd
Die Stingray rijdt niet beschaafd... de GTO echter wel 
enfin, net 250,000 dollar naar de maan geholpen, ben nu met m'n laatste 350,000 dollar bezig
'k zal er vrijdag wel een goed doel voor vinden. Helaas zal mijn eigen bankrekening deze nepdollars wel niet willen accepteren
Jord.
enfin, net 250,000 dollar naar de maan geholpen, ben nu met m'n laatste 350,000 dollar bezig
'k zal er vrijdag wel een goed doel voor vinden. Helaas zal mijn eigen bankrekening deze nepdollars wel niet willen accepteren
Jord.