je moet ook FULL INSTALL selecteren als je em installeer, dan heb je die 'cd-folder' niet nodig..Op maandag 01 oktober 2001 14:34 schreef HyperMan het volgende:
Ik heb het al opgelost, je moest die ZIP naar c:\MCO\ unzippen
Weet iemand hoe laat die test times zijn.... van 10 am tot 10 pm pdt (pacific time) dan weeet ik hoe laat ik op die servers kan
tampert, kriminalpolizei
Hee die -=Indigo=- mag ik ook bijj die MCO club, lijkt me wel tof.
Ik heet daar: Den Busha
U can do it my way or the f*%ing highway.........
Inmiddels bereikt mijn karretje de grens van full tuned...
Alleen een groter (niet standaard) blok kan er nog in.
Wow deze tuning en het custom bouwen van deze game maakt het leuk!
Wat voor block heb je?Op maandag 01 oktober 2001 23:44 schreef Solosmots het volgende:
Inmiddels bereikt mijn karretje de grens van full tuned...
Ik moet eigenlijk nog een complete motor hebben voor m'n fairlane, maar ik zit er nu ook over te denken om maar meteen door te gaan sparen voor een chevy chevelle of impala, of zelfs mischien een nova, maar die zijn wel weer erg duur.
Verwijderd
Telkens als ik MCO start wil hij gaan updaten maar hij kan dan de update server niet vinden en ik krijg dus steeds een Patching Error.
zijn die update servers ook pas vanaf 21.00 uur open of zou het iets anders kunnen zijn?
zijn die update servers ook pas vanaf 21.00 uur open of zou het iets anders kunnen zijn?
jullie zijn allemaal vast heel erg blij, want er was een onverwachte persona wipe.. dit betekent dat je HELEMAAL OVERNIEUW MOET BEGINNEN!
gvd ik was net lvl 12
aan de andere kant, ze hebben erg veel bugs gefixed enzo, en ze hebben een nieuw anti-cheat systeem..
Max
gvd ik was net lvl 12
aan de andere kant, ze hebben erg veel bugs gefixed enzo, en ze hebben een nieuw anti-cheat systeem..
Max
achja, shit happens, en het blijft een beta
hopelijk hebben ze ook wat aan de lag gedaan, want dat was soms wel eens behoorlijk irritant
ik zal btw wel weer een nieuwe club maken, maar ik denk dat het nu wat handiger is als iedereen die erbij wilt ingame een message stuurt want dan heb ik meteen de goede username.
hopelijk hebben ze ook wat aan de lag gedaan, want dat was soms wel eens behoorlijk irritant
ik zal btw wel weer een nieuwe club maken, maar ik denk dat het nu wat handiger is als iedereen die erbij wilt ingame een message stuurt want dan heb ik meteen de goede username.
hier heb ik dus ook last vanOp dinsdag 02 oktober 2001 16:34 schreef DiabloRules het volgende:
Telkens als ik MCO start wil hij gaan updaten maar hij kan dan de update server niet vinden en ik krijg dus steeds een Patching Error.
tampert, kriminalpolizei
De beta van vandaag is uitgesteld tot 2100 uur NL tijd.
Vandaag of morgen zou er ook een extra server bijkomen waardoor de userlimits zouden moeten verdwijnen.
edit:
ik lees net dat er staat dat om 2100 uur meer info zal volgen, het is dus nog niet zeker dat de servers dan ook up gaan.
Vandaag of morgen zou er ook een extra server bijkomen waardoor de userlimits zouden moeten verdwijnen.
edit:
ik lees net dat er staat dat om 2100 uur meer info zal volgen, het is dus nog niet zeker dat de servers dan ook up gaan.
Verwijderd
dit spel schopt veel bibs.
Ik heb een mail gestuurd voor die patching error (had em zelf ook) en daarin stond het volgende:
misschien dat het werkt, ben het op het moment aant proberenHello,
Please follow the below directions to resolve your patching issue.
Re-Installing Motor City Online:
The game still leaves some files behind after uninstalling; which can be done by
using the Uninstall option on the CDs autorun splash screen, from the Start
Menu or using the Add/Remove Programs utility. These left-over files must be
deleted, or else the patching process can have problems.
Manually delete the left over folders in the games folder. These can be found
at:
Program Files\Electronic Arts\Motor City Online
Delete the Motor City Online folder to get rid of all the left-over files.
Next, go into the Windows\Temp folder and delete all of the files there. Clear
all of the files in the Windows\Temporary Internet Files folder as well.
Optional, there are some registries left over after uninstalling. Deleting
these registries can affect other EA games, so if you have any doubt, just leave
it alone. The game should run fine without deleting these registries.
Run regedit. Under HKEY_CURRENT_USER\Software there is an Electronic Arts
registry that can be deleted. Under HKEY_LOCAL_MACHINE\Software there is
sometimes another Electronic Arts registry. Most of the time the uninstaller
gets this one, but sometimes it doesnt. Also, in HKEY_LOCAL_MACHINE\Software
there is an EA.com registry that can be deleted.
Now empty your Recycle Bin and reboot the computer. Install MCO again.
Go to www.ea.com and register your CD again. It may say that its already in
use; this is fine. See below for more information on how to do this, or view
the ReadMe file on your MCO CD.
Start up MCOyou should be able to get in fine during normal Beta Test hours.
Take care,
MCO Support Team
EA.com
en werkt het opnieuw installen tegen patching error?
edit:
Zag net het volgende:
edit:
Zag net het volgende:
nog een uur wachten dus..Beta is delayed due to patching system upgrade. Please check back at 1PM PDT for updates. Sorry for the inconvenience.
Ik vrees dat je het voor vandaag wel kan shaken..

EA wrote: 10/2/01, 1:52PM PDT (-08:00 GMT): Beta is delayed due to patching system upgrade. Please check back at 2PM PDT for updates. Sorry for the inconvenience.
kheb ut ook gezien jah, vind ik maar helemaal nix
zal wel donderdag worden eer we weer aan de slag kunnen, aangezien er voor woensdag nix gepland is
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
dat WAS je sleeOp dinsdag 02 oktober 2001 21:19 schreef Solosmots het volgende:
OK post je wagens dan maar, hiero mijn slee:
[afbeelding]
en dit WAS de mijne

Max
Update:
LEkker dan hahaUpdate: Beta Delayed. We are experiencing technical problems with our patching software vendor. Please check back at 3PM PDT for further updates. Sorry for the inconvenience.
G*DV*RD*MM*
3PM da's nondeju 2400 uur hier
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
En wedden dat de hele zooi nog steeds aan stront is daar?
daar heb je idd een grote kans op, ipv die patch server hadden ze beter es kunnen kijken naar die gameservers, als je later dan een half uur na (openingstijd) inlogt dan is het al heel lastig om erop te komen, moet je je voorstellen als dat ding straks naar de final release gaat, dan hebben ze wel een aantal servertjes nodig !
Verwijderd
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN HOOR!!Op dinsdag 02 oktober 2001 20:29 schreef MarkyB het volgende:
DÁT DOE IK DUS FF NIET HE
enne... dan doe je dat toch lekker niet
joepie 0200, daar ga ik dus ook niet meer op zitten wachten..
dit vinnik dus echt niet kunnen, oke ut is een beta, maareh ze hebben in totaal van 10PM tot 10AM tijd om die server werkende te krijgen, zo horen gewoon te zorgen voor een backup, wat als ze strax final gaan ? krijgen we dan ook dit soort perikelen ?
Verwijderd
E.A. heeft al de beta van alle servers afgehaald, inclusief vanaf de Fileplanet mirrors, omdat ze niet hadden verwacht dat er zoveel mensen aan de beta mee wilden doen. Om hun servers te beschermen, en ze hebben er maar twee, voor zover ik heb gelezen, doen ze dus aan downtime.
Meer nieuws op http://www.motorcityonline.com/main.html ... waar anders
Meer nieuws op http://www.motorcityonline.com/main.html ... waar anders
Bereid je maar voor op een download van 19 Mb 
Wel een hoop veranderingen. Moet nu naar school
Hopen dat ik nog op tijd terug ben om nog even te spelen, ze zijn tot W00T! 2100! zie ik net open vandaag
En daarna continue. Dat wordt weer een nieuwe verslaving 
Motor City Online
Patch Notes
30-SEP-2001
Version:
1.01.0092
IMPORTANT NOTE:
- Some users may need to run 3Dsetup again. If you are experiencing
graphical issues, run 3Dsetup.exe from the 3dsetup folder in your
Motor City directory.
Whats new/fixed:
- New passive/aggressive cheat detection has been implemented.
- A second server will be available for beta testing.
- Car prices have been significantly reduced.
- Beta race reward levels have been tuned down to shipping levels.
Since servers will now be open for normal hours, accellerated cash
advancement is no longer required.
- Level progression has also been slowed to shipping levels. Again,
full time servers mandate a slower advancement pace.
- The availability of high end parts have been reduced to bring part
selection in line with the early stages of the live game environment
- Par times on time trial tracks throughout the game have been tuned.
- Club turf wars are now running per spec. Large rewards await those
clubs that put in time to own turf.
- Clubs sizes have been capped at 100 members.
- New tire models have been introduced.
- The number of parts spawning in auctions has been increased.
- A number of graphical corruption issues experienced with the
Voodoo family of graphics cards have been fixed.
- The selection of starter cars has changed.
- The Help section has undergone significant updates.
- Level restrictions on tracks have been adjusted. Some tracks now
have level 15 and 20 restrictions.
- Damage costs have been reduced.
- A variety of small bugs have been fixed.
- A number of server optimizations have been implemented.
Wel een hoop veranderingen. Moet nu naar school
Motor City Online
Patch Notes
30-SEP-2001
Version:
1.01.0092
IMPORTANT NOTE:
- Some users may need to run 3Dsetup again. If you are experiencing
graphical issues, run 3Dsetup.exe from the 3dsetup folder in your
Motor City directory.
Whats new/fixed:
- New passive/aggressive cheat detection has been implemented.
- A second server will be available for beta testing.
- Car prices have been significantly reduced.
- Beta race reward levels have been tuned down to shipping levels.
Since servers will now be open for normal hours, accellerated cash
advancement is no longer required.
- Level progression has also been slowed to shipping levels. Again,
full time servers mandate a slower advancement pace.
- The availability of high end parts have been reduced to bring part
selection in line with the early stages of the live game environment
- Par times on time trial tracks throughout the game have been tuned.
- Club turf wars are now running per spec. Large rewards await those
clubs that put in time to own turf.
- Clubs sizes have been capped at 100 members.
- New tire models have been introduced.
- The number of parts spawning in auctions has been increased.
- A number of graphical corruption issues experienced with the
Voodoo family of graphics cards have been fixed.
- The selection of starter cars has changed.
- The Help section has undergone significant updates.
- Level restrictions on tracks have been adjusted. Some tracks now
have level 15 and 20 restrictions.
- Damage costs have been reduced.
- A variety of small bugs have been fixed.
- A number of server optimizations have been implemented.
Shit, dat komt mijn schoolprestaties niet ten goede vrees ik
Is er iemand bij wie de patch al werkt?
Ik moest eerst een 19mb downloaden en dat ging goed, en daarna nog een 3mb, maar als ie die geistaleerd heeft, en MCO is weer opnieuw gestart, dan gaat ie doodleuk weer die 3mb downloaden en instaleren, en zo blijft dat maar doorgaan. Ik ga em nu eens helemaal opnieuw instaleren, hopelijk help dat.
Ik moest eerst een 19mb downloaden en dat ging goed, en daarna nog een 3mb, maar als ie die geistaleerd heeft, en MCO is weer opnieuw gestart, dan gaat ie doodleuk weer die 3mb downloaden en instaleren, en zo blijft dat maar doorgaan. Ik ga em nu eens helemaal opnieuw instaleren, hopelijk help dat.
En morgen ook! Beter. Ik ben nu die patch aan het downloaden. Ik post zo wel resultaat...
Bij mij werkte het vanmorgen
Moest wel weer helemaal opnieuw beginnen en je krijgt niet meer zoveel geld als eerst
ja er staat: the motor city servers are not responding.
er werd ook in-game gezegd dat ze nog iets van maintance moesten doen..maar midden in de nacht..? nou ja.. ik vind et best, zolang ze zo maar weer omhoog komen.
btw
ik ben alweer lvl 6
er werd ook in-game gezegd dat ze nog iets van maintance moesten doen..maar midden in de nacht..? nou ja.. ik vind et best, zolang ze zo maar weer omhoog komen.
btw
ik ben alweer lvl 6
denk je dat al die beta testers gaan betalen?Op dinsdag 02 oktober 2001 23:30 schreef C44 het volgende:
daar heb je idd een grote kans op, ipv die patch server hadden ze beter es kunnen kijken naar die gameservers, als je later dan een half uur na (openingstijd) inlogt dan is het al heel lastig om erop te komen, moet je je voorstellen als dat ding straks naar de final release gaat, dan hebben ze wel een aantal servertjes nodig !
ik zie wel een server staan, wil joinen, ik stel mijn persone en alles in. Dan kom ik bij auto kiezen: De server isn't currently up, please try again later...
en dat is dan 24/7 up?
en dat is dan 24/7 up?
bij mij werkt het patchen nog steeds niet 
Ik heb em al opnieuw geistaleerd, maar het bleef hetzelfde. Ik had ook een mailtje gestuurd, en ik kreeg als antwoord dat het een know issue was, hopelijk fixen ze het snel, want dit is wel erg frustrerend.
Ik heb em al opnieuw geistaleerd, maar het bleef hetzelfde. Ik had ook een mailtje gestuurd, en ik kreeg als antwoord dat het een know issue was, hopelijk fixen ze het snel, want dit is wel erg frustrerend.
papi's!!!, ze zeiden toch 24/7 up? Ik wil net inloggen met mijn nieuwe persona en dan staat er no servers availaqble this time, plz try again later (84. Terwijl er wel bij staat dat de pop. 31 is.... Ik zou dit spel nou eindleijk eens willen zien
tampert, kriminalpolizei
Hmmm, jammer hoor die persona wipe.
Moet je weer heeeeeeeeeeelemaal overnieuw beginnen...
Ik heb er ff geen zin meer in dan....
Moet je weer heeeeeeeeeeelemaal overnieuw beginnen...
Ik heb er ff geen zin meer in dan....
Ach tja, het is een beta he?
F@#K bij mij werkt het patchen ook niet ..... is dit gewoon afwachten totdat het wel gaat werken of heb ik nu zeer veel pech ?
zoveelste slachtoffer van Casema................... :(
krijg je een patching error of gaat ie ook steeds opnieuw patchen zoals ik heb?Op woensdag 03 oktober 2001 20:39 schreef CORVETTE het volgende:
F@#K bij mij werkt het patchen ook niet ..... is dit gewoon afwachten totdat het wel gaat werken of heb ik nu zeer veel pech ?
Mij psychische probleem: óf ik heb superveel geluk dat hij het gewoon (altijd al) doet en nooit problemen, óf jullie hebben superveel ongeluk, dat hij het nooit doet
Hij begint niet eens met patchen ( balk doet nix , tenzij dat normaal is ) ... hij switched gelijk naar iets van inlogging server naar installing patches maar doet dan nix.Op woensdag 03 oktober 2001 20:49 schreef -=Indigo=- het volgende:
[..]
krijg je een patching error of gaat ie ook steeds opnieuw patchen zoals ik heb?
zoveelste slachtoffer van Casema................... :(
Even een tip voor de mensen die moeite hebben met patchen/inloggen:
Als je de nieuwe Norton Internet Security draait (2002) dan lukt het niet. Zelfs niet als je hem disabled. Uninstall hem maar en dan werkt het weer! Ik weet niet of dit ook voor meerdere firewalls geldt, maar voor NIS2002 in ieder geval wel.
Succes ermee!
Als je de nieuwe Norton Internet Security draait (2002) dan lukt het niet. Zelfs niet als je hem disabled. Uninstall hem maar en dan werkt het weer! Ik weet niet of dit ook voor meerdere firewalls geldt, maar voor NIS2002 in ieder geval wel.
Succes ermee!
Hier doet ie het nu ook al een uurtje ofzo.
ik zit wel achter een router, maar voor de nieuwe patch werkte het wel gewoon, en op een andere computer thuis die niet achter een router zit krijg ik precies hetzelfde.Op woensdag 03 oktober 2001 20:58 schreef kleinelievewolff het volgende:
Even een tip voor de mensen die moeite hebben met patchen/inloggen:
Succes ermee!
Verwijderd
Bij mij wil 'ie niet samenwerken met ZoneAlarm. Bij iemand van julliew wel? ZoneAlarm blijft om toestemming vragen, terwijl MCO nu al twee keer in het lijstje staat. MCO loopt dan steeds compleet vast. De hele computer loopt compleet vast!
Maar dat maakt niet veel uit verder... Zonder ZoneAlarm ben ik al tot het inlog scherm gekomen (heel veilig gevoel, ja..). Nou, dat is me wat. En vervolgens is de server steeds vol. Ik heb nog geen meter gereden. Ben het al een ardig tijdje aan het proberen, maar het begint zwaar te frustreren.
Jammer dat je zelf geen server kunt opzetten... Zo wordt het nooit wat met dit spel.
Maar dat maakt niet veel uit verder... Zonder ZoneAlarm ben ik al tot het inlog scherm gekomen (heel veilig gevoel, ja..). Nou, dat is me wat. En vervolgens is de server steeds vol. Ik heb nog geen meter gereden. Ben het al een ardig tijdje aan het proberen, maar het begint zwaar te frustreren.
Jammer dat je zelf geen server kunt opzetten... Zo wordt het nooit wat met dit spel.
Bij mij blijft 'ie hangen op 'Downloading Persona List'.. Iemand dezelfde error?
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Verwijderd
Ja, heb ik ook gehad. Eerst kreeg ik zo'm 20 keer de melding dat de server vol was (1500 personen is schijnbaar het maximum) en de rest van de avond bleef MCO steken bij Downloading pesona List... Knudde.Op woensdag 03 oktober 2001 23:34 schreef Wasp het volgende:
Bij mij blijft 'ie hangen op 'Downloading Persona List'.. Iemand dezelfde error?
Heeft iemand trouwens MCO samen met ZoneAlarm aan de praat gekregen? Dat lukt mij niet: ZA blijft vragen om toestemming: MCO schiet dan naar de startbalk en als ik er weer op klik wordt het scherm zwart en moet ik hard resetten...
1500 misschien...ik wilde een keer inloggen met 1432 persona's en toe nwas de server ook volOp donderdag 04 oktober 2001 10:19 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook gehad. Eerst kreeg ik zo'm 20 keer de melding dat de server vol was (1500 personen is schijnbaar het maximum) en de rest van de avond bleef MCO steken bij Downloading pesona List... Knudde.
Ik zou deze game toch eindelijk wel een keer willen zien...
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Ik lees nu net op de MCO site dat de eerste server een max heeft gekregen van 1300 en dat er een tweede server is geopend. Hopelijk krijg ik nu ook eens een kans om te racen...
Heeft er al iemand weer een nieuwe 'Club' gemaakt???? na de sweep....
Verwijderd
MCO is echt gaaf, allen jammer van die personawipe, was level 5 binnen een paar uur.
Ben overnieuw begonnen en heb nu een Chevy Belair, met nog niet zoveel mods.Mijn MCO nick is VocalSlap.
Voor Hello Goodbye
MCO en ZA is wel aan de gang te krijgen wat je moet doen is het volgende, wanneer je mco opstart, gelijk naar windowed mode schakelen met Alt+Enter.
Hierdoor blijft hij in windowed mode en kan je ook de popup van ZA zien.Zo heb ik het voor elkaar gekregen in ieder geval,ik gebruik wel ZA Pro.
Wat mischien trouwens ook handig is ik weet niet of dat ook met de gewone ZA kan is dat je het vinkje aanzet van "remember program by full path name only", dan hoef je niet bij elke patch(versie) weer toestemming te geven.
Ben overnieuw begonnen en heb nu een Chevy Belair, met nog niet zoveel mods.Mijn MCO nick is VocalSlap.
Voor Hello Goodbye
MCO en ZA is wel aan de gang te krijgen wat je moet doen is het volgende, wanneer je mco opstart, gelijk naar windowed mode schakelen met Alt+Enter.
Hierdoor blijft hij in windowed mode en kan je ook de popup van ZA zien.Zo heb ik het voor elkaar gekregen in ieder geval,ik gebruik wel ZA Pro.
Wat mischien trouwens ook handig is ik weet niet of dat ook met de gewone ZA kan is dat je het vinkje aanzet van "remember program by full path name only", dan hoef je niet bij elke patch(versie) weer toestemming te geven.
Verwijderd
Bedankt voor de ZA tip.
Veel gebruik zal ik er echter niet van maken: het lukt me vanavond al weer niet om op de server te komen. Ik heb nog geen meter gereden. Ik begin het zat te worden...
Veel gebruik zal ik er echter niet van maken: het lukt me vanavond al weer niet om op de server te komen. Ik heb nog geen meter gereden. Ik begin het zat te worden...
Bij mij werkt het nu ook weer, net ff een ventje aangemaakt op allebei de servers, maar eentje zat vol en de andere kon ik niet op komen.
Ik wil ook wel weer een club opstarten, maar dan zullen jullie nog ff gedult moeten hebben want ik zal eerst $10000 bij elkaar moeten krijgen.
Ik wil ook wel weer een club opstarten, maar dan zullen jullie nog ff gedult moeten hebben want ik zal eerst $10000 bij elkaar moeten krijgen.
voor zover ik weet heb je er nu nog maar 5000 nodig, maar alle andere bedragen zijn ook beetje minder geworden, komt het realisme wel ten goede vind ik zelfOp donderdag 04 oktober 2001 22:08 schreef -=Indigo=- het volgende:
[..]
Ik vind het alleen heel erg jammer dat die server nu down is
Is er al tweaker met een motorclub?
Lijkt me wel cool om daarbij te gaan, omstebeurten dragraces winnen
en een beetje tips enzo uitwisselen!
Lijkt me wel cool om daarbij te gaan, omstebeurten dragraces winnen
Hier komt iets hips te staan
Ik heb weer een club gemaakt, iedereen die lid wilt worden moet maar ff een ingame berichtje sturen naar Inidog, dan kan ik je inviten
Ik heb net een berichtje gestuurd maar je was offline.
Edit; Dit is me auto
Edit; Dit is me auto

Verwijderd
demn wrom is die server nu weer plat, he ik wou betere veren kopen voor me '32 Ford Coupe(ongeveer 440 pk)
Hmm ik lees dat er een turf wedstrijd (ofzo) voor clubs is vanavond...
Maybe moet de GoT club meedoen
Maybe moet de GoT club meedoen
Ik kan geen auto kiezen 
Hij zegt dat de server down is, terwijl ik wel in kan loggen.
Jammer
Moet ik weer w88
Hij zegt dat de server down is, terwijl ik wel in kan loggen.
Jammer
Moet ik weer w88
Verwijderd
ehm het lijkt me een heel goed plan om een club op te richten:
mijn nick is Badeend
ik ben pas level 5, maar ik heb een winratio van 74% op westbrook, niet slecht toch?
heb je geld nodig om een club te starten?
mijn nick is Badeend
ik ben pas level 5, maar ik heb een winratio van 74% op westbrook, niet slecht toch?
Ja het is erg brak vandaag
Indigo?!? heb je me al een invite gestuurt? Zoja dan ga ik zo weer ff proberen in te loggen.
Indigo?!? heb je me al een invite gestuurt? Zoja dan ga ik zo weer ff proberen in te loggen.
-=Indigo=- heeft al ze geld er al voor opgeofferdOp zondag 07 oktober 2001 17:46 schreef boppie het volgende:
ehm het lijkt me een heel goed plan om een club op te richten:
mijn nick is Badeend
AHHHHHHHHHHHHHHHH
Because of the overwhelming response, the Motor City Online Beta Test is full!
(voor niets gedowned dus)
We've met and exceeded our anticipated numbers by hundreds-- even
thousands-- of players. The Motor City Online Beta Test is now full, and as
we are so close to our final date we have made the following decisions:
1) The MCO Beta disc ordering site is closed to new orders. Shipping time is
too long for players to be able to receive the disc in time to play.
2) The downloadable version of the Motor City Online Beta formerly located
on FilePlanet is discontinued.
Because of the overwhelming response, the Motor City Online Beta Test is full!
We've met and exceeded our anticipated numbers by hundreds-- even
thousands-- of players. The Motor City Online Beta Test is now full, and as
we are so close to our final date we have made the following decisions:
1) The MCO Beta disc ordering site is closed to new orders. Shipping time is
too long for players to be able to receive the disc in time to play.
2) The downloadable version of the Motor City Online Beta formerly located
on FilePlanet is discontinued.
I
volgens mij heb ik je vanmiddag nog een invitation gestuurd, maar ik kan nu niet meer spelen, de patcher crached steeds nadat ik m'n password heb ingegeven.Op zondag 07 oktober 2001 17:50 schreef kevin het volgende:
Ja het is erg brak vandaag![]()
En op de messagesbords kan ik ook niet meer komen.
Heb ik ook, ik d8 al dat het aan m'n pc lag..de patcher crached steeds nadat ik m'n password heb ingegeven
[nog een tip voor mensen die snel geld nodig hebben]
Als je een sponsored race doet (level 1-5) kan je een 4 player race creeren, en dan met 2 spelers gaan racen. Dan worden er automatisch 2 bots bij gezet (te herkennen aan het ! achter hun naam, e.g. fuzzy!, ceasar!). Deze bots rijden voor geen meter, dus je word bijna altijd eerste -$200- of tweede -$120-

[/nog een tip voor mensen die snel geld nodig hebben]
*I.R. gebruikt de search: 'point ' was geen geldig woord, veranderd naar 'point'
OK, Ik kijk morgen nog wel effe want hier doet ie het ook niet meerOp zondag 07 oktober 2001 19:48 schreef -=Indigo=- het volgende:
[..]
volgens mij heb ik je vanmiddag nog een invitation gestuurd, maar ik kan nu niet meer spelen, de patcher crached steeds nadat ik m'n password heb ingegeven.
En op de messagesbords kan ik ook niet meer komen.
Heb 'm wel ergens gezien maar weet de url niet meer!Op zondag 07 oktober 2001 19:23 schreef emingee het volgende:
is er geen alternate ftp waar je em nog kan hale??

Je kan em wel downen, maar je kan je toch niet meer aanmelden dus dat heef weinig zin.
Damn, ik kwam er net in. Wil ik er ff uit om me stuur aan te sluiten, is de login server ineens offline
Damn, ik kwam er net in. Wil ik er ff uit om me stuur aan te sluiten, is de login server ineens offline
Verwijderd
Ik vind het allemaal maar een laggy zooitje. Online racen kan schijnbaar nog niet goed. Er is geen lol aan: je weet vaak pas na de finish op welke plek je bent geëindigd, omdat de stand tijdens de race niet klopt wegens lag. En echt smooth loopt het ook niet.
Helemaal mee eens, maaruh doen die servers het alweer?Op maandag 08 oktober 2001 10:10 schreef hellogoodbye het volgende:
Ik vind het allemaal maar een laggy zooitje. Online racen kan schijnbaar nog niet goed. Er is geen lol aan: je weet vaak pas na de finish op welke plek je bent geëindigd, omdat de stand tijdens de race niet klopt wegens lag. En echt smooth loopt het ook niet.
volgens mij kan je nu geen personas meer aanmaken. kweenie welke reden EA daar voor heeft..
hier is mn auto
ik ben alweer lvl 13

hier is mn auto
ik ben alweer lvl 13

Verwijderd
Waar heb je em vandaan dan??Op maandag 08 oktober 2001 10:16 schreef ctrl-alt-delete het volgende:
K'eb hem strax binnen...maaruh is het wat?
of kan tie strax gelijk naar de prullebak?
leuk kleurtje, wat voor motor zit erin, small of big block? en hoeveel pk?Op maandag 08 oktober 2001 15:54 schreef MaXiMizE het volgende:
volgens mij kan je nu geen personas meer aanmaken. kweenie welke reden EA daar voor heeft..
hier is mn auto
ik ben alweer lvl 13![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
Lees dan es effe, je kan je niet meer aanmelden dus ook niet meer spelen als je hem voor ut eerst installeerd..
valt NFS motorcity nog wel ergens te downloaden?????
zo ja?; waar?!
zo ja?; waar?!
lezen is ook een vak heOp maandag 08 oktober 2001 18:26 schreef Fire_Bird het volgende:
valt NFS motorcity nog wel ergens te downloaden?????
zo ja?; waar?!
Verwijderd
maximize ik ben lvl5, kun je me nog wat tips geven hoe je het best kan verdienen? ik heb net een nova gekocht (plain vanilla) en al me geld is op
what to do next?
Wat heb je voor die nova betaald? Ik wil er nl ook wel eentje, een plymouth duster lijkt me ook wel coolOp maandag 08 oktober 2001 18:49 schreef boppie het volgende:
maximize ik ben lvl5, kun je me nog wat tips geven hoe je het best kan verdienen? ik heb net een nova gekocht (plain vanilla) en al me geld is opwhat to do next?
Wat is volgens jullie nou de snelste manier om aan $$$ te komen?
Want de hele tijd $200 schiet niet op, en voor die $400 moet je mazzel hebben..
Want de hele tijd $200 schiet niet op, en voor die $400 moet je mazzel hebben..
* Type-R is trots op mijn '32 coupe 

hmmmzz...plaatjes beetje klote kwaliteit
edit: Hij is nu 200 pk en 500 torque...
van 0 naar 60 mijl is nu 7 sec. zonder tunen is ie 22 seconden

hmmmzz...plaatjes beetje klote kwaliteit
edit: Hij is nu 200 pk en 500 torque...
van 0 naar 60 mijl is nu 7 sec. zonder tunen is ie 22 seconden

zeg hoeveel punten moet je wel verdienen in level 13? redelijk veel lijkt me.
Xag toenstrax iemand die al in level 35, damn! wat een bak had ie!
Xag toenstrax iemand die al in level 35, damn! wat een bak had ie!
lvl 35 hm.. dat is dat of een EA gastje, of een dikke cheater. zal vast wel een chevvy corvette hebben?
lvl 13 halen duurt al heeeeeeeel erg lang ..nou.. 525 keer een time trial van 2.5 min racen.. hoe lang is dat?
mn dodge charger is nu 625hp, met chrysler BB, 100hp blower en hilborn air scoop, hij is ook 4330lbs
hij sux nogal dus. nou ja, het is een mooie showroom auto, iedereen heeft namelijk een nova. das dus saai.
ik doe dus ook alleen time trials, dan krijg je een auto om te gebruike en dan mot je niet steeds $1000 uitgeven om em te repareren na een race
max.
lvl 13 halen duurt al heeeeeeeel erg lang ..nou.. 525 keer een time trial van 2.5 min racen.. hoe lang is dat?
mn dodge charger is nu 625hp, met chrysler BB, 100hp blower en hilborn air scoop, hij is ook 4330lbs
hij sux nogal dus. nou ja, het is een mooie showroom auto, iedereen heeft namelijk een nova. das dus saai.
ik doe dus ook alleen time trials, dan krijg je een auto om te gebruike en dan mot je niet steeds $1000 uitgeven om em te repareren na een race
max.

Tja, nog niet fully tuned. Maar goed, gaat me een beetje teveel tijd in zitten, en wat levert het verder op dan een patserige wagen