Vandaag om 12 uur een mailtje gestuurd, nog steeds niets terug
Same here ongeveer.Op zondag 23 september 2001 22:18 schreef Gio het volgende:
Vandaag om 12 uur een mailtje gestuurd, nog steeds niets terug
Dit is unfair!
Ik ga stiekum nog een mailtje sturen.. Muwhahaha.
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Duurt dat upgraden bij iedereen zo lang???
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
hehe lol. khad hem met 1 minuutjeOp zondag 23 september 2001 22:20 schreef Wasp het volgende:
[..]
Same here ongeveer.
Dit is unfair!
Ik ga stiekum nog een mailtje sturen.. Muwhahaha.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
JA! IK HEB M!
*viert feest*
Gewoon nog eentje sturen rond deze tijd! Whiii!
Mazzel, ik ben spelen.
*viert feest*
Gewoon nog eentje sturen rond deze tijd! Whiii!
Mazzel, ik ben spelen.
ik heb eindelijk het mailtje.. maar nu nog registreren op de website.. GVD wat gaat dat traaaaaggggg
zeg, ligt het nou aan mij of is iedereen langs elkaar heen aan't lulle?
iedereen roept maar ik haal hem met 150 kb/s en de ander weer met 700, zijn dit nou allemaal kiloBITs of kiloBYTEs????
ik zelf heb ADSL advance bij planet en downee met dap (7 connections) van die ftp van ea met 85.2 KB/s (precies zijn he
) dat zou dus 681.6 Kb/s zijn.....
ach boeie, in anderhalf uur had ik hem ook
iedereen roept maar ik haal hem met 150 kb/s en de ander weer met 700, zijn dit nou allemaal kiloBITs of kiloBYTEs????
ik zelf heb ADSL advance bij planet en downee met dap (7 connections) van die ftp van ea met 85.2 KB/s (precies zijn he
ach boeie, in anderhalf uur had ik hem ook
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
ik heb nu eindelijk een username en password. Maar als ik mco opstart gaat ie eerst updaten enzo en aldoor restarten maar na een tijdje zegt ie dat ie de server niet kan vinden
Meer mensen hier last van? Ik wil gewoon ff spelen en kijken hoe het spel er uit ziet.. omslachtig gedoe allemaal zeg

Wat een *#@!&$ bagger...
Krijg ik dat mailtje terug, moet ik een of andere pagina laden om m'n MCO serial aan m'n EA.com login te verbinden blaat
Dus ik wil die pagina openen, duurt een eeuwigheid en dan krijg ik vervolgens:
Krijg ik dat mailtje terug, moet ik een of andere pagina laden om m'n MCO serial aan m'n EA.com login te verbinden blaat

GrmblSYSTEM ERROR HAS OCCURED.
An undefined error occurred (200001) (200001)
Je bent met een startbedrag van eh.. 10.000,- volgens mij.
Ik kocht deze auto:

Het is echt grappig, net een online community, je kunt 100.000en onderdelen kopen, verkopen, ruilen, etc.
Spoilers, carburateurs, er zit een hele veilinghal ingebouwd zowat.. Je kunt je auto laten overspuiten, andere banden, tis echt zóóó uitgebreid..
En het mooiste is.. Ik heb nog niet 1 bugje kunnen vinden!
Je moet punten halen waarmee je met moeilijkere races kan meedoen, en eens in de zoveel tijd krijg je salaris, en van dat geld kun je je auto upgraden, of zelfs een nieuwe auto kopen.
Ik weet het zeker, als dit spel uitkomt, ga ik 'm kopen.
Ik kocht deze auto:

Het is echt grappig, net een online community, je kunt 100.000en onderdelen kopen, verkopen, ruilen, etc.
Spoilers, carburateurs, er zit een hele veilinghal ingebouwd zowat.. Je kunt je auto laten overspuiten, andere banden, tis echt zóóó uitgebreid..
En het mooiste is.. Ik heb nog niet 1 bugje kunnen vinden!
Je moet punten halen waarmee je met moeilijkere races kan meedoen, en eens in de zoveel tijd krijg je salaris, en van dat geld kun je je auto upgraden, of zelfs een nieuwe auto kopen.
Ik weet het zeker, als dit spel uitkomt, ga ik 'm kopen.
Ik citeer een vriend van me:
"Je kunt je auto kwijtraken aan anderen! Nou daar doe ik niet aan mee! Dat is ENG!!!"
Is dat echt zo?
"Je kunt je auto kwijtraken aan anderen! Nou daar doe ik niet aan mee! Dat is ENG!!!"
Is dat echt zo?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Als je daar om wilt spelen... tjah.Op maandag 24 september 2001 01:41 schreef Captain Pervert het volgende:
Ik citeer een vriend van me:
Is dat echt zo?
Anders niet.
Je kunt ook met sponsorautos racen, dan verlies je niks erop.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Je kunt idd een wedstrijd spelen om een auto. Als je de wedstrijd verliest, verlies je je auto.
Als je weet dat je beter bent dan de andere, dan speel je. Zo niet, dan niet.
Ik speel meestal sponsored races..
Kun je puntjes halen, zonder dat je eigen auto schade oploopt.
Als je weet dat je beter bent dan de andere, dan speel je. Zo niet, dan niet.
Ik speel meestal sponsored races..
Kun je puntjes halen, zonder dat je eigen auto schade oploopt.
Wak! Wat een ongelooflijk brakke server!
Ik kies een personage, wil een auto kopen, klik op buy, wacht een half uur, maar nog steeds geen reactie van de server.
Nou ja, morgen nog maar es proberen.
Ik kies een personage, wil een auto kopen, klik op buy, wacht een half uur, maar nog steeds geen reactie van de server.
Nou ja, morgen nog maar es proberen.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

lol binnen 1 minuut mailtje trug met code
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Wat een super irritant registratiesysteem zeg
. Heb ik eindelijk die code binnen, werkt hij niet
. Volgens de website is mijn code in gebruik (wat klopt), maar inloggen in het spel werkt niet. Nog maar eens een dag op een nieuwe code wachten dan
.
Als ik zo'n foto'tje maak, waar wordt die dan neergezet?
En btw Maximize, volgens mij heb ik gisteren tegen je geraced op The Big-O (die baan in het zand).
Is er btw al iemand die 10.000$ bijelkaar gespaart heeft? kunnen we een GoT autoclub oprichten. Als er genoeg mensen zijn die mee willen doen wil ik eventueel wel m'n auto verkopen (ik rij eigenlijk toch alleen maar sponsord) en een club oprichten.
mijn wagentje:
(check vooral ook ff die spoiler en mistlampen
)
En btw Maximize, volgens mij heb ik gisteren tegen je geraced op The Big-O (die baan in het zand).
Is er btw al iemand die 10.000$ bijelkaar gespaart heeft? kunnen we een GoT autoclub oprichten. Als er genoeg mensen zijn die mee willen doen wil ik eventueel wel m'n auto verkopen (ik rij eigenlijk toch alleen maar sponsord) en een club oprichten.
mijn wagentje:
(check vooral ook ff die spoiler en mistlampen

De servers gaan pas om 19:00 uur weer up, dus je nu kun je zowieso niet inloggen.Op maandag 24 september 2001 10:45 schreef Robin het volgende:
Wat een super irritant registratiesysteem zeg. Heb ik eindelijk die code binnen, werkt hij niet
. Volgens de website is mijn code in gebruik (wat klopt), maar inloggen in het spel werkt niet. Nog maar eens een dag op een nieuwe code wachten dan
.
doh
zit ik al een dag te w88 op een key
zie ik dat mijn return adress niet klopt
zit ik al een dag te w88 op een key
zie ik dat mijn return adress niet klopt

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Cool id! Ik heb alleen nog maar 1000 piekOp maandag 24 september 2001 10:46 schreef -=Indigo=- het volgende:
desktop bij mijOp maandag 24 september 2001 10:46 schreef -=Indigo=- het volgende:
kan welOp maandag 24 september 2001 10:46 schreef -=Indigo=- het volgende:
Djasp wil wel meedoen.Als er genoeg mensen zijn die mee willen doen
Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook
Ik download em nu met 300kB/s van die games.telenet.be mirror.
Ben echt benieuwd naar dit spel, totaal nieuw, alleen maar online..
Ben echt benieuwd naar dit spel, totaal nieuw, alleen maar online..
* Wasp wilt ook wel meedoen
kheb mijn naam maar GoTReseTTim genomen omdat ReseTTim al was gebruikt
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Zoiets had ik ook..Op maandag 24 september 2001 14:01 schreef ReseTTim het volgende:
kheb mijn naam maar GoTReseTTim genomen omdat ReseTTim al was gebruikt![]()
Wasp, Wasp2000, Wasp2001, waren allemaal al bezet.
Dan maar Wzp2k1.
wel vetjes zeg 
ben em nu naar binnen aan het sleuren met 187 kB/s :~9
nu ff kijken hoe snel ze zijn met de regcode
ben em nu naar binnen aan het sleuren met 187 kB/s :~9
nu ff kijken hoe snel ze zijn met de regcode
It seemed like a good idea at the time
Jep ook hier.. Rebirth, rb-338, rb338, rebirthrb338, allemaal al in gebruik. Dan maar markrb338Op maandag 24 september 2001 14:04 schreef Wasp het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook..
Dan maar Wzp2k1.
MaXiMizEOp maandag 24 september 2001 14:04 schreef Wasp het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook..
Dan maar Wzp2k1.
jippie!
Verwijderd
Hm... vanochtend 9.00 gevraagd om reg code. 't Is nu 16.10: 'k zit er nog op te wachten... Dat wordt niks, waarschijnlijk.
Gewoon nog een keer een mailtje sturen... (Evt. met ander e-mail adres).
1x had ik um ook na 12 uur nog nie binnen, 2e keer was het een kwartiertje.
1x had ik um ook na 12 uur nog nie binnen, 2e keer was het een kwartiertje.
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook
Verwijderd
jippie.
ik had hem zondagochtend grvraagd, en kreeg hem die avond laat ernaa... dus ik zie hem net pas!
ik kan niet wachten totdat ie open is weer!
ik had hem zondagochtend grvraagd, en kreeg hem die avond laat ernaa... dus ik zie hem net pas!
downloaden was hier geen probleem, gewoon download met flashget op deze link:
http://www.fileplanet.com/redir.asp?file=69711&archive=22370&url=ftp://ftp.ea.com/pub/EACom/MCO/mco.zip
en toen:

essent in limburg
http://www.fileplanet.com/redir.asp?file=69711&archive=22370&url=ftp://ftp.ea.com/pub/EACom/MCO/mco.zip
en toen:

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Ik ook dus niet, heb 10 uur moeten wachten op die code en heb nu alles installed. Die server gaat toch open om 19.00 vandaag? Voor morgen staat er iig van 5PM tot 10PM PDT (GMT -08:00), is dat dan van 14.00 tot 2.00 nederlandse tijd??Op maandag 24 september 2001 16:23 schreef Renko het volgende:
...
ten tijde van dit schrijven ben ik klaar met downloaden
voor de start zie bovenstaande post
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
asoOp maandag 24 september 2001 17:33 schreef Atgast het volgende:
ten tijde van dit schrijven ben ik klaar met downloaden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb hem inmiddels binnen, en heb ook mailtje ontvangen
probeer ik te registreren; is de reg service tijdelijk buiten gebruik
Mmmm.. mijn bevindingen tot nu toe:
- Auto's van tegenstanders lijken over de weg te zwabberen.
- Resultaten van races komen niet overeen met wat je op je scherm ziet (lig je heel de race 1e, sta je 4e in de standings)
- Als iemand uit een race knalt (connectiewise) krijgt de rest geen punten.
- En dit zal wel aan mezelf liggen: iedereen trekt sneller op dan ik
- Resultaten van races komen niet overeen met wat je op je scherm ziet (lig je heel de race 1e, sta je 4e in de standings)
logt nu ook
Daar heb ik ook vaak last van, het valt me wel op dat het ligt aan de grote van het circuit, bij dragracen of die kleine ronde baan is dat veel minder dan op de uitgebreide circuits. En het is tenslotte nog maar een beta.Op maandag 24 september 2001 20:56 schreef TheDjasp het volgende:
Mmmm.. mijn bevindingen tot nu toe:
Ik heb btw nog wat te weinig geld voor een club te kunnen maken, dus schenkingen zijn welkom
ik heb nog ongeveer $3500 nodig
stuur maar een message naar Inidog
*zucht
missing dinput8.dll
direct x downloaden
en intussen nog niet gespeeld maar toch de hele dag bezig
missing dinput8.dll
direct x downloaden

en intussen nog niet gespeeld maar toch de hele dag bezig
Na veel racen en vaak eerste worden
heb ik eindlijk het geld bij elkaar kunnen schrapen. (nu heb ik wel geen auto meer
) Maar de club is dus gemaakt, en als iedereen die meewilt doen ff z'n username geeft kan ik een invitation sturen.
ik wil wel mee doen.
cosmoOo
cosmoOo
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Verwijderd
FastDevilDOp maandag 24 september 2001 23:01 schreef -=Indigo=- het volgende:
Na veel racen en vaak eerste wordenheb ik eindlijk het geld bij elkaar kunnen schrapen. (nu heb ik wel geen auto meer
) Maar de club is dus gemaakt, en als iedereen die meewilt doen ff z'n username geeft kan ik een invitation sturen.
1: het is Motorcity Online , niet NFS ervoor.
Ik heb het ook al gespeeld en het ruled zwaar!!! Je kan ook echt op auto's bieden die users mee geraced hebben, dat is zo ruig. Onderdelen zijn er in overvloed! 10 x meer als in nfs 5, je kan zowat echt alles upgraden. Wat ik wel leuk vond is dat je die Pluizige Dobbelstenen kon kopen

et nadeel : nfs 4 engine, de grafix zijn een beetje outdated. Ik had em liever gezien met de NFS 5 eingine
Geluid is zoals je kan verwachten, rock and roll muziek.
Ik heb het ook al gespeeld en het ruled zwaar!!! Je kan ook echt op auto's bieden die users mee geraced hebben, dat is zo ruig. Onderdelen zijn er in overvloed! 10 x meer als in nfs 5, je kan zowat echt alles upgraden. Wat ik wel leuk vond is dat je die Pluizige Dobbelstenen kon kopen
et nadeel : nfs 4 engine, de grafix zijn een beetje outdated. Ik had em liever gezien met de NFS 5 eingine
Geluid is zoals je kan verwachten, rock and roll muziek.
The Djasp wilde al meedoen, en wil best nog wat doneren voor nieuwe oto.Op maandag 24 september 2001 23:01 schreef -=Indigo=- het volgende:
Na veel racen en vaak eerste wordenheb ik eindlijk het geld bij elkaar kunnen schrapen. (nu heb ik wel geen auto meer
logt nu ook
Ik ook graag.
Username: MissDaisy.
Met mijn 2e profiel ben ik een stuk verder, en een stuk vrouwelijker.
Username: MissDaisy.
Met mijn 2e profiel ben ik een stuk verder, en een stuk vrouwelijker.
Indigo aka Inidog kan ik ook meedoen? Zag gisteren je club 
Username: Tremor
Username: Tremor
ik was gister op 75% (van spelletjesgarnaal, ala 60kb constant per sec) en toen gebeurde het, kkkkkkkkkkkkkkkkkkkggggggggggggggggggggg TIK, KLIK, head-crash... dus meteen download afgekapt en als een gek gaan backuppen. 
mailtje heb ik al wel ontvange (gelukkig op een hotmail accountje) maar het zal voor mij nog even duren voordat ik weer opnieuw kan downen (eerst me oude hd terugbrengen dan een nieuwe terugkrijgen!)
echt fucktup dit.
mailtje heb ik al wel ontvange (gelukkig op een hotmail accountje) maar het zal voor mij nog even duren voordat ik weer opnieuw kan downen (eerst me oude hd terugbrengen dan een nieuwe terugkrijgen!)
echt fucktup dit.
Verwijderd
Ikke doe ook mee: username DensityO.
Zijn er nog meer vrouwen die meedoen, of ben ik weer eens de enige
Zijn er nog meer vrouwen die meedoen, of ben ik weer eens de enige
Schrijf mij maar in:Op maandag 24 september 2001 23:01 schreef -=Indigo=- het volgende:
Wolff
Verwijderd
Zijn die servers uberhaupt ooit online? Nog niet 1 keer online gekomen...
Belachelijk dat het maar een paar uur per dag is..bespottelijk!
RTCW..dat IS een test!
Dit is gewoon shit..en ze hebben nog het lef gehad om er geld voor te vragen ook.
Belachelijk dat het maar een paar uur per dag is..bespottelijk!
RTCW..dat IS een test!
Dit is gewoon shit..en ze hebben nog het lef gehad om er geld voor te vragen ook.
* stok wil ook wel meedoen
stockkie (let op de c!!)
Kheb veel NFS ervaring, maar bijna nix/geen met MCO (wordt aan gewerkt)
Dit is trouwens een spel wat ik _wel_ ga kopen in de winkel. En dan ook nog een subscription fee betalen aan ea om later online te kunnen spelen. Khoop echt dat het het waard is
stockkie (let op de c!!)
Kheb veel NFS ervaring, maar bijna nix/geen met MCO (wordt aan gewerkt)
Dit is trouwens een spel wat ik _wel_ ga kopen in de winkel. En dan ook nog een subscription fee betalen aan ea om later online te kunnen spelen. Khoop echt dat het het waard is
Jawel, kheb al een paar keer gespeelt. Let wel dat ze daar in andere tijdzone zitten. Dus alleen online als het daar overdag is (hier n8)Op dinsdag 25 september 2001 22:53 schreef T-LEE het volgende:
Zijn die servers uberhaupt ooit online? Nog niet 1 keer online gekomen...
Sjonge jonge. Tis ook een Bèta! Duh!Belachelijk dat het maar een paar uur per dag is..bespottelijk!
RTCW..dat IS een test!
De bèta is gratis te downen en te spelen. Er gaat idd een maandelijkse fee voor gevraagdt worden (wanneer ie final is) Kannik me wel voorstellen. Alsof ze de game kunnen maken, en enorme servers bouwen van de $40 die jij strx betaaldt voor de game.Dit is gewoon shit..en ze hebben nog het lef gehad om er geld voor te vragen ook.
Verwijderd
jij snapt het tenminste....jammer dat er tegenwoordig nog veel mensen voor een duppie op de eerste rij willen gaan zitten.Op dinsdag 25 september 2001 23:10 schreef stokkie het volgende:
[..]
Jawel, kheb al een paar keer gespeelt. Let wel dat ze daar in andere tijdzone zitten. Dus alleen online als het daar overdag is (hier n8)
[..]
Sjonge jonge. Tis ook een Bèta! Duh!
[..]
[..]
De bèta is gratis te downen en te spelen. Er gaat idd een maandelijkse fee voor gevraagdt worden (wanneer ie final is) Kannik me wel voorstellen. Alsof ze de game kunnen maken, en enorme servers bouwen van de $40 die jij strx betaaldt voor de game.
als je het wil spelen als ie eenmaal uit is, dan betaal je er maar voor....wil je dat niet, ga dan maar lekker met je pikkie spelen, die heb je gratis gekregen (voor de dames natuurlijk dat andere geslachtsdeel)
Verwijderd
Ok..Op woensdag 26 september 2001 00:37 schreef FastDevil2000 het volgende:
Ga dan maar lekker met je pikkie spelen.
Maakt allemaal geen fliker uit, in het spel kun je toch alsnog een naam kiezen?Op maandag 24 september 2001 14:04 schreef Wasp het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook..
Dan maar Wzp2k1.
Ja maar meneer, jij bent 25 en hebt een iets andere levensvisie (en portemonnee) dan wij.Op woensdag 26 september 2001 00:37 schreef FastDevil2000 het volgende:
[..]
jij snapt het tenminste....jammer dat er tegenwoordig nog veel mensen voor een duppie op de eerste rij willen gaan zitten.
als je het wil spelen als ie eenmaal uit is, dan betaal je er maar voor....wil je dat niet, ga dan maar lekker met je pikkie spelen, die heb je gratis gekregen (voor de dames natuurlijk dat andere geslachtsdeel)
True, het merendeel zit idd zo in elkaar als jij schetst. Maar maandelijks betalen hangt voor mijn gevoel als een donkere wok boven mijn speelplezier. Stel, ik betaal een tientje (wat zal het kosten?) per maand, dan wil ik daar wel maximum van profiteren, dus zal ik dwangmatig spelen. Een tijdje pauze is er niet bij, als ik wil kan ik een half jaar niet CS-en en dan weer de draad oppakken, maar hierbij ben je dan fucked.
Trouwens, wat is een reëel bedrag? Een tientje zou moeten kunnen, voor iemand met een vet bijbaantje. Maar meer niet. Ik betaal 90 piek per maand voor een internetaansluiting an sich, ieder bedrag meer dan een tientje - alleen om één spel te kunnen spelen - vind ik daarmee niet meer evenredig.
Tjah, sorry maar: Dan speel je het toch niet? Je word nergens toe gedwongen. Ik stop ook met het spelen van MCO zodra de beta test over is (ik vond het de laatste tijd tijdens de closed test toch al niet leuk meer)... Omdat ik meer te doen heb met m'n geld en m'n tijd. Maar ik snap dus niet waarom iedereen EA dan meteen een stelletje schoften vind. Ze hebben een produkt, daar hangen ze een prijs aan, die ik niet oneerlijk vind (gezien de kosten van R&D en servers omhoog houden en bandwidth vind ik maandelijks betalen helemaal niet zo slecht) en dat betaal je dan of niet...Op woensdag 26 september 2001 01:25 schreef Captain Pervert het volgende:
Ja maar meneer, jij bent 25 en hebt een iets andere levensvisie (en portemonnee) dan wij.
(verhaal geknipt)
Maar nee, je moet betalen, dan zijn het meteen een stel hoeren daar. Ach... Hollanders, he?
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Same here, sterker nog: in dezelfde minuut verstuurd als ontvangenOp zondag 23 september 2001 22:01 schreef KDZ het volgende:
Hahahahaah, khad het mailtje gestuurd, en een minuut later had ik de code al binnen
Yeah baby yeah, ff kijken of het wat is!!
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
ID: Op vertoning van schoolkaart krijg je studentenkortingOp woensdag 26 september 2001 01:25 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Trouwens, wat is een reëel bedrag? Een tientje zou moeten kunnen, voor iemand met een vet bijbaantje. Maar meer niet. Ik betaal 90 piek per maand voor een internetaansluiting an sich, ieder bedrag meer dan een tientje - alleen om één spel te kunnen spelen - vind ik daarmee niet meer evenredig.
Of op vertoning NL paspoort mag je gratis (moet je wel zelf eten en drinken meenemen
Pfff.. heb ik net al mijn geld gespendeerd om mijn mooie Ford een nieuwe V8 te geven... mag ik niet meer meedoen met sponsored races... want te weinig geld....
Hoe kan ik nou weer aan geld komen?
Racen met de Ford kan niet > want te traag
Sponsored racen kan niet > want geen geld.
Moet ik dan mijn Fordje verkopen ...*snik*
Hoe kan ik nou weer aan geld komen?
Racen met de Ford kan niet > want te traag
Sponsored racen kan niet > want geen geld.
Moet ik dan mijn Fordje verkopen ...*snik*
logt nu ook
beetje wedstrijdjes rijde op de Big-O en dan als je level 5 ben naar Tornade Flats gaan, daar krijg je 600 dollar en 50 punten voor 3 minuten karre.
btw, ik ben lvl 8
btw, ik ben lvl 8
maar toch kan blizzard het welOp dinsdag 25 september 2001 23:10 schreef stokkie het volgende:
De bèta is gratis te downen en te spelen. Er gaat idd een maandelijkse fee voor gevraagdt worden (wanneer ie final is) Kannik me wel voorstellen. Alsof ze de game kunnen maken, en enorme servers bouwen van de $40 die jij strx betaaldt voor de game.
die draaien een gigantisch battlenet serverpark,
waar 1000(en) diablo en sc spelers spelen
en dat is wel gratis
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
Hm..ik krijg steeds de melding dat de server gesloten is voor publiek...maar volgens de website zou de server nu wel open moeten zijn...
Er zijn weer nieuwe data bekent wanneer de servers open zijn las ik net op de MCO site.
Ik zal zo ook een invitation naar iedereen versturen die mee wilde doen met de club.
Weet iemand wanneer je eigenlijk je salaris krijgt? Ik zou iets van $2500 moeten krijgen maar ik heb nog nooit iets gehad.
Ik ben btw wel al geen newbie meer
Ik zal zo ook een invitation naar iedereen versturen die mee wilde doen met de club.
Weet iemand wanneer je eigenlijk je salaris krijgt? Ik zou iets van $2500 moeten krijgen maar ik heb nog nooit iets gehad.
Ik ben btw wel al geen newbie meer
clubs kunnen circuits ownen
en je hebt een eigen chatroom, het is eigenlijk ongeveer hetzelfde als een clan denk ik zo
servers zijn btw nog steeds niet open
shitzooi, hij is 4 uur uitgesteld vandaag
en morgen is ie ook al niet open
servers zijn btw nog steeds niet open
shitzooi, hij is 4 uur uitgesteld vandaag
Neu schiet niet op 
Ik wil ook wel joinen
Mijn nick was nog niet bezet dus dan weetjewel welke je moet hebben..
Ik wil ook wel joinen
Mijn nick was nog niet bezet dus dan weetjewel welke je moet hebben..
Hmpf wanneer gaan die servers eens open? 
Ah kijk aan
Ah kijk aan
ff rekenen...dat is 23:00 hier?Beta delayed. Will begin at 2PM PDT.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Mmm nog steeds niet open.
Iemand daar vergeten iets aan te zetten ofzo
Iemand daar vergeten iets aan te zetten ofzo
Ze hebben de tijden verandert voor vandaag:
Wednesday 9/26
2PM-10PM PDT
(GMT -08:00)
Volgens de klok is dat over 3.5 uur
10 uur vanavond dus voor ons
Wednesday 9/26
2PM-10PM PDT
Volgens de klok is dat over 3.5 uur
3.5 uur is dus 2300 uur vanavond grrrOp woensdag 26 september 2001 19:30 schreef kevin het volgende:
Ze hebben de tijden verandert voor vandaag:
Wednesday 9/26
2PM-10PM PDT
Volgens de klok is dat over 3.5 uur10 uur vanavond dus voor ons
Op woensdag 26 september 2001 19:32 schreef Solosmots het volgende:
[..]
3.5 uur is dus 2300 uur vanavond grrr

Zou ik bij de GOT club mogen?? M'n player name is Snaveltje
Ik ben de sceenshot van m'n auto kwijt, dus die komt nog
-typo-
Ik ben de sceenshot van m'n auto kwijt, dus die komt nog
-typo-
*I.R. gebruikt de search: 'point ' was geen geldig woord, veranderd naar 'point'
ik kan nu nog niet inloggen 
2uur pm zou hier dus nu moeten zijn
nou, zal over een paar minutjes wel open zijn
2uur pm zou hier dus nu moeten zijn
nou, zal over een paar minutjes wel open zijn
Servers zijn nog steeds niet open. Ik had zo graag vanavond om 19.00 uur mijn eerste race willen rijden
Ik kan er ook nog steeds niet in, dit begint wel erg irritant te worden
Verwijderd
Motercity zuigt gewoon... of gaat in iedergeval flink zuigen met dat stomme betalings systeem erbij. 
Ze denken zeker dat iedereen dat gaat doen ofzo?
Ik zoek wel gewoon een ander racespel.

Ze denken zeker dat iedereen dat gaat doen ofzo?

Ik zoek wel gewoon een ander racespel.
Ik mag hopen dat als je r voor gaat dokken dat ze het dan wel doen..
Dit suxx....
Dit suxx....
We're experiencing network connectivities which prevent players to login at this moment. We are resolving this issue and will provide an update at 2:45PM. Sorry for the inconvenience.

f.k.a D³
ik krijg er steeds minder zin in....
Dan gaan we vrijdag wel weer een poging wagen..
ik kan geen player aanmaken nu
Kutzooi zeg!
Had het gedownload (met DAP) en daarna geinstalleerd.
Usertje aangemaakt en updaten maar, maar na al die updates
zegt ie steeds dat er files corrupt zijn!
Nou, heb het toen nog eens gedownload (zonder DAP) en opnieuw alles gedaan. Nog steeds die melding!!!
Heeft iemand dit eerder meegemaakt????
Had het gedownload (met DAP) en daarna geinstalleerd.
Usertje aangemaakt en updaten maar, maar na al die updates
zegt ie steeds dat er files corrupt zijn!
Nou, heb het toen nog eens gedownload (zonder DAP) en opnieuw alles gedaan. Nog steeds die melding!!!
Heeft iemand dit eerder meegemaakt????
Jep, heb ik ook gehad
een 2e keer downloaden vanaf een andere server was de oplossing voor mij
een 2e keer downloaden vanaf een andere server was de oplossing voor mij
ik heb een race gereden
$200,- winst 
server ligt er nu weer uit
in chat stond dat het om 4:00pm er weer uit gaat voor de rest van de dag. dus 01:00 nl tijd.
server ligt er nu weer uit
in chat stond dat het om 4:00pm er weer uit gaat voor de rest van de dag. dus 01:00 nl tijd.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
NJAAARGH!! Had ik ook, denk ik probeer het opnieuw (MCO herstart), wil ik een nieuwe maken zegt ie dat mn naam al in gebruik isOp donderdag 27 september 2001 00:24 schreef Strumxector het volgende:
ik kan geen player aanmaken nu

f.k.a D³
Ik zie dat ik niet de enige ben met problemen bij het aanmaken van een persona.
Eerst kon ik een kereltje maken en auto kiezen, maar gaf hij een error bij het aanmaken van de persona op de server. Nu doet de server met de auto's het niet meer.
Het begint me te irriteren, zo laat opblijven en dan ook nog voor niets, terwijl de openingstijden vandaag zo gunstig leken.
Als jullie zeggen dat het de moeite waard is probeer ik het later nog eens, maar vervelend vind ik het wel (ook omdat ik mijn CS nog niet had ge-update en ik dus meerdere servers niet meer opkwam, eerst dl-en enzo
)
Eerst kon ik een kereltje maken en auto kiezen, maar gaf hij een error bij het aanmaken van de persona op de server. Nu doet de server met de auto's het niet meer.
Het begint me te irriteren, zo laat opblijven en dan ook nog voor niets, terwijl de openingstijden vandaag zo gunstig leken.
Als jullie zeggen dat het de moeite waard is probeer ik het later nog eens, maar vervelend vind ik het wel (ook omdat ik mijn CS nog niet had ge-update en ik dus meerdere servers niet meer opkwam, eerst dl-en enzo
PSN ID: Aapzak
ja, ik kap er nu mee
zal het morgen nog een keer proberen en als het dan nog niet goed werkt mieter ik het van m'n HD af
zal het morgen nog een keer proberen en als het dan nog niet goed werkt mieter ik het van m'n HD af
[misschien best wel overbodig]
[/misschien best wel overbodig]
Het is een beta test, het feit dat ze nu problemen hebben betekend alleen maar dat de final release veel stabieler zal zijnik krijg er steeds minder zin in....
[/misschien best wel overbodig]
*I.R. gebruikt de search: 'point ' was geen geldig woord, veranderd naar 'point'
http://motorcity.custhelp.com/cgi-bin/motorcity.cfg/php/enduser/std_alp.php
voor al jullie probleempjes
voor al jullie probleempjes