Verslaafd....DeJurist schreef op donderdag 17 september 2026 @ 10:09:
[...]
Wat ik vooral hoop, is dat FC 27 massaal wordt geboycot en dat EA financieel gaat merken dat dit soort praktijken echt niet langer acceptabel zijn. Breng dan gewoon een kit-up-to-date uit tegen een kleine vergoeding, zoals eerder met F1 25 is gedaan. Maar vervolgens weer de volle mep vragen voor een game waarin naar mijn mening nauwelijks iets wezenlijks is veranderd, alsof er een enorme hoeveelheid ontwikkelwerk in zit, gaat voor mij echt alle perken te buiten.
Maar waarschijnlijk gebeurt dat niet, omdat er inmiddels een enorme groep spelers is die simpelweg verslaafd is aan dit spel en vooral aan Ultimate Team. Wanneer je belachelijk veel geld in een game blijft pompen om vervolgens slechts een kans te maken op de beste ‘kaartjes’, begint dat naar mijn mening toch verdacht veel op een vorm van gokverslaving te lijken.
Ik vind FUT heel leuk. Ja, ik heb het met je eens dat de verschillen klein zijn (en misschien elk jaar kleiner worden) maar dat is voor mij zelf geen reden om het niet te kopen. Ja, grotere verschillen zijn leuk, maar dan heb je ook weer mensen die klagen dat het té anders is.
Ik snap de roep om veranderingen en dat zou op sommige vlakken inderdaad goed zijn, maar het blijft een voetbalspel....de basis kan je niet echt veranderen natuurlijk.
Zelfs de Ultimate Plus gekocht, ieder zijn ding natuurlijk
PSN: Maichel
/f/image/qYEt64WBj4ETZYnlvzU5GKoG.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/1W6YZGZ4FO7O7qzYq8jKVrLD.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/XDGS1sAT4StGDFryuPwmHmY8.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/M7KDt0rxpmAwRbOblw2MdyLw.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/zuwQY4T0I8MRpaiDGZ1atMuY.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Uy3ZWE2os5gm4wITyGxPm96a.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/FOg0txrHzTjAvTzDzN482zv9.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ai8etsDumLdiVPuDnbyO56hD.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/mWbcmCEUdqTtUoIWbgCcQ72r.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zxXSW9cxkL9hakGQiT5m0azL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NvJCM7zH0fhVelc3zQaHDEkF.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/ApnQ7YJ3vTVlTpLT3jdDyrAK.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yPUt4PE6X7Yo58bvnxAPBhVe.jpg?f=fotoalbum_large)