Ah en dan moet je dus gaan klagen in een specifiek Ultimate Team topic. Je weet dat je ook kan vragen of ze een nieuw topic willen openen voor FC 27 offline modus he. Vermoed dat er dan wel maar weinig mensen in spreken, maar je kan het altijd proberen.Stronkie schreef op donderdag 24 september 2026 @ 09:20:
[...]
Ja , dat zie ik wel. Maar ben niet " geleerd " genoeg om een eigen fc 27 topic te openen voor het spel zelf... LOL
Ik vind het knap. Hier na 0 wins en 22 losses neig ik naar opgeven.Dani05 schreef op woensdag 23 september 2026 @ 20:50:
Eerste 5 potjes verloren op legendary voor de objective van savio. Speelde daarna wat rond achterin van de een na de andere kant. Als je dan de buitenspeler bereikt ligt er veel ruimte in de diepte voor de spits, won de potjes daarna allemaal 4 of 5-1.
Ik had hem tog echt in 4 potjes.. vooral veel geduld, de ruimtes komen in de tweede helft vanzelf en niet te vroeg happen in je verdedigen met al dat gedraai.Moody2204 schreef op donderdag 24 september 2026 @ 19:47:
[...]
Ik vind het knap. Hier na 0 wins en 22 losses neig ik naar opgeven.
Welke tactiek gebruik je? Ik een redelijk standaard 4411 met cm op b2b, ball winning en 70depth (inmiddels een 4213 die heel lkkr wegspeelt)
[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 24-09-2026 23:22 ]