• Fer10
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 15:27
JeroenNietDoen schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 15:55:
[...]

Ik vraag alleen wat er mis is met de SD-models... Pending...

V.w.b. de HD-models, misschien zijn er ook mensen die die mooi vinden.

Mij persoonlijk boeit het niet. Ik zit maximaal uitgezoomed. Ik verwonder mij er alleen over dat mensen zich druk maken over de gelaattrekkingen van een charactermodel.
Een aantal mensen willen volgens mij de HD-models in de sfeer van de SD-models. Ik ken niet alle redenen, maar ik kan mij voorstellen dat de gedachtengang is:
  • SD = te weinig pixels
  • HD = niet de juiste sfeer
  • SD sfeer in HD = best of both worlds

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:11
JeroenNietDoen schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 15:55:
[...]

Ik vraag alleen wat er mis is met de SD-models... Pending...

V.w.b. de HD-models, misschien zijn er ook mensen die die mooi vinden.

Mij persoonlijk boeit het niet. Ik zit maximaal uitgezoomed. Ik verwonder mij er alleen over dat mensen zich druk maken over de gelaattrekkingen van een charactermodel.
Het gaat er toch niet om of er iets wel of niets mis is met de SD modellen (vind die persoonlijk prima) maar het gaat on de HD modellen, en dan maar steeds blijven roepen dan moet je maar de SD modellen gebruiken is gewoon een "dom" antwoord als je wel de HD modellen wilt gebruiken en hier valt dus nog het een en ander in te verbeteren dat is alles wat er gezegd word.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Mauz1978 schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 16:00:
Ik vind het ook meer dan prachtig. Hier, kijk dan!

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Bizar wat een paar simpele effecten kunnen doen he, maar echt super mooi :D Ik bewaar Darkshore en Ashenvale voor de launch, dat zijn echt mijn OG favo gebieden <3

Tesla Model 3 LR Highland

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:53
Gixxer27 schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 16:01:
[...]

Het gaat er toch niet om of er iets wel of niets mis is met de SD modellen (vind die persoonlijk prima) maar het gaat on de HD modellen, en dan maar steeds blijven roepen dan moet je maar de SD modellen gebruiken is gewoon een "dom" antwoord als je wel de HD modellen wilt gebruiken en hier valt dus nog het een en ander in te verbeteren dat is alles wat er gezegd word.
Volgens mij moet jij het verschil leren tussen roepen en vragen ;)

• JeroenNietDoen
Fer10 schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 16:00:
[...]

Een aantal mensen willen volgens mij de HD-models in de sfeer van de SD-models. Ik ken niet alle redenen, maar ik kan mij voorstellen dat de gedachtengang is:
  • SD = te weinig pixels
Kijk, eindelijk een antwoord op de vraag :Y

Er wel nog zoveel textures die low-res zijn, die worden ook niet geupgrade naar HD, helaas. Persoonlijk zou ik alles op het niveau van retail willen. Het is tenslotte 2026 met onze 5070TIs en 9070XTs ;)

[ Voor 10% gewijzigd door JeroenNietDoen op 08-10-2026 16:11 ]

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:13
Mauz1978 schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 16:00:
Ik vind het ook meer dan prachtig. Hier, kijk dan!

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Je speelt met controller? Hoe bevalt dat? En welke controller speel je mee? Werkt zeker niet op MacOS? 8)7

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:05
Starting in one hour at 18:00 CEST, we will take the WoW Forever Beta down for maintenance and updates. We’re starting a bit earlier today than we have on previous Thursdays, because we’ve gathered up several fixes for behind-the-scenes, non-gameplay issues that we’re going to deploy and then test internally, in addition to a full suite of bug fixes and gameplay adjustments.

If this was a live game, we’d post in the Breaking News banner that we expect to bring realms back online by Midnight, 00:00 CEST.

We’ll have a full update of our Development Notes and Known Issues posts later today.

Thank you for joining us on this adventure!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:40
Ik kan momenteel niet WoW Forever starten, zegt steeds dat ik gedisconnected ben.

Steam: Buizerd_NL; Battlenet: BuizerdNL#2451

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07:29
Buizerd__NL schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 18:26:
Ik kan momenteel niet WoW Forever starten, zegt steeds dat ik gedisconnected ben.
Lees de post boven je.

Voor mij hoeven ze enkel bij de High Elves wat aan te passen. Verder ben ik tevreden over het HD gebeuren.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• JeroenNietDoen
Weer een flinke aflevering. Ik ben benieuwd of ze nog op het punt van dungeon XP komen.

Staan deze ook ergens op Spotify ofzo dat ik ze kan luisteren als ik loop elke dag?
JeroenNietDoen schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 18:35:
Staan deze ook ergens op Spotify ofzo dat ik ze kan luisteren als ik loop elke dag?
Geen idee. Youtube Music misschien?

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xEQUbRnnYiIcD02jvTrYqJjmmRA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/eFQw8DKU8Q9p5A2i50hP3Eo2.png?f=user_large

Hidden beta key?? B)

• ewrz
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 15:03
Vond het al niet slim om dungeon xp te verlagen, als je iemand anders wil helpen door een dungeon waarvan je de quests al gedaan hebt te tanken is het wel zo mooi als je daar in ieder geval XP voor krijgt.

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Tomski1986 schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 18:08:
Starting in one hour at 18:00 CEST, we will take the WoW Forever Beta down for maintenance and updates. We’re starting a bit earlier today than we have on previous Thursdays, because we’ve gathered up several fixes for behind-the-scenes, non-gameplay issues that we’re going to deploy and then test internally, in addition to a full suite of bug fixes and gameplay adjustments.

If this was a live game, we’d post in the Breaking News banner that we expect to bring realms back online by Midnight, 00:00 CEST.

We’ll have a full update of our Development Notes and Known Issues posts later today.

Jammer. Weer niet levelen vanavond. Ik hoop dat ze Benedict's chest eindelijk fixen. Kan eindelijk die key uit mijn tas :+

Sys Specs

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-10 21:47

MetalPool

Boe!

outlandos schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 17:05:
[...]

Je speelt met controller? Hoe bevalt dat? En welke controller speel je mee? Werkt zeker niet op MacOS? 8)7
Ik kan mijn ervaring wel delen. En ik kan je zeggen: ik had echt niet verwacht dat het al zo soepel en fijn zou werken.

Ik heb ditzelfde gehad met Diablo 3. Die speelde ik eerst maanden op de pc. Daarna kocht ik ’m voor de console en wauw, wat speelt dat dan toch wel lekker. Ik was echt huiverig voor al die knoppen en zoveel skills in Wow. Maar uiteindelijk valt dat echt reuze mee.

Pro tip hierin: start gewoon een nieuwe char. Dan rol je er vanzelf in en leer je vanaf het begin je character met een controller te spelen.

Ik heb nog niet geheald en dat is voor mij nog een stap te ver. Maar puur DPS? Echt een dikke, vette aanrader.

En vergeet vooral niet lekker onderuit op je bank/gamestoel te hangen... Ik heb nog nooit zo extreem chill WoW gespeeld. 😄 P.s. Ik speel het met een oude Xbox controller.

[ Voor 5% gewijzigd door MetalPool op 08-10-2026 20:13 ]

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

MetalPool schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 20:10:
[...]

Ik kan mijn ervaring wel delen. En ik kan je zeggen: ik had echt niet verwacht dat het al zo soepel en fijn zou werken.

Ik heb ditzelfde gehad met Diablo 3. Die speelde ik eerst maanden op de pc. Daarna kocht ik ’m voor de console en wauw, wat speelt dat dan toch wel lekker. Ik was echt huiverig voor al die knoppen en zoveel skills in Wow. Maar uiteindelijk valt dat echt reuze mee.

Pro tip hierin: start gewoon een nieuwe char. Dan rol je er vanzelf in en leer je vanaf het begin je character met een controller te spelen.

Ik heb nog niet geheald en dat is voor mij nog een stap te ver. Maar puur DPS? Echt een dikke, vette aanrader.

En vergeet vooral niet lekker onderuit op je bank/gamestoel te hangen... Ik heb nog nooit zo extreem chill WoW gespeeld. 😄 P.s. Ik speel het met een oude Xbox controller.
Diablo 3 was echt de perfecte couch (coop) game inderdaad. Speelde inderdaad heerlijk weg op de console met controller. Als dat bij wow ook zo werkt ga ik het zeker ook proberen

Sys Specs

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:48

Mauz1978

Console War Veteran

outlandos schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 17:05:
[...]

Ik vind het heerlijk spelen met controller. Ik gebruik een PS5 controller en ook gewoon achter de pc (vooral na een dag pc werk). Soms op de bank als mn steam deck op de tv is aangesloten is het ook heerlijk spelen. Ik heb dan een wireless keyboard naast me voor eventuele chat. Uiteindelijk heb je toch maar een rotatie van max 5/6 spells, dus dat gaat prima.

Something under the bed is drooling

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:48
Tomski1986 schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 18:08:

https://eu.forums.blizzard.com/en/wow/t/wow-forever-beta-development-notes-%E2%80%93-updated-8-october/631316

Ze staan er nu op :)

• stevosmax
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:49
Volgende week krijgen we blijkbaar racial updates

Als Orc niet generfed wordt, dan weet ik het ook niet meer

• Tomski1986
Met de 50% increased Wrath damage ben ik er nu zeker van dat ik Druid ga mainen.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07:29
We hebben 16 legacy points gekregen van Blizzard :) Best lekker nu om een battleshout van 6 minuten te hebben.

Ik heb afgelopen uur de prot warrior geprobeerd en dat bevalt na de rage updates weer top, je kunt weer wat doen. Dat wordt vanaf november een prot pally en prot warrior levelen.

Misschien dat ik toch een maand subscription bijkoop om de controller te proberen en hopelijk is er dan in november een aanbieding voor een half jaar met extra's voor WoW Forever. Een gepimpte Mechanostrider zou ik wel kunnen waarderen :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Sjapmeister
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
Tomski1986 schreef op vrijdag 9 oktober 2026 @ 07:19:
Met de 50% increased Wrath damage ben ik er nu zeker van dat ik Druid ga mainen.
Dat is nu de 2de week achter elkaar 50% increase toch?
Lekker Ventje schreef op vrijdag 9 oktober 2026 @ 07:29:
We hebben 16 legacy points gekregen van Blizzard :) Best lekker nu om een battleshout van 6 minuten te hebben.
Oh dat is mooi om dat systeem op wat characters uit te proberen :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:03
Sjapmeister schreef op vrijdag 9 oktober 2026 @ 08:29:
[...]

Dat is nu de 2de week achter elkaar 50% increase toch?
Ik was in begin ook in de war maar de nieuwe patchnotes staan helemaal onderaan. Die bovenaan zijn de patch notes van paar weken geleden.

• Tomski1986
Paterpor schreef op vrijdag 9 oktober 2026 @ 08:56:
[...]

Ik was in begin ook in de war maar de nieuwe patchnotes staan helemaal onderaan. Die bovenaan zijn de patch notes van paar weken geleden.
Oops
Even een human priest aangemaakt om wat te testen .. maar echt wat blijft elwynn forest toch prachtig in het donker zeg! hoe dat maanlicht tussen de bomen door komt. de lantaarns langs de weg wapperen en het licht wat daarmee beweegt. De fakkels her en der en de guards die met hun lanterns lopen. Het oogt echt een compleet andere wereld op zo'n moment.

het is natuurlijk niks bijzonders in gaming... Maar wel als je dat in WoW ziet :P

[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 09-10-2026 09:36 ]

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ricmaniac schreef op vrijdag 9 oktober 2026 @ 09:36:
Even een human priest aangemaakt om wat te testen .. maar echt wat blijft elwynn forest toch prachtig in het donker zeg! hoe dat maanlicht tussen de bomen door komt. de lantaarns langs de weg wapperen en het licht wat daarmee beweegt. De fakkels her en der en de guards die met hun lanterns lopen. Het oogt echt een compleet andere wereld op zo'n moment.

het is natuurlijk niks bijzonders in gaming... Maar wel als je dat in WoW ziet :P
Helemaal mee eens. Bij de release van WoW Alliance gespeeld, daarna enkel Horde. Voor Forever ga ik weer eens een keertje Alliance spelen, en dan met een Dwarf naar Elwyn Forest, want nostalgie :-) En het blijft gewoon een geweldig gebied. Daarna het saaie 'Westfall' (als ik het goed heb), maar is tenminste weer even wat anders dan Barrens :-P

Steam profiel :: Retro Discord

• Tomski1986
Toffe podcast weer :D vind deze content heel nice. brengt je eindelijk wat dichterbij de devs ipv alleen maar het idee dat je tegen de muur praat qua feedback etc en het ook gewoon mensen zijn :P

was ook heel blij met deze opmerking YouTube: Dive into Dungeons with Devs ft. @hammerdancegaming | Episode 3 - Th...
Het is belangrijk imo om die friction te hebben.

[ Voor 26% gewijzigd door Ricmaniac op 09-10-2026 13:51 ]

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:31
Zal wel aan mij liggen, maar hoe join ik een battleground in de beta? Ik dacht via de battlemasters?

• Worra
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:48
Gewoon bij de entrance van de betreffende bg.

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 16:04
Snap er nog steeds niets van. Classic komt dus helemaal te vervallen door dit? Want dit is een soort Classic ook.al.noemen ze het anders?

Ligt dit niet veel te dicht bij classic om beide te hebben?

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

Dhrax

Prog Lord

Mis hier wel de nodige feedback/kritiek. Ik ben zelf namelijk helemaal niet zo enhousiast en al zeker niet hyped.

Blizzard mag van mij Forever ergens stoppen waar het oneindig donker is.

Een team van 20-25 man heeft in een half jaar tijd snel wat in elkaar geflanst. Grafisch, mooi hoor maar doet voor de gameplay niks. Een nieuwe class na 26 jaar? Hoezo geforceerd. En dan nog mensen ervoor laten betalen ook, mensen die veelal al jaren elke maand geld betalen. Een fee die prijs/technisch inmiddels gewoon lachwekkend is. Ronduit schofterig. Classic is leeggelopen en ze doen er alles aan om mensen terug te halen en vast te houden. Het is allemaal vreselijk geforceerd. Hoeveel WoW versies zijn er inmddels, wat een puinzooi.

Alle werkloze mensen (lees: infuencers) weten niet hoe hard ze moeten schreeuwen, ow man wat is dit allemaal prachtig. Kleuters die nog niet eens geboren waren in 2004. Dezelfde groep die binnen 4 weken voor 95% volledig uitgecheckt zijn en allang aan het schreeuwen zijn over andere games die nog meer fantastisch zijn. En sommige van jullie vinden het prachtig. Hoe dommer hoe mooier. Want je weet het, de mening is de mening die het meeste geld oplevert, wat je werkelijk vind doet niet ter zake. Alles voor de aandacht.

Deze game gaat net zo snel leeglopen als dat ie vol is geraakt. Mensen komen er achter dat dit toch weer dezelfde game is die ze al 26 jaar spelen. Questen is leuk maar voor endgame heb je helemaal geen tijd. 2 nieuwe raids, die ook nog eens niet af zijn. Ze hebben nog een paar weken om dat in elkaar te draaien.

En dan komen er nog legio MMO's aan, waaronder GW3 die heel erg veel spelers gaat wegtrekken van WoW. Mensen gaan dan zien wat MMO's in een moderne tijd kunnen. Buiten nostalgie blijft van WoW Forever heel weinig over. GW laat ook nog eens zien dat je kwaliteit kunt leveren zonder er elke maand voor hoeven te betalen.

En of dit ook allemaal echt 'Forever' valt nog wel te bezien. Als Blizzard het niet bevalt dan gaan ze toch doen waar ze zelf zin in hebben. Kan me nog iets met Classic herinneren .... het is een onbetrouwbare partij. Ieder uur die ik nog aan een Blizzard game besteed is zonde van mijn tijd.

En wees nou eens eerlijk jongens, jullie hebben de roze bril op en oordelen op basis van nostalgie. Wie speelt er na 3 maand nog? Niet veel.

• Edrill
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15:51
Dhrax schreef op vrijdag 9 oktober 2026 @ 15:40:
Mis hier wel de nodige feedback/kritiek. Ik ben zelf namelijk helemaal niet zo enhousiast en al zeker niet hyped.

Een team van 20-25 man heeft in een half jaar tijd snel wat in elkaar geflanst. Grafisch, mooi hoor maar doet voor de gameplay niks. Een nieuwe class na 26 jaar? Hoezo geforceerd. En dan nog mensen ervoor laten betalen ook, mensen die veelal al jaren elke maand geld betalen. Een fee die prijs/technisch inmiddels gewoon lachwekkend is. Ronduit schofterig. Classic is leeggelopen en ze doen er alles aan om mensen terug te halen en vast te houden. Het is allemaal vreselijk geforceerd. Hoeveel WoW versies zijn er inmddels, wat een puinzooi.

Alle werkloze mensen (lees: infuencers) weten niet hoe hard ze moeten schreeuwen, ow man wat is dit allemaal prachtig. Kleuters die nog niet eens geboren waren in 2004. Dezelfde groep die binnen 4 weken voor 95% volledig uitgecheckt zijn en allang aan het schreeuwen zijn over andere games die nog meer fantastisch zijn. En sommige van jullie vinden het prachtig. Hoe dommer hoe mooier. Want je weet het, de mening is de mening die het meeste geld oplevert, wat je werkelijk vind doet niet ter zake. Alles voor de aandacht.

Deze game gaat net zo snel leeglopen als dat ie vol is geraakt. Mensen komen er achter dat dit toch weer dezelfde game is die ze al 26 jaar spelen. Questen is leuk maar voor endgame heb je helemaal geen tijd. 2 nieuwe raids, die ook nog eens niet af zijn. Ze hebben nog een paar weken om dat in elkaar te draaien.

En dan komen er nog legio MMO's aan, waaronder GW3 die heel erg veel spelers gaat wegtrekken van WoW. Mensen gaan dan zien wat MMO's in een moderne tijd kunnen. Buiten nostalgie blijft van WoW Forever heel weinig over. GW laat ook nog eens zien dat je kwaliteit kunt leveren zonder er elke maand voor hoeven te betalen.

En of dit ook allemaal echt 'Forever' valt nog wel te bezien. Als Blizzard het niet bevalt dan gaan ze toch doen waar ze zelf zin in hebben. Kan me nog iets met Classic herinneren .... het is een onbetrouwbare partij. Ieder uur die ik nog aan een Blizzard game besteed is zonde van mijn tijd.

En wees nou eens eerlijk jongens, jullie hebben de roze bril op en oordelen op basis van nostalgie. Wie speelt er na 3 maand nog? Niet veel.
Damn, wie heeft er in jouw koffie gepist vanochtend?

Er is zat kritiek te geven op Forever en dat word ook echt wel gedaan.

Niemand neemt streamers serieus, of in ieder geval, de verstandige mensen doen dat niet.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

Dit hele epistel had je lekker achterwege kunnen laten als je ook maar enigszins de moeite had genomen om wat pagina's terug te bladeren. Er is zat kritiek en feedback gegeven al door een heleboel verschillende mensen, maar wellicht heb je het even gemist omdat je snel de azijn moest afrekenen bij de kassa.

Tesla Model 3 LR Highland

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:38
gupfishy schreef op vrijdag 9 oktober 2026 @ 15:17:
Snap er nog steeds niets van. Classic komt dus helemaal te vervallen door dit? Want dit is een soort Classic ook.al.noemen ze het anders?

Ligt dit niet veel te dicht bij classic om beide te hebben?
Vooralsnog is dit een aanvulling, geen vervanging. Hoe dat met eventueel wisselende populariteit gaat in de toekomst is nog niet bekend.

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Zuurpruim, niet iedereen hoeft het ook leuk te vinden hè ga lekker op Reddit dit soort Posts maken, dit heeft niks met constructieve kritiek te maken.. je hebt blijkbaar gewoon een hekel aan WoW en Blizzard..

zelf twijfel ik nog of ik weer opnieuw ga beginnen met wow forever, maar vind het echt wel een tof idee en vind het leuk om het enthousiasme van iedereen te zien. Maar is wel een enorme tijdsinvestering weer, wie weet:)

Playstation 5 / Switch 2

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Let op:
We begrijpen het enthousiasme en de FOMO voor de bèta, maar vraag & aanbod op het forum is niet toegestaan. Het aanbieden van of het vragen om codes, zeker tegen betaling, is niet toegestaan.

Lopen te bedelen naar een Beta key is niet de bedoeling, dit dan ook AUB niet doen.